Beoordelingen over Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam 4-sterren

Hoogstraat 81, 3011 PJ Rotterdam, Nederland

#37 van de 58 hotels in Rotterdam

Prima hotel in Rotterdam en dichtbij Erasmus MC ziekenhuis.
    • Basic Tweepersoonskamer

De tocht uit de ramen was heel erg. De werkzaamheden en het boren sochtends vroeg was zeker een dikke min punt (snap het wel dat iets gerepareerd moet worden, maar een latere tijdstip was beter geweest).

Prima hotel in Rotterdam en dichtbij Erasmus MC ziekenhuis.

Op loopafstand van kunstmarkt Blaak, station, en winkels
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamer! die was erg klein. De toiletpot was vies en de douchecabine was ook vies. Het ontbijt was matig. Door springende, rennende en schreeuwende kinderen boven ons hoofd erg vroeg gewekt.

De Kamer was netjes. Groot genoeg. Het bed was goed.

Een gezellig en betaalbaar verblijf in het centrum van Rotterdam!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De medewerkers aan de balie waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Ook aan het ontbijt was er een gemoedelijke sfeer maar werd je toch correct en vlot voortgeholpen. Het ontbijt was ook erg lekker!

Genoten van de omgeving

Dekbedden

Kamer was goed, bedden ook. Dekbed vonden wij te zwaar en stijf. Badkamer wat krap. Locatie 5*, alles in Rotterdam te belopen, befietsen of met openbaar vervoer te bereiken. Veel keus aan restaurantjes en cafeetjes. Pas op! De fietsers letten nergens op (in de meeste gevallen). Voor hen gelden vaak geen stoplichten, en ze rijden vrijwel overal ook tegen de richting in of over het voetpad. Het is dus uitkijken geblazen.

Gezellig en uitstekend!
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was wat aan de kleine kant.

Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het stadscentrum is op wandelafstand gelegen van het hotel! Het ontbijt is zeker en vast de moeite waard.. voor elk wat wils!

Mooi verblijf maar te kleine badkamer, vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- badkamer is veel te klein! - verschoning badkamer en toiletvooreieningen waren niet gebeurd op zaterdag 12 mei

+ Ligging is top + Ontbijt is heel goed

Naar verwachtingen een goed verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft geen restaurant

Ik ben al vaak in dit hotel geweest en steeds valt me de vriendelijkheid van het personeel op. Dit hotel is ook goed gelegen bij de markthal en de Kubuswoningen, de Delftshaven, enz. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Gemiddeld hotel dat prima is voor een korte nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zijn zeer eenvoudige kamers. Wij kregen een upgrade en waren heel benieuwd. Toen we de kamer binnen gingen waren we vervolgens meer benieuwd hoe de eigenlijke kamer zou zijn geweest. Wij hadden een zeer simpele kamer met een douche waarvan de wanden defect waren, de muren smoezig etc... Het was allemaal net aan...

De locatie is heel handig. Midden in het centrum en nabij openbaar vervoer. Je bent snel waar je wil zijn.

Heerlijk weekendje Rotterdam gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer bevond zich direct naast het trappenhuis en was daarmee redelijk gehorig. Gelukkig was het 's nachts wel lekker rustig op de trap.

Het leukst aan het hotel vonden wij de ligging. Binnen 10 minuten lopen een leuk pleintje met restaurantjes, de markthal, het Museumkwartier etc allemaal op loopafstand

nooit meer in dit hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

afgeleefd hotel & enorm lawaai in het hotel (liften ea....) geen nachtrust mogelijk

niets van service bij het ontbijt; kamers afgeleefd en enorm lawaaiierig => schande

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer te klein. Op 13 maart konden we niet meer ontbijten want we kwamen om 10 uur aan, alles was nog aanwezig. Ze hebben toen nog niet opgeruimd

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam

Plezierig verblijf, toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, begreep dat er verbouwd gaat worden. Heel vriendelijk personeel=!

Kamers 115 was prima, badkamer wat klein en verouderd. Kitranden en badkamerdeur (+rooster) vergeeld en smoezelig. Bedden waren lekker.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Basic Tweepersoonskamer

De badkamer is gedateerd en kan een update gebruiken. Het ontbijt kostte € 12,50 per persoon en hebben wij vanwege de prijs niet genomen.

Bij aankomst in onze kamer bleek een van de lakens erg vies. We zijn dit gelijk gaan melden en kregen direct een nieuwe kamer. Top! De locatie is goed.

Leuk hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik vond de douche wat te klein. Waardoor ik me niet op mijn gemak rustig kon douchen.

De kamer waar we in sliepen was wel leuk en de bed waar ik in sliep was heel comfortabel kreeg een goede nachtrust. En bij de receptie waren ze heel vriendelijk dus dat was wel goed.

Dichtbij het centrum.
    • Basic Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer viel tegen. De badkamer was niet echt schoon. We hebben geen ontbijt genomen want de ontbijtruimte zag er erg ongezellig uit.

De ligging van het hotel.

Geweldige locatie, vriendelijk personeel, zalig ontbijt, een aanrader!!!
    • Comfort Relax Kamer

Het was een zeer uitgebreid en lekker ontbijt in buffetvorm, een echte aanrader! Het personeel was super vriendelijk, het hotel is enorm goed gelegen, vlot bereikbaar, ruime (betaal)parking op 25 meter en het bed was super comfortabel!

Prima hotel voor een kort verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers zijn vrij gehorig (spleet onder de deur laat veel geluid van stenen gang en klappende deuren door). WiFi signaal is erg zwak. € 12,50 pp voor redelijk standaard ontbijt buffet is best veel.

Erg vriendelijk personeel en ruime, schone kamers. In het centrum, alles is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

We waren bijzonder tevreden over de accommodatie en de ligging ervan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer had gezien de kamergrootte ruimer gekund. Kamer verdient een opfrissing (vooral het zwarte meubilair vertoont sleet). Kwaliteit tv kan beter. De groen flitsende rookmelder stoort in de duisternis.

Vriendelijk onthaal, zeer ruime kamer (maar kleine badkamer), goede isolatie (geen geluid van buiten, normale hotelgeluiden binnen), lekker ontbijt in een gezellige eetruimte, parking vlakbij Enkele kleine mankementen in de kamer werden spontaan verholpen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

De netheid en gastvrijheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens ontruimingsalarm niet voldoende geinformeerd. Naar ons idee is personeel ervoor om gasten te informeren en naar buiten te leiden en moet de brandweer gebouw checken. Dit was niet het geval.

De netheid en gastvrijheid

Mijn verblijf voor 1 nachtje was goed.
    • Comfort Relax Kamer

Bij binnenkomst in de kamer was het een beetje muf. Het raam kon helaas niet open om het effe uit te luchten en met de airco duurt het effe. Uiteindelijk kwam het wel goed dankzij de airco.

Het ontbijt was erg lekker. Dit was ook het eerste hotel waar bij de gebakken roerei bij het ontbijt gewoon goed gebakken was en niet half rauw zoals ik dat vind. De rest van het ontbijt was ook lekker. Het 2 persoonsbed was ook heel erg groot en fijn om in te liggen.

Prima hotel voor een weekendje Rotterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerde kamers, daardoor is de prijs/kwaliteitverhouding niet optimaal meer. Badkamer rook erg muffig.

Goede ligging, op loopafstand van de Markthal en metro en tram station. Parkeergarage voor het hotel. Goede bedden.

Ligging in Rotterdam, gemakkelijk te bereiken en parkeren...
    • Basic Tweepersoonskamer

Gedatteerde inrichting. Badkamer was erg klein en aan vervanging toe. Snachts erg lawaaierig dit kwam ook omdat onze kamer bij de trap was.

Ligging in Rotterdam, gemakkelijk te bereiken en parkeren was top.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het was dat ik uit nood mij moest betrekken in een hotel anders had ik een andere hotel geboekt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Hygiëne, te kleine tv, kapotte raamrooster, muffe geur in de kamer en geen matrastopper aanwezig waardoor er steeds een grote gleuf ontstond in het midden van het bed en kapotte douchscherm.

Klantvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

3 sterren waard maar geen 4 sterren
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

-de erg kleine badkamer met haardroger die stuk was -Slechts1 produktje in de badkamer -de gordijnen aan het raam die aan de binnenkant vies zijn

-de ligging van het hotel -de familiekamer waar je makkelijk met 4 personen kan verblijven -de attentie voor mijn verjaardag! -de vriendelijke medewerkers

Eenmalig met kinderen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamer is superklein, in de kamer stonden 2 bedden elk en toen was de ruimte op.. een gezinskamer met 4 bedden maar verder geen ruimte om te bewegen

Uitstekend en op loopafstand van centrum, parkeerplaats en kantoor

Geen verbeteringen te melden

Prima gastvrije ontvangst. Uitstekende informatie over restaurants in directe omgeving. Rustige kamer zonder straatgeluiden.

Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid.
    • Basic Tweepersoonskamer

De douche was niet helemaal proper, er lagen lege bierflesjes onder ons bed van de vorige gasten en die gasten hadden blijkbaar door het raam gerookt ook, want er lagen peuken op de vensterbank buiten en as binnen. De kamer stonk wel niet naar de rook. Voor ons niets om moeilijk over te doen, maar het mag wel worden vermeld.

Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid. Ontbijten kon op zaterdag tot 12u. (Uitslapen!) Het personeel was heel vriendelijk. De ligging van het hotel is geweldig. De markthal was vlakbij. (Eten! Drinken!) Ook andere plaatsen die we bezochten waren gemakkelijk te voet of met de metro te bereiken vanuit het hotel. Uitchecken kon ook tot 12u. (Weeral: uitslapen!) De kamer was gezellig en ondanks het feit dat er veel volk in het hotel was, was het er toch rustig.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

• Basic Tweepersoonskamer

Er hing een vieze geur van urine in de badkamer. Het leek of iemand naast het toilet had geplast en dit niet goed was gepoetst. Heel irritant.

Ontbijt was heel lekker. Zeer goed bed en hoofdkussen

Prijs - kwaliteit ok!
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hadden via booking last minute geboekt en vermits we nog een bongobon 'ontbijt met bubbels' hadden hebben we deze geactiveerd. Het ontbijt was zeer goed en de bubbels ook. Voldeed volledig aan onze verwachtingen.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ligging van het hotel is ideaal om te shoppen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming op de kamer werkte niet echt optimaal.

Ligging van het hotel is ideaal om te shoppen. Ontbijt was prima, ook de kamer was in orde. Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Was prima in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtzaal was wel wat klein met zoveel gasten.

Heerlijk geslapen, schone badkamer, vriendelijk personeel. Na een avond Ahoy is dit een prima hotel om te verblijven, gemakkelijk te bereizen met de metro. Parkeren P+R is gratis met gebruik van ov. We komen volgend jaar graag weer na het concert van Waylon, was ook top!

we hebben het erg naar onze zin gehad , goede locatie dichtbij de markthal en de koopgoot .
    • Basic Tweepersoonskamer

Een veel te krappe douche cabine en de badkamer was erg koud .

De ligging van het hotel. De kamer was prima, het was er schoon en netjes. Ontbijt was heerlijk, personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Alles is er als Hotel. Jammer dat men gasten kaderd volgens subjectieve indrukken.
    • Basic Tweepersoonskamer

ik werd behandeld als drugs-toerist. Nog voor men wou inchecken kreeg ik onmiddellijk papieren te ondertekenen over hun drug beleid. Terwijl andere gasten naast mij aan het incheken waren zonder dat deze documenten werden voorgesteld.

Mijn volgend weekendje Rotterdam zal plaatsvinden in een ander hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was één dame aan de receptie die was zeer vriendelijk. De rest was niet echt aangenaam.

Onze kamer was zeer klein, koud, oud en de badkamer was super klein en er hing een 'putjes-geur'. Het ontbijt viel helemaal tegen, als wij beneden kwamen zat het volledig vol. We moesten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Er stonden heel veel tafels vol met lege gebruikte borden en kopjes. Bijna alles was op, geen broodjes, geen kopjes geen gebakken ei, geen spek.....Nog nooit meegemaakt. Ik kom hier niet meer.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

ellendig !
    • Basic Tweepersoonskamer

het was onmogelijk om te douchen ! Zelfs mijn vriendin van 1.60 had heel veel moeite de douche in te komen. Dit was echt heel belachelijk. Je komt na een lange reis (vliegtuig/auto) en kunt niet douchen. Ik ben 1.88 m, maar niet dik of iets dergelijks. Kon er gewoon niet in. Bij de receptie zeiden ze enkel dat ze bekend waren met dit probleem, maar oplossing waren er niet !!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goede locatie, te kleine kamers
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamers zijn echt te klein. Geen dubbelbed maar een twijfelaar. Het toilet geplakt aan de douche. De douche te klein, je kon je er niet in keren. En de badkamer stonk naar urine.

Het ontbijt was echt heerlijk. Ook was de bar aangenaam gezellig.

Boek hier nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het wordt tijd dat ze de zaak schilderen en vernieuwen De tv op alle twee kamers deden het niet

Het ontbijt was goed alleen stond niet alles klaar pas na 7 uur

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De piepkleine badkamer die hoort bij de familiekamer en de wat versleten en aftandse indruk van deur en spiegel in de badkamer.

De ligging van het hotel is super. Het personeel is echt vriendelijk. Het ontbijt is zeker prijs-kwaliteit waardig.

Zorgeloos!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was leuk versierd met ballonnen omdat ik had verteld dat mijn vriend de dag ervoor jarig was. Daarnaast nog twee flesjes water en chocoladerepen bij binnenkomst, dat maakte ons verblijf nét wat aangenamer! Daarnaast ook heel handig een parkeerkaart ontvangen om de auto in de parkeergarage te parkeren tegen een goedkoper tarief.

De brandmelders geven een dusdanig intensief irritante...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De brandmelders geven een dusdanig intensief irritante flikkerverlichting dat het zowel met inslapen als bij lichte slaap niet te doen is daar normaal te liggen. Het verlicht voor een milliseconde de gehele kamer!!!!

Prima voor een nachtje, maar niets bijzonders.
    • Basic Tweepersoonskamer

De douchecabine is claustrofobisch klein, zoals de hele badkamer. Bed ook aan de smalle kant. Wel prima matrassen. Kluisje was defect. Ontbijt van matige kwaliteit.

De ligging was prima voor hetgeen waarvoor wij in Rotterdam moesten zijn. Ontvangst bij receptie erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Ondanks dat het uitstekende verblijf, was het uitchecken een enorme afknapper.
    • Basic Tweepersoonskamer

Bij het afrekenen moesten er een ontbijt te veel afgerekend worden. Ik heb zeer vriendelijk en met heel erg veel geduld voor elkaar gekregen dat de rekening werd aangepast. Daardoor was ik bijna te laat bij mijn afspraak.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het was verblijf was oké, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

Hele kleine kamers, met een bed van 1.40 breed. Te klein voor 2 personen.

Personeel was vriendelijk, maar meer ook niet. Dit hotel is prima als je op doorreis bent o.i.d., maar je moet niet meer dan standaard verwachten.

Goed ontbijt, nette kamers, schoon, vriendelijk personeel
    • Comfort Relax Kamer

Wel daadwerkelijk een 2 persoonsbed krijgen als dat is geboekt. En niet 2x een 1 persoonsbed met 1 gezamenlijk laken en dat beschouwen als een 2 persoonsbed

Goed ontbijt, nette kamers, schoon, vriendelijk personeel

Prima hotel voor een paar nachten, heerlijk dichtbij de leuke winkels en Markthal etc

Eigenlijk niets.

Prima kamer, alles zag er netjes uit, airco was alvast aangezet dus de kamer was heerlijk koel toen we binnenkwamen. Lekker ontbijt gehad, keus genoeg, heerlijk roerei.

We waren in verband met deelname aan de Zomercarnaval .....de 3de jaar op rij in dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was het weekend van de Zomercarnaval, Engelse gasten in de kamers waren zooooo luidruchtig, niet normaal ....maar na melding aan de receptie midden in de nacht, kwam daar een eind aan ....receptie heeft dus goed gehandeld achteraf ..

De locatie was voor ons perfect ivm met de Zomercarnaval waar wij deel aan namen.

Ik kom hier geregeld en zal dit met plezier blijven doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

"Vijverdouche": als je niet oplet staat de hele badkamer onder water.

Dit hotel is erg goed gelegen en heeft een vriendelijke bediening. Alleen spijtig dat er geen restaurant is (er zijn alleen voorzieningen voor ontbijt). HD tv zou ook leuk zijn. Maar eigenlijk is het er best in orde.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Zeer vriendelijk en alert personeel, dicht bij het centrum,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fitness ruimte weggemoffeld in een kelder, prijs-/kwaliteit verhouding (hoge prijzen vanwege North Sea Jazz Festival)(normaliter liggen prijzen beduidend lager)

Zeer vriendelijk en alert personeel, dicht bij het centrum, prima ontbijt

Een prachtig hotel .
    • Comfort Business Kamer

Er stond een kast in het halletje , dat maakte het lastig , bij het verlaten van de kamer .

Een prachtig hotel ,op een goede locatie . Het was er netjes ,alles was er ,zoals zeep in de badkamer , een bureau met schrijfgerei en je kon ook zelf koffie of thee maken , dat hebben niet gedaan ,omdat ik dat eigenlijk niet zo handig vond .

2 sterren zeker geen 4
    • Basic Tweepersoonskamer

Het gaf de indruk van een 2 sterren hotel. De douche in het bad die ook nog eens niet goed warm werd, de wc die dicht moest voor hij doorgetrokken kon worden. 2 eenpersoonsbedden aan elkaar terwijl we een 2 persoonsbed hadden bestelt. We mochten niet naar de kamer voor een bepaald tijdstip en super kleine kamer.

Personele hulp

Goede locatie maar het hotel viel tegen.
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer. De douchecabine was veel en veel te klein. Je kunt je er amper bewegen. Ook de toiletruimte is veel te klein. Het hotel maakt verder de indruk zo langzamerhand weer eens aan een update toe te zijn. De prijs van ruim Euro 200,-- voor deze kamer is veel en veel te hoog. Euro 100,-- zou beter hebben gepast. Ik was scheerspullen vergeten. In de kamergids stond dat dat beschikbaar gesteld kon worden. Men kon mij wel een scheerapparaatje geven maar scheerzeep was niet beschikbaar.

De locatie en het ontbijt.

Locatie was prima
    • Basic Tweepersoonskamer

Prijs-kwaliteit ver onder de maat. Het stonk er, niet schoon, beschadiging aan inventaris en fitness apparatuur. Wij verwachten voor dit geld een fatsoenlijke grote en frisse kamer.

Locatie was prima

Goede locatie, lekker ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer was niet op tijd klaar en we moesten ook nog een tijdje wachten op het vooraf bestelde babybedje.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, leuke locatie in hippe buurt.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima hotel op goede locatie, uitstekend als verblijf...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was erg klein, wij zijn beiden slank, als je iets meer gezet bent kun je de douche niet in. Dit stond niet aangegeven bij de reservering!

Prima hotel op goede locatie, uitstekend als verblijf tijdens North Sea Jazz

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Een accomodatie volgens de prijs/kwaliteit verhouding waar ruimte is voor verbetering.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Snack automaat was stuk. Hygiene badkamer Mn het toilet, misschien voegen van tegelwerk ? Urine geur en er was gerookt op de kamer.

Het bed ! Ontbijt 👍🏻

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Maar het ontbijt was weer super. En het personeel was heel vriendelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer

De douche en we hadden een groter bed verwacht, wij hadden het idee of we op een eenpersoonskamer verbleven. Het was wel allemaal netjes schoon.

Wij verbleven in kamer 301, het was een klein bed wel goed matras. De douche was echt te klein. Voor wat forsere personen is het geen doen om te douchen.

Goede ligging, fijne service voor weekendtrip met gezin!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamer was erg klein voor een gezin. Ook enigszins gedateerd.

Het hotel ligt vlakbij cs station blaak, waardoor je alle kanten op kunt. Ontbijt aten wij in de Markthal. Genoeg leuke tentjes in de buurt. Familiekamer was goed, met stapelbed voor de kinderen en eigen balkon.

Prima hotel, voldeed aan verwachtingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer OK, tikje krappe ruimte voor toilet. Bij binnenkomst rook kamer muf, zou gelucht mogen worden.

Uitstekend ontbijt, centraal gelegen, voorzieningen volgens beschrijving, geen echte minpunten.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

De ligging is erg goed!
    • Basic Tweepersoonskamer

De douche was in onze kamer erg klein. Zelfs een slank persoon had weinig ruimte .

De ligging is erg goed!! Ontbijt was prima, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ligging, dusdanig goed dat ik ondanks de minpunten wel weer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg krap. Kamer was wat gedateerd met deprimerende kunst aan de muur.

Ligging, dusdanig goed dat ik ondanks de minpunten wel weer hier naar toe zou gaan.

Gezellig, maar klein
    • Basic Tweepersoonskamer

De douche is wel klein. Net "groot" genoeg om je te draaien en shampoo of iets dergelijks te nemen, maar daar blijft het bij. De badkamer in het algemeen was niet echt groot. Ook hadden wij net een kamer aan de trap en liften, waardoor we 's nachts soms wel wakker werden door lawaai van andere gasten. Misschien is het een idee voor het hotel om de kamers die daar vlak bij liggen, toch beter te isoleren. [We waren er wel net het weekend na Koningsdag, dus dat kan ook een hoop te maken hebben met het lawaai 's nachts.]

Het personeel was heel vriendelijk, zowel bij aankomst, vertrek als elke keer dat we het hotel binnen of buiten gingen. Het hotel ligt ook vlakbij de Centrale Bibliotheek, de Markthal (echt een must voor iedereen!), de Kubushuisjes (je ziet ze onmiddellijk als je bij de Markthal bent) en de winkelstraten. Boekenliefhebbers: ga zeker eens op zoek naar Donner! Met andere woorden: de locatie van het hotel is perfect. De bedden hadden zalige matrassen en ook de kussens vonden we allebei perfect - wat niet vaak voorvalt aangezien mijn partner normaal elke keer een tweede kussen neemt / vraagt en deze keer dus niet. Genoeg opbergplaats voor onze kleren, mogelijkheid om het raam open te zetten zodat het kon verluchten en een kluisje om onze belangrijkere bezittingen - die we niet wilden meesleuren, zoals sleutels e.d. - in te bewaren.

Het hotel is super gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als de mensen 's avonds nog hun tanden wilden poetsen ofzo, kregen we rare geluiden te horen uit de buizen bij het toedraaien van de kranen.

Het hotel is super gelegen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Weekendje Rotterdam verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was minimaal en wat gedateerd. De bedden zijn goed alleen wat zacht.

Prima uitvalsbasis in het centrum om Rotterdam te voet te verkennen, parkeergarage t.o. hotel

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Perfecte uitvalsbasis voor een weekendje Rotterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is toereikend en schoon, maar wel erg klein.

We hadden een kamer op de 7e etage aan de kant voor de Hoogstraat. Deze kamer had een geweldig dakterras. Helaas was het weer niet goed genoeg om daar op te zitten, maar op warmere dagen, na een dagje Rotterdam, is het vast heerlijk bijkomen. Het bed sliep heerlijk en het kussen was lekker dik.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Beetje tegenvaller;-)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne en comfort: kamer 1 op 4 dagen niet schoongemaakt. Zeepdispenser niet aangevuld. Bedcomfort echt niet goed. Badkamer meermaals slecht schoongemaakt. Lift geblokkeerd door schoonmaakpersoneel.

Uitstekende ligging en gastvrij onthaal.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Al jaren een prettig goed hotel in het centrum van Rotterdam met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtruimte zou wat groter mogen zodat je niet hoeft te wachten tot er een tafel vrij is. Maar goed, dit is geen ramp wanneer je vrij bent en de tijd hebt. Het wordt pas vervelden als je dringende afspraken heb. Verder alles goed geregeld.

Het feit dat het in het centrum ligt is super.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

verzorgd ontbijt met lekkere koffie.
    • Comfort Relax Kamer

het bed was doorgelegen en lag dus niet erg comfortabel. erg dikke hoofdkussens ook. geluidsisolatie naar andere kamers toe, is ook voor verbetering vatbaar.

verzorgd ontbijt met lekkere koffie. prima onthaal aan receptie.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima locatie, basic kamer is echt te klein.
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer kleine badkamer, waar je bij het haren wassen of omdraaien tegen de glazen douchedeur of muur aan stond. Mag nodig geverfd/onderhoud gepleegd worden. Veel lawaai in kamer aan trappenhuis.

Vriendelijke staff, goede locatie dicht bij de markthallen waar je fantastisch kunt eten (Vapiano).

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Het was oke.
    • Basic Tweepersoonskamer

Douches wisselen heel erg van warm naar koud. Niet fijn! En erg jammer dat we zeer vroeg geboekt hebben en dan een kamer in het lawaaierige trappenhuis krijgen.

Fijne lokatie zo vlakbij markthal.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd, uitstekende...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meerdere malen in de nacht wakker geworden van startende apparaten/machines , weet niet precies waar het vanaf kwam. In elk geval niet van buiten maar in of boven onze kamer.

Ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd, uitstekende ligging qua markthal en metro/Ahoy

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

• Basic Tweepersoonskamer

Bij inchecken moesten we nog allerlei gegevens doorgeven. Omdat we via Bookings. com hadden geboekt hebben wij geweigerd om wééralle gegevens in te vullen. Onze gegevens waren immers al bekend. Bovendien hadden we haast bij inchecken. Toen wij s nachts om half twee terug kwamen in hotel bleek onze keycard voor de kamer geblokkeerd omdat we het incheck formulier nog moesten invullen. Belachelijk! Hotel is zeer gedateerd.

Normaal ontbijt niks bijzonders

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Kleine, ouderwetse en benauwde kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer

We konden aangeven dat we niet gestoord wilden worden (er waren geen bordjes), dus het personeel kwam 2 keer vroeg in de ochtend binnenwalsen. En dat terwijl we diezelfde dag sowieso zouden uitchecken. Zeer frustrerend.

De locatie.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Erg leuk en relaxed weekend. Goed hotel, prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchekop moest je in de hand vasthouden, maar zij zijn momenteel kamers aan het renoveren dus dat gaat vast goedkomen.

Leuk en behulpzaam personeel, erg vriendelijk. Ligging hotel perfect. Goed ontbijt. Wij vonden dit hotel voor herhaling vatbaar! En Rotterdam ook!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

vriendelijke mensen,kleine kamer, opletten bij ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de douche ingang was te klein voor iemand van mijn postuur. Kaas en vleeswaren van het ontbijt gingen al gauw verkleuren. de kaas lag er zweterig en met gekrulde randen bij. Misschien iets kleinere porties neerleggen bij het begin van het ontbijt.

ontvangst uitermate vriendelijke. vriendelijk en behulpzame medewerkers

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren werkzaamheden in het hotel waar er niets van op de site stond. Met een baby is dat niet zo handig dat er heel veel lawaai was.

Het ontbijt was heel lekker en de mogelijkheid van het bad op feb kamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam