Beoordelingen over Hotel Auberge de Hilver 4-sterren

Westelbeersedijk 6, 5087 TK Diessen, Nederland

#1 van de 1 hotels in Diessen

Prima! We zouden hier zeker weer voor kiezen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco misschien? Onze kamer was erg warm en ondanks de balkondeur open niet echt goed door te luchten. Niet verplaatsbare lamp op tafel en op zeer onhandige plek. Personeel niet erg snel met bediening.

Geweldige badkamer en ruime hotelkamer. Alles was keurig schoon en netjes Ook de bedden lagen prima.

Prima accommodatie in het gastvrije Noord Brabant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk was er slechts een puntje maar dat is persoonlijk, wij vonden de matrassen aan de harde kant onze medereizigers echter weer niet.

Vriendelijke ontvangst en personeel.Prima schone kamer en badkamer, ontbijt was ook goed verzorgd. Diner in het restaurant was ook prima tegen schappelijke prijzen.

Dit wordt een jaarlijkse traditie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vriendelijk en gedienstig personeel. Alles zeer proper. Schittende deluxe kamer met bubbelbad. Zeer lekkere aspergemenu in het restaurant voor een zeer democratische prijs. Na 22u muisstil. Heerlijk verblijf. Vlakbij de Efteling en de Beekse Bergen. Ook het oude café in d ebuurt, In Den Bokkenrijder is een absolute aanrader.

Aangenaam en kwalitatief verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Complete kamers maar dan ontbreekt er een nachtlampje. Verlichting was lastig te bedienen vanuit het bed.

-Ligging. - Ruime kamer en badkamer. - Mooi interieur. - Gezellig restaurant en lekker eten.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Helemaal bij gekomen, absoluut voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Comfortabele, warm en verzorgd ingerichte kamer. Leuke sfeerhaard, fijne badkamer. Het cafe gedeelte is heel leuk ingericht met een heerlijke borrelplank op de kaart.

Sfeervol hotel voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel is heel sfeervol, zowel de kamer als het restaurant. Ruime kamer, sfeerhaard, kleine koelkast, waterkoker, terras, bubbelbad, goed bed, leuk ingericht met warme kleuren. Wij voelden ons meteen thuis. Jammer genoeg niet in het restaurant gegeten, maar daar zeer goede verhalen over gehoord. Gaan we de volgende keer zeker doen!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Het is een perfecte locatie en ambiance. Het was jammer dat mijn eega “door haar rug” ging, zodat w
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wel putjeslucht in de badkamer, waar ze reeds aandacht aan hadden geschonken maar nog niet verholpen was.

Ontbijt en bediening waren perfect. De kamer ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine televisie op de kamer, op de dag van vertrek stonden er echter tientallen nieuwe grote flatscreens klaar in de hal...kennelijk een juiste vervanging. Tip om wellicht koffie/thee op de kamer neer te zetten.

Ontbijt was prima, ontbrak aan niets. Rustige accommodatie

Heerlijk rustig. Fijn personeel zeer gastvrij.

Eigenlijk niets.

De hele entourage viel bij ons goed in de smaak. Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt. Ontbijt uitstekend. Mooie omgeving om te fietsen en of wandelen voor mensen die van een beetje rust houden.

Leuk sfeervol hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Inkijk omdat de kamer op begane grond was., dus durfde niet ontkleed of in ondergoed rond te lopen in de kamer. Tv ontvangst was slecht. Was beetje verrast dat het een onderdeel was van een Landal vakantiepark.

Leuke gezellige kamer. Mooie badkamer met bubbelbad. Prachtige omgeving. Handige nis bij ingang van de kamer voor de koffers. Prima ontbijt buffet.

Heerlijk genoten van de rust en de ruimte!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken was een gedoe omdat niet goed aangegeven stond waar we moesten inchecken. (afhandeling en service waren daarentegen vlot en prettig) Ontbijt was weinig variatie, maar desalniettemin lekker. Badkamer rook een beetje muf.

De kamer was echt prachtig! We bleven hier na een bruiloft in de buurt, dus niet voor de omgeving of voor een echte vakantie. Heerlijk met bad en douche. Ook heerlijk geslapen totdat er kinderen gillend over de gang renden, maar dat is niet aan het hotel te wijten. De bedden waren heerlijk en ruim en de kamers waren ruim en netjes.

Vreselijk. We gaan er nooit meer heen. Slechte prijs-/kwaliteitverhouding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer was na onze eerste nacht niet gecheckt en niet schoongemaakt/klaargemaakt voor de tweede nacht. Bij late terugkomst (00:30 uur) waren er dus geen schone handdoeken, geen toiletpapier etc. Etensresten stonden ook nog op de kamer. Er was ook geen nachtportier of ander personeel meer aanwezig. Kamer was vol muggen. Kamer was slecht verlicht. Kamer was niet proper (spinrag/stoffig). Geen snack/drankenautomaat in hotel. Minibar op kamer was ook niet gevuld, waardoor bij late aankomst er niets meer te eten of te drinken verkrijgbaar is. Voor hotelgasten, althans bij onze aankomst, is/was het niet mogelijk om door slagboom te rijden waardoor we onnodig ver met onze bagage moesten lopen. Geen assistentie van personeel bij vervoer van bagage naar de kamer. Bijzonder vervelend omdat mijn vrouw bovendien slecht ter been was. Badkamervloer is levensgevaarlijk betegeld (ongeschikte, zeer gladde vloertegels voor nota bene een invalidekamer). Zeker in combinatie met open douche -geen douchewand of gordijn waardoor hele vloer na het douchen nat wordt- is dit echt gevaarlijk! Door ons vergeten elektrische tandenborstel wordt pas nadat wij zelf (3 dagen later!) contact opnemen, teruggestuurd, terwijl het hotel/huishouding ons zelf ook had kunnen bellen op dezelfde dag dat hij wordt gevonden? Kamerprijs a €110-€115,- per nacht is veel te hoog voor wat het hotel biedt. Prijs van €55,- per nacht zou meer dan genoeg zijn.

Mooi hotel, vriendelijk personeel, ruime kamer en ook een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV is van erg klein formaat, ook maar 17 zenders waaronder niet eens MTV of een dergelijke zender. Geen airco aanwezig, meeste ramen kunnen niet open (enkel balkondeur).

Mooi hotel, vriendelijk personeel, ruime kamer en ook een ruime badkamer. Restaurant niet geweest.

De kamer was erg mooi (kamer 15), erg ruim en zeer schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De jam, fruitsalade, jus d'orange en de koffie bij het ontbijt. De koffie uit het restaurant was overigens goed!

De kamer was erg mooi (kamer 15), erg ruim en zeer schoon. De bedden waren uitstekend!

De flexibiliteit van het personeel.

De kamer was erg warm.

De flexibiliteit van het personeel. We boekten op dezelfde dag en zouden pas snachts aankomen. Ondanks dat de betaling nog niet gedaan was, lag de sleutel klaar in een hokje bij de regenpijp, zoals beloofd. Top! Wat een vertrouwen en vooral super service!

Leuke locatie met top personeel - kamers (en schoonmaak) kunnen een opfrissing gebruiken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- Ontbijt: 's morgens werden we in de ontbijtruimte steevast vergezeld door enkele vliegen, die ook het buffet opzochten. Het buffet zelf was niet al te uitgebreid (en verminderde vreemd genoeg naar het einde van de week toe), en bleek ook niet voldoende op drukke momenten. - Schoonmaak: de basics werden uitgevoerd (bedden werden toegelegd, nieuwe handdoeken, vloer badkamer) maar niet meer dan dat - kamers werden tijdens verblijf bvb niet uitgeveegd of gestofzuigd, stoffige lampenkappen,... - Badkamer: vrij donker, geen felle verlichting aan spiegel

- Erg vriendelijk en behulpzaam personeel (echt een plus) - Uitgebreide faciliteiten van domein/Landal-park (zwembad, speeltuintjes, sportveldje, midgetgolf, trampoline, restaurant, bar, winkeltje,...) - Goede uitvalsbasis voor Efteling (25 min met wagen) en Beekse Bergen (15 min met wagen) - Heerlijk bubbelbad & leuk om een terrasje te hebben - Ruime badkamer met bad & douche (wel zware badkamerdeur)

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

We hebben een reminder ontvangen van no show.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben een reminder ontvangen van no show. Het is een onprettige ervaring en ik vond dit niet correct behandeld. We waren er wel degelijk geweest en toch kregen we nogmaals een rekening gepresenteerd...het had beter gekund. Niet fijn.

Ruime kamer, goed geslapen, goed ontbijt, badkamer viel tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer; doucheputje liep niet door en het water was regelmatig koud. Niet lekker als je net met shampoo in je haar staat. En persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van tapijt in een hotelkamer ivm hygiëne.

Het ontbijt was prima met lekkere verse bolletjes en vers fruit

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Voor de 2e keer verblijf geboekt, was jammer genoeg teleurstellend.... geen volgende keer meer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De professionaliteit van het personeel liet deze keer te wensen over. Zelfs wanneer de werkdruk te hoog is, mag het cliënteel er niets van merken. Ijskoude ontbijtruimte, verwarming was stuk, daar bestaan oplossingen voor. Vandaar ook misschien geen voldoende warm water bij het douchen. Kamers worden afgesloten, zonder enige verklaring... We hebben zelf moeten bemiddelen bij betwisting van de afrekening. Dankzij booking.com is het uiteindelijk toch in orde gekomen.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Mooie, ruime kamers gecombineerd met ouderwets gastheerschap!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met WiFi geen gezeur met inlogcodes. Mooie ruime kamers incl. Bad én douche Zéér gastvrij. Om 21.30 hadden wij nog niet gegeten. De keuken was om 21.00 uur gesloten. " Helaas is het vuur uit, maar wij kunnen nog wel een salade voor u maken"! Deze salade was heerlijk en werd vergezeld van brood.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heelrijk ontspannen in de bossen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden het jammer dat er geen koffie-/thee-faciliteit op de kamer was, juist omdat hij ruim genoeg is om lekker even uit te rusten. Wij zijn gewend dat dit standaard is in hotels.

De kamer was ruim en licht met fijne bedden. In de omgeving kan je mooi wandelen.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Ik had 4 nachten geboekt ivm werkzaamheden die de hele week...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tv is nog geen breedbeeld. Produceert mede daarom een vrij klein beeld.

Ik had 4 nachten geboekt ivm werkzaamheden die de hele week zouden duren. Het werk verliep echter lekker vlot dus ik kon een dag eerder naar huis. Na overleg de 4 nacht niet hoeven te betalen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Een hotel met gastvrij en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie uit de automaat bij het ontbijt viel tegen.

Zeer ruime kamers. De ontvangst en de service waren hartelijk. Erg behulpzaam, flexibel en meedenkend personeel. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar heerlijk vers.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

relaxed genoten van de omgeving diessen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vuile handoeken bij aankomst,moest het twee keer melden voordat ik een nieuwe set handoeken mee kreeg De kamer was nog niet gereed pas om 15.15uur

nette kamer en mooie locatie

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Voor herhaling vatbaar, voor de door mij betaalde prijs!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen scheerspiegel, om je op te maken ( draag een bril ) Bij mijn reservering was het ontbijt niet inbegrepen. Toen ik mijn factuur voldaan had, bleek dat er wel bij in te zitten, dus helaas ontbijt gemist!

Eigen terrasje op z/w Bubbelbad /aparte douche Ruime kamer Bed uitstekend Sfeer vol ingericht Ruime kleedruimte Kluisje Thee/koffie faciliteit Openhaard

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Zou dit hotel zeker niet aanraden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De locatie. Het ontbijt. Onvoldoende stoelen aan het zwembad. Personeel deed moeilijk om stoelen mee ten nemen van terras naar zwembad. Lang wachten op het eten. De menukaart was een beetje pover voor een 4* hotel.

De kamer was ruim en netjes. De kwaliteit van het eten was goed.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Heerlijk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wellicht koffie/thee faciliteit op de kamer maar dat is ook onze Hollanse zuinigheid. Nu haalde we dat aan de bar voor 2,25.

Echt een prachtige, ruime en schone kamer. Mooie omgeving en vriendelijk personeel. Mooie locatie met overal leuke hoekjes om te zitten. Tijdschriftenrek zelfs up to date!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons korte bezoek gaf geen aanleiding tot ern klacht.

Lokatie gaf mogelijkheid om als fietsers veel van brabant te zien/bezoeken. Ook de aparte toegang naar kamer beviel goed ipv langs de receptie te moeten. Ook het supermarktje op het terrein is prettig .

Dat het personeel meteen zocht naar een oplossing voor onze...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het personeel meteen zocht naar een oplossing voor onze racefietsen waarvoor we geen slot hadden, vonden we top!

Zeer vriendelijk personeel, ruime en netten kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel, ruime en netten kamer. Raam open met uitzicht op tuin. Kamer nr 15. Lekker gegegeten, prijs kwaliteit meer dan OK.

We hebben een goede overnachting gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad was te koud qua temperatuur.

De kamer was prima, het ontbijt heerlijk en de bediening verliep ook goed

Leuk voor uitstapjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mij persoonlijk geen airco aanwezig

De ruime kamers

Mooie kamer, mooie accommodatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, als je wat later gaat ontbijten is alles op

Kamer

leuke plek voor een nachtje verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

gedateerde kamer en badkamer, schimmel in doucheruimte

kamer met tuinterras en gezellige lounge.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

het ontbijt had van mij uitgebreider gemogen, meer vers fruit en verse sappen bijvoorbeeld.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfect

Perfect

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Geweldig restaurant en prachtige omgeving

Douchedeur niet schoon.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Fijne dagen , Vriendelijk personeel, mooie omgeving>

Ik zou het niet weten!

Ontbijt was prima! Kamer was uitstekend! Restaurant was goed!

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het ontbijt iets,beter aanvullen

Kamer was netjes

Een keer nooit weer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Stank van riool in badkamer

Bubbelbad

Heel leuk en rustig om er te verblijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Comfortable kamer, lekker gegeten en vriendelheid personeel troef! :)

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

heerlijk

ontbijt

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Charme hotel met uitstekende keuken. Heel ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ontbijt en ontbijtzaal.

Ontbijt en ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima verblijf en erg vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontluchting in de badkamer kan beter.

Keurige ontvangst, vriendelijk personeel. Prima ruime kamer voor een goede prijs.

uitzicht en stilte .

uitzicht en stilte .

Een prettig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima maar niet heel speciaal.

Fijne ruimte kamer met heerlijk bad.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

prima verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

goed ontbijt en prima kamer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

mooie omgeving, goede sfeer, rust en comfort

betere wifi connectie

grote kamer, rust

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Super gezellige accommodatie met heerlijk restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie kamer en heerlijk restaurant

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heerlijk weekend gehad, in dit leuke hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fantastische kamer,goede comfortabele bedden. mooi ingericht

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima. Lekker geslapen, ruime kamer en prima eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting in de badkamer, zeker bij de wastafel kan beter. Nu schemerlicht.

Ontbijt was prima. Voldoende keuze en erg lekker.

Romantisch verblijf dichtbij prachtige natuur en nabij de mooie Brabantse steden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer geweldig. Op begane grond met tuin. Eetzaal sfeervol.

Rustige omgeving .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Comfortabel. Bad en douche aanwezig.

Rustige omgeving .

Erg goed hotel in landal park

De toeristen belasting

De kamer

aangenaam

verse jus

ontbijt was goed wel eenvoudig

basic
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

hotelreceptie is moeilijk te vinden . ontbijtbuffet is basic . eetruimte is koud en ongezellig , kamers zijn basic .

ontbijt prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dekbedden veel te dik voor de zomer

ontbijt prima

prachtige kamer , in restaurant 3 gangenmenu gegeten was...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prachtige kamer , in restaurant 3 gangenmenu gegeten was heel lekker ! leuke vakantiesfeer!

om eens terug te gaan

Vriendelijkheid van personeel

Heerlijk en relaxed

parkeer plaats was overvol

goed ontvangst, mooie en ruime kamer. badkamer zowel douche als bad. uitgebreid ontbijt

Was een heerlijk hotel met lekker ontbijt en zeer mooi propere kamers!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer mooie, comfortabele kamer, ontbijt was heerlijk!

Het weder

De kamers waren geweldig Het hotel is mooi ingekaderd met een mooie entré

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Uitstekend hotel onderdeel van vakantiepark
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer servicegericht. Ruime comfortabele kamers. Rustige omgeving.

kamers zijn heerlijk ,ontbijt kan beter

ontbijt

kamers zijn heerlijk ,ontbijt kan beter

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Volgende keer terplaatse boeken.

Prijs per overnachting,

fantastish
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

mooie ruime kamer en grote badkamer ! vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Indien deze aanpassingen mogelijk zijn is het een fantastische accommodatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Handdouche en handgreep in douche zijn niet aanwezig. Voor oudere gasten zou dit wenselijk zijn.

Mooi schoon en zeer ruime kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Ruime kamer en badkamer

Ruime kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer, uitstekende bedden, rustig gelegen/Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was wel basis ( voor mij voldoende ), maar andere gasten zouden wat meer kunnen verwachten

De ruime en nette kamer

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Zeer ruime kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Fantastisch voor kort verblijf

Douche deuren smerig

Goede rustige ligging.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

We hebben genoten van ons verblijf.

Badkamer kon schoner

Lieve mensen, fijn welkom