Beoordelingen over Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof (former Hampshire Hotel - Holthurnsche Hof) 4-sterren

Zevenheuvelenweg 48a, 6571 CK Berg en Dal, Nederland

#1 van de 5 hotels in Berg en Dal

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Fijn hotel

Bizarre ervaring bij de lunch. Mijn partner bestelde de "koffie met appeltaart deal". Op de bon naderhand stond echter een losse koffie en appeltaart, wat duurder was. Bij het navragen werd door de ober ontkend dat de deal besteld was en dat het "echt zo besteld moet worden". Het was zo besteld... En al zou dat niet zo zijn, dan neem ik toch aan dat de koffie met appeltaart automatisch als ''deal" wordt aangeslagen op de kassa. Kreeg er een raar, vijandig gevoel bij, vooral omdat er daarna laatdunkend gevraagd werd waar wij vandaan kwamen. Wat deed dat er toe? Overig personeel was gelukkig gastvrij en vriendelijk.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Geweldige locate

Mn man had n menu besteld en ik a la carte ik kreeg iets en Mn man niet, fout begrepenvan ober, hoop dat deze locatie wel luxe blijft !

Waren 2 jaar geleden op deze locatie, toen vonden we de keuken beter en het ontbijt ook beter

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Volop genoten van een heerlijk weekend

Er is ons werkelijk niks tegengevallen. Alles was prima in orde

De kamer was ruim gezellig en schoon. Erg fijn was het aparte zitgedeelte. Mooi ingericht. Mooi uitzicht. Mooie omgeving om genoeg uitstapjes te maken. Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Fietsen, wandelen, stedentrips, het kan allemaal

Honden in de ontbijtruimte, bah! En iets te zachte matrassen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk, er brandt s nachts altijd soort van blauw licht in je kamer, even een kussen er tegen aan zetten maar...

Heerlijk ruime kamer met terras, voldoende gratis parkeergelegenheid, ontbijt is prima, personeel heel vriendelijk en gastvrij, centraal gelegen, heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Lekker relaxed.

Mooie kamer, schoon en prachtige omgeving. Heel vriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten was erg goed. Diner was erg lekker en bijzonder. Ontbijtbuffet uitgebreid.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Niet meer voor herhaling vatbaar.

Ontbijt minder geworden de laatste jaren. Verlichting op de kamer slecht en onduidelijk. Toetsenborden verlichting geven veels te veel licht. Dit op 30 cm van je hoofdkussen af. Wel koffie automaat, geen koffie. Bedden doorgezakt.

Ligging en personeel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

super locatie 5sterren

nou het exact afmeten van een mix drankje vond ik een schande met de prijs .

de entourage de ligging het personeel de kamers enz. gewoon de mooiste waar uk in jaren geweest ben

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

We hadden junior suite geboekt omdat die volgens de plaatjes...

X

We hadden junior suite geboekt omdat die volgens de plaatjes een dubbele douche zou hebben. Dit bleek niet te kloppen. Dit zijn de executive kamers. Dit gaan ze aanpassen op booking. We kregen wel de duurdere kamer. Hele schone grote mooie kamer in prachtige natuur.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Ontbijt prima ,alleen jammer dat door de drukte gebakken...

slechts een klein minpuntje wat me al meer bij andere hotels opviel en ook nu voor kwam: de deur naar het terras(balkon) is bijna overal een stiefkindje wat betreft de schoonmaak Ramen zijn niet gezeemd en smoezig .Daarnaast is het mooi de natuur ( onkruid ) tussen de terras tegels maar hoort in mijn idee niet voor te komen . Had er verder weinig last van maar van mijn kant een tip: Schoonmaker pik die aandacht even mee en het is opgelost ten gunste van de gasten en de waardering aan uw adres.

Ontbijt prima ,alleen jammer dat door de drukte gebakken bacon niet helemaal was afgewerkt (beide dagen) doorgegeven . Maar was verder geen probleem . Groot compliment voor de ligging van de kamer en vooral de wandeling via de hof paaltjes 3 en 6 kilometer was fantastisch wel pittig . Maar een genot om te doen . Daarnaast extra waardering voor de receptie optimaal geholpen en geadviseerd. pracht hotel om terug te komen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

de goede locatie wordt niet ten volle uitgebuit.

slechts 1 stoel in de kamers; geen echte theebeker/kop en te veel gericht op smaakjesdrinkers; thee niet aangevuld de volgende dag; geen koelkast; een vrij kale hal met veel tocht door al die gasten die binnenkomen en slechts een ongemakkelijk zitje bij de ingang van het restaurant.

Prima locatie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een heerlijk plek in de natuur om lekker op adem te komen. Het eten (ook vegetarisch) was erlijk...

Het fauteuiltje was echt stuk en op.... Door de lichtvoorzieningen was het ''s nachts niet echt donker.

We vonden de ruime kamer en badkamer heel fijn en dat was ook mooi modern ingericht. We hebben heerlijk (vegetarisch) gegeten!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Wij hadden een luxe kamer geboekt met terras.

Wij hadden een luxe kamer geboekt met terras. Toen we aankwamen bleek dat een donker tussen-kamertje boven het afzuigsysteem van de keuken te zijn. Toen bij het uitchecken mij gevraagd werd of ik tevreden was met mijn kamer, en mijn antwoord nee was, kreeg ik alleen maar de problemen van het reserveringssysteem van het hotel te horen, en hoe vervelend het was voor het personeel. Wel werd er toegegeven dat ik mijn luxe kamer met terras niet had gehad, MAAR IK WERD NIET GEHOORD EN DE PRIJS VOOR DE KAMER BLEEF OOK NOG HETZELFDE!! En het ontbijt viel ook tegen.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Plezierig en mooi gelegen hotel

Grote suite met uitzicht op weiland en bos. Prima restaurant. Rustig gelegen hotel met veel bezienswaardigheden (Romeinse opgravingen, Nijmegen, museum tweede wereldoorlog, etc)

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Top verblijf, alles wat je verwacht van een verblijf.

Heerlijk hotel wat een luxe gevoel geeft. Prachtige ruime kamers, mooi ingericht. Heerlijke bedden. Terras met zitje en mooi uitzicht. Koffie en thee faciliteiten. Gratis parkeren. Wifi. Vriendelijk personeel en goede service. Heerlijk ontbijt. Wandelroutes starten bij het hotel.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

voor herhaling vatbaar

badkamer: armzalig papieren bekertje i p v glas; te kleine stang voor handdoeken, geen planchet in douche. In woongedeelte fauteuil met scheuren in de bekleding

ja, ontbijt, ruime suite en uitzicht

Prima.

Het hotel heeft wel wat onderhoud nodig. Veel beschadigingen, lampjes vervangen, geen grote ingrepen. Het personeel in de lunch/ontbijtzaal is niet erg vrolijk/vriendelijk.

Het hotel ligt prachtig, de kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De dames achter de receptie zijn vriendelijk.

Prima locatie voor een rustig maar ook actief verblijf
    • Junior Suite met Terras

zou het niet weten, ondanks dat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering

Alles klopt bij het hotel. Prachtige omgeving, prachtige kamer, prima personeel. Gunstige ligging voor golfliefhebbers. Kortom er valt niets negatiefs te melden over dit hotel. Aanrader voor iedereen die een lekker weekendje wil vieren in een bosrijke omgeving of Nijmegen wil bezoeken.

Sehr empfehlenswert

Die Beleuchtung der ansonsten sehr schicken Zimmer ist zu dunkel. De verlichting in de kamer had kunnen beter zijn. Het was een beetje donker. Toch was de kamer in totaal heel chic.

Alles was perfect. We komen altijd graag terug en geven uw adres aan onze kinderen of vrienden verder. Hartelijk bedankt! Hopenlijk tot gauw!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Perfecte locatie voor een heerlijk verblijf

Zie vorig antwoorverlichting en aantal stoelen

De kamer, slaapkamer met woonkamer en groot terras aan park. De afmetng van de ruimte, inrichting en comfort. Enige minpunt was de verlichting, te weinig en ik miste in het slaapgedeelte twee stoelen om je kleding op te leggen

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Geweldig mooie kamer midden in de natuur

Er was helaas geen airconditioning in de kamer, voor de rest was alles prima. Het waren 2 aparte eenpersoons bedden, tip zou zijn om dit te vervangen naar een kingsize bed

Prachtige ruime kamer en hele goede bedden. Ook de locatie was prachtig

super

kamers waren geweldig, ontbijt prima maar kon wel iets eerder bijgevuld worden, fruit, eieren en kaas op en duurde toch wel even voordat dit bijgevuld werd.

heel fijn

verlichting iets meer licht in zitgeelte om bij te lezen, bedverlichting ook minimaal

rolstoelvriendelijke grote kamer en badkamer met grote terrasdeuren, zeer behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooi afgelegen en rustig hotel

Hitte in de kamer. Raam en deur wijd open voor verkoeling (geen air-con)

Mooie grote kamer. (Het was er wel ontzettend warm bij aankomst). Restaurant ok : heel lekker, maar geen grote porties. Ontbijt super !

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Verrukkelijk verblijf, compleet met heerlijke wandel en fietsmogelijkheden in de directe omgeving.

Kan niets verzinnen.

Ontbijt was heerlijk. Als er iets miste bij het ontbijt, dan werd dat direct aangevuld. We grepen nooit mis. De kamer was fantastisch. Lekker ruim met veel kastruimte. De tv kon gedraaid worden zodat we vanuit de zit en vanuit bed tv konden kijken. Maar buiten zijn was ook echt heerlijk. Mooie mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. De fietsen konden in de fietsstallen, was goed in voorzien.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Een heerlijke accomodatie

Het voorgerecht: eendenborst - heerlijk overigens - maar laat zich niet snijden in een kom! Het dekbed is te zwaar voor de zomer.

Het comfort van de kamer en de ruimte van de badkamer

Teleurstellend. Dit is enkel door de slechte bedden en de afhandeling van de klachten.

De matrassen en toppers waren slecht! Ook een soort berg en Dal. Deur naar terras was stuk. Klachtenafhandeling was onbevredigend.

Zeker de bedden bevielen ons niet het meest. Ronduit Slecht! De ligging van het hotel is geweldig. De keuken was een beetje aan de prijs. maar prima. De medewerkers van het restaurant waren super. .

Hotel op prachtige locatie

Helaas hadden wij geen kamer met airco. Met een temperatuur van 35 graden was het eigenlijk niet uit te houden in de kamer. Had verwacht dat er verkoeling aanwezig zou zijn.

Het zijn ruime kamers met voldoende faciliteiten. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Prachtig hotel.

Eten in de avond. Heel erg prijzig voor wat we kregen. Personeel vroeg ook niet of we er nog wat bij wilden.

Kamers super vrindelijke mensen bij de balie. Mooie omgeving. Goed ontbijt buffet

Ruime en verzorgde kamer.

Zou fijn zijn indien er ook suikervrij broodbeleg is. Het ontbijt kan iets uitgebreider voor een 4 sterren hotel

Ruime en verzorgde kamer. Koffie en theefaciliteiten Een klein terrasje bij de kamer met een prachtig uitzicht.

Het ontbijt was goed, de kamer zeer mooi.

We zijn voor de derde keer in Holthurnse Hof en we hebben altijd als minus punt gezien : de papierbekers in de badkamer en het ontbreken van genoeg handdoekenhouders. Alleen een houder voor 4 handoeken! Een minibar op kamer zou ik ook goed warderen.

Het ontbijt was goed, de kamer zeer mooi. Airco had heel goed functioneerd. Het personeel is ardig, vriendelijk en heel beleefd.

Ik kan het in één woord beschrijven: FANTASTISCH

Ruime sortering bij het ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie grote kamer. Prachtige omgeving. Helaas konden we maar 2 nachten blijven, maar we komen zeker weer terug als we in de omgeving moeten zijn.

Ik zou terugkomen voor de omgeving, niet perse voor het hotel zelf.

Ontbijt was niet naar behoren. Je kon ontbijten tot 10 uur, om half 10 was de helft reeds niet meer te verkrijgen (wij waren zeker niet de enige of de laatste die aan het ontbijt zaten). De croissants waren steenhard , prijs-kwaliteit zeker niet ok. De kamer zelf was ruim maar warm (geen airco). Het zeteltje had zijn beste tijd gehad en heel erg goed hebben we niet geslapen met onze luidruchtige buren. Als je mensen om 3 uur 's nachts ziet toekomen (zat), gelieve dan even met ze mee te lopen i.p.v. ze alleen los te laten in je hotel zodat ze iedereen wakker maken en houden...

Heel vriendelijk personeel en mooie omgeving.

Dat het maar voor 1 nacht was

De onverwacht ruime kamer en bijbehorende terras. Het was een geweldige kamer en personeel was super vriendelijk. Kort gezegd: ik heb er genoten om van de omgeving nog maar te zwijgen.Perfect allemaal

Heerlijk hotel op top locatie

Sinds het is overgenomen door een andere keten is de service wat minder. Zo stond er 2 dagen een dienblad met vieze borden in de gang, werd de champoo en zeep niet aangevuld in de badkamer en ook waren de ramen naar de tuin toe niet helemaal schoon terwijl het weken niet had geregend. Bij het ontbijt werd nogal luidruchtig gesproken door het personeel.

Fijn hotel met ruime kamers inclusief terras aan de tuin. Heerlijke bedden en een goede douche. Goed uitgebreid ontbijt met veel verse producten. Ligging van het hotel is top om te fietsen, mtb'en of gewoon van de omgeving te genieten en een bezoek te brengen aan één van de leuke dorpjes in de omgeving of om lekker te shoppen in Nijmegen.

Geen muggenhor en geen airconditioning, dus ofwel slapen tussen heel veel muggen met het raam open, ofwel slapen zonder muggen met het raam dicht. Dit laatste gekozen maar erg slecht geslapen door de warmte/gebrek aan frisse lucht.

Mooie locatie, vriendelijk onthaal, schoon, grote kamer, hoog plafond, gratis parkeren, goed en sfeervol restaurant, snelle bediening, mooi dakterras, goed ontbijt, comfortabel bed, goede wandelmogelijkheden.

De derde kamer was de gereserveerde kamer!

bij aankomst niet de gereserveerde kamer, terras ontbrak, 2e kamer hetzelfde, uiteindelijk had de derde kamer een terras. Terras erg verwaarloosd, veel onkruid , terrasmeubels vol met vogelpoep. Stoelen in kamer versleten. Veel herrie ook. Was tot mijn laatste bezoek altijd prima voor elkaar, nu verwaarloosde indruk!

De derde kamer was de gereserveerde kamer!

Mooie rustige accommodatie, vriendelijk behulpzaam personeel aanrader.
    • Junior Suite met Terras

Ontbijt, was oke maar niet erg luxe. Daarnaast waren producten minimaal op voorraad waardoor er regelmatig bezoekers moesten vragen om aanvulling. Dit werd overigens dan wel weer aangevuld.

Rustige omgeving, mooie grote kamers. Helaas geen mogelijkheid om eigen consumpties koud te houden of te nuttigen. Dit zou je wel verwachten bij een dergelijke accommodatie. In mijn geval wat het noodzakelijk om medicatie koel te houden dit is op de kamers niet mogelijk. Ook geen glazen voorhanden, we hadden een mooi terras aan de kamer maar we konden daar iets nuttigen omdat er alleen kartonnen bekers voorhanden waren.

Al met al een heerlijke nacht gehad met vriendelijk personeel en goed eten.

De hygiëne van de kamer was niet positief een lange zwarte haar op het kussen maar vooral de hygiëne van de badkamer was negatief, de douche stroomde over hoe dit kwam werd duidelijkna t oplichten van het putje deze was zo vies van haar en troep dat doorstromen lastig werd ook de afzuig installatie in de badkamer zat vol viezigheden. Ook wil ik opmerken dat wij onze electrische tandenborstel zijn vergeten en deze was vandaag (maandag 25-6-18) nog niet gevonden bleek na telefonisch contact

De kamers en uitzicht was goed, tevens is er met het diner fantastisch rekening gehouden met mijn noten en pinda allergie petje af

Goed hotel echt een aanrader.

Er waren geen washandjes,dit was de eerste keer voor mij in een hotel dus ik wist niet dat in hotels geen washandjes zijn.Snel opgelost ik heb bij de kruidvat wegwerp washandjes gekocht. De toeristen belasting zou totaal op 6.12 euro komen.Maar bij vertrek moesten we 16.00 euro betalen.Dit kwam door een prijsverhoging van 0.66 cent pppn,naar 2 euro pppn.Dat viel tegen.

Fantastische bedden.Schoon,fijne douche.Goed ontbijt.Mooie omgeving.Vriendelijk personeel.Waterkoker aanwezig is ook fijn,kan je op de kamer nog kopje thee zetten.Ook is er een nespresso machine aanwezig.

Heerlijke week in het hotel verbleven.

Beperkte ruimte voor het stallen van (elektrische)fietsen.

Prachtige kamer met een mooi uitzicht. Prima ligging midden in fiets/wandel routes en van alle gemakken voorzien.

Geweldig hotel in een natuurlijke omgeving

Alles klopte, prima kamer, prima ontbijt. Met de groep vrienden bleven we 's avonds nog tot 1:00 borrelen op terras. Werden prima geholpen door het aanwezige personeel. Prima locatie om te verblijven en voor onze groep lekker dichtbij de Golfbaan

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Heerlijk hotel in een mooie omgeving.

Het talud van de oprit naar het hotel was onverzorgd. Als je met de fiets een auto tegenkomt, dan is het opletten!

Lekker ruime kamer, prachtig uitzicht vanaf terras aan de kamer, fijne (brede straal) douch, prima bedden.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima hotel met erg vriendelijk personeel; organisatie technisch moet het wat beter

Schoonmaak kamer werd in eerste instantie vergeten en na opmerking hierover nogal summier gedaan

Prachtige lokatie, mooie kamers en erg vriendelijk personeel

Geen mierenlokdoosjes of anti insecten lokmiddeltjes. Mieren kwamen in de kamer. Geen buitenverlichting op terras en kleine hoekjes van de badkamer is er begin van schimmelvorming te zien. Geen minibar

Omgeving is geweldig... komt heerlijk tot rust... wij hadden een mooie kamer met terras. Kamer en badkamer waren ontzettend groot. Nespressoapparaat en waterkoker zijn altijd een plus!

Niet alle veranderingen zijn goed.....
    • Executive Suite

De overname door Fletcher. We zijn frequente gasten. Direct bij binnenkomst een “college” Fletcher beleid. “U dient vooraf te betalen, en de uitcheck is een uur vervroegd”. Nou, bedankt, dan voel je je nog eens welkom.... “Ja meneer, we zijn overgenomen door Fletcher, wij hebben het ook niet bedacht....” Dát is hoe je wilt dat je medewerkers het bedrijfsbeleid verkondigen aan de gasten... Jammer Fletcher, was voor ons de laatste keer.......

Zoals altijd de ligging, daar is niks aan veranderd

Los van de kleine opmerking prima hotel

Wat kleine dingen: Vloer in douche nogal glad. Waterglas in badkamer ontbreekt Geen gezellige bar. Minibar of koelkast in kamer ontbreekt. Had het nodig voor medicijn te koel te bewaren Fietsen berging stond propvol . Geen plaats meer om elecfietsen op te laden

Kamer uitstekend

we hebben een top weekend gehad voor herhaling vatbaar !

misschien zou er een koelkast op de kamer voorzien mogen worden (gezien het vroege sluitingsuur van het restaurant en het ontbreken van een bar waar men iets kan nuttigen s avonds)

zeer mooie en nette kamer. wij hadden een kamer geboekt waar de hond mee mocht. er was zelfs een traktatie voor de hond voorzien wat een aangename verrassing was 😀 heel vriendelijk personeel

Rustig hotel aan de rand van het bos

2 persoonsbed bleken 2 tegen elkaar geschoven (lichte) 1 persoonsbedden te zijn die steeds uit elkaar schoven: erg irritant.

Ligging, aan de rand van een bos.

We hebben genoten van het verblijf. Het was heerlijk om zo het bos in te kunnen wandelen.

Niets, de gangen naar de kamers zijn wat kaal en kamer 107 zat tegenover de machine van de lift, dat leek ons geen fijne kamer door de herrie die de machine maakt.

De suite op de beneden verdieping was fantastisch, en de ontvangst was enorm gastvrij. Een deken voor de hond om op te liggen. Het ontbijt en avondeten in het restaurant was prima.

Super leuk personeel,prachtige ruime kamer,mooie omgeving en...

Dat we de ledlampjes niet uit konden zetten zeer irritant als je wilt gaan slapen

Super leuk personeel,prachtige ruime kamer,mooie omgeving en een top dakterras

Locatie en ruime kamers

Het dat we geboekt hadden voor een terras, dat was belangrijk voorbond omdat mijn man ongeneeslijk ziek is en we rustmomenten in moesten bouwen, dat leek ons heerlijk op een terras. We kregen echter een gratis upgrade naar een luxere kamer, alleen die had een frans Balkon. Dat was een teleurstelling. Het was ook niet bij de incheck verteld, dat hadden ze natuurlijk beter wel kunnen doen. Ook konden we pas om 16 uur op onze kamer vanwege drukte. Nu heb ik daar begrip voor, maar ben zelf ook kamermeisje geweest toen ik 16 was en bij ons werd de bezetting aangepast aan de drukte. Een uur is veel, een kamer is duur. Er werd geen goedmakertje geboden... bijvoorbeeld een uur later uitschenken om het uur weer goed te maken... of een gratis drankje of zo.... Dat komt zoveel gastvrijer over....

Locatie en ruime kamers

Een heerlijk weekend met de vriendengroep in een prima hotel.

Een prachtig hotel in een prachtige omgeving. De 4 kamers waren uitstekend en lekker ruim. De kamers waren op -2 dus we waren bang dat we in de kelder uitkwamen maar het bleken kamers te zijn met een terras en uitzicht over het weiland richting het bos. Ook de badkamer was geweldig. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en heerlijk.

Hotel met mooi uitzicht waar personeel beter getraind moet worden.

De kwaliteit van de matrassen, diepe kuil die verborgen werd door topmatras. Fauteuil in hotelkamer versleten. We wilden eerder inchecken wat niet mogelijk was. Prima maar de manier hoe dit gecommuniceerd werd naar ons kon veel gastvrijer. Dat vind ik bijna van al het personeel. De sfeer in het hotel voelt niet goed. Een cursus klantgericht werken zou ik zeker aanraden.

De locatie is geweldig midden tussen de bossen en velden. Ontbijt is goed.

Vier nachten kamer met ontbijt, om te fietsen en Nijmegen te bezoeken

Fietsberging is bijna volledig ingenomen door de verhuurfietsen van het hotel zelf. Vier nachten zonder nieuwe lakens niet echt gebruikelijk. Eten in restaurant was lekker maar beperkte keuze. Zou iets uitgebreider mogen. De bij te betalen taks was 2€ pp/pn ipv 0,77€ zoals vermeld bij het boeken daar het management ondertussen was overgegaan nr Fletcher-groep.

Het hele concept is voortreffelijk. De ligging uitstekend, de kamer ruim met prachtig uitzicht en een mooie geriefelijke badkamer. De Nespresso machine met een variatie aan cups verrassend. Mooie flatscreen TV met voldoende zenders.

Fantastisch midden in de natuur

We kregen eerst de deur niet open maar na 4x proberen lukte dat wel.

Wij waren daar met een vrienden trip, alle vrienden zijn toch al aardig bereisd maar het eerste wat ze en we allemaal zeiden was wat een ruime en luxe kamers, super!! s avonds nog even een afzakkertje, prima verzorgd en de volgende heerlijk ontbeten! Een echte aanrader in een prachtige omgeving, lekker ruim, een en al natuur om je heen...

We komen graag terug.

Het bed: twee eenpersoonsmatrassen naast elkaar slaapt niet zo lekker.

Het ontbijt was ruim voldoende, de koffie heerlijk; de kamer is zeer ruim met alle gemakken en erg schoon. De bosrijke omgeving is geweldig.

Prachtige omgeving,lekker slapen, goed eten, mooie kamer

Verlichting . Geen leeslamp. Onbruikbare makeupspiegel door ontbreken van genoeg licht. Koelkastje in de kamer zou fijn zijn.

Erg goed ontbijt. Gratis upgrade naar mooie suite. Fijne douche. Mooi dakterras. Lekker bed. Heel rustig, heerlijk geslapen.

zeer goed verblijf, jammer genoeg niks te doen in direkte omgeving
    • Executive Suite

Goed ontbijt, lekkere koffie. wij hadden zeer ruime suite met bubbelbad. gelijkvloers met dubbele terras wat zeer gemakkelijk was met de hond. Hond mocht mee aan het ontbijt.

Voor herhaling vatbaar zeker bij mooi weer.

Het meubilair in de kamer is aan vernieuwing toe. Meer verlichting in de badkamer.

Bij het ontbijt was alles voorhanden, de omgeving rond het hotel is prachtig

De omgeving en de ligging van het hotel.

Niet alle superior tweepersoonskamers hebben een terrasje. Alleen de kamers op de benedenverdieping. Geen koelkastje aanwezig. Veel conferentiegasten.

De omgeving en de ligging van het hotel.

Mooie locatie en mooi hotel.

We bleven maar één nacht en kunnen weinig opmerken want alles was goed. Misschien de prijs voor een glas wijn (5,50 euro vonden we nogal aan de dure kant)

Mooi gelegen middenin het groen. We kregen een gratis update naar een suite en dat was een fijne verrassing.

Prima genoten met gezin! Heerlijk wandelen, fietsen en tot rust komen in hotel en mooie omgeving!

Lang wachten op drankje op buitenterras (half uur), terwijl het erg rustig was (misschien vergeten?)

Heerlijke ruime kamers, prima bedden en douche, terras met uitzicht op de natuur. Goed ontbijt (in weekend uitgebreider) en diner. Goede fietsen, prachtig wandelen rond hotel. Dus aanrader!

Het personeel bij het ontbijt is netjes, werkt hard. Maar in verhouding met de rest van het personeel mag het wat vriendelijker en behulpzamer

De ligging Het personeel De ruimte Comfortabele kamers Prachtig uitzicht

Heerlijk rustige vakantie in een comfortabel hotel

Bij slecht weer zou het goed zijn om in het hotel lekker gezellig te genieten van een kopje koffie en gebak of een drankje. Dat heb ik gemist.

Rustige omgeving. Vriendelijk personeel.Goed ontbijt. Grote kamers,ruime kasten om kledij in op te bergen. Goede en grote badkamer. Heerlijk bed

Voor herhaling vatbaar. Vooral door het mooie uitzicht vanaf restaurant cq terras
    • Executive Suite

Bij het inchecken meer aandacht voor andere mensen met hun hond. Niet echt het gevoel dat ook wij welkom waren. Executieve Kamer ruim maar sfeerloos. Niets aan de muur.

Ontbijt ruime keuze. Diner heerlijk met meer dan uitstekende service van het mannelijke personeel aldaar. En goede wijntips. Schitterend uitzicht. Erg mooi terras. Groene rustige omgeving.

Goed!
    • Executive Suite

Hotel is overgenomen door Fletcher die andere regels hanteert dan de vorige eigenaar. In onze bevestiging stond dat we om 12:00 konden uitchecken terwijl Fletcher 11:00 hanteert. Om 11:15 belde een receptionist dat we er toch echt uit moesten. Jammer want voor de rest is alles goed daar!

Super mooie kamer met een heel mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

We hebben genoten van alle luxe in het hotel en de hele mooie omgeving.
    • Executive Suite

Een minibar in de kamers zou heel fijn zijn.

Het bubbelbad was heerlijk, de kamers heel ruim van opzet. De bedden waren ook erg goed. Het was er erg schoon. De omgeving is heel mooi en leent zich goed voor fietstochten en wandelingen (vanuit het hotel wandel je zo het bos in).

Genieten tussen 'zeven heuvelen' !

Gruwelijk geërgerd aan de 'belangrijke mensen' die bij zo'n overname blijkbaar alleen met zichzelf bezig zijn en waar zelfs een fatsoenlijk 'goede morgen' nog teveel voor is. Niets dan lof voor de man/vrouw op de vloer (zowel van Eden als Fletcher) !

Zaten er net toen het van Eden Hotel transformeerde naar Fletcher Hotel. Het 'Eden'-gedeelte was een dikke tien. Doordat de gasten toch wel aardig wat meekregen van de 'overname' (drukdoende mannen met lijsten / weigerende computersystemen / personeel dat in het diepe werd gegooid was het 'Fletcher'-gedeelte wat onpersoonlijker. De man/vrouw op de vloer deed wel prima d'r best ! Prima hotel, met mooie kamers, goed ontbijt en uitstekend diner en dat alles in een prettige en cultuurrijke omgeving.

Heerlijk ruime kamer, juniorsuite!

Het restaurant zou wat meer aankleding kunnen gebruiken!

Heerlijk ruime kamer, juniorsuite! Prachtig uitzicht op de bosrand. Genoten van de stilte. Prima ontbijt! Goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen!

Geen klachten over mijn verblijf in dit hotel

Het slot op de balkondeur was moeilijk te bedienen. Heb daar ook geen uitleg over gekregen

ontbijt was heerlijk; kamers mooi en schoon. Het bed was uitstekend

Grote kamer.

Restaurant. Veel herrie door de open keuken. Eten niet echt warm. Personeel te druk door onderbezetting of door te veel gasten op her zelfde moment. Gasten beter verdelen over de avond

Grote kamer.

Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Als er dan een minpuntje genoemd moet worden is het dat het opdekmatras wat was doorgelegen, maar bed was verder prima.

Hotel was mooi gelegen op een heuvel. Rustige omgeving, direct aan bosrand, ruime kamers, luxe badkamer, uitstekend ontbijt, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het was voor ons een zeer aangename verrassing toen wij onze...

niets viel ons tegen

Het was voor ons een zeer aangename verrassing toen wij onze kamer 117 zagen. In een woord fantastisch, hebben dit ook vermeld aan de receptie, Wij hopen wel dat Uw concept zo blijft, daar wij vernomen hebben dat Uw hotel een Fletcher wordt. Wij verblijven normaal in Hotel Erica, maar nu wij Uw hotel kennen zullen wij daar zeker nooit meer komen, Niet 2x beter, maar Uw hotel is 100x beter en schoner. Bedankt voor het aangename verblijf van 3 nachten. Zal zeker Uw hotel aanraden bij onze vrienden.

Dagje Berg en Dal

Te weinig licht in de badkamer om make-up aan te brengen terwijl daar wel de spuegels hangen natuurlijk.

Voor de rest was alles prima in orde. Een mooi hotel met een ruime hotelkamer en een goed ontbijt.

Het ontbijt was super en de kamers ook

Het Personeel. Toen we aankwamen werdt er gelijk heftig gereageerd op het feit dat we een hond bij ons hadden terwijl ik juist daar heb geboekt omdat huisdieren welkom zijn. Ik had daarvoor een hondenkamer moeten boeken maar die optie was er niet bij Booking.com dus hoe had ik dat kunnen weten. De dame in kwestie heeft onze boeking toen omgeboekt naar een hondenkamer maar ze had in plaats van ons hier de schuld van te geven ook anders kunnen reageren. Toen wij uit gingen cheqen moest ik om een bon vragen en die konden ze niet geven omdat de printer kapot was ik heb zelf moeten vragen of ze deze dan konden mailen en het antwoord was we zullen het proberen. Voor 450,- voor 2 nachten mag ik toch minstens een bon verwachten dit zijn dingen die je de klant voor moet zijn (service).

Het ontbijt was super en de kamers ook