Beoordelingen over Oranje Hotel Leeuwarden 4-sterren

Stationsweg 4, 8911 AG Leeuwarden, Nederland

#11 van de 22 hotels in Leeuwarden

Vriendelijk personeel en de locatie is prima: dichtbij het...
    • Superior Kamer

Verkeerssituatie, geen scheiding tussen fietsers en voetgangers, is onveilig (daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen)

Vriendelijk personeel en de locatie is prima: dichtbij het station en het museum/centrum,

Prima slapen, slecht avondeten
    • Superior Kamer

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een hotelrestaurant. Vooral het hoofdgerecht stond stijf van de bouillonblokjes. Maar ook de sausjes waren matig

Geweldig bed

Zeer comfortabel!

nvt

Het hotel is meer dan prima en ligt als het ware om de hoek van het centrum van Leeuwarden. De kamers zijn zeer comfortabel en de mensen werkzaam in het hotel zijn zeer attent.

Prima hotel voor een City visit
    • Standaardkamer

We hebben hier een prima nacht gehad. De bedden sliepen heerlijk, ontbijt was prima. Goede locatie voor het centrum, parkeren (tegen betaling) onder het hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ideale lokatie voor een bezoek aan Leeuwarden.
    • Standaardkamer

De kamer heeft geen ramen waardoor je normaal naar buiten kan kijken. Te klein en te hoog geplaatst, alsof je in een souterrain bent. De douche geeft zeer weinig water. Besparen is leuk, maar kan ook anders.

Het ontbijt en de bedden.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Stevige prijs maar uitstekend verblijf
    • Superior Kamer

Het hotel heeft een stevige prijs gerekend. Toch wel een beetje misbruik van de aandacht voor Leeuwarden dit jaar als culturele hoofdstad.

De ligging en het ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima en ware het niet van het vast tapijt zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

Helaas veel vast tapijt, zowel in de hotelgangen als in de kamers wat onverwacht voor een allergische reactie zorgde... tenware het de vulling van de hoofdkussens was? Vervelend maar natuurlijk 'persoonlijk'.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, prima ligging tegenover het treinstation én op wandelafstand van het centrum van Leeuwarden. Fijn terras vooraan het hotel. Rustige kamer in de achterbouw (gevraagd) met eigen terrasje.

heerlijk een paar dagen uitgerust in een verrassend leuke stad Leeuwarden
    • Superior Kamer

klein puntje van ongemak, in en uitrijden parkeergarage, maar op zich super dat die onder het hotel zelf zit.

kamer was super rustig, Ontbijt moeilijk om van weg te lopen ;-)

Fantastisch en op goede locatie gelegen hotel. Ligt tegenover het NS statiion, makkelijk met OV.
    • Standaardkamer

Instap naar douche via bad vind ik wat minder. Zelf heb ik er geen last van maar kan me voorstelllen dat het voor ouderen of slecht ter been zijnde mensen lastig is.

Heerlijk en compleet ontbijt. Niets ontbrak. Fijne kamer met prima bedden en kussenmenu! En voor mij als roker was er een terrasje, prima de luxe!

Aangenaam en praktisch

Badkamer was matig, ik had hier meer verwacht van een 4 sterren hotel

Behulpzaam en vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, goede locatie in het centrum van de stad

Het heerlijke bed, super comfortabel met extra kussens ed.
    • Standaardkamer

Eigenlijk niets, goed tevreden. We hadden ook maar 1 nachtje dus valt er verder niets te zeggen als je tevreden bent.

Het heerlijke bed, super comfortabel met extra kussens ed. Dat was uitstekend!

Top locatie, prima kamers, goed ontbijt, maar avondeten en drinken beter buiten het hotel

Terwijl het personeel bij het inchecken prima is, kan ik dat niet zeggen van het personeel in het cafe-restaurant. Er loopt veel bediening rond, maar voor een groep van 10 familieleden moest ik van hen zelf de consumpties opnemen en bij de bar bestellen. Het duurde ook eindeloos lang voordat je iets kreeg. Echt vreemd, want er was zat personeel, maar het zat er gewoon niet bij.

Prima ligging, direct de stad Leeuwarden in. Nette kamers, goede bedden. Vlotte check-in. Uitstekend uitgebreid ontbijt.

prima verblijf.
    • Superior Kamer

een paar dingetjes waren in de kamer niet in orde. bij vertrek doorgegeven aan de meneer achter de balie. verder zijn wij niet zo dol op die hoge zitplaatsen.

lekker ontbijtje. rustig s'nachts.prima airco.

Heerlijk geslapen op fijne en ruime bedden met...
    • Standaardkamer

Er viel ons niks tegen. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat we heerlijk hebben uitgeslapen.

Heerlijk geslapen op fijne en ruime bedden met verduisteringsgordijnen voor de ramen. Druk verkeer buiten maar daar hoorde je met gesloten ramen niks van.

Goed, ook voor lange mensen
    • Standaardkamer

ontbijt wat erg uitgebreid. Het meest positieve punt is het heerlijke bed en heerlijk kussen en dekbed. nog een enorm pluspunt was dat het bed 220 lang was. hierdoor is het ook voor mensen die bijna 2 meter zijn ook goed slapen.

Prima hotel in leuke stad
    • Standaardkamer

Parkeren is erg duur. Stallingsruimte voor fietsen krap. Weinig oplaadpunten voor e-bikes.

Ruime kamer, gevulde minibar, leuk uitzicht op het station, Royaal van kranten voorziene leestafel.

Los van het terras, was het een prima onderkomen, met aandacht voor de klant.
    • Superior Kamer

Het terras aansluitend aan de kamer was heel ongezellig, tafeltje twee stoeltjes, verder niks en het uitzicht was allerbelabberdst.

Het ontbijt was voortreffelijk en in de kamer was alles aanwezig wat we wensten. De airco was heerlijk met dit warme weer.

Perfect voor Citytrip
    • Superior Kamer

De badkamer. Wij hadden een superior kamer, maar doordat de douche geïntegreerd was in het bad, kon ik onmogelijk aan de sproeier. Mijn man moest deze klaar leggen om mijn haar te kunnen wassen. De instap van het bad was ook hoog, wat voor oudere personen of mensen met rugklachten onmogelijk is om te gebruiken. Gelukkig was het maar 3 dagen en heb ik mij direct thuis kunnen douchen.

Het was wel centraal gelegen. Buiten het centrum, maar vlot bereikbaar.

Goede ontbijt.
    • Standaardkamer

De ontbijtzaal was te klein en niet altijd een tafel beschikbaar. Badkamer was verouderd. Naast de hotel werd verbouwd. Om 7:30 begonnen de bouwvakkers en dat was goed te horen.

Goede ontbijt. Hotel was goed toegankelijk met een rolstoel. Heel dicht bij het centrum, prima hotel!

Goede accomodatie, kort bij de binnenstad en zeer kort bij het station
    • Standaardkamer

Begeleiding bij het ontbijt. Zeker als je voor de eerste keer komt ontbijten.

Het personeel was erg vriendelijk en ik kreeg direct bij inchecken genoeg informatie over Leeuwarden. Nespresso koffie op de kamer. Dichtbij station om zo een deel van Friesland te leren kennen. Kamer had gelukkig airco.

Goed hotel, heel somber interieur
    • Standaardkamer

Het gebrek aan licht in onze kamer was het eerste dat ons opviel. De kamer was tamelijk donker ingericht en het had een erg klein raam. Een heel sombere, depressieve sfeer. Bovendien lag de kamer aan de zijkant van het hotel. waar een villa verbouwd werd. Dit werd ons wel verteld bij het inchecken. De werkzaamheden zouden 's ochtends starten tussen 8 en 8u30. We hebben gevraagd of we een andere kamer konden krijgen en dat werd direct en op een vriendelijke manier geregeld. Deze kamer was rustig gelegen en had een groot raam. Het hele hotel is veel te donker (veel donkerbruin) ingericht en slecht uitgelicht.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Keuze en kwaliteit van het ontbijt was zeker voldoende. Het was prettig om buiten te kunnen ontbijten, ondanks het verkeerslawaai. Goed bed en hoofdkussen. Het hotel ligt vlakbij het centrum (5 min. wandelen).

het diner was heerlijk, i.

Geen tegenvallers!

het diner was heerlijk, i.hb. de eendenlever. Kamer ruim en prettig. Hulpvaardigheid van de receptie bij bereiken van de garage. De ligging in het centrum, goed bereikbaar voor wie slecht ter been is.

Leeuwarden is sowieso leuk, maar heeft nu als Culturele Hoofdstad nog meer te bieden. Hotel is prima

geen bijzonderheden. Prijs is wel pittig, mede door Culturele Hoofdstad

Prima verzorgd hotel op een zeer centrale locatie (t.o. station en vlak bij binnenstad)

De locatie was wel lekker centraal.
    • Superior Kamer

Er waren bouwactiviteiten vlak voor ons raam. We konden niet lekker uitslapen. We kregen daarna wel een stille kamer.

De locatie was wel lekker centraal.

Uitestekend startpunt om Leeuwarden en de omgeving te bezoeken
    • Standaardkamer

Warmte op de kamer. de Airco zelf kon het niet aan. Het was ook erg warm.

Ligging, parkeermogelijkheden. Uiterst vriendelijk personeel. Vanwege de hoge temperaturen hebben ze toen aangeboden een tafel ventilator te komen brengen. Dat scheelde erg veel. Goede geste!

GOED. VOOR TREINREIZIGERS HEEL PRAKTISCH TEGENOVER STATION

ZIE VRAAG HIERBOVEN

HET ONTBIJT WAS UITSTEKEND. ONZE KAMER WAS GOED,MAAR WEL DONKER. TV HANGT EIGENLIJK TE HOOG OM GEMAKKELIJK TE KIJKEN. PIJN IN DE NEK NADERHAND, TWEE MORGENS LAWAAI VANAF HALF NEGEN I.V M DAKREPARATIE.

tegenvallend door zeer slechte kamer
    • Standaardkamer

Verbouwingswerkzaamheden zonder bij boeken te melden, raam / uitzicht volledig afgeschermd door bouwplaten. Geen lucht te zien. Lawaai vanaf 0730. Zouden kamer niet horen te verhuren. Erg donkere kamer (lamp bij bank nodig). Douchen in een veel te krap en hoog bad. Nauwelijks bewegingsruimte om te douchen. Geen parkeergelegenheid bij hotel maar in openbare parkeergarage op 5 min loop afstand.

teleurstellend
    • Standaardkamer

de houding van de receptie was erg hautain en beroepsmatig in slechte zin, nl. niet echt luisteren maar een ingestudeerd babbeltje op alle vragen. we konden pas om 8 uur ontbijten.wij moesten die dag vliegen vanaf eindhoven en daarom vroeg vertrekken: geen ontbijt dus. Een hotel tegenover een station maar daar niet op ingesteld dus.Jammer.

de ligging nl. tegenover het station en vlakbij het centrum.

Verblijf heeft niet voldaan aan de verwachtingen.
    • Standaardkamer

Geen grote, lange spiegel op kamer of badkamer. Kleine kamer. Weinig tot geen informatie over Leeuwarden culturele hoofdstad. Info folders waarvan de datum verlopen was. Geen juiste info over activiteiten in de stad

Het ontbijt en de douche.

uitstekend
    • Standaardkamer

niets alles was zeer goed in orde en netjes geregeld.

De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel. Niets was het personeel teveel. op elke vraag kwam een vriendelijk antwoordt en het gevraagde werd meten op de kamer gebracht. zoals een strijkbout en strijkplank en een extra stoel.

Hartelijk ontvangst.
    • Standaardkamer

aankleding van de kamer en badkamer was verouderd, maar wel schoon en op orde

Hartelijk ontvangst. We kwamen te vroeg aan maar de kamer was toch al beschikbaar. Goede bedden en keuze uit verschillende soorten kussens op aanvraag,

Ons verblijf in Leeuwarden is ons goed bevallen.
    • Standaardkamer

Niets viel echt tegen. Het is een wat ouder hotel. Wij kwamen uit een nieuw modern hotel ( Lumen in Zwolle) en dan zie je het verschil. Het is maar waar jouw voorkeur naar uitgaat.

Alles was in principe goed. Parkeergarage was gemiddeld en parkeerplaatsen waren aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

• Standaardkamer

Voor de prijs mag er wel een ontbijtje bij.

Het Hotel is recht tegenover het station en de stad, de ligging is prima. Geen last van het uitgaansleven. Het Oranje Hotel is netjes, personeel correct.

Verder was de kamer ok, maar nog steeds een dure...
    • Superior Kamer

Douchen in het bad. Speciaal omdat ik met mijn moeder was had ik een superior kamer genomen. Ze is nml. bijna 80. Ik vind het onbegrijpelijk dat er voor deze prijs geen aparte douche is. Zij heeft dus niet kunnen douchen De rand van het bad was ook nog eens erg hoog.

Verder was de kamer ok, maar nog steeds een dure prijs/kwaliteit verhouding. Het ontbijt was prima.

Lekker voor enkele dagen, lang weekend of midweek
    • Standaardkamer

Badkamer functioneel, toegangsdeur aan de smalle kant.

Goed assortiment bij ontbijt buffet, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Gemoeddelijk en dichtbij het centrum.

We hebben een heerlijk verblijf gehad en zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
    • Standaardkamer

De badkamer vonden wij tegenvallen, in bad douchen vinden wij verschrikkelijk vervelend, het was wel allemaal perfect schoon en de bedden waren goed.

Het ontbijt was heel goed, en zeer vriendelijk personeel

Goed verblijf in een goed hotel.
    • Standaardkamer

Helaas keek de kamer uit op een 'binnenplaatsje', waar niks te beleven was. maar mijn advies om daar wat bloembakken met een klein boompje te plaatsen, werd welwillend aan de directie doorgegeven.

Kamer was goed, personeel was vriendelijk, locatie bij het station vind ik altijd gemakkelijk, diner was prima (buiten gegeten met prachtig weer); ontbijt was prima; kortom prima verblijf.

Perfecte lokatie, gewoon goed hotel.
    • Standaardkamer

Is de eigen parkeergarage vol dan moet je wel wat verderop parkeren. Overigens is Station Leeuwarden dichtbij, dus de trein wellicht een betere optie.

Perfecte lokatie, gewoon goed hotel. De kamer was al vroeg klaar dus we konden erin. Erg attent personeel.

De ligging is perfect.
    • Standaardkamer

Tapijt in de kamer vinden wij niet hygienisch en niet van deze tijd. De (standaardkamer) was vrij klein en de badkamer was niet echt super schoon.

De ligging is perfect. Het ontbijt was goed, veel variatie en beschikbaar van 7.00 tot 11.00.

Prima hotel...Goede ligging....Vriendelijk personeel....Top
    • Standaardkamer

de standaard kamer die wij kregen nr 157 is op zich een prima kamer dachten wij? S,nachts heel veel overlast van uit gaans publiek....door de week zal je daar weinig last van hebben denk ik. Maar in het weekend zal ik deze kamer niet aanbevelen

Het ontbijt niet heel uitgebreid maar genoeg om je buik goed te vullen. Heel vriendelijk personeel, De locatie van het hotel heel goed 5 minuutjes lopen van het station het centrum 10 a 15 minuutjes lopen. Er is ook een ruimte waar je je bagage kwijt kunt als je de dag nog rond wilt brengen in Leeuwarden. De bedden liggen heerlijk.

In alle opzichten waardevol. Leeuwarden gezellig en alles is goed te belopen
    • Standaardkamer

Niet zo zeer voor ons maar voor "oudere"gasten is de in- en uitstap van het ligbad nogal aan de hoge kant en geen steunen. Iets voor de toekomst om aan te denken.

Een geweldige pluim voor al het personeel. Hulpvaardig, empathisch en vooral gastvrij. Ben zelf docent gastvrijheid en Toerisme en alle aspecten kunnen beoordelen.

Lokatie voor de culturele hoofdstad perfect. Personeel top.
    • Superior Kamer

Badkamer met sanitair mag wel een keer een upgrade krijgen.

De kamer was prima, royaal en van alle gemakken voorzien. Kamer lag a.d. binnenzijde, dus uitzicht matig. Personeel zowel a.d. receptie als in het restaurant uitermate vriendelijk en informatief. Zelden zo positief personeel meegemaakt. Hond was zondermeer welkom, wel duidelijke spelregels, wat redelijk is.

GEZELLIG IN PRIMA HOTEL.
    • Standaardkamer

Wij vroegen aan de receptie of er 4 mei dodenherdenking was en kregen als antwoord nee. Bleek er in de prinsentuin wel een herdenking te zijn.

Mooie locatie,goede kamer en prima ontbijt!

Het ontbijt was heerlijk, de service van het personeel...
    • Standaardkamer

De toilet en douche vielen tegen, weinig ruimte & comfort. Ook viel tegen dat het ontbijt niet inbegrepen was bij de prijs via booking.com -> dat maakte de prijs-kwaliteit verhouding matig

Het ontbijt was heerlijk, de service van het personeel uitstekend; fijn ook dat we gebruik konden maken van de parkeergarage, ook de dag na aankomst toen we Leeuwarden verkenden

Okay
    • Standaardkamer

Ontbijt had er wel bij ingemogen. Hoe de kamer geadverteerd was werd ontbijt geimpliceerd. Het is dan een tegenvaller als je dan achteraf moet betalen. Dit is wel een manier om gasten te trekken, maar niet om tevreden gasten te hebben.

Nespresso op de kamer was top

het personeel was zeer vriendelijk!
    • Standaardkamer

op de kamer met 2 een persoonsbedden was het bed tegen de muur niet prettig om op te slapen omdat het matras neigde naar de zijkant te glijden, ik had het idee dat ik uit bed gleed!

het personeel was zeer vriendelijk!

Prima overnachting in een prima hotel.
    • Superior Kamer

Mss de wat sobere / donkere inrichting. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Hotel staat pal tegenover het ns station. Ideaal voor de ov reiziger. We hebben geen last gehad van buitengeluiden.

Het was maar een nacht maar goed. Fijn dat we zo dicht bij het centrum zaten.
    • Superior Kamer

Het dekbed was te warm. De tegelvloer in de badkamer is vies. U heeft gekozen voor grove tegels , dat is goed tegen het uitglijden maar moeilijk schoon te maken blijkt

Het ontbijt was heerlijk en de bedden en de kussens ook

Comfortabele kamer, uitgebreid ontbijt en erg lekker.
    • Standaardkamer

De airco. Het ene moment is het heet in de kamer en het andere moment is het erg koud. Dit gaat 's nachts ook door.

Comfortabele kamer, uitgebreid ontbijt en erg lekker. Supervriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer

De kamer was reeds op warmere temperaturen ingesteld en dus nogal fris. De eerste dag ontbrak er zeep in de bad dispenser, dat werd echter snel opgelost.

De ligging is uitstekend, de ontvangst zeer vlot. De kamer was comfortabel, het bed uitstekend, het ontbijt prima en verzorgd. Ook op het restaurant en de bediening valt niets aan te merken.

Top hotel in het centrum van Leeuwarden.
    • Standaardkamer

Kwam moeilijk naar binnen bij terugkomst bij het hotel maar na aanbellen is dat snel opgelost.

De kamer en het eten in het restaurant waren geweldig top kwaliteit.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Uitstekende ligging direct tegenover Station Leeuwarden.
    • Superior Kamer

Uitstekende ligging direct tegenover Station Leeuwarden. We kregen onze voorkeurskamer, hartelijk dank! Op de kamer weer leuke verrassing voor de hond, mand met bakjes en snacks! We komen graag terug.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima hotel op een perfecte locatie.
    • Standaardkamer

De kamer was van alle gemak voorzien, maar wel aan de krappe kant.

De locatie van het hotel en de parkeergelegenheid. Het diner in het restaurant was prima.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De bedden en voorzieningen op de kamer waren goed
    • Standaardkamer

De temparatuurregeling was slecht. De kamer was en bleef te warm. De receptie zei dit te weten (maar waarom doet men er dan niets aan????)

De bedden en voorzieningen op de kamer waren goed

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Fijn hotel, aanrader voor weekendje Leeuwarden.
    • Standaardkamer

Kamer was erg donker en de deur naar de badkamer kon niet dicht.

Prettige ontvangst door zeer vriendelijk personeel. Prima kamer. Weliswaar hadden we geen parkeerplaats direct bij het hotel, maar de parkeergarage waar we naar werden verwezen was dichtbij en voor € 10,00 per nacht een heel goed alternatief.

het bezoek Leeuwarden was de moeite waard

zie bovenstaand

Het is voor ons zeer opvallend dat wij voor het ontbijt € 15,- p.p. moesten betalen. In al uw advertenties en aanbiedingen voor een van uw hotels zijn de prijzen altijd incl. ontbijt en dan vinden wij € 30,- voor ons oudere mensen veel geld voor 2 sneetjes brood.

Een prima locatie om lopend Leeuwarden te kunnen verkennen.
    • Standaardkamer

Het is altijd jammer als je om te douchen in het bad moet staan. De douche is trouwens goed.

De kamer is ruim en compleet, de service van een goed gevulde minibar, Nespresso apparaat en een waterkoker, met de nodige ingrediënten is heerlijk, vooral 's morgens bij het opstaan. waarbij het opviel dat de prijzen, voor de minibar gewoon redelijk zijn.

Heerlijk ontspannen weekend in goed gelegen hotel
    • Standaardkamer

De verlichting op de kamer had beter gekund en de temperatuur van de douche was niet helemaal gelijkmatig.

De locatie was perfect, het personeel uiterst vriendelijk. We hebben 's avonds ook in het hotel gedineerd en dat was ook fantastisch (en dat is het lang niet altijd in hotelrestaurants). We kregen nog leuke tips voor dingen die je kon bekijken. Ook al waren we er al om 11.30 uur, we konden al op de kamer. Koffie- en theefaciliteiten. Toen we zondag eerst nog naar het museum wilden konden we de bagage in het hotel laten. Handig!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed verblijf in combinatie met bezoek aan Fries Musem. Mata Hari
    • Standaardkamer

Kammer 155 ligt boven de ingang van de parkeergarage en leveranciersingang. Daarom is het al vroeg in de ochtend luidruchtig.

Goed diner en prima ontbijt. Mooi centraal gelegen hotel, alles op loopafstand naar belangrijke dingen in de stad. Sfeervol Leeuwarden ! Makkelijk parkeren onder het hotel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Rustig, dichtbij station, prettige ontbijtruimte met...
    • Standaardkamer

Er is een 'kussenmenu', maar ik zag het pas op de vloer liggen na een moeizame nacht op een veel te dik kussen. Het zou beter werken als het menu bij het inchecken werd genoemd of op de kussens lag.

Rustig, dichtbij station, prettige ontbijtruimte met uitzicht.

Goede locatie, maar hotel is verouderd en op dit moment niet 4-sterren waardig.
    • Superior Kamer

Hotel is echt verouderd en ernstig aan renovatie toe. Badkamers zijn superkrap en gedateerd, waterdruk was minimaal. Tweede dag hebben we de douche maar overgeslagen en zijn we bij thuiskomst lekker thuis onder de douche gestapt. Parkeergelegenheid bij hotel zelf was vol dus moesten in openbare parkeergarage verderop parkeren. Service bij balie was minimaal, had allemaal echt wat warmer en vriendelijker gekund wat ons betreft.

Ruime kamers, goede locatie. Tegenover station en op korte loopafstand van centrum.

Fantastische overnachting en fijne dagenlang
    • Standaardkamer

Receptiepersoneel bijzonder behulpzaam. We waren voor een bruiloft met receptie op verschillende locaties. Dit alles wet met een plattegrond duidelijk uitgelegd, hoe wij op de locaties konden komen.

voor herhaling vatbaar
    • Standaardkamer

jammer dat er net een storing was bij KPN en daardoor geen wifi en tv signaal. Duurde gelukkig niet al te lang.

er werd prima rekening gehouden met mijn dieetbeperkingen. Heb geen problemen ondervonden daardoor.

Geweldig! We komen zeker terug!
    • Standaardkamer

Eigenlijk niets. Gewoon top.

Superlekker diner, met name de kogelbiefstuk was voortreffelijk. Bedden waren super. Ben daar zelf nogal kritisch op, maar deze waren echt top.

Verrassend groot en comfortabel hotel.
    • Standaardkamer

Verrassend groot en comfortabel hotel. Heerlijke bedden. Ligging tegenover station is perfect. Voordelig geprijsd. Stationsplein is perfect opgeknapt wegens Culturele Hoofdstad.

Ontbijt was prima verzorgd
    • Standaardkamer

Even moeite gehad de parkeergarage te vinden die op de ahcterzijde gelokaliseerd is.Het inrijden etc. werkte prima.Wellicht bij voorzijde hotel infobord plaatsen om te wijzen op de locatie van de garage.

Ontbijt was prima verzorgd

uitstekend
    • Standaardkamer

Het diner was uitstekend. De chefkok van 12 februari 2018 verdient een groot compliment. Verder is de service vriendelijk, het hotel prettig en gezellig en toch zakelijk genoeg. Het ontbijt was uitstekend en de kamers schoon en fijn. Met een bonbonntje als welkom en koffie en thee. Aan te bevelen voor Leeuwarden Culturele hoofdstad. PS het dinergedeelte is chic ingericht en zeer prettig toeven, ook als je alleen bent. De plek van het hotel t.o. CS Leeuwarden is fijn en dicht bij het centrum. En toch heel rustig.

Uitzicht van de kamer was minder, we keken tegen een muur...
    • Superior Kamer

Uitzicht van de kamer was minder, we keken tegen een muur aan. Het ontbijt was heerlijk, en voldoende. Minpuntje is te weinig parkeergelegenheid, en de hoge kosten voor parkeren.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaardkamer

Droge aircolucht in slpkmr en een minder dik kussen. (Dat laatste is persoonlijk natuurlijk).

De vriendelijkheid waarmee het personeel je van dienst is.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Heerlijk hotel om te verblijven
    • Standaardkamer

De ontvangst was erg vriendelijk met interesse voor wat wij gingen doen in Leeuwarden. Bij de uitcheck bleek dat ze dit ook hadden vermeld bij ons kamernummer, want ze vroegen ook hoe het was geweest waar wij waren. Heel attent! Kamer was schoon, erg ruim. Bed lag heerlijk. Badkamer was schoon met voldoende handdoeken. Er was zelfs een badmat aanwezig voor diegene die het bad te glad zouden vinden. Ontbijt was superlekker, met ontzettend veel keus in warme en koude gerechten, heel veel keus in dranken.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ons verblijf in het Hampshire Oranje Hotel en ons bezoek aan Leeuwarden was een genoegen.
    • Standaardkamer

Zowel de lunch, als het diner en het ontbijt waren uitstekend verzorgd. Onze kamer voldeed aan al onze wensen. Het personeel was zeer vriendelijk en kundig. Niets was hen teveel.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goede ligging, aardig personeel maar voor de prijs ( een Deluxe kamer) beter gewend.
    • Superior Kamer

Het sanitair, veel kalkaanslag op paneel bij het bad. Douchen was mogelijk door in het bad te gaan staan, onhandig. De badkamer was sowieso klein. De hotelkamer was erg koud, moeilijk op temperatuur te krijgen.

De ligging van het hotel. Goede bedden en kussens.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ideaal voor citytrip
    • Standaardkamer

Douche in het bad viel tegen. Slechts één goede luie stoel op 2 persoonskamer. Luchtbehandeling is nogal luidruchtig.

Vriendelijk Personeel en de ligging nabij het centrum. Leuke sfeer.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Super verblijf gehad
    • Superior Kamer

Het fruit bij het ontbijt.

Alles was goed verzorgd het ontbijt was goed alleen het verse fruit kon beter. Mijn zus en ik hadden heerlijk genoten. Echt op en top. Bedden waren uitstekend. Zeer goede service , vriendelijke en gastvrije personeel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Erg genoten van hotel en van Leeuwarden.
    • Standaardkamer

Hadden 1 matras (2pers) aangevraagd maar hebben 2 losse matrassen gekregen die dus heel erg uit elkaar schoven. Bad waarin ook gedoucht moest worden had erg hoge instap. Gevaarlijk voor val-gevoelige personen.

Kamer gezellig en smaakvol ingericht.