Beoordelingen over Hampshire Hotel & Spa - Paping 3-sterren

Stationsweg 29, 7731 AX Ommen, Nederland

#4 van de 6 hotels in Ommen

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ik kreeg in aanvang een kamer die niet was schoongemaakt. Werd snel recht gezet door een medewerker en zelfs een upgrade. De kwaliteit van de kamers is echt achterhaald. Oudbollig en daarnaast een heel slecht bed. De veren kwam door het matras heen naar buiten. Verder is er veel onrust in de omgeving van dit hotel. Trein, industrie en een drukke verkeersweg.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Het avondeten en het ontbijt was prima.

We hebben zeer slecht geslapen: we hadden vanwege de warmte het raam ookamer 109 op de hoek, open gezet. Maar tegen 22.00 uur kwam de wietgeur onze kamer naar binnen. Beneden op het terras zat gezelschap wiet te roken. En tegen 24.00 uyr hoorden we luid gestommel opde verdieping boven ons. Het hotel is zeer gehorig!! We hebben skecht geslapen en hadden een ns wandekweekend. De volgende dag waren ee brak. De tv was slechte ontvangst en onze lampen opnachtkastje deden t niet. Ik ben altijd positief maar ben diep teleurgesteld over deze overnachting. Toen ik de volgende dag had afgerekend, dacht ik: dit is wel veel meer dan ik dacht.... Ik had een vriendin getraktwerd op wandelweekend dylus wilde niet gelijk op de rekening kijken. Even later ging ik narekenen en zag ik dat ik een dubbel ontbijt had betaald! Toen iknaar de receptioniste ging en het meldde, zei ze: u was hier maar 1 nacht?... Wat uiteraard op de boeking te lezen was. ik kreeg 25 euro in de handen zonder enige verontschuldiging! Ik zou de overnachting aan niemand aanraden helaas!

Het avondeten en het ontbijt was prima. Aardige bediening!

gezelling en gastvrij

fietsenstalling kan ruimer. Hier en daar mag wel wat aan onderhoud worden gedaan, bijv. vloerbedekking hal.

De locatie is prettig rumoerig door verkeer in omgeving. goede kamer en faciliteiten met name het zwembad en saunacomplex.

Wij liepen twee etappes van het Pieterpad en dit hotel ligt...

Ik adviseer het hotel om helder te zijn over de bijkomende kosten bij een halfpension boeking. Zo bleek achteraf dat wij extra moesten betalen voor de frietjes en sla bij het hoofdgerecht.

Wij liepen twee etappes van het Pieterpad en dit hotel ligt exact op de route. Dus prima uitvalsbasis.

Eenvoudig, maar we hebben er redelijk goed geslapen.

Accomodatie gedateerd, de kamers kunnen wel een facelift gebruiken. Ventilatie in de kamer was onvoldoende. En de lift mag wel eens vernieuwd worden.

De kamer was schoon!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Gedateerd hotel met een fantastische keuken!
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Hotel is welhaast een doolhof om je kamer te vinden: trapjes, op-/afstapjes, hoekjes, gangetjes. Kamer is tamelijk gedateerd, ook in de door mij gekozen superior uitvoering. Ik was dus blij dat ik niet een keuze voor een eenvoudiger kamer maakte. Uitzicht was matig: op de werkplaats van de tegenoverliggende garage en op de aangrenzende drukke verkeersweg. Ligging 'aan de rustige kant' gold overigens wel 's avonds en 's nachts, dan was er weinig verkeer.

Geboekt met halfpension arrangement, en met name het 3-gangen diner bleek dag na dag een hoogtepunt! De keukenbrigade is zonder twijfel de parel van dit hotel-restaurant. Ook het bed bleek uitstekend.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Geen aanrader

Muffe kamer met slechte bedden, zeer vieze radiator op badkamer, waar de witte handdoeken opgingen.

De wellness mooi ben schoon. Tevens het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Rustig hotel, vlak naast het station.

De tv viel regelmatig uit, maar men deed zijn best om dat snel en goed op te lossen.

Ik reisde met mijn dochter van 13. De kamer was heerlijk ruim, en het was super om zowel een bad als een douche te hebben. We hebben elke ochtend, na een prima ontbijt, gebruik gemaakt van het fijne zwembad.

Locatie goed, ontbijt uitstekend, vriendelijk personeel, hotel is wel wat gedateerd.

Ik vond de badkamer niet heel schoon, voegen helemaal verkleurd en in de douchecabine waren de kitranden helemaal geel. In de kamer van ons reisgezelschap was gerookt dat kon je heel goed ruiken, niet fris.

Ontbijt was goed, vriendelijk personeel, wij hadden een kamer met airco dat was heel fijn, reisgezelschap had een kamer zonder airco dat was niet te doen, muf en benauwd.

Voor een weekend was het goed voor ons

Dat je het ontbijt los moest bijboeken en de toegangen naar de kamers was gedateert en zou wel en opknapbeurt kunnen gebruiken,zeker het tapijt zag er erg versleten uit, tevens hingen de draden uit het plafon van de brandmelders, die nog geinstaleerd moesten worden.

Het ontbijt was zeer goed

Goed gesitueerd hotel voor een nachtje, met een prima keuken.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer is erg klein en gedateerd. De ingebouwde klokradio was nostalgisch, maar werkte niet. Badkamertje erg krap.

Het diner was goed. Matras was goed.

Op het zwakke internet na, niets op aan te merken
    • Comfort Eenpersoonskamer

vasttapijt op de kamers niet overal even netjes en op de kamer waar ik verbleef (112) helaas geen internetverbinding, toch een mankement als je daar voor zaken bent. Maar weegt niet op tegen de voordelen..

Mooie locatie aan de rand van Ommen. Ideaal om paar daagjes te verblijven en relaxen. Voldoende parking, prima onthaal, vriendelijk personeel, lekker eten, etc..

Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als 's morgens.

De badkamer was wat gedateerd en de douche vrij krap. De spinnen(webben) worden niet dagelijks verwijderd. De bellen van de treinovergang hoor je wel erg duidelijk, maar gelukkig rijden er 's nachts geen treinen.

Heerlijk avondeten op terras en prima ontbijt met ruime keuze. Vegan doucheschuim, shampoo en zeep.

perfect

er was iemand in de bediening die niet goed wist wat voor bier er door u wordt geschonken jammer

een heerlijk ontbijt schone kamers en vrij goed personeel

Informatie betreffende het renoveren van hotelkamers

Informatie betreffende het renoveren van hotelkamers Informatie over WIFI gebruik in de hotelkamer zelf Informatie over eventueel upgraden van de hotelkamer. Ondanks een mail van tevoren met de vraag om een rustige kamer kregen wij een kamer aan de voorkant met uitzicht op een drukke straat en een spoorwegovergang. Met als gevolg een slapeloze nacht! De kamer was wel schoon maar haveloos. De balkondeur hing los, de TV afstandsbediening deed het niet en slechte WIFI verbinding. Voor een goede verbinding moet je naar het terras beneden.

Het was schoon en goed vertrekpunt voor wandelingen

Het was veel te heet op de etages en slaapkamer. Echt niet om te harden en slapenndaardoor vrijwel onmogelijk. Vloerbedekking trap sleets. Het is allemaal wat uit de tijd zonder charmant te zijn. Dat maakt prijs/kwaliteit buiten verhouding

Het was schoon en goed vertrekpunt voor wandelingen

Dit hotel schreeuwt om een make-over!
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer was zo oubollig dat we een andere hebben gevraagd. Ook hadden we om aparte bedden verzocht maar er was alleen een tweepersoonsbed aanwezig.

De ligging van het hotel. Het bos van " het Laer" ligt pal naast het hotel.

De locatie.

De comfort, luxe en ontbijt die je verwacht van een kamer voor de prijs van €130,-. De kamer was erg klein en de badkamer ook. Wij komen hier nooit weer.

De locatie.

Aan de voorkant van het hotel geslapen.

Aan de voorkant van het hotel geslapen....veel te veel herrie....ivm het warme weer de ramen open gedaan maar omdat het hotel aan een drukke weg lag de ramen maar weer heel.vlug dicht gedaan

We hadden wel iets meer coulance verwacht ivm de extreme hitte, b.v. een upgrade

Hitte in de zolderkamer, de schuine wanden (10 keer hoofd gestoten), onduidelijke instrukties saunagebeuren, nogal zakelijke benadering

Zitplekken buiten

We hebben het leuk en goed gehad.

De kamers waren wel erg gedateerd. Vooral de vieze vloerbedekking was een negatief punt. Ook de badkamer en de kracht van de douchestraal liet te wensen over. Wij vernamen wel dat ze bezig zijn met renovatie, op zich is dat positief.

Ontbijt was prima, het personeel was ook erg aardig en behulpzaam. De ligging was mooi en ook was er een afgesloten fietsenstalling waar we onze elektrische fietsen konden opladen. Fijn dat er een ventilator stond. Alles was wel schoon

personeel super

in het zwembad badpak (schoner) niet toegestaan voor gasten is heel vreemd, wel met respekt voor saunagasten bloot uiteraard (maar die zweten ook nog!), en geen toezicht in het zwembad kan levensgevaarlijk zijn.

personeel super

Lawaai, te warm en niet schoon

De kamer was veel te warm en er was veel lawaai van de weg en het spoor. Vloerbedekking niet schoon en beddengoed versleten. Absoluut het geld niet waard!

Het ontbijt was oké

Heerlijke overnachting, fijn rustmoment tijdens mijn verblijf in Ommen.

Het zwembad is 's morgens gesloten tot 11:30. daar kon ik geen gebruik van maken omdat uitchecken uiterlijk 11:00 is, dat vond ik jammer. De prijs van het ontbijt; te duur, daarom geen gebruik van gemaakt.

Fijne kamer met een lekker bed

Fijn verblijf en ligt aan het Vechtdalpad, ideaal voor wandelaars!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Gehorig. Was blij met een kamer aan de achterkant ivm spoorlijn en drukke weg, echter was het gebouw zelf erg gehorig. Stoelen schuiven etc. Bed was wat doorgezakt.

Heerlijk ontbijt met streekproducten! Heerlijk diner!

service gericht personeel.

Kamer was goed, maar eenvoudig. Helaas was zwembad gesloten. ) wij waren daarvan, nadat wij geboekt hadden, wel op de hoogte gebracht.

service gericht personeel. Gezellige bar en prima restaurant

Vriendelijk personeel.

Kamer aan straatzijde was erg rumoerig. Veel verkeer. Hebben om een andere kamer gevraagd, dit werd snel geregeld . Kamer aan achterzijde was prima.

Vriendelijk personeel. Heerlijk eten

Goede kamers, lobby en restaurant gezellig, sauna,...

Deel van het personeel in bar en restaurant erg onervaren. Kennen bijv soms producten op de kaart niet. Weten van elkaar niet altijd wat door de klant is besteld.

Goede kamers, lobby en restaurant gezellig, sauna, fietsenstalling, prima eten

jammer dat ze geen familiekamers hebben of kamers met een deur ertussen. Nu sliepen mijn man en ik apart, ieder samen met een van onze kinderen omdat de kamers te ver uit elkaar lagen om de kinderen samen te laten slapen. babyfoon werkt dan ook niet.

prima hotel en prima prijs-kwaliteit verhouding. erg schoon.

uitstekende uitvalsbasis voor Ommen en Pieterpad.

terras relatief dicht op weg. Sommige kamers best klein.

voor Pieterpad ideaal. Vlak naast station en aan de route. Medewerker: erg bedankt, dat we onze auto week op jullie parkeerterrein mochten achterlaten!!

Kamer was schoon.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Op de kamer ruikt het naar keukengeuren. Op deze kamer (112) hoor je voortdurend het geluid van wat waarschijnlijk de koel/vriesaggregaten zijn. Deze kamer zou je niet moeten verhuren. Halve nacht wakker gelegen. Bij uitchecken was niemand bij de receptie.

Kamer was schoon.

Goed hotel met prima sauna aan de route van de tweedaagse wandeling Marienberg - Dalfsen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ik sliep boven de keuken, waardoor ik constant een brom van een afzuigkap of airco hoorde en voor 6 uur wakker werd van het gekletter met de pannen. Horren zouden geen overbodige luxe zijn. En eigenlijk zou de prijs van het ontbijt bij een hotel inbegrepen moeten zijn.

De sauna was heerlijk en heeft mijn verwachtingen overtroffen voor een sauna bij een hotel. Ook was het heerlijk om in de prachtige tuin bij de sauna te kunnen eten. Ik werd goed en vriendelijk geholpen. Voor de rest gewoon een redelijk goed hotel, aan de route van een tweedaagse wandeling.

ontbijt was redelijk, kamers erg klein, oud en niet echt...

ontbijt was redelijk, kamers erg klein, oud en niet echt schoon s,nachts veel herrie in het hotel en ook nog langs een drukke verkeersweg en een treinovergang die 7 keer per uur open en dicht ging, bij de afrekening werd er €50,= teveel gerekend, te laat ontdekt zodat ik 20km terug moest. Voor die prijs had ik iets beter verwacht.

Ik ga hier niet weer logeren

Slecht bed, losse deurkruk , heel vies tapijt, te weinig handdoeken.

Het diner was uitstekend.heerlijk! Zwembad prima jammer dat je dan een handdoek moet huren.

Grote, ruime kamer, vriendelijk personeel, heerlijk...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

De badkamer is wat gedateerd en vooral de douche cabine was niet al te ruim.

Grote, ruime kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet met ruime keuze, prima restaurant.

Prima bedden.

De kamer die we hadden was gelegen aan de voorzijde van het hotel, boven de ingang, waar 's avonds mensen stonden te roken en te praten. In de late avond wel wat last van het verkeer en de alarmbellen van de spoorwegovergang.

Prima bedden.

We hebben genoten van het mooie weer en omgeving.
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Jammer dat het hotel niet goed onderhouden word. Renoveer ( nieuwe vloerbedekking, verven, interieur in de kamers vervangen en het kan er weer jaren tegen. Zou in de huidige staat het hotel niet aanbevelen aan derden.

Vriendelijk personeel.

Slechte prijs kwaliteitverhouding!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Budgetkamertje voor 1 persoon met veel verkeerslawaai (geen dubbel glas) en een tapijt waarop Napoleon nog koffie had gemorst. Beetje zompig matras

Het ontbijt was goed verzorgd maar zat niet bij de prijs inbegrepen.

prima komen zeker nog een keer terug.

klein minpuntje bij het ontbijt. Ik drink graag thee. Helaas kwam het theewater uit het koffiezet- apparaat. De temperatuur was te lauw voor theewater. Graag snelkoker o.i.d. dat echt goed heet water heeft voor een lekkere kop thee.

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

De inrichting van de standaard kamer is wat gedateerd met bruin tapijt en daardoor een beetje muffe uitstraling. Het lunchpakket was nogal karig.

We hadden een 3-gangen diner arrangement en dat was prima.

matig verblijf door slechte, oude kamer. Alleen ontbijt was super goed.

Zeer slechte kamer. Klein en zeer verouderd. Zeer vuile vloerbedekking met vlekken en rommel. Spinrag in de hoeken. Afbladderende verf. Deur naar balkon ging zwak open, kiep-kantelsysteem werkte niet echt. Systeem om screens open te draaien viel uit de sponning doordat deze verrot was.

geweldig ontbijt

Je moest opletten dat je je hoofd niet tegen de onderkant van de wastafel stootte als je opstond van de wc

Het ontbijt was prima. De kamer had een balkonnetje, het uitzicht was op een binnenplaats maar dat we buiten konden zitten was fijn.

De bedden zijn bijna aan vervanging toe.

De bedden zijn bijna aan vervanging toe. Nu slaapt het nog ok, maar de veren vh matras zijn al te voelen. Een waterkoker zou fijn zijn geweest. Zwembad prima maar niets speciaals. Erg vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, misschien voor de liefhebben nog scones of donuts?

geweldig! aanrader voor wandelaars.

niets. o ja, beetje geluidsoverlast misschien van de treinen en het verkeer,, maar het viel wel mee, ik viel als een blok in slaap van het vele wandelen,

ontbijt was uitstekend, de kamer was schoon, beetje gedateerd, maar de bedden lagen lekker. Het personeel was uiterst vriendelijk, het zwembad was heerlijk. lekker warm water, maar niet te warm. je kon heerlijk baantjes trekken. aan de overkant van het hotel was het station. Mooi wandelgebied!!

Prettig

Personeel in het restaurant was jong en niet goed geinstrueerd. Voorbeeld: bij het tafeldekken viel een mes op de grond en dat werd gewoon teruggelegd op tafel.

Mooie wellness.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer teleurstellend!!! Nog nooit zo'n slechte kamer gekregen!!!!

De kamer moet heel nodig gerenoveerd. Smerige vloerbedekking, schimmelranden in de douche en bij de ramen. Elektriciteitsdraden uit het plafond. Geen rookmelder. Stucwerk van de muur en het schuine plafond. Gordijnen, die de ramen niet afsluiten en schimmel aan de onderkant. Handdoekrekje komt uit de muur. Conclusie: deze kamer mag niet verhuurd worden!

Alleen het ontbijt!

Een nachtje op door reis
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Kamer vloer vervelend gevlekt ,niet schoon ,oude koffie vlekken op kastdeur,vervelend matras pocketveren overal voelbaar ,halfaf gemonteerde rook melder aan plafond ,een niet werkende schemerlamp,moeilijk opstartende tv. Een en ander gemeld aan de receptie .

Restaurant oke ontbijt en diner prettig aanspreekbaar personeel

Na wisselen kamer is het goed bevallen

Slecht onderhouden budget kamer. Geen douche deur en lekkage. Scheuren in het plafond. Slecht gevoel bij.

Ontbijt was geweldig. Eerst kregen we een kamer die enorm kapot was. Zelfs lekkage in de badkamer en geen deuren in de douche cabine. De kamer zelf vol scheuren. Dus na klacht indienen hebben we een superieur kamer gekregen en die was super!

Kamer onvoldoende, omgeving leuk

Kamer zeer gedateerd. Oa losse kabels in plafond, vuile vloerbedekking en kapotte wekker. Daarnaast stonden er 2 felle schijnwerpers op zijraam waardoor de kamer onvoldoende verduisterd werd.

Prima voor één nachtje Pieterpadden, maar geen plek om lekker te ontspannen.

De douchedeur was weg...waardoor het een waterballet werd. Geen föhn aanwezig (maar we hadden er zelf een mee gelukkig), nergens haakjes om iets op te hangen. De bedden waren vrij zacht. Scheuren in muren/verf: dat is niet erg verzorgd. Tapijt in de hal/op trap is aan vervanging toe.

Naast station Ommen, wat voor ons goed uitkwam: wij liepen het Pieterpad. Verder bleken de bedden anti-allergisch (proefondervindelijk ondervonden :)). Ontbijt was goed en met verschillende lokale producten. Vriendelijk personeel.

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen

Zie boven: trappenhuis en gangen, evenals de onverzorgde fietsenschuur.

De kamer was conform verwachting prijs/kwaliteit, badkamer zeer ruim. Wat tegenviel waren de gangen en trappenhuis, is aan renovatie toe. Diner was uitstekend. Ontbijt wel goed, maar we raken verwend.

Ontbijt was prima, alleen niet iets extra's voor Pasen!

zie hierboven

Ontbijt was prima, alleen niet iets extra's voor Pasen! Diner was goed maar wel duur. Kamers vielen erg tegen in verhouding tot de prijs, erg klein, geen extra kussens om lekker tv te kijken op bed, geen waterkoker of iets dergelijks met wat thee zakjes/koffie. ,geen drink mogelijkheden op de kamer.

Paar nachtjes weg in eigen land, fantastisch!

Wij hadden een standaard kamer voor twee nachtjes, prima! Het ontbijt was uitgebreid en de koffie vers gezet. Wat ons het meeste opviel: zowel in het restaurant als aan incheckbalie het personeel is uitermate vriendelijk!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Personeel was vriendelijk, koffie was goed.

Vloerbedekking was echt vies/smerig en ernstig aan vervanging toe. Raam badkamer en rooster bij het bad was echt vies. Onderste matras van het bed zat niet eens een hoes of laken om. Verkeer van de straat veroorzaakte veel lawaai, als het hotel niet vol is zou ik geen mensen aan de voorkant/straatkant een kamer geven. De tv stond erg hard, deze was zowel op de afstandsbediening als op de tv zelf niet zachter te zetten. Deze functie was kapot.

Personeel was vriendelijk, koffie was goed.

Ondanks slechte kamer een prettig verblijf gehad in hotel Paping

De kamer viel zwaar tegen. Toen de kamer op vrijdag om 2 uur werd vrijgegeven was het in de kamer net zo koud als buiten. De snijdende oostenwind waaide ook binnen. Verder leek de kamer meer op een veredelde werkkast, zo klein. Met schuine plafonds waartegen je regelmatig je hoofd stootte wegens de krapte. Bedlampje was stuk. De douchekophouder was afgebroken zodat douche alleen op de laagste stand kon hangen. De radiator in de badkamer maakte op stand 5 doorlopend het geluid van een doorgetrokken toilet. Kortom (comfort)kamer is gedateerd en we hadden spijt, dat wij niet gekozen hadden voor een upgrade.

De lounge van het hotel met gezellige openhaard en vervolgens het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten, met allervriendelijkste bediening. Overigens is al het personeel uiterst vriendelijk Dit alles maakte ons weekendje, ondanks tegenvallende kamer, toch nog geslaagd.

Prima verblijf.

De badkamer was vrij gedateerd, maar goed schoongemaakt. Een nieuwe frisse badkamer of moderner zou het hotel niet misstaan. Het ontbijt was voldoende, beetje sober aangekleed.

Het personeel zeker achter de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een goed visitekaartje voor het hotel.

EEN SUPER VERBLIJF EEN ECHTE AANRADER
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Het hotel heft vriendelijk en behulpzaam personeel Het eten in het restaurant is van topkwaliteit. Heerlijke menu's. Een aanrader De sauna is heerlijk en knus. Het is een heerlijke hotel om vanuit te gaan wandelen

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

het is een heerlijke lokatie om na een drukke werkweek eens...

het is een heerlijke lokatie om na een drukke werkweek eens even te relaxen in de sauna en na afloop een drankje in de lobby.. dat was/is de reden dat mijn partner en ik regelmatig hier verzeild raken.

Goed verblijf, netjes, vriendelijk personeel en mooie omgeving.

Kleine kamer i.p.v grote kamer, geen tv vrijdagavond en zaterdag overdag.

De rustige omgeving en sauna zwembad. Vriendelijk personeel en ontbijt op de kamer was super.

Prima verblijf op een fijne kamer. De rest van het hotel was niet bijzonder
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Ik had van het diner meer verwacht. De keuze was beperkt en ik vond de hertenwang niet lekker en te zoet. Daarnaast vonden we het jammer dat er extra betaald dient te worden hoor het gebruik van de welnessfaciliteiten. Omgeving is wel mooi, maar was een beetje uitgestorven.

De Kamer was erg netjes en ruim. De badkamer vonden we beide gezellig knus, mede door de mogelijkheid het badkamerlicht te dempen.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ontspannen!

Omdat ik met mijn dochter was en bij het boeken had aangegeven met 1 kind te komen, had ik erop gerekend dat ik ook alle kosten al had betaald. Toen bleek dat ik bij het uitchecken uiteindelijk nog een ontbijt moest betalen voor mijn dochter.

Het zwembad en de infra roodsauna.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Schoon en opgeruimde kamers.

De bediening aan het ontbijt was uiterst onvriendelijk. Mochten niet aan een gedekte tafel gaan zitten, werden brut naar andere tafel verwezen die nog opgeruimd moest worden. En bij verzoek om de kruimels van tafel te halen, werd met grote tegenzin de tafel opgeruimd. Te jong personeel wat zeker nog opvoeding nodig heeft in gastvrijheid.

Schoon en opgeruimde kamers. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Comfortabel en vriendelijk hotel voor een bescheiden prijs.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het was 's ochtends wat vreemd, dat de enige serveerster ver weg met iemand zat te kletsen en alleen uit de verte; "Goedemorgen" zei. Ik zat totaal alleen in de ontbijtzaal. Enfin, ik heb alles gevonden en de thee machine aan het werk gekregen.

De kamer is simpel maar leuk modern ingericht met veel hout. Comfortabel bed. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. In het restaurant een gezellig zitje bij een gashaard. Goed diner. De kok kwam de gasten vragen, hoe het eten beviel. Heerlijk binnen zwembad en best uitgebreide sauna. De receptioniste was bijzonder aardig.

Heerlijk eten, prima kamer, wij hebben genoten!
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

De vloerbedekking was aan de oude kant.

We waren op zoek naar een goede uitvalsbasis voor het lopen van twee Pieterpad etappes maar wilden niet al te veel geld uitgeven. Door de reviews had ik mijn verwachtingen niet te hoog gelegd maar ik was erg positief verrast. Voor een scherpe prijs hadden we een overnachting met ontbijt en avondeten. Het diner was echt uitstekend. Onze kamer was prima. We hadden de superior deluxe kamer. Dat is het enige type met een tweepersoonsbed. Het bubbelbad was fijn na een lange wandeling. Voor 11 euro heb je avondentree tot de sauna. Ik had een eigen reiswaterkoker mee, die was inderdaad niet op de kamer aanwezig zoals ik las in een review.

Fijn verblijf, prima kamer!

Bouwlamp die recht onze kamer in scheen. Beter verduisterende gordijnen. Vitrages waren erg vies.

Heerlijke bedden, ruime douche, gratis extra kussens

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Waardeloos hotel

Douche heeft wisselende tempelieren, warm koud, warm, koud etc Krakkemikkige bedjes Lawaai van de doorgaande weg Vieze vloerbedekking In de sauna stonk het enorm naar urine Massage zou een half uur zijn, dit was maar 15 min. Gewoon enorm vergane glorie, dit hotel nooit meer

Niet zo mooi

Er was geen licht en wij zijn angstig claustrofobie elektrische draden hangen los aan het plafond we moesten lampjes opzoeken en dit was op kamer 123 Ook zat er een plek op het bad wat vies lijkt en er niet ad wil . Ergste vond ik het licht . Ik zou ook graag een compensatie willen aangezien me dit erg tegen viel

De matras was goed

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima verblijf, goed ontbijt

Badkamer kan wel een update gebruiken. We hadden een kamer aan de voorkant, dit geeft wel wat geluidsoverlast van de weg en het spoor.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Locatie is perfect gelegen aan het Vechtdalpad. Badkamer was ietwat verouderd, maar alles werkte goed en was schoon.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Goede stop bij de Vechtdal-tweedaagse.

Het hotel was precies bij het begin- en eindpunt van onze (NS) wandeling, dus een goede locatie. Zowel ontbijt als diner waren lekker. De kamer was comfortabel. Helaas hadden we geen tijd voor het zwembad. Dat doen we volgende keer.

Heerlijk hotel met fijne wellness in prachtige omgeving

Belangrijkste minpuntje was het matras: zó hard dat ik echt slecht geslapen heb.

Sauna, ontbijt, inrichting kamer waren heel prettig. Personeel zeer gastvrij en behulpzaam, eten heerlijk.

We hebben een prettig verblijf gehad.

1 minpunt. Bij aankomst 14 december werd gemeld dat wij de volgende dag geen gebruik van restaurant konden gebruiken, dat hadden ze ons eerder kunnen melden. Wij wilden juist die dag gebruik maken van het restaurant, omdat mijn man 15 december jarig was. We hebben 1 dag ontbijt bijgeboekt. Er was voldoende, maar prijs ontbijt extra € 12.00 vind ik persoonlijk bij de kamerprijs horen.

Sauna was heerlijk.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Fijn verblijf

Kamer was erg warm. Kregen deze ook niet echt afgekoeld. Hadden bijna de neiging om de airco aan te zetten (begin december). Hebben ‘s nachts de balkondeur open gehouden. Wat mij ook tegenviel is dat de sauna dus niet bij de prijs in begrepen zit. Dit heb ik nergens kunnen lezen op de website

Prijs/kwaliteit top. Hotel is ietwat gedateerd maar je betaald ook niet de hoofdprijs. Ook ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het verblijf was prettig omdat het nu rustig in het hotel was. Wij komen voor familiebezoek dus

De kamer was keurig en schoon. Er was TV en een zitje. Op dit moment was het rustig in het hotel. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Het ontbijt hebben wij niet gebruikt. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

COmfortabel hotel perfect voor wandelaars/fietsers, ook alleenreizenden
    • Comfort Eenpersoonskamer

De kamer was vrij koud en ook lastig bij te verwarmen.

Fijne kamer voor een alleengaande - lekker ruim, goed bed, mooi uitzicht en grote badkamer. Ook het ontbijt was erg goed. Het allerfijnste was de ruime loungehoek beneden waar je lekker in een fauteuil kon zitten lezen, of aan een tafel schrijven.

De kamer was goed, maar het opstapje naar de badkamer was te...

De kamer was goed, maar het opstapje naar de badkamer was te hoog. Gevaarlijk als je 's,nachts naar toilet moet. Een rekje in de douche, is misschien handig voor je shampoo etc. op te zetten.