Beoordelingen over Hampshire Hotel - Avenarius 4-sterren

Dorpstraat 2, 7261 AW Ruurlo, Nederland

#3 van de 7 hotels in Ruurlo

Erg ontspannend. Super locatie ook het kasteel met expositie op 700 meter afstand
    • Appartement (8 Volwassenen)

Badkamer was gedateerd en gehorigheid van de straat in slaapkamers aan straatkant.

Prima accommodatie voor een soort reünie met 5 personen. Supergroot appartement met vijf slaapkamers, de badkamers waren iets gedateerd maar wel heel keurig met veel handdoeken. Jammer dat sommige slaapkamers aan de straatkant erg gehorig waren door autoverkeer en een dorpsfeest tot laat in de nacht. Restaurant erg goed ook het uitgebreide ontbijtbuffet was top.

Goed.
    • Comfort Kamer

Ivm de warmte was het heel fijn dat er een ventilator in de kamer stond. Een airco was nog beter geweest. De zachte achterband van de gehuurde fiets was niet prettig. Oppompen hielp maar kort. We hebben onze fietstocht, 8 kastelenroute, hierdoor voortijdig afgebroken. Dat was jammer.

Het ontbijt en diner waren van prima van kwaliteit. Complimenten voor de kok! Gezellig terras.

Voor €120 per nacht mag je absoluut meer comfort in de kamer verwachten!
    • Comfort Kamer

De relatief hoge prijs die je betaalt per nacht kun je linken aan de ligging, maar ècht niet aan de kwaliteit van de kamer. De (bad)kamer was erg gedateerd. Douchen in een bad met hoge instap is niet fijn en absoluut niet meer van deze tijd. Verlichting kan beter, stopcontacten schots en scheef. De vloerbedekking was compleet af, herstelstukken her en der. Het was erg warm en er was slechts een klein ventilatortje wat er eigenlijk niet toe deed. Het rook ook wat muf, maar dat kan wellicht door de warmte komen. Fris is anders. Het ontbijt was goed, maar niet meer dan dat. Geen variatie/fantasie, het was een beetje standaard als je vaker in een hotel verblijft. Extra betalen voor verse jus d'orange? Raar. De (keuze in) koffie was prima, lekker bakje!

De locatie, het terras, vriendelijkheid personeel.

Prettig appartement met fijn terras en gastvrij personeel
    • Appartement (8 Volwassenen)

We hadden het appartement, met 4-5 slaapkamers. Meer dan voldoende ruimte en prima badkamers. Vooral ook een heerlijk (dak)terras om met zn allen te zitten. Wij wilden graag een uur eerder ontbijten/uitchecken dan normaal, dat werd allemaal zonder problemen geregeld.

Smaakvolle entourage in een schilderachtig landschap.
    • Comfort Kamer

Inloopdouche zou prettig geweest zijn voor oudere gasten. Bed slordig opgemaakt, kussens niet geschud.Nachtkleding niet aangeraakt.

Goed ontbijt. Terras en bar

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam
    • Deluxe Kamer

1.Veel lawaai overlast van gasten die 'buitenrookruimte' van personeel gebruikten om zeer luidruchtig te 'chillen'. Om 22.00 personeel erbij gehaald. Deze verzekerde ons dat de overlast om 22.30 afgelopen zou zijn. Dit was ook het geval, echter om 01.30 begon het hele gedoe overnieuw. Geen goed idee om zo'n 'chilplek' vlak bij de kamers te situeren!!!! 2. Bed stond niet vast, als je rechtop in bed zit en tegen je kussen leunt, 'loopt' het bed spontaan weg... 3. Sfeer in aanbouw is beneden peil. De foto's laten een sfeervol oud pand zien maar het wordt niet duidelijk dat je een kamer boekt in het nieuw aangebouwde deel, een soort konijnenhok gevoel en dat de kamers op de begane grond grenzen aan parkeerplaats. Dus als er dan een auto wegrijdt is dit om nog geen 5 meter van de deur/raam wat openstaat. Hier bovenop dus ook nog die 'chillplek' zorgt voor een erg onrustige nacht. 4. Als je thee wilt zetten, op de kamer, moet je warm water uit koffieapparaat halen die smaakt, vanzelfsprekend dan ook naar koffie. De keuze uit de thee die aanwezig is, lemon en bosbessen is erg minimaal 5. Als je verse jus d'orange bij ontbijt wil moet je bij betalen bovenop de al zeer hoge prijs van euro 150,-- per nacht.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Prettig hotel
    • Comfort Kamer

De prijs van het lunchpakket en de zachte witte bolletjes die in het lunchpakket zaten, terwijl er tijdens het ontbijt lekker brood was.

Bad! ontbijtbuffet

De vriendelijkheid van de medewerkers.
    • Comfort Kamer

De sobere verzorging van de toilet benodigdheden en de kleine waterstraal van de douce.

De vriendelijkheid van de medewerkers. Tijdens het diner was wat meer aandacht voor de verzorging van de drankjes gewenst.

Fijn weekend gehad in het mooie appartement in het hotel.
    • Appartement (8 Volwassenen)

De staat van het gebouw laat zo her en der te wensen over, wat afbreuk doet aan het geheel. Deurklinken die loszitten, zwarte voegen in de badkamer, deuren die klemmen, kozijnen die echt een opknapbeurt nodig hebben etc. Echt heel jammer want het mooie oude gebouw verdient meer aandacht.

Het is een prachtig ruim appartement voorzien van een mooie keuken voorzien van alle gemakken, 2 badkamers, 5 slaapkamers (goede bedden), een gezellige woonkeuken en een groot heerlijk dakterras! Het ontbijt was prima!

Goed.
    • Comfort Kamer

Ik vond het veel te warm op de kamer. Daardoor werd ik vaak wakkee. Ondanks dat het raam open stond. De vloer is te warm.. naar mijn mening

Het bad en het beertje op het bed. Erg leuk

Schoon, netjes, zeer vriendelijk personeel, zeer goed eten.
    • Comfort Kamer

Het was behoorlijk warm in het gebouw en geen airco. Voor de rest perfect

Schoon, netjes, zeer vriendelijk personeel, zeer goed eten. Goed onderhouden en sfeervol hotel en restaurant

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Zeer gastvrij en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Kamer

Kamer iets gedateerd. Paar kleine dingetjes die makkelijk op te lossen zijn zoals losse lampenkap en losse lussen in vloerbedekking bij badkamerdeur.

Extra service van Personeel ivm beperkte mobiliteit partner. Prima ontbijt en extra’s op luxe kamer aan te bevelen. Ruime parkeerplaats en centraal gelegen. Heel rustig s nachts.

• Comfort Kamer

Bedden iets te hard en schuiven van elkaar af. Douche in bad te hoge instap. Tapasbar serveert geen Spaanse tapas, viel wat tegen.

Rustig hotel. Prima ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Gezellige bar. Mooi centraal gelegen dichtbij kasteel Ruurlo.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Vriendelijk personeel, goed restaurant, mooie omgeving.
    • Comfort Kamer

De "comfort"kamer. Slechte verlichting, een gammel, wiebelend tafeltje, defecte afstandsbediening, douchen in het bad.

Vriendelijk personeel, goed restaurant, mooie omgeving.

Heerlijk tot rust komen en je culinair laten verrassen
    • Deluxe Kamer

Even gedoe bij het afrekenen.Ik had al betaald bij boeking en dat stond kennelijk niet in het systeem.

Het eten. Zowel ontbijt als diner waren erg goed.

Een verrassend, goed verzorgd verblijf in een authentiek hotel in Ruurlo, waar je echt gast bent!
    • Appartement (8 Volwassenen)

Op onze zoektocht voor ons jaarlijkse 'wildweekend' zijn we gestuit op dit hotel met een fantastisch 10-gangen wildproeverij. Overheerlijk, echt uit de kunst! Samen met een passend wijnarrangement, keurige bediening en een gezellige ambiance, was het een zeer geslaagd weekend. Het museum Kasteel Ruurlo is ook de moeite waard om een bezoekje te brengen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ruurlo zelfs is vrij klein, maar het hotel was prima!
    • Executive Tweepersoonskamer

Uitzicht op het parkeerterrein en de glasbak, maar was naar 1 avond dus we hadden er geen last van

Wij hadden een executive kamer. Was goed, ruime badkamer, iets verouderd. Heel gezellige en goede bar en restaurant.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Tegenvaller qua verblijf, medewerkers vriendelijk.
    • Comfort Kamer

Bij aankomst werd ongevraagd 'upgrade' meegedeeld, van geboekte kamer naar 'appartement'. Dat betekende een ongezellige slaapkamer in een gigantische ruimte, die voor 2 personen nutteloos is, maar vooral ook armoedig en sterk verouderd. TV ontvangst onbruikbaar.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Diner prima.
    • Comfort Kamer

Deuren zouden wel wat zachter in het slot mogen vallen. Nu was het niet druk, maar als het hotel vol is, kan dat ergerlijk zijn.

Diner prima. Porties waren "normaal", i.t.t. soms andere restaurants, moet je dingen laten staan/weggooien. Prima gedaan! Ook ontbijt was voldoende.

Locatie en ontbijt
    • Comfort Kamer

Kamer was iets gedateerder tov kamer vorige bezoek. In minibar vonden we een oude snackbarmaaltijd van vorige gast. Ons verblijf was van 09-09 tot 10-09 terwijl op bed een kaart lag met mededeling van schoonmaakster dat kamer 05-09 met liefde was schoongemaakt. Geen drama maar toch wel vies tussen de snacks van de minibar.

Locatie en ontbijt

Heerlijk!
    • Comfort Kamer

De kamers en badkamer zijn een beetje oldfashioned wat betreft inrichting, maar het geheel is ons goed bevallen!Om terug te komen!!!

Ontbijt was heerlijk!de

Topovernachting op een prima locatie.
    • Comfort Kamer

Badkamer had een bad wat voor een eenvoudige douchebeurt wat lastig was, zeker als je er op moet letten dat het water binnen de perken blijft. En als je dan toch wat te zeuren hebt, maak duidelijker waar de trap is. Zat op de 2e verdieping en nam de lift, maar had ook wel graag met de trap gegaan...

Kamer beviel erg goed, ruim en voorzien van alle gemakken, zoals minibar, voldoende stopcontacten, ruimte om je bagage te plaatsen en uiteraard ook een prima bed. Weinig last van omgevingslawaai of andere geluiden uit het hotel zelf.

Mooi hotel aan de ingang van het dorp door groen omgeven. Goed ontbijt. Prijs/kwaliteit minder
    • Executive Tweepersoonskamer

Vanuit de kamer keek je bovenop de pauzeplaats van het personeel . Last van lawaai en het roken en lawaai van vrachtagens die materiaal kwamen brengen. Geen airco, waardoor het raam open moet voor frisse lucht. Geen goed combinatie met bovenstaande opmerking. In de badkamer was de instaphoogte van het hoekbad( voor kleine personen) hoog en geen beugel om vast te pakken . De vloerbedekking was uit gelubberd. Geen goede verhouding prijs/kwaliteit

Mooi hotel aan de rond van het dorp door groen omgeven. Goede ligging voor uitstapjes ( musea ) Goed ontbijt . vriendelijk personeel

Het ontbijt was heerlijk, de electrische fietsen een...
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was heerlijk, de electrische fietsen een uitkomst, de bedden erg zacht (ik had gevraagd om een stevig matras), jammer dat de receptioniste net had staan roken, voordat ze mij te woord stond (wat ruikt dat vies!). Een prettig verblijf geweest.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel, vlakbij Kasteel Ruurlo

Werkelijk niets

Prima hotel dat alles op orde heeft. Vriendelijk, attent, goede comfort en heerlijk ontbijt. En een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan het nieuwe, magische museum Kasteel Ruurlo!!!!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Met minder goed weer (zoals wij hadden) blijf je niet voor je plezier op de kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer

Locatie anders dan de foto's doen vermoeden. Kamer aan achterzijde gehorig. Flessen worden hier weggegooid, personeel heeft hier pauze waarbij de gesprekken letterlijk zijn te verstaan en sigarettenrook in de kamer te ruiken is. Ook lawaaiig door de leveranciers die hier hun ladingen lossen. Interieur wat oubollig met slechte fauteuils.

De beide restaurants waren prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Heerlijke locatie en goed restaurant.
    • Deluxe Kamer

De tweede avond bestelden wij van de tapaskaart. Maar de tapasgerechten worden allemaal tegelijk uitgeserveerd en daardoor moet je de gerechten snel opeten voor ze koud worden. Het tapasconcept houdt o.i. in dat je met kleine gerechtjes de hele avond vult. Naar onze mening een verbeterpunt. De kamer was geboekt als luxe kamer, maar de luxe viel tegen. Deze bestond uit fruit op de kamer en badjas met slofjes. De kamer bood uitzicht op het parkeerterrein. Wij hadden een kamer op de begane grond en keken dus tegen de achterkant van de geparkeerde auto's aan . Niet heel erg leuk.

Het ontbijt was prima. Engels ontbijt, champagne en heerlijke broodjes met divers aan beleg. Prachtige locatie en sfeervol restaurant met goede bediening. De eerste avond bestelden wij van de klassieke kaart. Heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Fijn hotel! Nu nog nieuwe matrassen.
    • Comfort Kamer

De kwaliteit van de matrassen. Deze boden geen ondersteuning omdat de vering niets meer deed. Hoog tijd voor nieuwe matrassen!

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Dame bij receptie zeer gastonvriendelijk!! Familiekamer arme troef, gedateerd.
    • Appartement (8 Volwassenen)

Wij hadden de familiekamer 8pers., en waren met ons gezin met 4 kinderen, a EUR400,- per nacht. Overprijsd, echt arme troef, geen zitbank of comfort, gedateerd, en het geld niet waard als je hier een paar nachten zit. Maar goed, is allemaal niet erg, kan gebeuren en er zijn nou eenmaal niet zo veel familiekamers last-minute te boeken, dus had allemaal geen probleem geweest. Als niet... Het echte probleem zit em in het ontvangst en de checkout. Zijn ervaren hotelgasten, zakelijk als prive, maar dit heb ik in nog geen een land meegemaakt: de dame achter de receptie!! Geen blik of zin kon er van af, geen welkom, totale desinteresse (sta je dan met je gezin', en bij de checkout uitsluitend de bon opmaken en laten betalen. Geen vraag naar hoe het verblijf was, helemaal niets. Totaal ongevoelig voor stijl, charme, gastvrijheid. Het ergst is nog: gastvrijheid kost niets, en zou haar werkplezier mogelijk vergroten! Wij komen dus niet meer terug. Jammer.

Het ontbijt en diner waren goed. Het personeel in ontbijt-/dinerzaal erg vriendelijk en behulpzaam. Complimenten!

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Heel goed, ga zeker eens privé terug met het vrouwtje om de streek te verkennen.
    • Comfort Kamer

Badkamer kan iets moderner van look, de doucheslang was beschadigt.

Hotel is uitstekend, lekker eten, vriendelijk personeel. Nette kamer, rustige ligging. Heel mooie bar, ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Voor het werk op reis in een prachtig hotel!
    • Deluxe Kamer

Het zou mooi zijn als je na het uitchecken je spullen nog even kan achterlaten die dag in een veilige ruimte. Nu konden ze in het rolstoel toilet staat waar iedereen bij kan en geen toezicht op is.

Zowel het ontbijt als het avond eten in het restaurant was heel erg goed. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. En het hotel was zeer sfeervol met de mooie banken en fortuils rond de openhaard.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

uitstekend kunnen dineren, zeer attent en behulpzaam...
    • Comfort Kamer

aan de prijs, nogal warm overal en met open raam hoor je het verkeer

uitstekend kunnen dineren, zeer attent en behulpzaam personeel (de sleutelpas van onze kamer deed enkele malen niet, waarvoor ze zonder draalen uit het drukke restaurant kwamen om ons te helpen)

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima bediening, schone kamer, lekker ontbijt.
    • Comfort Kamer

De kamer lag bij een lantaarnpaal met teveel licht. Daarnaast te dichtbij de kerktoren. De klok slaat ieder half uur...

Prima bediening, schone kamer, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Super hotel
    • Comfort Kamer

- Hartelijke ontvangst, zeer attent personeel - Fijne kamer - Prachtig hotel op een mooie locatie. - Goed verzorgd ontbijt met veel streekproducten. - Genoeg parkeerruimte naast het hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ik geef hier een cijfer voor, te weten 7,5
    • Comfort Kamer

Wij misten airco.Het was niet ideaal; tijdens ons verblijf buiten erg warm; ondanks de aanwezige ventilator (op zich een goed hulpmiddel) bleef het vrij warm.

Beide onderdelen kunnen wij classificeren als "middenklasse"

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed, mooi en de omgeving prima.
    • Comfort Kamer

Onze dagen tijdens de feestweek was geen succes. Bij volgende boeking houden wij daar rekening mee.

Vriendelijkheid medewerkers. De menukaart en eten was prima.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ook door het slechte weer en te weinig te doen in het hotel.misten sfeer ,ook bij de receptie er moe
    • Comfort Kamer

Kraan of meer lekte behoorliyk,moest handdoekn neer leggen,maar wel doorgegeven en ..oooh.dat was het .we gaan veel naar hotels .de prijs was aan de maat.nee,dan gaan we wel weer naar barchem!!!

Kamers goed .veelte warm

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Een hotel waar het goed toeven is
    • Deluxe Kamer

De schoonmaak van de vloer liet te wensen over,dit in grote tegenstelling tot alle faciliteiten die het hotel te bieden heeft,een minpuntje voor een luxe kamer.

Het ontbijt was goed,alles vers,hard en zacht gekookt ei,grote keuze in brood/broodjes,jam etc,prima.Dagelijks werden de koffie cups aangevuld.

Het gezellig terras

Het gezellig terras

Vergane glorie, alleen niet de prijs

de kamer

Avondeten goed, ontbijt zeer matig

de tuin
    • Comfort Kamer

te kleine kamer zonder airconditioning

de tuin

prima de luxe

geen

het geheel, de som van het totaal ;-)

plezierig en comfortabel

Geen opmerkingen

voortreffelijk tapas menu in restaurant

• Deluxe Kamer

Uitgebreider menu in het restaurant.

Op mijn verzoek een groter bed gekregen.

Prima👍👍👍👍

Prima👍👍👍👍

Komen hier zeker nog terug. Kan iedereen die van rust en mooie omgeving houdt aanraden
    • Deluxe Kamer

Vriendelijkheid en het gevoel van welkom.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

goede kamer en goede service, maar 1 minpuntje!!!
    • Deluxe Kamer

de kamer was saai, een doorsnee kamer

diner

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goed ontbijt vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

In een bad douchen viel mij erg tegen omdat we toch 120 euro af moeten rekenen voor 1 nacht

Goed ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima locatie en vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Prima ontbijt, heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

alles was heel goed !

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De ligging en het vriendelijke personeel
    • Comfort Kamer

Matrassen, extra betaling voor de sinasappelsap bij het ontbijt!

De ligging en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Wildmenu

• Beoordeeld op: 8 november 2017

genoten
    • Comfort Kamer

keuken was goed, ontbijt uitgebreid en het personeel was allerhartelijkst en vriendelijk.

Leuk hotel

het restaurant was volgeboekt 😫

kamer prima,keuken niet aantebevelen,personeel attent
    • Comfort Kamer

diner.eend matig,entoerage gekunstelt,geen aanbeveling.

ontbijt uitstekend,diner echter matig,wijn goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het is een prima hotel.
    • Comfort Kamer

Schakelaar van schemerlamp in de hotelkamer was stuk.

Het diner was prima!

mooi gelegen hotel centraal in Achterhoek met prima restaurant erbij

prima hotel en restaurant

Het ontbijt.

Het ontbijt. Biologisch en heerlijk

Wi Fi werkte niet optimaal.
    • Comfort Kamer

Wi Fi werkte niet optimaal.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

vriendelijkk en attent personeel

Kamer was te warm

Prima ontbijt

Super verblijf.erg welkom gevoel.
    • Comfort Kamer

Niets vriendelijk personeel erg sfeervol ingericht.

Alles was prima van ontbijt tot diner.

Relaxed

Geen verwarming op badkamer

Vriendelijkheid van het personeel

• Deluxe Kamer

Luxe kamer, volgens mij alleen Nespresso extra, dan groot prijsverschil!

Ontbijt heerlijk, kamer verder ook prima!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Comfort Kamer

Wij waren er voor 1 nacht ,dus niet echt te beoordelen.

Het ontbijt was prima ,en het het diner was geweldig,pluimpje voor de kok👍

we moesten in de buurt van Ruulo zijn.

alles is wat gedateerd

prima ontbijt

Prima gegeten in restaurant

Prima gegeten in restaurant

Prettig hotel voor bezoek aan museum MORE Ruurlo

Benauwd warme gang.

Goede kamer, goed restaurant.

Een aangenaam verblijf met vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

De dekbedden waren te zwaar en te warm voor de zomer

Het diner was uitstekend

Geluid

Prima ontbijtbuffet.

Prima ontbijtbuffet. Lokatie perfect gelegen in rustige Ruurlo

Lekkage in de kamer na regenbui.
    • Deluxe Kamer

Bijbetaling voor verse jus Prijs kwaliteit was niet in verhouding

Diner

De dame achter de receptie

Mijn slaapie

De dame achter de receptie

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Verblijf was goed

n.v.t.

De kamer was goed en he ontbijt uitstekend