Beoordelingen over Hampshire Hotel - Renesse 3-sterren

Vroonweg 33-35, 4325 DA Renesse, Nederland

#12 van de 12 hotels in Renesse

er was een lekker ontbijt,en het hotel ligt op een mooie...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was wel warm op de kamer,maar gelukkig kon de balkondeur open

er was een lekker ontbijt,en het hotel ligt op een mooie locatie,dicht bij het strand maar ook dicht bij centrum

Gezellig hotel dichtbij centrum

Badkamer ouderwets met een douchegordijn. Kamer is gehorig. Wij hadden kamer 108 aan de achterzijde, langs een weg.

Goede, ruime kamer met eigen ingang en goed bed.Je hoeft dus niet door het hotel om bij de kamer te komen. Lekkere lunch en uitstekend ontbijt. Fietsverhuur.

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel.

Was gewoon goed. Mocht het erg warm worden, ik heb geen aircondition gezien, en dat kan wel eens problemen geven.

Prima kamer, eenvoudig , maar ik was er met mijn hondje. Alles schoon en in orde.

Personeel was zeer vriendelijk en ontbijt super ok .
    • Driepersoonskamer met Balkon

Met bongo , geen keuze tussen enkele gerechten . Wat verouderd hotel .Slecht geïsoleerde kamers dus hoor je de buren hun doen en laten . Matrassen te zacht .

Personeel was zeer vriendelijk en ontbijt super ok .Goede ruime parking .Hotel was dicht bij het centrum .

Prima voor 1 nacht

Bedden en kussens hard. Geen kluisje op de kamer. Geen badkleedje. Slot kamer niet erg veilig. Sterk verouderde inrichting en badkamer

Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Goedkope huurfietsen

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel maar te hoge prijs
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs-kwaliteit - redelijk eenvoudig hotel dat reeds betere dagen gezien heeft met een stevig prijskaartje; bar was heel vroeg gesloten en ontbijt was gewoontjes

Locatie en flexibiliteit van het hotel om wat vroeger dan 14 uur te kunnen inchecken. Vriendelijk personeel

Een keurige kamer, in een keurig hotel dat echter wel uit de...

Een keurige kamer, in een keurig hotel dat echter wel uit de jaren 70-80 stamt. Het concept van naar je slaapkamer gaan door de tuin is wel even wennen, vooral als het regent en zorgt ook voor onrust door andere voorbij lopende hotelgasten. Maar voor een nachtje slapen zeker geschikt

Geen begrip tonen
    • Driepersoonskamer met Balkon

Dat ze naar iemand moeten luisteren als iemand een vraag heb??? Ik ben erstellend van operatie moet smiddags rusten dan was de kamer niet gedaan twee keer gevraagd maar niets mee gedaan

Locatie is prima je kunt van hieruit overal gemakkelijk...

’we hadden een kamer op de begane grond....als je de deur iets opgezet kijk iedereen gelijk je ruimte in niet echt privé. Het zitje buiten was vies je hebt een meter om te zitten gelijk daarvoor is het stoepje waar iedereen langs komt. Het dienblad waar de kopjes op stonden zat onder de koffie en thee vlekken........de tafel poten van de tafel binnen was grijs van de stof......de Poolse schoonmaak danes hebben volgens mij per kamer steeds vijf minuten om schoon te maken misschien speelt dat mee........we zijn al eens eerder geweest toen vond ik het prima maar ik twijfel of ik hier ooit nog weer boek het is inmiddels wat veroudert dat is geen probleem maar schoon vind ik wel,belangrijk en aangezien het niet goedkoop is .......toen ik de sleutel inleverde werd me niet gevraagd hoe het verblijf was geweest vandaar nu op deze manier...

Locatie is prima je kunt van hieruit overal gemakkelijk kiomen dorp strand heerlijk om te wandelen of te fietsen. Iedere dag schone handdoeken. Prima bed

Jammer kan beter
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Kamer viel tegen bedden niet erg prettig voor ieder persoonlijk natuurlijk . Wc/ badkamer veel te klein kon niet recht op het toilet zitten. Deur badkamer kan niet normaal open staat meteen het bed achter. Verder miste ik een föhn en een waterkoker. Dopjes vd zeeppompjes beschimmeld en wc was niet goed schoon plakte aan alle kanten

Ontbijt was goed locatie vh hotel ook

Prima voor een keer
    • Driepersoonskamer met Balkon

Moderniseren. Oud en gedateerd. Kuil in bedden. Wanneer een gezin met baby boekt, plaats deze dan niet op de eerste verdieping aangezien er geen lift aanwezig is. Niet handig met kinderwagen en spullen.

We hadden een deugddoend verblijf, met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een badmat zou handig geweest zijn.

De kamer op het gelijkvloers met terras en dat in een rustige omgeving. De natuur kwam tot aan je deur. Het ontbijt was heel verzorgd.

Was een mooi verblijf, genoten van fietstocht in het eerst zonnetje!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer met ligging aan achterkant was wat aan de kleine kant, toilet bezoek was met de benen tegen de deur en we zijn dan nog geen grote personen.

Ontbijt en 3 gangenmenu zijn uitstekend, dit was de 2 de maal dat we hier waren en komen zeker weer,hotel heeft een ligging net buiten het centrum aan mooie fiets en wandelweg.

prima maar gehorig!

herrie

ontbijt was prima! kamer was netjes! het was wel erg gehorig! hoorde de gehele avond honden blaffen, dat was niet prettig. ook kon je mensen goed horen praten in andere kamers'

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heerlijk wij komen zeker terug!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en vooral badkamer nogal klein:iemand met lange benen kan moeilijk op het toilet zitten. Ook geen zon in de kamer, maar ja het was een budgetkamer dus al bij al tevreden

Lekker ontbijt en avondmaal, rustige kamer, proper

• Beoordeeld op: 1 december 2017

heel leuk, lieve mensen,dicht tegen strand en centrum. Meer moet dat niet zijn.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was te klein . Het gebruik van het toilet was niet handig( wij hebben lange benen) Er was geen haardroger voorzien .

heel vriendelijk personeel. We hadden half pension en het eten was heel lekker, bij het ontbijt was er genoeg keuze.De kamer was proper en gezellig . Er werd dagelijks schoon gemaakt. Wij komen zeker terug.

voor de rest alles ok
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het menu ter plaatse was veel te duur ik ben ergens anders gaan eten met twee voor de helft ,dat kon ge merken aan de mensen die er bleven eten amper 10 personen

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Score voor restaurent; prima!!! Misschien beter geisoleerde muren?
    • Driepersoonskamer met Balkon

De isolatie tussen de muren van de aanpalende kamers. Ongewild moesten we meeluisteren naar wat bij de buren gaande was... en het roken op de balkonnen stoort. Hun muziek stond luidt, hun balkondeur open en dat was niet fijn, toen we nog op terras ons Irish Coffee wouden drinken, was dit een afknapper. Tip= misschien een kleine taboeret op de badkamer en een flesje water op de kamer bij aankomst. Geen koelkast op de kamer in de familiekamer.

Het avondeten was heel lekker en de bediening was ook zeer goed. Ontbijt en dinerruimte waren mooi ingericht. Handig dichtbij parkeren = ok. Goed bed.

Heerlijk weekendje weg in een zonnig Renesse!
    • Familiekamer met Balkon

Het hotel was gehorig ,en de kamer rook naar de rook van de buren die op terras stonden te roken. Tevens vonden we de familiekamer aan de kleine kant. Ook geen mogelijkheid om thee te zetten op de kamer.

Het hotel lag op loopafstand van centrum. En dichtbij grand café Helder waar we heerlijk gegeten hebben. De kamer/terras was schoon . Het ontbijt was goed verzorgd. En medewerkers waren gastvriendelijk.

Het restaurant zag er aardig uit, verder is het een oubollige, gedateerde en gehorige tent
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerd Stank op de gang Ontbijt was met €15,- per persoon veel en veel te duur voor de zeer matige keuzes

Makkelijk bereikbaar, goed te parkeren, dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Foutje gemaakt bij de boeking.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Foutje gemaakt bij de boeking.Ik ging er van uit dat onder de noemer huisdieren toegelaten bij aankomst de extra kosten hiervoor betaald diende en daar de kous mee af was. Maar bij de boeking dien je namelijk te vermelden dat je een huisdier meeneemt Zodat ze je een speciale kamer met vaste vloer of linoleum reserveren .Waar voor ik het volle begrip heb.

Leuk hotel voor een overnachting, prijs en kwaliteit zijn niet in overeenstemming
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is veel te klein en erg basic, is duidelijk aan renovatie toe. Het (douche, wastafel, toilet) past allemaal net, als je een lang persoon kan je niet normaal op het toilet zitten. (Zit je tegen de deur aan) Douchegordijn is te kort waardoor hele vloer nat wordt. Lampje boven wastafel zat los. Douche en kraan behoorlijk verkalkt. Kamer zelf is OK, al zijn de matrassen ook aan vervanging toe, zakten in het midden behoorlijk door.

Ontbijt was prima. Grote keuze aan producten. Goed aan te rijden, parkeerplaats is ruim voldoende. Personeel is over het algemeen vriendelijk.

Heerlijk weekend weg
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muren zijn erg dun. Waardoor je veel hoort dat andere mensen terug kom of aan het rommelen zijn op de kamers naast (ronddom) de jouwe.

Was mooi, nettjes, en aardig personeel we hebben een gratis kamer update gekregen omdat ik anders gezien mijn lengte (2 m) niet op de wc zou passen bij de buget kamer.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- De prijs welke extra betaald dient te worden voor huisdieren is te hoog, daarnaast zijn de aanbiedingen via Booking.com niet voor kamers waar je je huisdier in mee mag nemen! Let dus op voor extra kosten voor je huisdier. - Prijs behoorlijk hoog voor een gedateerd hotel.

Ligging is prima.

Kleine tot zeer kleine kamer en badkamer, mooi terras en ook de eetgelegenheid, vlotheid ontbrak
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, zeker met kinderbed, kinderbed was nog niet geïnstalleerd.Overleg over al dan niet ontvangen mails,waarbij nogal de indruk gegeven werd dat wij niet ok waren...

Ontbijt was goed

Zeer genoten van hotel, de omgeving en de vriendelijkheid van het personeel.

Geen idee.

Ondanks dat wij te laat waren voor roomservice namen ze de bestelling toch aan. Zij kwamen het eten zelfs brengen! Erg servicegericht. De verzorging van de hotelkamer en het balkon was ook prima.

Leuk hotel maar zullen er niet snel meer boeken

Dat wij met ontbijt buiten moesten zitten gelukkig mooi weer .hond mag niet bij ons ontbijt wel met avondeten maar zijn ergens anders gaan eten. En dan wel 50 euro voor 2 mini hondjes betalen

De kamer beneden met terras

Leuk dankzij goede ligging nabij centrum toeristenplaatsje Renesse

Faciliteiten in kamer, ontbijt., badkamer/wc

Leek meer op een buitenhuisje dan op hotel, meer idee dat je op vakantiepark zat dan in echt hotel, maar dat maakte het alleen maar leuker, Weinig faciliteiten op kamer, geen koffie/thee voorziening, heel simpel. Best wel duur voor zo een kamer, maar de ligging, niet meer 300 meter van het leuke stadje Renesse maakte veel goed. Ontbijt absoluut niet bijzonder en eigenlijk ook wel veel geld voor het gebodene. Al met al toch wel leuk weekeinde gehad in het leuke plaatsje Renesse.

• Familiekamer met Balkon

Qua hotel niets. We hadden alleen gedacht dat het strand dichterbij zou zijn, dat is ca. 20 minuten lopen.

Lekker ontbijt en gezellig buiten op het terras zitten. Het centrum ligt op 5 min lopen, daar zijn vele gezellige restaurantjes

kamer best ruim en leuk met een zitje buiten.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

eigenlijk beviel alles ons goed , alleen stonden er te weinig lekkere stoelen in het bar gedeelte,was vaak vol.

kamer best ruim en leuk met een zitje buiten.

Voor een nachtje zeeland een prima hotel

Erg veel rumoer en herrie Leidingen van douche en wc maken te veel kabaal. En straatkant veel rumoerige mensen en letterlijk te verstaan ook al waren deuren en ramen gesloten.

Makkelijk parkeren en alles goed te belopen vanuit hotel.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grotere badkamer en er was geen lift aanwezig.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner. Mooie kamer en badkamer. Iets aan de kleine kant, vooral de badkamer. Bedden waren ook goed. Mooi groot balkon.

Hotel heeft een opknap beurt nodig

De kamer is behoorlijk gedateerd en donker... de badkamer heeft nog een douche gordijn wat vies en vettig was aan de onderkant douche putje kan het douche water niet aan zodat de hele badkamer flink nat wordt dweilen met de hotelhandoeken... geen airco wat bijna niet te doen is in de zomermaanden wij zaten er met een paar mooie dagen van 26 gr het was niet uit te houden wij zaten beneden aan de "tuinkant" deur open houden was geen optie s'Nacht i.v.m makkelijk bereiken van het hotel vanaf weg. De Dames van de schoonmaak klappen die alleen de bedden dicht? Het zand van het strand lag nog overal op de grond.

Het ontbijt was prima..personeel in het restaurant is vriendelijk.

het ontbijt was heel goed.

de inloopdouche kon beter. Het water stond in de badkamer. er was geen douchemat, waardoor we de handdoeken op de grond moesten leggen.

het ontbijt was heel goed. Het diner was ook dik in orde. heel vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Wij logeerde op het gelijkvloer, met een terras, was fijn.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Mooie plek / ligging
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren mijn inziens erg zacht. Badkamer klein, lange benen tegen deur aan tijdens toilet. Wij hadden enkel logies, persoonlijk vond ik de prijzen van diner aan de hoge kant, alhoewel de kaart er goed uitzag.

Mooie plek / ligging Goede parkeergelegenheid We mochten om 12 u onze spullen op de kamer zetten, alhoewel deze nog niet schoongemaakt waren. We waren de gehele dag op pad, erg plezierig dat we tenminste de spullen er al kwijt konden. Goed algemeen terras

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Voor 1 nacht uitstekend.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij inboeking aan receptie, verkeerde kamer gereserveerd, slechte communicatie. Te kleine badkamer, verouderd, terrasje was vuil.

Het ontbijt was uitstekend, zowel het avondeten, goede service. aan elke kamer een klein terrasje,leuk. goede bedden.

Mooie ligging, verouderd sanitair

Badkamer is niet meer van deze tijd met plastic douchegordijn en kleine wastafel en wc rol houder die in de weg zit als je toioet gebruikt.

Ontbijt was goed. Ligging buiten Renesse is fraai

Goed maar prijs/kwaliteit = te duur.

ontbijt: voor die prijs was de keuze beperkt en werd ook niet echt aangevuld. echt niet meer van deze tijd en aan die prijzen...de koffie. Tip: investeren in een koffiemachine ipv van zelfgemaakte op te dienen.

locatie, gratis parking

Alles was naar onze zin.

Het was een super mooi weekend met vriendinnen, die ook heel tevreden waren over het ontbijt en de super lekkere diner. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. De kamers waren gewoon maar proper.

Ondanks slechte nachtrust hebben we het prima naar onze zin gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

terras aan kamer stoelen met kussens in restaurant zijn heel vuil en dringend aan vernieuwing toe Pinksteren bracht heeeeeeel veel nachtlawaai mee van de Duitsers.

lekker ontbijt. Kamers beetje verouderde badkamer en terras zou mooier zijn als het netjes en proper aangelegd is.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Super verbijf gehad, voor fietsers en wandelaars een aanrader
    • Driepersoonskamer met Balkon

Niks negatief op te merken

Heerlijk ontbijt, ook dagmenu genomen was verassend lekker, compliment aan de chef! Zeer grote kamer en ook de badkamer was van groot formaat. Parkeren geen probleem, en onze fietsen konden ook binnen worden geplaatst. Super locatie om te fietsen!!

we werden allerhartelijkst onthaald door de receptioniste.

De badkamers zijn niet bepaald luxueus en zijn niet altijd even hygiënisch (getuige de haren van vorige gasten) Een haardroger kon gevraagd worden bij het onthaal. (in de meeste hotels is dit standaard aanwezig in de badkamer) Er is geen airco op de kamer, dus moest er 's nachts een raam open waardoor er ook nog eens muggen binnenkwamen. Voor een waterkoker op de kamer moest er 3,5€ betaald worden. (in de meeste hotels staat dit standaard op de kamer) De koffie bij het ontbijt (uit de percolator): niet te drinken vocht. Tegen betaling is het mogelijk om bvb cappuccino te bestellen. De ligging van het hotel: qua uitvalsbasis excellent. Maar er was 's avonds enorm veel lawaai, tot 's morgens 5u, van passerende mensen/feestvierders... Wij vonden de prijs echt te hoog voor de geboden kwaliteit.

we werden allerhartelijkst onthaald door de receptioniste. we hebben 1 avond gegeten in het hotelrestaurant. Complimenten voor de chef. We hebben zeer lekker gegeten. Het ontbijt is gevarieerd en lekker.

rustig gelegen, maar moet meer verzorg worden, bv.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

rustig gelegen, maar moet meer verzorg worden, bv. terras buiten was niet echt proper (er groeit gras), terras van de kamer moet ook meer verzorgd worden. Heel klein kamer maar redelijk comfortabel. Ik heb enkel de haardroger gemist. Ontbijt was zeker heel lekker en verzorgd.

voor 1-2 nachten is dit een prima hotel om te verblijven met kleine kinderen.
    • Familiekamer met Balkon

Het enige min puntje was dat ze het pedaalemmertje waren vergeten te legen op de badkamer. Heb dit ook gemeld

Een heel goed ontbijt, en vriendelijk personeel. De kamer was ook netjes Na het uitchecken mochten we zelfs de auto de hele dag nog laten staan. (omgeving is betaald parkeren)

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het ontbijt was prima

In de badkamer was weinig ruimte om je spullen neer te zetten. En de douche met plastic gordijn is echt een beetje gedateerd. Het was wel goed schoon allemaal.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Hoeveel lawaai kan een mens verdragen ???????

heel de nacht door nachtlawaai. Elk moment van de nacht kwam er wel iemand in het hotel en daar onze kamer op de benedenverdieping was, allen langs onze kamer. Meestal duits gegil (dit noem ik geen zachtjes praten). Met de nodige dronkenschap erbij. Verschrikkelijk. Ons weekendje rust was, doodmoe huiswaarts gaan. Bed was zeer slecht. Matras schoof steeds over onderstel zodat je moest opletten om niet uit bed te schuiven. Gelukkig viel de service en het eten mee. Toch opteren wij niet meer voor dit hotel

restaurant en ontbijt waren 100 % in orde

Prima locatie. Basic maar in orde. Poetsen vergt meer aa dacht.
    • Familiekamer met Balkon

Kamer was slecht gepoetst en verouderd. Veel stofwebjes. Badkamer heel slecht onderhouden. Kalkaanslag rond kranen, vieze randjes etc.

Locatie is perfect. Je loopt in 5 minuten naar het centrum

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Rustige ligging in Renesse;

kamers zijn vrij gehorig

Rustige ligging in Renesse; voldoende parkeermogelijkheden; ruime familiekamer; uitgebreid ontbijt; leuke suggesties voor wandelroutes

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

bedden waren goed, met een balkon aan de kamer.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hobbelige kussens, kamer vreselijk stoffig. Als het stof ook op de spoelbak ligt is er dus ook geen doekje overheen gegaan. Afgebladderde, groen uitgeslagen douchekop.

bedden waren goed, met een balkon aan de kamer. Ik was mijn e-reader vergeten, die was keurig gevonden.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goed voor een nacht
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koude , tochtige kamer met gedateerde badkamer. Waren met hond, mag wel in restaurant tijdens diner maar niet tijdens ontbijt .😳 Geen mogelijkheid tot koffie/ thee zetten op kamer. Veel te kleine tv

Vriendelijkheid personeel. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Tegenvallend hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Medewerker had wel kunnen vertellen dat er na 17 uur geen personeel meer aanwezig was. Koffie en/of thee is na 17 uur niet te verkrijgen. Achteraf hebben we te veel betaald voor 1 overnachting.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, badkamer. Spijtig dat er geen lift is voor mensen dat minder goed te been zijn

De ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Het was super weer,daardoor konden heerlijk buiten op het...

Dat er maar een recepioniste was,terwijl het wel druk was bij inchecken en uitchecken!

Het was super weer,daardoor konden heerlijk buiten op het terras ontbijten wat uitstekend verzorgt was!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

alles was naar wens zelfs het weer gewoon GOED

niets viel tegen alles naar wens.

de kamer was prima heerlijke douche ruime kamer gewoon goed en netjes. ontbijt is ook heel goed niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Ik had een beter,mooier verblijf verwacht.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warme simpele sobere kamer met piepkleine badkamer zonder badprodukten en zonder haardroger. Die wel te verkrijgen is op aanvraag aan de balie... Staat in infokaft hotel maar kan beter gezegd worden bij inchecken en dan eventueel ook direkt meenemen. Geen frigo op kamer en drankautomaat leeg.

Terras

• Beoordeeld op: 19 september 2016

heel veel te verbeteren
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gedateerde hotel .Kamer kan een likje verf gebruiken gordijnen vervangen ouderwetse inrichting beden waren goed. vies kussen badkamer jaren 80 douchegordijn sorry het is wel Hampshire. Tot mijn spijt kreeg ik een kamer naast nacht ingang en route naar de brasserie .de weg is gemaakt van schelpjes je raad het hele nacht waker door mensen wat langs lopen. ontbijt niet Hampshire waardig geen warme krokante broodjes en croissants alen slap .roerei geen idee wat dat was echt smerige drab water smak denk zelf eierpoeder. het was duur 120 euro maar is 80 waard

niet veer van het centrum.aparte ingang

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Ontbijt was lekker en ook het diner!

Matras van het bed was een beetje doorgezakt. Douchegordijn was wat primitief

Ontbijt was lekker en ook het diner! Gezellige en huiselijke sfeer en personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Beetje vergane glorie, nachtlawaai van nabijgelegen camping

Prijs voor tuinkamer overdreven duur, dat is profiteren van periode zomer als ik lees dat vanaf nu prijzen dalen voor zelfde kamer!!!!!

Ontbijt heerlijk en ruim voldoende keuze

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Prima verblijf maar op details matig
    • Driepersoonskamer met Balkon

Voor die prijs verwacht je bijv koffie/thee/water op de kamer. Balkon was niet geveegd. De temperatuur van de douche was veel te warm en kon ondanks de thermosknop niet verlaagd worden. Helaas was de fietsverlichting niet in orde.

De locatie is geweldig, fietsverhuur prima.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

diner was goed

kamer wat moderner honden in het restaurant en op de kamers

diner was goed onbijt goed ,prive parking voor auto"s en fietsstalling is een meerwaarde.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Geen lakens in babybedje terwijl we daar €10 extra voor betaald hebben! Jammer

Heerlijk ontbijt aangereserveerde tafel ! Erg fijn met de kinderen. Kamer was prima

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima voor korte vakantie.

Herrie op straat rond 3 uur 's nachts. En we misten een water koker om thee te zetten.

Prettig verblijf in goed uitgeruste kamer met vrije toegang vanaf buiten.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Kamers echt vergane glorie.

Kamers echt vergane glorie. Heel weinig waterdruk en slechte doorgelegen bedden die van elkaar schuiven. Dit hotel biedt echt te weinig voor de gevraagde kamerprijs.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte prijskwaliteit verhouding. Zeer vergane glorie. Hotel komt er blijkbaar mee weg om veel te hoge prijzen te vragen en het gebouw niet te onderhouden. Stinkende badkamer. Oud sanitair. Doorgezakte bedden. Afgebladderde verf. Absoluut geen value for money.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Wij komen best nog een keer terug.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is gehorig. wij sliepen naast een gang met trap en dat hoorde wij erg veel.

Het ontbijt en diner waren uitstekend.De kamers cq badkamer waren groot genoeg. uitstekend schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

We vonden het niet echt gastvrij, en prijs te hoog voor de kamer
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer veel te klein voor twee personen. Toiletdeur kon niet dicht als je normaal op het toilet ging zitten. Moest zijwaarts uit bed,ruimte tussen bed en venster veel te klein

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

sfeerloos hotel

weinig tot geen sfeer. prijs kwaliteit was niet in verhouding. dit hopel moet nodig een flinke opknapbeurt hebben voor zij deze prijs kunnen vragen. er zijn voor minder / zelfde geld hotels met meer sfeer.

personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ruim terras waar je op heerlijk lounchbanken kan vertoeven.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel luidruchtig als er jongeren vanuit Renesse 's nachts naar huis vertrekken die dan langs het hotel moeten.. Ook waren er enige gasten ( jongeren) die 's nachts zeer luidruchtig waren op balkon/ terras.

Ruim terras waar je op heerlijk lounchbanken kan vertoeven. Kamer netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

We hebben een aangenaam verblijf gehad.😀

Niet echt iets dat ons stoorde. De afstand naar zee mocht iets korter zijn.

Het was zeer fijn dat er parkeergelegenheid was. Het ontbijt was ook zeer lekker.

Vlak bij t centrum en redelijk dicht bij de zee
    • Familiekamer met Balkon

Vlak bij t centrum en redelijk dicht bij de zee Ruime kamer beetje gedateerd maar verder prima

Nette kamer.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Nette kamer. Lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Afgesloten fietsenstalling met laadpunten voor elektrische fietsen.

Mooie, schone kamer

Mooie, schone kamer

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was erg goed, verder goed schoon.

Het douchegordijn.

Het bed was erg goed, verder goed schoon.

Locatie ,dicht bij dorp en zee, allemaal te belopen, personeel vriendelijk

Barcelona erg klein

Prima ontbijt