Beoordelingen over Veluwe Hotel Stakenberg 3-sterren

Stakenberg 86, 8075 RH Elspeet, Nederland

#3 van de 5 hotels in Elspeet

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een 3 pers.kamer met 3 degelijke bedden gereserveerd maar niet gekregen. Het was een 2 pers.kamer met een plooibedje. De kamer mag wel een up-date krijgen,de badkamer was ook zeer klein. De tv hing verkeerd,je moest op je linkerzij gaan liggen om tv te kijken,en deze viel ook om de 2 à 3 uit. Het ontbijt en het avondeten was goed. Wel s'morgens één keer een tafel moeten afruimen om plaats te hebben.

Eigenlijk raad ik deze accommodatie niet aan.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

rustig en mooie omgeving mooi hotel.

de badkamer was wel wat klein maar alles was er en het was netjes schoon.

Bij aankomst was het donker dus de volgende dag zagen we pas hoe mooi alles was. Super mooie omgeving mooi, hotel kamer zijn goed, lekkere bedden en goed ontbijtbuffet. mooie zaal voor het ontbijt met serre voor een goed zicht.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

De prijs/kwaliteit vond ik wat tegenvallen.

Op de plank boven het bed lag stof (van meer dan 3 dagen), de slang van de douche was gescheurd, de doucheknop was plakkerig en we vonden het aantal stopcontacten tegenvallen. Het ontbijt was aardig. Er was niet veel keuze in hartig, vegetarisch beleg.

Voor ons was deze nacht enkel bedoeld als overnachting/uitvalsbasis ivm een feest. Ik heb heerlijke vers afgebakken glutenvrije broodjes gekregen. Ook lagen de bedden prima en hebben we goed geslapen, wat immers ook de bedoeling was van deze overnachting.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

PRIMA VOOR 1 NACHT IN DE BOSSEN OP DE VELUWE
    • Standaard Driepersoonskamer

WE HADDEN SPRINKHANEN IN DE KAMER, BEHOORLIJK WAT EN HET DERDE BED WAS VAN MATIGE KWALITEIT, BIJZET/LOGEERBED

POOLTAFEL WAS LEUKE EXTRA, ONTBIJT WAS GOED EN PRACHTIG GELEGEN IN DE BOSSEN, AARDIGE ONTVANGST

• Beoordeeld op: 1 november 2018

GOED VERBIJF

EENPERSOON KAMER WAS OOK GOED GEWEEST NU HADDEN WIJ EEN TWEE PERSOONS KAMER DIT IS ALTIJD DUURDER

WE HEBBEN GEWOON GENOTEN VAN OMGEVING IK WAS ER VOOR NIEMAND DIE HEEL ZIEK WAS EN DIE NOG NOOIT IN HOTEL WAS GEWEEST WE HEBBEN GENOTEN HOOP DAT WE VOLGEN NOG EEN KEER KAN

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Plezierig in een uitstekende locatie om te fietsen en te wandelen
    • Standaard Driepersoonskamer

Restaurant viel tegen Geen wild kaart in het wild seizoen Teleurgesteld Bij het maken van opmerkingen werd geantwoord "we zullen het doorgeven

locatie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Na wat verbetering zou het perfect zijn.
    • Standaard Driepersoonskamer

Douche was wel heel erg klein en niet echt schoon. En een nieuwe douchekop is geen overbodige luxe... En de verbinding van de tv was ronduit waardeloos. Dat kan echt niet meer in deze tijd....

Ontbijt was eenvoudig, maar bijzonder goed. Alleen de koffie was slap...... Maar daar hebben hotels volgens mij patent op...

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

maar verder heerlijk genoten.

douche ruimte is erg krab en het fonteintje in de kamer was niet schoon.

gewoon goed ontbijt. kamer was niet helemaal schoon......maar daar hebben we geen actie op ondernomen..

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Ontbijt goed ,kamer goed ,omgeving mooi, lekker rustig...

De prijzen van de drank zijn veel te hoog glas wijn 4,25 duvel biertje6,50 dit zijn prijzen die je zelden tegen komt ,dus GEEEN Duveltje gedronken.

Ontbijt goed ,kamer goed ,omgeving mooi, lekker rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

prijs/kwaliteit goed. Restaurant matig

Het restaurant. Heel erg jong en onervaren personeel. Van te voren aangeven u kunt frietjes bijbestellen, en vervolgens veel te laat als alle borden leeg zijn, of ze nog iets na kunnen brengen.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Het verblijf was verder uitstekend.

We hadden nog washandjes bij het linnengoed kunnen worden gelegd. De kastdeur op de slaapkamer kan niet goed open, daar de deur tegen het bed aankomt.

Het ontbijt was heel goed. Het diner, welke wij 1 keer hebben besteld, was uitstekend. De omgeving van het hotel is mooi.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Geweldige locatie om te genieten in de natuur

Het ontbijt is goed en mooi uitzicht vanuit het restaurant Het hotel heeft een geweldige ligging midden in de natuur. Geweldig voor fietsen, wandelen en natuurlijk het wild observeren.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Restaurant en pub zijn gezellig, lekker gegeten en gedronken...

Schoonmaak algemene ruimtes. In de pub op de vensterbank lagen veel dooie vliegen en langpoten. Kamer was netjes en schoon. Maar zitten verouderde kozijnen in met enkel glas. Vind de positie van de tv een beetje ongelukkig. Bij het ontbijt was het servies niet allemaal even schoon. Verder prima naar ons zin gehad, lekker gegeten en gedronken. Gezellig restaurant en pub.

Restaurant en pub zijn gezellig, lekker gegeten en gedronken daar. Hele mooie locatie, mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Prima hotel op een mooie locatie.
    • Standaard Driepersoonskamer

De kamer was wat gedateerd, het derde bed was een uitklapbed en dus niet zo comfortabel. Ik miste een fohn op de kamer. Het is wel erg gehorig, waardoor we lang wakker lagen vanwege gasten die naar hun kamer gingen. Jammer dat we niet konden eten 's avonds, vanwege een bruiloft. Daarover kregen we pas 's middags een telefoontje, waardoor we vrij laat op zoek moesten naar een eetgelegenheid. We kwamen terecht bij restaurant De Zwarte Boer, wat dan wel weer een zeer aangename ervaring was.

Een hotel op een mooie locatie in de bossen. Lekkere douche. Prima bed. Ontbijt was heerlijk. Man en zoon waren blij met het poolbiljart. Jammer genoeg geen tijd gehad om gebruik te maken van saunafaciliteiten.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prijs kwaliteit prima in evenwicht
    • Standaard Driepersoonskamer

De geboekte 3 pers.kamer was een 2 pers kamer waar een opklapbed was bij geplaatst. Kamers niet héél sfeervol maar netjes en prima om alleen te slapen.

De omgeving was prachtig. Midden in het bos. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

toppie!!!

We kregen ter plaatse informatie dat we meekonden met de boswachter. We hadden jammer genoeg al gereserveerd voor een etentje in Nunspeet. We waren anders graag met de boswachter meegegaan. Volgende keer zullen we hier voor aankomst naar informeren. We komen terug.

ligging van het hotel. S avonds de herten die burlden helemaal top.

Uitstekend, zeer rustig gelegen, hotel voor zaken en privé

Zeer ruime parkeerplaats 's nachts aardedonker. Verlichting op zonne-energie lijkt mij een kleine moeite. Houdt er rekening mee dat in het hotel geen lift aanwezig is.

Zeer rustig gelegen hotel zonder enige omgevingsgeluiden. Prima ontbijt en diner. Wandel- en fietsmogelijkheden te over. Mogelijkheid fiets te stallen in afsluitbaar overdekt fietsenhok.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima voor deze prijs.

De kamer was wat klein. Ook de badkamer was zeer beknopt. Meer dan slapen is niet aan te raden in het type kamer waarin wij zijn verbleven. Soms wat gehorig, maar zeker niet storend geweest voor ons,

Heerlijk gegeten in het restaurant. Kamer was klein, maar prima ingericht. Voor de prijs die wij betaald hebben, was dit een prima locatie. Omgeving is fantastisch! Veel groen en midden in de bossen.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het ontbijt was op zich prima, alleen was het geklopte ei...

De slaapkamer was erg summier ingericht. De tv had om dr 5 minuten geen ontvangst. Erg kleine toilet, wastafel op de slaapkamer. Het is allemaal niet meet van deze tijd.

Het ontbijt was op zich prima, alleen was het geklopte ei niet meer warm, jammer. De ligging van het hotel is fantastisch.

Mooie omgeving om even tot rust te komen. Het hotel ligt rustig in de bossen.

De badkamer was erg klein met de wastafel op de kamer.

Mooie fietsomgeving. De bedden en restaurant waren goed. Vriendelijke en enthousiaste bediening in het restaurant.Voldoende parkeer gelegenheid.

matig
    • Standaard Driepersoonskamer

de bad kamer en dat wij niet een keer warm eten kregen

het ontbijt was wel goed maar de tafel waren niet schoon de kamer was stoffig en was te klein voor drie pesonen

Goede uitvalsbasis voor een kort verblijf in de streek
    • Standaard Driepersoonskamer

Lavabo in de kamer zorgt voor een gebrek aan privacy

Lekker ontbijt met een uitgebreid buffet - zeer rustige omgeving - vriendelijk personeel - goede bedden - radiozenders op de televisie - perfecte wifi ontvangst

Viel dus tegen en gaan nooit meer. Zo goedkoop was het ook niet, prijs zonder ontbijt.

veel te kleine kamer. Wastafel op kamer. TV hing verkerrd t.o.v. bed. Er was een ventilator de hele nacht aan maar je jon er dan niet meer langs. Ligging van het hotel was wel mooi.

niet ontbeten, was ook niet inbegrepen. Wij waren overdag bij een schoonzusje.

Prachtige omgeving.

Echt een heel kleine doucheruimte.

Prachtige omgeving. Prima ontbijt, werd elk moment aangevuld. Lekker rustig ook in de eetzaal. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Fijne bedden ook, we hebben heerlijk geslapen.

Heerlijk ontspannen dag met prima voorzieningen in een rustige omgeving.

n.v.t. voor ons een bekend adres.

Heerlijk rustige omgeving met een prima hotel. Goed personeel dat vragen optimaal kon beantwoorden.. Restaurant was prima v.w.b. diner en ontbijt.

Een toch wel aangenaam verblijf, je gaat erheen voor de rust en de omgeving.

Geen airco, het raam was niet of slecht afsluitbaar.

Ontbijt was goed. De kamers gingen wel, maar het is weer niet te vergelijken met bv een van der Valk hotel.

De ligging was goed

De kamer was niet schoon vieze vloerbedekking bij de ramen erg vies vensterbank ook bij de douche deur smerig niet verwacht voor die prijs

Het ontbijt was goedde

De prachtige omgeving en het terrein waar het hotel op staat.

Dat er geen airconditioning op de kamers is, terwijl de zon er bijna heel de dag op staat

De prachtige omgeving en het terrein waar het hotel op staat.

drank automaat werd niet bij gevuld meerdere dagen gevraagd...

drank automaat werd niet bij gevuld meerdere dagen gevraagd in verband met erg warm weer en ventilator erg stoffig en er werd niet gezogen zeer stoffig

De locatie is top!

Helaas met dit warme weer nergens airco, dat was met snachts een tegenvaller.

De locatie is top! Helaas met dit warme weer nergens airco, dat was met snachts een tegenvaller.

Héérlijk!
    • Standaard Driepersoonskamer

De lokatie is geweldig, heerlijk stil en rustig midden in het bos. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Geen kil design hotel maar 'warm' en gezellig.

Voor 1 of 2 nachten is het een goed verblijf. Bij meerdere nachten is een grotere kamer wenselijk.

De kamer is erg klein en er is geen airco. Wel is een staande ventilator beschikbaar.

De rust en de omgeving is fantastisch. Mooie wandelingen of fietstochten kun je maken over de heide en door de bossen.

Het is ons prima bevallen!

n.v.t.

Rustige ligging in het bos en een prima uitvalbasis om te gaan fietsen! Ontbijt en kamer was goed! Tevens naar Elburg gefietst, een aanrader...er was toevallig op de zaterdag heel veel te doen ! Een dag fietsen door de bossen...fantastisch!!!

perfect

De navigatie naar het Hotel toe. Het adres bracht ons naar iets heel anders. Misschien toch een puntje om dit goed door te geven op de site.

kamers waren goed en het ontbijt was zeer goed. Het eten in het restaurant was zeer goed en prima en vriendelijk personeel in een zeer rustige omgeving. Zeker om weer eens langs te gaan.

fantastische locatie in het bos

Onder ons bed was het niet schoon.

fantastische locatie in het bos, dichtbij een aantal leuke plaatsen zoals Harderwijk en Elburg. Goede sfeer in het hotel.

Alles was prima, prachtige locatie en omgeving, ontbijt...
    • Luxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Jammer genoeg 2 matrassen op het 2 persoonsbed, dus in het midden een gleuf en miste een koelkastje op de kamer.

Alles was prima, prachtige locatie en omgeving, ontbijt lekker, bed heerlijk.

Geweldige locatie en een goed hotel.

Het ontbijt was goed. Natuurlijk zijn er andere hotels met veel meer keuze, maar voor ons was dit ruim voldoende. De kamer was ook goed en het klopt dat de wasbak niet in de douche ruimte zit; voor ons geen probleem. Het was er schoon en de locatie was helemaal geweldig om te gaan wandelen of fietsen. Super.

leuk en goed weekend gehad

De kamers mogen iets moderner ingericht worden en opgeknat\pt

ontbijt en eten zijn goed. Hotel zelf is iets gedateerd. geweldige omgeving midden in het bos. Je moet wel een auto hebben.

Mede danzij het prachtige weer een plezierig verblijf.

De kamer en de badkamer. Terras prachtig, interieur somber en verouderd Hotel is duidelijk aan een update toe. De moeite beslist waard, zeker op zo’n unieke lokatie.

De omgeving

De flatscreen tv was op een onlogische plaats opgehangen en ook veel te hoog. Je kreeg pijn in je nek van het omhoog en om de hoek kijken als je op je bed zat.

Teleurstellend was dat het ontbijt pas om 8:00 uur begon.

Teleurstellend was dat het ontbijt pas om 8:00 uur begon. Ik moest om 9:00 uur op mijn afspraak zijn. Onhandig is dat de wastafel in de slaapkamer stond. Van een hotel gelegen in een natuurgebied wordt ervan verwacht dat honden toegelaten worden.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk verblijf midden in de natuur.

Kalkaanslag op de tegels in de badkamer. Maar dat valt in het niet bij de rust, locatie en de vriendelijkheid van het personeel. Graag tot een volgende keer!

De locatie is echt geweldig! Middenin de natuur, in alle rust. Met een paar stappen sta je volgens mij bij wandelpaden en kun je naar hartelust prachtige wandelingen maken. Er is ruime parkeergelegenheid en het personeel is uiterst vriendelijk en correct. Inchecken gaat snel, binnen een paar minuten ben je al op de kamer. De kamers zijn fijn, de bedden goed. Hele fijne douche die goed is in te stellen en waar een heerlijke straal water uit komt. Water is ook meteen op temperatuur, dat zie je vaak anders!

Fantastisch !!!!!!

Niets, alles altijd super 😊

Alles eigenlijk, de omgeving, ontbijt, dinner, vriendelijkheid van het personeel, hygiëne, kamers. Alles altijd even tip top in orde

Al met al toch wel een herhaling en aanbeveling waard

Onbijt was pover, eten in restaurant na een paar dagen eentonig (weinig variatie in menu) en restaurant bovendien maar heel kort geopend. Iedere dag wel iets wat niet klopte; één dag kamer niet gedaan (excuus we werken met zzp-ers), andere dag geen leidse kaas bij het ontbijt, dan zonder aankondiging ontbijt in andere zaal, en daar geen afvalbakjes op tafel. Geen consistentie. Een en ander werd wel min of meer gecompenseerd door bijzonder vriendelijk personeel.

Lokatie heel mooi

Wat een mooi natuurgebied!

Vitrage is duidelijk aan vervanging toe, verder niets!

Kleine kamer, kleine badkamer met wc zonder wastafel, deze bevond zich naast het bed. Volgende keer upgraden voor 10 euro voor grotere kamer. Bedden prima. Heerlijk gedineerd, ontbijt voldoende maar een vers sinaasappelsapje en vers gesneden fruitstukjes misten wij. Prachtige locatie, voor herhaling vatbaar!

Bij het ontbijt waren soms de borden op. En het assortiment werd niet altijd direct bijgevuld. Moest hier om vragen. Mogelijk te weinig personeel1 persoon.

Voelde ons er het hele verblijf niet welkom.

De kamer was koud ,het lavabo met spiegel stond naast de tv in de kamer hoort volgens mij in de badkamer.Het ontbijt was verre van goed voor 25€ met een kamerprijs van 92€ verwacht je wel iets meer.

Het avond eten was wel goed.En de ligging van het hotel om verder te fietsen is uitstekend.

Proper maar dat is het

Ik kwam aan na een lange werkdag om 19u55 en kon niets meer krijgen om te eten, zelfs geen broodje of slaatje, dus niet erg geschikt om te logeren na uw werk, dus met honger gaan slapen, ofwel moet je maken dat je onderweg iets gegeten hebt voor je aankomt, maar daar had ik geen rekening mee gehouden, normaal in een hotel kun je nog iets eten om 20u !!! Niet voor herhaling vatbaar

De kamer was heel proper en zeer goed bed.

Ontzettende leuke hotel, met sfeer en rust en hele mooie ligging en omgeving.

Kamer was te klein en te krap, wasbak zat in de kamer. Douche en wc te krap. Geen personeel bij de pub.

De ligging van hotel en leuke sfeer goed eten en de e-bikes stonden klaar.

Prima, maar een verbouwing van de kamers zou de prijs rechtvaardigen
    • Standaard Driepersoonskamer

De kamer zijn echt uit een vorig tijdperk. De douche / wc is erg klein en gedateerd.

Het ontbijt was heerlijk en de locatie / omgeving verbluffend

Voor herhaling vatbaar.

De kamer was sober, maar niet minder dan vooraf wordt voorgesteld. Prijs/kwaliteit verhouding prima. You get what you see.

Het ontbijt was uitstekend. Het bedienend personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk. Als men op het terras bij mooi weer gaat ontbijten, waant men zich in het 'paradijs'. Na het uitchecken een warm en persoonlijk afscheid van het management.

de omgeving is prachtig.

wij misten op onze kamer een koelkastje en een waterkoker voor een kopje thee. en comfortabele stoelen, voor astma patienten is de vloer te stoffig. misschien ook tijd voor nieuwe vitrage? dit is geen kritiek, maar zijn aandachtspunten

ontbijt was goed

het kort maar perfekt.

niets.

het ontbijt was perfect in orde en de kamers waren uitstekend . We hebben nog in het restaurant gedineerd , en de maaltijd was perfect en goed geserveerd.

Heerlijk, relaxed in een mooie omgeving

Niet echt aanbevelingen.Het was goed zoals het was!

Fijne ,mooie kamer.Ik was met m'n kleindochter van 10 jr. We werden zomaar ,,upgrade" en hebben samen heerlijk van het bubbelbad genoten! Ook het ontbijt was prima en meer dan voldoende gevarieerd.

Locatie en vriendelijkheid personeel maakten dit verblijf goed.

Zoals gezegd was de douche klein. Verder vonden wij het niet fijn dat als je wat gedronken had dit niet gelijk kon afrekenen maar pas achteraf bij vertrek.

Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer eenvoudig. De douche was klein en je stond op de tegels wat we niet prettig vonden. Wastafel was in de kamer.

Omgeving.

Verouderde hotelfaciliteiten, krappe kamer. Geen zithoekje, geen dubbele ramen, waardoor via de ramen de kou naar binnen kwam.

Omgeving...bij goed weer.

Fantastisch, zeker een aanrader.

Geen opmerkingen

Ontbijt was fantastisch. Alles heerlijk vers. De ligging van het hotel is super, midden in de bossen. Personeel staat voor je klaar als er vragen zijn.Top. Ook de elektrische fietsen die rechtstreeks te huur zijn bij het hotel is heel fijn. Zelfs verschillende fiets en wandelroutes liggen klaar voor gebruik. Goede service.

Een heerlijk tot rust komen accomodatie

Zag s'avonds een deur open staan die naar een zitje leide....heb hem dicht gedaan. Het was al donker, dus ja. Weet niet of het inbraakgevoelig ligt midden in het bos. Maar toch....niet de kat op het spek binden zeg maar.

totaalplaatje Lokatie prima. Wij kwamen na een dag de hort op, later dan 21;00 binnen, maar konden er met onze "sleutel" wel in. Kamer is ook prima bevallen.

Natuur, lekker eten, ontspannen, echt even weg!
    • Standaard Driepersoonskamer

Te kleine badkamer, geen föhn of waterkoker. Rand van bed stoot je je steeds aan, kunt niet lekker lezen of iets.

Locatie geweldig. In de natuur. Bed sliep goed. Ontbijt uitgebreid en lekker! Heel vriendelijk personeel. Ook voor onze dochter leuk, klein speeltuintje en boekjes/spelletjes in de lounge.

heerlijk ontspannend

Ontbijt was prima verzorgd. Roerei wat uitgedroogd. Dat was jammer. Heerlijk glas prosecco erbij. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Fijne kleine sauna die wij met z'n tweeën konden gebruiken. Tevens de massage was zeer aangenaam en kundig. Omgeving in het bos is heerlijk en vanuit het park het bos te bewandelen. Wij hadden eigenlijk tijd te kort maar komen zeker terug.

Knus hotelletje op een prachtige locatie.

Kamers zijn opgeknapt, maar de gangen en lobby kunnen nog wel een opfrisbeurt gebruiken. Kamer was iets aan de krappe kant (kamer 30), had iets groter gekund. Goede kussens/dekens alleen het matras was iets te zacht voor mij.

Knus hotelletje op een prachtige locatie. Vriendelijk personeel en uiterst vriendelijk omtrent het eerder inchecken en later uitchecken. Schone kamer, licht opgeknapt, maar ziet er gezellig uit. Goed verzorgd ontbijt met genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Geweldig, helemaal wat wij zoeken! Wij komen terug!

Het enige wat ik jammer vond was, dat toen wij binnenkwamen in onze slaapkamer, de verwarming nog uit stond en eerst een uur aan moest om de juiste temperatuur te krijgen.

Goede bedden, goede hygiëne, en ontbijt perfect! En dan die gezellige haard erbij waar we even met koffie konden bijkomen. En een fantastische omgeving! Rust, hele comfortabele warme sfeer, en superlocatie.

De dame van het ontbijt wist niet wat voor vlees er bij het ontbijt was. Hadden aangegeven dat we geen varkensvlees mochten. Maar bij het ontbijt lag alleen maar varkensvlees. Dit vonden we jammer.

Goed eten en goed slapen. Mooie omgeving

Prima.

De kamers en gangen hadden oude vloerbedekking en gordijnen, een oude wastafel. Dit is duidelijk aan vervanging toe. De kamers zijn half opgeknapt. Maar wel schoon.

Het ontbijt was voortreffelijk! De zithoek bij de open haard heel knus en gezellig! Heerlijke verse muntthee.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heerlijke dagen gehad. We komen zeker terug!

de badkamer zou iets ruimer mogen, maar de heerlijk regendouche maakte het weer goed!

super vriendelijk ontvangen bij aankomst. Heerlijk diner. Geweldig mooie omgeving!

Prima hotel op een perfecte locatie voor weekendje in de natuur.

De standaard kamers zijn matig, maar voor een klein bedrag extra kun je een iets grotere krijgen.

Prima prijs/kwaliteits verhouding. Met name wat betreft het ontbijt en het restaurant. Erg goed eten.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Mooie locatie, mooie wandelwegen, goed personeel, leuke welness
    • Standaard Driepersoonskamer

De tuin vooraan was sober en niet zo aantrekkelijk

Ontbijt was lekker, kamer voldeed aan de verwachtingen, tapijt in de kamer was iets minder mooi maar ons stoorde het niet

Was goed

Geen wasbak in de douche/wc maar op de kamer. In de drukte tijdens diner zijn we een beetje vergeten en moesten lang wachten.

Goede prijs kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

De open haard in de zithoek bij het restaurant was erg fijn.

De wastafel ín de slaapkamer. De grootte van de kamer. Geringe menukeuze (2 hoofdgerechten) omdat we onverwachte gasten waren en niets vegetarisch.

De open haard in de zithoek bij het restaurant was erg fijn. De aanwezigheid van boeken en spelletjes is top! Er is op ons verzoek iets te eten klaargemaakt

Tip: Gastheer vroeg niet bij uitchecken of alles naar wens was geweest...niet geheel belangrijk, maar is wel wenselijk.

Goede en nette kamer. Gezellig restaurant met open haard. Brood uut Elspeet een aanrader.

Dit verblijf was naar tevredenheid omdat de overnachting voor de helft van de prijs was.

Het viel ons tegen dat er geen lift in het gebouw aanwezig is voor minder validen of zware bagage. Ook het beddengoed, het onderlaken en de molton (los en te klein) eronder waren onprettig. Lag niet strak op het matras, waardoor het snel kreukt en er vouwen en plooien onder je liggen. Onder het bed lag een snoepje, (niet van ons), waardoor er gesuggereerd wordt dat er niet of slecht is gestofzuigd op de kamer. Één van de bedlampjes was defect. Er waren geen dekens extra bij kou 's nachts. In het weekend dat wij er waren lag er nog sneeuw. Het pad vanaf de parkeerplaats naar de ingang van het hotel was niet sneeuwvrij gemaakt en dus glad.

De ligging is geweldig en het uitzicht ook, vooral vanuit de eetzaal. Het eten was prima. Het personeel is vriendelijk en de open haard is een welkome extra optie. Er stond een pot met kaarten bij de haard met vragen/stellingen, wat een leuke avond opleverde met diverse onderwerpen als gespreksstof.

Heerlijk zweven in de natuur en weg van de grote-steden-hectiek.

Voor jonge kinderen is er behalve een poolbiljart weinig te doen. Maar goed, die hebben wij niet meer. De wasbak zit in een wat kleine kamer. Zou beter zijn als die in de badkamer zelf zit.

Schitterende omgeving!! Vanuit het hotel loop je na een paar wandelminuten zo de uitgestrekte heide op en de bossen in. We bleken toch nog stille plekken in Nederland te hebben! Een wandelbeschrijving is gratis bij de receptie verkrijgbaar. Wij kwamen in december 's avonds in de vrieskou en potdichte mist aan [voorzichtig rijden op onverlichte smalle wegen en soms zonder markering!] en besloten daarom om in het restaurant van het hotel te eten. Dat kan tot 20.00 uur. Het beviel boven verwachting goed. De koffie na het eten gebruikten we 'bij de haard'. Het personeel is erg vriendelijk, zowel bij de receptie als in het restaurant! Dat voelt altijd prettig aan. Ook een prima ontbijt genuttigd. Dat kan tot 10.30 uur. De kamers zijn gesitueerd in aangrenzende vleugels. Daarom heerlijk rustig gelegen en goed voor het slaapcomfort.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het was prima.

Zoals in bijna elk hotel hoor je het doorspoelen van het toilet of lichtelijk stemgeluid uit de aangrenzende kamer. Niks bijzonders.

Het was heerlijk rustig, de sfeer gezellig (zeker in het restaurant en bij de openhaard) en de kamer prima. Het eten in het restaurant was erg goed met een uitstekende prijs-kwaliteit en het personeel was erg vriendelijk.

Fijne uitvalbasis voor wandelingen of saunabezoek in de omgeving.

Badkamer was heel klein. Wastafel op de kamer zelf . Geen stopcontact voor fohn of scheerapparaat.

Prachtige lokatie. Mooi restaurant waar je lekker kunt eten. Enthousiast personeel. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Gelet op prijs/kwaliteit doen ze hun best om hieraan te voldoen. En de ligging van het hotel is top

De kamer had geen uitstekende verlichting vooral gezien de donkere periode van het jaar - en tussen parking en hotel mocht ook wel wat verlichting.

Het ontbijt was in orde , vooral relatief prijs/kwaliteit.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Veluwe Hotel Stakenberg