Beoordelingen over Hanze Hotel Zwolle 2-sterren

Rode Torenplein 10-11, 8011 MJ Zwolle, Nederland

#21 van de 26 hotels in Zwolle

Leuk hotel maar de verhouding prijs/kwaliteit laat te wensen over!

De badkamer viel tegen omdat het een hoog bad had waarin de douche zat. Omdat ik knieprothese's heb was het moeilijk om in het bad te komen. Daarbij hing de föhn aan een spijker boven het toilet; m.i. niet echt veilig! Personeel was wel vriendelijk maar niet echt servicegericht. Men kreeg de sleutel en moest zelf uitzoeken waar de kamer was.

De locatie was geweldig. De accommodatie heel fijn; fijne kamer en een goed bed.

Ontbijt was lekker.

Tot diep in de nacht liep het personeel van de bar beneden in de gang buiten onze deur om spullen te halen, kleren te wisselen., en luid met elkaar pratend! Heel erg vervelend, ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen!

Ontbijt was lekker.

Bed was heerlijk, ontbijt uitgebreid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was allemaal gedateerd; badkamer, verlichting, deuren. Ik vond het veel geld voor weinig bij de tijdse luxe. De prijs moet gebaseerd zijn op de ligging.

Bed was heerlijk, ontbijt uitgebreid.

tegenvallend deze keer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

deze keer de kamer nr 26....heel erg klein...wastafel naast de tv... geen stoel aanwezig (ook geen ruimte meer voor trouwens) en vanuit de douche stap je regelrecht weer op het tapijt in de kamer...dus geen ruimte om je aan te kleden...We zijn hier vaker geweest...maar kamer 26...liever niet weer!

Erg lieve mensen, prachtige locatie, maar niet geschikt voor zakenverblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast (van buiten en in het hotel zelf), ontbijt was erg basic (broodje met gekookt ei), hotel is gedateerd, na het boeken hoor je pas dat parkeren €16,50 kost.

Persoon heel vriendelijk, koffie bij ontbijt was heerlijk, gratis drinken op de kamer.

Gigantisch kabaal in de stad, hotel ligt naast een kroeg...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gigantisch kabaal in de stad, hotel ligt naast een kroeg waar je tot minimaal 2 uur snachts last van hebt waardoor je niet slaapt. Tevens hoor je ieder geluid in het hotel, bijvoorbeeld als buren door de kamer lopen of gaan douchen. Ik ga hier nooit meer slapen!

Paar dagen Zwolle
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is niet heel groot, prijs vind ik hoog ten opzichte van de Accomodatie maar je betaald natuurlijk ook voor de locatie.

De locatie is prima, randje centrum, je loopt zo de stad in en daarnaast vlakbij het water. Bedden waren goed. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima, zolang je de ogen dicht hebt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine benauwde douchehok. Kleine hal. Wastafel op kamer. Kleine ruimte. Geen werkende wifi. Geen stopcontacten bij brd. Geen leeslamp.

Lokatie is leuk

Midden in de stad, prachtlocatie, tegenover parkeergarage...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lagen oordopjes op de kamer voor als t buiten luidruchtig zou zijn. Ondanks zaterdagavond niet nodig gehad

Midden in de stad, prachtlocatie, tegenover parkeergarage met uitzicht op de peperbus

Vermoeiend en duur voor geen ontspanning

Heel veel lawaai... door de hitte raam open maar nog te warm! Lawaai tot 2uur s'nachts en dan begon het om 4 u weer ! Met 2 kinderen op de kamer vinden we dat dit zeker gemeld kan worden! We komen meermaals naar Zwolle. Opzich vind ik dat een tegoed bon op zijn plaats is bij deze .

Ontbijt en kamer was netjes verzorgd

Sfeervol en comfortabel tegen een goede prijs

De badkamer is verouderd De trapleuningen waren erg vettig

Lekker ontbijt. leuke ruimtes. uitstekende locatie. Het was een warme zomeravond en rondom het hotel is veel terras. hier moet je wel tegen kunnen aangezien het geen stille hotellocatie is. echter vonden wij het geroezemoes van straat juist heel sfeervol

Een gezellig, centraal gelegen hotelletje met zeer vriendelijk personeel, krappe basic kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden hebben een soort afdekmatras dat nogal stug is en bij elke beweging verschuift. De kamer is wel heel erg klein, evenals het gangetje en de trappen die druk gebruikt worden ook door personeel van keuken naar terrassen. Grote terrassen rondom zijn gezellig maar rumoer is alleen met de ramen dicht buiten te houden. Geen airco, en de losse ventilator maakte erg veel lawaai (gemeld, wordt hopelijk opgepakt). TV heeft een goed formaat maar het beeld ziet eruit als dat van een oude VHS band (helaas zien we dat ook in veel duurdere hotels). Al vroeg schoonmaakgeluiden vanuit gang en naastgelegen kamer.

Heel prettige, charmante ontvangst en prima ontbijt voor een redelijke prijs, Heel goede koffie- en theevoorzieningen (Illy koffieapparaat!) op de kamer. Kamer netjes voor zo'n oud hotelletje.

De ligging van het hotel is midden in het Centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer was het warm ondanks dat de verwarming uit was. Een open raam is voor ons geen optie omdat het buiten rumoerig was.

De ligging van het hotel is midden in het Centrum.

Eenvoudige en kleine kamer in hotel dat zeer centraal gelegen is, maar met weinig comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De drukke locatie aan een druk plein, gehorige kamers met rumoerige medebewoners die geen rekening houden met anderen (valt het hotel niet aan te rekenen), maar wel dat alle zo gehorig is. Zeer kleine kamer onder een dak met hoog oplopende temperatuur. Geen airco aanwezig of andere ventilatie. De bedden waren doorgezakt en van slechte kwaliteit. Benauwd trappenhuis.

Goed ontbijt en centrale ligging aan leuk plein, maar wel druk. Gratis drankjes aangeboden op de kamer.

Waardeloos!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We dachten aanvankelijk dat we per abuis de bezemkast waren ingelopen, maar algauw bleek dat dit naargeestige hok onze hotelkamer was. In dit hok had men nog 2 aparte hokjes weten te persen:een wc (zonder kraan om de handen te wassen), en een douchecabine zonder wastafel. Tanden poetsen, scheren, handen wassen en haren kammen diende te gebeuren aan het voeteneind van het bed, pal naast de televisie. De kamer was benauwd, vies en rommelig, de muren flinterdun en het bed ronduit beroerd. Raam open betekende 's ochtends gewekt worden door de marktlui die hun kramen om 06u30 begonnen op te bouwden en 's avonds niet kunnen slapen vanwege het lawaai van de bezoekers van de kroeg die onder het raam stonden. Tegenover onze kamer bevond zich een "omkleedhok voor personeel" dat echter alleen te bereiken was door keihard tegen ónze kamerdeur te bonken. Tot diep in de nacht slaagde men daar wonderwel in. Het ontbijt hebben we wijselijk gelaten voor wat het was, om in alle vroegte dit hotel te kunnen verlaten. Kortom, een regelrechte aanfluiting. Maar voor degenen die willen ervaren hoe de leefomstandigheden in het Oostblok waren in pakweg 1972, dan is het Hanzehotel een uitgelezen kans.

Prima locatie

Perfecte locatie om na de lange bevrijdingsdag heerlijk te slapen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte van de kamer viel wat tegen. Mooi groot bed maar weinig ruimte erom heen. Was niet erg omdat we er alleen maar wilden slapen.

Fantastische plek in het centrum! Boven een lekker tapas restaurant ook nog eens! Super aardige mensen in de bediening. Ook meer dan voldoende parkeermogelijkheden in de buurt!

geweldig genoten.

Perfect hotel, heel erg vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Men had zelfs onze koffers al op de kamer neergezet, wat een service. Verder lag het hotel midden in het centrum....we hebben ontzettend genoten.

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer waren klein, daar was de prijs ook naar. Bed was standaard maar ik ben 1.93m dus voor mij wat klein. gelukkig geen bord bij het voeteind.

Ontbijt was goed geregeld. Er was koffie en fris in de kamer, het eerste kopje/flesje was gratis. Hotel staat midden in de stad.

Vriendelijk personeel, heerlijke koffie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel traplopen, minder geschikt voor minder validen en oudere mensen. Misten wandcontactdoos naast het bed ivm opladen telefoon. Bedlampje naast het bed zou prettig zijn.

Vriendelijk personeel, heerlijke koffie

Het was fantastisch we hebben er van genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen lift in het hotel zit, Als je wat minder mobiel bent is dat wel een puntje. Maar in andere gelegenheden waren ook best veel trappen, bijvoorbeeld naar de toiletten.

Het ontbijt was prima, het personeel supervriendelijk, de ligging van het hotel was fantastisch echt in het centrum,de parkeerplaats was naast het hotel, deze was wel duur maar ja gemak dient de mens. Volop eetgelegenheden en winkels. Het was ons allemaal heel goed bevallen. Een aanrader!

Heerlijk verblijf was het met dank aan het voltallige personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niets, buiten het weer maar daar kon het hotel ook niets aan veranderen

Super vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en staf, cosi zeer nette propere kamer en heerlijk ontbijt. Alles op loopafstand, in het centrum en totaal geen lawaai ‘s nachts- we hadden een zeer goede nachtrust

Leuk hotel maar je moet wel tegen wat herrie kunnen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren voor ons te zacht. Geen lift wat voor minder validen niet handig is. Weinig plek om je spullen op te ruimen. Onze koffers waren de kast zeg maar.

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Lekker ontbijt. Leuke plek midden in het centrum.

Locatie is perfect en personeel vooral met inchecken heel...

De douche. Kamer 34 en 35 geen druk op t water en lauw water. Ontbijt was een beetje karig.

Locatie is perfect en personeel vooral met inchecken heel vriendelijk

Gehorige maar verder kamer in orde, personeel, restaurant en mooi terras heeft veel goedgemaakt.

Alles was op zich oke. Niet bekend dat het een oud gebouw betrof. Als ik me daar op had ingesteld had ik me hierop beter kunnen voorbereiden. Hierdoor erg gehorig (de gratis aangeboden oordoppen heb ik beide nachten gebruikt). Ook voor de markt op zowel vrijdag en zaterdagochtend naast het hotel. Hierdoor ook is kamer en badkamer aan de wat kleine kant. Bed is zacht, maar wel goed gelegen.

Super locatie midden op grote markt. Boven (goed) tapas restaurant met heel groot super matras met lounchebanken. Heerlijk genoten van de zon. Personeel heel aardig. Veel extra's in de kamer en badkamer. Zo ook gratis flesjes fris, koffie en thee, veel extra gadgets badkamer, top!

Fantastisch verblijf om Zwolle te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer op de 4e etage, de trappen zijn steil en smal. Veel “stadsgeluiden” aan de marktzijde. Beter een kamer aan de waterzijde.

Ontbijt was fantastisch en personeel bijzonder attent. Het hotel ligt midden in de stad, dus alles is aan te lopen. Op 3 minuten lopen is de rondvaartboot die op zaterdagen 3 x vaart. De moeite waard. Op de kamer thee- en koffiefaciliteiten en veel badkameraccessoires.

aardig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg benauwd, de matrassen gleden van het bed, verschoven(nog nooit meegemaakt)

De locatie was mooi, de koffie en thee op de kamer lekker en gemakkelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Functioneel prettig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras was te oud, waardoor ik in een slappe kuil lag. Er zaten gaten/beschadigingen in de muren en die konden sowieso wel een nieuw likje verf gebruiken. De aan/uitknop van de afstandsbediening was lam en werkte niet meer. Mensen die gevoelig zijn voor geluid zullen hier slecht slapen, ikzelf heb daar gelukkig geen last van.

De gratis koffie en thee maakt een hoop goed! Ontbijt was goed verzorgd en gezellig. Sanitair was ondanks de leeftijd wel fijn schoon. Fijn dat er een fohn is en extra's zoals een badmuts, schoenpoets en wattenschijfjes. De locatie was voor mijn reisje ideaal.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

prima maar niet nog een keer voor werk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betaalde parkeerplaats Qpark niet aangegeven op booking. Ontbijt niet inbegrepen. Verschrikkelijk heet op de kamer en erg klein.

Ligging is prima. Personeel denkt goed mee.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

sfeervolle plek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeergelegenheid. (parkeren was € 16,50) inchecken ging wat chaotisch, aan de bar in een eetzaal terwijl je de obers in de weg staat en misverstand over al of niet incl. ontbijt

sfeervol pand, goed ontbijt

Ontbijt was goed, van alles wat kortom heerlijk ontbijt...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matras op het bed gleed eraf tip: dikker en zwaarder matras Op zaterdag 17 maart stonden wij buiten en konden niet meer naar binnen we moesten telefonisch contact op nemen met de receptie van het hotel om naar binnen te kunnen we hadden we een sleutel van de zijdeur maar die was geblokkeerd door de marktkramen. Ik vind dit niet erg gastvrij!!

Ontbijt was goed, van alles wat kortom heerlijk ontbijt hotel lag goed centraal

Voor deze prijs is er veel beters te krijgen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gehorige kamers, niet echt zaken hotel, hotelkamers boven restaurant/cafe, Afstandsbediening deed het niet, licht niet handig te bedienen, oud pand toe aan vernieuwing, zeker voor de prijs die ze vragen! Te duur voor dit soort kleine kamers!!

Toplocatie met knusse kamer, ideaal voor een kort stadsuitje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor dit doel was het perfect. Ik zou hier niet snel naar toe gaan als ik een gezellig weekendje Zwolle zou doen. Daar vind ik de (bad)kamer net wat te klein voor.

Locatie middenin het centrum was de voornaamste reden voor dit hotel en dat was top. Voor een overnachting ivm een feestje in de stad was dit ideaal. En goede uitvalsbasis om nog even snel te kunnen shoppen. Stelt verder niet veel voor. Kamer is klein, badkamer ook. Maar was voor dit doel prima. Sober, maar goed ontbijtje.

Locatie middel in Zwolle
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door locatie veel geluidsoverlast. De op de kamer aanwezige oordoppen helpen weinig tegen de geluiden van uitgaanspubliek die in de naast gelegen fietsenstalling tot de vroege uurtjes hun fietsen ophalen. Na een paar uurtjes stilte begon de herrie van de opbouw van de markt... De gratis ontbijt genoemd op booking.com is er niet. En personeel deed daar nogal laconiek over...jammer.

Locatie middel in Zwolle

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Top ligging voor als je nog een drankje in de stad wilt doen...

Het is heel luidruchtig op de gangen. Kwam bij ons ook over alsof het personeel was. Bij het ontbijt is erg weinig keus. Niet een gezellig lampje op de kamer aanwezig enkel fel licht.

Top ligging voor als je nog een drankje in de stad wilt doen, midden in de stad is erg fijn voor de volgende dag.

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg warm op de kamer...volle bak verwarming aan...raam open, verwarming dicht en klaar is kees.

vriendelijk personeel, behulpzaam, lekker ontbijt, rustige kamer.

Wij hebben gigantisch genoten van 1 nacht verblijf en 2 dagen Zwolle!! Voor herhaling vatbaar!!

dat we niet in het restaurant konden eten. Had bij de boeking gevraagd kunnen worden.

Het ontbijt was goed met verse broodjes! Het tapasrestaurant moet je onmiddellijk of vooraf boeken anders is het vol :-) Super aanrader voor een volgende keer in een machtig mooi Zwolle!!!!!

Zeker voor herhaling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee minpuntjes , de bedden schoven heel erg en de kamers waren heel gehorig

Ontbijt was heerlijk en super fijn dat je s’avonds niet uit het gebouw hoeft voor een uitstekende tapas avond

zwolle is erg leuk, jammer van de kou, maar ja daar kan niemand iets aan doen

trappen konden niet beter, maar dat had ik nergens gelezen en dat vond ik heel erg naar. Ontbijt was matig

kamer best gezellig, mooi hoekje, uitzicht naar 2 kanten. goed bed goede tv

Prima stadshotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorig. Vanaf 5.00 uur in de ochtend werd de markt opgebouwd op het plein. Beter een kamer op de voorkant vragen; heb je ook mooier uitzicht.

Zeer centrale ligging. Mooi oud gebouw; goede bedden.

Stedentrip Zwolle
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is echt heel gehorig. Das echt een minpunt.

Locatie is top. Echt midden in het centrum. Alles is op loopafstand. Vriendelijk personeel en een schone nette kamer.

Een relaxed verblijf in een klantvriendelijke omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WIFI verbinding was erg instabiel. Vaak was WIFI van nabijgelegen eetcafe beter!

Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Zonder opdringerig te zijn. Ligging midden in het centrum maar op zeer korte afstand van parkeergelegenheid.

Prima hotel om Zwolle te verkennen. Alles op loopafstand.

De kamers waren wat aan de kleine kant.

Ontbijt was lekker. Persoonlijke benadering en bediening. Locatie top, hartje oude centrum Zwolle. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam!

Studentenhuis

Veel te kleine kamer voor 3 personen, geen plaats voor koffer, laat staan voor 3 koffers. Erg krap en gedateerd, het is net slapen in een studentenhuis.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor deze prijs verwacht ik meer luxe. Helaas konden we ook niet voor 8 uur ontbijten, daardoor konden we helemaal niet ontbijten. Tevens 's nachts last gehad van andere dronken hotelgasten. Jammer.

De directe ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Matig, met de nodige verassingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel tegen, er liep zelfs een kat door het restaurant. Kamer zeer luidruchtig en klein, er lagen zelfs oordoppen klaar bij aankomst in kamer. Vluchtroutes zeer slecht aangegeven.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

We komen zeker terug!

De douche wisselde wat tussen warm en koud Ik had een tweepersoonsdekbed prettig gevonden bij een tweepersoonsbed

Fijn verblijf op een leuke locatie, midden in het centrum waar het erg gezellig is.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Perfect gelegen aan de rand van het centrum, voor een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de matrassen niet helemaal passend op de boxspring, daardoor een beetje rommelig. Het hotel is gehorig, dat weet je van te voren. Pech met de buren die om drie uur 's nachts zingend binnenkwamen, maar daar was je in elk hotel wakker van geworden.

Perfect gelegen aan de rand van het centrum, voor een stedentripje kan het niet beter. Parkeren in de Maagjesbolwerk garage onder de mediamarkt, als je helemaal aan het eind parkeert ben je dichter bij je kamer dan bij menig hotelgarage. Bijbehorend tapasrestaurant Las Rosas is een aanrader, wel reserveren in het weekend. Lekker ontbijt.

een mooie locatie onder slechte omstandigheden.

Onze kamer lag in een klein halletje waar om de drie minuten tot 2.30 uur personeel door heen moest. Er werd weliswaar weinig gepraat, maar het stoorde enorm. Daarnaast was rond die tijd ook nog iemand aan het piano spelen, kortom, de oordopjes naast het bed lagen er niet voor niets. De douche was meerdere keren koud. Ik geef de suggestie mee meer rekening te houden met de hotelgasten of de prijzen naar beneden bij te stellen.

Het ontbijt was prima en de ligging ook. Een mooi uitzicht over de haven in een levendig deel van Zwolle. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Tevreden.

- Het ontbijt was niet echt in overvloed, wij hadden de laatste croissantjes en er gingen nog andere gasten ontbijten. - Wifi werkte niet op onze kamer helaas (geen van de aangeboden verbindingen dekte onze kamer) - Personeel gaf verkeerde uitchecktijd aan bij aankomst (12:00 ipv 11:00). - Een beetje benauwd binnen, maar het is dan ook een (mooi) oud pand. - Geen parkeergelegenheid of kortingsregeling met nabijgelegen garages.

De kamer was schoon en luxe. De ligging van het hotel was perfect. Ontbijt was lekker. Voor de juiste prijs (tot 100eu per nacht) zou ik het zeker aanraden. Netjes dat er oordopjes op de kamer lagen om het stadsgeluid in de avond wat te verzachten.

Prettige locatie voor wie van luide muziek houdt en niet bang is om veel trappen te lopen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's Nachts last van harde muziek buiten. Radio stond luid in de ontbijtkamer. Bagage helemaal boven sjouwen zonder lift en met smalle treden en klapdeuren is niet fijn voor 60-ers.

Ideale locatie t.o.v. centrum. Zeer goed restaurant met vlotte en prettige bediening. Voldoende plaats in de ontbijtruimte.

De vriendelijkheid van de medewerkers maakten een hoop goed.

De kamer, deze was weggestopt op zolder. Erg krap met een derde bed op de kamer, badkamer zeer smal en toilet zonder fonteintje, gaten in de muur. alles erg gedateerd. Zeer gehorig maar dat wisten we van te voren. We konden de ingang niet vinden, bleek dat op zaterdag de marktkramen de ingang blokkeren. Geen lift.

Centrale ligging. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

mooi hotel in centrum van Zwolle
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamer zag er op het plaatje moet uit dan ijn het echt. Kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Midden in centrum. Prachtig pand. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Ontbijt was basic, maar voldoende.

Niets, behalve rumoerig.

Ontbijt was basic, maar voldoende. Bediening heel vriendelijk. Hotel is echter heel lawaaiig. Gangen en kamers zijn erg gehorig. Vloeren kraken en er gaan regelmatig geluiden door de kamer van andere douches en toiletten.

heerlijk

Fijne schone mooie kamer. Wel gedateerd maar dat was te verwachten van zo'n oud hotel dus geen enkel probleem. Koffie, thee en frisdrank op de kamer was gratis, oftewel bij de prijs inbegrepen maar wel een leuk extraatje.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

ondanks tegenvallend hotel door de ligging wel het een en ander compenseert.

Ontbijt buffet kan voor die prijs beter.

Inrichting oud. Was rommelig en op de grond in de gangen lag rommel. Jammer want de ligging van het hotel is prima voor bezoek aan het oude centrum en bezienswaardigheden.

Gezellig hotel midden in het centrum van Zwolle.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warme kamer CV kon niet uit en gehorig vandaar de oordopjes

Nette moderne kamer midden in het centrum van Zwolle naast de parkeergarage. Op loop afstand van de IJsselhallen. Heerlijk ontbijt lekkere koffie.

Het was ok.

De trap en gangen zijn erg smal, als je iemand tegenkomt moet 1 persoon terug naar een hoekje om elkaar te passeren. Kamer was ok, erg basic.

Personeel en eten erg goed!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming stond op maximaal en de temperatuur was niet naar beneden te krijgen, veel te warm dus. Hierdoor moesten we de ramen open laten waardoor er veel geluidsoverlast was van uitgaand publiek en de opbouw van de markt op zaterdag. Wel een tegemoetkoming in de kosten gekregen!!

Midden in het centrum, alles was te lopen! Veel restaurantjes en winkels in de buurt! Eenvoudig maar prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Zie boven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien mogen de kamers eens een opfriskeert krijgen. Verven van muren en ramen bijvoorbeeld. Maar globaal bekeken zouden we er zeker nog naar terugkeren en het aan vrienden aanraden

Kleine kamer met alle comfort en uitstekende bedden. Fijn ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ook in de brasserie

Matig, ik ga niet weer.

Kamer was zeer gehorig, kon buren letterlijk verstaan. Ondanks verstrekte oordopjes. Ontbijt thuis is gezelliger dan dit met grootverpakking kaas op tafel. Tv deed het niet.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Als we weer naar Zwolle gaan, boeken we dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was een beetje krap. Voor ons niet erg, want we waren er maar 1 nacht.

Locatie geweldig, direct bij de binnenstad. Ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. personeel was bijzonder vriendelijk.

Heerlijk weekendje Zwolle beleefd.

Heerlijk hotel waar we zeer hartelijk werden ontvangen. Het is wel alleen toegankelijk via diverse trappen dus hier moet je wel rekening mee houden. De ligging is super, midden in het centrum en goed te bereiken met de bus vanaf het station. Doordat je midden in het centrum zit hoor je soms wel wat geluiden 's nachts maar wij hadden daar niet zo'n last van. Al met al een heerlijk verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Lekker, leuke stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was klein, maar prima, moesten we aantal trappen op ( we zaten helemaal boven in) vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt, parkeren in garage (Q park, naast hotel) 17,50 per 24 uur. Er lagen oordopjes op de kamer, kerkklok sloeg ‘s nachts ook. Bij ontvangst een welkomstdrankjes in café beneden. Illy koffie op de kamer! Tv ontvangst was slecht, maar ja je komt niet om tv te kijken! Al met al heerlijk verblijf.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima en goed verzorgd hotel met attent en geïnteresseerd personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijke kamers met prima Auping-bedden. Aardig en attent personeel. Eenvoudig, maar lekker ontbijt. Het tapas-restaurant bevindt zich op de begane grond in het hoten: een aanrader! Binnen de gracht, middenin het centrum. Het hotel is niet met de auto bereikbaar, maar de ondergrondse Q-park ligt naast het hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

vriendelijk en gastvrij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer dat er geen lift is, voor een pand dat dateert uit de 15e eeuw wel logisch, maar veel trappen !

Ontbijt was prima, bediening heel vriendelijk, locatie in het centrum op zich heel goed, alleen wel lawaai van mensen die 's avonds laat voorbij komen. voorzieningen op de kamer: koffie, thee en frisdrank.

Heel aardig personeel, maar verder wat oubollig

De prijs voor de 3-persoonskamer is niet in verhouding met wat er geboden wordt. Erg kleine kamer voor 3 volwassenen. Beetje oubollig ook

De centrale ligging met daardoor de sfeer van de binnenstad.

Het ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets viel mij tegen. Ben gewoon tevreden over dit hotel.

Het ontbijt was goed. Er was genoeg te krijgen aan het ontbijt buffet. De ligging van het hotel ten opzichte van het centrum is goed. De slaapkamer is goed alles aanwezig zoals flesjes drank en koffie zet apparaat

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Het was een groot goed bed.

Ontzettend gehorig, hierdoor vroeg wakker geworden zodra de dienst begon van de medewerkers. Ik sliep tegenover een ruimte welke toegangbaar was voor medewerkers middels een digitale code. Deze hoorde je meteen. Ontzettend jammer

Het was een groot goed bed. Dit was de comfort kamer. De dame bij binnenkomst en bij ontbijt zeer vriendelijk

Fijn hotel hartje stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedenk dat er geen lift is. Weinig ruimte om handdoeken op te hangen in de douche.

Personeel! Ik was mijn telefoon oplader vergeten en ze kwamen me een powerbank lenen! Locatie is ook uitstekend.

De vriendelijkheid van het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is ietwat gedateerd maar wel schoon. Erg teleurstellend was de magere douchestraal.

De vriendelijkheid van het personeel. Mijn dochter van 5 jaar werd met open armen ontvangen en er was veel aandacht voor haar. Zij was in haar nopjes met de 'speelgoedpaarden' op het terras.

Superfijn hotel in hartje Zwolle
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamers zijn misschien wat eenvoudig te noemen, en niet heel groot. Maar dit vonden wij niet storend. Er is trouwens geen lift in het gebouw.

Het beviel ons het meest dat het hotel op zo'n goede locatie zit. Middenin het centrum van Zwolle. Verder waren de hotelkamers netjes en schoon, met alle basisvoorzieningen, en het bed lag prima. Het ontbijt was lekker vers. Het personeel is echt super hartelijk en behulpzaam.

Zeer fijn verblijf en genoten van de gastvrijheid.

Het is een oud pand met een centraal trappenhuis. Dit is enigszins gehorig.

Ligging pal in het centrum. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel en geweldige service. Authenticiteit van het hotel.

Prettige locatie voor een stedentrip. Als je komt om uit te slapen zou ik een andere locatie kiezen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast van uitgaand publiek in de avond, vroeg in de ochtend van het klaarzetten van de markt. Je komt hier niet voor je nachtrust.

Kamer was netjes, restaurant vlak bij

Kamer met tegenvallend comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer. Zolderkamer. Maar 1 stoel. TV bovenop hoge kast zodat je op bed moest gaan liggen om enigszins comfortabel naar de tv te kunnen kijken. geen kapstok/haakjes om jassen op te hangen

Ontbijt Vriendelijk en behulpzaam personeel

Goed hotel in het centrum van Zwolle.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kan alleen via een trap in het hotel komen.

Een gezellig hotel in het midden van het centrum van Zwolle. Goed ontbijt met voldoende Keuze. Onder het hotel was een papasbar, een echte aanrader.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hanze Hotel Zwolle