Beoordelingen over Hotel Hanzestadslogement De Leeuw 2-sterren

Nieuwstraat 25, 7411 LG Deventer, Nederland

#9 van de 14 hotels in Deventer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een sfeervolle, zeer persoonlijke ,warme ontvangst met verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De informatie over de parkeergarage. De Binnensingel 6 was niet beschikbaar. Het aangeboden alternatief (Stationsplein) was goed bereikbaar en voor €10,-- ,2 dagen parkeren was heel prettig. Goed geregeld.

de sfeer en de persoonlijke benadering waren fantastisch. Een aanrader. Het ontbijt ruim voldoende; men kon alles vragen . Ook het museum in het pand was interessant met de persoonlijke gids.

Mooie grote kamer.
    • Deluxe Suite

Wij vonden de prijs voor 1 nachtje erg veel. Dat was het enige minpunt.

De gastvrijheid was uitstekend. Het ontbijt was heerlijk. De kamer erg groot.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Over nagedacht , geen kritiek maar in bad douchen vind ik niets , graag bad er uit en een douche hoek

De locatie midden in de winkelstraten dicht bij parkeergarages die niet duur zijn . En een geweldig ontvangst met koffie en koek . Kamer schoon en niet gehorig rond uit top

• Beoordeeld op: 8 september 2018

gewrldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De bereikbaarheid van de hotelkamer naar de ontbijtzaal. Om er te komen moet je over de binnenplaats en dat is vervelend als het (hard) regent.

Knus, gezellig en alles aanwezig wat nodig is voor 1 nacht. Een super groot bad en zoutkorrels om een vermoeiende dag af te spoelen.

Deventer is geweldig, gezellig en mooi. Daar past dit logement helemaal in !
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Alles viel mee, geen verbeterpunten.

Het logement zelf : museum, terrassen, oud, maar goed onderhouden. Ontzettend vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Wij waren van tevoren beducht voor de trap naar beneden , maar omdat die alleen voor ons was, hebben wij dat niet als heel vervelend ervaren. Ontbijt was uitstekend , met als aardigheidje een gezichtje op het getekend ! Logement midden in het centrum, voor ons als minder goed ter been zijnde, heel plezierig.

een heel aangenaam verblijf, bij aangename toffe, bezorgde mensen en deventer is zoooooo leuk !
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

de douche die niet meer zo vast in de muur zit, werd misschien nog niet opgemerkt, bij deze . . .

het ontbijt was super in orde, alles wat we nodig hadden was aanwezig en vers en lekker ! enkel in de badkamer eens de douche bekijken en terug vastzetten misschien, is detail hoor.

Deventer is het bezoeken meer dan waard. En dan vooral in dit hotelletje. Zeer veel bezienswaardighe
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Warme en zeer gastvrije eigenaresse. Voor zo'n klein hotelletje zeer uitgebreid vers en lekker ontbijt met een lachend eitje. Na het ontbijt ook het museumpje bezocht wat geopend wordt voor hotelgasten als je er naar vraagt. Dit is echt een aanrader. En vergeet vooral het snoepwinkeltje/theeschenkerij te bezichtigen. Zeer veel oude koffiemolens, koekblikken, koekplanken ect. Heel nostalgisch.

Gezellige en gastvrije plek in het hartje van Deventer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Weinig plaats om handdoeken of iets anders op te hangen in de badkamer. Plankje onder de wastafel loopt helemaal scheef, haardroger hangt aan de draad. Ik had een trekker om de vloer van de badkamer droog te maken fijn gevonden. Jammer dat de instructies m.b.t. parkeermogelijkheid (tijdelijk) niet klopten.

Persoonlijke ontvangst, kleinschaligheid, gastvrijheid.

Unieke plek
    • Suite

De kamer en de verdieping boven oogt gedateerd, hoewel alles netjes en schoon is.

perfecte ligging voor een weekendje Deventer, vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt. Alles bij elkaar een bijzondere plek en een aanrader.

zeer plezant
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De tropische hitte, maar daar kan Hortance niets aan doen.

De charmante directeur, mevrouwHortance, in bedrijfskleding, jurk met hortensia's bedrukt, verzorgt persoonlijk het voortreffelijke ontbijt. met kakelverse broodjes. Ondanks tropische hitte redelijk geslapen met ramen open en ventilator. Het pand staat vol met interessante objecten, door de ouders van Hortance verzameld. Dit hotel is veel leuker dan de doorsnee hotels.

Wat een heerlijk nostalgisch hotel.
    • Familieappartement

Wij sliepen in het voorhuis. Dat ligt in een drukke winkelstraat. Op zaterdagavond / nacht is het heel erg lawaaierig. Veel geschreeuw en gejoel van mensen die terugkomen van het uitgaansleven. Dat ging tot 05:30 uur door. Zelfs met oordoppen in was dit niet te doen. Wij moesten met onze ramen openslapen, omdat het erg warm was. Dus misschien is het te doen als de ramen dicht zijn. Maar dan moet er eigenlijk wel een airco geplaatst worden.

De pittoreske sfeer van zowel het hotel en de snoepwinkel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

het is een heel sfeervol verblijf met karakter
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

het was een hele persoonlijke benadering. Bij aankomst werd een consumptie aangeboden en 's ochtends kreeg je een lunchzakje mee voor de wandeling. Het hotel ligt zeer centraal en je werd voorzien van informatie. Het ontbijt vond ik prima.

Thuis komen.
    • Deluxe Suite

Na een enorm gastvrij ontvangst met koffie en koek, zijn we naar de kammer gegaan en zijn we terug in de tijd gegaan (logeren bij oma). Dat klinkt mogelijk negatief, maar dit was FANTASTISCH! Ideale ligging midden in Deventer zonder de herrie van het centrum. Aanrader!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Sfeervolle locatie. Eenvoudig maar Ersoo
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Prima logement met veel historisch besef. Sfeervol. Gesitueerd in een sfeervolle ambiance. Gastvrije ontvangst met informele persoonlijke aandacht voor de gasten. Mogelijkheden op verschillende plekken buiten te genieten van de entourage. En een museum onder handbereik + een ouderwetse snoepwinkel. Geweldig!sfeervolle

Fijn hotel, mooie stad, vriendelijke mensen, mooie wandelomgeving,
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst heel hartelijk met een heerlijke kop koffie en een stukje Deventer koek. Ontvingen direct infomateriaal en plattegrond van de stad. De entree annex receptie in een snoepwinkel was voor ons een verademing De kamer was ruim en uitstekend. Het ontbijt was rijkelijk en goed En het bezoek aan het koekmuseum, ter plekke, zeer bijzonder. Bovendien is Deventer een zeer vriendelijke en mooie stad.

Ligging is prima, service is goed maar kamer voldoet niet aan de verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Erg krappe kamer. Heel warm en weinig mogelijkheid om te luchten. Versleten meubilair. Het mag best oud zijn maar niet kapot. Badkamer is erg basic en na het douchen is de hele vloer nat.

Personeel is erg vriendelijk.

Hier komen wij niet weer terug.
    • Suite

De kamer had een opstap, het bed was niet stevig, boven het bed hing een loshangende stang. De kamer en het ontbijt stonden tot geen verhouding tot de prijs.

Heel gezellig en gastvrij.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Zeer gastvrij en heel veel kleine details. prima ontbijt,dicht bij centrum en toch heel rustige locatie. Heel leuk snoepwinkeltje en museum hoort ook bij hotel.

Sfeervol, warm welkom.
    • Suite

Matras te zacht naar onze smaak. En de kamer is wel wat te gedateerd in de aankleding.

Verrassend goed en gevarieerd ontbijt. Ruime kamer. Erg aardige eigenares en leuk museumpje.

Voor herhaling vatbaar!
    • Familieappartement

Het is een oud pand, dus het is enigszins gehorig.

De ontvangst was super vriendelijk, heel persoonlijk. We kregen een heleboel informatie over de stad. We zaten in het appartement, dit is groot en beschikt over alle faciliteiten. Het interieur en badkamer zijn wel gedateerd,. De bedden zijn prima. De ligging is super, het zit in het centrum.

Erg blij dat we dit konden ervaren.

Niets!!!!

Ontbijt was perfect, de bediening kon ook al niet beter, kortom een erg vriendelijke bejegening. We hadden mooi weer, en dat tezamen met een werkelijk prachtige binnenstad van Deventer maakte ons verblijf onvergetelijk. Het verblijf in dit logement is erg aan te bevelen.

Heerlijk (letterlijk)!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Wat heerlijk om in een snoepwinkel te logeren, prachtige kamer met nostalgische sfeer (suite), en wat een ruime keuze van heerlijke dingen tijdens het ontbijt en onbeperkt heerlijke kopjes koffie. Voor vertrek natuurlijk wat snoepcadeautjes meegenomen. Jammie!

Mooi en rustig mooie gebouwen en lekkere restaurants
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Voor mij mag de kamer donkerden zijn kan dan beter slapen de gordijnen aanpassen

Het ontbijt was overheerlijk alles aanwezig gekookt eitje stond al klaar met aangekleed mutsje alles aanwezig op de kamer en rustig vriendelijke gastvrouw s morgens praatje maken hoe onze dag tevoren was

Gezellig Deventer heeft een erg goede ambassadeur aan Hotel De Leeuw
    • Suite

Ietwat gedateerd hier en daar, hoewel onderdeel van de charme.

Zeer ruime suites Erg vriendelijke staff Checkin en ontbijt in de snoepwinkel is erg leuk

Prima voor een overnachtig , als je in het centum wil verblijven.
    • Suite

Het appartement wat wij hadden was er 50 tige jaren sfeer wel leuk maar er waren ook meubels aan vervanging toe ook de kitchenette was erg verouderd. Vloerbedekking in de gangetjes en kamer zijn ook aan vervanging toe.

Zeer vriendelijk ontvangst met een heerlijk kopje koffie met de overbekende Deventerkoek. Een oud hotel in met koffie theeschenkerij met oud snoepgoed en een museum. De bedden waren prima een rustige kamer aan de achterkant maar wel elk half uur hoor de Kerktoren. Genoeg terrasjes en winkels op loopafstand. Op aanraden van het hotel gegeten bij de Keizerskroon een goed Italiaans restaurant om de hoek. Het ontbijt was prima erg leuke lokale producten.

Geweldige plek voor tijdens een stadsbezoek.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Ik vind niet dat er iets echt tegenvalt maar als ik iets zou kunnen veranderen dan het volgende. Bij mijn kamer was een enorme, externe, badkamer aanwezig. Ruimte genoeg voor een heerlijk bad. Helaas alleen een "eenvoudige" douche.

Ligging in de stad, rustig. Toch midden in centrum, loopt makkelijk aan vanaf station. Ontbijt met veel mogelijkheden, broodjes maar ook allerlei granen en gedroogde vruchten. Zelfs is hier voldoende aanbod van glutenvrije producten. Zeer vriendelijk personeel, informatief over de stad.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

heerlijk weekend gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

de prijs was in verhouding mi iets ruim voor de kamer, maar we wilden graag een bad

ontbijt was heerlijk, eigenaresse heel flexibel :) gezellige kamer met keukenblokje en lekker bad super locatie

De vriendelijke, relaxte en toegankelijke gastvrouwen
    • Suite

Vast tapijt in de kamer, het ruikt bedompt Losse snoeren en frutsels Benauwd ontbijten, kleine tafels, wel goed gerangschikt, ontbijt is matig: wat fabrieksjam en -kaas, geen muesli, hard ei

De vriendelijke, relaxte en toegankelijke gastvrouwen Geen muzak Goede bedden Veel soorten thee, goede koffie Prima bereikbare binnenstad en trein Stil

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Gezellig gastvrij hotel!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Kamer erg oudbollig. Oude versleten meubelen.Een vreemde geur in de kamer. Prijs kwaliteitverhouding klopt niet!

Locatie perfect. Vriendelijk personeel. Heel gastvrij. Bedden goed. Ontbijt in snoepwinkel erg leuk!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Gastvrij, gezellig en gunstige ligging.

Suite is wat donker. Maar ja dat hoort ook bij het antieke hotel.

Entourage van het snoepwinkeltje annex ontbijtzaal is fantastisch. Eigenaresse en personeel zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

wij hebben een heel prettig verblijf gehad en wie weet komen we nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Misschien iets in de badkamer om je spullen (toilettas etc) op te zetten.

Ja het ontbijt was zeer verzorgt en uitgebreid. Heerlijke koffie ook. De kamer had ik wat groter verwacht, maar het was fijn dat er een extra deur was vanaf de gang zodat je minder geluid had van andere hotelgasten. Het matras zou wat harder mogen maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Locatie is geweldig, het hotel is gedateerd en de prijs/kwaliteit verhouding is scheef.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer rook muf, de bedden waren erg zacht en roken ook niet fris. Handdoeken roken ook niet fris. Het watersysteem is zo gedateerd, dat toen de buurman om half 11 tot half 12 s 'nachts ging douchen het leek alsof er een boom in mijn kamer werd omgezaagd.

De locatie beviel mij het meest.

Sfeervol hotel met vriendelijk personeel in centrum Deventer
    • Deluxe Suite

Als ik dan iets moet noemen, het bed was voor mij te zacht. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

De ligging is prima, je loopt zo naar alle bezienswaardigheden. Parkeergarage op paar minuten lopen (uitrijkaart bij receptie verkrijgbaar) Heel vriendelijk en behulpzaak personeel, alles netjes en schoon. Sfeervol. Aanrader, zeker als je houdt van nostalgie!

Uniek, gezellig en knus hotel
    • Familieappartement

Het is een oud pand, waar de vloeren hier en daar wat scheef zijn

Vriendelijke ontvangst met een kopje koffie/thee met een stukje Deventerkoek. Leuke, knusse ambiance.

Het was een prima verblijf. Gezellig en lekker
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Wat ik als enige jammer vond was dat er geen stopcontact in de badkamer aanwezig was en een trekker om de spiegels even droog te trekken. Als je wat ouder bent is de hoge trap ook wel even oppassen.h

De kneuterige gezelligheid. De sfeer van toen. De ontvangst was leuk. Alle oude spulletjes. Het zag er allemaal schoon en verzorgt uit.

gezellige kneuterige verblijf wat toch niet goedkoop is!

De badkamer en toilet op de benedenverdieping. je moest een verdieping lager voor douche en toilet. dat was wel gezegd maar je kon evengoed andere mensen treffen dus weinig privecy . midden in de nacht op zulke trap is niet prettig en gevaarlijk voor oudere mensen of mensen slecht ter been.

het bed.

Hebben het heerlijk gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De slaapkamer had een beetje een luchtje, niet muf maar wel een beetje vreemd. Wende snel maar als je 'sochtends onder de douche vandaan weer de kamer inging viel het wel op.

Het ontbijt was prima, lekkere verse jus d'orange en alles erop en eraan. De eigenaresse is een betrokken, lieve vrouw en de uitstraling van het hotel vind ik enorm leuk!

Geweldige accomodatie die past bij Charles Dickens sfeer van de stad.

niets!

De sfeer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime authentieke kamer. Hotel is gelegen in het centrum van de stad. Alles op loopafstand.

Super verblijf met veel vriendelijke mensen.
    • Familieappartement

De sfeer in het hotel was zeer plezierig. Leuke, spontane mensen. Super locatie, heerlijke stad om te vertoeven. De kamers waren prima. Het ontbijt prima en gezellig zo midden in het snoepwinkeltje.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Centraal gelegen en de hele tijd beschikbaar onderkomen. Klein maar fijn en compleet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Wij waren erg verbaasd dat er de eerste dag niemand was om ons op te vangen. We konden via een in te toetsen code naar binnen en naar onze kamer. Alles was prima voorbereid, maar het voelde vreemd. We dachten ook dat we de enigen waren in het hotel, maar de volgende dag zagen we andere gasten bij het ontbijt.

Het ontbijt was uitstekend. De kitchenette was fijn. Je zou er bijv. een week kunnen verblijven en alles op de kamer klaarmaken en nuttigen. Als het goed weer is, kun je kiezen uit 2 terrassen om te zitten.

Heel gastvrij ontvangen met mijn kleindochter van 7 jaar.
    • Suite

Heel gastvrij ontvangen met mijn kleindochter van 7 jaar. De lunch was fantastisch, heerlijke broodjes en veel persoonlijke aandacht. Zeker ook een aanrader met jonge kinderen. We hebben genoten en komen graag terug.

Uitstekend, verzorgd en sfeervol.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

We hadden een badkamer met wc beneden onze kamer. De trap had smalle treden.

De ligging in het centrum, de gezellige uitstraling mede dankzij het snoepwinkeltje waar je ook kon ontbijten. Maar ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en het onbijt...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

We werden zeer vriendelijk ontvangen en het onbijt onderscheidt zich echt van een standaard hotelontbijt door de aanwezigheid van verse en biologische producten.

Heerlijk genoten zowel van het Hotel, deventer koek en Deventer stad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

er kan altijd wat verbeterd worden maar kan zo niet zeggen wat. Wij zijn gewoon zeer tevreden klanten.

lekker schone, kneuterige oud bollige kamer, vinden wij leuk, met een zeer lieve en attente gastvrouw die ons van een prima ontbijt heeft voorzien. Het hotel is wat het ook aangaf een klein museum. Kortom wij hebben er een prima verblijf genoten.

Vriendelijke gastvrije ontvangst met veel informatie en ook bij het ontbijt zeer gastvrij.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Het uitzicht van de kamer (Wesel) was op een rommelig balkon van een ander pand op ca 2 meter.

De sfeer uit de goede oude tijd wordt hier werkelijkheid

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De bedden waren te zacht.De wc was op een verdieping lager voor onze kamer.Kamer was te klein en te vol.

Het ontbijt was goed.Bediening was goed en vriendelijk.Hotel ligt op een goede locatie.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De ingang naar onze kamer was aan de smalle kant.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima bedden! Het lunchzakje :) Wat een super verrassing. Een gezellige, gedateerde locatie waar genoeg te zien is. Voor ons, 2 vriendinnen die de NS-wandeling IJsselvallei liepen een leuke overnachting op de route.

Een zeer prettig 'logement' en een mooie uitvalsbasis om de binnenstad van Deventer te bezoeken.

Niet van toepassing

Attent en vriendelijk personeel. Locatie is perfect voor een bezoek aan de binnenstad (daar ben je in feite al). Kamer is verder netjes. Ontbijt krijg je in de snoepwinkel geserveerd. Bijzonder, maar leuk.

Uniek onderkomen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Kamer/ bedden waren goed voor 1 nacht met weinig bagage, anders aan de kleine kant. Het was erg warm in de kamer ( buiten ook tropische dag) en de fan bracht hier geen verandering in. Badkamer niet aangrenzend op de kamer, maar bereikbaar door een trap naar beneden was voor ons prima, maar voor mensen iets slechter ter been niet aan te bevelen.

Ontvangst was prima met een kopje koffie in het snoepwinkeltje, Eigen ingang, dakterras om te zitten, koelkast op de gang met drankjes, ontbijt was heerlijk en mochten zelf lunch pakketje van het ontbijtbuffet samenstellen om mee e nemen op onze tweede wandeltocht. Erg vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De ligging midden in het centrum van Deventer. Verder was de lokatie zelf helemaal top, precies wat ik zoek voor een gezellig weekendje weg, een superleuke, kleinschalige locatie met een heerlijk ontbijt en gastvrij personeel die leuke tips voor je heeft!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Bijzonder leuk hotel zeer centraal gelegen in Deventer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was aan de kleine kant, maar niet problematisch. Gordijnen. Lieten veel licht door.

Heel aardig hotelletje, tevens Hanzemuseum en snoepwinkel met oud Hollands snoep. Mooi gebouw, grappige kamers met grappige namen. Wij hadden kamer aan de achterkant en die was zeer rustig. Ontbijt in de snoepwinkel!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Adresje was leuk, maar nooit weer!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Kamer te klein (niet meer van deze tijd) en badkamer en toilet etage lager. Het laatste was ons bekend. De uitrijkaart van € 10,00 voor de parkeergarage was verlopen. (12-5-2017!!). Ik had geen tijd om nog naar het hotel terug te lopen. De kaart kreeg ik ook niet terug van de automaat. Mevrouw geloofde me niet, ik moest maar met bewijzen komen. De klantvriendelijkheid in het hotel veranderde in het maken van bitsige verwijten dat ik niet met bewijzen kwam.

We werden zeer hartelijk ontvangen en van informatie voorzien.

Leuke belevenis
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Niets. Als je de site goed door leest dan zie je wat je kunt verwachten.

Leuk hotel achter een ouderwets snoepwinkeltje. Even terug naar grootmoeders tijd. Je wordt erg hartelijk ontvangen. Koffie en thee op de kamer. In de hal kun je tijdschriften pakken en boeken. Erg gemoedelijk allemaal. Midden in het centrum maar rustig genoeg om lekker te kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeer vriendelijk persoonlijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

parkeren in de buurt hotel peperduur. Er wordt regelmatig gecontroleerd Deventer duidelijk auto onvriendelijk binnenstad.

Zeer vriendelijk persoonlijke ontvangst... absoluut bereidwillig vwb diensverlening. Komt goed over

Knus hotelletje in het centrum van Deventer. Ideaal voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De bedden waren wat zacht en misschien wat gehorig.

Prima locatie aan de rand van het centrum. Het personeel was erg gastvrij en het was erg leuk met het snoepwinkeltje en de schenkerij.

citytrip met onverwachte kleine details en daardoor des te aangenamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

de haardroger blies alleen koude lucht - fout van mij dat ik het niet meldde

super ontvangst - typisch oud pand aangepast aan moderne noden - de locatie midden in de stad - ontbijt in een snoepwinkeltje!

Knus en karakteristiek geheel, maar de kleine, gedateerd ingerichte kamer vonden wij te duur.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De kamer zelf viel voor de prijs tegen. Het was erg klein en je moest op een ingewikkelde manier de deur open en dicht doen om langs het bed de kamer in te kunnen. De inrichting was heel ouderwets, wat je ook als charmant zou kunnen beleven, maar wij vonden het toch eerder gedateerd, vooral omdat verschillende dingen stuk waren zoals b.v. het paneel van de waterspoeling van de WC, de pedaalemmer en de föhn. Dat is niet dramatisch, maar doet wel afbreuk aan het geheel. De trap naar de externe badkamer een verdieping lager is heel lang en steil. Een beetje eng om daar 's nachts slaperig naar beneden te moeten. Op zich was het voor één nacht natuurlijk allemaal wel goed te doen en de vriendelijkheid en het knusse geheel maakte veel goed, maar wij vonden de prijs vergeleken met andere accommodaties toch iets te hoog.

Het personeel was werkelijk zeer vriendelijk en betrokken en het ontbijt in de heel sfeervolle ruimte van een oud snoepwinkeltje was uitstekend. Bijzonder leuk waren de kleine liefdevolle dingetjes hier en daar, zoals het getekende lachende gezichtje op het gekookte ei en de doos met spelletjes in de kamer. De bedden waren goed en de kamer en badkamer schoon.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

We zaten aan de patio. Vanaf daar konden mensen binnenkijken (daar hadde we wel een kamerscherm voor, maar t voelde toch minder vrij)

Zeer gastvrij. Hele leuke inrichting van de ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Bijzonder hotel
    • Deluxe Suite

Het enige dat tegenviel was het bed. Dat was wat te zacht voor onze ruggen.

Leuke entree in snoepwinkel. Hartelijke ontvangst met koffie en thee. Personeel is zeer vriendelijk. Zeer ruime kamer, leuk ingericht, alsof je weer bij je oma op bezoek bent. Voor ons was het een overnachting tijdens een wandelweekend. Bij het uitstekende ontbijt kregen we nog het aanbod om wat broodjes voor de luncht te smeren.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een stap in de historie en gezelligheid.
    • Suite

Maar het niveauverschil tussen zit- en slaapgedeelte is echt onhandig. De ruimte om het ontbijt te regelen is heel beperkt. Het bordje vond ik te klein.

De kamer (Visby) was heel sfeervol en van alle gemak voorzien.

Warm welkom in een bijzonder hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De inrichting kan wat rommelig en druk overkomen, maar dat is juist ook weer de charme van dit hotel. Het tapijt op de gangen is aan vervanging toe.

Wat een vriendelijk personeel, zo kan het dus ook. Wij voelden ons meer dan welkom. Het is allemaal wat klein en kneuterig, maar dat maakt het juist bijzonder. Het is zeker niet luxe of modern, maar alles is er, zo hebben we heerlijk kunnen genieten van het dakterras. Leuk klein detail, op het eitje wat bij het ontbijt op tafel stond had de medewerkster van die ochtend een smiley getekend, we begonnen de dag met een glimlach!

Knus verblijf in Deventer

Het bed kraakte.

Heerlijk ontbijt! Veel persoonlijke aandacht tijdens het ontbijt en het in/uitchecken, wat erg gezellig Was. De oude sfeer Is goed te voelen in het hotel

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

personeel heel vriendelijk en een heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

krappe kamer met uitzicht op binnenplaatsje. Lange steile trap naar beneden naar bijbehorende steenkoude invalidenbadkamer. Radiator was boven de deur tegen het plafond aangehangen. Raadsel: hoe krijg je een invalide 20 steile traptreden op naar de kamer??

personeel heel vriendelijk en een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Super fijn plekje als je op zoek bent naar een gezellig en knus verblijf!
    • Familieappartement

De verlichting in het appartement is niet zo goed. Op overloop hangt make up spiegel maar geen lampje erbij. Je hebt vanuit 1 slaapkamer en vanuit keuken en badkamer wel ramen maar geen uitzicht (muur andere woning er tegenaan). Vonden wij niet erg maar is goed om te weten.

Locatie is top. Familieappartement is ruim en heeft eigen ingang. Is niet super nieuw allemaal maar alles is er, het is schoon en de bedden zijn prima. Echt fijn plekje voor (lang) weekend weg!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Hartelijk hotel!
    • Familieappartement

Familiekamer was heel erg ruim, met een eigen voordeur. Erg hartelijk ontvangen, kleinschalig hotel, gezellige sfeer. Locatie prima, in winkelstraat met alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Nostalgie
    • Familieappartement

Wij hadden het familie-appartement met 2 slaapkamers. Één van de slaapkamers was wat somber, weinig daglicht en slecht verlicht. Één bank in de woonkamer was de stof behoorlijk versleten en op paar plekken stuk.

De ligging in het centrum van Deventer, de uitstraling van het pand, het bijbehorend snoepwinkeltje met receptie en de uitgebreide ontbijtkeuze in het snoepwinkeltje/koffie-thee-schenkerij. En het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prima hotel, uitstekende liggen met huiselijke, oerhollandse sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hartelijk ontvangst met een kopje koffie van het huis. Er hangt een fijne, huiselijke sfeer waarbij alles gezellig is ingericht met oude koffiemolens en snoeppotten. Persoon erg behulpzaam en prima hotel.

de lokatie midden in de winkelstraat in deze geweldige staat is prima, de kamer viel ons tegen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

we wisten dat we een externe badkamer hadden maar we hadden niet verwacht dat deze een etage lager gelegen was, ook de inrichting van de kamer was erg sober

het ontbijt was prima, gezellige 'winkelruimte

Gedateerde inrichting van de kamer, wat betreft stoffering,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Gedateerde inrichting van de kamer, wat betreft stoffering, vloerbedekking, wanden, verfwerk, handdoeken. Dit geldt ook voor de opgang naar de kamers. Opknapbeurt is zeker een vereiste voor deze leuke locatie.

Fantastische ontvangst, heel prettig en klantvriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer was matig: water stroomde over gedurende douchen.

Fantastische ontvangst, heel prettig en klantvriendelijk personeel, de ongedwongen sfeer. Bovendien was er een keukenblok met koelkast en 2-pits kooplaat op de kamer!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Ontbijt was prima.
    • Suite

Ontbijt was prima. De hotelkamer voelt aan als huiskamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

het ontbijt was heerlijk de kamers zijn niet zo groot
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

alles is ons mee gevallen

het ontbijt was heerlijk de kamers zijn niet zo groot

Goede locatie, leuke sfeer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Kamer was op zich prima, maar was oud en kon wel een verfje gebruiken.

Het ontvangst was heel hartelijk, het ontbijt was prima verzorgt.

prima!

prima!

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Hele vriendelijke, vertrouwde ontvangst.
    • Suite

Hele vriendelijke, vertrouwde ontvangst. Bijnzondere inrichting; heerlijk bed; gezond ontbijt.