Beoordelingen over Het Wapen van Harmelen 3-sterren

Dorpsstraat 14, 3481 EK Harmelen, Nederland

#3 van de 4 hotels in Harmelen

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Het uitzicht van de kamer (zaten op de tweede verdieping aan...

De vloer kraakte nogal in de kamer.

Het uitzicht van de kamer (zaten op de tweede verdieping aan de achterkant) was super. Mooi weids uitzicht over de weilanden.

Het uitzicht was prachtig, de kamers modern, en het ontbijt...

Helaas gaf de kraan op de kamer slechts lauwwarm of heet water, zodat een bekertje water drinken er niet in zat.

Het uitzicht was prachtig, de kamers modern, en het ontbijt prima.

Een prettig verblijf in een gezellig hotel met schone kamers en vriendelijk personeel.

Bij ontvangst de gast eerder opmerken en begroeten. Ook aangeven wanneer de gast iets langer moet wachten alvorens deze aan de beurt is.

Goede accomodatie, schoon en heel vriendelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en makkelijk te boeken via Booking.com.

Goed verblijf gehad en genoten van de prachtige omgeving.

Het bad was erg klein. Geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Ontbijt was redelijk.

De rustige omgeving. De service van de receptionist om een kamer met douche om te boeken naar een kamer met bad. Schone kamer.

Die was prima, lekker gegeten en goed geslapen.

ontbijt was prima en de kamer rustige omgeving uitzicht op water/weide. Niet echt groot maar wel schoon en netjes! Badkamer niet erg groot, maar helemaal nieuw! Prima!!!

Kamer was in orde, lekker rustig en mooie ligging.

Het ontbijt was echt slecht! Pistolets waren niet vers, geen croissants voor ons (de andere gasten hadden die wel). Tegenvaller!

Kamer was in orde, lekker rustig en mooie ligging. In de douche hing nog een haar van de vorige bezoeker of de poetsvrouw. Dat vond ik minder aangenaam.

Over de hele linie viel het hotel ons een beetje tegen (service, ontbijt, inrichting kamer etc.).

Helaas hadden wij, ondanks de vroege reservering, een kamer in de dependence gekregen. Deze kamers zijn ruim maar nog niet gerenoveerd. Ook een kamer aan de wegkant (lawaaiig) ondanks het verzoek om een rustige kamer. Het ontbijt is redelijk maar verder geen service.

Centrale ligging, vriendelijke ontvangst en prettige kamer. Kortom: voor herhaling vatbaar.

Douchekop was niet los te koppelen van de geleider. Lastig voor het wassen van lange haren.

Prima hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kamers netjes, ontbijt prima. Service goed.

Centraal in Nederland

Het hotel is in tweeën gesplitst en de kamers in het bijgebouw staan niet bij booking.com apart aangegeven. De foto's zijn alleen van het hoofd gebouw. Jammer als je boekt volgens de foto's.

Centraal gelegen hotel aan de Leidsche Rijn, binnen 30 minuten van alle bezienswaardigheden zelfs tot aan Amsterdam.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Heerlijk hotel, zeer aan te raden!

Wij stonden op de beurs in Utrecht en wat is het dan heerlijk dat je in een hotel zit waar het personeel geweldig is, dat goede kamers heeft met uitstekende bedden en waar je heerlijk kunt eten. Daarnaast een lekker glaasje kunt drinken na een zware beursdag.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Zakelijke overnachting tijdens beursbezoek

Ik zat in kamer 1 gelijk bovenaan de trap. Was dus wel wat gehorig. Douchen moet in het bad

Mooie moderne kamer. Zeer netjes en schoon. Grote tv met mogelijkheid voor netflix

Ook bij bezoek aan de grote randstad-steden erg leuk en betaalbaar alternatief.

Koude badkamer: jammer, dat de badkamer geen enkele verwarming heeft: dat is in de winter echt koud: simpele remedi is: kleine elektrische radiator, met timer, die na 30 minuten afloopt: energie zuinig, eenvoudig te bevestigen en erg effectief.

De kamer was prima, zojuist gerenoveerd. Diner / kwaliteit gerechten: uitstekend bereid!

Prima verblijf, gastvrij personeel, eten en drinken prima !

Ik kwam nogal laat aan, het had die avond heel erg gesneeuwd. De kamer was niet verwarmd en door en door koud ! De verwarming van het gehele hotel was al uit en dus was de kamer niet meer te verwarmen. Dit hadden ze wel even moeten regelen !

Nette kamers, net gerenoveerd aan een rustig weiland. Nette badkamer, fijne douche. Ontbijt was ook zeer goed en de bar evenzo. Vriendelijke mensen, ik zou er zo weer willen boeken.

Harmelen is de moeite waard voor een kort verblijf, maar verwacht niet teveel van dit hotel.

Kamer bevond zich in een dependance tegenover het hotel. Op de site werd het uitzicht over de landerijen gepromoot. Wij moesten een vrij drukke, onoverzichtelijke weg oversteken en hadden een kamer boven de winkels. Uitzicht op weg. We kwamen rond 10 uur aan bij het ontbijt (in ander gebouw). Het ontbijt was behoorlijk op en werd niet meer bijgevuld. Wat er lag, was koud (scrumbled egg) en broodjes waren oudbakken.

Prima bed, vriendelijke gastvrouw

Heerlijk genoten van de rust.

Douchecabine mocht wel iets groter zijn.

De rust tijdens het ontbijt en het mooie uitzicht. Mooi begin van de dag. Schone kamers en comfort was goed in verhouding met de prijs.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Nooit meer !

Verouderd hotel,ontbijt basic, weinig personeel aanwezig bij ontbijt,weinig initiatief om ontbijt aan te vullen, moesten constant iets vragen (om tafel voor ons te dekken, we stonden te wachten om plaats te nemen en geen gedekte tafels meer,niemand kwam af) voor brood, eieren fruit aan te vullen. Persoon die verantwoordelijk was voor ontbijt zat te kleuren met kinderen. Stinkende lift !(zure kotsgeur). Nachtlawaai door pub bij het hotel !!

Gastvrij genieten.

Mooie, ruime badkamer maar met een (te) kleine douche. De kamervloer is van hout (onder het tapijt). Het wiebelt en kraakt iets. Als je in de avond een drankje wilt gebruiken zit je gewoon in het dorpscafé.

Gastvrij. Fijn restaurant met een leuke kaart en goed ontbijt. Mooie kamer.

De kussens vonden wij minder.

De kamers waren erg mooi en fijn dat ze geschakeld waren. Toch apart en toch samen! Eten was erg goed, ontbijt en diner!!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Fantastisch hotel voor een zeer goede prijs. Aanrader!

Wij zaten in de dependance, het hele appartement was redelijk gedateerd (oud). Dit deed overigens niet onder aan het comfort.

Zeer vriendelijk personeel. Het hele appartement was bijzonder schoon. De bedden lagen fantastisch en het ontbijt was erg lekker en voor ieder wat wils. Het hotel is goed te bereiken en er is meer dan voldoende (gratis) parkeergelegenheid. De badkamer was erg groot en voorzien van alle benodigdheden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima kamer op een goede plek in het midden van het land.

Warmte na een redelijk warme dag. De warmte bleef lang aanwezig. Ondanks gebruik van een ventilator. Het ontbijt was magertjes.

Keurig opgeknapte kamer op de zolderverdieping.

Zou er zo weer een weekendje boeken

Eigenlijk geen echte tegenvallers ofzo. Wij vinden het altijd wel fijn als er een waterkokertje op de kamer is, dus dat zou misschien een kleine tip kunnen zijn. Maar dat "gemis" zou ik niet een tegenvaller willen noemen hoor!

Fijne kamer: ruim, modern en vooral schoon. Leuk dorpje en voor ons een prima uitvalsbasis om te fietsen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

slechte hygiene slechte kwaliteit prijs verhouding

slechte hygiëne in de douche ruimte bevond zich schimmel vervolgens werd mijn vriendin afgesnauwd toen zij hier over kwam klagen. Wij wilde een andere kamer maar kregen die niet verder was er helemaal geen klimaat beheersing en waren de bedden erg hard.

het uitzicht aan de achterkant was zeer mooi.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Fantastisch!

Ja allemaal dik in orde, wat mij bijzonder heeft verrast, is de flexibiliteit van het personeel! Mijn kinderen kwamen onverwacht ontbijten, als verrassing, en er werd onmiddellijk werk van de couverts gemaakt, heel erg leuk, dat dit allemaal zo vriendelijk in orde werd gebracht!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prijs - kwaliteit verhouding.

Receptie was niet bemand bij aankomst en vertrek. Moest beide keren wachten en een paar keer op de bel van de balie bellen.

Prijs - kwaliteit verhouding. Mensen heel vriendelijk. Eten lekker en goedkoop.

Aardige receptionistes die onze fietsen binnen lieten...

Vieze handdoek op kamer. Bed leek niet opgemaakt. Baas hotel liet weten dat hij niet wist hoe lang de eieren zouden duren voor ontbijt omdat er net een grote bus aangekomen was. Gelukkig had ander personeelslid al eieren gekookt, bleek even later. Ont

Aardige receptionistes die onze fietsen binnen lieten stallen. Waren erg aardig.

De kamer was heel vies met heel veel stof.

De kamer was heel vies met heel veel stof. Had binnen 5 min een allergie opgelopen. Gelukkig een hele lieve dame die mijn kamer om 23.45 nog heeft schoongemaakt! Die dame heeft voor mij veel goed gemaakt! Anders was ik die zelfde nacht nog vertrokken!

Korte Afstand tot aan Kasteel de haar.

Douche was verkalkt en dot haren in het putje. En het ontbijtbuffet was karig en te weinig bediening

Korte Afstand tot aan Kasteel de haar. Gemoedelijk, goede ligging in het dorp.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heel prettig

Douchecabine in de badkamer is klein..

Mooie ruime kamer, goed restaurant in het hotel waar 's ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

We zijn ontzettend vriendelijke ontvangen.

Zelf zijn we gewend om wat meer zoete broodjes bij het ontbijt, zoals croisantjes.

We zijn ontzettend vriendelijke ontvangen. Al het personeel staat voor je klaar en heeft tijd voor een praatje

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Heerlijke overnachting met gezin.

Heerlijke bedden, 4 persoonskamer geboekt (gezin met 2 kinderen) en we kregen 2 kamers met tussendeur en 2 badkamers 👍🏻😊, ontbijt prima en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Echt een sfeervol en gemoedelijk hotel.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

uitstekende locatie

Bij het eten werden we regelmatig gestoord door mensen die wilden gaan roken . Ook was het voor de ober moeilijk om te improviseren zodat we als collega's bij elkaar konden zitten. Maar uiteindelijk werd alles goed opgelost

geweldige service, vriendelijk personeel. En ondanks dat het kermis was heeft het personeel alles gedaan om mijn verblijft zo optimaal mogelijk te maken

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Geen goede prijs-kwaliteitverhouding.

Bij het ontbijt was er geen voorziening om de charcuterie koel te houden. Hierdoor kwam er een vieze geur vrij bij het openen van de charcuterieboxen. Vrij duur voor hotel met weinig faciliteiten. Kamers mogen eens opgefrist worden.

Ideale locatie voor een uitstap naar Utrecht. Het eten in het restaurant van het hotel was prima. Rustige kamer met mooi uitzicht, voorzien van goed verduisterende gordijnen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Badkamer hing een penetrante urine lucht, je had het gevoel dat je als je onder de douche vandaan kwam, je lichaam naar urine rook brrr. Heel veel stof, heb erg last van Stof allergie dus weinig slaap gehad, constant dichte of loop neus, ontbijt prima, vriendelijk personeel Veel werklui, dus zand op de trap naar boven wat de hele week bleef liggen... op zich had ik daar geen last van, maar zag er niet schoon uit. Het is een gedateerd hotel, dat een keer gemoderniseerd moet worden.

Vriendelijk peroneel

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Genoten van de rust, het comfort en de vriendelijkheid.

Iets meer soorten brood zou fijn zijn, ik miste stevig, donker brood tijdens het ontbijt.

Geweldige, pas gerenoveerde kamer. Door tussendeur werd het een vier persoonskamer. Mooi uitzicht, heerlijk rustig!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Schitterende gerenoveerde kamer.

We werden van een tafel verwijderd waar we al anderhalf uur zaten en net eten wilden bestelden. Dit ging gaande met de mededeling dat de tafel gereserveerd was. Resulteert in het feit dat we -als hotelgasten- elders hebben gegeten.

Schitterende gerenoveerde kamer. Tevens konden we -zonder bijbetaling- later uitchecken.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Eten in het restaurant erg lekker!

Kamers zijn erg gehorig, gelukkig was het om 23.00 uur stil. Receptioniste begon 's morgens om 7.oo uur bij het uitchecken te klagen over het vooraf betalen via booking.com. Dat dat voor hen onhandig was en veel administratie en bla bla bla. Kwam weinig professioneel over en ik heb 's morgensvroeg geen zin in het gezeur over de baan van een ander.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Het was allemaal prima

Het was allemaal prima

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Service was prima.

Service was prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Vriendelijk personeel.

Er is weinig tot geen parkeerplek

Vriendelijk personeel. Rustige kamer

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Ontbijt, en het uitzicht.

De locatie, erg rustig. Klein plaatsje weinig vertier.

Ontbijt, en het uitzicht. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Zeer plezierig verblijf .. en we gaan er volgende week weer naar toe.

Het personeel was zeer vriendelijk met gevoel voor humor. En het eten was prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Mooie kamer.

Het ontbijt kan iets beter. Bv luxer brood en vleeswaren.

Mooie kamer. Goed uitgerust. Bed oké. H Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima hotel Prima prijs

Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening.

Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening. Er werd rekening gehouden met voedselallergie (glutenvrije maaltijden).

De ruime kamer Het ontbijt met ruime keuze Voldoende parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Zeer aangenaam

Zeer uitgebreid ontbijt, belangrijk voor mij goede koffie! Rustig,stil..uitzicht over herftige maisvelden en water

is goed bevallen voor een bezoek in Harmelen

iets uitgebreider misschien

Mooi en schoon hotel

Kamer heel mooi en ruim. Lekker en uitgebreid ontbijt. Goeie service

Heerlijk hotel

Gastvrijheid en de mooie ruime en moderne kamer met een uitstekend bed. Prima en uitgebreid ontbijt.

Ruime familie kamer,netjes

Ruime familie kamer,netjes

Alles beviel, de ligging, de kamer.

Alles beviel, de ligging, de kamer. We mochten een paar uur eerder komen en inchecken vanwege een trouwerij, alles vriendelijk.

Zeer goed en aan te bevelen

Bedden Ontbijt Kamer Personeel

Het dorpje

Het dorpje

De ligging .

De ligging . We waren met de boot . Ideaal om er een nachtje te slapen en zeker te eten .

zie boven

opvallend uitzicht, ontbijt, personeel, m.a.w. alles was voortreffelijk

Goed geslapen. Matig ontbijt.

Het ontbijt. Taaie broodjes en fabrieksbrood.ontbijtzaal was smoezelig. Vieze lampen en versleten stoelen.

De kamer.

Gezellige sfeer en goed ontbijt

mij iniet opgevallen

Hygiëne het

Netjes, vriendelijk personeel

Netjes, vriendelijk personeel

Ik zou er zeker nog eens verblijven

Ontbijt was wat mager, maar het was dan ook erg goedkoop

Uitzicht op de kamer

We komen vast terug voor meer.

De kamer was modern. Het restaurant misschien een klein beetje gedateerd.

Vriendelijk en ontspannen.

6,0
    Kort en voldoende

De tocht door de kamerdeur was hinderlijk geluid van huilende wind

Hulpvaardigheid was fijn

Schoon, knus, goed.

Ontbijt was heerlijk met vers fruit.

De rust

De rust

was helemaal top

helemaal Top

Mooie kamer met goed ontbijt, rustig hotel.

Mooie kamer met goed ontbijt, rustig hotel.

Goed en fijn thuis komen . Wie weet nog eens met man lief.

Geen idee

Ontbijt verzorgd en goed. Kamer erg gezellig met de 4 personen.

Hele mooie kamer

Dat het toilet niet heel schoon was

Hele mooie kamer

Heerlijk een aanbeveler

Badkamer

De gezelligheid en super vriendelijk meisje in het restaurant!

Super een dikke 10 . Alles was prima. Heerlijk ontbijt. S’nachts om 1.50 nog drankje gedaan opterras

Was erg benauwd op de kamers . Ventilator of airco zou ideaal zijn.

Heerlijke bedden , goed ontbijt, netjes

Hartelijke ontvangst en uitstekende kamers

Hartelijke ontvangst en uitstekende kamers

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

De douche was wat krap

Lekkere bedden

Beetje oud en donker beneden

Gezellig familie hotel

Beetje oud en donker beneden

Mooie kamer met mooi uitzicht op de weilanden. Vriendelijke receptioniste.

Goed vertoeven in Harmelen.

Ontbijt was beetje karig. Weinig keus in brood en niet veel extra's.

Was superschoon.