Beoordelingen over Hotel de Harmonie 4-sterren

Beulakerweg 55, 8355 AB Giethoorn, Nederland

#11 van de 21 hotels in Giethoorn

Rustig gelegen hotelen en prachtig mooi Giethoorn.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooie kamer met alle comfort, lekker ontbijt en fantastische ligging om te voet of per boot Giethoorn te verkennen. Uiterst vriendelijk personeel en prachtige, leerrijke avondboottocht georganiseerd door eigenaar.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima hotel met flexibele vriendelijke eigenaren aan de receptie.

Jammer dat je na ca. 10:30 u geen drankje meer kunt nuttigen in het restaurant of op het terras aan de voorzijde. Ontbijt: om 09:30 u was er geen bruin brood meer. Hotel + faciliteiten zijn wel stevig aan de prijs; voor elk extraatje moet je bijbetalen.

De ruime kamer (nr.12+13) met een mooi terras erbij aan de grachtkant. Behulpzame eigenaren. Veel informatie beschikbaar. Afgesloten fietsenstalling beschikbaar. Fluisterbotenverhuur (wel prijzig) direct bij het hotel. Hotel gelegen in erg mooie natuur. Giethoorn centrum op fietsafstand (te voet ca. 30 minuten). Mooie fietsroutes en vaarroutes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

3 dagen in Giethoorn geweest. Bij het hotel liggen bootjes. Schitterende natuur!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Douchdeur wat lastig. Verder netjes en schoon

Ontbijt en diner heel goed. 1 van ons kan alleen met een rietje drinken. Dat lag keurig bij de maaltijden bij zijn bord.

Heerlijk voor herhaling vatbaar!!!

Niets viel er tegen misschien een heel klein puntje was het uur wanneer men het ontbijt kon gebruiken,wij vonden 8u te laat,maar dat is een persoonlijke opinie.

Het hotel was uitstekend, een hele vriendelijke gast-en gastvrouw. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam,zeker een aanrader.

Heerlijk genoten top hotel

Hele kleine ditais: ontbijt/ brood vonden wij niet vers ook de sjuderas was niet vers dat vonden we jammer van het ontbijt. Verder was het prima en volgende keuze. Wij vonden het ook jammer dat de fiets verhuur maar tot 18:00 was, we hebben hier een goede uitleg over gekregen waarom ze daar voor gekozen hadden waar we ook wel weer begrip voor konden op tonen maar jammer vonden we het wel.

Vriendelijkheid van de werknemers. De locatie heerlijk rustige omgeving. De bootvaart. De kamer. Het restaurant kon je heerlijk eten.

Aangename rustgevende vakantie plaats,midden in de natuur.

Heerlijk diner en lekker ontbijt .Vriendelijkheid personeel en behulpzame gastheer.De omgeving is een prachtlocatie om wandelingen en fietstochten te beginnen.Pluspunt , vertrek en aankomst met fluisterboot vanaf het Hotel.Hok voorzien om fietsen te stallen.Gratis Parking en wifi op de kamer.

Simpel hotel met goede parkeergelenheid en vriendelijk personeel.

Beetje karig ontbijt, zeer kleine badkamer, schuine muren in slaapkamer waardoor opstaan niet echt makkelijk ging, leuk koffie en thee pakket maar met kartonnen bekertjes, plastic bekertjes in de badkamer, koelkastje zonder inhoud.

Kluis op de kamer, goede WIFI, televisie en koelkast aanwezig. Zeer vriendelijke ontvangst en leuke uitleg over Giethoorn. Tevens zeer vriendelijke en ervaren heer achter de bar van het restaurant.

leuk verblijf gehad, was zeer schoon

beetje gedateerd, als je sávonds een drankje wil doen in het centrum moet je wel een fiets of auto hebben

schone kamers, de mannelijke eigenaar van het hotel heel vriendelijk, de vrouwelijke iets minder, ontbijt was goed, ligging goed. Bootje gehuurd voor 17,50 per uur als je een rondje giethoorn doet ben je 2,5 uur bezig incl koffie

Absolute aanrader in het noorden van Giethoorn
    • Tweepersoonskamer met Terras

Goede ontvangst met veel uitleg over omgeving en mogelijkheden. Rustige ligging - ruime, mooie kamer - boottochtje vertrekkend uit het hotel - fietsverhuur door het hotel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

De hotel ziet het er mooi uit, maar prijs kwaliteit viel tegen

Hotelkamer viel tegen, dat is absoluut geen 4 sterren waard. De wc papier is van recyclepapier dat is een dikke minpunt. De verwarming gaat s avonds automatisch uit.

De restaurant was mooi, atmosfeer. De eigenaar van t hotel is een hartstikke aardige man die ons een warm welkom gaf.

aangenaam, vriendelijk en goed gelegen fietshotel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

ontbijt had iets uitgebreider gemogen, koffiemachine was een ramp

de bedden lagen heerlijk supervriendelijke uitbaters, zeer geengageerd goede ligging ontbijt ok, diner zeer lekker en verzorgd

Meer moet dat niet zijn. Wij hebben een geslaagd weekend gehad. We gaan zeker een keertje terug
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De fietsenstalling is wat aan de kleine kant, maar als iedereen zijn fiets er weg zet zoals gevraagd word is er eigenlijk geen probleem

Prima ontbijt, nette kamers, vriendelijke bediening en lekker eten. Men kan er s'avonds nog rustig een glaasje drinken.

Zeer fijn verblijf met een super vriendelijke eigenaar!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

- De douche was aan de kleine kant, maar zeker doenbaar.

- Hartelijk en warm onthaal. Vriendelijke eigenaar. - Eigenaar was zeer behulpzaam en empathisch. - Eigenaar verhuurde zelf boten en gaf een zeer goed uitleg over de omgeving en de vaarroute. - Hotel gelegen in een rustige omgeving en toch dicht bij het toeristische centrum.

Van 4* naar 3*
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamer leek op een zolderkamer. (Bovenkamer met dakkapel) Minibar (koelkastje) in de kamer was leeg en uitgeschakeld, er waren geen drankjes beschikbaar. Verder waren er slechts 2 koffiesticks en 2 theezakjes voorhande. Badkamer is erg klein, 2e set handdoeken lag in de kamer, hiervoor is geen ruimte in de badkamer. Douche is zeer klein waardoor erg benauwd, ziet er wel keurig en schoon uit. Dit alles voor een 4* hotel?!

Het diner is geweldig en het ontbijt, perfect. De bediening zeer behulpzaam en erg vriendelijk, restaurant ziet erg netje uit.

• Tweepersoonskamer met Terras

Bar op de kamer zat niks in.Had wel verwacht dat er enkele basisdrankjes (bier-cola-water) zouden in staan. Stond wel ijskastje te draaien maar niks erin. Licht boven de spiegel mocht iets sterker zijn.(slechte zichtbaarheid om te scheren)

Het Eten was overheerlijk Het was zeer proper en netjes. Uitstekende ligging-zeer rustig. Zeer vriendelijke mensen.

Het was een ruime kamer in een rustige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was niet echt bijzonder.

Het was een ruime kamer in een rustige omgeving. De badkamer was lekker ruim en schoon. Ruime gratis parkeerplaats voor het hotel.

De rust en netheid.

Eigenlijk weinig commentaar .alleen de kamer was heel warm .maar daar kunnen ze ook niets aan doen

De rust en netheid.en het voelde heel eigen met jan en zijn vrouw

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima, aanrader!

Kamer bij de achteruit gang is wat lawaaiig door dichtslaande buiten deur. Enigszins gehorig door trappenlopen naar 1e etage.

Uitermate vriendelijk personeel, prima ontbijt, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Vriendelijke bediening, en lekker diner, wijnen waren ook ok

De kamer was heel sober , op tv kregen we geen belgische of nederlandse zender, badkamer was piepklein, geen of heel weinig hotelservice, geen opbergruimte om toiletgerief te leggen.

Ontbijt was goed, maar heel beperkte keuze.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Genieten

Badkamer erg simpel

Nette eenvoudige kamer. Erg vriendelijk ontvangen. Op loopafstand van oude centrum. Aanrader huur een fluisterboot bij eigenaar. Boeken met mooi weer. Houd u niet van drukte boek dan doordeweeks een kamer. Restaurant is goed, ontbijt uitstekend verzorgd. Wij komen nog eens terug.

Top verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wij hebben een zeer aangename tijd gehad in hotel De Harmonie. Het personeel was vriendelijk en heel enthousiast. Ontbijt was voldoende. Het eten in het restaurant was lekker en niet al te duur. Het hotel ligt in een prachtige omgeving, rustig en je zit volledig in de natuur. Als je liefhebber bent van de natuur dan is dit zeker een aanrader! Het hotel is de ideale plek om uitstappen te maken (per boot / fiets / te voet). We hebben zowel de fietsen als de fluisterboot gehuurd tijdens ons verblijf. Zeker zijn prijs waard! Het hotel organiseerde zelf ook een boottocht van +/- 1u30 en zorgde tijdens de tocht voor een boeiende uitleg over de omgeving en het ontstaan van de grachten. Geen vraag was te veel, we krijgen heel wat nuttige informatie. Wij gaan zeker nog terug! :-)

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Geslaagd 3 daagjes Giethoorn.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt was uitgebreid en goed. Kamers waren goed, vooral niet klein. Eten in eigen restaurant was goed. Eigenaren waren zeer vriendelijk. Boten en fietsen die we gehuurd hebben waren uitstekend. Kortom..niets mis mee.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

fantastisch

weinig zenders op tv maar ja dat is ook Niue echt belangrijk

leuke ontvangst bootjes bij hotel te huren direct aan het water heerlijk gegeten en ontbijt buffet prima. en gratis wiki.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het is echt genieten als de zon schijnt. En buiten onze dag van aankomst scheen ze volop.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Goed onthaal met de nodige informatie over de streek, de wandelpaden en andere te bezoeken dorpen van de omgeving. Goed gelegen zodat je de twee delen van het centrum van Giethoorn bezoekt. Het deel in de directe buurt van het hotel is het meest pittoreske, wordt ook niet overspoeld door groepen toeristen en de bewoners van dat gedeelte zijn uiterst vriendelijk. Je kan er ook een fluisterboot huren om de kanaaltjes af te varen.

Hotel is een aanrader voor wie de rust opzoekt en wil wandelen (of varen) door een prachtige natuur.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Gastvrijheid. Rustige omgeving. Prachtige omgeving (vooral het varen met een fluisterboot (te huur in het hotel) doorheen het natuurgebied en de grachtjes in Giethoorn is een absolute topper).

ideale plaats om Giethoorn te bezoeken

eieren en spek waren koud bij het ontbijt, er was geen (fris)drank voorzien op de kamer

uitgebreid ontbijt, nette kamers, goede locatie, bootje en fiets te huur aan het hotel, koffie en thee voorzien op de kamer, vriendelijke ontvangst

Zeer goed hotel we zijn erg tevreden

Er was wel een water koker op de kamer met 2 kopjes maar er waren geen theezakjes of wat oplos koffie we hebben er ook niet naar gevraagd maar voor een 4 sterren hotel mag dit er wel bij gepresenteerd worden. Ook shampoo of douch zeep was wel aanwezig in de douch maar werkte niet.

het ontbijt was ruim voldoende werd telkens aangevuld Wat zeker een plus punt was dat voor ons de bedden zeer goed waren en de televisie was erg groot en we hadden de laatste kamer op de gang wat zeer rustig was. Ook een fijn zitje op de kamer. Als we wilde konden we buiten zitten er waren verschillende terrassen Ook vloerbedekking op de gang was perfect zodat je de mensen niet hoorde lopen

• Beoordeeld op: 14 november 2016

De kamer was prima maar sober. Prijs-kwaliteit verhouding was wel scheef.

Hartelijke ontvangst, goede locatie in het mooie noordelijke deel van Giethoorn, prima ontbijt.

Giethoorn , een bezoek waard.

Interieur is aan vernieuwing toe, en kleine badkamer, We hadden iets meer verwacht van een 4-sterren hotel.

Goede ligging , aan de rand van Giethoorn, Vriendelijke uitbaters van het hotel. Ook alles bijzonder proper.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Waren 2 geweldige dagen en nachten!!!!!!

Wij waren erg tevreden!!! Niet direct iets te noemen dat tegen viel.

Alles was eigenlijk prima! Het diner 's avonds in het restaurant was geweldig! In tijden niet zo lekker gegeten en heel gezellig!!!! Bedden prima! ' s Ochtends uitzicht prachtig! Ontbijt was ook goed!!!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Hotel Prima, Geweldige Ontvangst!

Douche wat meer waterdruk tijdens douchen, Douche op zich niks mis mee

Hotel Prima, Geweldige Ontvangst!!! Leuk Gelegen Giethoorn is Fantastisch, Hoteleigenaren zijn Geweldige mensen,zeer in de weer om het de gasten naar de zin te maken

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Zussenteam !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Dat we geen langer verblijf geboekt hadden, dus dienen we terug te keren hé, ;).

Vanaf eerste minuut vriendelijk onthaald, met deskundige uitleg,en de vriendelijkheid heeft ons het hele verblijf bij alle vragen blijven vergezellen. Halfpension met heerlijk dinermenu, we hebben niets gewijzigd, lekker samengesteld, en ook lekker van genoten.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel op goede locatie met bootverhuur
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Geen hedendaags interieur maar wel verzorgd

Vriendelijkheid personeel, heel goed inbegrepen 4-gangen menu, bootverhuur vanaf het hotel, uitgebreid verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Een ruime propere kamer waar het 's avonds heel rustig...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een ruime propere kamer waar het 's avonds heel rustig is. Uitstekend verzorgd en lekker eten, zowel het ontbijt als 's avonds. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

We zijn een midweek geweest. Het was geweldig, mede door het mooie weer.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Iets te ver van het dorp voor gasten van onze leeftijd.

Het ontbijt was uitstekend en goed verzorgd. Over de kamer en de badkamer zijn we zeer tevreden. Werden op tijd in orde gemaakt. Bij terras aan het water hadden we een andere voorstelling. Geen uitzicht en te stil.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima hotel, leuke eigenaar!!

Sobere kamer, niet echt 4 sterren. Maar wel prima.

Prima hotel, heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. De eigenaar is erg aardig en weet veel te vertellen. Hebben een boottocht met hem gemaakt door Giethoorn.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Gastvrij en prettig ontvangst en verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel ons niets tegen en voldeed aan hetgeen wij voor ogen hadden

Ontbijt en diner waren uitstekend Faciliteiten waren goed Zeer gastvrije bediening en personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Beslist een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen koelkast op de kamer. Geen airco terwijl de ganse dag de zon op de kamer gericht staat.

De ligging van het hotel. Een ruime kamer met een groot terras. Prima ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ideale locatie om met de fiets de omgeving te verkennen, net buiten het superdrukke centrum .
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De mogelijkheid om bij het hotel een bootje te huren en 's avonds onder begeleiding van de hotelbaas met deskundige uitleg over Giethoorn. Het heerlijke avondmaal.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Giethoorn = supermooi
    • Tweepersoonskamer met Terras

De eigenares was heel dominant ,ik hoorde uitspraken naar klanten ,die ikzelf niet zou aanvaarden. Haar echtgenoot maakte het verblijf dan wel goed ,hij was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed hotel, je voelt je er zeer welkom
    • Tweepersoonskamer met Terras

Vriendelijk ontvangst en personeel, goede uitleg over omgeving en activiteiten. Fiets en boot verhuur bij het hotel. De kamer beviel ons ook goed, ruim, netjes, mooi terrasje bij de kamer en een heerlijk bed. Het restaurant is ons ook goed bevallen en ontbijt is ook prima geregeld.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Fijn verblijf gehad met vriendelijk personeel, locatie was voor ons prima
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kleine ijskast op kamer was wel fijn geweest

halfpension gehad eten was prima, goede locatie aan de rand van Giethoorn (oude gedeelte) Lekker rustig, kon van hieruit fijn wandelen en varen. Personeel vriendelijk, alles was netjes schoon

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

helemaal top
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

het enthosiasme van de eigenaar en zijn vrouw om over alles te vertellen ,het eten alles was echt heerlijk deze mensen zijn echt bezig om je verblijf tot een feest te maken

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Een eerlijke aanrader.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De douche mocht iets ruimer zijn.

Heel verzorgd en lekker ontbijt, waarbij de kok onmiddellijk op uw noden inspeelt. Zeer rustige en prachtige omgeving. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en uitbaters.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prachtige ligging, zeer mooie streek , ooievaars op 30 meter van ons kamerraam .
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Lekker ontbijtbuffet, werd iedere keer terug bijgevuld. Goede ontvangst bij aankomst met uitleg en fiets kaarten .Zeer lekker HP met vier gangen dat vlot werd geserveerd .Zeer mooie ligging , eigen boothaventje met deskundige begeleiding door de hotel manager. Hij heeft ook een nieuwe grote boot , heel leuk en goede uitleg ,samen met de andere hotelgasten door oud Giethoorn varen.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Mooi hotel en echt genieten van de natuur! Absolute aanrader!!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er zat een kuil in de matras (kamer 13 aan de raamzijde). E-bike zadels zijn wat aan de harde kant doordat de gel-kussens erg dun zijn.

Prachtig hotel, we hadden een luxe kamer met terras aan het water. Uitermate vriendelijk personeel, zowel ontbijt als diner waren uitstekend. Avondtour met de rondvaartboot was fantastisch. Fietsen die we huurden zijn nieuw en reden erg goed. Fantastische fietsroutekaart van het hotel. De omgeving rond het hotel is absoluut prachtig en rustgevend stil.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Wij hebben genoten van ons verblijf hier en keren zeker nog eens terug.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Voor ons was alles in orde. Misschien een klein min puntje, de stalling voor de fietsen was volgens ons iets te klein.

Ruime keuze voor het ontbijt en het avondeten was lekker en netjes gebracht. De kamers waren proper en ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prachtige locatie!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Iets meer comfort op de badkamer misschien

Het was een heerlijk verblijf, alles op wandel en fietsafstand, zeer goede fietsen, lekker ontbijt en vriendelijk personeel! We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Het verhuren van fietsen wordt aangeboden maar kan slechts tot 18:00 uur! Dat is natuurlijk onhandig als je naar het dorp wil gaan om bijvoorbeeld uit te eten.

Verbleven in juni 2016

👍🏻

Niets op aan te merken

Zowel accommodatie, omgeving, service, ontbijt, avondeten en personeel waren voor ons top.

uitstap giethoorn

de vele kunstvormen, anders niks

ALLES, was tip top in orde

Attent.

Trede van ontbijtzaal naar receptie hal Bedriegelijk.

Goed ontbijt, en kamer.Hotel spic en span.

Gezellig, comfortabel en vriendelijk verblijf. Kan het iedereen aanraden!

Er viel mij niets tegen!!

Het ontbijt is prima en de kamers zien er netjes uit. De bedden slapen prima!

verder uitstekend !!

Het bed kon veel beter , de matrassen waren helemaal doorgelegen !!!

Alles prima , behalve het bed !!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima kamer met mooi uitzicht

Geen bijzonderheden

Prima kamer met mooi uitzicht

Rustgevend weekendje weg

Ontbijt viel wat tegen.

Rustige ligging van het hotel. Ruim terras aan water.

Uitstekend, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De locatie, een goede uitvalsbasis om de mooie omgeving te gaan bezoeken. Aangenaam rustig gelegen!

Personeel was heel vriendelijk, alles was goed geregeld.

Het bed viel tegen, het waren 2 aparte matrassen.

Personeel was heel vriendelijk, alles was goed geregeld.

Goed hotel voor een paar dagen

Personeel, hygiëne, lokatie en het restaurant

Fijne locatie en erg vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De uitstraling is ietwat gedateerd.

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ontbijt was gering, we waren tegen einde van de ochtend,...

Ontbijt was gering, we waren tegen einde van de ochtend, maar dan nog... Het was wel lekker op zich, maar niets bijzonders.

leuk tussendoortje, ook in de herfst.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Mindere bezetting in dit hotel na 1 november.

zeer vriendelijke bediening op seizoenseinde.

GOED

NIETS

ALLES WAS PERFECHT

We waren nog nooit in Giethoorn geweest. Was leuk om te zien maar gaan geen tweede keer.

Bedden waren voor ons te zacht. Het weer haha.we ware

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Gezellig verblijf in familiehotel

Kleinigheidje: Geen spiegel in slaapkamer

Gastvrije en informeel personeel, mooie kamers, goede bedden, goed en lekker eten, uitgebreid ontbijtbuffet

Een aanrader voor wie een deugddoende vakantie wil !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De ligging van het hotel en de aangename uitbaters en personeel.

Voelde ons thuis
    • Tweepersoonskamer met Terras

beter selectie op de gasten

persoonlijke ontvangstB

goed jammer van het weer

Het ontbijt was goed De hulp was uitstekent na pech met een eletrische fietske

Rustig en mooi hotel , gelegen aan de rand van het dorp. Mooi onderhouden bootjes Vriendelijk & behulpzaam personeel Ruime parking

Prima.

Prima.Leuk hotel en fijn en aardig personeel. Van alle gemakken voorzien.Bootjes huren fietsen en routes.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

NETTE KAMER EN GELUK MET HET WEER

EEN KAMER OP HET GELIJKVLOERSZEER GOEDVOOR DE PRIJS

LEKKER ONTBIJT

Mooie kamer met prachtig terras aan het water
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooie kamer, groot buiten terras en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzame hotel eigenaren/ personeel

Super super , echt genieten

Alles ,was gewoon super

heerlijk wandelen en fietsen
    • Tweepersoonskamer met Terras

ontbijt prima kamer basic maar ruim + terrasheerlijk

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Harmonie