Beoordelingen over Hotel Hartlief 3-sterren

Hoofdstraat 83, 9528 PC Buinen, Nederland

#1 van de 2 hotels in Buinen

Last minut overnachtig

Weet ik niet

Vriendelijk personeel, geboekt een uur voor aankomst 22.00 uur en nog konden we dineren. Heerlijk gegeten, goed geslapen en prima ontbijt. Romantische kamers, schone kamer en badkamer. Top

Een plek om te genieten!!
    • Familieappartement

De sfeer, de leuke aankleding van de Ibiza-kamer, dat we 3 slaapkamers hadden met ieder eigen badkamer en alles was zeer schoon, heerlijk zitje met schommelstoel. Genoten!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Makkelijk bereikbare locatie, goed restaurant met fijne...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwaar ( lokaal ) verkeer waarschijnlijk als gevolg van landbouwoogsten. Hotel ligt op kruising. Kleine kamers, te zachte bedden.

Makkelijk bereikbare locatie, goed restaurant met fijne bediening

Formidastisch!

NIETS.

De prachtige en attente ontvangst,hetvriendelijke personeel die ons moeilijk verstond maar graag tijd vrijmaakten om ons zoveel mogelijk uit te leggen wat er allemaal te bezichtigen was om en rond de verblijfplaats.Zeer vri3ndelijke eigenaar.(wij spreken soms te plat dialect en dat zonder dat we het zelf weten)

Ruimtelijk appartement.
    • Familieappartement

Geen op of aanmerkingen. Prima hotel!

Ruimtelijk appartement. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zowel het avondeten als het ontbijt was prima.

Geweldig ruime familiekamer

Helemaal niets!

We hadden het familie appartement, geweldig, van alle gemakken voorzien, 3 slaapkamers met douche en toilet. Verrassend ingericht, echt Ibiza😃 netjes en schoon. Op de gang was een koffie en thee corner met alles erop en eraan. Goede bedden. Het ontbijt was perfect, continu aangevuld en wilde koffie halen en de eigenaar zag me aankomen en pakte direct de kan en schonk het in. Een service die je niet zo vaak meer ziet. We hebben zaterdagavond gegeten in het onderliggende restaurant Zorro. Was ook perfect. Vanaf hier bezoek gebracht aan wildlands wat vanaf onze woonplaats ver rijden is. Nu hadden we maar 1 x de meer dan 2 uur durende autorit op een dag.

Ik heb een goed verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het diner kreeg ik de soep heel snel ik moest op het hoofdgerecht lang wachten dat mag de volgende keer beter

Ik heb heerlijk ontbeten en het diner was ook heerlijk het was wel erg warm in het restaurant maar dat lag aan het warme weer buiten voor de rest heb ik me prima vermaakt en ik hoop volgend jaar weer te komen

Mooie kamers, goed ontbijt en hele vriendelijke service.

De faciliteiten voor drinken op de kamer zoals bijvoorbeeld een koelkastje of koffiezetapparaat.

Mooie kamers, goed ontbijt en hele vriendelijke service.

Super!
    • Familieappartement

Ontzettend vriendelijk personeel, kamper was super, verder voortreffelijk lekker gegeten in het restaurant. Ook ontbijt was top, zeker gezien de prijs.

Alles was top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat is moeilijk ... misschien dan het gemis van een botermes tijdens het ontbijt haha Nee ik zou niets kunnen bedenken wat ons tegen viel.

Alles was top. De kamers schoon en netjes. Misschien voor sommige aan de kleine kant maar wij vonden het prima. Wat heb je nodig op je kamer als het beneden bij personeel veel gezelliger is ? Het bed ligt lekker. Douche was goed. De sfeer is relaxed. Het terras is zonnig. Om nog maar te zwijgen over de omgeving ! Wauw! Het personeel is zeer vriendelijk. We konden helaas niet blijven eten omdat we andere verplichtingen hadden maar wat we voorbij zagen komen deed ons letterlijk het water in de mond lopen. Ondanks dat we meer dan 140km ervandaan wonen, zal dit niet de laatste keer zijn dat we er waren.

Mooie kamer, goede douche, ontzettend vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het stoorde ons niet, maar hou rekening met enig geluid vanuit het grote restaurant.

Mooie kamer, goede douche, ontzettend vriendelijk personeel/eigenaar. Geweldig restaurant, waar vooral de echte carnivoor ruimschoots aan z’n trekken komt.

Leuk en gezellig hotel voor familietrip
    • Familieappartement

Ibiza lounge was geweldig. 3 kamers met eigen douche/toilet en nog een flinke woonkamer met een klein koelkastje. Op de gang kon koffie en thee worden gehaald. Superleuke hemelvaartsvakantie gehad.

heerlijke plek voor een uitstapje naar Drenthe
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het team van dit hotel is bijzonder gastvrij, vriendelijk, sympathiek en klantgericht zonder dat het geforceerd of gedwongen is, kortom: echte mensen mensen die de gasten oprecht een fijn verblijf willen geven

Gastvrijheid.
    • Familieappartement

Het tapijt had vlekken, en er waren luchtverfrissers die een heel sterke geur verspreiden. Dit was niet prettig en gaf het idee dat het normaliter niet fris rook.

Gastvrijheid. De koffie- en theehoek vonden wij heel fijn. De traplift was ook heel fijn (voor mijn ouders).

Goede ontvangst, vriendelijk personeel en goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn niet van de laatste tijd, maar prima in orde. Wel goede bedden en dat is belangrijkste !

Goede ontvangst, vriendelijk personeel en goed ontbijt

Heb echt even 'vakantie' ervaren, al was het maar voor 1 dag!

Tip die ik heb doorgegeven: extra gordijntje voor de lamellen, zodat er 's ochtends geen daglicht de slaapkamer in kan komen.

Schone en ruime gezinskamer, hartelijk ontvangst, hele fijne sfeer, heerlijk ontbijt met o.a. Spaanse hapjes, uitstekend restaurant met heerlijke tapa's.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Geen idee

Wij waren met 14 mensen, 8 volwassene en 6 kinderen. Het personeel was vriendelijk. Het familie appartement was geweldig en de kinderen vonden het helemaal te gek. Zeker het ontbijt waar ze zomaar van alles konden pakken.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Super.

De kamers zijn schoon. Het ontbijt is voldoende en lekker. Je kan heerlijk eten in de avond bij het restaurant van het hotel. Iedereen is erg vriendelijk. Wij hebben een geweldig en gezellig weekend gehad.

Wij waren er maar voor 1 nachtje en het was echt alleen om...

Wij waren er maar voor 1 nachtje en het was echt alleen om te slapen ivm bezoek naar familie op vakantiepark. Maar wij waren zeer tevreden over de kamers en hygiëne. Zeker aan te bevelen.

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt, zeker op de eerste ochtend, geen glazen voor de jus d' orange, weinig keus in brood, ik had 2 boterhammen bijna op, toen kwamen er verse broodjes... halverwege ons ontbijt werd gevraagd of we thee wilden, want dat stond niet klaar! eieren waren koud.

de kamer. op de laatste avond deed de tv het niet, men had het te druk in het restaurant om het te verhelpen, dus geen tv!

Alles schoon.

Niets viel tegen. Accomodatie is wat gedateerd maar in zeer goede staat van onderhoud. Uitstekend overnachtingsadres.

Alles schoon. Prima bed, heerlijke douche. Medewerkers uiterst vriendelijk en zeer correct.

Fijn hotel, ruim, gezellig, lekker ontbijt. Jammer dat het zo gehorig is!.
    • Familieappartement

Helaas was het zeer gehorig. Tot middernacht stond de muziek in het restaurant onder de kamer hard aan. De handendrogers in het toilet beneden waren heel hard te horen boven. Verder waren de bedden erg zacht.

De ontvangst was hartelijk, zeer vriendelijke man die ons de kamer wees. De Ibiza lounge was ruim; 3 slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Perfect voor ons gezin van 8. Het ontbijt was lekker, werd vlug aangevuld en we hadden een fijne grote gedekte tafel voor 8. Inrichting is over the top maar dat is juist erg leuk voor zo'n nachtje weg.

Prima hotel voor een of meerdere nachten in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enig klein nadeel voor wat lange mensen is de lengte van het bed.

Hele vriendelijke eigenaar. Kamers erg mooi. Fijn ook dat er een koffie corner aanwezig is waarbij je ook de mogelijkheid hebt een boek uit de boekenkast te lezen.

Prima kamer, goede bedden.

Beetje gehorig.

Prima kamer, goede bedden. Heerlijk ontbijt en het hotel heeft een super heerlijk Spaans restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Goede sfeer.

Superaardige mensen, uitgebreid en origineel ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Superaardige mensen, uitgebreid en origineel ontbijt! De locatie is beeldig. Wel wat lawaai van drukte in het restaurant, 's avonds. Maar al met al prima plekje met leuke sfeer!

Topweekend!! Een aanrader!

We hadden graag een bad gehad, of iets grotere douchecabine.

Ontbijt was top, maar het restaurant was UITSTEKEND!!!!!!! Ontzettend vriendelijk personeel :)

Helemaal geweldig; een echte aanrader!!!
    • Familieappartement

Helemaal geen op- of aanmerkingen; het was perfect!!!

Wij hadden 2 nachten de Ibiza lounge gehuurd: 3 slaapkamers, 3 badkamers en woonkamer. Super schoon, heel gastvrije eigenaar en heel vriendelijk personeel. 's Ochtends lekker ontbijt en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant!!!!

Zeer hartelijk en servicegericht, goed diner en ontbijt. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warm onder het schuine dak. Wel complete spaanse beleving 😂 locatie nodigt niet uit voor wandelingetje in de omgeving. Kleine kinderen in de gaten houden, op een hoek gelegen. Maar terras is wel omheind.

Ibiza familiekamer erg mooi! Ideaal voor familie met 3 slaapkamers. Goede bedden. En ruimte voor kinderbedje.

Ik heb de eerste nacht geen oog dichtgedaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb de eerste nacht geen oog dichtgedaan. Het hotel is erg gehorig en heeft geen airco. Dat is bij temperaturen boven de 30 graden niet prettig. Daarom heb ik de andere nachten erg anders geboekt. Mijn collega's zijn wel gebleven en konden vanwege de lange werkdagen wel goed slapen, maar snapten mijn probleem wel.

Leuk hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muffige geur in de kamer , deze was overigens wel heel school! Het rook alleen niet fris

Heerlijk gegeten in het restaurant beneden en ook ontbijt was goed! warm ontvangst en leuke kamer

Goed bezig en douche, rest te weinig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Airco was gewone ventilator, met 27 graden buiten nt echt aangenaam. Draadloos internet geen vast bereik of snelle verbinding. Nt meer van deze tijd dus..

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prima slaapplek voor een aantal dagen Drenthe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verschil in kamers in het hotel van zelfde prijsklasse. Meeste kamers met balkon en meer ruimte, onze kamer (aan de kopse kant van de gang) had dit niet. Staat geen onderscheid bij het boeken.

Gastvrij & goed verzorgd!

Raamverduistering kon beter.

Vriendelijke bediening in zowel het hotel als restaurant El Zoro. Kleinschalig hotel met zeer goed verzorgd ontbijt & verse aardbeien!

Genieten!
    • Familieappartement

Het is wat gehorig, maar dat is dan ook echt het enige. We hebben er niet minder om geslapen of genoten.

Wij hadden de Ibiza lounge en het was heerlijk! Alles keurig schoon en netjes. Ook het restaurant was super. Heel vriendelijk personeel. We voelden ons erg welkom. Heerlijk gegeten en echt genoten. Eerste keer met onze kinders in een hotel en t was top!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Super!
    • Familieappartement

Eigenlijk was alles top, maar als ik dan toch iets moet noemen: de ventilator in de badkamer blijft wel lang doorgaan. En de matrassen waren ietsje te zacht naar mijn smaak

Wij hadden de familiekamer; eigenlijk een appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers. Geweldig! Het appartement was lekker ruim en had mooi beschilderde muren. De koffiebar op de gang was ook prima! Het ontbijt de volgende morgen was prima; alles wat je zou mogen verwachten was aanwezig. Het restaurant El Zorro is zeer goed. Uiterst vriendelijk personeel, en de tapas zijn een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het appartement (met drie slaapkamers en en zitkamer) was...
    • Familieappartement

Bij aankomst was er geen personeel aanwezig in het hotel. We konden wel naar binnen, maar er was niemand. We moesten dus wachten. Ook was het was behoorlijk gehorig! We sliepen boven het restaurant en daar was tijdens de eerste avond een feestje en dat hoorde je heel erg. Vervelend!

Het appartement (met drie slaapkamers en en zitkamer) was ruim. Elke slaapkamer had een eigen badkamer. Heel luxe en nieuw. Op de gang was een koffiecorner gemaakt, zodat je zelf (gratis) koffie of thee kon halen.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De gastvrijheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer. Was wat klein en is aan modernisering toe

De gastvrijheid. Erg vriendelijk personeel Ontbijt was simpel maar alles stond op tafel. Voor ieder wat wils

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Perfecte overnachting
    • Familieappartement

Overnachting met het gezin in de Ibiza lounge. Perfecte kamer. In de ochtend verrast door een heerlijk ontbijt. Zeer aardige gastheer. Dit hotel is een aanrader voor iedereen.

Perfect voor familie's
    • Familieappartement

Het was s avonds erg druk in het restaurant, gelukkig hadden we gereserveerd, maar moesten evengoed lang wachten. Voor ons niet heel erg, maar met kinderen is dat iets minder. Koffie/thee gelegenheid op de kamer is handiger.

Het diner en het ontbijt was echt heerlijk. Het appartement was mooi ruim, schoon en mooi ingericht.

heel erg prettig voor herhalingvatbaar
    • Familieappartement

het eten was uitstekend, de kamers was heel schoon en goed ingericht. personeel was heel content en bereidwillend. erg gastvrij. beveel het iedereen aan om daar te overnachten en te eten

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Fantastisch!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb diep nagedacht en heb geen klachten kunnen bedenken!

Supergezellig en uitstekend gegeten! Zeer vriendelijke mensen en je voelt je meteen thuis! Prima kamer!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Eten was uitgebreid en goed verzorgd!
    • Familieappartement

Geweldige familiekamer! 1 Nadeel was de krakende, gehorige vloer van bovenverdieping of naaste verdieping (van personeel/ eigenaar).

Eten was uitgebreid en goed verzorgd! Mooi ingerichte familiekamer!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

erg aardige mensen, familiekamer is een aanrader en het...
    • Familieappartement

Hotel is wel wat gehorig, maar daar hadden we geen last van (was niet 's nachts)

erg aardige mensen, familiekamer is een aanrader en het restaurant ook.

Uitstekend ons verblijf in Hotel Hartlief
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets, alles was geweldig.

Uitstekend het zag er geweldig uit. Ook de betaling met mijn bankpas van de Rabobank was goed want U was de enige waar ik zo kon betalen ik heb geen visa euro/matercard en maestro. bij andere hotels kon ik niet betalen.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ibiza lounge
    • Familieappartement

Jammer geen balkon en af en toe lawaai van restaurant.

Heerlijk dat als je met meerdere personen gaat, je in een eigen woonkamer en eetkamerkan zitten en niet op je hotelkamer hoeft te hangen en dat er hotel faciliteiten zijn dus opgemaakte bedden handdoeken en schoonmaak.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn niet geluiddicht, we lagen op bed en hoorde de geluiden uit het restaurant en de keuken.

Ontbijt was goed, s'avonds in het restaurant gegeten en dat was erg goed!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Familieappartement

De tv deed het niet, maar dat was niet heel erg. Men heeft er alles aan gedaan om deze weer werkend te krijgen, helaas lukte dat niet op die avond.

Een heel fijn hotel. Erg vriendelijk personeel en voortreffelijk eten. Ook een fijne lokatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

We hebben genoten.

Heerlijk ontbijt.

Vriendelijkheid en eten

Toppie Joppie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt heerlijk erg gezellig en goed restaurant

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Weg uit de drukte en toch dichtbij musea en natuurgebied
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie lokatie in Drents stil dorp. Kamer met balkon, heel stil. En een uitstekende keuken.

We hebben een prima overnachting gehad. Hartelijk ontvangst en uitstekend ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was prima en schoon. Een uitstekend bed. Kamer met balkon. Lekker ontbijt. Het restaurant is aan te raden! Heerlijk gegeten.

Het eten en het personeel waren echt super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten en het personeel waren echt super!

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Alles zag er prima verzorgd uit. Heerlijk gegeten in het restaurant.

De fijne sfeer en mooie, knusse persoonlijke aankleding!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De fijne sfeer en mooie, knusse persoonlijke aankleding!!

Personeel was zeer vriendelijk !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm in de kamer..

Personeel was zeer vriendelijk ! Kamers zagen er goed uit en een heerlijk ontbijt voor dat geld

Gezellige verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel muggen op de kamer.

Na afloop van festival Grolloo gezellige ontvangst en heerlijke bitterballen gekregen van onze gastheer. Super.

Aangenaam verblijf gehad!

Geen klachten!

Heel erg vriendelijk personeel, schone zéér nette kamer. Pluspunt is het restaurant wat in hetzelfde pand zit!

Mooie rustige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamer, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Alles naar wens,rust.

Niets ,was gewoon goed

Alles was gewoon goed ,en in de juiste verwachtingen

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel,sfeervolle en zeer schone kamer! Heerlijk gegeten in het restaurant. Chapeau!

Uitstekende service en prima kamer met balkon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als er iemand over de gang loopt, rammelt de deur. Alsof er iemand binnen wil komen

Vriendelijk ontvangst. Prima kamer

Vriendelijke mensen, prima kamers (ook voor hele gezinnen), goed ontbijt

Het personeel en de tapas.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel en de tapas.

De kamer en badkamer waren erg schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer waren erg schoon. Bes=d was prima, goed geslapen. Lekker ontbijt.

Super!!

Heerlijk ontbijd. Vriendelijk personeel

familie kamer was echt SUPER!
    • Familieappartement

familie kamer was echt SUPER! ontbijt was ook uitstekend .

het behulpzame en vriendelijke personeel

kamers zijn kklein en basic

het behulpzame en vriendelijke personeel

Lekker en rustig verlopen .super relaxed

Niks het was goed.

Het ontbijt was heerlijk vriendelijk personeel wij hebben genoten.het eten was super.

Top !!!!!

was goed zo

De gastvrijheid, aardige ontvangst, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en avondeten, en prima kamers !!

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten in het restaurant

Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Service met een Spaans tintje!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service met een smile. Een fantastisch ontbijt, vriendelijke mensen, ik ben als klant super behandeld!

Super accommodatie

De bank

Super handig dat je met een gezin van 5 een appartement tot je beschikking hebt met meerdere slaapkamers en douches

• Beoordeeld op: 24 december 2017

N.vt