Beoordelingen over Havenhotel Texel 3-sterren

#3 van de 4 hotels in Oudeschild

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Zeker doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Prijs kwaliteitverhouding is boven verwachting. Leuke kamer. Heerlijke bedden. Kofiie thee en flesje water op de kamer. Zeervriendelijk personeel en n goede kok.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Onze kamer (Suite) bestond naast de badkamer uit een...
    • Suite

Het hotel is ietwat gedateerd, maar dat heeft z'n charme ook wel weer. Het enige minder prettige was de centrale luchtverversing. Deze, en het koelkastje, maakt 's nachts een geluid, wat irritant kan zijn.

Onze kamer (Suite) bestond naast de badkamer uit een slaapkamer en aparte zitkamer. In de zitkamer is genoeg kastruimte (met hanggedeelte). Er is ook een minikoelkastje en de mogelijkheid om koffie of thee te maken. De kamers zijn goed ruim, de badkamer aan de kleine kant. De douche is goed. Voortreffelijke bedden en lekkere banken. In beide kamers een prachtig uitzicht op de haven. Het ontbijt was voortreffelijk ... vers en rijk gevarieerd!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Een ontspannen verblijf op een zeer gunstige locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Bepaalde details vragen meer aandacht (vlekken vloer/stoel, losse wc-bril, gebroken haakjes).

Een prettige bejegening. Een ruime kamer met uitzicht op de Waddenzee! Een uitstekend ontbijt. Een buitengewoon aantrekkelijke locatie! Een gunstige prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Héérlijk weekend uitwaaien en solexen op Texel met vriendinnen!

Schoonmaak zowel van de kamer als het hele hotel. Hygiëne is onder de maat. Langere tijd met de Franse slag schoongemaakt was onze indruk. Oude vloerbedekking en rook wat muf. Bij terugkomst kamer waren de handdoeken niet verschoond, de vuile koffie kopjes en glazen niet omgewisseld en de thee/koffie niet aangevuld. Prullenbakjes ook niet geleegd. Badkamer was erg klein, hangt een sterke rioollucht. Jammer, miste de puntjes op de i

Ontbijt was prima, voldoende keuze en verse producten. De kamer ruim en het uitzicht prachtig ( panoramakamer) Locatie Super, idyllische plek.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Heerlijk verblijf, prachtige lokatie, goede keuken.
    • Suite

Op de matrassen had een top moeten liggen. Nu voelde je de veren er door komen. De vloerbedekking en de gestoffeerde zitmeubelen (stoel en bankstel) deden smoezelig aan.

Ontbijt uitstekend. Kamer prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mooie ontbijtzaal waar we heerlijk hebben zitten genieten...

Veel trappen Lage schuine plafonds, spiegel in badkamer te laag voor lange mensen

Mooie ontbijtzaal waar we heerlijk hebben zitten genieten van het uitzicht op de haven Ook mooi uitzicht vanuit de kamer. Goed bed.

Mooie ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Was wat ouderwets, maar de locatie en het uiterst vriendelijk personeel maakte dat helemaal goed.

Mooie ruime kamer. Mooi uitzicht. Ontzettend vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

De ligging is prachtig in de haven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het hotel is aan een grote schoonmaak toe. Overal zie vuil, viezigheid en spinnenwebben. De hond van de eigenaar verblijft in het restaurant/bar/lobby gedeelte waardoor een hondengeur aanwezig is.

De ligging is prachtig in de haven.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

gewoon volop genoten

we zijn drie nachten gebleven in dit prachtige hotel, Het uitzicht is geweldig, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, we komen zeker nog een keer terug

Prachtige kamers op een toplocatie en een erg gastvrij en goed restaurant. Ontbijt ook super.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht

Op termijn wel eens gaan denken om te schilderen en vloerbedekking diep reinigen. Douchekop en geleider vernieuwen deze waren wat gammelig.

Vriendelijke personeel en eigenaren, toplocatie en vewennerij in het restaurant eveneens prachtig uitzicht op de haven.Gaan beslist nog eens terug.

Eigenaars en personeel was erg vriendelijk en behulpzaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Kamer een beetje aan de kleine kant en beetje klein en ongelukkig balkonnetje. Schoonmaken had iets beter gekund,werd ietwat slordig uitgevoerd.

Het ontbijt was uitstekend. Uitzicht vanuit het restaurant tijdens ontbijt en diner geweldig, vanwege bedrijvigheid in de haven.

We hebben genoten!

Een héél klein puntje: er was geen föhn.

De buitengewoon vriendelijke ontvangst door Heleen en het fantastische uitzicht. Eindelijk een hotel met een aparte grote prullebak in de kamer ( halletje)

Fijn dat er een airco op de kamer aanwezig wad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Vervelende trap naar boven. De loungeset op het terras voor de gasten is niet onderhouden waardoor wij er niet konden zitten.

Fijn dat er een airco op de kamer aanwezig wad. Ook prettig dat er lounche stoelen op de kamer aanwezig waren.

Gezellig charmehotel.

Het oude, een beetje muffig voltapijt, zowel op de kamer als in de gang, is aan vervanging toe. De airco werkte onvoldoende bij deze tropische temperaturen.

Het personeel was zeer vriendelijk en het uitzicht op de Waddenzee en de oude haven was prachtig. Het charmante, ietwat ouderwetse interieur was heel gezellig. We hadden een ruime erkerkamer, met uitzicht langs beide kanten.

Het was een deugddoende reis ,goed ontspannen
    • Suite

Het kon wat properder zijn ,als ik het raam opentrok was het allemaal zwart tussen het raam,er was veel verf van de deuren. Er is geen lift

Ontbijt was heel lekker ,we hadden een grote kamer en mooi uitzicht,en het eten s'avonds was ook heel lekker. Heel mooi uitzicht in de ontbijtruimte.

Prachtige lokatie en heerlijk eten
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Groot parkeerterrein, maar helaas geen laadpaal (maar er staat er wel één op loopafstand, 1 straat verder)

De lokatie is geweldig, de gastvrijheid is buitengewoon, mooi terras met prachtig uitzicht en heerlijk eten!

Prachtige panorama kamer.

De entree met toegang naar 2e verdieping vanwege gedateerde vloerbedekking

Prachtige panorama kamer. Schoon, mooi ingericht met prachtig uitzicht op haven en wadden

We hebben genoten van ons verblijf op Texel
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

De reden dat ik er niet meer zou slapen is alleen omdat ik slecht ter been ben en er geen lift is. Verder is het gewoon een heerlijk hotel.

Het maandmenu was fantastisch!!

Fantastisch Pinksterweekend gehad in deze parel bij de haven van Oudeschild.

N.v.t.

Prachtige kamer met uitzicht op de Waddenzee, prima ontbijt, fantastisch diner heerlijk zonnig terras, vriendelijk personeel die alles uit de kast halen om het naar je zin te maken.

Gezellig hotelletje op prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het niet flexibel zijn van de bazin bij het diner. Info over bezienswaardigheden en wandelingen in de buurt was minimaal maar men deed wel moeite om op te zoeken.

De locatie aan de haven

Heerlijk ontspannen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Geen tegenvallers kunnen ontdekken!

De kamers zijn netjes, comfortabel, alles aanwezig, mooie locatie, heel goed en uitgebreid ontbijt en heel vriendelijk personeel!

Ruime kamer en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant.

Ondanks de ruime kamer, moest je door de balken toch nog gebukt uit bed komen, als je je hoofd niet wilde stoten. De inrichting van de kamer had beter gekund. Het badkamertje was, zeker in verhouding tot de kamer, erg klein.

Wij hadden de zolderkamer 'Erker'. Heel ruim. Het bed was groot en erg lekker.

Het havenhotel is onderdeel van onze fijne minivakantie op Texel
    • Suite

De kamer is wat gedateerd, met wat mankementen in de inrichting van de badkamer en ventilatie

De locatie is waanzinnig en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Aangenaam verblijf in een mooie rustige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Rioolgeur op de badkamer. Wastafel en spiegel hangen best hoog voor kleinere gasten. Weinig goede/directe verlichting in de kamer als een vrouw zich wil opmaken. De worteltjes van de vorige gasten lagen nog in het koelkastje en er zat nog water in de waterkoker en het koffiezetapparaat. Kopjes en glazen zou ik persoonlijk ondersteboven aanbieden. Recensies dat het erg schoon is kloppen niet helemaal. Stof bleef op tafels in het restaurant liggen waar geen gasten zaten. De vloerbedekking was ook stoffig.

We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was netjes verzorgd. Koffieapparaat moest op de eerste dag wel eerst schoongemaakt worden. Tweede dag moesten de koffiebonen aangevuld worden (bezetting 4 kamers) Bedden waren comfortabel.

Kamperen in ijsland in een hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Alle leidingen waren bevroren en de wind kwam in de kamer. In de eerste nacht geslapen in een soort van ijskast. De volgende dag extra electrische kachels geplaats, maar het verblijf was kamperen in een hotel. Kon geen water gebruiken, niet douchen en wc niet doortrekken.

Ontbijt en viergangendiner was goed

Redelijk en wat ik al zei: Hotel goed isoleren tegen kou.

Zie vorige vraag.

Ontbijt was goed gepresenteerd en voldoende. Helaas niet biologisch wat we gewend zijn. Dit heeft meer namelijk meer smaak Volgende keer gaan we toch hier naar op zoek. Kamer Dijk op de bovenste verdieping was s'nachts veel te koud omdat de oostenwind pal op het hotel stond. Het waaide gewoon om je hoofd, waardoor we heel slecht sliepen terwijl de bedden goed waren. Ik zou toch adviseren om te isoleren, want in de winter komen we hier niet meer.

Hele fijne plek waar we ons altijd thuis voelen

Helemaal niets.

Heerlijk hotel met vriendelijk en attent personeel op een super locatie. Mooie ruime kamer, heerlijk ontbijt, zicht op de haven en Waddenzee. Parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Zeer aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht

Het weer maar daar kunnen ze niets aan doen 🤣🤣🤣

Persoonlijke benadering. Zeer hulpzaam en uitstekende keuken en bediening Kan Panorama kamer aanbevelen.

Een korte maar supervakantie!

Te weinig vakantiedagen.

Geweldige mooie ruime kamer. Super uitzicht op de haven en de Waddenzee. Verrassend ontbijt met wisselende heerlijkheden. Het diner is een echte aanrader! Het hotel wordt gerund met hart en ziel!

Charmant hotel in de prachtige haven van Oudeschild
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het is een oud gebouw met veel trappen. Voor ons geen bezwaar maar wel iets om rekening mee te houden als je slecht ter been bent.

Charmant hotel met sfeervolle kamer met een warme sfeer. We hadden de kleinste kamer (iedere kamer is weer anders) maar dat is zeker geen minpunt. Bedden in een nis, erg knus. Mooi zitje bij de TV. Koffie en thee faciliteiten. Een inpandig balkon met hoge krukken voor een mooi uitzicht. Er staat zelfs een verrekijker op de kamer. Hoe bijzondere is dat. Ontbijt zeer goed. Zowel warme en koude gerechten. Fantastische eigenaar.

Fijne minivakantie dicht bij huis!
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het was volledig naar verwachting.

Hartelijke ontvangst, prettige sfeer en grote gastvrijheid. We kregen de suite: heerlijke kamer met zitgedeelte, kleine badkamer en een ruime slaapkamer met waanzinnig uitzicht. Romantisch en luxe! De ligging is werkelijk spectaculair, aan de haven van het prachtige oude dorp. Daarnaast prima gegeten, goed ontbijt met heerlijk vers warm brood en zalige koffie (zeer belangrijk!) en speciaal compliment voor het heerlijke gebakken spek bij de eieren.

Prima verblijf maar hotel mag wel een kleine opknapbeurt hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Handdoeken waren schoon maar oud. Stopcontacten deden het niet allemaal. Twee zakjes thee in het doosje dus allebei een kopje per dag was beetje karig Lekkage van de wasbak Wasbak heel klein dus de waterkoker vulden we met bekertjes water

Personeel was geen moeite teveel en de keuken is heerlijk.

Beetje oud hotel, maar een unieke ligging.... voor uitzicht op de 2e etage moet je lang zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het was wegens de verhoging van de dijk rondom heel erg stil in het hotel. Maar dat werk schiet al aardig op. De ramen in de kamer met loggia zitten zo hoog, je ziet vanuit de kamer alleen de lucht. Zelfs in de panorama kamer moest ik op mijn tenen gaan staan om naar buiten te kijken, echt heel jammer, want het hotel ligt op een prachtig punt.

Ontbijt was goed, personeel behulpzaam en vriendelijk. uniek gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Locatie en uitzicht erg mooi, ontbijt karig, kamers erg gedateerd, badkamer rook naar riolering

Kamer was oud en gedateerd. Bruine vloerbedekking. Het rook in badkamer naar urine/riolering. Bed stond onder schuin dak, vaak mijn hoofd gestoten. Ontbijt was erg karig

De locatie en het uitzicht. Grote kamer met een 2 zitsbank

Het hotel heeft mooie grote kamers.
    • Suite

De hygiëne in de badkamer kan beter, er lagen wat haren van de vorige gasten op de grond en in de wasbak.

Het hotel heeft mooie grote kamers. Wij verbleven in de suite met een mooi uitzicht over de haven vanuit de slaapkamer. Het ontbijt was lekker, met een keuze uit verschillende broodjes en verschillend beleg, eieren met spek, verse sinaasappelsap en yoghurt.

Ik had het drukker verwacht in het hotel en in het restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

De kamer was erg klein. Ik was alleen maar met 2 personen dan sta je constant op elkaars tenen.

De locatie want het hotel staat aan de havenmond van Oudeschild.

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Kamer en ontbijt, zeker voor de prijs. Ook dat de keuken avonds open was tot 20 uur.

Kamer was super schoon. Kamer was heel klein en de badkamer minimaal. Hotel heeft een opfrisbeurt nodig, vies halletje naar boven. Ontbijt was best, maar niet om over naar huis te schrijven. Altijd meer dan je zo thuis eet, maar al met al vond ik het zwaar aan de prijs voor wat je kreeg. Vorig jaar zaten wij voor €100,-meer in het kurhaus. Locatie is wel top, zo in de haven. Maar zal dit hotel nooit aanraden aan bekenden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Voor een kort verblijf uitstekend .
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Wat ons tegenviel was het gebrek aan een lift .

Ontbijt en het personeel waren zeer vriendelijk en voorkomend Lokatie en de parkeermogelijkheden zijn uitstekend . De kamers zijn schoon , netjes , maar gedateerd . Trap naar de kamers zijn voor ouderen een behoorlijke hindernis .

Weekje chillen op Texel
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

We komen regelmatig in dit hotel, iedere keer weer is het een beetje thuis komen. De ligging is prachtig aan de haven, vanuit elke kamer heb je uit zicht op de haven of op zee. Prima ontbijt in een zaal met een prachtig uitzicht op uit en in varende boten. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Heerlijk ontbijt maar ook twee keer gedineerd in het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het is een oud sfeervol hotel maar helaas ook met veel trappen.

Heerlijk ontbijt maar ook twee keer gedineerd in het bijbehorende restaurant. Erg goed! Vriendelijk personeel. Locatie heeft een schitterend uitzicht over de haven.

Heerlijk verblijf met uitzicht op zee en de haven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Hotel is wat gedateerd, kamer trouwens niet. Uitzicht vanuit restaurant mooi, eten veel maar kwaliteit +\-. Ontbijt degelijk

Geweldig leuke kamer met prachtig uitzicht vanaf ons terrasje. Vriendelijke ontvangst, makkelijk parkeren ondanks dat we moesten betalen.

rustgevend, relaxed hotel

iets minder steile trap, geen lift !

Vriendelijk personeel, mooie locatie (midden in de haven), eenvoudige maar prima kamers, perfect ontbijt gezellige bar, kortom geweldige keuze

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prettig dat de kamer een apart woongedeelte mét een...
    • Suite

Wij vonden de inrichting gedateerd. Tapijt op de vloer (rook muffig) zouden wij graag vervangen zien door gladde vloer (tegels, laminaat o.i.d.). Dat is o.i. hygiënischer. Raam open en de frisse zeelucht binnen laten hielp. Paar kleine klusjes op de kamer waar wij verbleven: douchekop ontkalken, afvoer douche liep niet goed door, raam slaapgedeelte sloot moeizaam. Moet makkelijk te verhelpen zijn.

Prettig dat de kamer een apart woongedeelte mét een koelkastje heeft. Bed goed. Ontbijt goed. Schoonmaak goed. Koffie/thee/bronwater op de kamer: goed. Charmant: het is een oud pand en niet alle vloeren zijn horizontaal. Leuke indeling van het gebouw, maakt ons nieuwsgierig naar de andere kamers.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het ontbijt en Diner

het trappenhuis naar de kamers is smoezelig en in onze beleving is de vloerbedekking aan vervanging toe, het rook onaangenaam. De familiekamer , bed uitstekend, douche erg klein, wij vonden dat er veel te veel stekkers en stekkerdozen waren, overals snoeren en verlengsnoeren , losse tafeltjes, Misschien wat anders inrichten.

Het ontbijt en Diner

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Lekker uitwaaien op Texel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

een paar elektrische apparaten lieten het helaas afweten. Maar medewerkers losten dat goed op.

Vriendelijk en zeer behulpzame medewerkers, heerlijk gegeten, prachtige plek aan de haven, ruime- betaalde- parkeergelegenheid, magnifiek gefietst.

Bijzondere locatie in Oudeschild op Texel.

Er is niks tegengevallen.

Een heel gezellig hotel op een super leuke locatie, n.l. in de haven van Oudeschild. Comfortabele kamer met prima bed. Schone badkamer. Zeer plezierig personeel en lekker ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Knus maar compleet hotelletje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht

Badkamer had beter gekund, was erg klein en gebruik van het wasbakje om b.v. tanden te poetsen was een crime.

Unieke locatie op havenhoofd altijd veel te zien kleinschalig hotel en toch compleet gemoedelijk en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Fijn hotel, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

De badkamerdeur met glazen ruitjes erin vond ik niet zo fijn. Ik was met een vriendin samen en op deze manier hadden wij geen privacy onder de douche en op het toilet!

Vriendelijke ontvangst, prima ontbijt. Kamer ietwat aan de kleine kant, maar prima voor de ene nacht door wij geweest zijn.

Gemengde gevoelens, zal hotel niet aanbevelen en zal er ook niet meer verblijven.

De kamer was onder het dak, 1kant van het bed moest je heen kruipen. 30 C ,airco deed het niet. Na nacht 1 de kamer niet goed schoon. Na nacht 2 netjes. Smal trapje in de kamer naar boven. Krijg je koffer er bijna niet door. Jammer.

Ontbijt was prima, het personeel heel vriendelijk. Diner zeer goed.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima plek om te kunnen genieten van Waddenzee en Oudeschild.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Het was binnen erg warm. Bij het open houden van de schuifpui kwam er koele lucht binnen maar ook veel muggen. Er zijn erg veel trappen in het hotel.

Het uitzicht op de haven.

Havenhotel Texel kamer De Wadden
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Dat je voor het fantastische uitzicht vanaf je kamer op de havenmond en de Wadden opeen hoge kruk moet zitten (begijpbare bouw ivm de weersomstandigheden in de herfst en winter, maar met prachtig weer, zoals wij hadden, jammer, maar zeker geen minpunt)

Het uitzicht: aan de ene kant de Wadden en aan de andere kant de haven. De vriendelijkheid van de eigenaren en het personeel wat de ontspanning 100% maakt.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Genieten op een mooie locatie en het veelzijdige eiland Texel.

Aandacht voor hygiene. Badkamer was niet helemaal schoon. Haren in het putje. Er zaten bloedvlekken in een handdoek.

Prima ontbijt met zicht op de haven en de havenmond. Vriendelijk behulpzaam personeel. De mooie locatie. Prachtig veelzijdig eiland.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Een reis naar een andere wereld, weg van de drukte, en naar een vissershaventje zoals van toen.

Bedden zijn te zacht!

Locatie, dwz aan het eind van de wereld, na fietstocht in de regen bleek de normale toegangsweg afgesloten en moesten we omrijden om er te komen...maar toen kwamen we op deze superromantische plek aan de haven😃 En de service, prima stel hartelijke meiden!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Kleinschalig hotel met geschiedenis op bijzondere locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Diner was matig. Geen lift, lastige trap naar 2e etage voor mensen die slecht ter been zijn.

Prachtig uitzicht op de haven. Gebouw met geschiedenis. Geen standaardkamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleinschalig.

Bedden zijn uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht

Frisse wind door het pand zou geen overbodige luxe zijn. Door de verschillende niveau's in het pand sluit je veel gasten uit( slecht ter been) Het is niet van deze tijd dat je vanuit je kamer eerst naar de begane grond moet waar je dan vervolgens weer een trap op moet om in de ontbijt/ diner ruimte te kunnen komen. Inpandig redelijk gedateerd het terras buiten kan ook wel een opknap beurt gebruiken.

Bedden zijn uitstekend. Diner en ontbijt prima voor elkaar mensen zijn aardig

Havenhotel is top
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Er kunnen altijd zaken verbeterd worden maar is voor deze accommodatie niet noodzakelijk

Diner is van zeer goede kwaliteit Uitbaters zijn zeer gastvrij Mooie locatie met vele mogelijkheden voor uitstapjes O.a. zeehonden spotten, wad lopen, garnalen vissen met een kotter,wandelen, fietsen,bierbrouwerij, ecomare,jutten museum kortom een prima stek om te verblijven

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Uitstekend verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

We werden heel vriendelijk ontvangen. En kregen de grootste kamer van het hotel. Een kamer met een prachtig uitzicht. Het ontbijt was heerlijk en ook in de ontbijtzaal heb je een prachtig uitzicht over de haven. De bedden zijn uitstekend! Hier komen we zeker terug.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Heerlijk hotel op een van de mooiste plekken van het eiland
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

We misten een simpel leeslampje bij de fauteuils, vonden het niet geriefelijk dat je in/op bed moest gaan liggen om te lezen. En de koelkast zoemde, niet hard, maar van die heerlijke stilte die je 's nachts buiten de stad kunt ervaren was geen sprake.

De locatie, de sfeer van het hotel en de hartelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Uitgebreid en smakelijk ontbijt, alleen de eierdopjes en de...

Het eiland is in dit seizoen rustig, het hotel daarmee ook.

Uitgebreid en smakelijk ontbijt, alleen de eierdopjes en de krant ontbraken. Vriendelijke ontvangst. Ruime kamer. Diner smaakte goed.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

In één woord: ZALIG!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht

Vergeleken met de kamer is de badkamer ietwat klein, met name de douchecabine. Mijn man paste er maar nét in! ;-)

De Deluxe Panoramakamer was SUPERRR, ontbijt idem! Én waanzinnig leuk, lief & vriendelijk personeel; jullie zijn TOPPERS, meiden! ;-)

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het hotel staat midden in de haven van Oudeschild!

Het hotel staat midden in de haven van Oudeschild! Een leuke ervaring. De kamers waren ruim en van alle gemakken voorzien. Het personeel was heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Super dagen gehad.

Zou het niet weten.

Wij hebben genoten in het Haven hotel. Voor ons was de locatie perfect, prachtig uitzicht. Kamers mooi. Groter dan we hadden verwacht.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Was een fijn verblijf allen die 3 punten jammer.

het water van de douche zat heel weinig druk op . de brasserie / restaurant was al om 15H dicht . als we aan kwamen was er niemand alleen een GSM NR op de deur .

het personeel was zeer vriendelijk en informatief . Het ontbijt was zeer goed en voldoende . wij komen zeker nog eens terug .

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

1 dags verblijf
    • Suite

Kamers ruim, iets wat gedateerd maar zeer netjes. goed verzorgt ontbijt. vriendelijke gastvrouw en heer. Op een zeer leuke locatie in de haven van het dorp Oudeschild.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

aanrader!

ontbijt en ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Uniek op de punt van de haven gelegen kleinschalig hotel met uitzicht op de haven en de waddenzee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

Ontbijt was werkelijk uitstekend, uitzicht fantastisch, zeer vriendelijke en behulpzame mensen

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Leuk hotel, fijn personeel

Het uitzicht

Het uitzicht over de waddenzee

Been Parker facaliteiten en geen afsluitbare fietsenstalling

Het uitzicht over de waddenzee

prima ga zo weer terug

uitzicht onbijt diner

• Beoordeeld op: 30 september 2018

leuk voor deze keer, maar niet voor een volgende keer
    • Suite

erg kleine douche/wc hygiene m.n in de douche oude meubels op de kamer

eten prima kamer/hotel matig toplokatie

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Geweldige kamer qua ruimte en op een aantrekkelijke locatie!

Geweldige kamer qua ruimte en op een aantrekkelijke locatie!

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Bedden waren wat zacht.

De locatie en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 25 september 2018

het ontbijt was prima en mooi uitzicht over de haven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met een Loggia

het ontbijt was prima en mooi uitzicht over de haven. Kamers zijn basic maar wel proper.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Locatie in de haven van Oudeschild is erg leuk

Locatie in de haven van Oudeschild is erg leuk

Goed hotel met eilandgevoelen

Kleine badkamet

U zit op de eerste rij om de havenactiviteiten te bekijken, ook bij ontbijt en diner.