Beoordelingen over Grandcafé Hotel de Viersprong 3-sterren

Laanweg 1, 1871 BH Schoorl, Nederland

#3 van de 5 hotels in Schoorl

Schoon verblijf, uitgebreid ontbijt, een echte aanrader!!

Het ontbijt was zeer uitgebreid. De kamers superschoon. Geen opdringerig personeel, je kunt er gewoon lekker vakantie vieren. Fietsen te huur aan de overkant van het hotel. Supermarkt, en bakker ook aan de overzijde. Wil je niet in het hotel lunchen en dineren dan kun je op loopafstand genoeg gelegenheden vinden. De omgeving is prachtig, maar je moet wel van wandelen of fietsen houden.

Voor herhaling vatbaar!

Goede kamer, schoon en netjes. Prima prijs/kwaliteitsverhouding en een erg goed ontbijt alles aan tafel gebracht en diverse producten in overvloed, verse jus'orange en het eitje kunt u gekookt , gebakken of als roerei krijgen kortom een topontbijt.

Het was een heerlijk verblijf op een leuke plek vlakbij de prachtige duinen van Schoorl.

Niets is me tegengevallen.

Het ontbijt overtrof onze verwachtingen: geen buffet, maar een prachtig opgemaakte tray met allerlei heerlijkheden voor een goed en gezond ontbijt.

Prima verblijf om de omgeving te verkennen

Kamer erg klein, geen balkon. Badkamer verouderd. Gehorig. Zee bij Schoorl is rode vlag i.v.m. gevaarlijke stroming.

Geweldige locatie. Mogelijkheid tot stalling fietsen. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. T.o. fietsen verhuur. Prachtige omgeving voor fietsen en wandelen. Klimduin voor kinderen aanrader!

Top locatie met een heerlijk ontbijt

Bedrijfsleidster was tijdens het afrekenen niet vriendelijk (bijvoorbeeld vragen naar of het verblijf ons is bevallen werd niet gevraagd, jammer want dit was namelijk zeker het geval). Het andere personeel daarentegen was super gastvrij en vriendelijk. Als tip wil ik de bedrijfsleidster ook graag meegeven dat ze de factuur opmaakt op basis van de boekingsbevestiging van de gast, dit voorkomt fouten zoals bij onze boeking ook het geval was (eerst teveel betaald waardoor ik weer terug moest komen).

Perfect ontbijt

Goed.

Een advies is wel om dubbele beglazing te plaatsen en airco op de slaapkamer te hangen zodat je de raam niet open hoeft te zetten om de slang van mobiel koelapparaat naar buiten te hangen. Scheelt een heleboel straatlawaai!!

Het ontbijt was top. De slaapkamer was ook goed ingericht! Fijne douche en ook nog een ligbad.

Was prima voor 1 navht

Geen stopcontacten in ieder geval te weinig voor opladen mobiel. Wel koffie zet gelegenheid en water koker maar geen koffie of thee te bekennen. En suiker en melk. Douche vloer werd kledder nat na gedoucht te hebben wij zijn namelijk best groot dus het water spatte tijdens het douchen gemakkelijk uit de douche bak.

Een kleinschalig super centraal gelegen hotel met schone, ruime kamers en heerlijk verwen ontbijt.

Het is al de 3x keer dat we hier kwamen, dus echt tegenvallen doet er niets. Verbeterpunten zijn er wel. De deur van de kitchenette verspert de doorgang indien geopend; met een ander scharnier is dit eenvoudig op te lossen. Er is nauwelijks kastruimte om kleding op te hangen/bergen. Het warme water is echt heet; een mengkraan met temperatuursinstelling in de douche zou veel ellende kunnen voorkomen... Open (in principe onveilige) WiFi toegangspunten met een wat zwak signaal in de kamer zijn eigenlijk niet meer van deze tijd.

Ruime kamers met kitchenette, waarin waterkoker, koelkast, magnetron en koffieapparaat (senseo). Ontbijt wordt aan een tafeltje in het Grandcafé gebracht, met verse jus d'orange, eitje naar keuze en warme drank naar keuze. Uitgebreide keuze aan kazen, vleeswaren, div. ander beleg, broodsneetjes en bolletjes. Muesli en yoghurt alsmede vers fruit zit er ook bij. Zeer uitgebreid dus en leuk om 's ochtens het dorpsleven op gang te zien komen. Het hotel heeft een eigen (gratis) parkeerplaats en mogelijkheid om zelf meegebrachte fietsen 's nachts te stallen. De ligging direct tegenover het klimduin in Schoorl is natuurlijk onverslaanbaar! Een mobiel airco-apparaat helpt de kamer (alle direct on het dak) tijdens zonnige dagen wat koeler te maken.

Genieten

bij de Diner zaten bij je keuze niet standaard frietjes/gebakken aardappelen en groente. daardoor was de prijs verhouding aan de hoge kant!

het ontbijt was geweldig en mooie ruime kamers!

Aangenaam verblijf!

Op de boekingssite stond koffie en thee beschikbaar. In de kamer waren er wel voorzieningen aanwezig maar geen theezakjes, suiker etc. Dit had ik wel verwacht. Als je later aankomt kun je niets meer krijgen. Het zou wel een aanrader zij om dit wel op de kamer beschikbaar te hebben.

Heerlijke bedden, ruime kamer. Ontbijt was goed.

Heerlijk verblijf in de Viersprong

Wij hadden kamer nr 6, een fijne kamer met volop zon en uitzicht. De kamer was ruim, goed bed en prima badkamer Ook het keukenblok was fijn. De supermarkt in de buurt is erg handig. Het ontbijt was meer dan voortreffelijk en het personeel erg vriendelijk

Aangenaam verrast

Tv op slaapkamer veel te hoog opgehangen. Vanaf bed is de afstand te groot om goed de ondertiteling te lezen. Ga je op het bankje zitten dan krijg je een stijve nek van het omhoog kijken.

Mooie frisse kamer en ruime badkamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt en leuk gepresenteerd op houten plank. Koffie was heerlijk en lekker geluncht. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prettig, wel op druk kruispunt maar dat was bekend.

Er was maar 1 lage stoel in de kamer, dus om de beurt erop.

lekker ontbijt, wel ontbrak iets van suiker/krentenbrood, beschuit of cracker, plakje koek. ruime kamer

Het personeel was erg vriendelijk, de kamer was zeer ruim en...

Het personeel was erg vriendelijk, de kamer was zeer ruim en had zelfs een klein keukentje in een kast. Voor het ontbijt kregen we een uitgebreide selectie aan tafel gebracht. We waren er slechts één nachtje, maar het beviel uitstekend.

Heerlijk bediend door vriendelijke mensen in een gastvrij etablissement

De kamers zijn redelijk sober maar dit hoeft niet anders.

Vriendelijke en goede bediening. Bij vragen komt er een ter zake doende antwoord of oplossing. Echte gastvrijheid en de daarbij horende plezierige service. Ontbijt is prima en wordt indien gewenst aangepast aan je wensen, eitje hoe wilt u dat? Ook het restaurant is uitstekend, zeker de prijs kwaliteit verhouding. De ligging aan het klimduin is natuurlijk fantastisch.

Ontbijt super, aan tafel geserveerd.

Veel verkeersoverlast tot diep in de nacht. Raam open in de nacht is geen optie. Badkamer wordt erg nat tijdens het douchen

Ontbijt super, aan tafel geserveerd. Grote kamer. Mooie lokatie in het centrum. Lekker gegeten savonds.

Redelijk hotel.

Kamer aan de doorgaande weg waar heel veel verkeer over gaat. Vrij rumoerig. Ook erg warm op de kamer. Raam kan open maar door het verkeer wordt je hier ook niet blij van.

Ontbijt was prima, aan tafel geserveerd. Heel smakelijk. Prima bedden. Bijzonder schoon. Smaakvol ingericht.

Het is een heerlijk hotel, wij kregen een hele ruime kamer...

Het is een heerlijk hotel, wij kregen een hele ruime kamer met fijne mobiele airco waardoor het heel snel lekker koel werd. Het ligt op fijne locatie tussen de restaurantjes en aan de voet van de klimduin. Ook het ontbijt was uitgebreid en erg lekker, wat ons betreft echt een aanrader

Weekendje Schoorl.

Hum, beetje moeilijk, want er is niet zoveel aan te doen. Het hotel ligt aan de doorgaande weg, vandaar, ook s nachts, veel verkeer lawaai.

Mooie ruime kamer, zeer vriendelijk personeel, prima verzorgd. Dikke duim!!!!

Een echte aanrader

We werden heel gastvrij ontvangen. Het eten was erg lekker en ook hier was de bediening prima. Het ontbijt was een echte verassing. Het werd aan tafel geserveerd en naast de juice, de koffie en de roerei, kwam er ook een grote schaal met allerlei broodjes en ander lekkers. De kamer had naast prima bedden, zelfs een airco. We vinden de 4-sprong een prima kleinschalig hotel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een wat ouder pand, waar behoefte is aan /cq waar men bezig is e.e.a. te renoveren ?

Voor half negen kan er niet ontbeten worden. Gevraagd of er toch iets te eten was omdat ik een afspraak elders had om kwart voor acht. De avond tevoren werd een doos in de koelkast op de kamer gezet, waarin vier dikke sneden brood zonder boter met plakjes kaas en plakje ham zat, een pakje appelsap en klein banaantje. Teleurstellend.

Het ontbijt de tweede dag was goed verzorgd.

Fijn hotel, mooi centraal met prettige bediening

Geluidsovernacht in de nacht, tip voor het hotel om oordopjes er neer te leggen. Het bed was prima, de deken was erg warm, tip zomerdekbed te gebruiken. In de douche werd het wel erg nat, een trekker zou je dan denken,maar er was geen afvoer op de tegelvloer, tip douchecel op douchegedeelte afschermen. Keukenblokje in de kast, super, maar je moet er wel net achterkomen, tip je zou hert kunnen vermelden.

Bediening super leuk en goed adekwaat. Hotel ligt mooi centraal. Heerlijk ontbijt!

Heerlijk comfortabel en ontspannend verblijf in het kloppend hart van Schoorl

Er is niets dat echt tegenvalt, dit is zeker een aanrader. De volgende puntjes kunnen voor anderen interessant zijn en maken het beeld compleet. In tegenstelling tot wat Booking.com vermeldt betreft het geen echt 2-persoonsbed, maar twee tegen elkaar geplaatste en apart opgemaakte comfortabele eenpersoonsbedden. De genoemde kitchenette heeft geen kookplaat en geen pannen, wat overigens ook niet 'beloofd' was. Door de ligging aan een doorgaande straat kun je (ook 's avonds) wat geluiden van het verkeer verwachten. Het ondergelegen (bijbehorende) grandcafé geeft echter geen enkele vorm van overlast, kan in tegendeel juist als fijne aanvulling gezien worden! Onze kamer en vijf andere kamers zijn alleen via een trap bereikbaar, maar je hoeft gelukkig niet via het café.

De kleinschaligheid van deze accomodatie is eigenlijk de charme van De Viersprong en de locatie in het centrum van Schoorl aan de voet van het Klimduin is super en de aanwezigheid van gratis privéparkeerplaatsen is in Schoorl echt een must. De kamer is schoon en erg ruim. Naast een magnetron zijn er een waterkoker, senseo koffieapparaat en wat bestek en borden. Een volwaardige koelkast en een tafel met stoelen maken de kamer geschikt om er langer te verblijven en zelf de lunch te verzorgen. De ruime badkamer heeft een bad en aparte douche, waarvan de temperatuur goed te regelen is. Het ontbijt wordt in de gezellige en levendige ambience van het grandcafé verzorgd en is voldoende compleet en van uitstekende kwaliteit. Op de kamer is een kleine mobiele airconditioning aanwezig voor hete dagen.

Goede parkeergelegenheid, in centrum, nette ruime kamer,...

Geluid van buiten is hoorbaar, door slecht geisoleerd raam. Maar niet storend tijdens slapen geweest.

Goede parkeergelegenheid, in centrum, nette ruime kamer, goed ontbijt.

Groep sporters kwamen de tafel naast ons zitten terwijl wij aan het ontbijten waren. Dit soort groepen zou ik elders in het restaurant plaatsen !

Beide avonden Diner vanwege de kwaliteit ook ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

kamer was heel warm en door het open raam wat lawaai van buiten.

gewoon een leuke gezellig toegankelijk hotel. klein maar fijn. kamers zijn ruim en fijn. ontbijt was heerlijk. werd aan tafel geserveerd en alles kom aangevuld worden. parkeren is top.

heerlijk hotel voor een lekker weekendje weg.

niets viel tegen.

de verrassing zat in het keukenblokje in de kast (incl.koelkast, magnetron en koffie/thee) de grootste verwennerij zat in het ontbijt!!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Een heerlijke plek!

Geluid van de straat (misschien dubbel glas monteren?) Geluid van de buren. We konden de televisie op normaal niveau bijna verstaan.

Ontvangst, hartelijkheid (ze kende haar gasten), zeer ruime kamer, keukentje vernuftig in kast verborgen, ONTBIJT!, gezellig grand café met lekkere luch, privéparkeerruimte, lokatie.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Prima kamer.

Wij hebben geboekt met korting waardoor prijs-kwaliteit voldoende was. Wij zouden er echter niet de volledige pond voor willen betalen.

Prima kamer. Schoon, echter niet alles netjes afgewerkt; raam kon niet op slot (zo open te schuiven, ook vanaf buiten. Ondanks dat je op eerste verdieping zit geen heel fijn idee). Afzuiger in badkamer ontbrak (gat in plafond) en meer van dat soort kleine dingetjes. Ligging prima en personeel erg vriendelijk. Kan gratis gebruik maken van parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Ontbijt was goed en ook de ruime kamer was prima.

een afscherming van de douche met het bad. de badkamervloer werd daardoor erg nat.,

Ontbijt was goed en ook de ruime kamer was prima. Wel iets lawaai van het verkeer.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Gedateerd hotel zonder luxe.

Helaas hielden de nabij gelegen kerkklokken die ieder half en heel uur luiden ons uit de slaap. Dubbel glas in de slaapkamer zou wellicht verschil kunnen maken. De kamers komen sowieso gedateerd over, en douchen zonder cabine of gordijn is ook niet echt handig.

Parkeren bij het hotel, gunstig gelegen in het centrum van het dorp, goede bedden en een aardig ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Jammer

wij hadden op onze boekingsbevestiging staan een tweepersoonsbed had ik ook op geselecteerd, maar dat was er niet waren twee één persoons- bedden tegen elkaar geschoven. toen we er naar vroegen en de medewerkster navraag ging doen, vertelde ze dat ze geen tweepersoonsbedden hadden en op de site zouden de matras maten staan. Ik heb ze niet kunnen vinden. Wat ook niet vermeld werd op internet dat er geen receptie was en dat er 's nachts niemand aanwezig is en er ingeval van nood een telefoon op de gang was. Dat werd bij aankomst gemeld. Wij waren gezien er allen voor ons gedekt was de enigen die daar hadden overnacht, dat vonden wij helemaal geen prettig idee dat je s'nachts alleen in het pand bent. Ook ging er met het eten een en ander mis. Luxaflex in de badkamer was kapot.

kitchenette. personeel deed haar best om een en ander op te lossen.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima hotel op goede locatie met heerlijk, uitgebreid ontbijt !

Bij de boeking werd aangegeven dat het een kamer betrof met een 2-persoonsbed. Dit hotel heeft echter alleen kamers met 2 eenpersoons boxsprings.

Locatie; dichtbij de duinen en de gezellige restaurantjes van Schoorl. Het hotelontbijt was uitgebreid én lekker met o.a. vers fruit, granola, yoghurt, diverse broodjes en homemade tonijnsalade.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

We hebben er twee avonden gedineerd waarvan de eerste avond goed verzorgt was en de tweede een heel stuk minder. Dat was een domper. Hebben het wel netjes opgepakt vanuit de accommodatie.

Zowel de kamer als het ontbijt waren goed verzorgt. Erg prettig was het "keuken"gedeelte op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Super verblijf op een heerlijke locatie.

Kan niets bedenken.

De locatie is super handig. Naast het hotel kun je fietsen huren en zo de natuur in fietsen. Kamers waren prima en ontbijt was meer dan genoeg !

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

de betaling. Hoewel alleen heb ik voor twee moeten betalen. U toonde geen aanbieding voor een alleenstaande. het hotel was bereid voor een single te rekenen maar zat vast aan uw contract. Aanpassing van uw kant is noodzakelijk o rechtvaardig over te komen.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Niet specifiek. Over het algemeen een goede beoordeling.

Eigenlijk niets tegen gevallen

Ligging hotel. Prettige en behulpzaam personeel. Goede bedden. Goede gratis parkeergelegenheid. Fietsen in de garagebox stallen.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Centrale ligging, ruime kamer, heerlijk bad en goede bedden.

Het is gehorig, elk voertuig dat langs het hotel rijdt hoor je erg goed aangezien het een klinkerweg is.

Centrale ligging, ruime kamer, heerlijk bad en goede bedden.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Gastvrij, comfortabel, sfeervol.

Kleine zaken zijn enigszins gedateerd (bv op badkamer). Douche-stang = handig. Thermostaat-kraan ook. Let op kitrandjes..... Verder prima hoor.

Ontbijt prima, leuk geserveerd. Kamer niet overdreven luxe. Helemaal goed.

HET WAREN HEERLIJKE ONTSPANNEN DAGEN ,VOOR HERHALING VATBAAR.

ALLES WAS PRIMA

Het ontbijt was heerlijk , EN DE KAMERS PERFECT. WE HEBBN GENOTEN .

We hebben een fijn verblijf gehad,goed hotel en mooie omgeving.

Kamer was ruim en netjes. Ruime, nette badkamer. Gratis parkeren bij hotel. Vriendelijk personeel.

Super ontbijt!

Het straatlawaai 's ochtends vroeg

Super ontbijt, ruime kamer

Relaxt en heerlijk ontbijt

Nietsrelaxt

Locatie en gratis parkeren

Super locatie

Kamers ruim en van alle gemakken voorzien. Leuk balkon. De gratis parkeervoorziening bij accommodatie.

De kamer was ruim, functioneel en comfortabel en het ontbijt was super

Top hotel

Hele ruime kamer. Sfeer van het hotel. Uitstekend ontbijt. Ligging.

ontbijt

ontbijt

Schone ruime kamer.

Schone ruime kamer.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Leuk hotel

Lawaai van buiten en na douchen in het bad een laag water op de badkamervloer.

Locatie.

redelijk goed mooie streek

kamers sober maar goed,ontbijt kan voor dit geld wel iets uitgebreider

Helemaal prima we komen zeker weer terug

Temp op kamer erg warm het was wel een zonovergoten weekend.

Prima ontbijt en vriendelijke en behulpzaam personeel

ontbijt heerlijk geen buffet maar een gezellige plank op...

alles was prima

ontbijt heerlijk geen buffet maar een gezellige plank op tafel kamer was prima ze hadden een airco aan staan

Prima dagen door gebracht, goede service van directie en vriendelijk personeel .

Door maatregelen te nemen t.a.v. geluidsoverlast door verkeer. b.v. dubbele beglazing en isolatie.

Het ontbijt vonden uitstekend.

Eigenlijk waren we i.v.m. bruiloft alleen van 3:00 uur tot 9:00 uur in de Viersprong

Kamer in orde; zelfde voor het ontbijt

Prima locatie met zeer vriendelijk personeel.

Jam bij het ontbijt gemist.....

Leuk toeristisch dorpje

We zaten met onze kameraad een hele drukke weg en hoorden de auto,s luid rijden tot laat !

Heerlijk ontbijt , mooie kamer . Leuke omgeving

Het hotel is prima alleen het restaurant en de tv zijn...

Het hotel is prima alleen het restaurant en de tv zijn gedateerd. Het restaurant mag wel een kwastje verf. De tv is ouderwets analoog

Wij hebben er niet geslapen omdat we onverwachts naar huis moesten.

Wij hebben er niet geslapen omdat we onverwachts naar huis moesten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

over ons verblijf in Schoorl wat prima

het verkeer van de doorgaande weg voor onze kamer

dat er een keukentje in zat.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goede locatie en uitstekend ontbijt.

niets!

Goede locatie en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

heel aangenaam geweest

personeel verdient een 10. Eten was eenvoudig maar goed en zeer voldoende. Ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Attent en vriendelijk personeel, goede keuken, rijkelijk...

Attent en vriendelijk personeel, goede keuken, rijkelijk ontbijt.

Gastvrij en royaal

Verrassingsmenu was heerlijk en erg royaal!

Prima kamer en bedden. Goed sanitair en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het was weer heerlijk terugkomen in Schoorl.

Het ontbijt was heerlijk.De sfeer was goed en ontspannen

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het bed en de douche Kamer klein Je kan geen tv kijken vanuit bed de hoek klopt niet Wel senseo geen koffie

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Mijn ouders waren erg blij en willen graag weer terug komen.

Geweldig ontbijt, goede kamer, centraal gelegen, parkeer gelegenheid

Alles op 1 plek.

Alles op 1 plek. Gezellig. Ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

verkeerslawaai.

verkeerslawaai.

Een prima adres voor een overnachting in de kern van het dorp Schoorl.

gehorig, vooral bij aankomst van gasten naar en in kamers. Een beleving dat de gasten bij je in de kamer komen.

ruim, goede bedden en schoon

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel!

Erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt! Ook qua diner erg goed.

Fijn verblijf gehad

Meer variatie in het ontbijt. Dit is nu elke dag hetzelfde

De kleine pentry in de kamer hebben wij erg op prijs gesteld

prima voor herhaling vatbaar

ik zou het niet weten

prima ontbijt en goede kamers

Het verblijf was prima

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was prima

Komen zeker terug

De centrale ligging

De vriendelijk heid en alles was mogelijk