Beoordelingen over Hotel Wilhelmina 3-sterren

Kaldenkerkerweg 1, 5913 AB Venlo, Nederland

#10 van de 11 hotels in Venlo

Mooie locatie

Restaurant, niets voor kinderen op menukaart verder erg prijzig en exclusief. Gangen/ kamers erg gedateerd en veel achterstallig onderhoud....

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

5,5
    Voor één (zakelijke) overnachting een prima onderdak, maar geen aanrader voor een 'verwen'verblijf.

De accommodatie is aan onderhoud toe. De gangen en het trappenhuis zijn smoezelig. De kamers zijn schoon, maar erg sober ingericht. Het meubilair is oud en soms krakkemikkig. Wifi werkte niet.

Het ontbijt was prima; het personeel vriendelijk en er is voldoende parkeergelegenheid. (gelet op het feit dat de accommodatie midden in de stad ligt)

Prima keuze voor verblijf in Venlo.

Geen tegenvallers te melden.

Prima hotel met gunstige ligging. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Hotel is iets gedateerd, maar dat heeft ook zijn charme. Goede parkeervoorziening. Alles bij elkaar prima waar voor je geld. Volgende bezoek weer zelfde hotel.

Centrale locatie

Een kamer op de begane grond aan de straat met grote ramen waar doorzichtige vitrages voor hangen, dus inkijk, geen mogelijkheden een raam open te doen en lawaai van de straat

Centrale locatie

Prima hotel, erg vriendelijk personeel. De familiekamer was zeer ruim en het personeel enorm vriendelijk. Ook met kinderen een fijne plek om te overnachten en te ontbijten.

Vriendelijk personeel heerlijk diner maar basic kamers

De kamers zijn vrij ouderwets en toe aan een opkapbeurt. Er is geen luxe en straalt weinig warmte uit. Toch proper en vriendelijk. De mensen daar doen wat ze kunnen. Het ontbijt hadden wij uitgebreider verwacht

Diner was boven onze verwachtingen. Heerlijk! Er werd ook rekening gehouden met de kinderen

Ruime kamer en perfecte locatie.

Voegen in de badkamer hebben onderhoud nodig

Locatie erg goed, tegenover station, je loopt zo het centrum in. Met parkeergelegenheid. Ruime kamer, lekker bed.

Dit hooguit een 2 sterren hotel.

Het was erg warm in de kamer, waardoor we de hele nacht met open raam moesten slapen met alle herrie van de straat vlak voor het gebouw. De kamer, badkamer en gangen zijn erg gedateerd. De vloerbedekking op de gang is oud en vies.

Het ontbijt was goed. De kamer was schoon.

Heerlijk centrale ligging, helaas niet meer de kwaliteit van weleer.

De hygiëne en staat van onderhoud (m.n. van het sanitair en meubilair op de kamers) kunnen vele malen beter!

Op zich een lekker ontbijt met mogelijke variatie, leuk om balkebrij en suikerbrood bij het ontbijt te vinden. Helaas was veel al op (om 9:30) en moest erom gevraagd worden. Gelukkig was dit geen probleem en het personeel erg behulpzaam.

We waren gast op het bal masquee van de Naate Raaf. Dat was fantastisch. De overnachting maakte het

Beetje "vergane glorie"

Compliment voor de aardige schoonmaakster! Super schoon èn ze was ook nog eens heel erg aardig. Vaak worden deze dames vergeten...

Logies was geen aanrader. Dringend aan renovatie toe!

De receptie was een rommeltje, met allerlei spullen op de grond. De kamer was wat armoedig. Schamel meubilair. Weinig licht. Onhandige bedlampen. Badkamer OK, maar wat aftands. Kleine wasbak. Geen plaats voor toilettas. Ontbijt was wel redelijk, maar om 10 uur begon het stofzuigen. Irritant en onaardig.

De locatie is natuurlijk helemaal top voor het openbaar vervoer. Ontvangst en bediening was vriendelijk. Warm eten ook lekker. Sfeer en uitzicht in eetzaal was goed! De bedden waren redelijk comfortabel en de kamer was schoon.

Prima traditioneel hotel

Geluidsoverlast van personeel die vroeg in de ochtend binnenkomt en de deur elke keer laat klappen

Op loopafstand van waar we moesten zijn voor kerstdiner prima om te overnachten

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima verblijf voor deze prijs.

De ramen/muren zijn nogal tochtig, met name in het restaurant. Oud en versleten tapijt in de gangen, trap en kamer. Ik vernam dat ze van plan zijn te renoveren na de carnaval. Dat is ook wel nodig. De menukaart voor diner is vrij beperkt voor een verblijf langer dan twee dagen.

Heel vriendelijk personeel. Prima ontbijt en heerlijk diner

Prima hotel voor een kort verblijf

Douchen in bad bij kamer 202.Is toch altijd wat behelpen. Ontbijt was goed maar eenvoudig. Geen croissants ook niet op zondag. Geen donker brood.

Prima bed. Dekbed was wat zwaar. Parkeren gratis en makkelijk te bereiken .Je loopt zo de stad in en je bent zo op het station.

het ontbijt was uitstekend.

het ontbijt was uitstekend. Maar het diner was boven verwachting. Gekozen voor het menu Verrassing van de chef. Heerlijk gegeten. Overtrof alle verwachtingen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Een sfeervol hotel, van waaruit je zo een winkelstraat met terrasjes inloopt.

De kluis was wel aanwezig, maar onbruikbaar. Er waren geen koffie- en theezetfaciliteiten. Ook geen toiletartiken en geen antislipvoorzieningen in het bad. Dagenlang was de verwarming stuk, ook beneden in de eetzalen. Ze probeerden het enkele malen met ontluchten, maar dat hielp maar even. Uiteindelijk bleek een van de twee cv.ketels kapot te zijn. De verlichting in de kamer was te weinig en niet handig in het gebruik, vooral de bedlampjes niet. Het bed was heerlijk, maar het dekbed werd steeds weer opgevouwen, dus moest je je eigen bed eigenlijk weer zelf half opmaken.

Het ontbijt was goed. Alleen waren de broodjes koud en de roereieren lauw. Ook was alles elke dag hetzelfde. Wat mijn kamer betreft, die voldeed aan al mijn preferenties: mooi uitzicht, rustig en niet ver van de lift. Het personeel reageerde heel snel op mijn verzoeken en loste alles voor mij op. Zo kreeg ik meteen een lekkere stoel in mijn kamer, naast de leuningloze, harde stoelen, die er al stonden.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima hotel voor een kort verblijf

Kamer wat gedateerd en bed te zacht. Voor een nacht echter geen probleem.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, gratis parkeren op eigen parkeerterrein. Restaurant uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Voldoende voor één nacht.

De binnenkant is oud en aan vervanging toe. Het ontbijtbuffet is niet uitnodigend en dat wat voor roerei door moest gaan echt vies.

De locatie is het beste van dit hotel. Het personeel is vriendelijk.

Supervriendelijk personeel, grote en nette maar heel ongezellige kamer, net niet af.

Het was een hele grote kamer, maar helemaal leeg, bijzonder ongezellig daardoor. Alleen een (goed!) bed, klein tafeltje en 2 stoeltjes en een grotere lege tafel. Niets aan de muren en alleen led-verlichting, wat de gezelligheid niet bevorderde. Daarnaast leek het alsof ze ons niet verwacht hadden. Ja het bed was opgemaakt en er waren schone handdoeken. Maar geen glazen of bekertjes, niets extra op de badkamer, de meeste zenders op TV deden het niet, en er was ook helemaal niets behalve kraanwater, maar ja, zonder glazen kon je dus alleen maar uit de kraan drinken. Geen mini-bar, geen waterkokertje met thee zakjes ofzo. Ik vroeg me heel erg af wat nou het "luxe" aspect was waarvoor ik extra had betaald. Als dat de grootte van de kamer was, had ik liever een kleinere, gezelligere kamer gehad. Mijn indruk was dat de kamer gewoon nog niet af was, midden in een verbouwing ofzo.

Prima bed, grote kamer. Supervriendelijk personeel! Ik had gevraagd om twee bedden of anders twee dekbedden (want reizend met mijn dochter) en toen dat niet zo was, kwam er meteen iemand een extra dekbed brengen. (wel jammer dat we niet gewoon 2 1-persoonsdekbedden kregen, want ik heb de hele nacht onder een half twee-persoonsdekbed gelegen die dus voor de andere helft van het bed afhing.

Perfecte locatie, goede prijs / kwaliteit verhouding!

Hotel is wel een beetje gedateerd. Mijn ( 1 persoons) kamer was wel erg klein en rook muf, ook nadat ik het raam een uur had open gezet.

Locatie is perfect! Ontbijt was goed, veel keus. Parkeren gratis op eigen parkeerterrein midden in de stad. Personeel zeer vriendelijk. Kamer was schoon. Lift aanwezig, Wifi werkt goed.

Prima hotel, maar niet voor nog een keer.

Ontvangst van de dame bij de receptie was vriendelijk. De meneer die we daarna spraken had misschien zijn dag niet en de mevrouw bij het ontbijt was ook niet vriendelijk, kon amper een goedemorgen van af.

Het ontbijt was goed en lekkere koffie. Nachtportier een hele vriendelijke meneer.

Praktisch

Er was wat schimmel in de douche, het ontbijt was goed maar met niet veel originaliteit.

Het hotel ligt direct tegenover het station, wat mij erg goed uit kwam. Ik kon nog laat (na 12-en) inchecken. De kamer was prima, goede douche.

De eenpersoonskamer 115 is bijzonder klein, eigenlijk meer...

De eenpersoonskamer 115 is bijzonder klein, eigenlijk meer een grote gangkast. De badkamer heeft een soort halve deur en is ook piepklein. Ik heb er meteen wat van gezegd maar kreeg als antwoord "we zitten vol". Op zich is een kleine kamer natuurlijk geen probleem maar voor mij wel als er gewoon 70 euro voor gevraagd wordt. De kamer is ook erg warm en benauwd met als oplossing een klein lawaaierig ventilatortje.

Ons verblijf is redelijk goed bevallen maar er zijn dingen voor verbetering vatbaar.

Naar onze mening had het ontbijt beter gekund. En zeker de keuze op de menukaart v/d restaurant is voor verbetering vatbaar. De kamer was redelijk, bed was zonder meer goed, maar bijvoorbeeld geen waterkoker op de kamer. Weinig kastruimte. En wij hadden de kamer a/d voorkant waar de hele middag de zon op had gestaan, dus de kamer was heel erg warm toen wij daar s'avonds weer terug kwamen.

De ligging v/h hotel is prima. Direct tegenover het station. Ontbijt was redelijk. Weinig broodsoorten, wel genoeg beleg, koffie en jus dórange.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

plezierig bediening was prima alleen bij het diner was wel even te lang wachten op het eten.

zo als ik al vertelde de kamer was te lawaaiig met het verkeer.

het ontbijt was prima. de kamer was goed maar wil niet meer als we komen aan de weg liggen. Ligt lekker bij het centrum.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel voor mensen die nostalgisch zijn

De badkamer is gedateerd (jaren 70?), is wel netjes en schoon alleen er is jaren niks aan gemoderniseerd. Ik had een 2 persoons kamer geboekt, kreeg een 4 persoons, wat overigens geen probleem was.

Ontbijt was uitgebreid, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Kamers en bedden prima

Ontbijt. Er was regelmatig tekort en daar moest lang op gewacht worden. Aanvankelijk geen personeel bij ontbijt aanwezig. Geen bestek.

Kamers en bedden prima

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer goed

Het ei en spek waren koud en hard bij het ontbijt. Misschien beter gewoon aan de gasten vragen of iemand een ei wil en het dan maken. Veel gemakkelijker, smakelijker en er zal vast minder eten worden weggegooid.

Zeer vriendelijke mensen die ons hebben geholpen toen ons cadeau een beetje verregend was.

Prima adres

Kamer is enigszins basaal.

Prima voor wandelaars Pieterpad. Tegenover eind van de etappe naar Venlo en station er tegenover. Zelf samen te stellen lunchpakketten verkrijgbaar. Restaurant is goed en personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Vriendelijk personeel en goed restaurant qua avondmaaltijden.

Had veel last van straatlawaai in de kamer aan de voorkant van het hotel. Bovendien maakten de verwarmingsbuizen de hele nacht veel ruislawaai.

Vriendelijk personeel en goed restaurant qua avondmaaltijden.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Onvriendelijk

Personeel vonden wij erg chagarijnig ondanks dat het carnaval was. Ontbijt was gewoon slecht, broodjes heel droog inclusief het roerei. Achter de bar aan het eind van de dag stond er niemand, als je iets bestelde was dat eigenlijk teveel, er kon geen glimlach vanaf bah.

Kamer was goed voor een nacht

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

alles erg gedateerd.

alles erg gedateerd. Bedden aan onder of zijkant met planken gerepareerd. Kraan in badkamer roestig, schimmelplekken in badkamer. Aan de achterkant van de wc liep een bruine roestspoor . Matras van mijn bed was met plastic bekleed, dit gebruiken wij bij ons op het werk voor incontinentie. Dit hotel ligt centraal en daarom komen de mensen er, voor comfort moet je hier niet zijn. De laatste 20 jaar is er niet geïnvesteerd en dat is erg jammer. Als het niet perse nodig is, zal ik op deze plek niet meer logeren.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Prima voor de prijs die je betaald. Verwacht geen luxe kamer.

Douche, veel kalkaanslag. Wat kale kamer. Verkeer 's nachts buiten. Kamer aan de voorkant waaronder midden in de nacht een vrachtwagen aan het lossen was. niet fijn slapen zo.

Diner in restaurant was goed (AH menu). Eenvoudig parkeren. Internet gratis en snel. Prima hotel voor de prijs die gevraagd wordt. 69,- per nacht.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Was weer thuiskomen.......

tja... we missen nog steeds een broodmes om de harde broodjes te snijden bij het ontbijt.

Altijd gezellig om weer daar te zijn. Vriendelijk personeel en goede service. Kamers zijn niet overdreven luxe maar netjes en wat er moet zijn is er.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Goede nachtrust gehad, en lekker ontbijt.

Geen warme douche, heb dit gemeld bij de receptie, en zouden ze naar kijken.

Eigen parkeerplaatsen, goed ontbijt, goede locatie, erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Vergane glorie, vieze kamer met doorgezakt bed. Zeer karig ontbijt. Geen waar voor je 90 euro.

Kamer was bereikbaar via muf ruikende eetzaal. Laken had 2 gaten. Bedden waren doorgezakt. Ontbijt zeer karig, geen croissantje te bekennen ondanks dat het 1e Kerstdag was. Bizar slecht. Chagrijnig personeel. Kamer had uitkijk op klein steegje.

Afrader

Oude, vervallen kamer. Plastic matrascover. TV werkte niet. Badkamer had diverse defecten. Ontbijt was zeer matig en zeer minimal. Personeel was kortaf, er kon geen goedemorgen vanaf. Een telefoontje met een collega was belangrijker dan de gast te helpen om uit te checken. Al met al veel en veel te duur voor de slechte kwaliteit die het hotel biedt. Een duidelijke afrader!!!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

niet een aanbeveling waard

oude vloerbedekking in de hal , er staat bij beschrijving bad inloopkast maar dat was er niet en de douche was slecht onderhouden en weing warm water. vieze zwarte randen in de douche.

het ontbijt was goed en het bed ook

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Ligging is goed en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Beetje gedateerd. Ontbijt: geen cappuccino en croissants, basic. Parkeren: reserveren niet nodig , maar toen ikaankwam was er geen plek meer

Ligging is goed en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel in Venlo

een hapje & drankje is 's-avonds na aankomst maar moeizaam te regelen. Na tegenwerking werd uiteindelijk een wijntje & stokbrood aan de bar geserveerd. Het is in eerste instantie niet goed duidelijk hoe de parkeerplaats bereikt moet worden.

Ligging, ruime kamer met voldoende fasciliteiten. Parkeerplaats achter het hotel gratis. vriendelijk hotelpersoneel (dus niet barpersoneel !)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prijs kwaliteit verhouding. Te hoge prijzen voor wat ertegenover staat.

Ontbijt. Broodjes die al smerende uit elkaar vallen. Kom op, dat moet niet kunnen.

Het geheel oogde hygiënisch ondanks dat het interieur dringend aan een "make-over" toe is.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

bed goed

=badkamer kan van nieuwe kitranden worden voorzien. minder vuil. =kleine badhanddoek. =goedkoopste plastic drinkbeker =een van de obers was erg bot.

bed goed ontbjt redelijk ligging erg goed. rust in hotel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

We hadden eerst een kamer aan de voorkant en met open raam...

We hadden eerst een kamer aan de voorkant en met open raam is dat 's nachts niet aan te bevelen ivm lawaai van de straat. Op verzoek kregen we meteen een kamer aan de achterkant en die was heel stil

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

niet voor herhaling vatbaar.

prijs-kwaliteit verhouding. 93,- euro erg duur voor een klein kamertje met een rioollucht in de badkamer en een simpel ontbijt.

De ligging van het hotel en de parkeergelegenheid zijn prima.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

6,0
    De architect en de aannemer van dit hotel dachten niet na en deden alles op een koopje.

Donkere ontbijtzaal, met donkerblauwe borden. Zeezoutmolen om zout op een eitje te doen (80 procent valt er naast).

Omdat het hotel onvindbaar was vanuit het station CS gaf men ons een duurdere kamer. Maar ook deze was slecht gebouwd en afgewerkt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

De locatie is goed.

De kamer was klein, de badkamer kan je letterlijk je kont niet keren. 2 1 persoonsbedden op wieltjes, zonder rem. Dus je bent de hele tijd bezig ze tegen elkaar te schuiven. We hadden 1 deken waar schimmel op zat, werd niet vriendelijk te woord gestaan toen ik voor de 2e keer moest vragen of het omgeruild kon worden. Douchekop was beschimmeld. Kortom voor ons nooit meer. Geeft je totaal geen hotel gevoel. Meer een vies oud krot waar je veel voor betaald.

De locatie is goed. tegen over het station en vlak bij het centrum.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Prima hotel!

De doorgang door de ontbijtzaal en de dubbele deuren en het trappenhuis naar de kamer is gedateerd en zeker de trapleuning die eigenlijk niet te gebruiken was zo dicht zat hij op de muur.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer en douche waren royaal en netjes .

Oud

Prima verblijf gehad.

Het humeur van het personeel.

Kamers waren ruim en schoon. Ontbijt was prima. Personeel was erg chagrijnig.

Ligging, vrij grote kamers.

Ligging, vrij grote kamers.

Ben tevreden over alles.

Ontbijt iets beperkt, weinig variaties,

De kamer was ruim, badkamer ook ruim en comfort

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Voor mij is het hotel ideaal. Vlak bij station, en leuk om in Venlo te winkelen.

Alles was in orde, de kamer, heerlijke ontbijt de lunch. Het personeel, heel erg vriendelijk.

Vakantie

Aandacht aan gasten

Te oud spullen en lift

Redelijk

De badkamer en de herrie in het hotel. Zeer gehorig.

De locatie en de bedden.

Geweldig uitje

Krakende vloer

ontbijt was goed

ontbijt was goed

Prima hotel, maar personeel kan vriendelijker.

Het ons niet zo erg welkom voelen door het personeel. Niet zo behulpzaam en vriendelijk!!

Het hotel is inprincipe prima

Geweldig.!!!!

Niets!!!!

Het personeel is super gastvrij, heerlijke bedden, mooie ouderwetse kamers. En een heerlijk ontbijt

Prima in orde

Ontbijt was tot 10 uur, voor ons wat vroeg. Uitcheck 10:30 is ook op tijd.

Locatie plus gratis parkeerplek

Dicht bij het centrum

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima voor één nacht

Het ontbijt was niet veel soeps. Er werd een Engels ontbijt geserveerd. Slecht aangevuld.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

De locatie en het vriendelijk personeel

De verouderde badkamer en de aparte bedden

De locatie en het vriendelijk personeel

Even er tussenuit

Lawaai buiten

Gastvrijheid

Onprettig

Kamer en badkamer plus de gehele indruk na de receptie

Niet veel maar als ik toch iets moet benoemen het ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima hotel voor als je op doorreis bent.

Gedateerde inrichting.

Prima hotel voor als je op doorreis bent. Eenvoudig, schoon en betaalbaar. Als je niet veel verwacht is het prima.

Een uitstekende keuken.

kamers en hotel entourage zijn ietwat gedateerd en kunnen wel een update gebruiken. Douche ruimte verouderd en erg klein.

Een uitstekende keuken.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

prima locatie en mooi gebouw

prima locatie en mooi gebouw

lekker centraal,

Gedateerde kamer, ontbijt matig, in geen verhouding tot de prijs van de kamer

lekker centraal,

Het hotel is keurig, wel wat gedateerd.

Het hotel is keurig, wel wat gedateerd.

We zaten in een kamer beneden aan de voorkant, dus we hadden...

We zaten in een kamer beneden aan de voorkant, dus we hadden vrij veel last van geluid op straat.

heerlijk genoten van de Naate Raaf zittimg

ontbijt prima

Voor 2 nachten was het prima.

Ontbijt was goed.

Locatie, dicht in het centrum

Locatie, dicht in het centrum

Goed hotel, vanaf station goed bereikbaar.

Niet van toepassing

Kamer voor mij heel goed. Eten heel goed

- dicht bij het centrum

Sfeer in de kamer.. door het hoge plafond redelijk kil sfeer

- dicht bij het centrum - goed parkeren - keurig schoon

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Wilhelmina