Beoordelingen over De Heek 3-sterren

Hekerweg 5, 6301 RJ Valkenburg, Nederland

#18 van de 54 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijk en rustig op 15 minuten lopen van het centrum van Valkenburg.
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Vriendelijke ontvangst. Mooie wandeling gekregen bij de receptie. Heerlijke bedden en superschone kamer compleet met koelkast, waterkoker en senseo, en een buitenzitje. Ook het ontbijt was prima. We komen graag terug.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Ik kom zeker terug is de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt mag uitgebreider, vind wel zo standard

Brandschoon kamer super tevreden, gastvrij, omgeving is prima alles ligt centraal 2min centraal station en centrum alles naar wens

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Goede locatie, schone kamer, prima bedden en een kitchenette...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede locatie, schone kamer, prima bedden en een kitchenette, kortom en prima locatie die wij zeker vaker gaan bezoeken. Een wandeling van ongeveer 20 minuten vaan centrum Valkenburg zal misschien niet iedereen prettig vinden of kunnen, voor ons was het een heerlijke avondwandeling.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Heerlijk kunnen ontspannen na het werk, wij kregen een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk kunnen ontspannen na het werk, wij kregen een upgrade toen wij aankwamen. Dat is een mooie bonus. Vriendelijk en behulpzaam ontvangst. en een super mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Heerlijk verblijf in goed hotel met vriendelijk ontvangst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

In directe zin eigenlijk niets.

De kamer was volledig gerenoveerd. Prima badkamer. Het ontbijt was goed. Dichtbij het centrum van Valkenburg en prima uitgangspunt voor heerlijke fietstochten.

Prettig

Zou het niet Weten.

Uitgebreid ontbijt. Schone kamer wel eenvoudig, maar wordt binnenkort vernieuwd. Vriendelijke gastheer/dame. Op loopafstand van Valkenburg. Gratis parkeren. Gratis wifi.

fietsen in het limburgslandschap
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt. Kamers netjes weinig comfort. Aanbieding is iets misleidend. Prijs was excl. ontbijt. Hierdoor is de actieaanbieding misleidend. Tevens in de beschrijving is het nu een motel, hotel of B&B. Ook prijs kwaliteitverhouding is in onbalans. In mijn ogen te duur voor dat wat geboden wordt. In de uitvoering zoals geboden had er wel wat meer koffie etc op de kamer mogen zijn. Daar wij zelf een B&B runnen meen ik met bovenstaande opmerkingen suggesties ter verbetering te doen.

Buitengewoon relaxed

Alles was prima

Goede locatie, vriendelijke gastheer! Ruime kamers, kortom alles was zoals je mocht verwachten. Hebben daar een mooi verblijf gehad. Gaan we zeker meer doen.

Motel de Heek

Helemaal niets!

De sfeer, de gezelligheid van de mensen, de kamer en de heeeerlijke douche! Ook de omgeving is mooi gelegen. Vanuit het motel is het met de auto heel makkelijk om naar verschillende plaatsen te gaan.

Heerlijk rustig, 20 minuutjes wandelen naar het centrum van...
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Heerlijk rustig, 20 minuutjes wandelen naar het centrum van Valkenburg. De appartementen waren heerlijk koel, ondanks de warme dagen. Vriendelijk personeel, en een OK ontbijt.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is redelijk gehorig, vooral via de badkamer. Zelf niet echt last van gehad, maar voor lichte slapers misschien niet echt fijn.

Behulpzame eigenaars en personeel. De accomodatie was erg schoon en er werd elke dag de mogelijkheid gegeven tot nieuwe handdoeken, servies en een schoonmaakbeurt. Ontbijt is bij te boeken en voldoet aan alle eisen. Ideale uitvalsbasis om Valkenburg en omgeving te bezoeken. De kamer zelf is simpel, maar er is zowel plaats om binnen en buiten te zitten en de bedden zijn erg goed.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het was vrij warm op de kamer. Er is geen airco of ventilator (was 30+ overdag).

Alles eigenlijk. Heel vriendelijk personeel. Keurig ontbijt. Schone mooie kamer.

Prima kamer, alles wat je nodig hebt.
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Prima kamer, alles wat je nodig hebt. Fijn dat er ook een koelkast is van een goed formaat ipv zo'n minibar die je in veel hotels ziet. Nu konden we echt wat blikjes, flessen e.d. kwijt. Senseo-apparaat aanwezig, top! Wij hadden een wat luxere kamer.

Perfect hotel! Een hotel om zeker terug te keren!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk bed en douche! Koelkastje, koffie en thee, prachtige tv met vele zenders. Kortom, het ontbrak ons aan niets! We voelden ons echt thuis.

vliegen met de lange vleugels in de kamer
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Trap naar de eerste verdieping. Omhoog met de koffer. Voor de mensen op leeftijd is het beter om de kamer te hebben op de begane grond. Of de lift plaatsen naar de eerste verdieping.

Nee

Leuk verblijf in Valkenburg
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Beetje Spartaanse kamer, gordijnen laten heel wat licht door. De trap is een beetje steil.

Heel ruime kamer, zelfs 2 grote televisies: een in elk deel van de kamer. Heel grote badkamer. Vriendelijk personeel dat een keurig ontbijt voor weinig geld toverde. Het hotel was rustig gelegen en toch dichtbij Valkenburg. Ruime parking (gratis). Ook mogelijkheid om fietsen te stallen. Elke kamer beschikte ook over een mini terras met tafeltje en stoeltjes.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hele ruime en schone kamer met aparte zithoek met tv. Ook tv op slaapkamer. Heel fijn dat er een koelkast op de kamer is zodat we koud drinken mee konden nemen tijdens fietstocht. Grote, schone badkamer. Vriendelijke eigenaar. Goed ontbijt en gemoedelijke sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug!

Het hotel ligt vlakbij Valkenburg
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De basic kamer die we hadden was wel ruim, maar komt wel wat deprimerend over. De douceruimte stelt niet veel voor, maar was wel schoon. Over de bedden waren onze meningen verdeeld van redelijk tot goed. Voldoende voor een nacht.Het ontbijt voldeed aan de verwachtingen.

Het hotel ligt vlakbij Valkenburg

Prima motel aan de rand van Valkenburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Toen wij hier waren was het erg warm (25-30 graden) hierdoor was de temperatuur in de kamer ook erg benauwd, we misten toch wel iets van ventilatie (airco of propellor).

Prima ontbijt, heerlijke bedden, vriendelijk personeel en locatie ook prima.

Deze keer had ik de budgetkamer, en die was ook uitstekend.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met de hitte van de afgelopen dagen is het jammer dat het mooie zwembad in de hoger gelegen tuin niet wordt gebruikt.

Deze keer had ik de budgetkamer, en die was ook uitstekend. Bed is uitstekend. Fijn pluspunt is dat je een koelkast op de kamer hebt

Heerlijk even weg lekker genieten bij de Heek
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geweldige locatie dicht bij centrum Valkenburg, super plaatst om te verblijven met heerlijke kamers en douche. Personeel erg vriendelijk en heerlijk ontbijt. Kortom wij komen zeker terug!!

Goed bevallen vooral als je fietsen hebt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alleen jammer dat je 's middags of 's avonds niet ff een afzakkertje aan de bar kan halen. We konden wel drinken e.d. bestellen in in de koelkast doen. Maar wij vinden het altijd gezellig om in contact te komen met andere gasten dat kon jammer genoeg niet. Wij weten niet waarom dat niet kan ze een leuke ontbijtzaal en buiten een terrasje dus ik denk dat het wel mogelijk is.

Het ontbijt was klein maar heerlijk. Vooral goede koffie!!

Prettig verblijf, fijn personeel en goede locatie; aanrader!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij onze kamer hoorde je de buren in de badkamer praten en ook duidelijk de douche wanneer deze gebruikt werd.

Heerlijk ruime kamer, goede thermostaat douchekraan. Bedden waren comfortabel. Personeel vriendelijk. Fijne locatie om auto bij te parkeren.

Fijn verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is gedateerd en aan een opknapbeurt toe. Was een beetje muf.

Fijn zitje buiten. Motel ligt niet aan een drukke weg. Parkeren voor de deur. Goede bedden. Prachtige en duidelijke wandelroutes vanaf het hotel. Zitje op de kamer. Prima ontbijt. Koelkast en waterkoker op de kamer.

Heel fijn verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst werden we naar de kamer gebracht wat vrij uitzonderlijk is omdat meestal de weg gewezen word en je er zelf naartoe moet. De kamer was zeer schoon en er zat een ruime badkamer bij met een regendouche. Ook was er een klein koelkastje aanwezig op de kamer met de mogelijkheid om deze te laten vullen. Het ontbijt was lekker en genoeg keuze. De omgeving is prachtig en het centrum van Valkenburg is goed aan te lopen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voldeed aan mijn verwachtingen.

N.V.T.

Prijs kwaliteit was goed, voor mij zijn er vier zaken belangrijk. 1/ goed bed 2/ kamer schoon 3/ goede krachtige douche 4/ televisie. De Heek voldeed aan al deze verwachtingen. Heb gelijk weer voor mijn volgende werkbezoek geboekt.

Zeer eenvoudig maar daar is de prijs ook naar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer die wij hadden was echt uit het jaar kruik, dik over het behang heen geverfde muren. Een badkamer waar een douche was, was erg smal en echt zwaar verouderd. In het "keukentje" hingen dikke stofnesten aan het plafon.

De bedden waren schoon, de tv werkte en de wifi ook.

Gastvrij!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk, ontvangst, prachtige kamers, net helemaal opgeknapt, heerlijk ontbijt. En het was er stil en dat vinden wij fijn. We hebben twee nachten bijgeboekt om ook nog een heerlijk vrij weekend daar te genieten. Wij reageren beiden gevoelig op wifi dus voor ons hoeft er geen gratis wifi te zijn.

Prima kwaliteit-prijs voor een weekeinde of midweek weg!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niets. De afstand naar het centrum is prima te belopen

Leuk en vriendelijk ontvangst door de familie. De kamers waren zelfs beter dan verwacht (Kamer 2) en het ontbijt was ook prima. Gewoon een goede prijs-kwaliteit verhouding. Te voet is Valkenburg ca. 17 a 20 minuten lopen en met de auto in enkele minuten. Prima voor een weekeinde of midweek weg!

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

NIETS! Behalve dat we heel graag langer hadden willen blijven.

Het ontvangst was al geweldig met gelijk duidelijke uitleg dat de dag erna het openbaar vervoer ging staken en er werden alternatieven verteld die eigenlijk veel beter waren. De kamer was super mooi en rook fris. Zelfs een koelkast op de kamer met een waterkoker erbij en een theedoek zodat je de vuile bekers zelf kon omspoelen. Bij het ontbijt werd voor mijn schoonzus netjes alles apart neergezet ivm een glutenallergie. Ze hadden voor haar een heerlijk glutenvrij ontbijt klaarstaan. De kamer was toen we terug kwamen schoongemaakt (daar versta ik de bedden opgemaakt en de doucheruimte droog gemaakt) We hadden voorgesteld dat dit niet hoefde maar dat hoorde erbij en vond het normaal om te doen. Super! Goede uitleg voor onze uitjes en ook het uitprinten van een wandelroute voor ons was geen moeite. Al met al een geweldige aanrader om hier naartoe te gaan. Wij gaan zeker nog een keer hier naartoe terug!!

Zeer goed verblijf voor deze prijs
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie was perfect centraal om zuid Limburg te ontdekken. De budgetkamer was nog steeds comfortabel en de douche was erg lekker. De kamer was ook schoon en werd elke dag weer netjes schoongemaakt. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Fijne dagen gehad in een goedverzorgde, moderne locatie!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Geen, voldeed aan de verwachtingen; 't is een motel geen hotel.

Super schoon, prima badkamer; regendouche! Kleinschalig, persoonlijke aandacht, klantvriendelijk.Gezellige ontbijtruimte, lekker gegeten. Mooie ligging. Koop hier je kaartjes voor Thermae 2000, 10 euro korting!! Heel gezellig en sfeervol in Valkenburg en Maastricht tussen Kerst en Oud & Nieuw, heerlijke dagen gehad!

Mooi hotel. Voor ons een aanrader.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kamer was heel ruim en heeft een hele mooie badkamer. Verder was het ontbijt heerlijk en uitgebreid. Met een korte wandeling waren we zo in het centrum van Valkenburg.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

• Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wegens mijn lengte (2,02m) waren de eenpersoons bedden te klein voor mij! Comfort was goed, dus was meer een luxeprobleempje! Verder niks op aan te merken!

Service was top! Aardig en gastvrij personeel en mooie accomodatie! Douche was top en alles zag er keurig netjes en schoon uit!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Personeel is zeer vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Persoonlijk zou ik de kamers net iets meer kleur geven dat het net iets warme aanvoelt. Het is allemaal heel wit en dit geeft weinig karakter aan de kamer. Parking is er genoeg, maar aan de zijkant van het hotel kan het krap zijn. Ontbijt kan ook net iets uitgebreider. En een zeker punt waar moet aan gewerkt worden zijn de zitplaatsen bij het ontbijt. Je zit veel te dicht tegen elkaar, waardoor je een refter gevoel krijgt. Ik kon horen wat ze 3 tafels verder aan het vertellen waren.

Personeel is zeer vriendelijk. Het heeft een enorm mooi uitzicht. En het is er toch kalm en rustig. Propere kamers met het comfort dat je nodig hebt. Zeker en vast niet slecht. En een positief punt is dat het vlak bij het centrum is.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Basic
    • Budget Tweepersoonskamer

Goede bedden. Verder was alles erg basic,gehorige kamer,nauwelijks servies goed, beetje armoedig alles behoorlijk ver weg van centrum Valkenburg,ontbijt erg sober

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi verblijf vlakbij Valkenburg.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Gehorig, kamers buitenom, geen fijne buitentrap. Iets te ver om te voet naar Valkenburg te gaan.

Schoon, ruim, netjes, mooie slaap en badkamer. Prima vers ontbijt (voldoende keuze en continue aangevuld). Gratis parkeren bij accomodatie.

Leuke plek net buiten Valkenburg.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is qua prijs/kwaliteit verhouding erg duur.

Locatie was prima, met auto 5-10 min. rijden naar centrum Valkenburg. Kamer simpel, was de budget kamer dus ook niet meer verwacht. Alles was wel echt oud. Badkamer was ijskoud, helaas geen verwarming daar. Personeel was vriendelijk. Omdat ik al vroeg weg moest voor werk, werd geregeld dat ik al eerder kon ontbijten ipv de normale start tijd van 8:00 voor ontbijt, dit was erg fijn.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk ontspannen en prachtig weer genoten
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

sanitaire voorzieningen en mooie kamer prima ontbijt en gratis parkeren Heerlijk net buiten centrum lekker rustig en leuke wandeling naar centrum

• Beoordeeld op: 27 september 2017

We hebben genoten van de rust. Lekker even de drukke verplichtingen om je heen ver weg
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Voor ons was het goed. Je kon niet binnendoor naar het ontbijt. Buiten op balkon zit je niet alleen. Maar voor ons prima.

Ontbijt was niet heel uitgebreid maar zeker genoeg en goed. Kamer was schoon en netjes. Vriendelijke mensen.

voor herhaling
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

het ontbijt was goed geregeld elke ochtend vers brood en afbak broodjes en een gekookt eitje en voldoende beleg en alles werd goed aangevuld koffie,thee,melk,yugurt,sinasappelsap

• Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het uitzicht vanaf het terrasje was prachtig. De kamer lekker ruim en voorzien van een keteltje. De douche uitstekend . Het voldeed aan al onze eisen. Een aanrader.

Toplocatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Voor het 7e jaar op rij een prima locatie voor onze wandel- (Heuvelland-4-daagse) en fietsactiviteiten. Fijne ontvangst en goede verzorging tijdens het verblijf!

Prima verblijf om terug te komen.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Iets vroeger ontbijt en iets meer keuze van beleg was fijn geweest maar geen noodzaak.

Kamer en douche heel schoon en praktisch ingericht, fijn dat er een waterkoker en koelkast voorzien zijn.

zeer aangenaam weekend gehad. Valkenburg is een geweldige plaats om te vertoeven.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

niet zo'n heel stille omgeving. de trap naar de kamers op de 1ste verdieping is vrij lawaaierig. redelijk wat verkeer op de hekerweg. misschien ook iets meer afwisseling brengen in het ontbijt?

de vriendelijkheid, gastvrijheid. Over het algemeen vrij tevreden over het hotel. enkele kleine minpuntjes aanpakken en het is een super locatie net buiten het centrum.

Dichtbij het dorp (15-20 minuten lopen, 5-10 minuten rijden).
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De "landelinke geur" van de boerderij om de hiek was niet fijn. Het was handig geweest als er een kitchinette/magnetron aanwezig was naast de koelkast. De regela komen nogal streng iver, vooral in het mailtje die we een paar dagen voor ons verblijf ontvingen: "...Wij vragen uw medewerking bij het volgende: In verband met schoonmaak- en andere werkzaamheden verzoeken wij u rekening te houden met onze inchecktijden zoals die op uw bevestiging vermeld staan; tussen 14.00-19.00 uur. Buiten deze tijden is het hotel gesloten! Mocht u toch buiten deze openingstijden willen komen dan vragen wij u dit vooraf aan te geven, er zal dan namelijk iemand op u moeten wachten (er kunnen dan extra kosten aan verbonden zijn). Er is op dit moment ook nog een mogelijkheid om een grotere kamer met bad te boeken à € 8,00 p.p.p.n. Mocht u hiervan gebruik willen maken laat dit tijdig weten!..."

Dichtbij het dorp (15-20 minuten lopen, 5-10 minuten rijden). Mooie grote kamer met koeljast en ruime badkamer. Vriendelijke ontvangst.

Geweldig verblijf gehad.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De badkamer was gedateerd. Maar word aan gewerkt. Hebben een nieuwe kamer gezien. Super mooi geworden. Onze kamer was verder super dus dit is zeker geen klacht

Gastvrijheid. Kleinschalig super gezellig. En lekker je eigen dingen doen. Staan altijd voorbije klaar.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ontbijt was simpel maar oké.

Openingstijden.

Ontbijt was simpel maar oké.De accommodaties netjes en schoon.Jammer dat je er overdag niet terecht kunt voor een kopje koffie of iets dergelijks.

Ruime kamer, goed bed, ruime gratis parkeergelegenheid, goed...

Geen opmerkingen.

Ruime kamer, goed bed, ruime gratis parkeergelegenheid, goed ontbijt, prima ligging / rustig gelegen hotel aan een doorgaande verkeersweg om uitstapjes te maken.

Top verblijf
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

In de badkamer misten we een plek om de handdoeken te laten drogen. Er hangt een klein rekje in de douche, maar als de ander doucht zul je de handdoek dus op de wastafel moeten leggen. Geen ramp, wel een gemis! Verder vonden wij het niet fijn om twee 1 persoonsbedden te hebben, maar dit was vooraf bekend bij het boeken. Bedden erg small. En verschuiven snel op de vloer. Verder niets te klagen!

De locatie t.o.v. het centrum van valkenburg is uitstekend. Nét erbuiten, waardoor je gratis kunt parkeren (bij de accomodatie). Maar prima voor een lekkere wandeling er naartoe (15 a 20 minuutjes op het gemak lopen). Met de auto ook zo in Maastricht en Aken. De kamer was groot zat met zijn 2en. Een eigen voordeur. Ontbijt ook van alles wat!

• Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij hadden een glazen deur en ramen aan de straatkant waar iedereen langs liep en wij daardoor overdag minder privecy hadden. De ramen iets meer afplakken had al een heleboel gescheeld.

De kamers waren prima. Compact maar van alle gemakken voorzien.

De kamer was perfect schoon, het bed goed. Prima prijs-/kwaliteitverhouding.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt was prima en heel gevarieerd. Voortdurend toezicht, waardoor desgewenst meteen aangevuld kon worden. Fantastische koffie-, cappuccino-, thee machine.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ontbijt was eenvoudig, maar de kwaliteit van het beleg was...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een extra tafel of bureau zou wel fijn zijn, omdat er nu slechts een klein tafeltje stond.

Ontbijt was eenvoudig, maar de kwaliteit van het beleg was zeer goed. Beleg werd goed aangevuld. Mooie kamer en badkamer.

Gastvrij ontvangst.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Klein minpuntje. Ontbijt begint pas om 08.30. Wij gaven aan al om 08.15 weg te moeten. Helaas geen oplossing geboden. (maar eerlijk is eerlijk.. ook niet om een oplossing gevraagd). Uitchecken was ook niet mogelijk om 08.15. In het weekend pas om 08.30 iemand aanwezig. Hebben de sleutel in de kamer achter gelaten. Maar ook hier... niet gevraagd hoe te handelen. Wellicht was alles wel mogelijk geweest als wij het besproken hadden. AL met al wel super weekend gehad!

Gastvrij ontvangst. Meneer is wat langer gebleven omdat wij wat later aankwamen. Erg blij met eigen opgang en koelkast op de kamer!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

ontspanning
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

ondanks onze late aankomst werden we (na telefonisch doorgeven van aankomsttijd) warm verwelkomt. de eigenaar was al ter plaatse om ons op te vangen en nam uitgebreid de tijd om ons wegwijs te maken. prima service!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Rustig overnachten in Zuid-Limburg, geen poespas, waar voor je geld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Misschien wat modernere dingen aan de muur. Verder prima, wel wat gedateerd (voor langere tijd zou gehorigheid misschien hebben gestoord), maar zo vriendelijk dat het niet gaf. Andere gasten waren ook prettig rustig volk.

Fantastisch ontbijt, makkelijk parkeren, rustig hoekje, mooie omgeving, goede prijs. Hele ruime kamers. Uitstekende plek voor wandelen of fietsen, gewoon lekker je eigen gang gaan. Lekker schoon was alles ook en een uitstekende service. Prettig korte afstand tot veel mooie en interessante plekken. Maastricht was een kwartier.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

goed verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

er had wel een zakje thee/ koffie op de kamer mogen liggen. Wel kopjes en waterkoker aanwezig.

prima kamer, met ontbijt. Goede prijs - kwaliteit. We hadden iets vergeten en via post.nl service in samenwerking met hotel snel geregeld om het terug te krijgen

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Heerlijkheid in de Heek!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er stond wel een waterkoker en kopjes op de kamer, maar geen eigen mogelijkheid om koffie te maken, zoals op de site verteld. Het zou fijn zijn als er buiten extra dekens, ook extra kussens op de kamer beschikbaar zouden zijn.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Fijn bed en douche. Netjes. Mooie kunststof kozijnen/deur. Vriendelijk personeel. Rustig gelegen. Parkeermogelijkheid direct bij de kamers. Mooie tv met uitgebreid aanbod zenders. Fijne, ruime opbergkast.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Betaalbaar, prima verzorgd motel voor een paar nachten.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt was simpel maar goed. De motelkamer was netjes en n prima badkamer, alles was schoon. Afstand centrum 1,5 km. Goed aan te lopen. Veel parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Alles wat nodig is voor een goed verblijf in een rustige omgeving.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt was gewoon goed, ruim voldoende en variatie. De kamer was gewoon goed, alles wat nodig was voor een goed verblijf was aanwezig. Ruim voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goede hotel zeker voor herhaling vatbaar.
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De trap naar boven was eng zeker toen het gevroren had waren de trapleuningen glad.

Het ontbijt was goed, brood was vers. Kamer was eenvoudig en schoon.

goed hotel zonder poespas
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het is wel gehorig. kon onze "boven buren" horen als ze liepen of onder de douche gingen. Maar stoorde ons verder niet.

kleinschalig. Goed ontbijt met voldoende keus en verse broodjes. kamers zijn recent vernieuwd. Mooie nieuwe toilet/doucheruimte en met een aparte regen douche

Gezellig motel met alle nodige faciliteiten en lekker...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Gezellig motel met alle nodige faciliteiten en lekker ontbijtje dat regelmatig aangevuld werd .vernieuwde en nette kamers. Wij komen volgend jaar zeker terug

Prima om te slapen, douchen en ontbijten
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het was een bb hotel , dit was niet duidelijk toen ik de boeking deed, hierdoor kon je geen gebruik maken van avondfaciliteiten en dat vonden wij jammer,het personeel was niet echt spraakzaam

Het ontbijt was prijs kwaliteit prima Kamers waren schoon en goede bedden

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Prima hotel om als uitvalbasis te gebruiken om uid-Limburg te verkennen.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De trap naar de kamers had iets minder stijl mogen zijn waardoor het makkelijker is om met bagage in de hand daar gebruik van te maken. Zeker voor de wat oudere medemens.

De kamers zijn ruim van opzet met goede bedden ook geschikt voor lange mensen. Het ontbijt buffet was goed en ziet er elke keer weer zeer verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

3 heerlijke dagen in Valkenburg.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt was sober maar wel vers. Er had in de keuken nog wel een combimagnetron mogen staan, dan was het helemaal compleet geweest.

We hadden een luxe, grote kamer. De gescheiden zitkamer/keuken en slaapkamer hiervan zijn ideaal. Je kunt het in de slaapkamer lekker koel houden. De koffie en thee faciliteiten, aanrechtje met gootsteen en eigen koelkast waren ook top. De eigen ingang was makkelijk en ook het eigen terrasje voor de deur was ideaal, 's middags lekker in de zon.

Een prettig verblijf!
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Mooi Motel met gelegenheid voor ontbijt in een mooie schone ruime kamer. eigen opgang, prachtige omgeving vriendelijk personeel!

ontspannend

niets !

prijs/kwaliteit verhouding prima, goede taxi verbinding met centrum a' €10

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

jammer dat er voor het ontbijt een vaste tijd staat.

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Fijn verblijf in De Heek

Eenvoudig ontbijt.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De gastvrijheid van de eigenaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De gastvrijheid van de eigenaar.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen

Vooral de ligging en hotelkamer

Prima motel op een hele mooie lokatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was heel erg basic

Prima motel op ideale locatie gerund door zeer vriendelijke familie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was heel gezellig, fijn kleinschalig, direct contact met het ‘management’