Beoordelingen over Hotel Heere 3-sterren

Prins Bernhardstraat 4, 4941 GH Raamsdonksveer, Nederland

#1 van de 1 hotels in Raamsdonksveer

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Prima locatie voor bezoek Biesbosch.
    • Budget Familiekamer

Wij boekten de budgetfamiliekamer op zolder. De zolder en deuropeningen waren erg laag. Niet geschikt voor wat langere mensen. Steile wenteltrap naar boven.

Uitstekende locatie met vriendelijk personeel, schoon verblijf en een goed ontbijt. Fijne plek om van hier uit wandelingen door de Biesbosch te maken en bij terugkomst op loopafstand goed te kunnen eten.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Gezellig hotel

De kamer was wat aan de krappe kant, wel netjes. Het was 's avonds wel gehorig, omdat beneden ons het restaurant was.

De vriendelijke behandeling van het personeel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

we waren in het nieuwe gedeelte geplaatst. Op zich heel mooi, maar de verbouwing was nog niet klaar. Zo miste de deur naar de badkamer, dat is vervelend. Verder waren er al plekken op de vloerbedekking te zien. Het ontbijt de volgende morgen was prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Verder eigenlijk alles super hotel goed ontbijt prima...

Het lopen van de gasten boven ons

Verder eigenlijk alles super hotel goed ontbijt prima badkamer en goeie bedden.. Zelfs een senseo en waterkoker op de kamer

Mooie omgeving. Kort bij de Biesbosch waar je mooi kunt fietsen.

Het wasbakje in de badkamer was erg klein. Kamer 803 Als je de kraan te ver deed openzetten was de badkamer nat.

Het ontbijt was goed. Het restaurant ziet er gezellig uit.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima verblijf met vriendelijk personeel, alleen badkamer niet praktisch.

Geen deur voor de badkamer. Toilet fonteintje als wastafel. Daardoor te klein. Wand van de douche staat aan de verkeerde kant waardoor de hele badkamer nat wordt. En doordat er geen deur is wordt ook de vloer van de kamer nat. Ventilatiesysteem maakt veel lawaai. Kan niet uitgezet worden. Er konden geen ramen open. Receptie na 22.00u niet bereikbaar. Kamer erg gehorig.

Vriendelijk personeel. Diner erg lekker. Prima bed en ontbijt. Leuk ingerichte kamer.

Grote kamer met grote badkamer

Veel geluidshinder van de omgeving en vloeren kraken van de andere kamers waardoor hinder tijdens de nachtrust.

Grote kamer met grote badkamer Goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Gezinskamer te laag.
    • Budget Familiekamer

Gezinskamer te laag. Mensen boven de meter 80 lopen met het hoofd tegen het dak. Geen spiegel boven de wastafel, deze staat aan een andere muur. Moeilijke trap zeker met kindjes.

6,0

keurige nette badkamer in de kamer maar de badkamer kijk je zo van de kamer in en vanuit de kamer zien ze je op het toilet zitten. na het douche is er niets om de kleine badkamer even droog temaken. de kamer hebben we geboekt met tv maar deze was niet aangesloten dus hadden wij er niets aan hoewel er wel voor betaald is. het hoetel was goed echt waar maar aan de boven genoemde puntjes is verbetering mogelijk

leuk vriendelijk personeel, erg goed

Niet voor herhaling vatbaar.

Het onthaal: men moest zich naast de deur aanmelden. De man die ons ontving, gaf ons de sleutel, vroeg hoe laat we wilden ontbijten, wees naar de kamer met de woorden: daar is de kamer. En onmiddellijk: hoe wil je betalen? Pinnen? ok. Einde gesprek. Op booking.com stond dat het hotel over privé parking beschikt. We werden hier niet over aangesproken, en parkeerden dan maar op straat. De rokershoek is niet netjes. Mijn man moest zijlings op het toilet zitten, recht zitten kon niet. Er is niet over de inrichting van de kamer nagedacht, een stapelrek voor de kledij??? Men had beter een brug over het hoofdeinde aangebracht met links en rechts een kolomkast, want de ruimte is krap.

Het ontbijt.

Aangenaam
    • Budget Familiekamer

Een beetje lawaai van een ventilator buiten van de friterie er onder denk ik.

Dat we allemaal op een kamer sliepen, het ontbijt was super lekker en goeie bedden.

Het ontbijt was overvloedig en heerlijk .

Toen wij daar waren was het zeer warm . En een airco op de kamer zou welkom geweest zijn

Het ontbijt was overvloedig en heerlijk . Mooie en nette kamer . Ook het restaurant heeft een heerlijke keuken super lekker Wij moesten wat lang wachten op ons eten ( druk) . Maar dat werd teniet gedaan door een heerlijk wachtbordje met uitleg waarom het zolang duurde . Prima personeel zeer vriendelijk en een zeer goede kok .

De Brabantse gezelligheid het ontbijt en diner is super...

De Brabantse gezelligheid het ontbijt en diner is super lekker.eten bij hun Timmy' s kitchen meemaken is super leuk voor groot en klein. Kamers zijn goed schoon en knus

Gewoon een goed en degelijk hotel, waar de ontvangst wel een aandachtpuntje is.

De ontvangst was even van er tussen door doen. Het restaurant waar men zich moest melden, daar had men meer oog voor. Het was niet bepaald dat je het gevoel kreeg hartelijk te worden ontvangen. En dat in Brabant! Ook niet even verteld over de mogelijkheid om wat te eten, gewoon helemaal niks. Niks niet gastvrij. Je moet alles zelf maar uitzoeken. Wat me later ook verwonderde was, dat een dame in de bediening me verzocht om een niet al te moeilijk gerecht te gaan bestellen, want de kok was chagrijnig! Nog nooit meegemaakt. Maar moet gezegd, het eten wat ik bestelde was superlekker! (Biefstuk en wat je er allemaal bijkreeg) Zeer smaakvol! Dat belooft wat als de kok in zijn goede hum is! Een dikke 10 voor het eten! Jammer dus dat je je geen gast voelde.

Eenvoudige en erg kleine kamer, waar overigens wel alles aanwezig was. Bed sliep goed, douche, wc waren in orde. Het ontbijt wat voor me was klaargezet (gewoon bij de deur, wel grappig, anderen hadden het zo kunnen meenemen) was hartstikke goed, er zat van alles in

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, ruime kamer met mooie...
    • Budget Familiekamer

Erg warm op de kamer, echter wel ventilatoren neergezet. Handdoeken waren niet helemaal schoon(wel gewassen, maar flink verkleurd waardoor de handdoeken niet fris leken). Jammer dat er geen koelkastje op kamer is.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, ruime kamer met mooie badkamer

Schoon en net Hotel!

Het verkeer. Je mag er maar 30 km/u maar men raast voorbij.

Schoon, netjes. Goed bed, mooie kamer, nette schone badkamer. Ontbijt goed. Leuke mensen die Brabanders...

Zeer matig

Prijs-kwaliteit verhouding niet goed, klein, gehorig kamertje in een gang waar iedereen langs liep. Slecht kussen en oud tapijt op de vloer. Ventilatie door openen van een raam op de begane grond. Uitzicht: een blinde muur.

Prima ontbijt in een knus restaurant

Heerlijk ontbijt, behulpzaam, vriendelijk personeel.

De gehorigheid in de nacht. Ik schrok wakker van de telefoon bij de balie midden in de nacht. Rumoerigheid buiten, maar dar is natuurlijk niets aan te doen.

Heerlijk ontbijt, behulpzaam, vriendelijk personeel. Gezellige schone kamer. Prima sanitair.

We waren heel erg tevreden over alles en het 3D diner is een aanrader voor iedereen !

Het ontbijt was heerlijk, de eigenaar en het personeel heel vriendelijk en ook heel behulpzaam met het geven van goede informatie. De accomodatie was heel warm en gezellig en het 3D diner was geweldig

Ontbijt was lekker

Comfort in kamer was matig. Heel erg warm. Heel veel nachtlawaai van passerende jongeren. Badkamer (toilet en douche) heel klein. Bedden waren hard

Ontbijt was lekker

Het ontbijt was voortreffelijk.

Het uitzicht: dakpannen, blinde muur en een afzuigpijp van de keuken. Het was erg warm op de kamers.

Het ontbijt was voortreffelijk. De kamers schoon. De bedden prima. Het personeel zeer vriendelijk. De locatie is prima.

Prima voor 1 nacht

Koffie bij het ontbijt was niet best en de bedden zijn wat aan de kleine kant.

Verouderde kamers maar super schoon en alles aanwezig. Ontbijt prima met erg lekkere verse broodjes.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Je moet prijs kwaliteit bekijken en dan is dit een uitstekend hotel. Alles kraaknet. Al het nodige aanwezig op de kamer. Voortreffelijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

goed restaurant onder zelfde dak.

kamer was koud en verwarming kon niet echt op stoken tegen enkel glas. badkamer erg oud en douchen in bad.....

goed restaurant onder zelfde dak. ontbijt was ook erg goed.

Parkeren voor de deur.

Gordijnen niet verduisterend. Vrij gehorig. Waren 2 gezinnen in hotel met redelijk luidruchtige kinderen.

Parkeren voor de deur. Grote kamer met heerlijke bedden. Kamer 4 heeft zelfs een terrasje met bankje.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Dat er geen verwarming aan stond in de kamer. Bij aankomst was het er ijzig koud.

De kamer was schoon en comfortabel. Ook fijn dat je thee kan zetten of koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Lekker gedineerd bij Timmy’s.

Dag van te voren spontaan geboekt. Wij hadden het idee dat we in de slechtste kamer van het hotel waren beland. Hotel was dicht toen we aankwamen, moesten ons melden bij het restaurant. Harde bedden, erg gehorig, badkamer stonk, luidruchtige stapjeugd. Kortom niet voor herhaling vatbaar!

Lekker gedineerd bij Timmy’s. Personeel heeft aandacht voor de klant.

Zeer teleurstellend

Service en informatie.

Er was kermis, de zaak was afgeladen vol en men wilde geen plekje maken voor hun hotelgast om te eten. Ze hadden van te voren kenbaar moeten maken dat het die avond feest was, dan had ik dit niet geboekt De eigenaar gaat gewoon weg als een medewerkster hem hiermee confronteert.

Redelijk,eenvoudig verblijf

Lawaai van buitenaf. Er waren fietsen naast het raam van de kamer geplaats. Die werden in de loop van de nacht weggehaald al brullend en brallend. Veel overlast van kroeggangers is de nacht.

Knusheid van het hotel

Gewoon een overnachtingsplek. Niet duur, wel schoon.

Uitzcht op afzuiginstallatiepijp van bijbehorende eetgelegenheid. De afzuiginstallatie maakte veel lawaai. Gaat om ongeveer 22.00 wel uit hoor.

Ontbijt was netjes verzorgd.

aanrader voor prijs/kwaliteit

bij het binnenkomen in de kamer hadden we lawaai van een verluchtingsrooster (van het restaurant?). Gelukkig is dit tegen de avond uitgevallen en hebben we goed geslapen.

kamer was verzorgd, mogelijkheid voor thee- en koffiefaciliteiten, ontbijtbuffetje: was voldoende keuze

Basic hotel in het hart van het centrum

Hadden een kamer naast de voordeur. Veel lawaai 's nachts als de deur openging. Ook veel lawaai van de kamer boven, krakende vloer en voetstappen op het hout. Bij aankomst deed niemand open aan de voordeur. Bijbehorende restaurant deur was ook op slot. Dus wel even op onze honger gebleven van ontvangst.

De kamer was in orde, wel geen grote kamer. Het ontbijt was fijn, verzorgd. Als ze vers fruitsap zouden serveren was het top. Bovenal was het een fijn verblijf.

Prima, voor herhaling vatbaar!

Parkeren zou lastig kunnen zijn in drukke periodes. Aan doorgaande dorpsstraat.

De vriendelijkheid van het personeel. Schoon! Aan diverse details kon je zien dat er met liefde en aandacht aan het hotel en restaurant wordt gewerkt. Geen moderne, strakke hotelkamer, maar een wat ouder pand met dito details. Wel van alle comfort voorzien. Koffie en theevoorziening op de kamer. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Je krijgt waar voor je geld. En de naastgelegen ijssalon heeft ruime keus in schepijs.

Rustige, geweldige lokatie voor fietsers en wandelaars.

Er is geen lift en de draaitrap was ietwat moeilijk.

Het ontbijt was heerlijk en kon vanaf 7 uur. Verzorgde kamers met koffie en thee hoekje. Ook zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel.

Leuke overnachting in gastvrij familiehotel!
    • Budget Familiekamer

Familiekamer is zolderkamer en daardoor beperkt in hoogte...

Na ons bezoek aan Efteling, konden wij gezellig nog iets eten in Timmy's Restaurant (onder het hotel). Gezellige familiekamer voor 5 personen. Lekker ontbijt!

Rustige omgeving, parkeren bij de ingang, vriendelijk...
    • Budget Familiekamer

Kamer was een zolderkamer met beperkte sta hoogte. Wifi deed het regelmatig niet, toilet bril zit los (Gemeld). Bij het ontbijt kon vaker aangevuld worden.

Rustige omgeving, parkeren bij de ingang, vriendelijk personeel.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

De kamer was erg klein en er was geen gelegenheid om op de kamer 0f in het hotel om ergens lekker te gaan zitten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.. Het restaurant was goed en niet duur.

een tegenvaller

ZE hebben me een eenpersoonskamer gegeven en het bed werd zelfs niet opgemaakt, de vuilbakjes niet leeggemaakt en de handdoeken niet ververst. Klantvriendelijk is anders.

Het ontbijt viel mee

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Verblijf was goed, personeel is heel vriendelijk en gastvrij.

De kamer was heel warm, geen airco. Afzuiger van de keuken is hinderlijk,( lawaai.) Deur drangers staan heel zwaar afgesteld. deur bijna niet zacht te sluiten.

Het ontbijt was heel goed. dinee was heerlijk, complement voor de kok. Bedden zijn prima.

Goed geslapen, heerlijk ontbijt!

geen lift ? Of toch niet door het personeel verteld dat er een lift was ? Veel lawaai in de kamer toen we aankwamen..airco ? ventilator van het restaurant ?

Het was werkelijk een hemels ontbijt ! Een zeer groot pluspunt van het hotel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Voor een paar dagen is het net te doen.

Deuren klemmen, of je moest trapje af naar eetzaal. Of buiten om lopen. Wifi ??????? Airco hoorde ik mensen over klagen. Ik zat lag op het bed tv te kijken (onmogelijk plek) Met raam open en dan maar weer eens ff recht over eind komen.

Het ontbijt was heerlijk.....alleen vervelend elke keer andere tafel. Maar je kon uit allerlei dingen kiezen. Broodjes eigen gemaakte brood zelf snijden. Beleg soort te overvloed. De ei was is aan de blauwe kan van mijn moeder dus die hebben we niet meer aangeraakt.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar !!!

het personeel was vriendelijk tot zeer vriendelijk uitgenomen één iemand aan het ontbijt die een beetje moeilijk deed om nog bruinbrood , eitjes enz. bij te bereiden alles was reeds weg . Wij waren schijnbaar laat ( 07.45 uur) .Maar ze heeft ons toch nog bediend. Wat betreft de kamers alles behalve wij hadden een ruime kamer maar deze was vol door de 4 bedden die erin stonden .Geen Airco , raam ging niet open .Onze vrienden hadden een klein kamertje +/- 3m/3m naast voetpad raam op straatkant geblokkeerd ander raampje op binnenkoer 40cm breed alleen op kip te openen. Geen airco ,geen ventilator , was een echte oven!!!!

Was gewoon

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede verblijfslocatie voor het jaarlijkse zydeco cajuin festival te Raamdonksveer

Lawaai andere hotel gasten om 02.00 â 02.30 s nachts, waarbij zowel de kinderen als de bijhorende volwassenen de nachtrust van anderen niet respecteerden. Het betrof een groep die een huwelijk te vieren hadden ... en dat moet kunnen ... maar huur dan gans het hotel af zodat je inderdaad met niemand anders rekening hoeft te houden. Was maar een nacht en natuurlijk kan het personeel daar niets aan doen.

De vriendelijkheid van al het personeel, de aanpak van het personeel bij het melden van een probleem. Het goede uitgebreid ontbijt.

Lekker ontbijt relaxte sfeer leuk gezellig mensen (personeel)

's nachts was het best lawaaiig rondom het hotel. het raam kon open maar zonder hor dus gelijk muggen in de kamer.

Lekker ontbijt relaxte sfeer leuk gezellig mensen (personeel)

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Heel schoon, fijn bed.

De kamer was klein. Het was niet mogelijk de deur op een dievenslot te doen. Eerst dacht ik dat dat geen probleem zou zijn, de deur kon immers wel op slot. Toen ik s morgens stond te douchen kwam de schoonmaak ploeg wel binnen, ondanks dat mn deur op slot zat en de sleutel in het slot. (Ze klopten netjes aan, maar ik kon niet antwoorden omdat ik onder de douche stond). Er was ook geen mogelijkheid van een 'niet storen' bordje aan de buitenkant

Heel schoon, fijn bed. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

wij boeken hier niet weer.

parkeren, lawaai buiten (auto geluiden gehele nacht), geluid ingangsdeur (ging met een klap in het slot), krakende zolder boven onze kamer

vriendelijk personeel, ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

een topverblijf om daar in deomgeving te fietsen

de fietsen hadden geen fijne plaats en wij vinden dat er niet genoeg naar om gekeken werd

het was een prima hotel wat vooral geweldig was is het restaurant aan het hotel zelf het was er overheerlijk eten!!!

Volkomen tevreden ;-)

Eigenlijk waren er niet echt dingen die tegen vielen. Op elk hotel is wel iets aan te merken wanneer je je best doet om wat te vinden. We zochten een schone plek om lekker te kunnen slapen, en dat is met dit hotel uitstekend gelukt. O.K. de kamers zijn ingericht met wat onsamenhangend meubilair, het behang zit een beetje gebobbeld op de muren, en de inrichting is wat gedateerd, maar alles wat je in een hotel nodig hebt, bed, badkamer, toilet, fohn, televisie en koffiezet apparaat is aanwezig, schoon en werkt uitstekend. Mochten we weer een overnachtingsplek in deze omgeving nodig hebben, dan is er geen enkele reden om NIET naar Hotel Heere te gaan.

De bedden. We slapen regelmatig in verschillende hotels en komen allerlei soorten bedden en kussens tegen, maar de bedden in dit hotel zijn echt een pluspuntje waard.

Verblijf was goed voor periode van een of twee nachten.

Hotel ligt aan doorgaande weg. s,Avonds lawaai van voorbijgangers, met name voetgangers!, Er was geen airco aanwezig, gezien de hitte en locatie van de kamer zeer wenselijk.! Onze ervaring betreft dus met name de ligging van de kamer. (9)

Vriendelijk personeel, Prima ontbijt.

Ontbijt was lekker en in orde.
    • Budget Familiekamer

Wij hadden familiekamer 5 personen op zolder. Veel nauwer en krapper dan op de foto's. Douche van deze kamer stond niet op de foto en was gewoon een douchekop uit de muur. Op zich allemaal geen probleem maar gezien niet zichtbaar op de foto's weet je niet wat je krijgt voor je geld. En dat is wat minder dan getoond...

Ontbijt was lekker en in orde. Vriendelijke ontvangst en ik hoorde rondom mij veel advies en tips ivm wandelen, fietsen gedeeld worden door de eigenaar en dit met veel plezier.

de aankomst viel tegen. je moet door het restaurant naar het hotel. de deur van het hotel is van de buitenkant afgesloten. "het is een klein hotel", vertelde de man die me op weg hielp.

de man die het ontbijt verzorgde, wat een aardige, enthousiaste, dienstvaardige man.

????

Hotel ligt pal aan straat, drukke doorgaande weg in het dorp. Er kon geen raam open en kamer en inrichting zeer sleets en gedateerd. Kortom: geen feest.

????

Was een goed hotel voor enige overnachtingen.

Handdoekophang rekjes waren er te weinig. Een schapje voor je toilettas etc. ook niet

Was een goed hotel voor enige overnachtingen. Kamers wat krap van afmeting en daarom minder geschikt voor wat langere periode. Zeer vriendelijke mensen. Restaurant is prima en goede prijs kwaliteitsverhouding. Nadeeltje: Er is geen ruimte voor gewoon aanwezig zijn of gezellig zitten. De kamers zijn te klein daarvoor en dan is het restaurant het enige akternatief. Tevreden over het verblijf. Jan Hopster 15 mei 2017

goed als tussenstop maar prijs/kwaliteit niet goed

Slecht geisoleerd zowel beglazing als dak waardoor verkeer goed hoorbaar is , tv werkte niet toen ik een poging ondernam om manager te zoeken omdat er niemand te bereiken was via telefoon erwijl er stond dat er permanentie ws tot 23 h , had ik langs de voordeur naar buiten geweest om zo via het restaurant iemand te vinden . Helaas was alles dicht rond 22 h 15 , toen ik weer binnen wou was de voordeur dichtgeslaan en stond ik daar . Ik had de sleutel niet bij me en geen telefoon . Gelukkig kwam er na half uur iemand terug bij hotel van een andere kamer en kon ik mee binnen. Dan ben ik gaan slapen ...

Heerlijk ontbijt en vriendelijk

een drama boek vaker bij Booking.com nooit klachten gehad ik zou dit hotel niet meer aanbevelen
    • Budget Familiekamer

receptie was onbemand ontbijt werd niet aangevuld kamer was geschikt voor mensen niet langer dan 160 cm wij hadden voor de 5 personen zolder kamer gekozen dan mag je wat kamer betreft niet teveel te verwachten maar een waarschuwing wat betreft een gevaarlijke trap was op zijn plaats geweest

de uitgang naar huis

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ontbijt zeer uitgebreid.

Onze kamer ligt boven het restaurant en wij hoorden een soort afzuiging, dat stoorde. Boven onze kamer was schijnbaar een gezin met kleine kinderen die rond renden, we werden dus wakker om half 7.

Ontbijt zeer uitgebreid. Bed ligt heerlijk. Douche is zalig.

Het ontbijt was goed en het personeel zeer klantvriendelijk

Het hotel beschikt over houten vloeren die erg kraken en het pand is erg gehorig. De mensen in de kamers naast de onze hoorde je daardoor gewoon praten.

Het ontbijt was goed en het personeel zeer klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Er was geen ontbijt en ook niemand bereikbaar.

Er was geen ontbijt en ook niemand bereikbaar. We hebben de volgende dag zelf gebeld ,maar er werd ons ook geen compensatie geboden.Zeker geen aanrader.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

prima verblijf!
    • Budget Familiekamer

de familiekamer op zolder is heel gezellig maar wel klein voor 5 mensen. schuine plafonds niet geschikt voor lange mensen.

gezellig hotel. vriendelijk personeel. heerlijk eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

De sleutel van de kamer was spoorloos verdwenen en we kregen een andere kamer. Deze had echter niet twee aparte bedden, zoals we gereserveerd hadden. Ook had de waterkoker op de kamer zo'n kort snoer dat thee zetten een hele uitdaging was.

Prima kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

dit is niet te beschrijven
    • Budget Familiekamer

De kamer was op de vliering je kon er niet eens recht op staan om op de kamer te komen moesten we een wenteltrap op we zijn regelmatig in een hotel maar zo prijstechnisch hadden wij meer verwacht

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Familiekamer is aan opfrissing toe. Ontbijt en ligging zijn ok.

Vanaf 19u startte er een luidruchtig feestje (met DJ) in het restaurant van het hotel. Als je zo'n evenement plant, kan je wel even jouw gasten daar op voorhand van op de hoogte brengen of je verhuurt geen hotelkamer. Of je doet een commerciële geste. Helaas: niets van dit alles.

Het ontbijt: ruime keuze, vers.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

dikke 10!

Mooie schone kamer, met senseo apparaat en veel pads erbij, heerlijk gegeten s`avond met 2 van mijn kinderen in het restaurant, ontbijt was ook weer geweldig, zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

• Budget Familiekamer

Nauwelijks staruimte, veel hoofden gestoten daardoor, gammele tafel, harde kinderbedden, verwarming zat los...

Vriendelijk personeel Nieuwe badkamer Mooi gevouwen handdoeken op de bedden

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Gezellig no-nonsense hotel, super vriendelijk personeel en een topontbijt om de dag goed te starten
    • Budget Familiekamer

In Raamsdonksveer zelf is niet veel te beleven.

Gezellig hotelletje, gerund door super vriendelijke mensen. Restaurant is zeker een aanrader: royale porties en alles even vers en heerlijk. Kinderhoek aan restaurant ook toppie!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Goed hotel dichtbij de efteling.

Er hing een erge riool lucht dat was niet fijn.

Kamer was netjes en schoon. Zelfs een koffie apparaat stond er met koffie pads en een waterkoker met thee zakjes. Het ontbijt was goed, alles was er wel. Zelfs oliebollen en appelflappen. restaurant zag er ook mooi en gezellig uit

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Lawaaierige .

Lawaaierige . Ontbijt matig

hartstikke fijn!

onze kamer was wat gehorig

zeer vriendelijk personeel en schone kamer

Heerlijk hotel👍

Niets, verbleven in het nieuwe gedeelte en dat is prachtig!!

Alles was dik in orde, ook een prima ontbijt en vriendelijke eigenaren.

Goed restaurant ernaast.

Goed restaurant ernaast. Vriendelijke medewerkers, kamer en badkamer goed schoon. Onbijt was goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Uitstekend gelegen voor het fietsen in de Biesbosch.

Het ontbijt was goed. Ook het eten 's avonds was goed. Onze kamer was ruim (804), de kamers van onze vrienden (801 en 804) waren kleiner.

2nachten lang genoeg.

Er was geen echte fietsenstalling

Het ontbijt was gewoon.De kamer klein gedrongen en warm.

De bediening , brabantse gasrvrijheid

Niets op aan te merken