Beoordelingen over Bilderberg Résidence Groot Heideborgh 4-sterren

Hogesteeg 50, 3886 MA Garderen, Nederland

#1 van de 5 hotels in Garderen

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het was ons goed bevallen

alles was prima

we hebben niet ontbeten. We waren er om onze 39e huwelijksdag te vieren. Jammer van het weer anders hadden we zeker gebruik gemaakt van het dakterras. Wie weet boeken we volgend jaar wel voor onze 40e

Ruime kamer, mooie (nieuwe) badkamer en een prima...

De gang naar onze kamer was juist ontdaan van behang, tapijt etc. Op zich niet erg, maar omdat het niet aangekondigd werd, waren we een beetje verrast. Redelijk prijzig hotel en ontbijtbuffet.

Ruime kamer, mooie (nieuwe) badkamer en een prima ontbijtbuffet. Als even naar Garderen loopt (half uurtje) kun je van daaruit schitterend wandelen en fietsen.

Ligging en uitstraling.

Kamer in hal en daardoor ‘s avonds last van mensen en opruimen bar(flessen gerinkel etc.) en ‘s morgens van spullen naar ontbijtzaal. Jammer.

Ligging en uitstraling. Prettig personeel . Mooie kamers.

Mooi hotel op een prachtige plek waar je zo de Veluwse...

Het eten in het restaurant was redelijk maar de prijs-kwaliteit was niet echt in orde. Het eten zag er mooi uit (fraai opgemaakt) maar het waren kleine porties voor flink wat geld. Bij de hoofdgerechten zat bijvoorbeeld geen portie frietjes of aardappels maar moest je voor €4,50 bijbestellen. De smaak was zeker niet slecht maar klopte niet helemaal met het uiterlijk van de gerechten en de bijbehorende prijzen. Dat zou best wat beter mogen waardoor het aantrekkelijker wordt om er te dineren.

Mooi hotel op een prachtige plek waar je zo de Veluwse natuur in loopt!

Vorig jaar beter bevallen

Beperkt aanbod menu bistro. Vorig jaar was dit beter. Geen airco op de kamer. Klein zwembad.

Hygiëne, mooie moderne grote tweepersoonskamer. Oplaadmogelijkheid auto.

mooie locatie maar mankeert echt wel iets aan voor 4*

Geen airco! mag je voor een 4* hotel tegenwoordig wel verwachten en niet alleen in de suites. Koffie zetten op de kamer viel niet mee, eindelijk het plateau met waterkoker + oploskoffie gevonden in de kledingkast, toen op zoek naar een plek voor stopcontact , werd een gammel tafeltje eigenlijk supergevaarlijk met die waterkoker. Helaas kon ik de volgende dag geen koffie zetten omdat de koffiekopjes van de dag ervoor niet waren meegenomen , er dus nog steeds vies stonden. heel slecht! receptie hiervan op de hoogte gebracht maar geen oplossing

Verder wel oké

Er was geen airco, en het was buiten 35 graden Ze hadden overigens maar 10 kamers met airco De menukaart was niet erg uitgebreid en het eten was matig, het ontbijt was wel goed

De ruime kamer. De lokatie ligt mooi

Het ontbijt was goed.

sinds ons vorige bezoek in het voorjaar 2018 is de accommodatie achteruit gegaan. De kamers zijn slecht onderhouden. Personeel leek de boel te boycotten. Er lijkt ernstig bezuinigd op personeel. Keuken zeer matig.

Het ontbijt was goed.

6,0

Door vroeg vertrek in de ochtend geen ontbijt beschikbaar, ook niet aangeboden. Later bleek hier wel een procedure voor is, echter betreffende personeelslid was hier niet van op de hoogte. Geen airco aanwezig. Met het extreem warme weer, werkelijk niet uit te houden!

Goed maar ook niets bijzonders

De kamer was niet klaar op het uur dat inchecken mogelijk had moeten zijn (15u). We zijn bij de receptie blijven zitten in de hoop dat ze iets zouden laten weten als de kamer klaar was, omdat we een half uur later nog altijd niets gehoord hadden zijn we zelf terug gaan informeren en bleek de kamer klaar te zijn ... We hadden ook onze hond bij en de kosten daarvoor zijn €25 per nacht en dat vind ik toch wat overdreven.

De ligging in het midden van het bos is super. De kamers zijn heel ruim en ook de badkamer was perfect in orde. Vlak na het inchecken klopte één van poetsvrouwen op de deur en kregen we een snoepje en dekentje voor de hond.

Shortbreak, goed kunnen relaxen.

Bediening in het café, tijdens het eten, was matig (woensdag 18 juli).Opname vervolgdrankje personeel niet alert. Idem met afruimen, duurde lang ondanks het feit dat het niet druk was. Het gereed maken van de restaurantbon om deze af te tekenen duurde lang.

Het ontbijt was heel goed. De kamer was goed. Vriendelijke, behulpzame receptie. Elektrische fietsen van goede kwaliteit.

Een prima verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Het personeel van het restaurant was zeer vriendelijk maar de logistiek was zeer chaotisch. Wij waren de eerste gasten om 18.30, maar om 20.30 hadden we nog maar ons voorgerechtje gehad. Door dat er steeds meer gasten kwamen eten konden het personeel het niet meer overzien. Het eten uiteindelijk was heel goed.

Een Top locatie. Op een paar minuten loopafstand kan men prachtige boswandelingen maken. Het personeel bij de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede bedden. Prima douche.

Heerlijke accomodatie waar je naar terug wilt komen.

De prijs van een La Choufe biertje. Niet in verhouding.

De handgemaakte bitterballen. Wel € 1,- per stuk maar overheerlijk. Dit naast de geweldige omgeving. De kamer en badkamer ruim en erg schoon. Maar ook het diner in het restaurant.

had beter gekund maar omgeving en personeel maakt hoop goed

Ontbijt 17,50 per persoon per nacht? behoorlijk aan de prijs. tevens het gebrek aan een koelkastje op de kamer was onprettig met deze hitte.

ligging. eten, drinken. personeel

Redelijk maar nooit meer

Kamer was wat vreemd ingedeeld en geen minibar aanwezig. Geen afzuiging in de douche waardoor het erg benauwd en warm was, sauna zelf super maar geen zitje en de ruimte buiten de sauna was veel te warm, echt gewoon slecht want dan kun je niet afkoelen.

Super attent personeel, gezellige bar, prachtige omgeving

Toplocatie om op rust te komen

Geen haar shampo en geen gastendoekjes. Verder alles prima

Wat het meest beviel is niet een item maar een optelling van wat dit hotel te bieden heeft. Prachtige rustige ligging met mooie grote kamers met mooi uitzicht. Mooi gelegen terras en een restaurant met lekkere gerechten en bijpassende wijn. Gratis parkeren bij het hotel. Eeen aanrader.

Goed. We komen terug.

Ontbijt is echt te duur voor wat geboden wordt. Wij zijn voor ontbijt naar andere locatie gegaan.

Locatie is top. Mooi hotel. Leuk grand cafe. Mooie kamers.

Ik kan het hotel aanraden.

Wij hadden onze hond bij ons omdat het hotel als hondvriendelijk bekend staat. Helaas konden we daardoor echter niet in het restaurant of op het terras van het restaurant eten. Tevens konden wij niet ontbijten in de ontbijtzaal omdat het hondje niet mee mocht. Wij moesten ontbijten op het terras van het grant café wat uiteraard geen probleem is. Echter was er op het terras geen tafel gedekt en moesten we zelf achter het bestek etc. aan gaan. De tafels waren niet schoongemaakt van de avond tevoren. Het was prettiger geweest als er toch een tafeltje klaar gemaakt was. De tweede dag heb ik het ontbijt maar op de kamer laten bezorgen maar dat brengt uiteraard weer extra kosten met zich mee. Verder was het prima in orde.

De kamer was prachtig en heerlijk ruim. Het bed was goed en de schoonheidssalon is een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Een aanrader en zeker nogmaals een bezoek waard.

Tegenvallen is te sterk uitgedrukt, maar ik vind € 17,50 net iets te veel voor een ontbijt, ondanks dat het een uitstekend buffet was.

Geweldige locatie in de bossen, inclusief de mogelijkheid van fietsverhuur en zeer fijn hotelterras.

Prima hotel verder!

Dat wij een mindervalide kamer kregen met douche en toilet in één ruimte zonder scherm, alles werd erg nat. Ook een nadeel; 2 éénpersoonsbedden.

Prima hotel verder!

Mooie oprijlaan naar fraai gebouw

Het té harde bed weerhield mij van mijn slaap. We hadden s’avonds ‘n hapje gegeten in Grand Café V, daar vonden wij de keuze wat beperkt.

Het hotel ligt in een mooie omgeving, waarbij je gebruik kunt maken van uitgezette wandel/fietsroutes. Omdat wij de hond bij hadden kregen we ‘n wat sobere kamer toegewezen, jammer maar ik begrijp het wel. Prima ontbijt.

• Suite met Dakterras

Geen reep chocolade of krantje te koop, minibar niet gevuld in de grote suite. Spinazie was niet te vinden in pastagerecht in restaurant, eten viel tegen. Welness erg prijzig, klein zwembad. Ontbijt ook prijzig in verhouding tot wat je krijgt. Denk dat het tegenwoordige Van der Valk totaal niet meer onderdoet voor Bilderbergh. Zij zijn luxer en met de tijd mee en beter betaalbaar. Receptie totaal niet op de hoogte van menukaart restaurant of speciale menu's zoals asperges.

de ligging

Prima.

In de badkamer stond een kapot plastic bekertje. Weliswaar nog in de verpakking, maar compleet stuk. Omgeruild bij de receptie.

Geen ontbijt genomen. Kamers op zich prima, al zou een koelkastje niet misstaan voor een hotel met deze uitstraling.

Heel fijn

De wifi was erg langzaam. al heeft dat niet belemmerd want heb zelf een dikke databundel op mn mobiele abonnement

Comfort, netheid en ruimte van de kamer

prima, gaan we zeker nog een keer doen.

de dame bij het diner in het restaurant sprak slecht nederlands, vandaar dat ze drie keer moest uitleggen wat we te eten kregen

prima service uiterst vriendelijk personeel

Prima hotel, mooie omgeving, gastvrijheid viel tegen

Weinig gastvrijheid vanuit de medewerkers. Bij overlast van een feest werd er niet goed met ons meegedacht en was er weinig ruimte ter compenstatie van de overlast. Ontbijt was erg basic. Zwembad erg klein (kleiner dan verwacht).

Fijne, ruime kamer met mooie badkamer. Fijne wellness, we hebben een heerlijke verzorgingsbehandeling gehad.

mooie lokatie

De kwaliteit van het diner met bijpassende wijnen stond niet in verhouding tot het prijskaartje.

ruime kamer met zowel douche als bad. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima, maar ga er niet volgende week direct weer naar terug.
    • Suite met Dakterras

Het zwembad is eigenlijk wel heel erg klein (en ook een beetje koud). De wellness (sauna en stoomcabine) zijn echt max twee persoons.

Prachtige omgeving, mooie brasserie.

Ontspannen

Infrarood sauna die het niet deed en geen relaxstoelen in die ruimte. Jammer dat de receptie vergeten was door te geven dat ze een fout had gemaakt met dubbele boeking waardoor er iemand op de deur van de sauna bonkte.

Mooie grote kamer en uitgebreid ontbijt. Genoeg plek om uit te kiezen in de ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Is er geen aparte ruimte om iets te bespreken? Nu was er een...

Is er geen aparte ruimte om iets te bespreken? Nu was er een “bespreking” in het Grand Cafe terwijl wij daar een lunch aten en dat ging niet zachtjes, vond het storend!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Geweldig hotel, slecht restaurant

Het restaurant dat bij het hotel hoort was ronduit slecht. We hadden hoge verwachtingen. Voor het eerst in ons leven hebben we het eten teruggestuurd naar de keuken. Gelukkig was er een leuke, eenvoudige eetgelegenheid in de buurt voor de tweede avond.

Prachtig hotel, fantastische kamers. Modern, ruim, luxe.

Mooie accomodatie in een prachtige omgeving.

Zwembadwater was net als het ontvangst en de warme chocolademelk erg koud. En vreemd dat er naast de wasbak in de badruimte geen zeep maar bodylotion hing.

De bedden sliepen heerlijk. Ruime kamers. Hotel is prachtig gelegen in een zeer bosrijke omgeving.

Aparte bedden ipv tweepersoonsbed (mijn partner viel steeds in het gat tussen de bedden) Wellness in hotel viel tegen: de sauna was kapot!!

De kamers, de sfeer, inrichting vh interieur, uitzicht, vriendelijk personeel, ontbijt

Prachtige kamers in ontspannen sfeer/omgeving. Goed eten!

Ik had een iets groter zwembad verwacht.

Vooral in het restaurant waren de personeelsleden zeer spontaan, enthousiast en kundig maar ook behulpzaam met een jong kind (4 jr.) Met de dag suggestie (Parlhoen) overtrof de chef zichzelf. Zelden zo'n heerlijk stuk gevogelte gegeten!

Goed en slecht.

Mijn kamer (nr 250) was ruim en had 2 ramen. Tussen die 2 ramen hingen buiten echter 2 airco,s (zag ik de volgende morgen pas) die mij de halve nacht wakker hebben gehouden. Alsof er n tractor stationair het dak staat te draaien die om de zoveel tijd afslaat en weer opstart. Toen begreep ik de prijs van € 59,-.

De bediening was vriendelijk. Het diner van de heekfilet was lekker.

Prachtige ruime kamer en mooie ligging van het hotel.

Prachtige ruime kamer en mooie ligging van het hotel. We hadden prachtig weer zodat we op het terras konden lunchen . Vanuit het hotel kan je zo wegfietsen en wandelen de Veluwe op. Ontbijt ook prima!

Personeel zeer vriendelijk, kamer schoon en netjes, zeer...

De kamer was prima alleen jammer van de vele vliegen in de kamer. Wij hadden ons verheugd op het gebruik van de sauna maar blijkbaar moet je dat van de voren reserveren. Dat was ons tijdens het inchecken niet verteld. De sauna wordt pas aangezet op het moment dat je de sleutel aan de balie vraagt.

Personeel zeer vriendelijk, kamer schoon en netjes, zeer goede ligging

luxe suite een aanrader voor 1 nacht.
    • Suite met Dakterras

- roomservice willen bestellen maar de telefoon deed het niet... fijn naar beneden lopen ( wel 5 euro mee bespaard ). - voor de prijs die er gevraagd word geen ontbijt inclusief .. erg jammer.

wij hadden de luxe suite met bubbelbad, is goed bevallen eigen dakterras was erg groot. genoten van deze kamer. en voldeed aan wat we gewend zijn van bilderberg.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prachtige accommodatie op een prachtige plek!

Wij boekten dit hotel vanwege de aanwezigheid van een zwembad en sauna/Turks bad. Maar daarover kregen we ter plaatse geen informatie: noch van het receptiepersoneel, noch in de informatiemap in de kamer. We hebben er ook niet naar gevraagd, hadden er eenmaal ter plaatse eigenlijk geen behoefte aan.....

Prachtige royale kamer met zeer comfortabele badkamer en superfijne douche. Prima bedden. Keurig schoon. Heerlijk gegeten in het restaurant. Maar het allerfijnst was wel de absolute stilte om het hotel heen...... waar vind je dat nog?

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Meer van verwacht
    • Suite met Dakterras

Algehele prijs-kwaliteit verhouding slecht. Doet naam Bilderberg geen eer aan. Zeer gedateerd uiterlijk van het hotel. Slecht ingericht, gedateerd. Slecht verlicht. Badkamer stinkt naar riool. Personeel okay, maar niet top genoeg om de prijs te rechtvaardigen. Kan allemaal net wat professioneler, actiever en vriendelijker. Ontbijt is ook net aan prima, maar niet voor de prijs: 17,50 p.p. Algeheel: van een Bilderberg met deze prijs per kamer moet de lat bij het personeel, ontbijt, kamers etc hoger liggen. Alles is ingedut.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Niet wat wij ervan verwacht hadden,wij zullen niet gauw een tweede keer boeken.

De kaartkeuze in het restaurant is wat aan de kleine kant , wij zij visliefhebbers en er kon alleen een stukje kabeljauw uit de vriezer gehaald worden , er was bv geen baars of tong, het kwam ons een beetje als een eetcafe over.

We hadden eeen kamer met bad geboekt en krijgen een kamer zonder bad , na overleg hebben we alsnog een kamer op de tweede verdieping gekregen met bad , deze deed aan alle verwachtingen alhoewel er bij het schoonmaken ook eens naar de plafonds gekeken moet worden, deze waren erg stoffig en bevatte spinrag.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het was goed
    • Suite met Dakterras

Geeneens een koelkast op de kamer met drank of snacks. Er was avonds laat niks meer te krijgen en geeneens een minibar in de suite. Ook bubbelbad wat op de site stond als jacuzzi stelde niks voor gewoon een klein bubbelbad. Niet dakterrassuite waardig

De ruime kamer van dakterrassuite

De omgeving.

Helaas hadden de kamers geen koelkastjes meer. Douchecabine met alleen een glazen wand, zodat iedereen vanuit de kamer kan meegenieten. Net als vorige keer veel spinnenwebben aan het plafond (vooral boven het bed). Grijze stukken vloerbedekking (langs de plinten en onder het bed) waar al heel lang niet gestofzuigd was. Afgeknipte nagel van de vorige bewoner gevonden....

De omgeving.

Goed hotel

's-Avonds was parkeerplaats niet verlicht vanwege stroomuitval. Te voet naar hoofdingang maar weg zeer ongelijk door boomwortels. Omdat er totaal geen verlichting was heel erg hard gevallen en mijn knie bezeerd. Eerste avond gemeld maar tweede avond wederom totaal geen verlichting.

Volgens de website zijn honden er niet toegelaten, maar daar houden zij zich niet aan. Dit is niet fijn voor mensen met een allergie die uitkijken naar hotels die geen dieren toelaten. Wij gaan daar in elk geval geen tweede keer !

Super omgeving om te fietsen !

Mooie plek, service nog niet optimaal

Management en service is niet altijd adequaat. 2 x keycard van kamer moeten herstellen. Melk in koffiemachine bedorven. Manager rstaurant vergeet bestelling. Kortom slordigheden waar wel wat aan te doen is.

Prima hotel, mooie kamers met goede bedden. Geweldige badkamer. Keuken in restaurant was ook prima. Ook bediening in brasserie en op terras heel goed

Heerlijk verblijf gehad, komen zeker terug ):

Kamernr 222 hadden we, iets last gehad v flesjes in kratten doen 's avonds rond middernacht, ben n lichte slaper, bij uitchecken geïnformeerd over rustiger gelegen kamers.

Kamers netjes met mooie tinten, is af! Badkamer prachtig en luxe.

Fantastisch!

Het ontbijt was erg goed, alleen wel erg duur. €17,- per persoon per dag is wel wat overdreven.

Ruime kamers, heerlijke bedden en een regendouche. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verblijf zeker voor herhaling vatbaar!

de omgeving en het hotel (behalve het restaurant) zelf zijn zeer aan te bevelen

Het restaurant: ronduit slecht, nee heel slecht. En veel te duur voor het gebodene. Er was geen a la carte, maar een menu met qua hoofdgerecht 3 keuzes: vlees, vega of vis. Hierbij werd groenten en - in mijn geval - aardappelpuree geserveerd. Het was plateservice (dus niet groente en aardappelen apart.) Het voorgerecht was palingmousse. Nou die paling is er waarschijnlijk langs gezwommen, het was slagroom met heel ver weg wat palingsmaak. De aardappelpuree kwam uit een pakje of was zeer slecht met veel te veel koksroom gemaakt en het was (mocht je dat wel lekker vinden) veel te weinig: zo'n modieus streepje, hou toch op! Het lamsvlees was 's morgens de oven ingegaan of in elk geval veel te ver door gekookt. Niet rosé zoals lams hoort te zijn. Zonde, smakeloos en taai. Groente? Twee asperges! Men wilde het er culinair uit laten zien maar op de middelbare hotelvakschool zou deze kok keihard gezakt zijn als dit zijn examendiner was. Een dikke onvoldoende. Zonde en eigenlijk schandalig voor zo'n verder toch heel goed hotel. Dat de kok er niks van snapt blijkt ook uit de toast bij het ontbijt. Die was van te voren gemaakt. Dat werkt niet: loeihard. Overigens stond er vijf ontbijt (omdat we er vijf nachten waren) op de rekening, terwijl we maar twee keer ontbijt genoten hebben. Dit werd dan ook niet geregistreerd, slordig als je boekt zonder ontbijt. Wij zijn de andere vier dagen op de fiets naar het dorp gereden (wat we niet van plan waren) om te dineren in een naar bleek uitstekend eetcafé. Grote porties, veel en verschillende groenten, (rabarber als extra), leuk gebracht, alles uitstekend bereid. Geen (culinaire) pretenties. Maar daar dus wel uitstekend gegeten, voor veel minder geld dan het zeer slechte diner bij het hotel. Echt jammer!!! Doe hier wat aan.

alles was piekfijn in orde. Behalve het restaurant.

Kamer was smaakvol gerestaureerd, alleen dat kon je wel zien...

Alle toeslagen die we moesten betalen, toeristenbelasting, milieutoeslag, we waren even half uur van onze woonplaats vandaan

Kamer was smaakvol gerestaureerd, alleen dat kon je wel zien, bijvoorbeeld een stuk wel en niet gespoten plafond. Systeemplafond in de badkamer, jammer. Geen licht als je de kamer binnenkomt. Super bedden. Ontbijt prima

Aangenaam
    • Suite met Dakterras

Klein zwembad, geen bubbelbad en minibar op kamer (niet overeenkomstig de kamerbeschrijving), slecht onderhouden fietsen, ontbijt te duur

Genieten van de omgeving en het hotel, maar het had nog veel beter kunnen zijn.

Inefficiente werkwijzen, (met name in F&B) veel fouten die achteraf goedgemaakt moeten worden (wat dan wel weer uitstekend wordt gedaan) Vermoedelijk te weinig beschikbaar personeel om een hoog serviceniveau consequent te kunnen handhaven.

Prachtige omgeving, mooi hotel, prima faciliteiten, Oprecht vriendelijke en attente medewerkers.

een heerlijke accomodatie en omgeving om te ontspannen

Ontvangst voor de hond .. op de kamer met een persoonlijk kleedje en een kluifje Terras met een geweldig uitzicht Fitness faciliteiten .. ontspannende sfeer

Wij zaten op de eerste etage boven het zwembad. Dan kijk je op een niet zo gezellig uitziend terras waar de bbq truck staat en op lelijke airco's . Zonde van het mooie hotel

De kamer was heerlijk ruim. Medewerkers heel gastvrij en gezellig ook voor kinderen ( voelen het goed aan )

Heerlijke locatie.

De maaltijd in de brasserie: pastagerecht met groenten (ik ben vegetarier). Nauwelijks groenten aanwezig. Zeer zeker geen volwaardige gezonde maaltijd. Salade die erbij geserveerd werd: 4 blaadje rucola, een paartje tomaat en twee schijven komkommer. Maaltijd in het restaurant: tomaten risotto; ook hier was dit de enige vegetarische optie. Risotto smaakte goed, maar één worteltje, één boontje, één stukje courgette. Dus ook hier totaal geen volwaardige vegetarische maaltijd; overaccent op koolhydraten. De prijzen zijn niet goedkoop, begrijpelijk, gezien de accomodatie, maar de vegetarische maaltijden vond ik onder de maat. Ook op dag 2 bestelde mijn man bij het ontbijt een omelet; deze keer was de omelet niet van echte eieren gemaakt, dat viel tegen.

Ligging fantastisch, super vriendelijk personeel en echt prima bediening, en hele grote kamer (34m2) Mijn man kon bij ontbijt een omelet klaar laten maken (van echte eieren). Was overheerlijk de eerste dag.

aangenaam verblijf, personeel zeer vriendelijk, mooie locatie voor fietstochten !

-weinig keuzemogelijkheden op de à la carte kaart -gekozen voor dagmenu : zeer prijzig in verhouding tot de gekregen hoeveelheid -drank in bar prijzig (ook geen drankenkaart met prijzen aanwezig) -geen koelkast op kamer

-aanwezigheid van zowel bad als douche -zwembad

• Suite voor 2 Personen

Plankje in doucheruimte voor eigen zeep/shampoo e.d. Akelig en veel synthetisch bedmateriaal; alles eraf gehaald. Geen airco, geen horren (dus muggen): heel warm!!! terwijl het gelukkig onder de 23 graden Celsius was overdag. Weinig licht bij passpiegel/kledingkast

Gastvrijheid en vriendelijkheid, super douche, fijne diverse stoelen ook op hotelkamer, goede draaitv op hotelkamer, verrukkelijk eten, mooie groene omgeving.

Heerlijke locatie als uitvalsbasis voor wandelingen en...

Heerlijke locatie als uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Personeel was echt top. De kamer meer dan heerlijk! Ook fijn: een afgesloten fietsenschuurtje waar je je fiets veilig én aan de lader kwijt kunt.

Een prachtig hotel op een prachtige locatie met vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Kan niets bedenken

Geweldig dat er voor onze hond een dekentje, een bakje water en een snoepje klaar lag !! Verder was alles top. Vriendelijk personeel, heerlijk diner en een heerlijk ontbijt. Een hotel dat is gelegen op een zeer rustige locatie met geweldige mogelijkheden om te wandelen of fietsen.

Weekendje veluwe

Beetje lawaai als je een kamer aan de achterkant hebt bij de parkeerplaats

Mooie Locatie Erg vriendelijk personeel Super schone en mooie kamer Compleet ontbijt

Ontspannen!!!

Mooie, ruime kamer met fantastisch uitzicht op tuin, bos en water en een heerlijk bed. Meiden vd receptie zeer bekwaam en gastvrij. 's avonds nog even een sauna-zwembad rondje, kortom helemaal top.

Sauna bezoek van 2 dagen

Onze kamer had geen airco.

Heerlijke bedden en echt een welkom gevoel. We werden vriendelijk ontvangen en kregen veel informatie. Diner en ontbijt ook goed.

Ruime kamer in een sfeervol hotel

In- en uitchecken kan mogelijk nog efficiënter.

Een ruime kamer met een gezellig zitje, grote tv, collectie tijdschriften en mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten. Veel ramen - die open kunnen - en uitzicht op het groen. Ook de badkamer is ruim opgezet en fris. Sowieso heeft het hotel een sfeervolle uitstraling.

Perfecte locatie voor verkenning van de Veluwe

Het geheel van onthaal met welkomstdrankje, zeer ruime kamers, perfecte locatie en parking, zeer goede keuken, hulp bij het plannen van een fietstocht, pedicure etc. en dit voor een scherpe prijs, voetbalploeg Malaga daar ook op trainingskamp zonder enige hinder (aparte ruimtes voor maaltijden, massage, meeting, etc) dat wijst dus ook op prima organisatie

tegenvaller

Het ontbreken van aandacht van het personeel in de dinerzaal. Na 20 minuten was er nog niemand aan onze tafel geweest, was ons niet gevraagd of wij iets wilden drinken of was on een menukaart aangeboden. Toe zijn we maar weggelopen Ook dat viel het personeel niet op. Wij hebben in een ander restaurant gedineerd. Dit ongemak is de volgende dag gecompenseerd. Een minibar op de kamer ontbrak.

de ligging van het hotel en de mooie ruime kamer.

Eten

Iets minder vriendelijk personeel in het eetcafé. Het eten in het eetcafé viel ook erg tegen. Hier zullen we waarschijnlijk niet weer gaan eten. Gebakken entrecote werd bjna koud geserveerd. Weinig groente en erg zout. Sla niet vers. Patates frites erg zout. Waarom niet zoutloos serveren, zodat je zelf zout erop kunt doen.

Erg goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Mooie omgeving om te fietsen.

zoals de voorbije jaren een zeer geslaagd verblijf

melk voor de koffie kon afvalarmer (nu telkens kleine cupjes) wat meer kaassoorten bij het ontbijt zou leuk zijn, het is toch Nederland he 5 euro voor een speciaalbier zoals geafficheerd in de bar is wel echt duur de keuken sluit al om 21u. er is geen minibar op de kamer

Gerenoveerde kamer, inloopdouche was fantastisch, kamer op gelijkvloers is zalig. lekkere broodsoorten bij het ontbijt de vriendelijke ontvangst en bediening door het personeel zeer vlot internet (wifi)

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

- Mooie ruime kamer.
    • Executive Suite

- Hoek bij binnenkomst/kledingkast is erg donker. - Ontbijt erg prijzig tov de kwaliteit, er hadden meer lokale, ambachtelijke producten kunnen liggen. - Zwembad is ijskoud. - Ondanks het krijbord met gezonde teksten voor de brasserie staat er geen bijzonder gezond gerecht of salade op de dinerkaart.

- Mooie ruime kamer. - Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heerlijk ontbijt maar dat mag dan ook wel voor € 17,50 p.

Het was een beetje jammer dat je voor de airco weer apart moet betalen. Wel een min punt voor zo'n hotel. De fietsenstalling was heel krap, iedere keer wel tobben om de fiets er in en weer uit te krijgen.

Heerlijk ontbijt maar dat mag dan ook wel voor € 17,50 p.p.p.n.

prima !
    • Suite voor 2 Personen

Onze kamer was precies boven de spoelkeuken wat tot 1245 uur veel lawaai opleverde.

vriendelijke ontvangst aan receptie en vriendelijk personeel horeca. Heerlijk rustige ligging. goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Fijne kamer en goede bedden!

Op maandagavond konden we volgens de receptioniste alleen uit een driegangenmenu kiezen, dus elders gaan eten omdat het best aan de prijs is. Maandag was er een congres oid waardoor je als 'gewone' gast niet buiten kom zitten omdat er weinig parasols op het terras stonden (was erg warm die dag'. We hebben ons in de namiddag en avond prima vermaakt buiten het hotel dat wel het is alleen jammer dat je daartoe gedwongen werd.

Fijne kamer en goede bedden!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

herrie
    • Suite voor 2 Personen

Overlast van cetrale hal en apparatuur in Bar die zoveel herrie maakt dat je er in kamer 220 niet van kan slapen. Management neemt geen contact naar aanleiding van klacht

Excellente zorg in Groot Heideborgh !

Voor ons helemaal niets !

De goede ontvangst met informatie over alle mogelijkheden. Royale kamer met prima douche en bad. Goed ontbijt en in ons geval via het Grand Café een uitstekende maaltijd. Op de uitstekende fietsen van het hotel twee dagen schitterende fietstochten kunnen maken.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

• Suite voor 2 Personen

Prijs ontbijt vind ik behoorlijk hoog. Een sober ontbijt behoort niet tot de mogelijkheden. Op de kamer was geen zeep aanwezig; er was alleen bodylotion. Het was te warm in de kamer.

Ontbijt heel uitgebreid en smakelijk.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Veel te warme kamer, doordat er niet geïsoleerde...
    • Suite voor 2 Personen

Veel te warme kamer, doordat er niet geïsoleerde verwarmingsleidingen door gingen naar boven. Daarom maar raam opengezet. Toen veel lawaai van het terras tot 01:30 uur. Was absoluut niet prettig.