Beoordelingen over West Side Inn Amsterdam 3-sterren

6,2

6,2

6,1

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Goed geslapen, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Had gevraagd om glutenvrij ontbijt, men dacht dat glutenvrij betekende dat ik geen melk, mag!! Voor mij een onveilige situatie, ik word heel erg ziek van gluten, niet van melk. Ontbijt voor de anderen was overigens heel goed. Badkamer stroomde snel vol water tijdens douchen

goede bedden, stille kamers

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima hotel voor een nette prijs

Het hotel zit in een grote verbouwing dus ik kan dat niet goed beoordelen. Wij hebben een schijntje betaald voor de hotelkamer en dat was verder uitstekend!

De badkamer was prettig en het bed lag heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prijs/kwaliteit is goed, vooral als je in een gerenoveerde gang ligt.

De meeste gangen zijn gerenoveerd, sommige echter niet. Ik lag in een oude gang, die heel lelijk en onafgewerkt was. De gang stonk bovendien. Als je in een nieuwe gang ligt zit je goed. De badkamer was ook erg klein, en als je een douche had genomen stond ze helemaal onder water.

De nieuw gerenoveerde receptie is heel mooi, de ligging is goed (1 tram weg van het centrum). De kamer zelf was oke.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Eens maar nooit weer.

Onze kamer bevond zich op de begane grond. Enkele meters bij ons vandaan werd middenin de nacht de was van het hotel opgehaald. Dat gebeurde in karren die veel lawaai maakten en dat hield ook zo nog niet weer op. Schandalig gewoon. We hebben geen oog meer dicht gedaan en adviseren u met klem dit hotel te mijden als u een goede nacht wilt slapen.

Ligging was in ons geval prima,

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zoals op de foto 's zag het er belangen niet zo mooi uit...

Zoals op de foto 's zag het er belangen niet zo mooi uit geen fatsoeneijke zetel en geen tv en de trapjes op en af. De viese petrol geur in de boot

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Dat we gelukkig op een nieuwe kamer hadden .

Dat er zo werd verbouwd . Het was net een bouwput . Moet op de boeking site hebben gestaan maar heb daar niks over gelezen ! En werd elke dag stoned van de mensen die bij de ingang van het hotel zaten te blowen de hele dag door .

Dat we gelukkig op een nieuwe kamer hadden . Waar nog wel wat aan miste . Een douche deur of douche gordijn alles werd heel nat met douchen . En geen vitrage voor de ramen dus als je de gordijnen open doet zag iedereen je gelijk zitten ( vooral de bouwvakkers )

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Schandalige behandeling. Na de betaling van het verblijf hebben we een kamer gekregen waar geen elektriciteit was. Een nieuwe kamer zoeken duurde lang en men liet ons in het ongewisse of er een oplossing zou komen. Slechts 2 personeelsleden in de avonduren is duidelijk te weinig als er een probleem is. Ze slaagden er niet in het probleem op te lossen. Pas na 02.00 's nachts hebben we een afschuwelijk stinkende, muffe en smerige kamer gekregen waarvan het raam niet open kon. Vooral de stank was niet te harden. Deze kamer bevond zich in een gang van het hotel die vernieuwd werd. Om 07.00 uur werden we wakker geklopt door een oorverdovend lawaai van de verbouwingswerken (boren en kloppen vlak boven de kamer en in de gang). Het kabaal stopte niet meer. In feite hebben we letterlijk geen hotelkamer gekregen. In een dergelijke kamer wil ik nooit meer verblijven, zelfs niet gratis. Dit was de allerslechtste ervaring ooit. De volgende nacht sliepen we in het vernieuwde deel van het hotel. Die kamer was in orde, maar niet echt proper. Het personeel was globaal genomen wel vriendelijk. Wie hier een kamer heeft geboekt, weigert best te betalen voor men de zekerheid heeft dat er een kamer in het vernieuwde deel van het hotel is toegekend.

bij selectie op Booking.

bij selectie op Booking.com speciaal met parking geselecteerd, maar stond echter niet bij dat deze nog een bijkomende kost had dus niet transparant van Bookind.com

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goede dienstverlening, vriendelijk personeel, propere kamer.

In de lounge tochtte het verschrikkelijk. Daar zitten was niet plezierig, zeker niet als wij ondertussen een snack uit de keuken gebruikten. Spijtig genoeg wordt (ook in de stad) je eerst in het Engels aangesproken. Nederlands is een prachtige taal, ik prefereer eerst in het Nederlands aangesproken te worden.

Het ontbijt was echt lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Gebroken tegels, kapotte muren.

Ze waren aan het verbouwen, en wij kregen een kamer war alles daar omheen nog kapot was. Ontbijt is volledig 'engels' (bacon, eiren, bonen...). Kost 10 euro, heel weinig opties voor vegetarische mensen. Ver van het center, en duur voor wat ze bieden.

Bedden waren lekker om op te slapen. Heerlijke water bij de receptie. Wij konden onze koffers in de bagageruimte achter laten.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

Hoewel het personeel vriendelijk was,viel de kamer erg tegen.Het hotel is aan het verbouwen.Op de site stond dat het een nieuw hotel was.Het is gedeeltelijk klaar.Onze kamer was in het oude gedeelte.We hebben niet gedoucht omdat de tegels en vloer beschimmeld waren.De douche had nog een plastic douchegordijn,wat ook aan vervanging toe was.In de deur zat een gat,kapotte prullenbak,en afgebladderde muur in de kamer self.Dit hadden we niet verwacht.Er was geen andere kamer op dat moment beschikbaar. Het nieuwe gedeelte zag er wel mooi uit.We hebben hier gewoon pech mee gehad,omdat dat deel waar wij zaten,nog niet onder handen genomen was.Het grote raam kon ook niet open,omdat het dichtgetimmerd was.

De flexibiliteit van het inchecken.We kwamen veel later aan.Toen dit gemeld was,was dit geen enkel probleem.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Een goed verblijf dat beantwoordde aan het doel waarvoor ik kwam.

Alles was pico bello, maar op de badkamer miste ik goede gelegenheid om handdoeken weg te hangen.

Soepelheid & vriendelijkheid & behulpzaamheid van personeel bij regelen van kleine praktische zaken.

Er wordt verbouwd momenteel, geen water in de middag

Er wordt verbouwd momenteel, geen water in de middag En wij dachten dat het plafond naar beneden kwam door het verbouwen Was vlak naast en boven ons

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Voor 1 nacht prima! Maar na de verbouwing waarschijnlijk beter.

Wij hadden blijkbaar pech dat we een "oude" kamer kregen (nog niet vernieuwd) met uitzicht op de bouwplaats waar in grote containers de bedden al lagen waar wij nog op sliepen haha.....de kamer was niet fijn, oud en echt aan vernieuwing toe. De nwe kamers zijn volgens mij prachtig!!

Ontbijt was prima en het personeel was erg aardig en behulpzaam. Vanaf locatie makkelijk met de tram naar binnenstad.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Kamers nieuw en erg comfortabel, vriendelijk personeel

Het terras met al die wiet rokende mensen, de geur trok door de hele lobby heen. Vonden wij als gezin met kleine kinderen niet erg leuk. Daar moeten ze wat aan doen als je mij vraagt.

Kamers nieuw en erg comfortabel, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad.

De buurt waarin het hotel staat , is een wat mindere buurt. Veel verslaafde liepen daar rond. Vooral s'nachts geeft dat een onprettig gevoel.

het ontbijt was prima. Een service van hotel , vond ik , was dat de auto mocht blijven staan tot na 15.00uur , ipv 12.00uur

Viel zeer tegen

Tv werkte niet en dat was ook niet te verhelpen. Daarna onbeschofte behandeling oudere receptionist.

S morgens vriendelijke behandeling door receptioniste en gratis ontbijt als vergoeding geen tv

Prima verblijf! Ligt centraal.

Onze uitzicht (hotel kamer) was helaas minder maar voor 1 nacht was het prima. Verder vonden wij de uitstraling van het hotel (lobby) en met alle respect de doelgroep minder leuk.

Onze kamer was prima, lekker ruim en schoon. Het personeel vonden wij erg vriendelijk, zij hebben de tijd genomen om ons een route uit te leggen. Verder ligt het hotel centraal, winkelcentrum is om de hoek echt ideaal.

Heerlijke kamer, fijn bed en de luxe van een airco.

Locatie was bij leeg gebouw waar gespuis rondliep. Hier moest je langs om bij de tram te komen. Kan hotel natuurlijk niets aan doen maar was confronterend oor onze jonge dochter.

Heerlijke kamer, fijn bed en de luxe van een airco. Erg prettig.

Het personeel is top!

bij het boeken was er nergens vermeld dat er renovatiewerken bezig zijn. het hotel is met hekken omringd en ligt er wat weggestopt bij. ook binnen waren tijdens weekdagen werken aan de gang.

Het personeel is top! (onthaal & bar). perfecte rustige ligging.

De vernieuwde kamers waren/zijn super!

De ‘bouwwerf’ waar we in toe kwamen , hadden we niet verwacht. Maar uiteraard is dit maar tijdelijk! Het wordt een heel mooi hotel eenmaal klaar!

De vernieuwde kamers waren/zijn super!!

De gezellige lobby.

De afwerking van het gebouw was nog niet voltooid. Voetafdrukken, verfspatten, blote vloer. Dit geeft geen rust. De kamer was snikheet, bij een buitentemperatuur van 17 graden, zelfs met het raam open

De gezellige lobby.

Triestig

Ja er zijn renovatiewerken bezig heb ik volle begrip voor , maar wij kregen het oude deel nog en daar was niets van verbouwing bezig aan de binnenkant . Het trok op niets . Onze kamer was alles behalve proper . Schimmel in de douche op de muur en een tapijt die zijn mooiste jaren al heeft gezien ... . De plinten kwamen los met de bijkomende Hygiëne . Ik heb geen oog dicht gedaan . De lakens stonken en de kamer zelf ook , de gang nog meer . Je kon heel de nacht het water horen lopen wanneer mensen een bezoekje naar de wc brachten . Zonder mijn moeder was ik al lang het schip in . Er waren stellingen voor de ruit maar zoals ik daarnet al zei daar heb ik alle begrip voor . Dit hotel zal ik nooit meer boeken . Er zijn zoveel prachtige hotels in Amsterdam maar deze is er momenteel geen van .

Om eerlijk te zijn niets .

Teleurstelling.

Bij aankomst een kamer gekregen waarbij de ramen dicht gespijkerd waren en er een ongelooflijke stank uit de badkamer kwam kamer bevond zich op de begaande grond.

Behulpzaam personeel. Bij probleem kamer een andere toegewezen gekregen.

Kamers waren smerig, beddegoed kapot, geen airco, geen...

Kamers waren smerig, beddegoed kapot, geen airco, geen mogelijkheid om ramen op te zetten en daar een hor voor te zetten, wanden smerig, plafond stuk. Kortom, totaal niet aan te bevelen!

Hotel is prima

Géén airco, zeker op een warme dag als deze is het verschrikkelijk warm op de kamer. Ook de wietlucht van het roken buiten kon je op de gang en in de kamers ruiken.

Hotel is prima

Tegenvallend

Het hotel zat col in de verbouwing, Dit was niet bij ons bekend. De kamer die wij hadden moest denk ik ook nog worden verbouwd en nieuwe meubels worden geplaatst.. Het bed en de badkamer waren zwaar onder de maat.

Goed.

Er was geen buitenraam op de kamer. Het hotel wordt momenteel gerenoveerd en dat brengt wat geluidshinder met zich mee.

De kamer was nieuw en mooi, maar aan de kleine kant.

Bedden waren ok.

Geen airco in de kamer, geen ruit die open kon dus kamer was een sauna. Personeel was zeer klantonvriendelijk. Renovatie van het hotel zorgt voor veel hinder en vuil. Hotel is gelegen in een onaangename buurt, geen buurt om 's avonds alleen rond te lopen.

Bedden waren ok.

Op zich goed. Maar zal het niet meer voor een tweede keer boeken

Doordat de kamer op het zuiden ligt, veel te warm. Ook s'nachts. Alleen een ventilator om de kamer af te laten koelen.

Ontbijt was goed. Restaurant was er niet. Waarschijnlijk door de verbouwing . Dus moesten buiten het hotel op zoek naar een restaurant

Oud en smerig

Badkamer en kamer smerig en oud. Douchestang zat los en zat geen rooster op het putje en de vloer was zeer glad. Geen stopcontacten bij bed en de vitrages hingen half los voor de ramen.

Niks. We zaten in een zeer oude kamer met zeer slechte facaliteiten. Was oud en muf.

Geen airco, bloedhete kamer. Alleen een ventilatortje. Geslapen met raam open en lekgestoken door muggen. Geen minibar of koelkast om tenminste een koud drankje te bewaren. Geen waterkoker.

prima basis voor een bezoek aan Amsterdam.

Hotel en kamers worden gerenoveerd. Hier hadden we overigens geen last van. Douche / toilet leek nog niet helemaal klaar. Relatief ver van het centrum. Betalen voor parkeren op het terrein van het hotel is niet goed. Iets verderop bij het olympisch stadion kun je al voor 1 euro per dag parkeren.

Schone nette kamer. Vriendelijk personeel.

Heerlijk verbleven, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Veel bouwpersoneel, maar die waren vriendelijk en had je eigenlijk geen last van. Wel hadden we dit van te voor liever geweten.

De kamers waren helemaal nieuw! En de bedden waren zo heerlijk!

Nachtmerrie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alles. De kamers waren vies. Overal in de gangen waren ze bezig met bouwen. De bouwvakkers besloten om in de kamer naast ons om 07.00 in de ochtend te beginnen met boren. Je kon niet eens koffie krijgen als je geen munten had, pinnen niet mogelijk volgens receptioniste. Al met al geen positieve ervaring gehad en veelste veel geld betaald voor wat we kregen. Zo een type kamer zou nog geen eens voor €50 per nacht verhuurd moeten worden laat staan €115!!!!!!

Niks! Er is niks bevallen, het hotel ziet er niet uit. Het leek wel of we in een aflevering zaten van help mijn man is Klusser.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Nooit meer!

Kamer was oud, vies, smoezelig, veel dingen stuk, het stonk. Het hotel was in verbouw dat wist ik, maar het valt wel tegen als de schilder om 8.00 's morgens mijn kozijn aan het schuren is. Slecht!! Verder achteraf betalen voor parkeren, staat nergens ook niet bij booking.com!

Ontbijt was goed.

Als alles vernieuwd is een mooi hotel met goede ligging,iets...

We kregen eerst een kamer die nog niet vernieuwd was. Raam ging niet open en geen airconditioning. Na vermelding aan de receptie een andere vernieuwde kamer gekregen.

Als alles vernieuwd is een mooi hotel met goede ligging,iets uit het centrum maar gemakkelijk te bereiken met de tram.

Super hotel voor een nachtje stappen in Amsterdam.

Geluid van water door de leidingen was de hele nacht te horen, omgeving was door verbouwingen erg onaantrekkelijk.

Gezellig in de lobby, bedden lagen heerlijk.

Goed hotel met een matig ontbijt

Het ontbijt was erg slecht.geen koppen.geen bestek,veel te weing personeel.geen afgeruimde tafels.koffie noodgedwongen uit soepkom gedronken.enz.iedereen was daar ontevreden over.klacht bij receptie neergelegd en verklaarde dat het druk was.werd niet erg serieus genomen.helaas was dit een groot minpunt.

De nieuwe kamers waren mooi en goede bedden.als de renovatie helemaal klaar is is het zeker een mooi hotel.en misschien wel gezien de prijs een 2e keer.

Oude niet-gerenoveerde kamer.

Oude niet-gerenoveerde kamer. Geen frisse lucht. Veel verf afgebladderd. Erg slecht. Veel bouwactiviteiten. Bouwvakkers kijken de kamer binnen. Na vijf dagen nog geen reactie van manager op mijn ingediende klacht.

Ontbijt in een donkere, toch wat vieze zaal. Veel te warm op de kamer, raam kan klein stukje open maar toen kregen we de rook en wietlucht van het terras naar binnen. Temperatuur was minimaal 22 graden binnen, niet geschikt om te slapen, gevolg met hoofdpijn wakker worden.

Personeel bij de receptie was zeer vriendelijk en goed op de hoogte. Konden onze vragen prima beantwoorden.

Aangenaam

Veel jeugd, wiet geur was te reuken tot aan de receptie. Van de verbouwingen hebben wij geen last gehad, omdat we vroeg moesten vertrekken voor het werk.

Was een fijne keuze van brood, ei/spek, fruit, cornflakes. Verse koffie. Fuitsap is niet vers.

slecht

erg veel geluidsoverlast door de renovatiewerkzaamheden, alles aangeduid in het engels terwijl we gewoon in nederland zijn, telefoon en airco die het niet doet, slechte handdoeken, vieze vlekken op sierkussen, tot 3x gestoord door roomservice dat we niet uitgecheckt hadden terwijl we eerder op de kamer mochten tegen betaling. Geen extra deken in de kast. gelukkig had ik nog een warm vest bij me. Voor ons geen 2e keer!

het matras en hoofdkussen

Onze vakantie is verpest in de eerste nacht verblijf in deze hotel

de kamer was vies en te veel oud

De kamer was afschuwelijk vies. De hotel was aan het verbouwen en rommolig. De oude kamer nummer 341 met heel slechte situatie lijkt helemaal niet wat ik op de website van booking.com gezien en geboekt. Ik heb foto’s gemaakt van de kamer en wil ik graag aan jullie doorsturen.

Prijs/ kwaliteit zijn niet in verhouding!

Vieze vloerbedekking op de kamer. Oude matras. Gebouw zonder enige uitstraling; verbouwing. Prijs/kwaliteit niet in verhouding!

Vriendelijke service bij de receptie. Prima ontbijt.

Voor zo een prijs verwacht je toch iets en wij kregen niks! Verbouwingen ok. Maar kamers verhuren aan zo een prijs waar de ramen zijn dichtgetimmerd, het plafond los hangt. Neen , afschuwelijk.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Lawaai

Lawaai, gehorig, verbouwing. Geef dat dan van tevoren aan, of geef korting aan wie hier per ongeluk verzeild geraakt is. Duidelijk niet bedoeld voor mensen die een nachtje willen slapen.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

We wisten bij voorbaat dat er renovatiewerken bezig waren...

We wisten bij voorbaat dat er renovatiewerken bezig waren zodat er inderdaad vanaf 7.30 u wel lawaai in de kamers te horen was. Ook ontbraken er een paar basis elementen in de badkamer. Het ontbijt was ok. Hopelijk verloopt de restauratie vlug zodat de klanten tevreden kunnen terugkeren want ook de ligging + parkeergelegenheid is ok.

Geen aanrader

Oude inrichting en gehorig. WiFi is onbeveiligd. Niet veilig te gebruiken omdat VPN geblokkeerd wordt. Waarom gratis maken en toch filteren?

Kamer en bedden zijn ruim

Matig tot redelijk

Hotel wordt grondig verbouwd - relatief weinig hinder, maar weinig comfortable uitstraling

prijs/kwaliteit; goed bereikbaar en (betaalde) parkeermogelijk bij hotel

Eenmalig

Service / parkeergelegenheid / rust / gehorigheid / hygiëne op de kamer / niet werkende TV en WIFI enz

De hygiëne op de douche viel me relatief mee in vergelijking met de rest van de kamer.

Een ramp

Ondanks de berichtgeving van ‘renovatie aan faciliteiten’ bleek ter plaatste het hotel in een totale bouwput te zijn veranderd. Overig boiwmateriaal, vuil en troep. Bouwvakkers die rondlopen en gebruik maken van hotel toiletten, gangen ingepakt in wapperend en klapperend folie. Echt belachelijks dat t hotel open is tijdens dit soort activiteiten. Personeel doet niets met melden van klachten. Kamer verder zwaar verouderd en matig schoon. Kortom: regelrechte afrader op alle vlakken.

Locatie tov het centrum

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Net Wat Je nodig hebt als je een tripje naar Amsterdam maakt

Hele ruime badkamer maar jammer genoeg geen haakjes om handdoek of kleding op te hangen.

De kamer was ruim en goed. Ook veel kapstokken in de kleerkast. Super vriendelijk personeel. Ze verdienen een dikke pluim

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Teleurgesteld.

Het gebouw was onder constructie en dus vuil en lawaaierig. De muren zijn dun en je hoort dus alles. De roereieren in het restaurant waren precies niet vers gebakken. Jammer. De kamers waren oud. Misschien zal het wel beteren eens het hele hotel klaar is.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De metro was dichtbij gelegen en de kamer was proper.

Er waren bouwwerken aan de gang aan de buitenkant van het hotel. Als je vanuit het raam van onze kamer keek zag je de stelling staan. De werkmannen begonnen al om 8uur ‘s morgens te boren waardoor we wakker werden. Heel vervelend.

De metro was dichtbij gelegen en de kamer was proper. De bedden waren ook goed.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ideaal voor een citytrip

WiFi had iets beter gekund alsook de tv ( Belgische kanalen werkten niet )

Ontbijt was zeer goed en de maaltijden die werden aangeboden in het restaurant zijn uitstekend . De kamers zijn ruim en heel proper .

De kamer was naar omstandigheden goed, maar de grote verbouwing is wel erg voelbaar.

Er was VEEL TE WEINIG personeel in de ontbijtzaal. Hoe kunnen 2 mensen nu een stuk of 80 mensen tegelijk bedienen??? Ze renden zich rot maar konden het onmogelijk aan. Bezuinig niet op personeel!!! Het maakt een slechte indruk.

Verblijven in een hotel dat zo verbouwd wordt, brengt toch wel veel ongemakkelijkheden met zich mee. Arbeiders die in de weg lopen en geluiden maken dat je je minder een hotelgast voelt. Maar de werkzaamheden waren ook aangekondigd en de prijs erdoor verlaagd, dus ik wil er niet te veel over klagen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Op zich voldoende, maar voor een kort verblijf verwacht je iets meer netheid (luxe).

Uitzicht, de kamer vloertapijt vuil, gordijnen kapot, vuilbakje badkamer was roest, er waren bouwwerken bezig. Tijdens het ontbijt was de warme melk op, wij vroegen nieuwe en het antwoordt was nee, een 15 tal minuten later vraagt een andere klant hetzelfde en die krijgt het wel van de dienster.

Ontbijt was prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Verschrikkelijk

Het was een bouwval.... Heb nog nooit zoiets meegemaakt! IJskoud in de gangen, je moest je jas aan...overal stof en rotzooi... steigers ...dit hotel moet gesloten worden!! Niet verantwoord ook.

Niks....verschrikkelijk!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mijn verblijf was ok voor één nacht.

De badkamer was wel schoon, maar de douchestraal was absoluut onvoldoende. Bovendien was de douchekop lam en moest je die vasthouden om te douchen. Ander punt van aandacht zijn de kussens. Deze zijn veel te dik. Je houdt een nekhernia over als je hier op slaapt. Helaas was er geen keuze voor een dunner kussen. Ik heb de kussensloop om een klein sierkussen gedaan en daar op geslapen. Het gehele hotel wordt verbouwd, maar daar heb ik geen last van gehad

De kamer was ok, netjes en schoon. Ook de badkamer was schoon.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Praktisch in orde

Nog een oude douche zonder mengkraan. Het is een budget toeristen hotel met hier en daar wat weetlucht. De lobby lijkt wat op een hostel maar dat past prima bij deze prijsklasse

Gratis parkeren naast het hotel. Prima locatie, dicht bij B-Amsterdam. Klein winkelcentrum om de hoek. Dicht bij de ring.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Waardeloos. Over 10 jaar zal de wijk en het hotel wel klaar zijn., hoop ik.

De wietlucht bij de ingang van het hotel. Rolstoeltoegankelojk, maar je kunt niet in de ontbijtzaal komen; halve trap naar beneden. De kamer was vies. Geen stankafsluiter in de douche. Het uitzicht: blinde grijze muur met aircoblokken, andere kant uitzicht op sloopterrein. Het hotel was zelf ook een grote bouwput. Onvoorstelbaar dat het zo ver heeft moeten komen voordat er gerenoveerd wordt. Nog meer onvoorstelbaar dat je een jong gezin met gehandicapte zoon met droge ogen deze kamer liet huren. Bij Booking.com.com stond hier niets over vermeld. Wel op de website van West side in zelf.

De afstand tot het VU was kort.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooie prijs en leuke sfeer

Ontbijtzaal was voor oudere gasten moeilijk bereikbaar maar kan natuurlijk te maken hebben met verbouwing.

Uiteraard waren we bekend met werkzaamheden in dit hotel. Het is een hotel voor jong en oud en ondanks zijn verbouwing is het beslist geen uitgeleefd gebouw. Personeel is kundig en vriendelijk. Ontbijt is zijn geld zeker waard en meer dan genoeg keuze.

De locatie dicht bij het olympisch stadion

Bijna alles. Ze zijn aan het verbouwen en de kamers die nog in de oude staat zijn zijn ronduit slecht. De bedden hebben diepe kuilen, de badkamer is dramatisch en de kamer zit vol met vlekken in de gordijnen, vloerbedekking enzovoort. De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

De locatie dicht bij het olympisch stadion

Dit hotel was één grote teleurstelling. Er staat 'er worden kamers verbouwd en de overlast wordt beperkt', wat de understatement van het jaar is. Het is één grote renovatie, waarbij je tussen de steigers naar je kamerdeur moet. Veel herrie, ook zonder verbouwingsgeluiden gehorig. Onder onze kamer stonden 4 ventilatoren waardoor het heel de nacht klonk alsof er een vrachtwagen voor de deur stond te draaien. Slechte bedden, maar 80cm breed en je voelt alle veren. Parkeren wordt aangeboden (betaald) maar 80% van de parkeerplaats staat vol met busje van werklieden. Zeer teleurgesteld in dit hotel en de prijs die ze durven vragen is schandalig. Je zit midden op een bouwterrein, zonder enig comfort en dat toch tegen Amsterdamse topprijs.

Het ontbijt was oké maar niet meer waard dan de 10 euro die ze er voor rekenen.

Ontbijt zeer goed, personeel heel vriendelijk.

Ontbijt zeer goed, personeel heel vriendelijk. Ondanks de grote verbeteringswerken aan het hotel geen last ervan (tijdens de dag waren we er wel niet, enkel 's avonds en 's morgens) Leuk dat men 's avonds nog iets kan eten/drinken aan de snackbar

Schone kamer, vriendelijk personeel.

Het hotel is aan het renoveren, ‘s nachts veel lawaai en werklui wat in/om het hotel heen loopt. Bij aankomst was het wel even schrikken, buitenkant hotel ziet er uit als een bouwval.

Schone kamer, vriendelijk personeel. Weinig faciliteiten, je kunt er goed eten voor een redelijke prijs. Inchecken kan al na 15.00 en uitchecken kan tot 12.00 de volgende morgen, dit is wel fijn!

ontbijt was goed ,maar voor het moment geen aanrader veel...

Heb ik reeds verteld hierboven

ontbijt was goed ,maar voor het moment geen aanrader veel hinder door verbouwing en hierdoor ijzig koud in ontbijtzaal en de zaal is zeer oud bollig

Hotel zit midden in een renovatie dus daar heb je wat overlast van maar dat weet je van te voren.

Kamers zijn zeer gehorig evenals de bezoekers. Bed matrassen zijn echt aan vervanging toe, ze zijn te zacht en rollen alle kanten op. 24 Uur later nog rugpijn.

Prima ontbijt.

4,0
    Nette kamer

Desinformatie bij de parkeerregeling, constructiewerken aan het hotel waardoor er veel geluidsoverlast was. Personeel niet al te vriendelijk. Hoogst uitzonderlijk dat ik een negatieve recensie schrijf maar dit was gewoon erg teleurstellend

Nette kamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Heel jammer dat er niet gecommuniceerd werd over de verbouwing

Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd. Van 07u s'ochtends konden wij niet meer slapen door het vele lawaai. Dit werd ons niet meegeteld bij check in of boeking. De ontbijt zal was in de kelder (door de verbouwing) het was er koud om te ontbijten. De douche kop zat een lek in, en bleef niet hangen aan de staander.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Afstand tot Schiphol of centrum Amsterdam is best goed, dus zeker voor herhaling vatbaar

De verbouwing jaagde ons een beetje weg, hotel verder goed als doorreis plek.

Ontbijt is goed, kamers in simpele maar goede staat, jammer van de verbouwing die nu gaande is, gratis ontbijt voor de overlast had het een zeer goed hotel gemaakt, nu gewoon goed

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Door receptie geattendeerd op gratis P voor de deur (ipv de...

Gebouw (intern/extern) duidelijk merkbaar in de renovatie. Bij ingang en ontvangst geen gezellige uitstraling/gevoel. Badkamertje klein, oud en afgetakeld. Rumoerige gasten in andere kamers

Door receptie geattendeerd op gratis P voor de deur (ipv de € 12,50 met meer loopafstand naar ingang).

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ruk

Drama, zeer onvriendelijk personeel bij het ontbijt, kon geen Nederlands. Kamers verder onder de maat, ze zijn aan het verbouwen maar ze zijn al failliet voor het klaar is schat ik.

Er was een bar in de "lobby" waar je de hele nacht drinken kon halen en de pizza's en ander eten daar was prima. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Had volgens mij ook weinig met de rest van het hotel te maken.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Verbouwing is storend.

Ze zijn aan het verbouwen wat de nodige overlast geeft. Smorgens om kwart voor acht beginnen ze te boren en te timmeren. Het ingerichte gedeelte om een hapje te eten en of te drinken s avonds is in de hal bij de receptie waar het behoorlijk tocht. Dit is niet prettig.

Makkelijk bereikbaar in de buurt waar ik afspraken had

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van West Side Inn Amsterdam