Beoordelingen over ReeHorst 4-sterren

Bennekomseweg 24, 6717 LM Ede, Nederland

#3 van de 8 hotels in Ede

Het enorm lekkere bed, heel zacht en groot.
    • Suite met 1 Slaapkamer met Spabad (Emperor)

We vonden het jammer dat er geen badjassen aanwezig waren in de kamer.

Het enorm lekkere bed, heel zacht en groot. Daarnaast was de badkamer heel ruim en mooi, er waren genoeg handdoeken.

Voor 1 nacht okay
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst een vieze handdoek(werd wel snel opgelost) maar de standaard kamer vond ik tegenvallen geel douche gordijn gaten in de vitrage en kamer kwam smoeselig over ook zeer kaal. Voor 4 sterren hotel viel dit erg tegen vooral dus de prijs en wat je er voor krijgt viel ons zeer tegen. Ook redelijk gehorig qua wat je buren uitspoken in de kamer naast je.

Prima ontbijt en lekker dicht bij het station personeel zeer professioneel en vriendelijk.

Lekker geslapen in een vreemd ingerichte kamer

Wij vonden de inrichting van onze luxe kamer heel smakeloos. Volledig uit de tijd met satijnen lampjes en donkerood en paars als kleuren deed het meer denken aan een Belgisch boudoir dan aan een modern hotel.

Het ontbijt was geweldig, zeer uitgebreid, vers en lekker, goed aangevuld

Reservatie verplicht van restaurant volgens de receptie want...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Reservatie verplicht van restaurant volgens de receptie want anders geen plaats terwijl er nog minstens een 20 tal vrije plaatsen waren. Eten in restaurant was kwalitatief ok, maar mini portie en niet eens een stukje brood bij de mini salade.

BEETJE JAMMER!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

DE KAMER,LEES:BED TE LAAG BADKAMER,LEES:WC VEEL TE LAAG- DEUR,LEES:DRANGER STAAT VEEL TE STRAK,MOEILIJK VOOR MIJ ALS ROLSTOELGEBRUIKER KABAAL VAN LOSSENDE VRACHTWAGENS 'SMORGENS VROEG ONTBIJT WAS MATIG IN KEUZE EN ALLES WAS LAUW,OOK DE KOFFIE HET HOTEL KOMT SJIEK OVER,MAAR DIT IS SCHIJN,VOLGENS MIJ WORDT ER MEER TOEGELEGT OP DE ZALENVERHUUR, JAMMER!!

NVT

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Leuk en ontspannen
    • Suite met 1 Slaapkamer en Bubbelbad (New York)

Zie negatief maar zie me andere commentaar over het hotel

Kamer was netjes. En er was zelfs een koelkast. En die was niet aangegeven op de site. En in 3 suites was ook iets met een code zoeken naar een secret room. Maar daar was niks van aangegeven op de site. Als we dit wisten hadden we denk juist voor die kamer gekozen. Dus het was heel mooi en ruim en hygiënisch, maar ik vind dat ze op de site wel duidelijker mochten zijn wat voor leuke dingen ze nog meer hebben. Dus alleen maar positief

Fijn verblijf met veel rust
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Wat vervelend was, is dat als je de lamp van de badkamer aandoet. Dat de lamp boven het bed ook gaat branden. Sinds vertrek hebben mijn partner en ik last van onze luchtwegen. Veel hoesten en enorm verkouden. Kamer 301 in ons geval. Wellicht airco laten reinigen!?

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker

Heerlijk ontspannen, en leuk personeel.
    • Suite met 1 Slaapkamer met Spabad (Emperor)

De badkamer waar de jacuzzi in stond was gemaakt van allemaal kleine steentjes, helaas waren een aantal van deze steentjes al weg en vielen er gaten in het opstapje naar de jacuzzi. Dit voelde niet prettig aan bij je voeten.

De XL jacuzzi heeft alle verwachtingen overtroffen, het was heerlijk om hierin te ontspannen.

De bedden waren prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was er wat werd vermeld. Dat was dan ook alles. Geen bekertjes/kopjes, koelkastje e.d. De verlichting: uiterst spaarzaam verlichte kamer. In de badkamer 1 zwakke tl-lamp, vertikaal naast de spiegel opgehangen; resultaat deels verblind en één kant van het gezicht in het donker.

De bedden waren prima.

Aangenaam.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De classic kamers zijn erg standaard . Liefdeloos ingericht, 1 schilderij. Wel functioneel!

Veel keus, als je het ontbijt erbij boekt. Zowel hartig als zoet. Mooi schoon en uitgebreid gedecoreerd hotel. Klassiek met de moderne touch. Verdiepingen ook per lift bereikbaar. Goede matrassen op de bedden.

Perfect hotel!
    • Presidentiële Suite

De kamer was ruim en schoon net zoals de foto's waarmee zij adverteren. De jacuzzi in de kamer is heerlijk en de sfeerverlichting in de kamer is prachtig. Je krijgt een lijst met 3D films mee die je in je kamer kunt zien. De mini bar was inbegrepen en dat zie je niet vaak in hotels. Ik heb dit hotel in ieder geval met mijn duizenden volgers op social media gedeeld en velen daarvan zijn nu ook geïnteresseerd.

Super mooi!
    • Suite met 1 Slaapkamer en Bubbelbad (Venetië)

Geen roomservice beschikbaar. Wel de mogelijkheid om te bestellen bij het restaurant en het daar op te halen.

Suite Venetië geboekt, maar een gratis upgrade gekregen naar suite Emperor. Wat een prachtige, luxe suite! We zijn lekker in de watten gelegd en boeken zeker nog een keer bij De Reehorst.

Afrader

De hotelkamer was niet schoon. Vlekken op de muur spinnenwebben en zag er gedateerd uit. Verder was het bed doorgezakt. De kamer was erg gehorig en je hoorde de hele nacht de afzuiginstallatie (de airco van onze kamer stond wel uit). Verder zat er behoorlijke waterslag in de leidingen naar de douche en liep het putje van de douche niet goed door. Kortom vraag ik me af hoe het kan dat dit een viersterren hotel is. En we hadden zelfs een luxe kamer geboekt :(

Wel een vriendelijke mevrouw bij de balie

Voorlopig de laatste keer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanaf september verleden jaar heb ik een aantal keren een overnachting geboekt in de Reehorst. Er was telkens wel iets in de kamer wat defect was. Conclusie: achterstallig onderhoud.

Prima kamer en bed, wel tegenvaller in vergelijking met website en themakamers
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Reehorst maakt veel reclame met "winnaar mooiste hotelkamer". Dat geldt idd waarschijnlijk alleen voor de themakamers die een redelijke prijs hebben. De zogenaamde "classic rooms" vallen wat mij betreft wat tegen. We zijn in meerdere hotels geweest en voor een dergelijke prijs van €80,- voor een nacht, exclusief ontbijt, verwacht ik geen douchegordijntje meer. Verder is de kamer idd erg ruim, maar dit komt ook omdat er gewoon erg weinig in de kamer staat. Verlengsnoertje doe door de kamer loopt omdat de staande lamp anders geen stroom heeft, een niet werkend nachtlampje en geen extra kussen. Samenvattend. Prima kamer voor een nacht, maar verwacht niet te veel.

Ruime kamer, goed bed en een schone kamer.

Meerdere malen de afgelopen Jaren in dit hotel geweest was...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche slang was lek en de TV werkte niet

Meerdere malen de afgelopen Jaren in dit hotel geweest was altijd, top maar je je ziet het nu per jaar achteruit gaan de kamers zijn aan een flinke opknapbeurt toe met name de badkamer. Het restaurant heeft een nieuw concept wat zeker geen verbetering is en 6,50 euro voor een glas witte wijn lijkt mij een beetje over de top. Ontbijt was prima maar mag ook wel voor die prijs. Hoop dat het snel weer naar het oude niveau gaat.

Vriendelijk personeel en dachten goed mee (heb...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren achter hotel is prima, maar het was niet helemaal duidelijk waar de receptie was vanaf de achteringang. Dat had beter aangegeven kunnen worden,

Vriendelijk personeel en dachten goed mee (heb voedselintoleranties)

Aandacht voor de gasten!

Kamer was wel iets klein (deluxe room)

De service was uitstekend! Hier kunnen meer bedrijven van leren. Elke medewerker: van receptionist(e), barmedewerker tot aan de schoonmaker was erg vriendelijk.

Wij hebben ons heerlijk kunnen ontspannen en lekker gegeten!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het douchgordijn vond ik maar niks! Gedateerd en ik moest het regelmatig van mijzelf vandaan houden...

Het diner was boven verwachting en het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Personeel was vriendelijk en uitnodigend!

Waren reeds bij herhaling in deze accommodatie.

Geen opmerkingen.

Waren reeds bij herhaling in deze accommodatie. Zowel personeel als kwaliteit maaltijden en faciliteiten kamer waren en zijn altijd prima. Personeel moest wat improviseren daar de horeca-ruimtes werden vernieuwd, maar was allemaal geen probleem. De locatie is zeer eenvoudig te bereiken en beschikt over ruim voldoende parkeergelegenheid.

Tevreden
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2% extra als je met creditkaart betaalt. Hotelrekening was niet in overeenstemming met booking.com afspraak. Geen service op het terras.

Bedden, ontbijt

Goed maar had er meer van werwacht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg donkere kamer, het was een super zonnige drag maar ik de kamer leek het wel herfst. In wastafel beschadeging die maar matig gerepareerd was. Erg sober allemaal.

Ontbijt erg goed, restaurant ook maar in verhouding tot wat je krijgt vrij prijzig.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ongezellig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer ongezellige/sfeerloze kamers, somber. Weinig stopcontacten om bv telefoon op te laden. Geen zeepje bij toilet om je handen te wassen, geen showergel aanwezig. Miezerstraaltje uit de douche

Fijne locatie, voldoende ruime parkeergelegenheid. heerlijk zachte handdoeken.

Verblijf van 1 avond en nacht is goed bevallen.

Die semi-klassieke lampen met pegeltjes en allerlei droefenis in de kamer, dat kan toch echt niet !

Ontbijt uitstekend verzorgd. Ruime keuze brood en beleg. Goede keuze van relatief kleine kaart voor diner.

Je bent snel in een groene fietsomgeving.

Je bent snel in een groene fietsomgeving. Ook de avonden op het terras vielen in de smaak. Barman CAS is ervaren en kent zijn job uitstekend. Zowel van Gin en bieren kent hij eijn vak goed.

Goed hotel!

Op de Deluxe kamer geen koffie/thee faciliteiten. Beddengoed was niet schoon Restaurant werd verbouwd, prijzig ontbijt.

Rustige omgeving, nauwelijks omgevingsgeluiden. Vriendelijk en behulpzaam personeel Compacte maar prettige badkamer met Rituals producten. Mooie inrichting van de hotelkamer

Wat voor ons het enige minpunt was , was de geluidsoverlast van de drukke weg voor het hotel en de geluiden van de andere gasten die erg hoorbaar waren ( klappende deuren , " stampen" , en de leidingen van de douche waren in onze kamer goed te horen .

Wij hadden de luxekamer nr 503. Het was een leuk ingerichte kamer , schoon , en het bed sliep echt geweldig . Het woord luxe vonden wij niet helemaal van toepassing omdat alles behalve het kingsize bed redelijk standaard was . Fijne douche met goede straal , misschien een puntje voor de oudere gasten, de in/uitstap van de douche was vrij hoog . Goed werkende airco . Het personeel is ontzettend vriendelijk , zowel aan de balie als in het restaurant . Het ontbijtbuffet is niet overdadig maar genoeg keuze en erg lekker en vers . Ondanks de verbouwing van het restaurant hebben wij daar heerlijk gedineerd en gezellig gezeten . Ruime porties van goede kwaliteit en normale prijzen .

te duur voor de kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Voor een 4 sterren hotel en de prijs viel de kwaliteit wel tegen, plastic douchegordijn, haren van de vorige gebruiker in de badkamer, extreem zachte en doorgezakte matrassen en vergeelde lampen. Ook de buren en de jacuzzi van de bovenburen waren goed te horen tot 04:30! Ontbijt was zeker niet slecht, maar voor €15 pp heb ik regelmatig uitgebreider gehad.

De kamer was lekker groot, veel ruimte.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

erg naar de zin
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig toiletten voor zoveel publiek.

toplocatie voor een congres. Zeer schone kamers en badkamer. Goed restaurant en heerlijk gegeten, Vriendelijk personeel.

Lekker geslapen, maar voor 4x hotel niet voor herhaling vatbaar..
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* Geen koelkast op de kamer. * Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer voor een 4X hotel. * Douche gordijn vies. * Haardroger viel uit elkaar. * Verlichting was summier, kon niet onder gelezen worden.

De bedden, goed geslapen!

Schone kamer
    • Suite met 1 Slaapkamer en Bubbelbad (New York)

Luxe suite geboekt, schoon en mooi, maar plastic bekers op de kamer. Alleen koffie, geen thee. Geen water. Je mag wat meer verwachten voor een luxe suite voor deze prijs. Ligging zelf, meer een zalencentrum dan een comfortabel hotel.

Schone kamer

De schoonmaak had nog wat beter gekund. Op de wc lagen nog haren van de vorige gasten

Prachtige kamer en het ontbijt was heerlijk. Veel keus en lekkere verse producten

HET ONTBIJT WAS GOED VERZORGD EN HET PERSONEEL VRIENDELIJK ,...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

HET ONTBIJT WAS GOED VERZORGD EN HET PERSONEEL VRIENDELIJK , DE KAMERS ZIJN SCHOON MAAR MOGEN WEL EENS WAT GERESTYLED TE WORDEN! DE EETZAAL ZIE ER GEZELLIG UIT DAT MOET JE DOORTREKKEN NAAR ALLE RUIMTES . WAT ER ONTBRAK WAS DE ZEEP????????? ECHT OM JE HANDEN EENS LEKKER TE KUNNEN WASSEN! VOOR DE PRIJS DIE ZE VRAGEN MOET DAT IN ORDE ZIJN!

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mss de badkamer aan een opknapbeurt toe, deze wel was goed schoon en dat is voor mij het belangrijkste.

Een top ontbijt, ruime kamer, goede bedden en een uitstekend werkende airco. Vriendelijk en net personeel. Alles keurig schoon. Geen echte min punten.

Ontbijt prima , personeel prima, verzorgd
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen balkon , benauwde kamer , weinig tot geen informatie over de tijden en wat er te doen is in het hotel en de omgeving

Ontbijt prima , personeel prima, verzorgd

Goede kamer, schoon, douche verzorgd, heerlijk ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met het mooie weer was het heerlijk op het terras. min puntje was dat je zelf bij het restaurant wat te drinken moest halen en gelijk daar moest afrekenen, kon niet via het kamernummer bij uitchecken verrekend worden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het diner, de kaart sprak ons niet uitnodigend aan.

Goede kamer, schoon, douche verzorgd, heerlijk ontbijt.

Goede locatie, goede kamer. Verder niet bijzonder.

Geen oplaadpunt voor elektrisch opladen auto. Sfeerloos hotel. Hotelbar gesloten terwijl verbouwing na Pinksteren ging startsn. Op terras geen bediening.

Goed bed.

ontbijt en personeel waren voortreffelijk,kamers en vooral...

badkamer/douche

ontbijt en personeel waren voortreffelijk,kamers en vooral douche/badkamer mogen stilaan gerenoveerd worden voor een 4 sterren hotel.

Voor het doel prima. Hotelovernachting was geen prio. Maar had het weekend af kunnen maken.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, badkamer was echt mager. Foto’s op booking.com schepten meer verwachting dan gekregen. Personeel deed wat ze waren opgedrsgen, maar niet servicegericht.

De ligging hotel met doel van de komst

Goed hotel, met goede uitvalsbasis voor wandelingen op de Veluwe.

Wat ging er mis: ik miste een make-up spiegel. De verlichting in de douchehoek was minimaal, dat kan beter. Er was geen afzuiger aanwezig in de douchehoek. Veel te weinig kastruimte, zodat de meeste kleding in de koffer moest blijven. Voor 1 nacht voldoende kastruimte, voor meerdere dagen te weinig. Wij verbleven 3 nachten/4 dagen.

Prima ontbijt. Zeer ruim voldoende alles aanwezig. Kamer zag er mooi uit. Wel aan de kleine kant. Mooie flatscreen. Goede uitvalsbasis voor wandelingen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers goed geïsoleerd, geen geluiden van op de gang.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat we niet met z'n tweetjes aan het diner buffet konden deelnemen zoals afgelopen jaren. Nu in Zumba of zo geweest a la carte. Toetje was zeker geen 7.50 euro waard!!!!! Rest was goed maar buffet is toch beter! Mvg

Netjes. Goed ontbijt.

Mooi hotel, heerlijk bed en lekker ontbijt vlakbij een station
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een haar in de wastafel van iemand anders ( dat kan natuurlijk altijd gebeuren) en het water in de wastafel spoelde niet heel snel door (was echter niet verstopt). De roereieren konden beter.

Genoeg keuze bij het ontbijtbuffet. Heerlijke omeletten, keuze tussen hardgekookte en zachtgekookte eieren, het bed is heerlijk, locatie vlak bij het station is ook fantastisch. Rustig verblijf, geen rumoer op de gangen.

kort maar krachtig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik had graag iets meer gezelligheid op de kamer gezien. misschien een klein boekje met wat info over het hotel en dergelijke. en misschien een mogelijkheid om zelf thee/koffie te zetten. het was nu een beetje een lege ongezellige kamer.

dat ik direct kon inchecken, ookal was ik te vroeg aanwezig. het was prettig dat ik alvast m'n spullen kwijt kon voordat ik naar m'n afspraak moest. ook was het ontbijt lekker vroeg open, waardoor ik dit 's morgens direct kon gebruiken. lekker rustig ontbijten is heerlijk!

Ontbijt was er goed en uitgebreid.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieze kamers. Lagen oa ontzettend veel haren op het bed. We hadden gevraagd om nieuw beddengoed, uiteindelijk niet gekregen. S'avonds laat nog van kamer gewisseld, nachtbewaker had dat snel opgelost. Tijdens het uitchecken nogmaals gemeld maar werden niet echt serieus genomen.

Ontbijt was er goed en uitgebreid.

Prima weekend gehad!

Geluidsoverlast door feest in naastgelegen sporthal. Toilet op kamer was niet schoon bij aankomst, zelf gedaan.

Ontbijt prima, kamer / bed ook. Bijzondere inrichting! Anders!

prettig verblijf , vriendelijk personeel op goede locatie in Ede

douche in de deluxe-kamer is minder geschikt voor lange mensen. je kunt de douchekop niet omhoog stellen omdat deze aan het plafond vast zit. wel een heel mooie kamer met veel andere faciliteiten.

goed bed

niet mijn ding
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was misschien in de jaren 90 nog 4 sterren waard, maar nu niet meer: stijlloos en smakeloos. De betonnen sfeer van het hele gebouw kan niet gemaskeerd worden met wat blingbling op het gelijkvloers.

ontbijt en avondmaal prima, vriendelijke restaurantservice, benedenverdieping hedendaags gemaakt, ruime kamer

Hotel voelt als congreshotel. Prima om te verblijven, maar niet als je op zoek bent naar rust.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Géén thee- of koffiefaciliteiten op de kamer. Kamer was vrij sfeerloos. Vrij veel geluid van de weg.

Personeel is vriendelijk, ruime kamer en dichtbij station.

Kreeg last van een jeukende neus - allergische reactie van...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kreeg last van een jeukende neus - allergische reactie van de airco. Licht in badkamer mocht feller in plaats van flame-light en douche gordijn met een geel/oranje vuile rand is niet prettig...

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Matige bedden, goed ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte, te harde matrassen, bij binnenkomst onprettige geur, verwarmingsregelaar gaf aan dat service nodig was, gedateerde niet al te schone badkamer

Uitstekend en uitgebreid ontbijt

Voor een kort verblijf in een basic kamer is dit een prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was, gezien de prijs, aan de kleine kant en had alleen de basic voorzieningen

Het ontbijt was goed met voldoende keuze. Lekker gegeten in het ZuZu restaurant.

Geode start van congresdeelname
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was bij aankomst veel te warm gestookt naar mijn smaak. Heb meteen de verwarming uitgedraaid en ik kon gelukkig het raam open zetten. Helaas zijn alle lampen op de kamer nog voorzien van ouderwetse, energie onzuinige gloeilampen.

Prima congres locatie, dichtbij station en ruim voldoende parkeergelegenheid. Het bed is comfortabel. Lunch en tussendoortjes bij het congres dat ik bijwoonde waren van prima kwaliteit. De twee doorgebrande gloeilampen werden snel vervangen door nieuwe.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Redelijk, maar kan beter
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer: kapotte douchewand,wastafel op vloer slecht afgewerkt, geluid toilet, geluid tv buren, geen zeepje op de wastafel. Bed te zacht. Ontbijt: uitgedroogde gebakken eieren op warmhoudplaatje, veel tafels niet afgeruimd

Vers geperst sap bij ontbijt, verse koffie (bonen), krant.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

redelijk maar helaas te weinig geslapen door de minpunten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De matrassen waren te zacht. De luchtkwaliteit in de kamer is niet prettig door parfumering en het raam openzetten is geen optie vanwege het verkeer dat langsrijdt op de vrij drukke weg.

De locatie is erg goed; een paarminuutjes lopen vanaf het station

Viel tegen

De kamer viel mij tegen sanitair heel sterk verouderd .. bij elkaar gezet gebeuren. Lijkt wel of het met beperkt budget op geknapt is .

Ontbijt was prima

Jammer dat het restaurant Valentino weg is.

het restaurant

Jammer dat het restaurant Valentino weg is. Het restaurant wat er nu zit voldoet niet aan onze verwachtingen. We wisten dit niet, hadden gereserveerd, maar op de dag zelf direct geannuleerd.

Mooi, netjes! Het was fantastisch!

Matras te hard.

Het zag het zo netjes uit bij binnenkomst! Kamer zag er netjes en schoon uit! Gezellig prrsoneel! Op naar een volgend verblijf en dan in een luxe suite met bad!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Lokatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt. Wel opvallend meer zelfservice, er zijn geen tafels meer gedekt. En ook bij het diner leek er wat minder personeel te zijn.

Lokatie. Bij het congres

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Tevreden,maar van een 4 sterrenhotel had ik meer verwachtingen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras was slecht.Geen extra kussen/deken. Kamer gedateerd. Geen koffie/thee op de kamer. Shampoo etc slechts voor 1 persoon. Geen minibar.

Ontbijt was uitstekend. Diner goed,maar beperkte keuze. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Beveiliging zichtbaar aanwezig.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wind die zoefde tegen het gebouw en daar de ramen blijkbaar niet geheel dicht waren, er een hinderlijk geluid was

Het feit dat het symposium de dag erna ook op dezelfde lokatie was

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ons doel was alleen te overnachten vanwege een (25 jarig)...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons doel was alleen te overnachten vanwege een (25 jarig) huwelijksfeest. We hebben ook weer bij die vrienden ontbeten. Dus onze beleving was kort, maar prima.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Mooi hotel, goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Faciliteiten op de kamer karig en zeer simpel, zelfs voor een Classic kamer. Info over roomservice heb ik gemist. Had graag een minibar gezien, of koffie en thee faciliteiten.

Mooi hotel, goed ontbijt. Fijne bedden.

Dat het personeel ontzettend Vriendenlijk zijn

In de bar let hebt personeel niet echt goed op de klanten, we moesten zelf naar de bar toe lopen om wat te bestellen.

Dat het personeel ontzettend Vriendenlijk zijn

Mijn gezelschap was fijn
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ik had een kamer geboekt met jacuzzi op de kamer, ik heb daar ook nog over gebeld maar bij aankomst bleek het niet zo te zijn

De receptioniste deed prima haar werk ondanks de reserveringsfout

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Mooi hotel goede service dichtbij Edese heide
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende service en mooie locatie dicht bij de Edese heide. Wegens rustige bezetting tijdens Kerst een upgrade gekregen van het personeel. Zeer attent! Aanrader!

Vriendelijke mevrouw aan de receptie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene op de kamer laat te wensen over. In de hoeken van de vloerbedekking zag het grijs van het stof. Badkamer nog met douchegordijn. Personeel in het restaurant niet gastvrij en niet vriendelijk.

Vriendelijke mevrouw aan de receptie

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima voor een nachtje verblijf in Ede.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer was het erg warm, bij het open raam last van verkeer buiten. De douchestraal was top, maar een douchegordijn kan echt niet meer.

Het hotel ligt centraal in Ede, gratis en voldoende parkeergelegenheid, gratis en snelle WIFI en vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

De kamers zijn vergaande glorie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De sterk verouderde kamers, wat niet uit de foto’s blijkt. De muffe geur. Oude matrassen, beschadigde badkamer met douchegordijn. Kortom niet zoals voorgespiegeld en ook niet voor herhaling vatbaar.

Het was gemiddeld. De ontvangst leek goed.

de luxe uitstraling en de mooie kamer.

dat de verwarming uit was en het nog ongelooflijk warm ('s nachts airco aan moeten doen terwijl het raam open was op 31 december....) was en zelfs thermostaat uitdoen hielp niet

de luxe uitstraling en de mooie kamer. wow

Mooi hotel, mooie tuin!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Als hovenier zijnde vind ik de tuin top aangelegd alleen het onderhoud is niet heel best. Eigenlijk best zonde van wat het ooit geweest is na de aanleg....

Mooi hotel, mooie tuin!! Erg vriendelijk ontvangen, zeer klantgericht (ook vanwege uurtje extra uitslapen op nieuwjaarsdag)

Grote kamer met voldoende plaats voor de hond.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Van te voren werd aangegeven dat er in het restaurant veganistisch gegeten kon worden. Bij aankomst was dat niet het geval en dacht de ober niet mee over een oplossing. De kok kwam uiteindelijk aan tafel en bood een oplossing. Bij dat gesprek bleek echter ook dat de curry op de kaart niet vegetarisch is, terwijl die wel als vegetarisch wordt aangeboden.

Grote kamer met voldoende plaats voor de hond.

Afschuwelijk restaurant.

Afschuwelijk restaurant met zeer weinig keus. Prijs in verhouding met de kwaliteit is ook belachelijk.. Personeel in het restaurant mag ook wel vaker langs komen ivm met lege glazen drinken! Temperatuur op de hotel kamers mogen wat lager. PS: Zoete-aardappel frietjes zijn een aanrader voor mensen die van slappe bijna zwarte friet houden.

Prachtige ruime kamers! Over de hygiëne ook niks te klagen.

uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer iets gedateerd, wel netjes. vanwege douchegordijn, de badkamervloer en matje erg nat na het douchen

uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer kon de temperatuur niet geregeld worden; erg warm gedurende de nacht. De badkamer was het slechts: geen stukje zeep, een oude plastic zijltje voor de douche-ruimte waar de wind onderdoor waaide, de afvoer liep heeeel langzaam door, de afvoerpijp is zwaar geoxideerd. Kortom een zware onvoldoende.

Het is een goede locatie voor zakelijke bijeenkomsten.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ik kom er nooit meer terug.

De kamer viel erg tegen. Rooklucht in niet rokers kamers, wat vanwege mijn astma echt een probleem vormde. Zeer onbeschoft en asociaal behandelt door personeel in de bar.

Ontbijt was goed, avondeten was ook super! Bediening tijdens het eten was goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ReeHorst