Beoordelingen over Herberg De Bongerd

Markt 13, 5954 BH Beesel, Nederland

#3 van de 4 hotels in Beesel

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Bedden waren slecht het geluid vd kerktoren om de 2 uur ook snachts wij sliepen in het bijgebouw naast de kerk bijgebouw stond ook niet vermeldt, wc papier niet aangevuld ontvangst door bedienend personeel dat geeft wachttijden ontbijt was schaars

De omgeving

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer teleurstellend, met name het niet bereid zijn om het op een aanvaardbare wijze op te lossen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De kwaliteit van het diner. Op de avond van ons verblijf was er kermis in het dorp. Direct naast het hotel. Dit resulteerde in grote geluidsoverlast, waardoor slapen tot ca. 1.30 uur onmogelijk was. Een hotel zou bij boeking de gasten hierop moeten wijzen.

Het ontbijt was prima, de kwaliteit van het avondeten echter dramatisch.

De prijs kwaliteit verhouding was echt niet goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De kamer was niet in de bongerd, maar aan de overkant boven een café. Prima kamer maar...... De deksel van de wc was kapot, Het handdoekrekje was kapot De ijskast maakte veel lawaai Er strond een waterkoker, een kopje met 4 suikerzakjes, 4 melkzakjes en 1 zakje koffie en theezakjes. Die werden niet aangevuld en de kopjes werden niet vervangen Het bed werd rechtgetrokken maar niet netjes opgemaakt De wc werd niet iedere dag schoongemaakt De wifi code in de map was verkeerd, map moet echt aangepast worden, was ook viezig

Het ontbijt was prima. De bediening goed. Ook s'avonds lekker gegeten, alhoewel de keuze wat magertjes is. Gezellige lokatie aan het dorpsplein. Heerlijk omgeving om te fietsen. Het limburgfestival had prachtige voorstellingen

Tegenvallende suite!
    • Suite

Slechte en voor diverse ramen geen zonnewering en gordijntjes. Zelfs 1 raam wat er helemaal uit lag. Eigenlijk onacceptabel gezien de hete weersomstandigheden! De eerste dag bij het openvouwen van de hamddoeken 1 hele vieze handdoek! Bediening op het terras zeer traag, en stoelen miet van kussens voorzien, waardoor je de hele stoelrand in je benen haf staan. Jammer wat het is een prachtig pand op een hele mooie locatie Prijskwaliteit verhouding van de suite in geen enkele verhouding tot elkaar. Geen enkele mogelijkheid om lekker te zitten daar.

Personeel wel heel vriendelijk

het ontbijt was lekker en het personeel heeeel vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Dat er GEEN airco was een grote tegenvaller, zeker in deze hete dagen . Een ventilator was niet genoeg.Het was overal te warm en zeker op de kamer. We konden niet slapen.

het ontbijt was lekker en het personeel heeeel vriendelijk!! Het eten in het restaurant was geweldig.

Voor een aantal dagen een prima locatie, mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Jammer dat de lunch pas vanaf 13.30 kan worden verzorgt door de kok. Doordat deze afwezig was , moest de serveerster het bereiden. Ook jammer dat er een rioollucht in de badkamer hangt, wanneer je het toilet de eerste maal doortrekt. De lucht blijft aanwezig, jammer want alles is heel schoon.

Ontbijt was prima. Lunch was slecht . Kamer was schoon en netjes.

superaangenaam verblijf , we gaan er zeker nogmaals verblijven tijdens een tripje
    • Vierpersoonskamer met Douche

eigenlijk maar 1 héél klein minpuntje was de verlichting op de kamer .

heerlijke kamer voor een eerlijke prijs , zéér lekker uitgebreid ontbijt en topmaaltijd s'avonds

Goed verblijf, wat je er van mag verwachten.
    • Vierpersoonskamer met Douche

Jammer genoeg werkte de WIFI heel slecht, maar goed, dat was niet zo een groot probleem. Verder was de kamer op een andere locatie dan waar het restaurant was gehuisvest. Je moest dus telkens de straat oversteken. Er zijn echter ook kamers op de locatie zelf. Als je dit graag wilt, zou ik hiernaar informeren.

De ontvangst was prima, hele mooie ruime kamer. De bedden zijn goed en netjes opgemaakt. De kamer is schoon en geeft een verzorgde indruk. Het ontbijt was heel goed verzorgt en speciaal voor ons werd een heerlijk eitje gebakken. Lekker ;)

Comfortabele plek
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Personeel was druk, moesten een poosje wachten, maar werden daarna uiterst vriendelijk geholpen. Werd ook voor ons veel tijd genomen!

Comfortabele plek

Prijs kwaliteit was met elkaar in verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Sanitair was gedateerd. Laminaat was erg gehorig

Personeel was behulpzaam met informatie over de omgeving. S nachts was er niemand meer aanwezig, maar met je eigen sleutel kon je wel altijd naar binnen

Mooie kamers, voorzien van eigen (redelijk ruime!
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

-een stopcontact voor de waterkoker bij de waterkoker, nu ben je genoodzaakt om je water op de grond te koken. -duidelijkere informatie rondom de van-tot tijden betreffende het ontbijt. -raampjes zijn voorzien van sluiting met slot, waardoor je geen raam open kan zetten. -jammer dat in het informatieboek geen historische informatie te vinden is omtrent de herberg en het plaatsje.

Mooie kamers, voorzien van eigen (redelijk ruime!!) badkamer. De bedden zijn heerlijk, fijn dat er op de kamer een waterkoker, theemokken en zakjes thee staan. Voldoende opbergruimte. handdoeken en beddengoed ruiken heerlijk!! Indien gewenst elke dag een schone handdoek.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

goed qua prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

dat het erg gehorig is in de kamer, dat de koffie (cappuccino) lauw is

de herberg opzicht ziet er mooi uit en de oude balken in de kamer en badkamer is erg leuk om te zien.

Mooie sfeer, goed bed, goed gegeten, maar verkeerde geur in mijn kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

De zweetvoetengeur was wel even een tegenvaller en een reden van mijn twijfel voor de volgende maal.

De kleinschaligheid en het restaurant. Ruime kamer - geen drogelucht door hoge warmte , maar heerlijk fris en goed zelf in te stellen.

Prima voor
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Inchecken duurde erg lang, personeel niet heel vriendelijk, kamers zijn zeer basic en gehorig

Goed ontbijt, mogelijkheid om te dineren, goede locatie en parkeren op het centrale plein

Een prettig en mooi gelegen hotel aan een dorpsplein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Kamer vrij klein maar schoon. Prettige ontvangst, goede keuken en gezellig personeel. Fijn dat huisdieren welkom zijn. Het is moeilijk om een hotel te vinden waar onze hondjes ook welkom zijn.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

pqv is her
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Douchecabine zat schimmel en gevraagd om het weg te halen, wat niet is gebeurd Ontbijt was pqv goed, maar miste wel bruinbrood, wat uiteindelijk ook wel weer aanwezig was

De locatie is centraal om naar diversen grote steden te gaan

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prettig hotel

n.v.t.

Klantvriendelijkheid. Bij ontbijt werden diverse producten en broodjes regelmatig aangevuld in kleine hoeveelheden waardoor het steeds weer vers was. Mooie patio met mogelijkheid dak te openen of sluiten. Goede uitvalbasis voor fietsen en voor bezoek Roermond en andere plaatsen in Limburg.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

We werden vriendelijk ontvangen.
    • Suite

Erg slecht geslapen, door de kerkklokken, die de hele nacht elk half uur klinken en waar we steeds weer wakker van werden.

We werden vriendelijk ontvangen. De kamer was ruim en netjes.

Slapen met vingers in de oren !
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Dat we nou juist in het kermisweekend geboekt hebben (laatste weekend augustus). De eigenaar waarschuwde ons via een A4-tje voor de overlast. De kermis (pal voor de deur) hield er precies 23.00 uur mee op, maar de onder ons gevestigde kroeg en feesttent gingen tot 2.00 uur door met harde muziek. Geen oog dicht gedaan. Het was sjieker geweest als we vooraf op de hoogte waren gebracht, dan hadden we nog de keuze gehad om te annuleren. Nu was het een voldongen feit en de centen zijn voor de eigenaar schijnbaar belangrijker dan het welbevinden van de gasten. Een opmerking hierover van mij werd genegeerd. Verder geen verduisteringsgordijnen, dus ook nog eens vroeg wakker toen de zon op kwam.

Het ontbijt was top! Ruime keuze, voldoende aanwezig. Lekkere zalm en een gebakken eitje. Schone, lichte kamer en lekker bed.

Prima herberg met een goede keuken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Het was kermis!!!!! Op 3 meter van het terras de botsautootjes. Een grote herrie overdag tot s'avonds 1 uur en dan de napraat (luid) op het plein. Persoonlijk geen last gehad omdat wij overdag weg waren en na 2 uur s'nachts terugkeerden naar het hotel maar of wij dit leuk hadden gevonden als vakantietripje?

Kamer was perfect schoon. Ontbijt heerlijk uitgebreid met een gebakken eitje of omelet. Ligging van het hotel is prima voor een familiebezoekje.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima tussenstop vanuit het noorden in gezellige herberg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

De kamer was eenvoudig, en gelegen in een bijgebouw. De douche in de badkamer daarentegen was heerlijk!

De locatie vlak bij de snelweg, maar toch landelijk, was voortreffelijk. Zeer gezellige binnenplaats, lekkere biertjes en prima eten.

uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Kamers zijn niet echt geisoleerd tegen omgevingsgeluid. Je hoort mensen praten in de aangrenzende kamers en ieder uur hoor je wel de klok luiden. De douchekraan in de badkamer gaf enkel snikheet water, douchen zat er dus niet in. Dit is gemeld en het probleem was gekend...

uitstekend ontbijt. Het hotelletje is gelegen aan de gezellige marktplaats. Gemakkelijk bereikbaar.

rustig verblijf vriendelijk onthaal maar wat slordig in onderhoud
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

netheid in de kamer bij ontbijt waren verschillende tekortkomingen , bv geen natuur youghourt meer voorhanden, fruitsalade was op en de theebuiltjes niet bijgevuld etc

het vriendelijk personeel

HET ONTBIJT WAS GOED NIETS OP AAN TE MERKEN.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

JAMMER DAT WE AAN DE OVERKANT MOESTEN GAAN SLAPEN .EN DE TRAP WAS OOK EEN BEETJE GEVAARLIJK .BIJZONDER VOOR OUDERE MENSEN.

HET ONTBIJT WAS GOED NIETS OP AAN TE MERKEN.

het ontbijt was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

helaas maar een merk bier, Linde bier niet echt lekker

het ontbijt was prima de kamer gedateerd, oude stoelen die niet lekker zaten matras bed te zacht

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ondanks incident toch prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

De thermostaatkraan was defect, en vast ondertussen weer gemaakt. Maar tijdens ons verblijf alleen bericht gekregen dat het niet goed werkte maar na lange fietstocht is douche best belangrijk. Mi zou excuus of alternatief of tegemoetkoming op zijn plaats zijn geweest. Niets van dit alles

Lokatie is prima. Vriendelijk ontvangst en handig dat er restaurant bij is. Ontbijt goed uitgebreid.

Prima verblijf met een paar verbeterpunten
    • Vierpersoonskamer met Douche

Kamer was bijzonder warm en nauwelijks koeler te krijgen. Het ontbijt viel erg tegen, werd niet aangevuld en er was al veel op.

Gastvrij personeel, rustige sfeervolle lokatie, kamer was schoon

Mooi plaatsje, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Vierpersoonskamer met Douche

De gezinskamer bleek in voormalig B&B Het Poshoes gelegen en niet in de herberg zelf. De badkamer stonk naar riool, wat vrij snel door de beheerder is verholpen. De wifi werkte niet.

Het plaatsje Beesel is een mooi plaatsje in een mooi omgeving. De herberg ligt midden in het dorp en vanuit Beesel kan je mooie uitstapjes maken.

Prima plek voor een overnachting, gezellige ambiance.
    • Vierpersoonskamer met Douche

Het was een behoorlijk warme kamer, met klein raam (dat gelukkig wel helemaal open kon). Het was die dag rond de 18 graden, dus kan me voorstellen dat het met zeer warm weer pittig is. Het raam moest s'nachts open blijven ivm de warmte. Hierdoor konden we 'live' meegenieten van de muziek die in de Herberg zelf werd gespeeld (overkant van de straat). De bedden (4x 1 pers) stonden 2 aan 2 aan elkaar, bij de minste beweging op het bed schoven ze uit elkaar. We moesten er wat kussens tussen plaatsen, zodat de kleintjes er niet tussen vielen. De Herberg heeft een aantal kamers in het hoofdgebouw, maar ook een aantal kamers in het gebouw aan de overkant van de straat. Hier was onze kamer. Op de hotelkamer lag geen enkele informatie over het hotel, bijv tijden van het ontbijt, wifi code, nummer van de receptie e.d. Als je die gegevens dus niet direct vraagt, moet je er alsnog voor terug lopen naar het hoofdgebouw. Op zich geen probleem maar het lijkt ons handiger dat deze gegevens op de kamer aanwezig zijn.

Een ruime, schone kamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Leuk dorpje.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Mooi hotel op een mooie plek maar er zijn verbeteringen mogelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Allereerst slaap je als Bookings.com klant niet in het hotel zelf maar in het bijgebouw aan de overkant van het plein. Op zich prima maar nu was het prachtig weer. Geen wifi in het bijgebouw, een houten trap en zeer vervelende gasten die om half twee in de nacht hun kamer kregen uitgelegd door de hotelier in gebrekkig engels en dan nog eens een keer of vier terug zijn gegaan naar de auto om spullen te halen. Deuren met zulke zware drangers dat ze werkelijk dicht schieten etc... Als je vraagt waarom je als Booking.com klant in het bijgebouw ligt is dat we dat altijd doen, echter vrienden van mij die twee dagen voor de overnachting ook via boeking reserveerde kwamen wel in het hoofdgebouw, misschien een tip om iemand die 3 maanden van te voren reserveert dan vooraan te geven op de vrijgekomen kamer ipv de laat boeker... In het hotel een grote familie die vrij aanwezig waren. Best wel hard spraken met elkaar ongeacht het tijdstip, niemand zegt daar dan verder wat van. Bij het ontbijt in een vrij kleine ruimte wederom de gehele familie ook weer best hard sprekend en slechts een hele aardige serveerster die haar benen onder haar lijf vandaan liep. Het ontbijt was gewoon op, geen glazen of bekers voor koffie of thee, geen ei of ander beleg dus dan maar even vragen aan de serveerster... Die maakt haar excuses en weet ergens nog snel 1 gebakken ei vandaan te halen... Door de luid sprekende familie maar naar buiten gegaan. Aldaar hebben wij als club een ontvangst geregeld met koffie en vlaai. Maar nog wel even het verzoek om niet op het terras plaats te nemen omdat meneer dan geen omzet meer kon draaien met dit prachtige weer... Alsof wij met 50 man de koffie en vlaai voor niets kregen... Dus Op de uitbater/eigenaar na erg aardig personeel maar duidelijk onderbezet, gehorig bijgebouw en een vreemd beleid voor gasten van booking.com

Locatie is prima en zo ook de parkeer gelegenheid...

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geen extra kussens. Veel lawaai op straat. Ontbijt was niet zo uitgebreid en heel kleine ontbijtzaal. Te dicht op elkaar. Weinig personeel. Moesten ruim 5 min. wachten voor we konden inchecken. Rafelige handdoeken en sobere inrichting van de kamers. Veel te duur!

Heerlijk gebruik gemaakt van het bad.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

stuk minder als andere jaren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

tijdens het ontbijt bleek dat de melk niet goed meer was. koffie uit een machine is echt niet mijn ding, hou van verse koffie en niet uit een machine.

vriendelijk personeel daar is alles mee gezegd.

geweldig ( mede door de bongerd) week-end gehad !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

bij het ontbijt was de melk zuur, in de nacht veel last van luchtververser, hinderlijk geluid waardoor wij niet rustig hebben geslapen, misschien s'nachts uitzetten.

Zéér vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Heerlijk rustig !

geen opmerkingen

Mooie rustige locatie, dichtbij winkelstad Roermond, vriendelijke mensen, ruime kamers, goed eten waarbij specifieke wensen altijd mogelijk zijn. Gratis parkeren naast de accommodatie.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ontbijt was voldoende, ruimte bij drukte wat krap.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Ontvangst. Er was een gastheer die het erg druk had en ook moest zorgen voor inschrijving. Daar was geen tijd voor.

Ontbijt was voldoende, ruimte bij drukte wat krap. Eten was prima. Mogelijkheid om thee te zetten op kamer was prettig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Dag dat er een bad was maar het was een douge

Hoe we ontvangen werdt was goed diner niet geboekt druk maar werdt wel een tafel klaar gemaakt en goed gegeten

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Onjuiste informatie prijs en behandeling aldaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Ontvangst, hond onvriendelijk, de ene zegt hond toegestaan onder tafel, de andere zet je aan de bar neer voor het diner. Prijs van het hondje staat bij booking.com.niet vermeld. Extreemveel geld 25 Euro voor een klein hondje, dus prijs info onjuist. Valt dus zwaar tegen.

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Gewoon vriendelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Wel thee maar geen koffie voorziening op de kamer. Bed was erg smal....

Leuke ligging, vriendelijke ontvangst, gratis voor de deur parkeren! Restaurant is prima!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Mooi fiets weekend in het verkeerde Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

De kamer had maar een heel klein dakraam die te hoog was om door heen te kijken . We hadden geboekt bij de Herberg maar kregen een kamen aan de andere kan van de weg .dit hadden wij niet geboekt , we hadden maar een nacht dus hebben we het er bij laten zitten ,maar het klopt van geen kanten.ik hoop dat booking .com er misschien nog wat aan kan doen om dit in het vervolg te voor komen . groetjes H de Waal

Het ontbijt was prima , De locatie

Ik ben content
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Er zaten heel veel vliegen aan het ontbijt al goed dat alles met folie was afgedekt

Ontbijt was ok kamer was netjes

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitstekend bevallen

?

ontbijt en kamer goed

Erg plezierig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Vriendelijkheid van het personeel is het noemen waard.

Prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Prima locatie met een goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk eten in het restaurant.

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Het ontbijt was goed. Een aangenaam verblijf. Wij kunnen het aanbevelen.

Goed ontbijt hygiene goed alles goed

Kleine kamer

Goed ontbijt hygiene goed alles goed

Hygiënisch, vriendelijk

Hygiënisch, vriendelijk

Jammer van het geld
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De hotelkamers. Het rook er niet fris , de ramen konden niet ver genoeg om te luchten.

higiene en vriendlijkheid

higiene en vriendlijkheid

Afspraak ging niet door

Ligging, eten en schone, mooie kamers.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Ligging, eten en schone, mooie kamers.

Heerlijk genoten van de 2 nachten

Heerlijk genoten van de 2 nachten

Vriendelijkheid

geen idee

Vriendelijkheid

De Bongerd ligt vlak bij een kerk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De Bongerd ligt vlak bij een kerk. Aangezien wij daar van zaterdag op zondag hebben gelogeerd, kwam dit onze nachtrust niet ten goede

Redelijk

Zie boven. Ontbijt was om 7.30 niet gereed

Veel lawaai door disco in het pand

het onbijt was goed je kon zelfs tot elf uur ontbijten

het onbijt was goed je kon zelfs tot elf uur ontbijten

We kregen het ontbijt van het hotel.

We kregen het ontbijt van het hotel....super! Super relaxte bedden

Het eten was top

Alles wasgoed

Het eten was top

Rustig en gastvrij dorpje met vriendelijk personeel in de Herberg
    • Vierpersoonskamer met Douche

Gastvrij en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Was een korte slaapstop, maar aangenaam verrast.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Vlak onder de kerktoren gewekt om 7u, maar je kan moeilijk de kerk afbreken. ;-)

Was een korte slaapstop, maar aangenaam verrast.

Ruime badkamer

Gehorig

Ruime badkamer

Heerlijk rustig gelegen,

Heerlijk rustig gelegen,

Volop genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Prima locatie met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Erg tevreden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Ontbijt is super. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Zeer hygiënisch.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

was goed en wat uk verwahtte
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

stop in wasbak en geen washandje

sfeer en personeel

Een prima stop tijdens onze Maaspad wandeling
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Kamers waren basic maar prijs kwaliteit was prima

Vriendelijke gastvrije ontvangst en verblijf

voor ons een heerlijk hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Het vroeg dicht gaan van de bar

Ontbijt was fantastisch evenals het restaurant,kamer was klein maar goed badkamer was groot en schoon heel fijn

een mooi bedrijf in een mooi dorp

een mooi bedrijf in een mooi dorp

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ontspannen en gezellig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Ontbijt was goed, voldoende keus en een heerlijk gebakken eitje.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

ontbijt was super
    • Vierpersoonskamer met Douche

wat stankoverlast in de kamer/badkamer mogelijk doordat de afvoeren enige tijd niet gebruikt waren.

ontbijt was super

Aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Zalig bed om in te slapen ! Vriendelijk personeel ! Handig dat je langs de trap naar buiten kan, we waren zo heel vlug bij de auto.

Rust

Koud op kamer

Rust

okay

leuke omgeving

Gezellig dorps karakter

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goed, prijs kwaliteit zeker aan te raden. Super ontbijt!