Beoordelingen over Herberg de Gouden Leeuw

Bovenstraat 2, 7226 LM Bronkhorst, Nederland

#1 van de 1 hotels in Bronkhorst

Zeer slecht en klant onvriendelijk verblijf

Niet genoeg parkeerplaatsen Ontbijt in de weekend pas om 08:30 Zouden ontbijt meekrijgen was niet geregeld en er was ook niemand aanwezig om 07:00 s’ochtens (zeer slechte zaak als er iets gebeurd en er is niemand om het te begeleiden)dus zonder ontbijt naar het werk 😡

Ontbijt was goed.

De badkamer is vrij klein.

Ontbijt was goed. Kamer 9 was gemiddeld groot. Een mooi verbouwde boerderij met gezellige terrassen. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De ligging is geweldig in het centrum van het mooie stadje Bronkhorst. Een goede basis om de IJsselstreek te ontdekken.

Bewust dubbel geboekt - Deliberately overbooked
    • Appartement

Maanden terug twee appartementen geboekt voor acht personen - vier in elk appartement. Bij aankomst was er slechts 1 appartement beschikbaar, met acht bedden erin gepropt, waarvan een in de keuken... Er zaten mensen in de groep die elkaar niet kenden en vervolgens een bed mochten delen. Van tevoren niet gebeld, bij aankomst geen excuses, alleen een verhaal dat het ‘mis’ was gegaan en een ‘uitdaging’ was. Het was allemaal zo routinematig en zo overduidelijk niet de eerste keer dat ze dit deden. Vervolgens vroegen ze hetzelfde bedrag dat ze zouden krijgen als we het appartement hadden geboekt voor acht mensen. Ben ik niet mee akkoord gegaan. Een ontzettend vervelend begin van een verjaardagsweekend. Het bedrag dat ze vangen voor zo’n appartement loopt op naarmate er meer mensen in zitten. Dus het is voordeliger voor ze om twee groepen dubbel te boeken en dat niet te vertellen. Onprofessioneel, respectloos en ongastvrij. Ben wel heel tevreden over Booking.com, zij hebben nog contact opgenomen met de eigenaar om er iets aan te doen, helaas zonder resultaat. Booked two appartments for eight people months ago. Upon arrival there’s only 1 appartment available, with eight beds like sardines in a tin, with one bed in the kitchen... There were people in my party who had never met, who ended up having to share a bed. No phone call beforehand, no apologies when we arrived, just this elaborate story about how things went ‘wrong’ and it proved to be a ‘challenge’. Very obviously rehearsed and definitely not the first time they did this. And then they proceeded to try and charge us the same amount of money we would have had to pay had we actually just booked the one appartment for eight people! I told them no. A very unpleasant start of a birthday weekend. They get to charge exponentially more for the appartment if there’s more people residing in it. So it’s a much better deal for them to overbook and not be upfront about it. Unprofessional, disrespectful and unhospitable.

Bronkhorst is een mooi stadje. The town of Bronkhorst is very pretty.

Een mooi hotel op een geweldige locatie.

De kamer was erg klein en had maar één dakraam, boven het bed. Dat was bijzonder onpraktisch en erg donker. Badkamer is mooi en groot maar slecht licht.

Locatie midden in Bronckhorst is geweldig. Het hotel is erg mooi en modern.

uitstekend verblijf, ruim, oud, mooi.

Er stond: honden toegelaten, dat haddden we ook laten weten dat een klein hondje meekwam. Bij aankomst bleek dat niet te kunnen of we moesten voor die ene nacht 30 euro bijbetalen. Dat vonden we buiten verhouding en lieten het hondje in de auto slapen.

De kamer was oud met veel balkenwerk en zeer ruim, geweldig. De bedden hadden prima matrassen. We hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt was rijkelijk, kon bijna niet beter. Ruime badkamer.

prima hotel op rustig plekje

op de kamer was het erg warm maar we waren er ook met warm weer maar er had wel een raampje open gemogen

super leuk hotel rustig gelegen en het was een aanrader ontbijt dik voor elkaar de ventilator op de kamer was met het warme weer een welkome verkoeling

Mooi, goed gelegen, mist persoonlijk kontakt

We dienden zelf alles uit te zoeken, waar de kamer was, waar en wat er voor ontbijt was, geen koeling voorzien, personeel was heel vriendelijk maar met uitbaters totaal geen persoonlijk kontakt. Zelfs na een ganse avond onweer werd er niet gevraagd hoe het met ons als gasten was...onpersoonlijk...hotelsfeer, een restaurant met overnachtings mogelijkheid waar iets drinken best prijzig was, geen mogelijkheid om op de kamer een kopje koffie te maken of frisdrank koel te houden. De conversaties beperkten zich tot wat wil je drinken, eten ...en heeft het gesmaakt. Er staan folders ter beschikking maar worden niet aangeboden, help yourself gevoel, jammer ! Op een week tijd werd ons nooit gevraagd hoe onze dag geweest was ...

Netjes, goede badkamer voorziening, mooie herberg, mooie omgeving om te verblijven en van daaruit te fietsen. Personeel was vriendelijk, we mochten er wel wat aan vragen.

Prachtig authentiek gebouw in een mooi historisch dorpje.

Het ontbijt was goed, maar had wat mij betreft wel iets uitgebreider mogen zijn.

De herberg zelf. Prachtig, historisch gebouw middenin een dorpje wat wel een openlucht museum lijkt.

Een leuke plek.

Mijn slaapkamer was aan kant parkeerplaats waar in een garage continue een pomp draait. Erg irritant, zonde van de rust in zo'n mooie rustige omgeving. Advies: isoleer die ruimte zet hem na 24.00 uur uit. Het eten van diner was goed. Jammer Veel te grote porties en veel te snel geserveerd. we hadden namelijk geen haast.

Een leuke plek. Mooi terras. Aardig personeel. Kamer prima. Goede wijnen. Prachtige omgeving.

heerlijk verblijf, aanrader!

In plaats van in de sfeervolle gereserveerde kamer te slapen (alles bleek bezet, hoe kan dit Booking.com?, ik had toch echt een andere kamer op de foto's gezien....), kwamen we in een appartement in het hotel te slapen. Was iets minder cosy....

Leuk en vriendelijk personeel. Lunchpakket werd ingepakt en extra appeltje mee.... Sfeervolle locatie, gelegen in een prachtig stadje.

Het charmante van een herberg, authentiek, kamers heel...

Het charmante van een herberg, authentiek, kamers heel schoon en prima bedden en sanitair. Personeel zeer vriendelijk en ruime keuze lunch-borrel-dinerkaart. Ontbijt ook prima!

Het verblijf was heel goed.

Omdat het een historisch pand is zijn er veel trappen, voor ons minder erg maar voor oudere gasten wel lastig, dit was vooraf niet bekend gemaakt.

De locatie was heel goed en het eten ook.

Super locatie met veel fiets- en wandelmogelijkheden

diner was gereserveerd maar uiteindelijk buiten kwamen te zitten in de wind, koud dus

Super locatie. Alleen kamer was wel wat gehorig, maar gelukkig hadden we "rustige"buren. Diner en ontbijt goed.

Eigenlijk in een woord “geweldig” maar wat wil

Eigenlijk in een woord “geweldig” maar wat wil je als je een kamer boekt, arriveert en men zegt: u krijgt een upgrade en het blijkt dat je dan de bruidsuite krijgt, bijna 39 jaar getrouwd en dan toch nog in de bruidsuite. Een welkome verrassing. Dank medewerkers van De Gouden Leeuw. Ons verblijf was geweldig

Geweldig , erg gezellig .

Stopcontact kapot in de kamer , en wasbak liep slecht door.

We werden ontvangen door een bijzondere aardige medewerker, die ook in de bediening zat . Erg attent op alles, bv wilt u misschien een terras dekentje , toen het iets frisser werd , tijdens het diner. Ontbijt was ook prima .

Leuke plek, goed bier, maar gastvrijheid is een vraagteken

Sommige "oudere" personeelsleden waren niet altijd even vriendelijk, en maakten soms zelfs een chagrijnige indruk

De lokatie is fantastisch, en het eten is prima

Pareltje van de Achterhoek, geweldige uitvalsbasis! Rust, gezelligheid en vogelconcerten. Subliem!

Buitenentree Vier linden accommodatie erg slordig. Niet af?!

Goede sfeer in hoofdlocatie, heerlijk dineren, locaal gebrouwen biertjes, Bronkhorst is een schilderachtig plaatsje waar je Bourgondisch kunt genieten. Dichtbij musea MORE in Gorssel en Ruurlo, Lalique museum Doesburg, Zutphen en Deventer.

We genoten van de omgeving en van de gezellige inrichting van het restaurant.
    • Suite

Het personeel is niet attent en sommigen weten zelfs niet wat er op de kaart staat. De rekening klopt niet altijd en wordt zonder excuus vereffend.Je eten is bijna verorberd als je frietjes pas komen. Er worden zelfs te weinig porties frietjes geserveerd. De wachttijden zijn zeer lang. Om zeven uur dineren en om half tien moet je gaan bedelen om je dessert nog te krijgen. De suite is ruim maar de vloerbekleding was stofferig onder het bed en de badkamer afgeleefd.vb:barsten in lavabo,badafdekstop stuk, geen shampoo , geen zeep in dispenser aan het bad: daar zit je dan in je groot bad...en je kan er weer uit om zeep te halen!!!

De ligging van het hotel is heerlijk voor tochtjes in de omgeving en centraal in het oude stadje. De benedenverdieping is prachtig vernieuwd en echt gezellig. De eigenaar is vriendelijk.

Ideaal verblijf om tot rust te komen

Geen minpunten

Vriendelijk en attent personeel, rustige , mooie, romantische locatie, nette kamers met het nodige comfort, lekker ontbijtbuffet, voldoende keuze voor het avondmaal, prijzen heel schappelijk.

Het was een goed verblijf.

Personeel in het algemeen vriendelijk tot zeer vriendelijk, doch er was éé ober in het restaurant die beslist niet aan onze verwachtingen voldeed. Lang gewacht op de maaltijd(en).

Omgeving, het Hotel heeft charme, leuke rustige plek.

Zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

Het uitzicht van 6 De gladheid van badkamervloer en bad voor senioren van 85 en 86

We vonden het een uitstekend hotel, prima service (onze koffer werd door een snel personeelslid de trappen opgedragen naar kamer 6 !). En gratis parkeren achter het hotel in het bomvolle stadje.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een heerlijk onderkomen bij De Gouden Leeuw in Bronkhorst.

Het ontbijt en het diner heerlijk. We hadden een bedstee op de kamer, erg grappig😀. We troffen een paar zonnige , zelfs warme voorjaardagen. Heerlijk in de omgeving gefietst. Alles bij elkaar geef je dan een 10.

Niet zoals gehoopt.

De kamer, kregen een 7 persoons appartement ipv een standaard kamer. In het appartement stond achter een deur een soort van koeling die elke keer aansloeg. Douchebak liep over, nachtlampjes deden het niet, geen afstandsbediening van tv op slaapkamer en de kraan in de keuken zat achterstevoren. Er werd bij het uitchecken niet eens gevraagd of alles naar wens was. Mail gestuurd bij thuiskomst en nu na 4 dagen nog geen reactie!!!!!

De Herberg beneden is erg mooi net zoals het stadje.

Heerlijke plek.

Heerlijke plek. Heel rustig met de auto zit je zo in zutphen. De toeristenbelasting is een beetje hoog maar het is dan ook het kleinste stadje van Nederland. Het restaurant heeft heerlijk eten 😃

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het stadje Bronkhorst is erg leuk, diner prima, ontbijt wat magertjes, maar in totaliteit wel goed.

Kamer was wat aan de kleine kant - balken erg laag, dus hoofd stoten - trapje op-trapje af naar de kamer. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

De algehele entourage, het dorp.

Goed.

De bediening bij het diner was matig. Op een vraag m.b.t. een ingrediënt kregen we als antwoord: "Dat weet ik niet" i.p.v. "Dat weet ik niet, maar ik zal het even aan de kok vragen". Ook vonden we het vegetarische aanbod te mager.

Goeie bedden!

Echt een accommodatie om niet lang te verblijven. Voor 1 nacht goed te doen.

Kamer comfort viel tegen. Echt een kamer die gecreeerd is met de ruimte die mogelijk was. Lampenkap douche was er af, kapot en zou men later vervangen. Elektra open bloot in de badkamer???

Prima ontbijt. Restaurant en bediening netjes.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Alles was tiptop inorde.
    • Suite

De overboeking van de suite. Maar ze hebben dit prima opgelost

Alles was tiptop inorde. Lekker ontbijt en avondeten. Gezellig boj de haard met een biertje uit de streek

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goed hotel, maar onbeleefd personeel in het restaurant

Arrogante en onvriendelijke obers in het restaurant. Ik mocht als "single klant" niet in het restaurant-gedeelte eten omdat men de tweepersoonstafeltjes nodig had voor koppels. Ik werd verwezen naar een (even groot) tweepersoonstafeltje in het aanpalende café. Op de koop toe moest ik 50 min. wachten voor mijn hoofdschotel geserveerd werd.

Uitzonderlijk mooie ligging. Mooi hotel en restaurant. Goed bed. Prima ontbijt met vriendelijke bediening in de aangename ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima verblijf op een geweldige locatie

Het was heel winters weer en het was wat koud op de kamer

Kamer was heel apart, persoonlijk niet 13 in een dozijn. Ook de ontbijtzaal was erg leuk en het ontbijt prima

Ik kom terug!

Toen ik aankwam werd mij eerst een andere kamer aangeboden dan in geboekt had (bedstee). De kamer met bedstee zit niet in het hoofdgebouw, maar aan de overkant. Douche krap. Geen stopcontact bij bed.

De bedstede sliep heerlijk. Diner en ontbijt ook goed. Mooi en gezellig ingericht. Gratis portie bitterballen bij inchecken. Parkeren prima. Leuk dorpje. Waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Fantastisch!

Parkeren op het terrein is wat krap.

De bedden waren zeer comfortabel, het was een fantastisch rustig gebied waarbij wij heerlijk tot rust hebben kunnen komen.

We hebben het prima gehad in jullie hotel !

Als ik jullie was zou ik de versleten lakens van het grote bed in appartement 2 maar weggooien.... Een van ons bestelde kalfslever, dat was zwart gebakken. Ondanks de uitleg van de ober en het vernieuwde bakresultaat : jammer.

Het uitzicht vanuit appartement 2 richting het noorden is geweldig mooi.

Ondanks de kou een goed verblijf gehad

De verwarming op de kamer deed het niet terwijl het buiten 10C vroor en er een stevige oostenwind stond. En helaas lag er geen extra deken in de kast terwijl dat wel in het informatieboek staat vermeld. De verwarming kon niet meteen gemaakt worden maar we kregen een elektrische straalkachel. Ook werd een extra deken gebracht.

Een mooie ruime kamer met een prima bed. Ook de badkamer was ruim en had een lekker groot bad. Lekker gegeten in het restaurant. Op de kaart staan genoeg gerechten om uit te kiezen. Het ontbijt was prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fijn verblijf
    • Suite

Bij inchecken lang moeten wachten op personeel. Maar begrijpelijk dat je geen personeel constant op een receptie zet in een kleiner hotel

Mooie locatie in een mooie omgeving. Oud pand maar wel up to date qua inrichting en aanbod f&b! Een ruime badkamer met groot bad.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De locatie is perfect en het eten is ook erg goed.

De start van het ontbijt vanaf 7:30 is voor mij persoonlijk iets aan de laten kant, maar het personeel heeft er alles aan gedaan dat ik toch iets eerder kon ontbijten.

De locatie is perfect en het eten is ook erg goed.

Prachtige plek en omgeving. Goed restaurant.

- Kamer was in gebouw schuin t.o het hotel. Daar geen koffie/thee-faciliteiten oid. - In het restaurant en ontbijtzaal worden dieren toegelaten. Wij ontbeten met een zeer sterk ruikende, grote natte hond naast onze tafel. Zie ook mijn beoordeling tav hygiene. - Aanmelden voor wifi is erg lastig.

Prachtige plek en omgeving Erg goed en heerlijk gegeten en gedronken in het restaurant; aanrader. Bedstee; moet je van houden.

Wij hebben hier wel vaker verbleven, een terugkerend...

Parkeergelegenheid in de directe omgeving van het hotel is zeer beperkt.

Wij hebben hier wel vaker verbleven, een terugkerend probleem is het gebrek aan parkeergelegenheid direct bij het hotel. Verder is alles meer dan uitstekend, ook het ontbijt is meer dan voortreffelijk.

Een bedstee was erg krap in de ruimte en Geen mini koelkast. En kinderbed als extra bed was duur

Heb voor een kinderbed als extra bed gezien waar een baby in past 30 euro moeten betalen Qua eten keuze op de kaart was er niet veel keuze was best prijzig.

Top verblijf!
    • Suite

Ontbijt was prima! Hele leuke ontbijt/zit zaal! Lekkere keuken! Personeel was vriendelijk! Mooie omgeving, waanden ons echt "ergens anders"!

onvergetelijk;)

Wat er in het restaurant zo beviel, viel juist in het hotel en café helaas wat tegen. Bij aankomst werden wij niet echt welkom geheten. We moesten alle 2 keer zelf onze drankjes bij de bar bestellen, omdat het personeel druk was met de voorbereidingen voor Kerst. (Bloemen in vaasjes doen en deze op tafel zetten.) Dit was om18.00 uur. Op Kerstavond is het wellicht goed om iets eerder met deze voorbereidingen te beginnen..? In de badkamer was de wastafel verstopt en liep niet door. Ook hing hier een wat zurige lucht. Bij het vertrekken en afrekenen werden wij stug en onvriendelijk te woord gestaan. Wij waren heel erg vrolijk en enthousiast en complimenteerden de meneer (eigenaar?) met de geweldige locatie, het hotel en vertelden hoe wij genoten hadden van het heerlijke eten en de geweldige service in het restaurant. Hij reageerde hierop nogal onvriendelijk naar ons toe en onaardig naar zijn collega's/personeel. Ik kreeg hier een naar gevoel van. Heel jammer. Want dit voelde een beetje als een domper. Ik begrijp heel goed dat het wellicht in de Kerstperiode wat drukker is en dit wat stress kan geven. Ik heb zelf heel veel ervaring in de horeca en het hotelwezen. We komen zeker nog eens terug naar het restaurant. Het hotel zal ik voorlopig niet boeken. Al zal ik het ook niemand afraden, want het is en blijft natuurlijk een supermooie locatie.

Tijdens het heerlijke diner in het restaurant werden wij geholpen door een ontzettend enthousiaste en vriendelijke jongeman. Door de manier waarop wij in de watten werden gelegd zullen wij zeker nog een keer terugkomen in dit restaurant.

Zeer gastvrij hotel met prima personeel. De recente verbouwing is zeer geslaagd.

Keuze bij ontbijt.

De gastvrijheid die personeel uitstraalde en het verrassingsmenu in het restaurant. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar prima van kwaliteit.

We hebben heerlijke kerstdagen gehad.

De ontvangst was rommelig omdat de kamers niet van te voren zijn ingedeeld?? Door de dagen heen viel ons op dat dit iedere keer zo was en steeds problemen gaf. Vanochtend stond er iemand die speciaal een kamer gereserveerd had en ook daar werd tegen gezegd, de kamer staat inderdaad op uw naam maar we hebben de kamers nog niet ingedeeld?? De eigenaar komt wat nors over. Dit werd gelukkig ruimschoots goedgemaakt door het personeel.

Hebben onze kerstdagen hier gevierd. Kamers waren prima. Restaurant is geweldig, ontbijt was goed, drankjes bij de open haard in de gelagkamer erg gezellig. De keuken heeft erg zijn best gedaan om iedere dag toch iets bijzonders te serveren en ondanks een full house op 1e kerstdag was het ene gerecht nog lekkerder dan het andere. Vooral de wildgerechten waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Kamer en bed goed genoeg. Ontvangst en klantbenadering ronduit slecht.

Klantgerichtheid

Zeer matig standaard ontbijt. Kamer was ijskoud bij binnenkomst. Kamer was niet dezelfde als waarom is gevraagd. Personeel was hier niet ontvankelijk voor. Later toch excuses per briefje op de kamer. Bij vertrek werd de reeds betaalde kamer wederom in rekening gebracht. Kortom een bedrijf dat niet erg klantgericht georganiseerd is.

Prima verblijf op een prachtige plek in Nederland. Een aanrader

Weet ik niet.

Ontbijt was goed en de kamer die wij hadden was prima met een heerlijk bed. Ook voor de lunch en Diner hoef je het Hotel niet uit. Die waren ook prima, heerlijk gegeten.

prijs-kwaliteit uitstekend

Weinig parkeerplaats aan het hotel zelf

prima ontbijt, leuke gezellige kamer, volledige inrichting van het hotel was best gezellig zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader

Fantastisch. We zijn helemaal voldaan!

De badkamervloer van suite 7 is erg glad. Het licht bij de spiegel is daar onvoldoende,

De prettige ontvangst. De persoonlijke bediening. De aparte kamer die we konden huren, de prachtige kamers, het diner

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aangekomen bij herberg de leeuw bleek de eigenaar onze...

Aangekomen bij herberg de leeuw bleek de eigenaar onze geboekte kamer te hebben 'weggeven' aan een ander. Dit ruim voor de uiterste aankomsttijd vermeld op de boekingsbevestiging. Een romantisch weekend weg met mijn partner begon dus niet echt voorspoedig. Om het zacht uit te drukken....

• Beoordeeld op: 12 november 2017

MOOIE LIGGING IN EEN MOOI STADJE;

ONTBIJTEN IS BETER IN BELGIE/ DAAR KAN JE EEN VERS BEREID SPIEGELEITJE BEKOMEN....EN GEEN KOUD OMELET MET SPEK...EN DAN NOG OP EEN KOUD BORD ! TE KLEINE KAMER VOOR DE BETAALDE PRIJS. KAN BETER !

MOOIE LIGGING IN EEN MOOI STADJE; VRIENDELIJKE BEDIENING.

redelijk goed

Dat we geen financiële compensatie kregen voor de defecte tv en afstandsbediening die helemaal niets deed!Bovendien hebben we de 1e nacht op een verkeerde kamer hebben geslapen met de goede sleutel van de geboekte kamer!

een leuk verblijf op een leuke plek
    • Suite

de stop van het bad was kapot, dit was jammer dat dit niet opgemerkt wordt door de schoonmakers, als zij de kamer schoonmaken.

Het was er goed vertoeven, een mooie kamer met een goed bed. Het ontbijt was goed, maar niet een echt achterhoeks ontbijt(dit krijg je bij andere hotels ook als ontbijt).

prima locatie voor een nachtje

diner 's avonds aan de prijs. geen ander beter betaalbare locatie dichtbij. in hotelkamer gebrak aan stopcontacten en wifi niet beschikbaar

ontbijt was zeer goed. kamer was klein maar knus

Prima verblijf voor een weekend.

Begrijpelijk door de oude houten vloeren....maar de kamers zijn wel gehorig. Ook was het afzuigsysteem van de keuken tot na twaalven duidelijk hoorbaar op de kamer.

Prima service en gastvrijheid. We zouden er weer opnieuw naar toe gaan.

Ontspannen

Ontbijt is erg laat. Pas om 08:30 en dan is het brood ook nog niet klaar. Om 08:40 kwam het brood pas. Aangezien wij om 09:00 uur een hardloopwedstrijd hadden was het te laat om ontspannen te ontbijten. Ontbijt zou normaal zijn van 07:00-10:00 uur.

Heerlijk eten in het restaurant

Jammer!

Tot 3 uur 's nachts hebben we geluidsoverlast gehad omdat het personeel onder onze kamer aan het opruimen en naborrelen was. Omdat de kamers erg gehorig zijn, heeft dat onze nachtrust gekost. We hebben dit wel gemeld, maar ondanks dat de receptioniste aangaf dat ze iets op de rekening in mindering zou brengen, heeft ze het volledige bedrag aangeslagen.

Het restaurant was erg goed. De lokatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

HEERLIJK

DE KAMER WAS KLEIN EN DOOR DE HOUTEN STAANDE BALK, MOEILIJK OM IN EN UIT HET BED TE KOMEN ZONDER JE TE STOTEN.

HET DINER, HET PERSONEEL EN DE ACCOMMODATIE

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooie verzorgd hotel nette kamer met een luxe badkamer goed...

Personeel was weinig behulpzaam. We moesten alles zelf maar uitzoeken. Waar de ontbijtzaal was en zo.ontbijt was voor de prijs niet echt uitgebreid. Veel voorverpakte dingen. Schoonmaakpersoneel liep steeds door de ontbijtzaal. Bij het afrekenen stonden 2 drankjes op de rekening die niet van ons waren. Dit werd er wel af gehaald maar geen excuses.

Mooie verzorgd hotel nette kamer met een luxe badkamer goed restaurant

Heel fijn!

Geen mogelijkheid om koffie/ thee te maken op de kamer. Toen ik dat meldde bij het afrekenen zei de dame dat ze dat op geen enkele kamer hebben en dat dat is omdat ze heerlijke koffie en thee in het hotel zelf schenken. We zaten in de dependance verder op in de straat..... Vond het een stom antwoord. Ook geen minibar of telefoon op de kamer. In de badkamer in de douche wat schimmelplekken en gleuven.

Mooie omgeving. Fijne kamer

Aardig maar blij dat we er maar 1 nacht waren.

Wij zaten in een bijgebouw ongeveer 30 meter van het hoofdgebouw, op zich niet slecht maar dit was ons totaal niet duidelijk gemaakt tijdens de boeking. Ik had speciaal dit logement gekozen omdat ik het leuk vind om in de herberg te slapen, dan valt een bijgebouw dus erg tegen. Er is parkeergelegenheid bij het hotel maar die is beperkt en in het stadje zelf mag niet geparkeerd worden dat moet aan de rand. Misschien ook wel fijn om vooraf te weten.

Het personeel is aardig en het restaurant is erg goed maar dat is ook in verhouding met de prijs.

Erg vriendelijk en authentiek verblijf!

Er mistte een extra lamp naast de bank.

We kregen een kamer-update, het werd een appartement! Hartstikke ruim, fijn! Wel oppassen op L drempeltjes en trapjes!

prima uitgangspunt voor een heerlijke fietsdag

eigenlijk niets

kamers waren goed en zeer schoon. goede badkamer prima restaurant en plezierige gastruimte locatie geweldig. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Mooie Herberg in een prachtige omgeving

De kamer was goed maar erg klein. Er zou een zitje aanwezig zijn maar dat was er niet. Er stond 1 stoel aan de ene kant van de kamer en de andere stoel stond in een soort halletje. TV kijken moest op bed. Badkamer was heel netjes.

Een prachtig oud pand. De benedenverdieping is heel mooi ingericht. Ontbijt en diner was erg goed. Personeel bijzonder aardig.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

bediening in restaurant was niet zo goed;

bediening in restaurant was niet zo goed; Erg lang wachten voor we kaart kregen. Geen drank op tijd aanbieden voor bij maaltijd. Overdreven hoeveelheid vlees en vis in 1 hoofdmaaltijd: te veel.

Het ontbijt was schitterend, niets tekort.

in feite niets op aan te merken. Alhoewel de eindafrekening nogal ingewikkeld was en niet overzichtelijk.

Het ontbijt was schitterend, niets tekort. We sliepen in een bijgebouw, de kamers waren nogal basic, doch net. Het restaurant is ook top, maar na 3 dagen waren we erop uitgekeken, de voorgerechten waren nogal flauwtjes. bv: geitenkaas met sla. de geitenkaas zou warm mogen zijn. De wijnkaart is goed.

De gastvrijheid in zowel restaurant als hotel is beperkt.

De gastvrijheid in zowel restaurant als hotel is beperkt. De kamers zijn goed, maar soms onhandig. Licht uit = elektriciteit uit: onhandig voor het opladen van je telefoon...

Kamer met erg schuin dak waardoor er maar 1 looppad was waar...

Kamer met erg schuin dak waardoor er maar 1 looppad was waar we rechtop konen staan. In de badkamer hetzelfde schuine dak. Staand douchen niet mogelijk, alleen zittend in bad waar we alleen met veel behendigheid in konden kruipen. Jammer, had hier meer van verwacht.

Na melding van klachten, proberen de serveersters het op te...
    • Suite

Na melding van klachten, proberen de serveersters het op te lossen, lukt niet helemaal en het blijft stil. Bij vertrek wordt het afgedaan, met het is vakantie, niet alle medewerkers zijn er. De technische man is met vakantie. Als er 100 gasten zijn moet er naar mijn mening toch altijd iemand aanwezig zijn van de technische dienst.

Heerlijk verblijf op een prachtige locatie.
    • Appartement

De keuken van het appartement was niet helemaal ok, verlichting deed het deels niet, afzuigkap werkt nauwelijks en bijv. een kaasschaaf of flesopener ontbrak.

Behulpzaam personeel, mooie locatie, ruim appartement. Als er iets was, werd het keurig opgelost.

heel erg rustgevend.
    • Suite

de kamer had een paar kleine gebreken met name in de badkamer. Enige renovatie is op zijn plek.

ontbijt was behoorlijk uitgebreid en erg lekker. Heel smakelijk brood. Veel keuzes. Goede ruimte voor het ontbijt. De kamer was leuk, typisch in Engelse stijl. Goede matras. Goed en heerlijk terras en prima om wat na te drinken. Midden in het dorpje. Kon niet beter !

goed ontbijt

diner was prijzig. wij zijn gewend vlees/aardappels en veel groenten. Vlees was niet geheel gaar en voor ons te weinig aardappels/groenten.

goed ontbijt

Fietsen langs de IJssel

Personeel niet echt vriendelijk. Restaurant matig moesten zeer lang op ons eten wachten . Suite :Badkamer, onhandig voor ouderen omdat je moet douchen in bad met zeer hoge instap en zonder douche gordijn waardoor vloer nat en glad wordt. Comfort tweepersoonskamer erg klein en ongezellig.

Leuke locatie

Idyllisch.

Kamer klein en oncomfortabel door de vele lage balken. Douchedeur (al langer) kapot. TV moeilijk aan de praat te krijgen. Afstandsbediening behoorde niet bij TV.

Leuk en prima personeel. Goed restaurant. Heerlijk ontbijt.

• Suite

Restaurant in het hotel - duur en volledige prijs te betalen voor kindermenu. Pas na aandringen 6€ korting bekomen, niettegenstaande we reële halve porties geserveerd kregen. Dus zeker niet aan te raden voor verblijf met kinderen.

Mooie kamers en 'handige' ligging bij binnenstad

Jammer dat er in het hotel zelf (kamers) niet wat meer bewaard is gebleven van het oorspronkelijke klooster. Nu merk je erg weinig van de vroegere bestemming. En verder vinden we het hotel In verhouding erg duur.

Mooie kamers en 'handige' ligging bij binnenstad

De hele herberg en ook de kamers, zeer sfeervol.

Geen 'zware kritiek' maar louter als opmerking; hygiëne kan iets beter en afstandbediening tv werkte niet in kamer 9

De hele herberg en ook de kamers, zeer sfeervol. Voorgerecht 'rondje Bronkhorst' is uitstekend !!! Prima restaurant.