Beoordelingen over Herberg de Roskam 2-sterren

Dorpsstraat 27, 7975 AN Uffelte, Nederland

#3 van de 3 hotels in Uffelte

gemoedelijk familiehotel met prima keuken
    • Standaard Kamer

de warmte in de kamer ondanks de aanwezigheid van airco (niet gebruikt om energie te besparen) ; ;s nacht was het gelukkig koeler

vriendelijk en gemoedelijk - lokaal - personeel; lekker ontbijt en diner, rustige omgeving

Gezellige en sfeervolle uitstraling.
    • Standaard Kamer

De uitstraling van de kamers viel tegen. Een beetje aan de sobere kant. Daarentegen een goede moderne badkamer. Maar gezien de prijs paste die bij de accommodatie (wat betreft de kamer)

Gezellige en sfeervolle uitstraling. Fijne ontvangst. Goed personeel

5,5
    goede bedoelingen van de verhuurder, voor ons geen goede accommodatie !

zie boven !

ontbijt prima, kamer bed onder het raam daardoor luchtstroom langs je hoofd. WE troffen wel niet nederlandse temperaturen en met een kamer op het zuiden en geen airco wel heel erg oncomfortabel.Op een ander moment wellicht veel beter.

Bij het ontbijt, lekker rozijnen-notenbrood.
    • Standaard Kamer

De kamer die wij hadden was klein, schuine kant waar je voorzichtig moest zijn of je liep er tegen. Omdat het die dagen bijna 30 graden was, was het ook 30 graden op de kamer en niet aangenaam om in te slapen. Er stond wel een ventilator maar dat neemt dan ook weer plaats in en maakt de ganse nacht lawaai. Bovendien verplaatst die de lucht maar verkoeling krijg je er niet van. Bij het ontbijt mocht iets meer afwisseling zijn, gebakken ei in plaats van hard gekookt ei bijvoorbeeld. De prijs voor een gewoon biertje (Heiniken) vonden we duur (2,80 euro).

Bij het ontbijt, lekker rozijnen-notenbrood. Eten was lekker.

Heerlijk!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was heerlijk, lekker vers brood en keus uit divers broodbeleg, zowel hartig en zoet. verse koffie of thee en een lekker eitje. De bedden sliepen heerlijk en we hadden de beschikking gekregen over een appartement, dat heel comfortabel was. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het diner was uitstekend, heel lekker. Verder was de omgeving buitengewoon mooi, echt een aanrader om wat langer te verblijven.

Ontbijt was goed en de service was goed en de faciliteiten...
    • Standaard Kamer

Het wastafeltje in de kamer was aan de kleine kant. had meer weg van een grote fontein dan een kleine wastafel; had dus iets groter mogen zijn.

Ontbijt was goed en de service was goed en de faciliteiten waren goed. Het restaurant biedt voldoende aan.

genoten
    • Standaard Kamer

Kleine kamer, niet handig in te delen

Ontbijt eenvoudig, maar goed. Er werd rekening gehouden met dieetwensen. Diner was voortreffelijk, zoals ook de bediening. Er was een veilige parkeerplek voor fietsen en onze motor. Heerlijke douche (ruimte, thermostaatkraan en sproeier)

we hebben het al aan andere aanbevolen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de info die we kregen voor de terug reis was fantasthies we zijn inderdaad bij de orchideeën hof geweest een aanraden waard! gr. Van uit aarlanderveen

Heerlijk verblijf in Uffelte (Drente)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een klein en onbelangrijk detail: we konden geen cappucino-décafe krijgen.

Fijne ruime kamer en dito badkamer. De avondmaaltijd werd bereidwillig aan onze wensen aangepast. Desgevraagd kregen wij een fles badschuim die niet eens op de rekening terug kwam, net als de extra kaas die we vroegen voor ons lunchpakket.

Een perfecte landelijke accommodatie met een scala aan fiets/wandelroutes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving, de fietsroutes rondom het hotel, het restaurant (!) en het ontbijt. Het personeel is zeer behulpzaam. Even vergeten te kijken of er een lift was. We hadden eigenlijk een kamer op de 1e etage en een van ons is "slecht" ter been. Door de eigenaresse werd ons gelijk een appartement als vervanging op de begane grond aangeboden. Super service.

Prima verblijf als u genoegen neemt met een eenvoudige kamer. Vriendelijke en behulpzame mensen.
    • Standaard Kamer

Ontbijt was ok. Alleen ontbrak er vers fruit. Dit was een gemis. Kamer was enigszins vochtig.

Rustige locatie met vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaar.

voor het verblijf van 1 nacht prima .
    • Standaard Kamer

bij aankomst was onze boeking die we via booking.com gedaan hadden niet bekend . nu was er nog 1 kamer vrij welke wij konden gebruiken , maar wat als het hotel vol zat ? de kamers zijn gedateerd , de bedden lagen wel fijn maar zouden wel wat langer mogen zijn .

ontbijt was goed , vriendelijk personeel

t'was prima vertoeven in de herberg
    • Standaard Kamer

Kamer was klein maar voldeed prima wel gehorig, douche/toilet klein maar keurig en hygiëne prima. Diner heerlijk alleen mn man zijn biefstuk was koud van binnen maar dit werd keurig opgelost. Ontbijt was goed verzorgd.

simpel ontbijt.
    • Standaard Kamer

te nauwe kamer, opstakel in kamer nr 3 ivm hoogte van een dakkapel. Oppassen dat men het hoofd niet stoot

simpel ontbijt.vriendelijke mensen. slaapaccomodatie voor 2 personen voor ons te klein,doucheruimte klein hiegiene was ok

Goede overnachtingsmogelijkheid in rustige omgeving met een goed restaurant
    • Standaard Kamer

Matig is de hoge opstap van slaapkamer naar de badkamer en het schuine plafond vlak naast het hoofdeinde van het bed. De kamers zijn gehorig, maar daarvan hebben we geen last ondervonden.

Goed verzorgd ontbijt en diner. Gastvrij personeel. Mooie omgeving, leuke dorpjes in de buurt. Goed te doen voor een paar dagen.

Prima verblijf voor een paar dagen keuken goed ontbijt ook

Wastafel in badkamer

Prima ligging voor fietstochten in ons geval centraal gelegen mooie omgeving vriendelijk personeel schoon voor de prijs prima Kamer met eigen badkamer klein maar schoon erg belangrijk vinden wij vooral voor badkamer

geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontvangst was heel hartelijk, de mensen waren heel vriendelijk, het eten was er goed en het ontbijt was prima. De kamer was netjes en de badkamer ook. Voor ons was het een aangenaam verblijf.

het was goed en gezellig
    • Standaard Kamer

Voor ons was het wat lastig bij het opstaan de schuine kant van het dak.

Ontbijt goed. Vriendelijkheid en service prima. Schoon sanitair keurig elke dag schone handdoeken. Bed opgemaakt. Fietsen stonden in een afgesloten ruimte.

Kabouterkamer.
    • Standaard Kamer

Erg kleine kamer met kleine bedden waarvan een bed gedeeltelijk met hoofdeinde onder de schuine wand. Op dat bed kun je dus niet goed liggen met je hoofd. We moesten eerst het nachtkastje weghalen en de bedden verschuiven. Verder veel kalkaanslag in de douche. Eten in restaurant matig van kwaliteit. Alles eigenlijk erg budget.

Vriendelijk personeel. Ontbijt voldoende. Leuk terras. Goede bitterballen en lekkere wijn.

Goed verzorgde kamers en badkamer. Keuken van alle gemakken voorzien.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik loop slecht als gevolg van een hersenbloeding. We hadden een kamer op de begane grond. Ik miste leen leuning langs een trap of helling. Om in de douche te komen, moest ik over een hoge drempel heen stappen..

De prachtige ruime kamer, badkamer en slaapkamer. Alle keukenbenodigdheden.

Nooit meer!
    • Standaard Kamer

Piepkleine kamer met korte hele lage bedden. Het tapijt in de gang en in de kamer ronduit smerig. Trap vies en lastig te beklimmen.

Eenvoudig maar lekker ontbijt

Het was een geweldig verblijf wij gaan zeker nog eens terug
    • Standaard Kamer

De kamers waren een beetje aan de kleine kant

De omgeving er stonden mooie grote boerderijen met rieten daken . Het was er zeer rustig weinig verkeer . Het ontbijt was ook in orde

Prima omgeving om er met de fiets op uit te gaan.
    • Standaard Kamer

De standaardkamer is eenvoudig, zou in het vervolg de wat grotere kamer kiezen. Die waren echter in de periode die wij kozen al bezet.

Goed ontbijt ineen sfeervolle ruimte, goede douche, proper en de prijs /kwaliteit.

Goede basis voor een paar dagen wandelen.
    • Standaard Kamer

Het ontbijtassortiment is voldoende, kan verbeterd worden door een dieper assortiment.

Vriendelijk en gastvrij pension met basic faciliteiten. Ontbijtruimte is leuk ingericht met vele koffiemolens aan de muur en omgekeerde kop en schotel als lampt. Het terras is bijzonder ruim en comfortabel.

Uitstekend, eigenaren rn pers. zeer vriendelijk
    • Standaard Kamer

Bedden waren voor ons aan de lage kant( ouderen), maar dit had waarschijnlijk te maken met het schuine plafond.

Ontbijt was goed. Kamer had ruimer gekund, de bedden waren te laag, Avondeten was uitstekend, zeer goed verzorgd.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Zeer onpraktische indeling kamer, bedden laag en klein 80x190, stopcontacten onbereikbaar. wastafel erg klein (zoals normaal gebruikt op toilet voor handen) badkamer niet verduisterbaar, alleen vitrage waarvan bevestiging in dakgoot lag...) mengkraan douche gevaarlijk.. Na 1 minuut temperatuur niet meer regelbaar.. Dus Te heet. Kunststof schroten plafond vlgs een absolute no go in hotellerie..

Ontvangst en eten ondanks dat groot gedeelte van ontbijtbuffet bij Lidl gehaald wordt

Rustige en vrij authentieke lokatie in drenthe .
    • Standaard Kamer

Gezien de leeftijd van de herberg kun je geen lift verwachten . Voor slecht ter been zijnde ouderen is de trap naar de kamers wel erg stijl en zwaar, is mijn inschatting .

Ontbijt is goed . Kamer groot met bad en douch . Je kunt daar prima eten . prijs -kwaliteit is uitstekend . de brasserie is leuk met redelijke ruimte per tafel . bediening is vriendelijk en bereid tot gesprekje .Iets verteld over het ontstaan van de huidige situatie . Lekker rustig .mooie basis voor fietstochten . De kamer werd voor betreden netjes getoond .

Ontbijt bijt uit de kunst lunch en diner kon niet beter...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt bijt uit de kunst lunch en diner kon niet beter personeel lief en behulpzaam U bent niet in een Hotel maar thuis stond er en zo voelden wij ons ook

Ik kan niets negatief vermelden, super vriendelijk personeel...
    • Standaard Kamer

Ik kan niets negatief vermelden, super vriendelijk personeel en eigenaars, eten was lekker en verzorgd. Propere kamer met en-suite badkamer. Zeker voor herhaling vatbaar en de pannekoeken met ananas/kaas en appel/spek zijn zeker een aanrader.

Al met al is het ons goed bevallen bij hun.
    • Standaard Kamer

De kamers zijn vrij klein als mede de douche ruimte. Dat vertelde de eigenaar ook. Maar zoals hij vertelde is de prijs er ook naar.

Aardige mensen en goede service.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Fijne overnachting tijdens de Klaverbladwandeltocht!
    • Standaard Kamer

Eigenlijk niets, alleen vond ik de kamer wat klein, maar voor één nacht en voor één persoon was het prima te doen.

Een kleinschalig hotel met een gezellige en persoonlijke sfeer, precies wat mij aantrekt! Heerlijk ontbijt (zalig krentenbrood!!!) In de kamer stond een verrijdbare airco, met het warme weer toen ik er was was dat erg welkom.

• Standaard Kamer

De bedden zijn te kort voor de gemiddelde volwassene.

Vriendelijk stel dat de boel runt. We zijn maar 1 nachtje geweest ivm een feestje in de buurt, maar dit beviel erg goed! Restaurant erbij biedt eenvoudig maar goed eten.

Gezellig en vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, kamers prima , rustige locatie.

In de badkamer een rolgordijn plaatsen, kamer 2

Vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt, mooi terras, fietsenstalling, kwaliteit/ prijsverhouding prima.

Goed basic adres voor 1 of 2 nachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien doordat het door andere evenementen dit weekend behoorlijk druk was, maar de bediening was wat nukkig. Kamers zijn prima maar zeer basic.

Voor 1 nacht was het gezien de prijs een prima verblijf. Mogelijkheid om ook later bij thuis komst nog zelf iets te kunnen pakken, soort hele grote minibar in de gemeenschappelijke ruimte.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Een accomodatie die zeker voor herhaling vatbaar is
    • Standaard Kamer

Kamer was wat aan de kleine kant, niet door de vloeroppervlakte maar meer door de schuine kant van het dak. Douche en toilet waren in prima staat, schoon en fris maar ook wat aan de smalle/kleine kant.

Eenvoudig maar goed ontbijt. Avondeten was prima tegen een zeer schappelijke prijs. Gezellige sfeer. Wij waren er tijdens alle dagen van de avondvierdaagse, herberg de Roskam was het verzamel/stempelpunt, vooral de laatste dag bij de uitreiking van de medailles was erg gezellig met een dweilorkest en natuurlijk al die vrolijke en blije kindergezichtjes.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

prima naar onze zin gehad

kamer 2 badkamer erg warm doordat volle zon erop stond rolgordijn bied uitkomst

prima ontbijt en schone kamer heerlijk avondeten ondanks dat we dat er niet bij hadden geboekt

We hebben genoten van dit sfeervolle hotel in een prachtig authentiek Drents dorp

Het was helemaal goed

Goede sfeer, geen standaard hotel, maar persoonlijk, goed ontbijt, vriendelijke en bescheiden personeel. Rustige omgeving, heel stil in de nacht

Het is geen hotel, maar een herberg en dat maakt het zo heerlijk
    • Standaard Kamer

Eigenlijk vrij weinig. Wij hadden de standaardkamer. Misschien een fris likje verf, maar het is alleen maar om te slapen. Niets dan lof

alles. Vriendelijke ontvangst. Niks is te veel. Heerlijk ontbijt. Ook het eten 's avonds is heerlijk. Er is een ruimte waar je lekker kan zitten om bijv. een krantje telezen/tv kijken.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

goed vertoeven
    • Standaard Kamer

Had van mij wel minder zakelijke benadering mogen zijn en meer familiair. Meer thuisgevoel.

Accomodatie prima ontbijt goed verzorgd.tip voor t ontbijt is een pot thee ipv per x kopje...

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima,geschikt voor ons doel, familiebezoek.
    • Standaard Kamer

het was een beetje gehorig en de gordijnen dicht dan hingen ze op het kussen dus maar op de vensterbank gelegd. Opgelost!

de ontvangst was prima, de kamer ook, het ontbijt was erg goed en persoonlijk

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Fijn familiehotel met persoonlijke aandacht.
    • Standaard Kamer

De kamer was wel klein en er waren geen gemakkelijke stoelen. Maar dat is absoluut geen reden om er niet nog een keer naar toe te gaan.

Fijn familiehotel met persoonlijke aandacht. Sfeervolle bistro en leuk gelegen aan het Drenthepad.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De accomodatie gezellig aangekleed.
    • Standaard Kamer

De kamer was erg klein. geen ruimte om de koffer normaal neer te leggen. Aan 1 kant uitkijken met uit bed stappen. Stoot je je hoofd tegen de schuine kant van het dak. Geen haakjes op de badkamer om je handdoek op te hangen.

De accomodatie gezellig aangekleed. Heel huiselijk. Ontbijt was goed maar weinig keuze.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Fijn overnachtingsadres
    • Standaard Kamer

Fijn onderkomen voor een nachtje overblijven. Wij hadden een kleine kamer met een heerlijk bed en douche. Zeer royaal ontbijt. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De ligging is prima om de omgeving verder te verkennen!
    • Standaard Kamer

de kamer was aan de kleine kant maar de prijs was ook aan de kleine kant dus...

prijs- kwaliteit was prima, het ontbijt en diner was in orde en het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

jammer van de kamer maar toch het waren voor ons fijne dagen
    • Standaard Kamer

kleine kamer en de schuine kant pal naast het bed geen horren dus veel muggen een klein wasbakje qua kamer van ons een 5

het personeel is zeer vriendelijk en de schone kamer is ons bevallen

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Uitstekend als (rustige) uitvalsbasis voor schitterende fietstochte door de Wieden
    • Standaard Kamer

Door de tropische temperatuur (ca 31-32C) was het in de kamer (zonder airco) 's nachts ook te warm. Ramen opengezet met als gevolg de hele nacht op muggenjacht.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer

we hadden een kast op de kamer die erg wiebelde en kraakte verder sneeuwde het TV beeld

Vriendelijk personeel. Schappelijke prijzen voor eten en drinken. Het was er erg gemoedelijk

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Fijne fietsvakantie
    • Standaard Kamer

Vriendelijke ontvangst en nette kamer . Zeer goed ontbijt en je kan er lekker eten voor een schappelijke prijs. Uitstekende lokatie voor leuke fietstochten , voor herhaling vatbaar !

• Beoordeeld op: 1 september 2016

het was goed voor elkaar, goed ontbijt, vriendelijk...
    • Standaard Kamer

Op de locatie heb ik helemaal niets aan te merken, maar wat mij echt stoort is dat je bij vele hotels als je daar wilt boeken een Credit, visa kaart moet hebben, gelukkig konden we hier wel terecht, maar het was wel verder rijden, niet echt klant vriendelijk van Booking.com.

het was goed voor elkaar, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Waar voor je geld en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

De snoeren naar / van de televisie hingen met een boog naar de andere muur/ stopcontact, niet zo veilig ! Voorstel: bevestig de draden strak en recht tegen de muur.

Zowel bij het ontbijt als het avondeten voldoende keus en was de bediening meer dan goed.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Top je komt weer helemaal tot rust
    • Standaard Kamer

Leuke mensen. Survise was goed en de zelf gemaakte appeltaart was uitstekent. Goed ondbijt . En je kunt er uitstekent eten. Fietsen snachts in de garage en de elektrische fietsen kun je op laden. En een mooie fiets omgeving . Priema hotel cq herberg. Top dorp cq omgeving.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

“Wat een slechte kamer: voor ons nooit meer !
    • Standaard Kamer

“Wat een slechte kamer: voor ons nooit meer !” 1 van 5 sterren Het is ons een raadsel hoe dit pension aan zulke goede reviews komt. Wij hadden een (standaard) kamer - 12 m2 - waarvan een van de wanden schuin afloopt. Door deze schuinte is de werkelijke oppervlakte van de kamer op stahoogte slechts 8 m2 !! Onder deze schuine wand is een bed geplaatst en iedere keer dat je je omdraait in bed of het bed wil uitstappen, raak je deze wand. De badkamer (met een goede douchecabine) is voorzien van een fonteintje, dat normaliter op een toilet te vinden is, De aan het plafond bevestigde TV kun je alleen bekijken vanaf je bed of vanaf een zeer oncomfortabele stoel in een uiterst ongemakkelijke houding. De hygiëne van de (bad)kamer is prima. Het terras buiten daarentegen verdient een opknapbeurt: er groeit onkruid tussen de tegels en planten in de dakgoten. Kortom: voor ons een behoorlijke tegenvaller en zeker geen 8,3 waard (zoals vermeld op booking.com) .

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Een paar heerlijke dagen gehad in een fantastische omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime, schone kamer. Vriendelijk personeel. De eigenaars zijn betrokken mensen, tijd voor een praatje. Alles bij het ontbijt is heerlijk vers. Een voortreffelijke keuken met alleen maar verse producten. Kortom, geweldig.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

verzorging over het algemeen goed.
    • Standaard Kamer

De kamer was een ramp. Bed onder een schuin dak. Alleen via het voeteneinde mogelijk om van en naar bed te gaan. Badkamer met een veel te kleine wastafel. Douche was prima.

verzorging over het algemeen goed. Bediening op het terras liet wel eens te wensen over.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer

Onze kamer was aan de krappe kant. Een kannetje koffie of thee per tafel zodat je dit niet telkens hoefde te vragen en een wat uitgebreider ontbijt (bijvoorbeeld met fruit).

Vriendelijk personeel. Gezellig ingerichte brasserie.

We hebben het goed naar de zin gehad
    • Standaard Kamer

Wat fruit bij ontbijt bijvoorbeeld.

Het ontbijt was voldoende. De kamer een beetje krap

Zeer vriendelijke eigenaar en behulpzaam personeel.
    • Standaard Kamer

Zeer vriendelijke eigenaar en behulpzaam personeel.

Hart verwarmend goed !!!!
    • Standaard Kamer

Niets ,was allemaal goed !!!

Ontbijt uitstekend ,bediening erg vriendelijk !!!!

Vriendelijkheid

Geen lift

Vriendelijkheid

fijn terras

• Standaard Kamer

Ontbijt was prima personeel aardig

Ligging, comfort, goed eten

Lekker ontbijtje....

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Het ontbijt was uitstekend
    • Standaard Kamer

De kamer was wat klein . Dit kwam vooral door het schuine dak.

Het ontbijt was uitstekend

Het personeel viel wat tegen.
    • Standaard Kamer

Het personeel viel wat tegen. Niet echt hartelijk.

De deurdrangers op de deuren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deurdrangers op de deuren.deze zojn zo afgesteld dat de deur met een klap dicht gaat.

Uitstekende verzorging voor een zeer billijke prijs.
    • Standaard Kamer

Goede bedden, rustige locatie, veel uitvalswegen m.b.t. fietsroutes in mooie natuurlijke omgeving.

Een aanrader als je een aantal dagen wil gaan fietsen,is dit een goed verblijf.
    • Standaard Kamer

Het schuine dak. Niet erg veel ruimte om lang het bed te komen.

Gast vrij en konden er heerlijk eten.ook het ontbijt was goed.

Super vriendelijk en hulpvaardig personeel.
    • Standaard Kamer

Super vriendelijk en hulpvaardig personeel.

prima ontvangst uitstekende keuken etc.

alles voldeed aan verwachtingen

prima ontvangst uitstekende keuken etc.

voor herhaling vatbaar !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers waren geweldig, heerlijk bed en we hebben heerlijk gegeten in een prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 19 april 2018

• Standaard Kamer

De hartelijke eigenaren en het eten

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

schuine dak indeel van de kamer

Bed en ontbijt waren prima

Goede plek om vnauit te gaan avonturen en drenthe te ontdekken

Geen idee

Heerlijk ongedwongen verblijf,voelde ons op het gemak.heerlijk rustige omgeving en we hebben heerlijk gegeten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Herberg de Roskam