Beoordelingen over Herberg, Het Wapen van Tilburg

5,9

6,4

Geen titel
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Wij zijn met drie personen in het hotel geweest. De bedden stonden erg dicht op elkaar prullebak van de vorige gasten was nog vol.het was er erg vies stof wolken lagen nog op de vloer. Eigenaar niet kunnen bereiken.zo konden we ons bevindingen niet bespreek baar maken. Geen ruimte tussen de bedden. Iedere beweging die je maakte was het piepen en kraken.deze kamer is nog geen €10waard.

Dat we dicht bij het centrum zaten.

Dit is geen beste accommodatie !!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamers zijn klein, super gehorig, de bedden beneden de maat (en te kort). De kamer "bruin" zit pal naast de rokersplek wat resulteerde in een verslaafde roker die om de kwartier vanaf half 8 in de ochtend een rokertje tot zich nam. De rook kwam de slaapkamer binnen en de beste man had last van een doorlopende rokershoest.... Uitslapen kon ik wel vergeten. We hadden ontbijt bijgeboekt, maar dit kregen we al in de avond om 23.00 uur. Van de 3 kamers kregen we slechts op 2 kamers ontbijt. De dichts bijzijnde parkeergarage is op 500 meter.

De locatie was oké en de bediening ook.

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Koffie automaat gaf alleen heet water.

Het eenvoudige maar wel goed doordacht. Gastvrijheid. Geen strenge regeltjes, jezelf kunnen zijn. Heel fijn. Restaurant uitstekende kwaliteit.

Kan beter
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Piepkleine benauwde purple kamer; raam kon maar 'n klein stukje open. Onhandig ingedeeld. Eén vd dekbedhoezen had scheuren. Sanitair niet echt schoon. De nacht ervoor ergens anders, incl. ontbijt, goedkoper en 'luxer'.

Klein maar fijn
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De ontbijtbox viel wat tegen, deze wordt een avond van te voren in de kamer neergezet. Hierdoor waren de broodjes wat minder lekker.

Een fijn verblijf, vriendelijke mensen en een super mooie locatie

Uitleg van personeel was vriendelijk
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Wc liep door Koffieapparaat werkte s morgens niet Niet gekuist onder de bedden

Uitleg van personeel was vriendelijk Voldoende verluchting en verkoeling op de kamer

functioneel maar geen prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

het is meer een hostel dan een hotel. maar niet voor een hostel prijs en zonder gemeenschappelijke ruimte om te relaxen. het was een zeer kleine kamer. koelkastje in de kast maakte veel lawaai, uiteindelijk hebben we de stekker er uit moeten trekken. Gordijn sloot niet op het raam aan, al zeer vroeg licht 's ochtends.

de locatie is prima, vlak bij het station. Aardige beheerder.

Voor één nacht was het meer dan oke, zeker voor de lage...
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Er was geboekt voor 3 personen in een kamer die maximaal 4 personen aangaf. Er stonden echter drie 2persoonsbedden (dus 6 personen) in de kamer waardoor er geen loopruimte meer was. Dat was op zich opmerkelijk maar niet problematisch. (zeur zeur :p)

Voor één nacht was het meer dan oke, zeker voor de lage prijs. Zie kritiekpunt.

Onprettig
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer was heel klein en het rook naar urine. Het was erg warm en rumoerig. Er is geen wc op de kamer en het was niet goedschoongemaakt!

Personeel was erg aardig!

Leuk weekend gehad met vriendinnen. Hotel deed niet aan verwachtingen
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Alles was vies. De vloer, wasbakken (zaten nog geschoorde haren in) en de kamer was klein. Er zat een kapot raam in de kamer. Aan de lampen hingen grote stof pluimen. Het was gehorig. Op de deur van de kamer hing een papier dat er een koelkast aanwezig was. Deze was nergens te vinden. Het was een 6 pp kamer, er stond een kast in die met 2 mensen al te klein was. Verder was er weinig opbergruimte voor de koffers, jassen enz.

De locatie was goed en de bedden lagen lekker

Het was niet naar wens: eens maar nooit weer.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt was duur: € 8,50 p.p. en wat we kregen was een picknickmand op de avond van te voren, met witte (niet goed afgebakken) broodjes, boter en beleg. Er zat slechts 1 appel in voor ons 2-en. Een flesje sinaasappelsap moest het geheel compleet maken. De koffie/thee-autoamaat deed het niet. Toen we daarover belden, zeiden ze doodleuk dat hij automatisch aan moest springen en dat ze daar niet voor kwamen. Op mijn opmerking dat dat echt niet fijn was, zei de beste man, dat hij er over een uur pas kon zijn, dat was 10 uur, terwijl wij dan al weg zouden zijn. De gordijnen zitten te ver van de ramen, waardoor het straatlicht naar binnen schijnt. Het is enorm gehorig en we zaten met veel luidruchtige studenten op de gang, die om 23.00 uur nog gingen stappen en vele uren later terugkwamen. Ook het delen van de badkamer/toiletten is niet fijn. Privacy is onvoldoende.

De ontvangst was prima. Bedden zijn redelijk. Tilburg is een leuke, frisse stad. De locatie is fijn, je bent lopend op korte afstand van de binnenstad.

Oké oplossing voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer gehorig, kamers doen aftands aan. Hele gang stinkt naar sigarettenrook als mensen op het dakterras roken. Bedden zijn ok (niet geheel doorgelegen) ook al zakte mijn matras naar 1 kant af waardoor ik ‘s nachts 2 keer wakker werd doordat ik bijna uit bed viel. €8,50 voor het geboden ontbijt is echt veel te veel: 2 witte puntjes en beleg, een kiwi en een flesje jus d’orange. Koffie is gratis te halen bij automaat op de gang (tussen 7 en 11). Aanrader: koffie halen en dan buiten de deur ontbijten. Het mag dan geen duur hotel zijn, dus ik verwachtte niet al te veel, maar ik heb echt veel beter geslapen in NL steden voor deze prijs.

Locatie is prima: vlak bij station en centrum. Voor 1 nacht is het wel te doen.

Uitstekend, precies wat we nodig hadden: goede ligging, fijne kamer en een fijne prijs!
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

De kamer kon gezelliger eruit zien, het waren nu vooral bedden in een kleine ruimte (ook prima:))

De ligging was uitstekend, ook was de kamer precies wat we nodig hadden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Nooit meer!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Comfort was verschrikkelijk( toilet en douchebak op gang, geen slippers niks) lawaaierig, kamers met stekkers overal (brandveiligheid?!), gordijnen sloten niet volledig. Koffieapparaat op de gang zou om 07:00 aangaan, maar dat was niet zo. Waardeloos ontbijt! (Picknickmand met koelkasten, dag ervoor op kamer gezet, met 2 verlepte bolletjes en wat beleg, vieze kopjes etc.)Slechte prijs kwaliteit verhouding.

Aardige barman/ontvangst.

Locatie is top, vlakbij het treinstation ook.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Nog iets te prijzig aangezien er geen ontbijt inbegrepen is en het toch ook gewoon een herberg blijft. Overlast van de andere gasten was er wel wat (ik was er met carnaval) maar aangezien je er zelf ook niet komt voor een romantisch verblijf was het wel ok - wc’s waren wat vuil in de nacht (maar kan je ook op carnaval steken).

Locatie is top, vlakbij het treinstation ook. Gezellig café dat mij geen overlast bezorgde. Kleine kamer met goede bedden. Goede service.

Super! Voelde ons heel erg op ons gemak. We komen zeker terug
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

De hygiëne in de gedeelde badkamer en wc. En de kamers kunnen wel een beetje een opknap beurt gebruiken, de bedden staan heel onstabiel en de kast valt bijna uit elkaar. Tevens heel koud op de kamer

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het heeft een hele gezellige sfeer. De ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

heel aangenaam, voor wat het is (kamers met gedeelde badkamer, en geen geserveerd ontbijt)
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de ontbijtbox viel wat tegen. als je er jam en chocopasta in stopt, maar geen mes om het mee te smeren.... is dat tegen terroristen?? en ook geen boter om op brood te doen met kaas / ham

ontvangst in de pub heel vriendelijk, de eigenaar (?) gaf veel informatie

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima hotel als je zelf zwaar op stap gaat en daarna van de alcohol goed kunt slapen...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Douches en toiletten op de gang (gedeeld) en hier en daar wat achterstallig onderhoud (slang aan de douchekop lekte behoorlijk; er spoot een straal water zijdelings uit). Erg gehorig. Prima als je zelf ook gaat stappen, maar niet als je er voor een goede nachtrust komt. Ik werd in de nacht wreed verstoord toen iemand ervan overtuigd was dat mijn kamer die van hem was en dus de deur niet open kon krijgen (logisch natuurlijk) met zijn sleutel. Prijs/kwaliteitsverhouding vergeleken met hotels elders in het land nog redelijk aan de hoge kant gezien wat je ervoor terugkrijgt.

Vlakbij station. Redelijk betaalbaar in vergelijking met duurdere hotels in Tilburg.

Dit was de perfecte accommodatie na een succesvolle jaarwisseling in Tilburg!
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

We werden zeer gastvrij ontvangen. In verband met Oud en Nieuw werd er flexibel omgegaan met de incheck- en uitchecktijd! De accommodatie zat midden in het centrum.

Vlakbij centrum maar rumoerig
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het is een herberg dus café restaurant met wat nette maar kleine kamertjes erboven gebouwd die via een houten trap te bereiken zijn (geen lift). Voor de rust moet je dus niet gaan omdat er tot laat rumoer is van het café. Ook de medehotelgasten liepen luid pratend over de gang te stampen tot 3 uur 's nachts. De prijs/kwaliteit verhouding zou wat mij betreft gelijkgesteld moeten worden aan die van een hostel terwijl er hotel prijzen gehanteerd worden.

Ligging vlakbij het centrum, ideaal om Tilburg centrum te verkennen.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ontbijt was prima, jammer alleen witte broodjes en kan me...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ontbijt was prima, jammer alleen witte broodjes en kan me ook niet herinneren dat er bij gestaan heeft dat we het ontbijt op de kamer moesten nuttigen, beetje behelpen met 1 stoel en 1 klein tafeltje, verder voldoende en het was heerlijk

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Locatie goed, verder erg jammer
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer was klein en niet goed schoon, ene bed was hard en het andere doorgezakt, badkamer oogde niet schoon en rook niet fris, koffie en thee zou gratis zijn volgens de site, maar dit was alleen tussen 7 en 11 in de ochtend.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Wij hadden meer verwacht..
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Bij aankomst konden we niet meer dineren in het restaurant omdat er een besloten feest was, oke prima dan bestellen we wat via thuisbezorgd. Maar dit was uit den boze want de kamers waren daar niet geschikt voor... Ook het ontbijt was volgens de eigenaar niet mogelijk terwijl dit wel in de informatie op de kamerdeur stond, moesten dus buiten de deur iets gaan zoeken. Eenmaal in de kamer begrepen wij niet waarom, zag eruit als een goedkoop hostel. Kamer was erg koud en niet warm te krijgen ondanks dat de verwarming stond te loeien. Kauwgom op de 'schone' lakens. Erg platte kussens. Apparaat voor koffie/thee e.d. (wat op de gang hing) was alleen te gebruiken tussen 07 uur en 11 uur.. Wij hadden meer verwacht voor de prijs die we moesten betalen.

Locatie is top, in het centrum en dus alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Vreselijk Nooit weer !
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gelijk pinnen . Lieten kamer niet zien . Twee bedded in super Kleine kamer , je zou je nek Bremen . Geen glas op wastafel bovenraam kom niet dicht supergehorig . Boetiek vind ik ook niet passend .eerder arme studentenkamer , flutdekbed , handdoeken off white ...

Douche was gelukkig warm

Vriendelijk. Uitstekend op de route naar de efteling. Goed en goedkoop.gegeten bij happy italy..
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

De stapelbedden zzijn niet vast gemaakt aan de muur. Daardoor piepen ze zoveel. Wij hebben ze thuis ook, een lint en een vijs in de muur doen wonderen. DOEN,ook de andere gasten zullen er wel bij varen.

Dakterras. Zonder zou raar geweest zijn.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geen aanrader!
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Wat erg tegenviel was de kamergrootte. Erg klein voor een gezin van 5 personen. Daarnaast de bedden, deze piepten en kraakten enorm. De patio (welke erg leuk was ingericht) zorgde voor enorme overlast, aangezien er gasten tot minstens 3 uur in de nacht zaten te praten en te roken. Tenslotte de koffiemachine. Deze zou van 07.00 uur tot 11.00 gebruikt kunnen worden. Helaas deed deze machine het niet. Toen ik na 5 keer bellen (!!!!! 24 uur bereikbaar?!) eindelijk werd teruggebeld, kreeg ik als antwoord: ja daar kan ik niets aan doen.

n.v.t.

Hele kleine kamers,niet schoon, ontbijt werd savonds klaar...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hele kleine kamers,niet schoon, ontbijt werd savonds klaar gemaakt- droge broodjes,was heel weinig. Geen tafel op de kamer om te ontbijten. Nauwelijks ruimte om iets meer te leggen, schuine wand. Lijkt mooier op de foto dan werkelijk. Doet denken aan studentenkamer.zou het zeker niet aanraden.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goede ligging, schone slaap- en badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Dat er geen ontbijt is. De aangeboden ontbijtbox (tegen betaling) moet je buiten de deur ergens ophalen en krijg je dus niet op de kamer, terwijl dit wel bij de informatie over het hotel staat dat de ontbijtbox op de kamer afgeleverd wordt.

Goede ligging ten opzichte van station en concertzaal 013. Prima om één nacht daar te verblijven.

erg prettig
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

de douche en wc was gezamenlijk, was van te voren wel bekend, maar 1 toilet (1 voor man en 1 voor vrouw) voor ongeveer 6 kamers was een beetje weinig

leuk personeel, altijd vriendelijk, vooral de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend

Goed bed
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Eenvoudig maar nette overnachting, omdat het een eetcafé was is het handig om uit te checken, sleutel in de brievenbus ,mooi Brabants vertrouwen in hun gasten....

prima jammer dat je niet normaal kon ontbijten
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

erg jammer dat er geen ontbijtruimte is gemaakt. je kon wel ontbijten , maar dan in een doos op je kamer. Dat vonden wij waardeloos en hebben we ook niet gedaan.

mooie locatie, vriendelijke eigenaar

Nooit weer !
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verder vond ik alles tegenvallen . Vieze toilet. Net een gevangenis kamer . Zeer slecht ontbijt . Dus prijs/kwaliteit was het zeer slecht.

Het bed lag wel goed

Dat was jammer
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kapotte beddengoed. Slecht uitziende douches en wc. Ontbijtbox zonder bestek en in de nacht voor de deur gezet zonder extra koeling. En heen etiket op een oranje drankje.

Dinner en personeel goed. Mooi dicht bij treinstation en de binnenstad

Ok!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

prijs kwaliteit vonden wij niet helemaal in evenwicht. Wij hebben 74 euro betaald. Voor de zeer basic kamer met gedeelde douche is dat wat ons betreft aardig aan de prijs. Er hangt een beetje een riool luchtje op de gangen en op de patio

Centrale locatie

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het is meer een hostel dan een hotel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

prijs-kwaliteit verhouding. Het was meer een hostel dan een hotel, door de kleine kamer en gedeelde badkamer en wc's en een patio waar gedronken en geblowd werd. De kamer was niet schoon, vage handdoeken en vlekjes in bed. Spijt dat we geen slippers bij ons hadden want de vloer was ook niet schoon.

De locatie, t.o. het station. Aardige jongen die ons ontving en niet moeilijk deed om het ontbijt te annuleren. We hadden bij de reservering niet door dat dit een "box" in de kamer zou zijn ipv gezellig beneden in het restaurant. Er was ook geen tafel in de kamer waar je je ontbijt zou hebben kunnen eten.

Scheve prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Echter: kleine, zeer bedompte en warme kamer (purple), te harde bedden naar mijn smaak, afgeragd ogend pand dat een flinke opknapbeurt kan gebruiken, faciliteiten zeer basic. Geen eigen toilet/badkamer was me bekend, maar dat maakt wel dat de prijs van 70 euro per nacht niet in verhouding is. Voor dat geld kun je elders in Tilburg beter uitgeruste kamers met eigen badkamer vinden.

Zeer handig gelegen schuin tegenover het station van Tilburg en een prima uitvalsbasis om een festival in Hilvarenbeek te verkennen. In dat opzicht prima plek om te crashen.

Alleen ontbijtpakketten beschikbaar, niet verteld bij...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

bedden, te warm in de kamer en gordijnen te ver van de kozijnen, hierdoor veel en vroeg licht in de kamer.

Alleen ontbijtpakketten beschikbaar, niet verteld bij aankomst. Toevallig ontdekt op de deur de volgende ochtend

De kamers waren vies.
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

De kamers waren vies. Er lagen wattenstaafjes in bed. En er was geluidsoverlast van een afzuiging van het restaurant eronder of iets dergelijks (de oorsprong wisten we niet te herleiden). Ook al was het een hostel, de prijs was te hoog voor wat we kregen.

prima om 1 of 2 nachten te verblijven tijdens een event.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

weinig tot geen ventilatie op de kamer, nu troffen wij circa 30 graden buiten waardoor het binnen erg warm was.

vriendelijk personeel en uitstekend eten voor de prijzen die gerekend worden.

Zeer teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

De grote van de kamer, onhygiënische matrassen, gedeeld sanitair bleek voor alle gasten te zijn. De lucht van de keukenafzuiger was te ruiken in onze kamer en direct onder het raam hangt de motor van de airco. Zeer onpersoonlijke incheck.

De locatie, centrum op kleine loop afstand.

Zal het niet aanbevelen bij vrienden. Helaas vind ik ook de klantvriendelijkheid niet je van het!!!
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamer met 3 stapelbedden waarbij de stapelbedden veel krasgeluiden vertoonde bij het bewegen!!! Irritant!! Een te kleine ventilator om de temperatuur aangenamer te maken in de kamer. De wastafel heeft wat scheurplekken.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Locatie nabij het centrum is prima.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen ontbijt, dat is een gemiste kans. Met een iets hogere kamerprijs, maar inclusief ontbijt zou het m.i. meer gasten kunnen verwelkomen. Een extra deken was wel lekker geweest, maar misschien had ik de kachel wat hoger moeten zetten.

Locatie nabij het centrum is prima. Erg eenvoudige kamers, maar schoon. Gedeelde badkamer ook zeer eenvoudig (douchehokjes), maar schoon. Erg goed geholpen door de medewerker, duidelijke uitleg over het hotel en de route naar 013. Gezien onze late aankomst werd er (zeer) snel eten op tafel gezet om ons op tijd bij ons concert te laten zijn.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

top plek om te overnachten na een concert in 013.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

hygiëne van de badkamer en toilet, die spoelde niet door. kledingkast op kamer hing uit de scharnieren

top locatie bij het centrum van Tilburg, in de buurt van het poppodium 013. schone bedden.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Het was oké.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er hing een rioollucht in de kamer. De televisie hing op een rare plaats, waardoor je eigenlijk alleen staand fatsoenlijk beeld en geen nekkramp kreeg.

De locatie was uitstekend. Dichtbij musea, station, centrum en restaurantjes. Het restaurant van de herberg is zeker aan te raden. Lekker eten voor een goeie prijs. Personeel ook prima!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Koud op de kamer. Kuil in het bed. Vies beddengoed. Gedeeld WC-hok op de (eveneens heel koude) gang. Geen ontbijt. Al met al matig voor bijna 70 euro/nacht.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Huiselijk en authentiek
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Uiterst gehorig, wat overigens ook afhankelijk is van de oplettendheid en fatsoenlijkheid van de gasten. Oordopjes mee.

Vriendelijk, huiselijk en praktisch. Prettig kleinschalig. Een herberg in ouderwets opzicht.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

eenvoudige centraal gelegen accomodatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik voelde me weer een student, het was meer een hostel dan een hotel en dan vond ik het nog voldoende aan de prijs.

Midden in de stad, personeel was heel vriendelijk en een goed bed!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Eenvoudig maar prima te doen, toplocatie. Easy parkeren, stapt zo in centrum. Aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

geen tafeltje tussen de bedden om een bril of een bekertje drinken op te zetten. Geen kapstok, met dit weer, dikke jas, sjaal etc etc...was een kapstokje wel gewenst.. In de soort van kledingkast was geen ruimte voor kleding/hangers... alles op die ene stoel gelegd, maar was te doen..

Prijs/kwaliteit is matig. Wij hebben puur deze locatie gekozen voor een concert bij 013. Eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Lage prijs, maar verwacht geen enkele luxe
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Op de site stond 'toilet op de kamer', maar ook dat was helaas een gedeeld toilet. Het voelde een beetje als een nacht in een jeugdherberg...

Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer hartelijke en behulpzame ontvangst door de man achter de bar die je ook incheckt. Uitchecken hoeft niet; gewoon je sleutel in een brievenbus gooien.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Matig verblijf
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De douches zagen er niet goed onderhouden uit en de kamer was niet goed schoongemaakt aangezien we bij binnenkomst nog bierdoppen en een flesje op het raamkozijn zagen staan.

De matrassen waren prima en de locatie dichtbij het station is geweldig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Fijn dichtbij het station gelegen, aardig personeel
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slakjes die kropen uit het de wasbak, slecht 1 centraal licht in de kamer (bedlampje was fijn geweest), zeeppompjes die leeg zijn of stuk, ontbijten was niet mogelijk en het aangeraden ontbijttentje dat vroeg open zou zijn bleek dicht, dat het sanitair gedeeld moest worden was mij niet duidelijk geworden bij de boeking, maar dat kan aan mij liggen.

Fijn dichtbij het station gelegen, aardig personeel

Erg veel lawaai van buiten
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Dit is voor ons geen hotel maar een hostel

Goed voor 1 nachtje.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Herrie van andere bewoners. Raam kon niet open blijven door lawaai en stank van sigaretten.

Grote kamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

gezellig café

Prijs-kwaliteit Meer voor back packers

gezellig café

Centrale ligging
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Vloer was op meerdere plekken kapot, ijskast ontbrak, koffie en theeapparaat op de gang werkte niet

Centrale ligging

Vriendelijk personeel, centrale lokatie, prima voor een nacht
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine slaaphokjes, te prijzig voor wat er geboden wordt.

Vriendelijk personeel, centrale lokatie, prima voor een nacht

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was erg warm en erg gehorig. Tijdens de kermis kwam dat slecht uit, waardoor ik nauwelijks geslapen heb.

Personeel hulpvaardig

Geen koekast in de kamer zoals beschreven,

Hygien

Lokatie

Goede ligging
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Gezamelijke toilet en douche op de gang. Erg gehorig. Veel geluid van andere gasten.

Goede ligging

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding, knus en gezellig midden in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het dak terras kun je roken en zit meteen aan de kamer.👍

Ontbijt, vieze koffie.

Ontbijt, vieze koffie. Douche/wc klein

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Overnachting na concert

?

Ik had alleen een overnachting nodig en heb prima geslapen.

Kamer zeer klein, geen douche of wc op kamer

Kamer zeer klein, geen douche of wc op kamer

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het bed en het personeel, zeer enthousiast en vertelde...

De sanitaire voorzieningen

Het bed en het personeel, zeer enthousiast en vertelde uitgebreide informatie over de omgeving

Ik sliep er omdat ik een concert had. Het was een fijn verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was opzich klein maar het was prima

Het bed was enorm comfortabel echt fijn! Heel aardig personeel en heel soepel

Restaurant goed Ontbijt niet goed

alles

Zeer aangenaam!

Gastvriendelijkheid en ontvangst

Simpel zoals een herberg/hostel

Maak er iets meet van met betere bedden en iets meer luxe.

Guus was heel vriendelijk maar verder niet te veel van verwachten. Gewoon een hostel.

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De matrassen en hygiëne wc

Goed ontvangen en vriendelijke gastheer
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Voor met 3 in een kamer van 6 viel het wat duur uit. Maar uiteindelijk geen probleem

Heel vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Weinig
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Oude meuk, doorgezakte bedden, geen ontbijt

Weinig

• Beoordeeld op: 14 november 2017

top
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Gezellige sfeer in het hotel, vriendelijk personeel , zeer geschikt voor jonge groepen.

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Niets zoals verwacht, sober maar functioneel

De locatie tov station en centrum en de prijs