Beoordelingen over Herberg de Natte Pij

Slijkstraat 1, 4503 BC Groede, Nederland

#4 van de 8 hotels in Groede

• Beoordeeld op: 24 september 2018

een nacht gaf ons het vakantiegevoel van een week!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bediening bij het ontbijt; ons was bv de gang van zaken niet bekend, we wisten niet of er gedekt zou worden, hoe het koffie-apparaat werkte, wat er uberhaupt beschikbaar was voor het ontbijt, we kregen nog geen goedemorgen bij wijze van spreken.

de absolute rust en gemoedelijkheid!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Leuk hotel, nostalgische sfeer in oud museumstraatje.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Leuk hotel, nostalgische sfeer in oud museumstraatje. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Groede is een leuk klein stadje met pleintje met restaurants. Goede uitvalsbasis voor fietstochten langs het strand.

Goed ontbijt, leuk personeel dat bij problemen wel een...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Gehorig, bij het ontbijt kleine ruimtes en voor de tijd dat wij er waren heel druk!

Goed ontbijt, leuk personeel dat bij problemen wel een oplossing zoekt.

Verzorgd gemoedelijk klein hotel in authentieke omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De krakende vloeren , de steile trap en de gehorigheid van het pand. Maar dat staat op de website. Dus oordoppen mee! Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de steile trap!

Authentieke verzorgde omgeving en toch modern comfort

Heel fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is wat gehorig; maar wat wil je; een pand van 150 jaar oud; dat heeft ook zijn charmes. Dit is dus niet negatief bedoeld.

Ontbijt was goed; de bedden waren geweldig ; personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Charmante lokatie, prima ontbijt, heerlijk rustig geslapen.

Tip: Mogelijk maken dat een groter gezelschap samen kan ontbijten door een grotere tafel te reserveren of tafels naast elkaar te zetten.

Leuke ligging in erfgoedstraatje, oud pand, kruipdoor-sluipdoor met veel trapjes. Prima bedden, goed schoon. Vriendelijke ontvangst. Na sluitingstijd kan de sleutel iets verderop gehaald worden waarna je wordt begeleid naar de kamers.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vrienden bezoeken en het Groede Festival bezoeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ontbijt was prima en meer dan genoeg. Kamer was goed. Heb wel aan personeel gevraagd om in de badkamer grepen te laten plaatsen, en in de douche matje tegen uitglijden. Ze beloofden dit advies mee te nemen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

midweek - prettig en aangenaam verblijf
    • Standaard Driepersoonsstudio

trapje (bed)naar boven was ongemakkelijk stond ook nog voor badkamerdeur ; niet zo handig

uitgebreid en lekker ontbijt, heerlijke koffie. goed bed en uitstekende hoofdkussens. gezellige omgeving

Een aanrader voor wie zich niet stoort aan wat buren gerucht
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Onze kamer was op de tweede verdieping. Daarvoor moesten we twee steile draaitrappen op, niet zo makkelijk met koffers. Geluidsisolatie is een minpunt maar uiteindelijk niet storend

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, folkloristisch interieur

Leuke en mooie locatie van "De Natte Pij" in het dorp Groede
    • Familiestudio

Erg gehorig van naastgelegen kamer

Ontbijt was goed en werd op tijd aangevuld, bedden, badkamer en toilet waren netjes en schoon. De verwachting was geen luxe maar wel properheid, degelijkheid en authenticiteit en dit was oké. Omgeving en het dorp Groede waren authentiek en volgens verwachting.

Verblijven in een Museum wat geldt voor het het hele straatje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het toilet in mooi Mientje heeft wat ruzie met de verwarmingsplaat. Als de verwarming 15 cm naar de deur wordt verplaatst heeft iedereen het naar de zin.

Het personeel, super vriendelijk en oog voor de gast. De aandacht voor de gast gaat boven al het andere en maakt dat je je op je gemak voelt en erg welkom bent. Vooral de dame die uit Eindhoven komt snapt wat een gast nodig heeft.

Voor herhaling vatbaar.

Kan ik niet bedenken.

Heerlijk ontbijt. Keurige kamers met lekkere bedden. Groede heeft een centrale ligging in Zeeuws Vlaanderen. Gewone en elektrische fietsen zijn te huur bij het tank station.

Nostalgisch genieten
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De nostalgische sfeer in de herberg was geweldig en het ontbijt heerlijk. Ook het personeel was zeer behulpzaam. Verder was het stadje Groede heel erg mooi!

Heel relax
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De vloer die kraakte en de deur met glas met heel de nacht het licht op de gang is niet bevorderlijk om te slapen .

Het ontbijt was heerlijk en de kamer heel netjes

Prima locatie voor een paar dagen Zw-Vlaanderen.
    • Studio

Erg gehorig (geschuif met stoelen, geloop van bovenburen), maar misschien moet je dat in zo'n oud pand maar gewoon voor lief nemen. We hebben in ieder geval lekker geslapen.

De mooie kamer midden in het leukste straatje van Groede.

Proper, goed bed en verzorgd ontbijt. Maar zolderkamertje is niet leuk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een zolderkamertje met een klein venstertje. Niet leuk. 's Nachts veel gekrak en gepiep (hout...) Nachtlampje gaf geen licht.

Proper, goed bed en ontbijt waren in orde.

fantastisch- nostalgisch en zeer aangenaam
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

lekker zo laten met horigheid en gekraak waar het altijd heeft gekraakt. het is een verademing om te herondekken dat we rekening kunnen houden met medebewoners.

het ontbijt was prima , mensen heel aardig en behulpzaam , en een kamer die voor ons als bejaard stel op een zeer fijne manier herrinerd aan onze jeugd. en waar nodig modern b.v. de badkamer.

een herberg met zeeuwse gastvrijheid

airco;kamers zijn wat klein

goed verzorgd ontbijt personeel erg klantvriendelijk en bereid mee te denken met de wensen van de klant combinatie met faciliteiten eetcafe 't Overleg maakte het uitje voor onze vriendengroep van 9 personen helemaal compleet

Vriendelijk onthaal , de kamer was ruim genoeg , de badkamer zeker alle benodigheden (zeep , schampo

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was echt prima oké , alles was aanwezig ,goed aangevuld , echt niets tekort . Vriendelijk zonder opdringerig te zijn , voor mij is dat de max .

We hebben genoten en hopen volgende maal nog meer te genieten.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Warme maaltijden ( eieren- spek) niet heel warm. Pistolets vrij hard gebakken, gaven niet al te verse indruk.

Kamer was klein maar goed. Douche zou best voorzien worden van handgrepen voor oudere mensen. Alles proper. personeel zeer vriendelijk en gastvrijheid prima!!

Leuk om weer terug te zijn in het dorp waar ik als kind vaak gekampeerd heb.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het oude pand is gehorig, al viel het wel op dat iedereen er rekening mee hield en het dus niet storend was.

Het ontbijt was heerlijk. De herberg heeft een prettige sfeer, het geeft veel oude details, en voldoende comfort.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Erg pretttig TOP
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Had een vroege afspraak waardoor ik het ontbijt miste. Kreeg een ontbijtpakket mee zeer attent. Een van de recenties gaf aan dat er geluidshinder was op de kamers vanwege het resraurant. Dit is niet meer het geval omdat er het eetgedeelte vanaf vijf uur gesloten is. Was dus lekker rustig, goed geslapen!

Erg vriendelijke ontvangst, prima prijs-kwaliteitverhouding,...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Erg vriendelijke ontvangst, prima prijs-kwaliteitverhouding, heerlijk en uitgebreid ontbijt. Inderdaad een beetje gehorig (was aangekondigd), maar verder een absolute aanrader.

ideale uitvalsbasis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers zijn redelijk gehorig (oud gebouw), maar dit werd bij het inchecken netjes vermeld.

Heel rustig gelegen en een uitgebreid ontbijtbuffet. Hun restaurant 'tOverleg is ook een aanrader. Super vriendelijk personeel.

Het was een supertof weekend mede dankzij de leuke herberg.

Niets viel tegen.

De kamer was super gezellig met lekkere stoelen en een eettafel met stoelen . Leuk om te zitten. Het was echt een “herbergkamer”. De eetzaal was ook heel gezellig.

Heerlijk verblijf gehad!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het betreft een zeer oud, prachtig pand wat maakt dat de kamers erg gehorig zijn. Wij konden onze buren bij alles wat zij deden zeer duidelijk horen. Handig om te weten! Misschien kunnen ze de gasten hier op wijzen zodat iedereen een beetje rekening kan houden met elkaar. Verder hebben wij heerlijk geslapen op de fijne matrassen. Er hangt een heerlijke sfeer; zeer vriendelijk personeel en een uitgebreid, lekker ontbijt. Wij komen hier vast nog eens terug en raden het anderen aan.

Lage prijs, lage verwachting en dat klopte
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Stonden voor een dichte deur en donkere zaak, een klein briefje op het raam meldde 'haal de sleutel op op nr 9'. De kamer was (te) klein en koud, raam sloot niet goed en dat met oosterwind en -2 maakte het een koude nacht.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, schone kamer

Authentieke slaapplaats met heerlijke ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Kamers zijn erg gehorig, je hoort buurman met rokershoest en kunt gesprekken volgen van ontbijt ruimte.Maar we waren eerlijk van tevoren gewaarschuwd !

Heel vriendelijk ontvangst,authentieke locatie en gebouw. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Al met al goed verblijf gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

'S morgens vroeg veel lawaai van schuivende stoelen, gelach en praten van andere gasten en gebrom van koffiezetapparaat.

Ontbijt was prima. Kamer erg gehorig!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

een plaats om naar terug te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

toch wat gehorig, maar voor de rest heerlijk rustig daar

Groede is echt een mooi dorp, de kamer was heerlijjk ouderwets maar op een goeie ontbijt, goeie bedden, heel lekker ontbijt

heel gezellig
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

het enige nadeel was dat er een balk boven het bed was waar we ons vaak aan stoten

het was een heel schattig huisje en goed ontbijt. ook was er erg vriendelijk personeel.

gaan we nog een keer doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zou het niet weten, alleen de bar was 's avonds nog niet open, maar dat komt spoedig goed.

fijn onderkomen, wat je van een herberg verwacht. geen overbodige luxe, maar is ook niet nodig. vriendelijk personeel.

Heerlijk gewandeld wel een mooie locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

wij hadden een andere verwachting van oudjaar avond.

Het ontbijt was prima. Erg gehorig zeker als er huilende en hollende kinderen op de kamers met houten vloer rond hollen

Ongeschikt als zakentoerist. Leuk voor weekendje weg
    • Appartement

Ontbijt wordt pas vanaf 8.30 uur geserveerd. De kamer/appartement is oud en behoeft renovatie. Stopcontacten zitten los, stekkers zitten niet goed vast. En het is te klein om appartement te zijn. Met zijn 2-en op de kamer is erg krap. Niet geschikt als werklocatie. Was daar zelf ws te gemakkelijk of vanzelfsprekend van uit gegaan. Voor een weekendje weg is het oké.

Vriendelijk personeel en de gelagkamer is een aangename bruine kroeg

Rustiek en een speel karakter

Heerlijk ontbijtbuffet met een grote keuze, we hadden de familie kamer bovenaan en sliepen onder het dak. Bij regenweer is er wel veel lawaai, dit komt omdat een panelen dak is uit aluminium.

Rustig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kartonnen muren/wanden tussen de kamers. als er boven iemand het toilet gebruikte hoorden we 'alle' (!) geluiden. ontbijt, oude droge broodjes, kaas smaakte naar vlees, niet fijn voor vegetariërs

de herberg met een lekkere jenever. de badkamerproducten. kraak witte badhanddoeken.

Zeer goede prijs/kwaliteit, zeker aanrader, we komen hier terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De nostalgische uitstraling impliceert krakende trappen en vloeren. Wij vonden het niet erg maar we denken dat dat niet voor iedereen geldt.

Prachtige locatie midden in het sfeervolle Groede. Uitstraling van de kamer is nostalgisch. Prima bedden, schoon en prima sanitair. Voor ons erg leuk. Ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Voorzieningen in het dorp zijn uitstekend (prima restaurants op het dorpsplein (3 min lopen)). Prima uitvalsbasis voor allerlei activiteiten in de buurt.

Leuke trip, matige locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het authentieke straatje en herberg had als nadeel dat de herberg behoorlijk gehorig was. en de vloeren wel heel erg kraakten. De bedden waren helaas niet erg comfortabel.

De locatie in Groede was prima in een authentiek ogend straatje.. De mensen waren vriendelijk, de herberg was schoon, erg prettig.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Aangenaam, gezellig. Goede verhouding prijs/kwaliteit.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het lawaai van de buren door de houten vloeren. Ge hoorde het verplaatsen van de stoelen als gebeurde het vlak naast uw bed.

Ontbijt voldoende. Kamers ruim maar ouderwets. Heel rustige ligging en stemmige gelagzaal. De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Verrassend leuk en aan te raden!
    • Studio

De spiralen van het matras waren helaas voelbaar. Daardoor minder goed geslapen. De eetstoelen in de gelagkamer alsmede op de hotelkamer waren niet echt geschikt voor een gevoelige rug.

Het ontbijt was heerlijk en de dames die hiervoor zorgden waren zeer vriendelijk en oplettend. Het eten werd voortdurend aangevuld. De accommodatie,waaronder de kamer, was sfeervol en authentiek. In onze kamer was voldoende huisraad aanwezig. Het plaatsje Groede vonden wij erg gezellig met diverse leuke horecagelegenheden. In de omgeving kun je prima fietsen (stalling hiervoor in nabij gelegen garage) en met de auto is Brugge vlot te bereiken.

zoals ik al zei fantastisch

het ontbijt was optimaal, lekker en te veel om op te noemen, heel vriendelijke bediening in één woord ? fantastisch, ik weet zeker als ik daar in de buurt kom dat ik zeker weer zal boeken,

Gezellig, goed voor een overnachtig. Geen luxe-hotel. Cadzand, Sluis enz. makkelijk bereikbaar
    • Appartement

Een tip : kamers zijn erg verschillend. We hadden een kamer die voor mensen die slecht te been zijn onmogelijk bereikbaar is omwille van lange en erg steile trap. Kamer was erg warm, geen airco-toestel.

Het prima ontbijt, mooi tuinterras, vriendelijk personeel, mooi oud pand, in heel het dorpje is er gratis parkeergelegenheid.

Leuk en gezellig

nvt.

Kon er heerlijk buiten op het terras zitten en personeel was bijzonder vriendelijk Werd ook nog later gebeld over een beursje die ze hadden gevonden ,die bleek van mijn zoontje te zijn en eerlijk gezegd hadden we die nog niet gemist ,zij zouden ervoor zorgen dat dit in orde zou worden gemaakt geweldig toch

Het was zalig.

Alles was OK. Wel niet aan te raden voor mensen die slecht te been zijn. (steile trap, opstapjes in de kamer en badkamer.

Het ontbijt was heerlijk en het personeel was super vriendelijk!

Geslaagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eenvoudig maar verzorgd en lekker ontbijt, keuze genoeg. De kamer was ruim en net. Mooie tuin. Kamer was wel op de 2 de verdieping met erg steile trap, geen aanrader voor mensen die iets minder goed te been zijn, dit was niet vermeld bij de boeking. Vriendelijke mensen.

Super!

Zoals steeds een zeer verzorgd en gevarieerd ontbijt. Mocht er in de ontbijtruimte een streepje rustige muziek zijn, zou het nog net dat iets meer zijn. De vriendelijkheid van het personeel is een meerwaarde. Voor ons geeft de Natte Pij een gevoel van echt vakantie op een rustige manier.

Jammer van het onweer (daar kan niemand iets aan misschien het dak ),
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel lawaai vanwege een hevig onweer en zware regenval en materiaal waarmee het dak is gemaakt,eerste nacht niet geslapen. Het feit dat onze auto gewoon langs de straat moest geparkeerd worden vonden we ook eerder een minpuntje

Ontbijt was zeker in orde,voldoende aanbod,badkamer groot genoeg,goede bedden en vriendelijk personeel

Super leuk en voor herhaling vatbaar.

Moeilijk te betreden draaitrap naar de bovenste verdieping waar we verbleven maar.... een lift zou hier, in dit kader, zeker misstaan hebben.

Leuke 3 dagen gehad in rustiek hotelletje met super lekker ontbijt en prachtige omgeving zeker voor wie van ons Vlaams erfgoed houd.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Leuk dorpje, voor een keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zolderkamertje heeft een klapraampje 60*90 cm, dat slechts 15 cm kan worden open gezet Bij brand kom je er niet levend uit. Toilet (sanibroyeur) maakt veel kabaal, ook van andere kamers te horen. Veel kraken en andere geluiden.

Weinig.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Unieke sfeer in deze herberg, waar je je vanaf het eerste moment thuis voelde. Ontbijt was goed verzorgd. Gedurende het gehele verblijf genoten van de gastvrijheid.

prettig verblijf, niet massaal
    • Appartement

Het dakraam had geen {verduisterend} gordijn, waardoor de kamer niet donker was. 'Morgens waren we weg vroeg wakker. Het was ook erg warm, maar dit kwam door het weer

DE grootte van de kamer beviel ons.

Prettig verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Schuiven van de stoelen als je boven slaapt , dat zou opgelost kunnen worden door viltjes onder de poten. Dat was irritant om te horen als je boven slaapt.

Kleinschalig authentiek sfeervol hotelletje

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Rustig, ontspannend en gezellig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was super en de authentieke stijl van de herberg is schitterend. Gezellig tuinterras om te ontbijten en s'avonds nog iets te nuttigen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Een rustig verblijf in een kneuterig hotelletje.
    • Appartement

In de eetzaal staan houten stoelen op een stenen vloer. Telkens wanneer iemand opstaat ontstaat er een oorverdovend geluid van het hout op de vloer. Een paar kunststof doppen onder de stoelpoten is geen overbodige luxe.

De bedden waren goed als ook het ontbijt.

Het ontbijt was voldoende en genoeg keuze

De grootte van mijn kamer wisten dat de kamer klein was maar dat was wel heel erg klein een duivenkot is groter Wat de tv betreft beeldscherm van een laptop is groter

Het ontbijt was voldoende en genoeg keuze

Tevreden

Parkeren en prijs voor het geleverde. Plus klok op de toren en veel duiven onder het raam

Ontbijt was prima. Niet uitzonderlijk. Wel heerlijk bier op de tap. Voor de rest vond ik het wel duur gelet op de accomodatie.

Leuke overnachting in authentiek decor

Op zich voor ons niks, alleen misten de kindjes wel cornflakes bij het ontbijt.

Een hele toffe locatie om te overnachten. Héél authentiek decor over de ganse locatie. Ontbijt was lekker, keuze genoeg. De kamers zijn niet héél groot, maar wel héél charmant. Gezellig om 's avonds daar nog een wandeling te maken. Alsook ruime keuze uit eetgelegenheden (voor elke prijsklasse!)

goede ontvangst, goede service. Dank je wel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw is nogal gehorig. Daar is echter niet veel aan te doen omdat het al heel oud is -wat ook zijn charme heeft :-)

Ontbijt was verzorgd, vriendelijk personeel, kamers heel netjes

Prima vakantie gehad, en het was er schoon met een goed ontbijt.

wat ons tegenviel was de badkamer. Op de site stond een heel moderne afgebeeld, wel met de vermelding dat het een andere zou kunnen zijn. Wij hadden op de familiekamer een douche met toilet en wastafel, de ruimte was ook niet groter dan dat. Je kon niet met twee personen voor de wastafel staan. En het was heel gehorig door de houten vloeren en muren. Je hoorde de anderen al als die normaal praatte. Met een kind is dat toch wat vervelend als die zich niet kan voor doen zoals hij is. (spelend) Er stonden stoelen op de kamer waar je niet op kon zitten. Een zitting kapot en de andere stoel te gammel om op te zitten.

Het ontbijt was uitstekend. Alles schoon.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Authentiek
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Trap naar tweede etage is erg stijl. Zolang je geen biertje teveel op hebt ...

Authentieke lokatie, sfeervol. Keurige badkamer. Goede bedden. Ontbijt in de vorm van buffet was goed.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

het ontbijt was goed, het personeel was heel vriendelijk ,...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

eigenlijk was alles tip top

het ontbijt was goed, het personeel was heel vriendelijk , heel mooie fietswegen , we zijn naar brekens gefietst en hebben daar de overzetboot naar vlissingen genomen en zo helemaal rond gereden dat was super we kwamen in vele gezellige dorpjes , dat was top

Een zalig weekend gehad met lekker ontbijt. Prijs kwaliteit goed.

Zie feedback hierboven.

Een gezellig kunstenaars dorp. Spijtig dat het kermis was waardoor minder parkeer gelegenheid in de buurt. Een zeer lekker ontbijt.

Groede is een super gezellig dorpje.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Groede is een super gezellig dorpje. We verbleven er slechts 1 nacht, na een diner in het nabijgelegen Cadzand. We zagen dat er in Groede ook leuke restaurants zijn, dus we komen er zeker nog eens terug. Ook het dorpje zelf is zeer fijn om rond te kuieren, en de herberg is middenin het dorp gelegen in een rustig, mooi straatje. Ontvangst in de herberg was zeer hartelijk. Het ontbijt was zeer correct en volledig. We boekten een "kleine kamer", deze was effectief zeer klein, maar dat wisten we vooraf, en was zeker geen probleem gezien we slechts 1 nacht bleven. Prijs/kwaliteit was dit dan ook zeker OK

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Een plezierig verblijf in een ouderwets gezellige Herberg.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De beeltenissen van de Natte Pij zijn soms wat somber. Die mogen wel wat meer plezier uitstralen.

Je kan je erg goed verplaatsen in het verleden door alle leuke spulletjes die ze er hebben. We hebben erg veel lol gehad bij het passen van de Zeeuwse kostuums. Zeker een aanrader. Leuke huiselijke sfeer.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heel fijn. rustgevend. Vraagt om herhaling.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Een streepje zachte, rustige muziek in de ontbijtruimte zou fijn zijn. Kamer was OK. Vloer kraakt echter enorm. Verwarming doet het goed maar geeft vaak lastige geluiden. Bij regenweer is de koepel een bron van lawaai. ( Is echter de eerste keer dat we dit meemaakten)

Fijne verwelkoming. Ontbijt gevarieerd en verzorgd. Rustige locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Schone kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Dat er altijd voor twee personen betaald moet worden ook al ben je alleen. Betalen voor een persoon met evt een toeslag is wellicht redelijker.

Schone kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, sfeervol en leuke locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De nachtkastjes met uitstekende marmeren platen zijn levensgevaarlijk. Heb me er snachts hard tegen gestoten.

Vriendelijk personeel, sfeervol en leuke locatie.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Lekker uitwaaien in Zeeuws Vlaanderen .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deuren van de kamers mochten buiten het matglas ook een gordijntje hebben om te verduisteren als je buur midden in de nacht zijn licht in de kamer aandoet.

Gezellige herberg, waar je tot rust komt. Vriendelijk onthaal waardoor je je snel thuis voelt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Kamer proper, goede bedden.

Meubilair kamer oud

Kamer proper, goede bedden. Ontbijt goed, werd regelmatig bijgevuld. Gratis wifi. Rustige ligging, geen verkeerslawaai. Vriendelijk personeel.

voor herhaling vatbaar

Noodverlichting in familiekamer maakte dat sommige gasten niet zo goed sliepen omdat de verduistering niet optimaal was. Overdag is de kamer vrij donker, wat minder gezellig oogt. De kamer vrij basic, maar voor ons voldoende. Je bent er toch alleen maar om te slapen

Supervriendelijk personeel. Prachtig gelegen in een rustige autovrije straat. Perfecte uitvalbasis om te fietse of te wandelen. Ontbijt was eenvoudig, maar alles aanwezig en vers. Heel leuk concept in het museumstraatje

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Klein maar fijn

Eigenlijk niets.

Leuk gezellig klein plaatsje met een paar hele goede restaurants. Prima ontbijt en een heel goed bed, een schone frisse badkamer en vriendelijk personeel kortom ruim voldoende voor een kort verblijf terug in de tijd.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Toppertje

Eigenlijk kon er niets beter.

Uitstekende ambiance !!

Heerlijk ontbijt

Steile trappen, moeilijk met bagage.

Heerlijk ontbijt

Tof
    • Familiestudio

Zou het niet weten.

De gezelligheid.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

beter geluidsisolatie van de gang en trap

lekker ontbijt, alles was er kamer en gang : gekraak van de vloer, hinderlijk 's nachts