Beoordelingen over Hotel Herbergh Amsterdam Airport 3-sterren

#5 van de 8 hotels in Badhoevedorp

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Erg vriendelijke mensen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Erg vriendelijke mensen. De kamer was leuk ingericht met een aantal leuke details als bvb een spelcomputer. Gratis parkeerplaats is uitzonderlijk op deze locatie. (Ter referentie: Ibis 1 km verder vraagt 17 euro voor een nachtje parkeren).

Uitstekend ontbijt, goede locatie, vriendelijke staf.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Het bed had een kuil in het matras en de afstandsbediening van de tv werkte niet goed meer - kleine dingetjes dus.

Uitstekend ontbijt, goede locatie, vriendelijke staf. Gratis parkeren was een fijne bijkomstigheid. Al met al een heel goed hotel, zeker voor de prijs.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel .
    • Comfort Driepersoonskamer

Jammergenoeg geen airco op de kamer, wel een ventilator.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel . Gratis shuttlebus Schiphol AirPort op 5’ wandelafstand .

Prima hotel voor een scherpe prijs!

Eigenlijk niets...

Wij kregen een upgrade naar het huisje naast het hotel gelegen, plenty ruimte, heerlijk rustig. We konden zelfs nog een drankje krijgen in de bar om 23.30! Superverbinding met het shuttle-busje.

Niet voor herhaling
    • Comfort Driepersoonskamer

Vreselijk warm op kamer. Geen airco. Lawaai van de weg. Receptie slecht bezet. Zien je wel staan maar helpen niet. Bieden wel airportshuttel aan maar auto mag niet blijven staan

Locatie tov schiphol. Airportshuttel

Voor 1 nacht prima
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Bedbank in 2 persoonsnamen. Op zich goed idee, maar de kamer was daar eigenlijk te klein voor. Tv werkte niet hoed, afstandsbediening deed het niet

Gezellige ontvangst Goed ontbijtje

Goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche/bad was erg krap en geen mogelijkheid de douchekop op te hangen tijdens het douchen. Erg krappe ruimte rondom het toilet. Prijs/kwaliteit verhouding vond ik tegenvallen. Als je meer dan €100 voor één persoon/nacht betaald mag je daar toch iets meer voor terug verwachten.

Goed ontbijt

Hotel met parking op 35min fietsen van Amsterdam, met vriendelijke ontvangst.
    • Comfort Driepersoonskamer

Prijs redelijk hoog. Kamer redelijk klein, steile trap, dus met zware bagage lastig.

Goede parking naast hotel, met camerabewaking. Op 35 min fietsen van Amsterdam. Vriendelijke ontvangst. Propere kamer.

Om een volgend keer, wéér te doen !
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Iets meer badkamer fournitures...

uiterst vriendelijk en hulpvaardig personeel. prima ontbijt met alles d'r op en d'r aan. Ruime parkeer gelegenheid. Mijn echtgenoot ( die loopt erg moeilijk) werd, met auto, even afgezet bij het hotel tegenover om de Schiphol shuttle te nemen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed hotel om te overnachten om daarna naar Schiphol te gaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was goed en schoon. In het restaurant kun je goed eten. Dat kon je ook merken omdat er veel mensen van buitenaf ook kwamen eten. De service is oké. We hebben goed kunnen slapen. De weg kan wat onrustig zijn, maar van de vliegtuigen hebben wij niets vernomen.

te duur
    • Comfort Driepersoonskamer

Ligging aan snelweg waardoor veel geluidshinder. Als je het raam open deed werd het moeilijk om TV te kijken of met elkaar te praten omwille van te luid. Dit bleef zo heel de nacht, dus voor alles en zeker om te slapen moest raam dicht.

Geen ontbijt genomen omdat extra kost van 14,50 per persoon, wat ons nogal duur leek. Kamer voor drie personen was aan de kleine kant, wel proper en het personeel was vriendelijk.

Goed meegevallen. Appartement voor herhaling vatbaar. Kamers kan ik niet beoordelen. (niet gezien)
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ondanks de nabijheid van de luchthaven geen hinder ondervonden Prima parking. Voldoende vervoer (taxi/bus) Appartement aangenaam ingericht. Alles aanwezig. Ontbijt was ok (niet heel erg uitgebreid) Restaurant + Brasserie prima. Lekker gegeten.

Wij kregen uitstekende informatie over het vervoer naar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een klein minpuntje, de douchestang werd opgehangen boven de afvoer van het bad, zodat je niet echt comfortabel kon staan

Wij kregen uitstekende informatie over het vervoer naar Amsterdam We hebben eveneens lekker geluncht en gedineerd ! Dichtbij de luchthaven Schiphol

Zeer behulpzaam personeel,kamers aan straatkant van hotel mogen meer geïsoleerd zijn.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Isolatie van kamers aan straatkant. Zeer behulpzaam personee

Personeel zeer gast vriendelijk en behulpzaam. Kamers aan de straatkant te rumoerig, in begin van de ochtend .

zeer aangenaam airport hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vlotte checkin met vriendelijk personeel dat hielp om mijn bagage naar boven te brengen aangezien er geen lift is. (Dank je wel Mario!) Shuttledienst werd duidelijk uitgelegd en verliep vlot.

70 minuten wachten op shuttle die niet kwam. Taxi maar gedeeltelijk terugbetaald.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was perfect aan dit hotel. Helaas één uiterst onaangename ervaring: De shuttle die ons van de luchthaven naar het hotel moest brengen is (tot driemaal toe) niet komen opdagen. Na contact met het hotel en een allerlaatste beloofd busje dat nooit kwam, namen we samen met andere reizigers om 23u een taxi. Deze rit kostte ons 38,46 euro. Bij aankomst vroegen we de receptioniste deze kost te vergoeden. Zij verwees ze ons naar het management dat de dag nadien aanwezig zou moeten zijn. We werden wel verplicht de kamer meteen te betalen. De volgende ochtend bleek helaas geen baas of bazin aanwezig. Een andere, zeer vriendelijke, receptioniste hielp ons verder. Na contact met haar baas, bleek die bereid 75% van onze taxirit te vergoeden. Uit klant-standpunt lijkt ons dit onaanvaardbaar. Enerzijds hebben we meer dan een uur in de kou gewacht op een shuttle die nooit kwam, anderzijds zijn we ook nog eens extra centjes kwijt aan een taxi. Moet gezegd: op alle andere vlakken was ons verblijf voortreffelijk. De douche en het bad waren heerlijk, de bedden lekker zacht en het ontbijt hemels!

De kamer, het heerlijk ontbijt en de vriendelijke receptioniste.

Een prima verblijf in een - gezien de prijs - comfortabel hotel met een uitstekende klantenservice.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

We hadden een gastvrije ontvangst. Verder zijn we gigantisch goed geholpen door het receptiepersoneel, omdat we uit coulance niet 2 x een kamer hoefden te betalen. Een foutieve boeking(13 maart geboekt ipv 12 maart!) werd zonder problemen rechtgezet. Chapeau!

Prima appartement van alle gemakken voorzien.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Hier en daar wat onderhoud nodig (wat vochtplekken in badkamer, enkele lampen werkten niet, rolgordijntje kon niet goed dicht). Maar voor het doel van ons verblijf een prima plek.

Prima appartement van alle gemakken voorzien. Prima bedden! Dicht bij Amsterdam en Schiphol. Geen last gehad van vliegtuigen of verkeer

Kamers in orde maar ontbijt waardeloos!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtzaal was heel klein en ongezellig en het aanbod was ook minimaal. Er zijn al weinig tafels, en de tafels die er waren, waren niet schoon en moest je zelf afruimen en dan ook nog bestek vragen. Koffie en thee kun je niet zelf pakken maar moet je bestellen.

Kamers waren in orde.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima voor een nacht na late (vertraagde) vlucht!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging aan de weg, ramen niet goed geïsoleerd. Werd ‘s morgens al vroeg wakker van de auto’s die langs het raam reden.

Ligging dicht bij Schiphol, bereikbaar via shuttlebus. Zeer vriendelijke ontvangst! Kwamen midden in de nacht aan vanwege vertraging van onze vlucht en kregen verse broodjes aangeboden😃 Kamer was ruim, badkamer ook! Goed ontbijt en prima prijs-kwaliteit verhouding. Bijna zelfde prijs als Ibis budget, maar veel sfeervoller!!

Goed schoon hotel met vriendelijk personeel welke perfect gelegen ligt bij schiphol
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift. Wc krap naast bad. Geen steun om uit bad te komen. Geen wcrolhouder.

Vlakbij schiphol. Geen last van vliegtuigverkeer. Hele schone nette kamers. Goed ontbijt.

Zeer goed hotel als uitvalsbasis voor een weekendje Amsterdam.
    • Comfort Driepersoonskamer

Verzorgd ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zeer netjes. Geen last van het geluid van vliegtuigen, zo dicht bij Schiphol gelegen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer is dat je naar de shuttlebus moet lopen met een zware koffer. Het is niet ver maar met bagage is alles ver....

Prima kamer, weliswaar aan de weg gelegen maar niet gehorig. Restaurant is prima.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima hotel , slaapcomfort uitstekend
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

We hebben er alleen kunnen overnachten ivm onze vroege vlucht Maar de kamer als zowel het bed waren comfortabel Ook de shuttle service en ligging ten opzichte van Schiphol is ideaal

Gezellige sfeer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kan het hotel weinig aan doen maar wij hadden erg remoerige buren. De hele nacht door in en uit kamer en dan deur dicht gooien, hard praten op de gang ook midden in de nacht. Ze activeerde ook de brandmelder midden in de nacht - toen werden ze eindelijk streng aangesproken door het personeel. Wij hebben maar weinig kunnen slapen.

Gezellige sfeer Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Voortreffelijk verblijf om (vroeg) op het vliegveld te komen.

Ik zou het niet weten.

De kamer (gelijkvloers, achterzijde) was prima en rustig gelegen. Het diner in het restaurant voortreffelijk. En de (zeer vroege) shuttle naar het vliegveld een zeer goede service. De ontvangst, bediening en informatieverstrekking was zeer vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima lokatie voor een kort verblijf
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Geen opmerkingen, behalve dan dat booking.com niet duidelijk maakt wat een queen size is. In het hotel bleek dat dit een bed is van een bepaalde afmeting, voor ons wat aan de krappe kant!

Prima ontbijt, goede kamer en sanitaire voorzieningen, rustig.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Utilitaire gelegenheid voor de doorgewinterde reiziger die alleen komt.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Bed. Als mijn partner of ik draaide was de ander direct wakker. Daarnaast; de nachtportier was vriendelijk maar we stonden 5 minuten te bellen aan de deur en per telefoon voor hij ons zag. Wel vriendeljk begroet toen.

Vloerverwarming in de badkamer. Vriendelijke bediening bij ontbijt. Tijdschriften op de kamer.

de ligging en vlotte bereikbaarheid met de wagen, gratis...
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Onze kamer lag net naast de wasruimte waardoor we best wat lawaai hadden en niet zo goed hebben geslapen

de ligging en vlotte bereikbaarheid met de wagen, gratis parking. 2 leuke restaurants aan het hotel zelf. Wij zijn gaan eten bij de Italiaan en dat was heel lekker.

Waren uitgeslapen .
    • Comfort Driepersoonskamer

Ontvangst zakelijk . Geen parkeergelegenheid voor Hotel. Kom je pas achter als je geboekt hebt. Nors Personeel ! Shuttelbus vertrekt van hotel Dorint. >300 meter lopen. Bij heel slecht weer een groot probleem. Ontbijt goed maar om tweede kop koffie moet je vragen . Zo hebben wij het ervaren !

Niets !

Voor ons waren de bedden te zacht, de douche was moeilijk te...
    • Comfort Driepersoonskamer

Voor ons waren de bedden te zacht, de douche was moeilijk te regelen, de douchegel was op. In de 2de kamer sliepen 3 volwassenen, hier was het extra bed een harde zetel. Het lawaai van de wind en het verkeer. Het ontbijt was vrij duur, we hebben in andere hotels voor die prijs een beter ontbijt gekregen. Het ontbijt was even duur voor een kind.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

We hadden het geboekt omdat we de volgende dag vroeg op...
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Toen we aankwamen moesten we lang wachten bij de receptie. Uiteindelijk gebeld dat we in wilde checken. Ik baalde hier van maar het is goed uitgesproken met het personeel. Het hotel is voor de helft verbouwd. Dat gedeelte is keurig het oude gedeelte een echte herberg.

We hadden het geboekt omdat we de volgende dag vroeg op Schiphol moesten zijn. Daarvoor is het een prima hotel. Shuttelservice stopt bij ander hotel op 5 min lopen. Personeel erg vriendelijk. Mooi restaurant en bar.

Prima voor 1 nacht als je een vlucht hebt in Schiphol.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Prijs is toch redelijk aangezien de shuttle niet tot aan de deur komt en er geen echte voorziening is om naar de dichtst bijzijnde opstapplaats te gaan zoals een zebrapad en een fatsoenlijk aangelegd voetpad. Jammer dat je je koffers niet aan de deur kan uit je wagen halen, want als het zo regent als toen wij aankwamen, ben je erg nat voor je binnen bent.

Hotel is makkelijk bereikbaar en er is voldoende parking. Nieuwe persoon aan de receptie, maar was supervriendelijk en zeer enthousiast. Kamers zijn altijd in orde en netjes. Prima voor 1 nacht.

Overnacht tijdens een weekendtripje Amsterdam.

Ontbijt was niet zo super en relatief duur. Ligging aan de grote baan (lawaai als je met de raam open wil slapen).l

Overnacht tijdens een weekendtripje Amsterdam. Vriendelijk ontvangst en super dat we al om 10u de eerste dag op de kamer konden. Transport met Shuttle bus en trein naar centrum Amsterdam is vlot. Accommodatie biedt alles wat je nodig hebt voor 1 nacht . Uitstekend Italiaans gegeten in de bijhorende trattoria.

Goede ligging, beetje behelpen.

Kleine kamers. Bed te zacht. Met 3 personen in een kleine kamer. Dan moet het raam open, maar dan heb je lawaai van vliegtuigen en verkeer.

Ligging in de buurt van Schiphol. Personeel vriendelijk. Restaurant en bar in het hotel. Shuttle werkt wel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zeker goed voor een nacht, omgeving is niet echt boeiend, maar daar kwamen we ook niet voor.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen lift maar het personeel hielp ons met de koffers, dus eigenlijk niet negatief. Wel gehorig als je de ramen open hebt want hotel ligt op een tamelijk druk kruispunt.

We zijn hier één nacht geweest vanwege een vroege vlucht. Ontbijt dus niet gehad, wel avondeten. Er zijn 2 eetgelegenheden waarvan één italiaans. Was prima. Er gaat vanaf ca. 05.00 AM een shuttle naar Schiphol, wel klein stukje lopen want de shuttle vertrekt bij het Dorint hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ideaal voor zakenreizigers of mensen op doortocht omwille van Schiphol in directe buurt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen enkel punt negatief.

Ligging tov Schiphol en A'dam bedrijvenzones. No nonsense, doch vriendelijke efficiente aanpak. Kwalitatief niets op aan te merken, een beetje 12 in een dozijn.

Het eten in het restaurant la bouche was zeker de moeite
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

We reisdem met een baby, het personeel aan de balie bood geen hulp aan om onze vele koffers naar de kamer te brengen. Een shuttlebus van aan de luchthaven tot het hotel is er niet rechtstreeks,je moet dus nog een afstand te voet doen. Geen aanrader als je met vele spullen reist! Slecht bed op de kamer.

Het eten in het restaurant la bouche was zeker de moeite

Kamers waren schoon.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

We voelden ons niet welkom. De jongen van de receptie zat te eten in het restaurant en had ons gezien , toch moest ik er naar toe lopen voor zijn aandacht en kreeg onvoldoende antwoord en bleef ook gewoon zitten met zijn bord eten. Jammer en dat voor 117 euro voor 1 nacht. De mevrouw bij het ontbijt was wel vriendelijk. Ook staat er op de website eigen shuttle bus Schiphol dit is niet waar , de shuttle bus is van het dorint hotel , je moet dus 400 m lopen en dit is niet fijn als je heel veel koffers hebt , ook moet je de rijksweg oversteken.

Kamers waren schoon.

Vriendelijke staff, maar een triest gebrek aan de nodige faciliteiten.
    • Comfort Driepersoonskamer

Bij aankomst was er geen rekening gehouden met mijn verzoek via mail, om twee babybedjes bij te plaatsen op de kamer. Geen airco op de kamer, en de kamer lag naast een behoorlijk luidruchtige gewestweg, dus geen optie om het raam laten open te staan. En last but not least, kamers op de 1ste verdieping met één enkele lange steile trap en geen lift ter beschikking.

Gratis parking bij het hotel, vriendelijk personeel en lekker diner en ontbijt in de brasserie vh hotel.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ontbijt en diner waren beide goed;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben beiden slecht geslapen; het matras was niet goed. Het is beter het bad uit de badkamer te halen en er een goede douche voor in de plaats te zetten. De bar vonden wij niet gezellig, oubollig.

Ontbijt en diner waren beide goed; het hotel is prima voor het doel waarvoor wij het geboekt hadden.

Netjes, aardig personeel, dichtbij Schiphol
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is prima,maar in de transfer bus wordt niet verteld dat je bij Dorint uit moet stappen. De indeling vd badkamer zou iets praktischer kunnen.

Netjes, aardig personeel, dichtbij Schiphol

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

goed, maar kan eenvoudig veel beter!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geheel leek wat ouderwets en het receptie gedeelte was niet netjes en schoon. Receptie en gangen hebben ook ouderwetse aanblik. Kleine moeite om dat te updaten. Ontbijt is goed. Yoghurt bakjes zijn soepkommen en klein.

Goede ontvangst en vriendelijke dame. Ik kon nog eten en zelfs kiezen van de kaart van het Italiaanse restaurant omdat het rustig was. Kamer was modern en schoon. Goed eten!!!

basic hotel te koud
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Het was er ijskoud, buiten 9°, venster in lobby stond open, nergens verwarming ook op de kamer of badkamer niet. Geen badjas. Ontbijt matig (bv geen koffie thermos om zelf in te schenken, dus wachten tot iemand kwam inschenken of tevoorschijn kwam.)

Eten in restaurant

• Comfort Kamer met Queensize Bed

bediening brasserie.het was erg warm niet druk maar toch 20 minuten met leeg glas gezeten.terwijl mijn vrouw t eten kreeg.

hygienne,bereikbaarheid en het ontbijt

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De shuttlebus stopt niet bij de accommodatie zelf , het is...
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

De shuttlebus stopt niet bij de accommodatie zelf , het is niet ver lopen maar de weg is niet echt toegankelijk { vooral met zware koffers} en je moet een drukke weg oversteken

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

• Comfort Kamer met Queensize Bed

Gegoogeld op park sleep en fly. Blijkt dat je alleen tijdens de overnachting kunt parkeren. Kwamen we later pas achter. Staat genoemd bij de kleine lettertjes. Echt slecht. Moesten we alsnog bij Schiphol parkeren en dus alsnog extra betalen. Jammer!!

Geen op of aanmerkingen

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

UITSTEKEND!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ALLES WAS VOORTREFFELIJK! DE KAMER WAS SCHOON EN COMFORTABEL. HET PERSONEEL WAS HEEL HULPVAARDIG EN HET ONTBIJT EN DE LUNCH, SAMEN MET DE BEDIENING, OOK UITSTEKEND!

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Kort verblijf met hoge kwaliteit
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Wij hebben een goede overnachting gehad en een prima ontbijt. Het hotel hebben wij bewust gekozen vanwege de kleine schaal en een vroeg vertrek op Schiphol.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Tegenvallende overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Maakte erg ongeorganiseerde indruk. Personeel werkt langs elkaar heen. Ontbijt was zeer matig voor het bedrag. Eieren koud. Bacon was net schoenleer. Bedden zijn zacht waardoor smorgens met rugpijn wakker.t

Meeste personeelsleden waren vriendelijk.

Nette en schone kamer.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Queensize bed... toch wat smal, 1.60m? Douche is zonder deur. Dus wordt wat nat buiten douchegedeelte. Paar grote witte vlekken op tapijt bij binnenkomst kamer past niet in het nette beleid. In Kamer 204 naast wasserettegedeelte werden we om 6u wakker doordat iemand met rammelende sleutelbos de buitendeur opendeed. Dat was jammer. Ontbijt was vroeger uitgebreider.Eitjes lauw koud om 9u.(ontbijt tot 10u) Zou beter eitjes in etappes warm bijvullen dan veel in 1x.

Nette en schone kamer.Goed matras.Lekkere douche. Ontbijt prima. Lekkere cappucino. Gratis parking. Gratis shuttle bij hotel tegenover (Dorinth) naar Schiphol. Dus ook zo handig naar Amsterdam. (4,20 treinkaartje)

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Uitstekend vertrekpunt voor vakantie vanaf Schiphol.
    • Comfort Driepersoonskamer

Jammer dat het restaurant vol was, had ik geweten dat het zo'n populair restaurant was dan had ik van te voren een plaatsje gereserveerd.

Keurige schone kamers, geen last van Schiphol! Aardige bediening. Fijn dat we konden genieten van de tiramisu in het bargedeelte.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Een fijn hotel heel, kort bij de luchthaven.
    • Comfort Driepersoonskamer

De matras van het bed was te zacht We hadden spijtig genoeg geen tijd om te ontbijten, maar dit vonden we wel duur 14,50euro per persoon.

De kamer was zeer net , comfortabel , modern. Alles wat je nodig had. Ook een heel propere badkamer met voldoende handdoeken , een haardroger . Mogelijkheid om koffie of thee te drinken op de kamer.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Prima voor een nacht, maar niet voor het eten
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Het diner in het eigen (Italiaanse) restaurant la Bocca was een aanfluiting. 1 uur en een kwartier moeten wachten op de bestelling. Wat uiteindelijk op tafel kwam (na herhaald aandringen) was zeer matig.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Slechte ervaring
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche werkte niet, kraan was defect.. Erg vervelend als je voor je vakantie in de ochtend wil douchen. We hebben dit gemeld bij uitchecken en de medewerkster reageerde erg ongeïnteresseerd.

Schone kamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima lokatie voor 1 nacht, voor rust geen kamer nemen aan de wegkant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- kamers aan de weg nogal lawaaiig vanwege wegverkeer - ontbijtbuffet was nog niet compleet toen we begonnen - geen gezellige bar

- bedden sliepen heerlijk - zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Ontbijt was heerlijk op tijd.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was heerlijk op tijd. En konden daardoor vroeg vertrekken. Personeel geweldig erg behulpzaam. Ik heb problemen met trappenklimmen maar men heeft mij een kamer beneden bezorgd. Echt top. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Hartelijke ontvangst, prima verblijf!
    • Comfort Driepersoonskamer

Prima ontbijt. Het enige minpunt was deze keer dat bij het ontbijt koffie en thee niet beschikbaar waren....

Kamer prima, restaurant goed en gezellig, shuttlebus naar schiphol dichtbij. Aanrader!

Heerlijk hotel om te verblijven!
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Gastvrije ontvangst. Vriendelijk personeel. Keurig onderhouden kamers met schoon sanitair. Heerlijk ontbijt buffet.Prima service met shuttlebus vanaf nabij gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Ontbijt was prima, maar vooral het Italiaanse restaurant wat...
    • Comfort Driepersoonskamer

Bedden waren veels te zacht, zakt een halve meter naar beneden. Ben om 04:00 in bad gaan liggen.

Ontbijt was prima, maar vooral het Italiaanse restaurant wat erbij hoort is uitermate goed!

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Eenvoudig. Prima voor een nacht
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Veel lawaai van buiten. Kamer ligt aan drukke straat en ook langs een voetpad naar parkeerplaats. Bed was lang maar echt veel te smalle bedden. Dit klopt in verhouding niet.

Locatie. Ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

fijn hotel voor als je vroeg op schiphol moet zijn
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Het hotel ligt aan een drukke weg, waardoor er nogal wat geluidsoverlast is. Ook mensen op de gang hoor je erg goed.

De locatie en het gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

We kregen zomaar een upgrade naar een compleet appartement...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen zomaar een upgrade naar een compleet appartement met alles erop en eraan, heel ruim en luxe. Prima ontbijt. Ook het bijbehorende Italiaanse restaurant was heerlijk.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Ligging, service
    • Huis met 2 Slaapkamers

De bedden

Ligging, service

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Uitstekend verblijf dicht bij luchthaven
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Locatie dicht bij het vliegveld icm shuttle service

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Parkeergelegenheid icm vlucht

Wat gedateerd

Parkeergelegenheid icm vlucht

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Er hing een vieze lucht in de kamer

Er hing een vieze lucht in de kamer

Gelegen in een luidruchtig weg en in heet weer kan je niet zonder airco
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

In hitte weer had geen airco.wel

Alleen heel vlakbij van mijn werk en gratis parkeren

uitstekend verblijf

no airco

Zeer slecht geregeld door booming.com. Zoals u ziet hebben wij geslapen in de bar op twee opklapbed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen kamer beschikbaar was

De kamer en het café
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Vrij ver van shuttle-halte ivm bagage. Ook moet drukke verkeersweg worden overgestoken.

De kamer en het café

Prima en gastvrij.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Brood was niet afgedekt dus minder vers.

Centraal gelegen.

Fijne kamer.
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

De bar was niet lang open.

Fijne kamer.

SUPER
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niks. Alles was super.

Het hotel was super. Een klein maar erg knus hotel. Het personeel GEWELDIG. En ze waren zeer behulpzaam

Goede faciliteiten, kort bij het vliegveld en prima personeel
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Prima onderkomen goede prijs kwaliteit

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Herbergh Amsterdam Airport