Beoordelingen over Landhuis Hotel de Herikerberg 4-sterren

Goorseweg 58, 7475 BE Markelo, Nederland

#5 van de 11 hotels in Markelo

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Avondeten goed.

Ligt aan drukke weg. Ontbijt mag uitgebreider. Badkamers dringend aan vervanging toe. Bij diner ontbrak tafellaken oid.

Avondeten goed. Lokatie mooi. Vriendelijk personeel. Goede prijs.

Renovatie en Restyling

Het was er heel gehorig, op de gang dichtslaande deuren, op de kamer lawaai door afzuiging keuken, en pratende gasten op het terras. De inrichting van de kamer was gedateerd en niet authentiek. Op de badkamer slechts een wastafel, en een lekkende wc. De landhuisstijl was verdwenen door de bij elkaar geraapte spullen. Heel jammer! Het ontbijt was voldoende maar wel rommelig. Niet genoeg voorbereide tafels. Geen vers fruit en jam.

De ligging en de goede bedden. Vriendelijk personeel.

• Economy Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en diner. Gemoedelijke sfeer en luxe ambiance. Prima kamers . Zeer schoon. Wat hebben we het weer goed gehad in dit hotel. Voor iedereen een aanrader!!

Prima hotel , prima service

Het ontbijt was heel goed , de service in het hotel is heel goed .Gelijk een keurige uitleg over fietsroutes en wandelroutes bij aankomst , mijn vrouw had hoofdpijn en de dame van het ontbijt gaf uit eigen handtas een ibuprofen . Deze dame verdient echt een dikke pluim . Diner was ook perfect .

een verademing.

Niets; alles was picobello!

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel en een schitterende locatie! Onze kamer lag aan de (rustige) achterkant van het hotel. We gaan hier zeker nog eens heen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

TE VREDEN MET DE LIGING GOED ONTBIJT KAMER TE VEEL LAWAAI VAN DERDE.
    • Economy Tweepersoonskamer

KAMER BENEDEN ONGELOOFLIJK GELUID HOREND, DEUREN KLAPPEN, PRATEN VAN ANDERE KAMERS GOED ,TE HOREN EN VRIJEN MAAR HET BESTE MET EEN DEMPER OP

Super ontbijt ruime kamer makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamers mogen nog wel een up date Vloer van de badkamer erg glad na het douchen Kit laag onderzijde douche is aan vervanging toe Bedden/ matrassen schuiven gauw uit elkaar

Vriendelijk personeel Ontbijt prima Klein, rustig hotel lekker bij de bossen

Top verblijf!
    • Comfort Driepersoonskamer

Locatie was perfect! Voor onze kleine man was er ook een speelplaats, super fijn! Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamer was schoon, badkamer was ok. We hebben genoten van ons verblijf!

Kort maar krachtig: naar onze maatstaf waren alle onderdeel...

Voor ons was het af!!!!

Kort maar krachtig: naar onze maatstaf waren alle onderdeel uitstekend. De rust tijdens het ontbijt en het uitzicht op de tuin en het bos, gaven daar een extra dimensie aan.

De Vriendelijkheid van het personeel.

De gehuurde fietsen E Bike waren erg vies . De route fiets knooppunt kaarten van de standdaard kloppen niet . Volgens de v v v .

De Vriendelijkheid van het personeel.

De service is goed.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er was geen sirco op de slaapkamer aaneezig. Gekukkig kon het raam worden opengezet. Verder vetgat men de welkomsdrank voor de Genius gast.

De service is goed. Zeer vtiendelijk personeel.

Pima verblijf goede prijs/kwaliteit

Hotel bevindt zich dicht langs de weg en dus kamers aan de voorzijde wat lawaaierig. Geen airco.

Ruime kamer en badkamer, wel enigszins oubollig. Heerlijk terras, en een prima keuken.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Fijne vakantie en zéker voor herhaling vatbaar!

Helemaal niets!

Prachtig hotel op een eveneens prachtige locatie. De kamer was uitstekend, het eten en ontbijt waren voortreffelijk. Het personeel uiterst vriendelijk en voorkomend. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Fijn weekeinde gehad in prachtige omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij het diner had mijn partner lever en dat was niet mals, dat hebben we gezegd en de kok vond ook al dat het een dik stuk was. Maar volgens ons moet je het dan niet verkopen en/ of niet in rekening brengen. De lunch en mijn diner waren voortreffelijk dus een beetje jammer.

Heerlijk ontbijt, mooie ligging fijn terras en mooie tuin

Mooi gelegen hotel

Kamers erg simpel. Koffie- en theefaciliteiten ontbraken. Geen spiegel, behalve in de badkamer. Geen douchescherm, waardoor de badkamer erg nat werd. De dekbeddden waren veel te dun, leek wel een laken. Te zacht bed. Eindnota klopte niet, er stonden 4 gerechten op die door anderen genuttigd waren.

Prima ontbijt, parkeren mogelijk bij accomodatie, mooi terras . Bagage kon bewaakt achtergelaten worden, omdat we te vroeg waren voor het inchecken. Mooie fietsroutes beschikbaar, ook op maat gemaakt was mogelijk.

Heerlijke tussendoor vakantie!
    • Comfort Driepersoonskamer

Er waren veel ouderen maar begrijpelijk want er is goed te fietsen in de omgeving.

Heerlijke kamer,goed ontbijt, vriendelijk personeel en we hadden het super getroffen met het weer!

Prachtig midden in het bos gelegen, van alle gemakken...
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat ouderwetse uitstraling maar tegelijkertijd wel sfeervol. Net iets te weinig parkeerplaatsen.

Prachtig midden in het bos gelegen, van alle gemakken voorzien. Ruime kamer met uitzicht op de tuin.

Voor rust en ontspanning is dit Hotel aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt verliep wat rommelig. Geen gedekte tafel bij binnenkomst (9.30 u) Veelvuldig om aanvulling vragen........

Ontvangst en service vanuit het restaurant waren erg goed!!!!

Prima voor een nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ramen vd kamer waren vies en de huurfietsen niet optimaal. Wifi op kamer deed het niet, wel bij receptie.

Prima locatie en ruime kamer. Vriendelijk personeel.

Leuke locatie met goed eten en een mooie kamer. We hebben meteen weer geboekt !

De kamer was prachtig, en het uitzicht fantastisch. We hebben lekker gedineerd en ontbeten. Het personeel is goed opgeleid en zeer vriendelijk. Ze denken mee !

Het ontbijt viel tegen, niet zoals we gewend zijn.

Badkamer geen schimmel.

Het ontbijt viel tegen, niet zoals we gewend zijn. Cappuccino moest ik 2,50 voor betalen. De badkamer was behoorlijk veel schimmel. Dat vind ik verschrikkelijk.

Verblijf was in alle opzichten zeer comfortabel
    • Economy Tweepersoonskamer

Televisie was oud en tamelijk klein beeld. Bovendien was de televisie niet storingsvrij. De kleine spiegel in de badkamer hing veel te hoog, daardoor niet te gebruiken als opmaakspiegel. Graag meer ophang mogelijkheden voor de handdoek.

Ontbijt, zoals het hoort. Niets was vergeten. Diner uit de kunst.

Een heerlijke nacht in een goed verzorgd hotel met een goed uitgebreid ontbijt.

Het is vrij gehorig en vind het jammer dat je niet even een thee of koffie kan zetten op je kamer. Waterkoker en zakjes zijn genoeg.

De warme sfeer die er in het hotel heerst, en de mooie grote kamers!

Goed hotel, met een gezellig restaurant!

Bij het uitchecken werd er totaal niets over de ervaring tijdens het verblijf gevraagd. Er werd eigenlijk gewoon helemaal niets gevraagd of gezegd. De rekening werd uitgeprint en na betaling zei de medewerker nog ‘fijne dag’. Dat dit achteraf de eigenaar bleek te zijn geweest vind ik helemaal bijzonder...

Goede en hartelijke ontvangst door een van de medewerkers uit de bediening! Lekker ontbijt en een gezellig restaurant!

Ruime kamer gehad met zitje.
    • Economy Tweepersoonskamer

We hebben alleen een nagerecht genuttigd maar die bestond voor driekwart uit koffieschuim met één enkel bolletje ijs. Daar werd wel de hoofdprijs voor gevraagd.

Ruime kamer gehad met zitje. Badkamer met bad en douche

Wij vonden de omgeving geweldig .
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Zaaien kamer . En wij vonden jammer dat er geen koffie in de kamer was . Voor al s ochtend

Ontbijt is goed . Maar de kamer vonden wij zaai mooie groene muur maar de rest vonden wij donker . En in de bad kamer de w c rol zat los van de muur . Niet netjes

Wij hebben erg genoten van de omgeving, lekker gewandeld, komen zeker nog een keer terug om te fiets
    • Economy Tweepersoonskamer

We hadden wat last van de centrale verwarming, maakte wat lawaai.

Het ontbijt was prima, dinee uitstekend , mag wel iets minder zout maar dat is persoonlijk.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Gastvrij personeel ..1dame wat kort door de bocht in haar reacties maar goed bedoeld.

De kamer was ijskoud vanwege de buitenmuur..laatste kamer. Maar we kregen andere. Wij vinden.boxspringbedden hoirt zachtere toplaag op maar dat is nergens alleen thuis. Wel jammer mn man sliep er slecht door.

De lokatie geen landschapsvervuiling direkt wandelen in diverse richtingen vanaf hotel. Zelfs in guur winterweer was t mooi.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het gordijn was te smal, waardoor er een opening van een...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het gordijn was te smal, waardoor er een opening van een halve meter open bleef. Door de aanwezigheid van een buitenlamp was mijn kamer de hele nacht verlicht. Ik heb daardoor slecht geslapen.

Goed vermaakt in de omgeving.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was voldoende maar ik miste het broodrooster appels bananen sinasappels en honing pot of voor een 4 sterren hotel kan pancakes dan wel of niet zelf te bakken. Je kunt het zelfs nog uitbreiden met meer smaken yogert. Maar eten was van goede kwaliteit .

Kamer was lekker ruim, maar wel een kleine TV. De accommodatie was lekker ruim met lees tafel e.d. sommige stoelen of banken moeten wel een kleine ingreep op de zitting.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima hotel voor een of twee nachten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Schimmel in de badkamer, houten leuningen van de stoelen in de eetzaal voelden niet Schoon.

Rustige uitstraling zowel binnen als buiten, ruime , de kok doet zijn werk uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ondanks het sombere weer hebben wij ons kostelijk vermaakt zowel in Markelo als in de omgeving.

Het geheel is wel aan een opknapbeurt toe. Badkamer zou graag nieuwe kitranden willen hebben. Koeling maakt behoorlijk herrie tijdens het eten. Een kleinere zou wel kunnen volstaan.

Een gezellige sfeer met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Op de incidenten na oke
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer verwacht met bad, er was alleen douche. Bij boeking stond toch duidelijk een bad. Zondagochtend een wat oudere personeelslid vrouw. Was bot Wij zaten per ongeluk aan gereserveerde tafel, hadden wij niet verwacht, we zijn tenslotte hotelgasten. Wij.moesten al onze ontbijtspullen naar een andere tafel brengen. Wij voelden ons onheus behandeld, ons plezier was verhaald. Wij voelden alle ogen van andere gasten op ons gericht. Het had, ook gekund om de verderop vrije tafel voor vier te dekken. Dan hadden wij met een goede gevoel huiswaarts kunnen keren. Ook bij het afrekenen bij dezelfde persoon geen excuus.

Kamer geweldig! mooi uitzicht op het bos, ontbijt goed.

Fijn vertoeven en lekker eten.

Als ik al iets moet noemen, dan graag meer verse producten bij het ontbijtbuffet.

Ruime hotelkamer. Gemoedelijke sfeer. Heerlijk eten en gezellig nazitten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prijs kwaliteitverhouding is uitstekend.
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer, vieze vloermat van plastic achter het verwarmingselement zag er vies uit en de wc had een nare geur.

De kamer was ruim, en schoon. Ik heb goed geslapen geen last van kamers naast mij.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Vriendelijk personeel en het restaurant.

Beetje oubollig hotel. Kamer en badkamer ouderwets. Wel netjes onderhouden.

Vriendelijk personeel en het restaurant. Prima plek om te fietsen, MTB of te wandelen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

de rustige omgeving was geweldig.

badkamer had een erg diep zitbad. de douche was open met als gevolg dat bij gebruik de ruimt nat spetterd. de toiletzitting was los en daardoor scheef.

de rustige omgeving was geweldig. top restaurant! mooie kamer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

verloren tijd en geld
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

"kamer mert tuinzicht" bleek kamer met uitzicht op veel vuiligheid en lawaai.... opmerking hotel was: hier de rekening (100%) en betalen

dat we vervroegd naar huis gingen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

niet goed bevallen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

de kamer is wel aan een opknap beurt toe de badkamer best wel oud en beetje achterstallig onderhoud! slechte bedden! mochten echt niet eerder dan 15 uur op de kamer (we waren daar om 14.15) wilde de volgende dag naar huis ivm ziekte vriendin, totaal geen coulance van het hotel uit helaas... dus hier komen we zeker niet meer.....

zag er van buiten mooi uit met mooi rietgedekt dak mooi buitenterras en mooi tuin.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

De locatie.

Kamer was niet schoon, stofwebben aan het plafond en muren. veel vieze vlekken op het behang en grote gaten in de muren. En de kamer rook niet fris. Inloopdouche veel te klein, hele badkamer wordt nat. Jammer dat er 's morgen geen warm gekookt eitje bij het ontbijt was alleen maar koud. Ontbijt was verder voldoende en lekker. Wij hadden een comfortkamer daar zet ik mijn vraagtekens bij. Personeel was erg vriendelijk. Badhanddoeken met gaten, dat verwacht ik niet in een 4 sterren hotel. Veel te weinig kledinghangers.

De locatie.Mooie omgeving.

Prima naar ons zin gehad.

De badkamer was schoon maar toe aan wat onderhoud. Het water uit de kraan van de wastafel spoot alle kanten uit en het badkamerrekje kon niet gebruikt worden. Jammer dat na het douchen het tot aan het toilet drijfnat was. Tip: een vloertrekker neerzetten.

Het ontbijt was prima. Het diner was uitstekend

Voor herhaling uiterst vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer

Alles wat een landelijk hotel aantrekkelijk maakt was aanwezig. Uitstekende kamer, sfeervolle ambiance en, uiterst belangrijk, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bovendien was wat uit de keuken kwam eveneens van uitstekende kwaliteit.

heerlijk hotel om uit te rusten en te relaxen. de bediening was fantastisch en zeer vriendelijk.

we hadden graag gezien dat er wat meer betaalbaar eten zou zijn dan hadden we zeker vaker gegeten in het hotel.

de kamer was prima .hadden alleen last van verkeer van aangrenzende weg. het ontbijt was prima en heerlijk.

Mooi Hotel maar binnen kan er veel verbeterd worden om de 4 sterrenstatus te behouden!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De hygiëne in de badkamer. # 1 Die rook onfris maar een vriendelijke receptioniste kwam meteen met schoonmaakspullen. In de douche zat veel zwarte schimmelaanslag die niet werd weggepoetst de volgende dag waardoor het zich opstapelde. Niets wat met chloor en een borstel opgelost kon worden. Ik heb de douche niet gebruikt omdat die zwarte aanslag ook om het grote afvoerputje zat en je daar met je voeten op moest staan. Vanwege diabetes loop ik gemakkelijk infecties op.... Ook verschillende kapotte lederen banken bij de bar waar je je benen kunt openhalen omdat ze zo scherp zijn.

Ontbijt was prima, maar ik miste wel een broodrooster..... De grote kamer was fris en schoon. Vriendelijke jonge receptioniste

Prijs / kwaliteit OK

De uitstraling van de kamer. Niet erg 'vrolijk' Ik vind dat vier sterren voor dit hotel wat 'overrated' is

Badkamer was ruim en voorzien van douche en bad

Het verblijf was plezierig.

Geen thee of koffievoorziening op de kamer.

Ontbijt was goed verzorgd. De kamer was behoorlijk groot en kwalitatief goed. Hotel staat in een mooie omgeving en heeft achter een mooie tuin met groot terras.

Bij het ontbijt was voldoende keus.

De bedden waren prima, alléén vloerbedekking in de slaapkamers zou niet mijn keuze zijn.

Bij het ontbijt was voldoende keus. Het personeel is vriendelijk

bijkomen in een oase van rust

De prijs was aan de stevige kant maar dat wisten we vooruit het was daardoor minder lux dan we hadden verwacht maar wel erg schoon.

De ligging van het hotel de rust die er heerste, en vriendelijk personeel maakte het verblijf erg aangenaam.

uitstekend adres voor onderweg

niets eigenlijk. In het verleden veel overlast van dichtslaande deuren maar dat was nu aanmerkelijk minder. Hufters hou je altijd die de deur dicht laten slaan. Wel overal een briefje op de deur om dit vooral niet te doen. Helpt wel ies

prima kamer, ruim en netjes. Koelkastje is een pré. Badkamer ruim en gelukkig met aparte douche. Hier nog even een steun aan de muur voor de veiligheid, zou goed zijn. restaurant is goed, relatief kleine kaart maar dat is meestal een voordeel. Goed gegeten. Geen sterren maar dat hoeft ook niet. Druk bezet restaurant werd bemand met twee mensen in de bediening. Geen stress, ging hun geweldig af. Dame in de bediening vriendelijk en efficiënt. Top.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ontbijt was heerlijk.

Uitleg van de huisregels m.b.t. eten en consumpties. Op de laatste avond werd gevraagd om een handtekening voor wat we genuttigd hadden.

Ontbijt was heerlijk. De kamer was goed, beetje donker. Mag wel een restyle ondergaan, b.v. harde vloer en lichtere kleuren. Voldeed wel aan onze verwachting, waren hier al een keer eerder geweest.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De kamers waren schoon en het ontbijt prima met geweldige...

De kamers waren schoon en het ontbijt prima met geweldige koffie . De badkamer iets gedateerd, maar alles was aanwezig. Totaal plaatje prima. Mooie aankleding bij binnenkomst erg smaakvol.

vriendelijk personeel + ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

slechte bedden; matrassen doorgezakt; sanitair was bij aankomst niet schoon; rommel onder bedden (bijv. beschermstrip inlegkruisje en stof); op diverse plaatsen spinrag

vriendelijk personeel + ontbijt

Een mooie bestemming voor een alleszins redelijke prijs!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Navenant de 'sjieke' uitstraling van het hotel was de kamer enigszins gedateerd en was het ontbijt alles behalve verrassend, doch kwalitatief goed.

De ligging, in de mooie loofbossen boven op de Herikerberg, is schitterend! Het uitzicht via het terras op de hoteltuin is rustgevend.

Op de warmte in de kamer na was het zeer uitstekend vertoeven in het Herikerberg hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat er geen airco op de kamer was, er stond wel een ventilator maar dat is het net niet. De kamer was zeer warm en dat is voor de nacht geen succes, daarom niet goed geslapen dat was jammer.

De kamer was prima en keurig schoon, het ontbijt was goed en het diner was verrukkelijk. de omgeving prachtig. van uit het hotel kun je zo een wandelroute volgen en heerlijk fietsen. Bij het hotel een heerlijk terras waar je je echt in de natuur waant. Alles met elkaar was het prima vertoeven.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ontbijt goed.

Waren wat vroeg, en uit beleefdheid melden we ons. Daar werd nogal bot op gerageerd. Geen welkom,maar jullie kunnen er pas on drie uur in!!! . En dat wisten we wel. Na fietsen wel ( door iemand anders) netjes en beleefd welkom geheten. Ook bij het weggaan ronduit geen manieren. Eerste en laatste keer sorry.

Ontbijt goed. Kamer goed.

Ontspannen
    • Economy Tweepersoonskamer

Mooie ligging. Prachtige ruime kamer met mooi uitzicht. Ontbijt goed verzorgd. Prima prijs - kwaliteitsverhouding. Prachtige fiets- en wandelomgeving. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ik boek zoveel mogelijk hotels die Amex accepteren. Dit stond ook de site van Bookings. Maar helaas dit bleek niet zo te zijn. Ze accepteerde Amex niet. Negatieve info van Bookings dus.

De atmosfeer en het personeel. Plus de eenvoudige maar nette menukaart

Heel vriendelijk personeel, fijn terras, mooie ruime...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijtbuffet prima maar niet byzonder. De bedden zijn wat aan de harde kant en de vloer van de hotelkamer vond ik nogal kil.

Heel vriendelijk personeel, fijn terras, mooie ruime hotelkamer.

Prima maar het overtreft onze klantverwachting zeker niet.
    • Comfort Driepersoonskamer

De drukke weg langs het hotel. Het hotel is "opgeleukt' maar is gedateerd.

De kamer was goed maar gedateerd. Het restaurant was goed. We hebben lekker gegeten. Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende en prima verzorgd. Een prima locatie om een nachtje te overnachten en dit te combineren met wandelen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Wij zouden hier niet meer naar toe gaan.Wel mooie omgeving! Maar voor ons veel te weinig mensen.

Erg klassieke inrichting. En er waren bijna geen andere bezoekers dus dat viel ons erg tegen. Een saaie boel!

Het ontbijt was normaal, niet uitzonderlijk goed. Maar misschien kwam dit ook vanwege kleine aantal bezoekers. De kamer was wel netjes schoon!En het personeel was ook vriendelijk!

Een prettig en goed hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

In een Twents hotel verwacht je bij het ontbijt krentenwegge in plaats van gewoon krentenbrood.

(Economy) tweepersoonskamer is eenvoudig, maar functioneel en schoon, met goede bedden. In het restaurant (bistro) kun je prima eten voor een redelijke prijs (het driegangenmenu van de kok). Personeel is top. Kortom, een goed hotel, waar je met plezier verblijft.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Genieten
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik heb geen verbeterpunten. Sterker nog: zojuist opnieuw een verblijf geboekt!

Het karakteristieke hotel ligt in een mooie, bosrijke omgeving. De kamer was erg ruim, schoon en sfeervol. In het restaurant kan 's avonds een drankje worden genuttigd in één van de gezellige zithoekjes. Het ontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

mooie omgeving, goed ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

verassingsmenu genomen bij diner. vond het niet echt verassend, tomatensoep, kippenpoot (die niet gaar was) en wel een lekker toetje crème brulee. Douche liep niet goed af. badkamer vol met water en bijna overstroming naar de kamer. Kamer basic, maar functioneel.

mooie omgeving, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prima verblijf, gezellige lounge.

De vooraf broodjes waren nog bevroren, dat was niet zo attent. Patatschaaltje voor 6 personen wel heel erg karig, jammer dat je daar dan altijd om moet vragen. Lijkt mij geen goede bezuiniging.

Mooie kamer, goed ontbijt, lekker avondeten. goede bedden, mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Er even in alle rust met zen tweetjes van genieten in de natuur.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Voor ons een te zachte matras en dekbed te dun voor het winterseizoen, mijn vrouw had het een beetje te koud, en er waren geen extra dekens of zo beschikbaar op de kamer. We hadden gepland om 4 nachten te blijven, maar wegens griep van mijn echtgenote zijn wij na de 2 de nacht al moeten terugkeren naar België, omdat het in Nederland blijkbaar niet zo evident is om in het weekeinde een huisarts/apotheker te vinden om medische hulp te krijgen. Leve Belgie op dat gebied. We hadden graag nog wat langer gebleven.

Fantastisch uitgebreid, verzorgd en lekker ontbijt. Gezellige bar/ontspanningsruimte. 's avonds lekker dineren in aangenaam en gezellig restaurant. Midden in de natuur, uitstekende ligging. Uitvalsbasis om te wandelen, fietsen en paardrijden.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Wij hebben vaker in dit hotel gelogeerd.
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze kamer en badkamer waren veel te koud. We hadden de radiatoren helemaal open gedraaid, maar zij waren nauwelijks warm. Ook werd ons niet verteld toen we een tafel voor het diner reserveerde dat er een vast menu was vanwege sluiting de week daarna.

Wij hebben vaker in dit hotel gelogeerd. Het personeel is ontzettend vriendelijk, en behulpzaam. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Uitstekend hotel!

De badkamer had geen gripmatje waardoor het wel gevaarlijke situaties kan opleveren.

De kamer was in topconditie, De bar gaf een extra twents karakter. De omgeving is echt prachtig met een rustgevend gevoel.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

prima hotel, ruime kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

De bar gesloten na 23.00 uur, als je naar theater bent geweest kun je niet in het hotel nog een borrel drinken. Matige lunchkaart

Lekker uitgebreid ontbijt (Personeel op vrijdag zeer aardig en handige tips.) Ruime kamer en ruime badkamer, fijn een aparte douche naast het bad

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Het was perfect, de sfeer , heel huiselijk, mooi,knus ,en...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was perfect, de sfeer , heel huiselijk, mooi,knus ,en ontbijt heerlijk. Wij komen veel in hotels voor ons werk, maar deze stak er echt bovenuit, vonden het erg jammer dat we zo laat aankwamen , hadden er graag langere tijd doorgebracht.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Plezierig
    • Economy Tweepersoonskamer

alle kamerdeuren maken bij sluiten een klap. maakte het zeer onrustig. Geen voorzieningen zoals fietspomp, opladen ebike, schoonspuiten atb na tocht.

Ligging rustig bij bosrand fietsenstalling

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Slecht personeel, niet vrolijk en konden niet reageren als...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Slecht personeel, niet vrolijk en konden niet reageren als we iets zeiden. Badkamer vloer was zo glad dat zowel ik als mijn vriend vielen. Aan de receptie gemeld, maar geen enkele terugkoppeling. Somber ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Herfstweekendje wandelen in Twente

De kamer was ruim en comfortabel, jammer van de sfeerloze verlichting.

Goed restaurant, gemoedelijke sfeer en een prima locatie als je van wandelen houdt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

We hebben het naar onze zin gehad.

De afzuiginstallatie in de badkamer is erg lawaaierig en loopt, met korte onderbrekingen de hele dag, van 7-23. Dat zou anders moeten, vind ik.

Goed ontbijt en lekker eten in het restaurant, aardig personeel. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Geweldig verblijf met voldoende toeristische mogelijkheden in de buurt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk niets, ontbijtbuffet was wel wat eenvoudig, maar er was zeker voldoende keus en de kwaliteit was prima.

Kwaliteit van het diner, vriendelijkheid en flexibiliteit van het personeel. De totale entourage en sfeer van het hotel

Prima hotel op een prachtige locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Men doet niet aan reserveren wat inhield dat we niet de bedoelde plaatsen hadden.

Het hotel comfort en de ligging cq fietsomgeving.