Beoordelingen over Hotel Restaurant Het Roode Hert 2-sterren

Hoofdstraat 235, 1611 AG Bovenkarspel, Nederland

#2 van de 3 hotels in Bovenkarspel

Ontspannend

Op de badkamer miste ik haakjes voor de badhanddoeken: er was alleen een handdoekrekje voor de kleine handdoeken.

Ontbijt aan tafel: gelukkig géén buffet!!!

Goed geslapen en ontbeten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kan dat niet zeggen,daar was mijn verblijf tekort voor.

Het interieur is geweldig,veel antiek echt of je terug in de tijd gaat.Ik ben echt een half uur rondgelopen om het prachtige interieur te bekijken!

Lekker geslapen en ontbijt was goed.

Voor ons geen probleem. Maar voor mensen die slecht ter been zijn; De trap naar boven.

Een hotel met een geschiedenis, met oude uitgesneden deuren en kozijnen. Het is een prima hotel, met vriendelijke mensen. Het ontbijt was goed, je wordt aan tafel bediend, met brood en diverse soorten zoet en vlees beleg, gekookt eitje, thee, koffie, sinaasappelsap. Op onze kamer stond een klein bureautje dat was wel handig, de badkamer was klein maar fijn. Bedden waren goed. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Parkeren kun je aan de zijkant van het hotel. Een kleine 3 kwartier lopen van Enkhuizen.

Leuk romantisch hotelletje, oud maar heel gezellig!!

De kamer was super klein, moeilijk als je bagage bij hebt.

Heerlijk ontbijt, kamers super netjes maar extra klein. Zeer vriendelijke mensen die ontzettend van hondjes houden. Bij diner kreeg ons hondje een apart bordje met vlees en potje drinken. Nog nooit mee gemaakt, super lief.

Wij komen terug!
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers waren te klein voor een zitje / fauteuil.

De kamers waren basic, schoon, rustig, een goed bed en een goede douche. Het personeel was hartelijk en behulpzaam. Het restaurant was zonder meer aan te bevelen, heel lekker gegeten! Deze locatie is mooi voor mensen die niet op zoek zijn naar een standaard hotel met een doorsnee inrichting.

Eigen sleutel van de voordeur.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verwarming was onvoldoende voor echt koude dagen. Douche scherm daar kan je bijna niet langs. Ontbijt goed verzorgd maar geen buffet.

Eigen sleutel van de voordeur. Gunstige ligging tov Hoorn. Eigen parkeerplaats. Goeie bedden. Warme douche. Tv op kamer. Ontbijt tot 10.00.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Smalle bedden, goede marassen, lekker geslapen. Lekkere douche. Geen luxe, voor onze doeleinden helemaal goed. Lekkere koffie en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Comfortabel bed, ruime kamer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Erg gedateerd, maar wel schoon. Kamer naast mij werd verbouwd. Nadat ik tot snachts had gewerkt wilde ik uitslapen, maar doordat het erg gehorig is werd ik wakker van schoonmaak/bouwwerkzaamheden.

Comfortabel bed, ruime kamer.

Ik kom graag weer eens terug in Het Roode hert- kwaliteit en prijs zijn prima.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het ontbijt was wel goed ietwat karig - een zeer klein eitje, 2 zeer dunne plakjes kaas, 3-4 lapjes vleesbeleg, in plaats van sneetjes brood zouden kadetjes beter zijn. Het zou vervolgens belangrijk zijn, als het personeel drankjes liet kiezen vanuit de kaart waarop de prijzen staan. De 2 wiskeys kwamen tot mijn grote schrik op € 18 uit toen ik moest afrekenen. Het warm water liet erg lang op zich wachten, maar kwam uiteindelijkwel.

Het personeel was vriendelijk, de atmosfeer in het restaurant genoeglijk/gezellig wat de kontakten onder aanwezige klanten bevordert. Kamer/badkamer waren goed/keurig.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

We hebben het prima naar ons zin gehad! Super!

Zo te zien was de badkamer vernieuwd. De kamers zijn ook wel toe aan een opknapbeurt, maar dat zal ongetwijfeld ook een keer gebeuren. Alle was lekker schoon, erg belangrijk! Het ontbijt was prima! Ruim voldoende, lekker! Het personeel is allervriendelijkst!

Niet aan te raden, wij gaan er in ieder geval nooit meer heen!

Het restaurant was volgeboekt, het wildmenu waar wij ons op verheugd hadden was niet mogelijk. &Quot;Met hotelgasten konden ze allemaal geen rekening houden", werd geroepen. Kamer was erg krap, slechte zeer smalle bedden met een pruts-pijn-in-de-nek-kussentje. 'S-Nachts zeer veel geluidsoverlast van buren en in ons geval ook van geklapper van ramen en deuren door de wind. Het duurde 7 minuten voordat het douchewater op temperatuur was, tijdens douchen varieerde de temperatuur tussen ijskoud en kokend heet (erg link voor kinderen). Ontbijt bestond uit mandje smakeloze boterhammen (net uit de vriezer want ze waren nog nat), hagelslag was zo oud dat het wit uitgeslagen was, de thermoskannen koffie was vies en koud. Na het eten én bij het uitchecken werd niet gevraagd hoe wij het hadden gehad, want dan had ik deze beoordeling daar ter plekke gegeven. Mocht je er toch intrappen; je kan lekker eten bij Kim van Café Bistro "de Buren", 1,3 km richting het water.

Eigenlijk niets.

Voor de prijs een heel acceptabel verblijf.

Mijn gerecht de ossehaas was prima, maar mijn vrouw was niet 100% gelukkig met de vis en schaaldierenschotel.

Bij aankomst krijg je een voucher voor korting bij het diner. Dat was een aangename verrassing. Tevens de ontvangst voor het diner bij de open haard is absoluut een pluspunt. Ontbijt was prima, kamer wat aan de kleine kant, maar voor 1 nachtje prima.

Klein maar douche te klein.

Ingang naar inloopdouche( 30 cm) te smal, mijn echtgenoot kon niet douchen.We verbleven maar 1 nacht anders andere kamer gevraagd.Mevrouw gezegd zou de enige badkamer zijn , die zo'n smale inloop had !Niet geschikt voor dikkere en zwangere mensen. Jammer verder was het prima, schoon en lekker ontbijt..

Klein maar douche te klein.

Wij hebben genoten van ons verblijf in het hotel en komen zeker nogmaals terug.
    • Aanbieding Restaurant

We kregen de eerste gerenoveerde kamer en zag er netjes uit. Een zeer vriendelijke bediening, ondanks de grote drukte in het restaurant. De diners waren goed verzorgd en erg lekker. Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Wij hebben 3 dagen genoten, met dank aan de eigenaars !!!.

ik vertel aan vrienden wat het hotel te bieden heeft .Heeeeel goed

het bed is aan de smalle kant voor zwaardere mensen , de matrassen zijn vervangen en van betere kwaliteit , de badkamers zijn uitstekend vernieuwd .

het ontbijt was prima en verzorgd , en het avondeten is telkens een plezier te beleven .

Was het te kort voor

Geen opmerking in verhouding met de prijs

Ondanks dat we 's avonds na 21.00 uur aankwamen en de keuken dus gesloten was, hebben zij ons toch nog een heerlijke salade met brood aan kunnen bieden. Wij hadden die dag 100 km gefietst en waren erg blij dat we toch nog bij hun konden eten.

ondanks het armoedige aanzicht van de kamer was het een prima hotel voor een nachtje logeren.

de kamer maakt een rommelige, armoedige indruk. Kast zonder deur met een te kort gordijn ervoor. Verschoten gordijnen voor de ramen. Duidelijk oude boxspring bedden onder het opgemaakte matras. gebladderde verwarming.

het ontbijt was prima. De mensen waren vriendelijk en de badkamer leek nieuw en zag er keurig uit. De parkeergelegenheid was ook goed

goed.

niet echt iets tegengevallen.

Het ontbijt was prima, de kamer was voor 1 nacht ook oke,jammer dat het uitzicht op het naastgelegen dak van de buren is.

Niets . We hebben er wel niet het avond eten genomen omdat we met een grote groep kinderen ergens anders waren . Maar voor iets te drinken was het wel gezellig .

Het ontbijt was goed alleen spijtig dat men de hele week hetzelfde reserveerde . We reisde met 2 pers . De kamer was oud en klein maar het was proper en we hadden een leuk uitzicht in de tuintjes van de buren en een watertje . De hotel uitbaatster en het overige personeel was heel vriendelijk ,als je iets vroeg kreeg je altijd wel een antwoordje en onze fietsen mochten we er binnen stallen wat heel fijn was. Een haardroger zou wel mogen aanwezig zijn en wat dezelfde kleerhangers want dat was van alles een beetje en niet gemakkelijk .

Fantastisch restaurant

Kamer was wat klein Trap naar 1e etage moeilijk te lopen zeker met koffer maar personeel hielp ons bij aankomst prima.

Fantastisch restaurant Prima ontbijt

Leuke basis voor fietstocht IJsselmeer omgeving Enkhuizen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Eigenlijk viel er niets tegen maar een paar kleine opmerkingen: Het beddegoed was erg warm. De heer in de bediening was niet onvriendelijk maar kwam op mij nogal afgemeten over. Een rekje in de douche zou het comfort verhogen en voor warm water moet je even geduld hebben.

Het was een klassiek ontbijt inclusief service aan tafel door een bijzonder (klant) vriendelijke en leuke mevrouw. Voor een hotel uit circa 1593 (!) waren de hotelkamers eenvoudig maar gerenoveerd, schoon en goed te ventileren. De kleine badkamer inclusief toilet was duidelijk van deze tijd. Het restaurantgedeelte was sfeervol voor liefhebbers van een klassiek interieur. Het diner was ok. De ligging ten opzichte van Enkhuizen was zeer gunstig inclusief een zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding. Je kunt vanaf half 7 (!) tot 10 uur ontbijten.

Vriendelijk ontvangst en bediening

Kamer vrij klein en bedden eveneens zeer smal Kamers zijn echt wel aan een opfrisbeurt toe (vast tapijt vervangen door bvb laminaat nieuwe overgordijnen en een beetje verfraaien

Ontbijt was zeer keurig en uitgebreid en werd aan tafel geserveerd Diner 's avonds was voortreffelijk

Prima hotel, eenvoud in een mooie historische omlijsting
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt, kraakheldere kamer en sanitair. Ook met 3 honden was ik welkom. Kamers eenvoudig maar functioneel ingericht. Het restaurant is echt mooi en historisch.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Achterhaald hotel met uitstekende bediening en restaurant.

De kamer (4) was echt niet van deze tijd. TV had geen ontvangst, vloerbedekking is stuk en vies, wanden zien er niet uit, badkamer is echt achterhaald, badplug ging niet open, douchen niet mogelijk tenzij je dat zittend in bad wil doen. Slecht luchtklimaat in kamer en badkamer. Echt niet acceptabel om in te verblijven.

Het ontbijt was goed, het restaurant en de medewerkers waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed en minder goed in één hotel

Lange smalle kamer die best wat verf kon gebruiken, wel mooie nieuwe badkamer

Uitstekend ontbijt, Goede service. Kamer was minder dan de rest van het hotel ook al was de badkamer prima

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Goede prijs/kwaliteitverhouding, Aanbevelingswaardig (behalve als je slecht ter been bent).
    • Aanbieding Restaurant

Niet kunnen wandelen is ons probleem, (maar leuke wandelmogelijkheden voldoende gezien). Problemen door ontbreken van lift (was van te voren bekend). De trap was echter ongemakkelijk en (voor ons) riskant. Indien gewenst was het personeel steeds direct behulpzaam. Kamer was redelijk aan de eisen van deze tijd aangepast. Mag gerenoveerd worden. De tempertuur op de kamer was goed. (buiten ook, maar hoe het zou zijn bij een hittegolf als vorige week, laat zich raden. Het uitzicht ? (men kan een eindje naar links de omgeving zien) Drankjes waren goed, maar wij hebben geen koffie gedronken, dus geen oordeel.

Ontbijt en diner (verrassing van de kok) bij ons arrangement tot volle tevredenheid, Vriendelijke bediening en behulpzaamheid van het personeel eveneens tot volle tevredenheid Sfeervol (ouder) hotel met karakter . Veel bezienswaardigs (oude stadjes) in directe omgeving.

Kamer niet bijzonder, wel goed bed en propere badkamer.

Kamer niet bijzonder, wel goed bed en propere badkamer. Als je slaapt zijn je ogen dicht en zie je de kamer niet meer ;-) Restaurant in hotel top ! Personeel vakkundig en vriendelijk. Aanrader als je geen luxe kamer verwacht.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima acommodatie voor weinig geld.

Viel niet tegen maar het is een eenvoudige ingerichte kamer.

De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Als je dat afzet tegen de accommodatie en zijn faciliteiten was alles uitstekend voor elkaar.

Aardig.

Kamers waren schoon, maar kunnen wel een "kleine" update gebruiken. (zie boven). Ontbijt was goed, maar geen spektakel. Een warm, iets zachter gekookt eitje zou nog lekkerder zijn. Voor de prijs van de overnachting zou je van het ontbijt iets meer verwachten.

Personeel was vriendelijk. De badkamer was prima, net opgeknapt waarschijnlijk. De kamers waren matig, gordijnen verschoten, vloerbedekking niet schoon. Bedden waren goed, maar erg smal. Gehorig door de gang die langs de kamers loopt, klapdeur klapt echt. Ontbijt was aardig.

perfecte uitvalsbasis voor een trip in Noord-Holland

De hotelkamer is vrij basic, maar de bedden zijn goed en de badkamer is recent gerenoveerd. Het restaurant is geweldig. We hebben heerlijk gegeten en zijn in de watten gelegd door het personeel.

Mijn verblijf was voor mijn hobby dat op zeer korte afstand gelegen was.

Mij viel niets tegen alleen het gebouw is een beetje gedateerd maar zeker wel knus.

Ontbeit is uitstekend de kamers een beetje klein maar prima schoon en mooi sanitair. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

prima plek

er waren alleen eenpersoonsbedden, geen kingsize. de kamers zijn eenvoudig en niet in de fantastische sfeer van het hotel

de oudhollandsche sfeer van het restaurant is prachtig. ontbijt prima. aardige medewerkers. zeer betaalbaar!

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Sober kleinschalig hotel

De trap

Het was een sober hotel maar dit wisten we alleen vinden we persoonlijk de trap niet geschikt voor oudere mensen die slecht te been zijn (draaitrap kleine treden met bekleding) Voor de rest hebben we sober ontbijt maar voldoende gehad.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Fijn masr verveloos

Achterstallig onderhoud. Hotel gedeelte hebben echt een opknapbeurt nodig. Likje verf zou al een veel beter zicht zijn.

Prima service en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima voor een nachtje!
    • Standaard Eenpersoonskamer

sobere kamer, maar dat kan je verwachten voor deze prijs. Wel erg netjes en schoon!

Prima ontbijtje, goed gedineerd. Kamer sober maar de douche netjes gerenoveerd!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Uiterst sober maar de prijs is er ook naar.

De kamers zijn op zich voldoende ruim. Maar er is sinds de jaren zestig niets meerin geinvesteerd. Erg jammer dat ook totaal niets is gedaan om kamer beetje sfeervol te maken.

Entree van voormalige oude cafe is leuk. Omgeving is ook trip waard.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Bezoek van Familie en vrienden.

Helaas het weer viel wat tegen, maar daar kun je niets aan veranderen.

De kamer was schoon en degelijk, de badkamer was vernieuwd uitstekend. Het ontbijt was sober , maar ruim voldoende Terwijl het diner uitstekend was.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Genoten

Alles goed ! doch als u een gloednieuw hotel verwacht gaat het um niet worden. Het is een prachtig honderden jaren oud goed onderhouden gebouw. Prachtig! 10 uur uit tjekken is wat aan de vroege kant.

Kamers sober en eenvoudig, schoon, en goede bedden !! Het restaurant van het hotel was geweldig, zeer hoge en verse kwaliteit. Ook de opkamer om even een sigaretje binnen te roken was zeer welkom. Ontbijt ook uitstekend en relaxed.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Wat diversiteit betreft was het ontbijt prima

De gast vrouw bij het ontbijt was gejaagd, niet echt vrolijk. We moesten perse aan een bepaalde tafel gaan zitten omdat die gedekt was. Er volgden meer mensen na ons dus moesten alsnog tafels bij gedekt worden. Dit gaf niet echt een welkom gevoel. Ze rende steeds heen en weer, te druk voor 1 persoon. Dan ontbijt je niet echt prettig omdat je dat zit te aanschouwen..

Wat diversiteit betreft was het ontbijt prima

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Basic hotel

2 1 persoonsbedden tegen elkaar die snel van elkaar schoven. Kamer is erg klein, wij hadden dit verwacht. De kamer zelf had schoner gekund.

Badkamer zag er modern uit. Ontbijt was basic met brood,zoet en hartig beleg en een eitje. Eigen sleutel om hotel savonds en snachts binnen te komen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Geweldig zeker een aanrader ook met honden

De tijd om te ontbijten een uurtje verlengen eventueel

Locatie was top ze waren zeer vriendelijk mooi oud hotel en de hondjes waren zeer welkom prijskwaliteit prima

• Beoordeeld op: 21 september 2016

de kamer was kleiner dan verwacht meubilair was oud douche...

er was in het restaurant een 3 gangen diner voor 19 euro werd boven in de kamer aangeprezen maar konden we die avond niet krijgen het plaatje is te klijn voor een ander restaurant dus hebben heel duur moeten dineren

de kamer was kleiner dan verwacht meubilair was oud douche was wel pas vernieuwt maar de vaste glazen want kon je nauwelijks door om bij de douche te komen

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Sober, maar wel relaxed en vriendelijk
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer was erg ongezellig, hing niks aan de muur, erg kaal. Matras erg zacht, waardoor ik de volgende morgen rugpijn had. Ontbijt was sober en niet bijzonder

Mensen waren vriendelijk. Kon mijn fiets opladen in de voorraadkamer. Mijn tas werd naar mijn kamer gedragen. Lekker avondgegeten. Badkamer was prima en tv ook.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

ik ging voor rust en dat had ik
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer mist tafel waar je wat op kan zetten .douchen was onhandig onder schuine wand Na flinke regenbui rioollucht in badkamer

Ontbijt was goed. Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Heerlijk weer eens echt genoten van ouderwetse hotellierschap, wat anders als die moderne leghokken

Wij zijn zelf bredere bedden gewend,

Vriendelijke ontvangst, eenvoudige nette kamer met mooi douche/toilette. Heerlijk gegeten in het restaurant 's avonds van mooie 3-gangen keuze diner. Lekker compleet Hollands ontbijt, eitje 2xkaas 3xham en diverse zoetigheden ect.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goede prijs-kwaliteit, goede uitvalsbasis voor bezoek aan Enkhuizen

Voor de prijs moet je geen al te hoge eisen stellen, maar het comfort kon wel iets beter. De trap is steil en de bedden zijn erg smal. En op kamer 2 was de douche erg krap. Je moet jezelf door een smalle opening van plm. 25 cm wringen om daar te komen. Bij mij paste dat net, bij mensen met een corpulent postuur gaat dat niet lukken.

Vriendelijk personeel en het restaurant was onverwacht goed. Wij hadden gevraagd om een vegetarisch alternatief en daar hadden ze echt werk van gemaakt. In Bovenkarspel is niet veel te beleven, maar het station is op loopafstand en Enkhuizen en Hoorn zijn vlakbij. Ook met de auto goed bereikbaar. Prijs kwaliteit is in orde. Wij hebben iets meer dan 50 euro betaald voor een tweepersoonskamer inclusief ontbijt. Alle alternatieven in de buurt waren minimaal 50% duurder.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prima voor die prijs

Mooie tegelvloer inloopdouche spekglad als er water op komt. Trapleuning te kort, wat lastige trap veel lastiger maakt.

Prima restaurant, parkeerruimte, rustig, aardige mensen. Handige uitvalsbasis voor de regio. Bekijk ook het haventje!

Verbleven in juni 2016

Prima, netjes en schoon , net gerenoveerd

Ongedwongen sfeer

Voor herhaling zeker vatbaar

Prima ontbijt. Flexibiliteit en gastvrijheid.

De kamer was echt prima en schoon!

Het ontbijt was wel heel eenvoudig. Weinig keus.

De kamer was echt prima en schoon!

Matig ontbijt

Sobere kamer

Bedden waren lekker

Was er met kleinzoon van 6 jaar , die vond het ook helemaal fantastisch

Douchemat voor uitglijden

Zeer vriendelijk personeel en goed ontbijt

Dicht bij Enkhuizen

Het ontbijt, geen buffetvorm

Dicht bij Enkhuizen

+ eten was heerlijk, personeel vriendelijk

- kleine kamers en erg gehorig

+ eten was heerlijk, personeel vriendelijk

personeel

kleine kamer /badkamer

personeel antiek

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was klein, maar dat paste bij de prijs. Alles wat nodig was, was present!

Vriendelijk personeel; prima ontbijt; goedkope kamer

Gastvrij

Het eten was voortreffelijkweten we niet

Vriendelijke mensen

Prijs klopt wat je krijgt

Ik miste een prullebak op de slaapkamer

Prijs klopt wat je krijgt

vriendelijke bediening in een modaal hotel

kamer erg modaal

uitstekend ontbijt

Praktisch voor zakelijke overnachting.

De kamer was erg klein.

In verhouding met de prijs wel oké

Muffige gang. Douchen in een bad vind ik eng bij het uitstappen

Goed bed.

Matig, maar nog goed te doen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wifi was zeer slecht, badkamers zijn te klein

Het oude pand, het personeel en de rust

Gewoon uitstekend

Comfort

Voor deze prijs was het allemaal wel ok

Als je gebruik maakte vd douche stond het al snel blank , dat was waardeloos.

Kamer was prima, ontbijt ook

alles prima

De toegang naar de douche, dus de opening, was erg smal

De toegang naar de douche, dus de opening, was erg smal

Prima verblijf!

Slaapkamer aan de kleine kant

De keuken

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Aanbieding Restaurant

De bedden. Deze waren te smal en je had het gevoel er van af te vallen.

Het diner inbegrepen in halfpension

Trekker om doucheruimte droog te maken ontbrak.

Gerenoveerde kamer.

Wàt een Walhalla!
    • Standaard Eenpersoonskamer

De sfeer en vriendelijkheid van alle medewerk(st)ers.

De douche was lekker warm en ik heb heerlijk in het...

Badkamer was erg koud

De douche was lekker warm en ik heb heerlijk in het restaurant gegeten.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

prima hotel voor een kortverblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

de trap naar de kamers/ geen pantalonhangers in de kast

de rust en delocatie

Voldoet aan de verwachtingen.

Na het douchen, water in de badkamer.

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

super
    • Standaard Eenpersoonskamer

nee hoor kon best allemaal zo

het was allemaal super