Beoordelingen over Het Wapen van Elst 3-sterren

Dorpsstraat 28, 6661 EL Elst, Nederland

#4 van de 4 hotels in Elst

mooi hotel , heel gunstig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bediening was savonds op terras slecht op elkaar ingespeeld waardoor er veel fout ging.

vriendelijke begroeting door gastvrouw heerlijke kamer en goed ontbijt.

We waren hier voor een paar wandelingen in de omgeving en zijn blij dit hotel gevonden te hebben.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Het bed viel ons wat tegen (ietsje te zacht) MAAR dit is natuurlijk een erg persoonlijk gevoel.

De kamers waren niet te modern maar daarentegen werkelijk van zo goed als alles voorzien. Er was een ventilator, föhn, koelkast, stopcontacten met een USB-aansluiting. Dit verwacht je in eerste instantie niet maar het is een meer dan complete kamer. Daarnaast is er een prima parkeerplaats bij het hotel aanwezig.

Prettig verblijf,rustige omgeving ondanks ligging midden in het dorp.
    • Basic Tweepersoonskamer

De parkeerplaats ben ik niet zo over te spreken.Weinig plaats en de vakken best onduidelijk waardoor sommige mensen hun auto op hun manier neerzetten.Je moet soms best goed manoeuvreren om je auto weer er uit te rijden zonder "schade" te rijden bij de overige geparkeerde auto's. Niet goed aangegeven aan de voorkant dat en waar je je auto moet parkeren,aan de achterkant dus...…. En hoe je er dient te komen.Want de parkeerplaats ligt aan een 1-richtingsweg en je kunt dus maar 1 rijrichting volgen...….

Ik vond het ontbijt uitstekend en de service heel goed.Behulpzaam en attent personeel,snel geholpen. De kamer vond ik heel goed,lekker eenvoudig en qua prijs best goedkoop. Het personeel was/is bereid om alle vragen te beantwoorden en nam tijd voor je. Duidelijke communicatie.

Gezellig hotel, heel vriendelijk behulpzaam personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

De grond in de kamer was echt vuil. Niet prettig om op sokken of blote voeten te lopen.

De gezelligheid en dat we na t concert nog iets konden eten en drinken.

• Basic Tweepersoonskamer

Warm op de kamer zonder airco, bij raam open hoorde ik de vriezer vd keuken blazen (door de oordoppen heen). Maar prima voor 1 nachtje

Lekker eten aan terras

Leuke hotel op leuke locatie, zeker als je niet zo van hotelketens houdt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Warmte blijft erg hangen in de kamers, vrij veel omgevingsgeluid, kerkklok, terras. Maar op zich goed te doen, alleen minder geschikt voor lichte slapers.

Erg vriendelijke mensen, eten op terras was prima.

Gezellig terras.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kleine kamer en badkamer. De kamer was erg warm en deze kamer had geen airco. Raam kon open maar dan geluid van apparaten onder je raam.

Gezellig terras. Inrichting van de kamer. Prima gegeten. Niet bijzonder maar prima.

Buurmannen on tour

Dat ik er maar 1 nachtje verbleef

Het vriendelijke personeel dat deze ene avond/nacht/ochtend in dit keurige hotel, Ons gezelschap prima verzorgd heeft. Ook het ontbijtje was prima en ruim voldoende.

Ik wil zeker terug naar Elst-mooie stad,leuke sfeer

Eten in restaurant

Ontbijt heerlijk maar niet duidelijk dat er een mooi,licht en ruime zaal was met buffet ontbijt.Dus wij hebben moeten vragen. eten in restaurant was niet zo goed-het was erg druk en dat was mischiens de rede,maar het eten was overcooked and presentatie matig.!,Portie vis erg klein en uitgedroogd.

Wij vonden de prijs-kwaliteit-verhouding absoluut niet kloppen, veel te duur voor het aangebodene.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De ontbijtzaal is erg 'krap' ingedeeld. Door gebrek aan ruimte, stond alles heel dicht op elkaar . Gaf een rommelige indruk.

Het diner was erg lekker en het personeel ook heel erg aardig en betrokken.

Super leuk hotel, een echte aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer, dit was meer een box vanuit een mobilhome geplaatst op de kamer. Alles was netjes en ook aanwezig, maar helaas niet praktisch voor mensen met net een maatje meer. Maar doordat de rest alles voor 200% in orde was, hebben we dit klein obstakel er met plezier bijgenomen.

de vriendelijke ontvangst door de receptioniste en de super goede info over openbaar vervoer en op alles wat we ook maar vroegen had ze een oplossing of zocht er eentje. het jeugdig personeel van het restaurant en terras supervriendelijk. Heerlijk ontbijt en de kamer was ook heel mooi, alles was aanwezig. Het reserveren van een tafel op terras was ook een pluspunt. Openbaar vervoer op wandelafstand,met de trein op 7 min. in Arnhem centrum en Gerle Drome ook makkelijk te bereikbaar vanuit het hotel.

Prima hotel op een leuke lokatie.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Betreft een groot al wat ouder pand. Meerdere kamers zijn wat omslachtig te bereiken. Is niet erg handig met bagage.

Ruime kamer, mooie moderne badkamer

de service was optimaal en contact met personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ventilator in douche deed het niet naar behoren, dat was het enige min puntje, maar omdat we er maar 1 dag waren, doe je daar niet moeilijk over.

de service was optimaal en contact met personeel. vriendelijk en gastvrij mooie kamer met balkon.

Fijne uitvalsbasis voor Nijmegen en Arnhem.

Kamer was vrij klein.

Het was een goed ontbijt. In het restaurant valt lekker te eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie locatie om naar Arnhem of Nijmegen te gaan.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien de parkeerplek voor de fietsen. Was in een feestzaal in het gebouw. Moest door 2 deuren met dranger. Was dus ietwat moeizaam!

Ontbijt was meer dan uitstekend, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, goede keuken

Voldeed aan de verwachtingen en prijsstelling.
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer warm op de kamer wat zelfs de ventilator niet kon verhelpen. Klein douchehoekje met halve deurtjes en zeer gladde badkamertegels.

Onverwacht heerlijk compleet ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Waardeloos
    • Basic Tweepersoonskamer

1. begon al dat de kamerdeur niet geactiveerd was. 2. Slaapkamer van 4 x 3 meter waar een twee persoonsbed in stond en een bureau met stoel. Erg klein!!! 3. Badkamer van 2 bij 1 meter waar een wc, douche met deuren die niet geheel gesloten konden worden en waar een wastafel ingepropt was. Je kon je amper keren/afdrogen!!! 4. Was vies benauwd toen ik binnen kwam en heb gelijk het raam open gezet maar de rest van de avond werd het niet echt koel. 5. Hele grote, vieze, geelachtige vlek in de lampenkap! 6. De douchekop hing op half 6, de houder was lam waardoor ik mezelf naar een sportieve dag met de douchekop in de hand kon douchen.

Ontbijt was perfect dat was helaas het enige positieve!!!!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een plastic matras beschermer is (zeker bij zomers weer) niet handig. Badkamer net even te krap (met name zit comfort toilet)

Ontvangst, faciliteiten en kamer prima.

Hotel met vriendelijke mensen op goede plaats.
    • Basic Tweepersoonskamer

De standaard kamer was niet groot. De douche levensgevaarlijk klein. Wel knap hoe op de milimeter het sanitair zijn plaats had gevonden.

Mensen super vriendelijk en belangstellend. Ontbijt perfect, Locatie midden in het centrum heel mooi . Gezellig terras met levendig uitzicht. Lekkere gerechten op restaurantkaart.

Het was in een woord geweldig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Niks. Alleen maar positief over alles.

Een over heerlijk ontbijt. Veel keuze. Mooi kamers en zeer vriendeljjk personeel die hard werken. Mooie omgeving. Ook heerlijk om te dineren en niet duur.

Kamer niet zo groot, maar erg goede...
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Personeel niet allemaal even benaderbaar.

Kamer niet zo groot, maar erg goede faciliteiten/inventaris. Verder ruime keuze in ontbijt. Restaurant ook uitstekend.

Goed aankomst en vertrekpunt
    • Basic Tweepersoonskamer

Slaapkamer was erg warm. Was wel,wat klein maar in verhouding tot prijs goed.

Ontbijt was uitstekend. Bediening was ook goed. Gezellig restaurant en terras.

Het was een prima verblijf, we komen zekerweer terug
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Ik zou het niet weten zonder in zeuren te vervallen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, prima restaurant met goede kaart, gezellig terras midden in Elst en een ontbijt om voor terug te komen.

fijn ontspannen, gemoedelijk personeel. Voelden ons op onze plek.

zie boven

Ontbijt en eten is heerlijk. In de badkamer zit alleen de toilethouder op een nare plaats. Je stoot je arm er tegenaan. Waarschijnlijk kunt hem beter verwijderen.

Was er tevreden over.
    • Basic Tweepersoonskamer

Jammer dat we niet vroeg konden ontbijten en het lunchpakket de gehele nacht al klaar lag buiten de koeling.

Nog lekker op terras kunnen zitten en heerlijk geslapen.

De vriendelijkheid van het personeel, grote parkeerplaats en...
    • Basic Tweepersoonskamer

Het krakende bed (kamer 116 klein, maar fijn) bij zo'n overvloedig ontbijt miste ik de vers geperste sinaasappelsap😊en de décafe koffie😊

De vriendelijkheid van het personeel, grote parkeerplaats en grote ruimte voor de fietsen, grote tv, het overvloedige ontbijt zelfs gele vla en bruin/gele vla om maar iets te noemen (kan wel iets minder😁)

• Beoordeeld op: 26 april 2018

klein maar fijn! (had de basic kamer)
    • Basic Tweepersoonskamer

Er was elke paar minuten een soort geluidje te horen waarschijnlijk in de waterafvoer of iets dergelijks. Niet heel hard en uiteindelijk doorheen geslapen, maar daar zat iets niet helemaal lekker. (ik ben erg gevoelig voor geluid moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen)

Zeer compleet ontbijt!

Voor een "tussenstop" naar een volgend adres niet erg relaxed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Benauwde kamer met beperkte mogelijkheid tot frisse lucht. Kleine badkamer en weinig bewegingsvrijheid voor douchen Geen glazen op de wastafel en het toiletemmertje was niet geleegd. Bed erg krap met slecht matras.

Ontbijt was in alle opzichten prima! Zeer gevarieerd.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Top.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt is goed, kamer met balkon, schoon en keurig, 3e verdieping met lift bereikbaar. Onze e-bike hadden een mooi plekje, ook om op te laden. Arnhem en Nijmegen goed bereikbaar en heerlijk om te fietsen.Het terras zat elke avond vol heel gezellig.

Vriendelijkheid
    • Luxe Tweepersoonskamer

Gehorigheid van de sanitaire/ riolering. Keurige nieuwe kamers in een bestaand gebouw. Mogelijk is isolatie riolering nodig

Vriendelijkheid en ruime parkeerplaats

de kamer gaf een domper op ons verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamer was erg klein en niet om in te verblijven. douche , toilet en wastafel ruimte heel krap en na het douchen niet te gebruiken. 2 persoons binnenveringmatras niet prettig.

ontbijt goed voorzien personeel vriendelijk en behulpzaam goed diner.

Prima gezellig hotel
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

De moltons op het bed zijn plastic/nylon en dat slaapt verschrikkelijk en is erg zweterig. Het zou fijn zijn als er gewone koffie/thee kopjes op de kamer staan ipv plastic bekertjes.

Gratis parkeren, gezellig hotel, schone kamer en fijn dat je koffie kunt zetten op je kamer of een kopje thee! Keurig ontbijt met voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima verblijf op fijne locatie, zeker een aanrader.
    • Basic Tweepersoonskamer

Klapdeurtjes van douche sluiten niet aan waardoor hele badkamer nat kan worden.

Prijs/kwaliteit, soepele in- en uitcheck, kamer was gewoon erg netjes en schoon!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer

Dat er 2 1persoonsbedden stonden ipv 1 2persoonsbed (had aangegeven graag een 2persoonsbed te hebben;) )

Vriendelijk personeel, s avonds gezellig avondje beneden gehad. Erg goed verblijf gehad. 1 van de betere waar we geweest zijn.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Vriendelijk personeel van een leuk gezellig hotel / restaurant
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Het aantal trappen dat wij op en af moesten om bij de 2de etage achterin te komen. Wel lift aanwezig, maar konden daar alleen tot de eerste verdieping gebruik van maken vanwege de typische indeling van de etages (split level)

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima, genoeg keus zoals uit heerlijk brood / broodjes en beleg en wat lekkere zoetigheden. Kamer niet ruim, maar wel mooi en schoon. De ligging van het hotel ten opzichte van de straat en het centrum was ideaal.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

we hebben genoten !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 kamer (de grootste)had een koffie-apparaat en waterkoker de andere 2 niet .

een gezellig ingericht restaurant. beetje bruin café- achtig in een modern jasje. zowel ontbijt als het diner voortreffelijk meer als voldoende. personeel erg vriendelijk.

Goed hotel, vriendelijk personeel, uitstekend voor oa een zakelijk bezoek.
    • Basic Tweepersoonskamer

De verwarming op de kamer was uit, maar dit was een uitzondering en had niet mogen gebeuren volgens het hotel.

Vriendelijke ontvangst, upgrade naar comfort kamer met koffie en thee faciliteiten.

Schone kamer, gratis parkeren achter het hotel, leuke...
    • Basic Tweepersoonskamer

Beschermhoes in bed, op zich hygiënisch maar wel zweterig

Schone kamer, gratis parkeren achter het hotel, leuke gelegenheid aanwezig om te eten of om wat te drinken

• Basic Tweepersoonskamer

Mijn kamer lag boven de nachtingang / rokersplek en dat leverde geluidsoverlast op als ik het raam op een kier had staan.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel

Prima hotel in "centrum" Elst
    • Basic Tweepersoonskamer

Parkeerplaats achter het hotel had beter aangegeven kunnen zijn. Verder was alles prima.

We hadden een gewone kamer geboekt. We kregen een hele ruime kamer omdat het rustig was. Goede service en aardig personeel.

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met Bad

Gehorig (er was wel een feest gaande onder ons volgens mij, maar het was zaterdagavond dus dat is zeer ok!)

Kamwrs waren heerlijk, vriendin en ik konden ons even helemaal onttrekken van de drukte efc

boven verwachting
    • Basic Tweepersoonskamer

Beetje smalle gangen boven en krakende vloeren, kamers wel helemaal vernieuwd.

Upgrade kamer was top, parkeerschijf vanaf negen uur prima. Geluid viel mee, ondanks oordoppen op de baskamer?

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het was een slechte verblijf omdat ik erg onvriendelijk ben ontvangen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het personeel was onvriendelijk. De man achter de balie bleef opdringerig doen over waarom ik geen ontbijt erbij heb gekozen. En geïrriteerd zei hij: 'Nu heb je geen ontbijt gekozen, straks kies je nog een kamer zonder bed.' Het bed kraakte ook erg veel en is zeker aan vervanging toe. Ik kom hier nooit meer terug en ik raad het ook niemand aan.

De kamers waren schoon

Prettig verblijf en ook gastvrij en gezellig verblijven voor iemand alleen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Hoewel alles aanwezig was en ook schoon, was de kamer klein en de badkamer krap. Uiteraard moet dit wel tegen de schappelijke prijs worden bezien.

Zeer vriendelijk personeel, gezellige bar/restaurant met erg gemoedelijke sfeer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Gezellig hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer

Er was geen glas of beker aanwezig in de (bad)kamer.

Wij verbleven één nacht in dit hotel i.v.m. het concert van de Rolling Stones in GelreDome. Bij aankomst was er wat verwarring aangezien onze booking niet in het bookingssysteem van het hotel terecht was gekomen. Gelukkig waren er nog kamers beschikbaar en was e.e.a. toch nog snel geregeld en kregen we de sleutels van onze kamers. De eenpersoonskamer was prima en van vrijwel alle gemakken voorzien. Fijn bed. De sfeer in het hotel was gezellig mede door de aanwezigheid van de vele concertgangers. Het personeel is leuk en uitermate vriendelijk. We hebben ‘s avonds prima gedineerd in het restaurant van het hotel en ‘s morgens genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet met veel lekkers. Het hotel is goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid en beschikt over een groot terras.

Prima accommodatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lift was een beetje 'dodgy'.

Ik vond het prima. Heb echt waarde voor mijn geld gekregen. Heel lekkere bed EN veel licht in de kamer (komt niet zo vaak voor in hotel kamers).

• Basic Tweepersoonskamer

De kamers waren uitstekend, keurig verzorgd. Ontbijt was echt super goed verzorgd. Verse fruitsappen, heerlijke koffie en een heel uitgebreid buffet.

Erg aardig personeel!
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Het is een oud hotel dus vrij smalle nauwe gangen. Veel trappen om bij je kamer te komen. Er verblijven arbeidsmigranten in het hotel die tussen 5.30 / 6.30 uur hard praten van het parkeerterrein vertrekken.

Erg aardig personeel!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

• Basic Tweepersoonskamer

De badkamer is erg klein. Na t douchen was de hele badkamer nat.

Locatie was goed, we waren met een grote groep. Kleine kamers, maar prima voor een nacht. Uitstekend ontbijt.

Erg prettig, we gaan zeker nog een keer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was heeeeel klein!!!

Zeer vriendelijk personeel. Hartelijk ontvangen. Ontbijt goed. Lekkere bedden. Schoon. Hotel staat aan een leuke winkelstraat.

voldoende, alleen kamer veel tegen.
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamertemperatuur was tropisch, dit heeft de nachtrust verstoort. de tolietvoorziening in de badkamer was onlogisch ingedeeld. haalde mij open aan de closetrol wegens de krappe doucheruimte.

uitstekend bed, leuk dorp en de omgeving

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed geslapen maar mag het iets meer zijn voor die prijs?
    • Basic Tweepersoonskamer

Via een smalle trap omhoog, een kleintrappetje omloog, even doorlopen bereikten wij onze kamer. Een super klein hokje. De kast leek groter dan de douche met toilet. Je moest de douchedeur opzij duwen om fatsoenlijk gebruike te kunnen maken van het toilet. het geklettervan de keukengeluiden waren goed hoorbaar. In verhouding hebben we veel te veel betaald. Een Etap Budget kamer biedt meer ruimte.

Het restaurant. We hebben heerlijk op het terras in de winkelstraat gegeten en wehebben goed geslapen.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

het was goped
    • Basic Tweepersoonskamer

bij het dineer was er maar voor 5 personen 2 schaaltjes gebakken schijfjes die een beetje taai waren terwijl de avond daar voor voor iedere bestelling er een schaaltje was we hebben dat gemeld , maar geen reactie gekregen doe er Uw voordeel mee

het onbijt was prima de kamers waren prima de douch was prima de bediening was prima

voor 1 of 2 nachten redelijk hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer heel erg klein. Slaapkamer ook niet ruim. Koffie uit koffieapparaat zou cappuccino moeten zijn. Helaas lijkt het niet op de cappuccino die in Italië wordt gedronken . Misschien verkeerde bonen? En voor een fles water om mee te nemen naar de kamer wordt 4,50 euro gerekend??

ontbijt zeer uitgebreid. rustige kamer, goede bedden. prima parkeergelegenheid

hebben ons lekker laten verwennen
    • Basic Tweepersoonskamer

er is eigelijk niets wat tegenviel

het ontbijt was prima alles voldoende Personeel alleraardigst en behulpzaam Kamers groot en netjes Bedden prima Mooie locatie Gezellige bar en restaurant Kwamen met groep en kon geregeld worden dat diner in schalen op tafels gezet werd zodat iedereen kon pakken wat die lusten

Een gezellig, sfeervol hotel
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

De mevrouw achter de receptie is zo spontaan dat je je meteen welkom voelt. Het hotel ligt midden in een winkelstraat en daarom oogt het meteen heel gezellig.

Topper
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was iets aande kleine kant maar voldoende voor ons

Een prima hotel wat aan onze verwachtingen heeft voldaan. Een mooie kamer, zeer vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Het bed was ook zeer goed.

heerlijk hotel!
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Het geluid vanaf de straat was erg aanwezig. Er lagen wel oordopjes, maar dit was niet afdoende.

Zeer uitgebreid ontbijt en alles even lekker en vers! Ruime kamer en een zeer luxe badkamer met bubbelbad en douche. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een comfortkamer gereserveerd, maar kregen een luxe!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was niet groot, maar van alle gemakken voorzien. Voor 1 nacht was het prima. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker.

gezellig hotel, is ons prima bevallen
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamer was wel erg klein evenals de badkamer warm eten van de lunchkaart was niet echt lekker

het ontbijt was goed verzorgd, uitgebreid en lekker het terras was heel gezellig

Eenvoudige schone kamer met prima bedden.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geen koelkastje (/mini bar) op de kamer, geen koffie- theezet mogelijkheden. Drankjes uit het restaurant mee naar je kamer nemen was geen probleem.

Prima bedden, eenvoudige kamer, maar wel schoon en netjes, gevarieerd ontbijt.

Vriendelijk personeel, goed/gezellig terras en goed...
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was gelegen aan de achterzijde, boven de achteruitgang en de keuken, dus nogal rumoerig. Het was een tamelijk kleine kamer met een kleine badkamer. Kamers zijn erg gehorig.

Vriendelijk personeel, goed/gezellig terras en goed ontbijtbuffet.

Een geweldig leuk hotel met een heel persoonlijke ontvangst. We komen zeker nog eens terug.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer (standaard) was erg klein, maar alles is wel aanwezig. We hadden een kamer aan de voorzijde. Daardoor erg veel last van geluid van het terras beneden. Oordopjes lagen op de kamer, dus dit probleem zal bekend zijn.

De locatie is geweldig. Heel vriendelijke ontvangst. Ruime parkeer gelegenheid. Bijzonder authentiek hotel met een, relaxte, huiselijke sfeer. En een heerlijk, uitgebreid, ontbijt.

2 goede overnachtingen gehad...en goed voor wat ons doel was.
    • Basic Tweepersoonskamer

toilet/douche cabine....was overigens volkomen netjes, echter wat aan de kleine kant.

Goed ontbijt....uitstekende service... Ook 's avonds is er goed te eten.

Prettige verblijf voor kort verblijf.
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Het bed was voor ons wat aan de zachte kant.

Vriendelijke mensen, eenvoudig hotel met een uitstekend ontbijt. Voldoende parkeerruimte op eigen terrein. Ligging in de dorpsstraat met heerlijk buitenterras met winkels dichtbij. Prettige sfeer.

Een warme nacht in het dorp van de markten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer op de tweede etage erg warm. De badkamer klein en de lift niet meer van deze tijd. Beneden was het vrij oud en aan een opknapbeurt toe. Boven was de onderhoudstoestand uitstekend. Op het terras buiten voelden we ons niet op ons gemak, mensen bijna zij-aan-zij. Weinig privacy daar. Daarom hebben we binnen gegeten. Dat was prima.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De locatie en de parkeermogelijkheden prima.

Gezellige locatie, goed van eten en drinken . Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Als ik meer had betaald had ik beter, en grotere kamer gehad. Kleine badkamer /wc. kleine slaapkamer.

HET FIJNE WAS VRIENDELIJK WOORD VAN GASTVROUW EN HAAR PERSONEEL. ontbijt WAS PRIMA, de ligging ook perfect. De kamer die wij hadden geboekt was de kleinste en goedkoopste, dit in het vervolg niet meer. Hebben andere kamer gezien , was waar voor je geld. Maar je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

uitstekend, zo lief ontvangen
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamer was perfect voor 1 avond en het ontbijt heerlijk. Het personeel is zo aardig. echt geweldig. Als wij in de buurt zijn gaan we zeker opnieuw naar Wapen van Elst.

Elst ligt heel handig voor een fietsvakantie,in de Betuwe.
    • Basic Tweepersoonskamer

Elst ligt heel handig voor een fietsvakantie,in de Betuwe.tussen Arnhem en Nijmegen en op weg van Brabant naar de Veluwe of Achterhoek om eens wat te noemen.Heel vriendelijk personeel/eigenares.Ik kreeg een upgrade naar een heel ruime,mooie 2 persoons kamer(voor mij alleen).De fiets kon veilig worden gestald in de zaal bij het hotel.Heb heerlijk gedineerd,het ontbijtbuffet was royaal en van alles voorzien.Ik ben hier al eens eerder geweest,was toen ook al zeer tevreden en ik zal hier vast nog wel weer eens terugkomen .

Prima voor 1 nacht
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was heel klein. Maar voor 1 nacht acceptabel. Badkamer wel erg krab. Toilet moest heel lang vullen dus lang geluid.

Ligging ontbijt en vriendelijkheidbadk

Fietsen rond Elst (Gld.)
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Druk verkeer in de straat voor het hotel. De terras geluiden dringen goed hoorbaar door in de kamers.

Centraal gelegen in Elst. Direct buiten Elst meteen in landelijk gebied met mogelijkheden voor mooie fietstochten. De Waal en Rijn zijn vlakbij.

Matig. Zie review en foto's van Angele de Roos. (partner)
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer erg klein. Voldeed totaal niet aan de omschrijving van Booking.com. Ontbijt was matig, geen fruitsalade en oud brood

Locatie is prima, middenin Elst

Prima verblijf, op de deuren en het bed na
    • Basic Tweepersoonskamer

Het dicht slaan van de hotelkamerdeuren was bijzonder hinderlijk vooral s'nachts. Mijn man heeft prima geslapen voor mij was het matras te slap. Heb last van mijn rug.

Het eten was super, alles was zeer smakelijk

Prima hotel in een mooie omgeving
    • Ruime Tweepersoonskamer met Douche

Tja , als ik dan toch een minpuntje mag delen: aantal traptreden naar onze kamer door smalle gangen ,Tis te doen maar niet prettig

ontbijt prima , kamer niet al te groot maaar compleet ,zoals in de omscrijving

Hotel erg tevreden over behalve kamer niet
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was wel heel klein, te klein. Vond de badkamer zelfs een beetje gevaarlijk. Bed was ook niet top..kraken bij omdraaien dat hadden de buren ook en matras te zacht.

Zeer vriendelijk personeel, eten en ontbijt was heel goed. Gezellig terras en binnen ook gezellig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Het Wapen van Elst