Beoordelingen over Bij Hen op Ameland 3-sterren

Westerlaan 9, 9161 AN Hollum, Nederland

#19 van de 67 hotels in Hollum

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Geweldige tijd gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader !
    • Kleine Tweepersoonskamer

er hingen veel spinneraggen en stofwebben . Dit was in het hele hotel en restaurant het geval.

Gezellig ontvangst, heerlijk eten, geweldige leuke kleine kamer waar alle gemakken in aanwezig waren.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Redelijk geprijsd slaapverblijf op een leuke locatie in een oud dorp. Prima voor een enkele nacht.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat donkere kamer met weinig handige ventilatiemogelijkheden ( inbraakgevoelig) en vrij klein. Gehorig. Zelf geen fan van regendouche als er geen handdouche bij zit. Die mis je. Verder in 3 hoeken aan plafond spinnen. Onveilig bedlampje.

Nette prijs-kwaliteitverhouding. Goed ontbijt, maar niet echt goedkoop

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De sfeer van het dorp en de ligging van Bij Hen, en zeer...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wel erg kleine kamers, vooral de kleine slaapkamer. Op de site zie je niet goed hoe klein de kamers echt zijn. Uiteindelijk zijn er onder het bed lades voor de kleding en de badkamer is ruim in verhouding tot de slaapkamer.

De sfeer van het dorp en de ligging van Bij Hen, en zeer vriendelijk personeel, en een prima keuken met lekkere Kipgerechten.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Vriendelijke ontvangst.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat we een beetje vreemd vonden was dat na de eerste nacht de dekbedden wel rechtgetrokken waren maar de badkamer niet schoongemaakt was. Ook was men de eerste dag van ons verblijf bij het ontbijt wat slordig, te weinig borden, kopjes en bestek en een hoop vuile vaat op tafel. De tweede dag was een ander personeelslid verantwoordelijk voor het ontbijt en toen was alles uitstekend verzorgd; schone gedekte tafels, voldoende warme(!) eitjes en vers sinaasappelsap :)

Vriendelijke ontvangst. De kamer was vrij klein maar voor een paar nachtjes prima.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Verder een prima verblijf gehad. de tegenpunten had te maken met dat de website en boek voor op
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor mij de bedden, kussen. bij aankomst rook de kamer en badkamer sterk naar gloor. Schoonmaak kon beter, dingen vergeten. Veiligheid was nog niet op orde. de vluchtroute was nog niet opgehangen, geen telefoonnummers voor nood b v arts tandarts.

Vriendelijk personeel . Goed ontbijt. leuke lokatie.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Hadden de standaard kamer geboekt met 2 personen inclusief...
    • Classic Tweepersoonskamer

Hadden de standaard kamer geboekt met 2 personen inclusief hond. Kamer en badkamer zagen er netjes, schoon en modern uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heerlijk ontspannen sfeertje en super gastvrij!

Bij hen is een gezellig, knus hotel, heerlijk als uitvalsbasis voor een weekendje Ameland. Vrolijk en vriendelijk personeel, bedden lagen heerlijk. Ook voor een lekkere lunch kun je hier uitstekend terecht.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

prima locatie

douchekop. Je kan beter een in hoogte verstelbare douchekop monteren dan zo'n groot ding op vast hoogte.

Goede bedden. Gastvrije ontvangst. Schone kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De locatie was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Te kleine kamer, te warm en benauwd. Klein raam, zonder hor, daardoor veel last van muggen. Harde bedden en kussens, daardoor niet goed geslapen.

De locatie was goed. Badkamer was mooi! Personeel aardig.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Tegenvallende kamer in moo Hollum.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer viel tegen wat betreft inrichting. Nogal kaal. Er was een bedlamp kapot, de deurkruk van de buitendeur was los, een klerenhanger was stuk. Deze kleine klachten werden evenwel snel opgepakt en hersteld. Kamer heeft slechts een klein hoog raam en een deur naar de steeg. Dus meer een "cel", geen terras en geen balkon.

Het ontbijt was niet inbegrepen in de prijs, maar was verder wel oké.

Kleinschalig en gastvrij
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het concept van de kip gerechten 'bij hen' is orgineel, maar voor ons als vegetarische eters een wat beperkte menu keuze. Advies: zet er nog een vegetarisch gerecht 'van de week' bij.

Vriendelijke en prettige ontvangst. Leuk informeel maar correct contact met personeel. Kleinschalig, goed ontbijt. We hadden de 'kleine kamer' gereserveerd en die is ook echt krap, maar prima badkamer en goed geslapen!

Mooie locatie, maar te kleine kamer voor dat geld
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer te benauwd. Zelfs met raam open. Bedruimt te klein waardoor ik om het bed moest langs de muur.

Ontbijt is prima. Badkamer was ook ruim voldoende. Gezellige locatie en vriendelijk personeel

Prima accommodatie met vriendelijke personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Schoonmaken had iets better gekund (vegen of stofzuigen en aanvoelen van bijv shampoo) Binnenplaats is toegankelijk voor een andere kamer. Zeker met het warme weer wordt dit af en toe rumoerig maar dat is begrijpelijk

Mooie accommodatie en daarnaast ook een prima uitrusting van de kamers. Makkelijke in- en uitcheckprocedures.

Prima uitgeruste badkamer, wel meer aandacht voor schoonmaak...

Geen horren daardoor veel hinder van muggen. Of alles dicht laten maar daardoor veel te benauwd. Op zich veel keuze bij ontbijtbuffet maar vindt de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal kloppen. Miste de zuivel bij het ontbijt. En de tweede dag het fruit.

Prima uitgeruste badkamer, wel meer aandacht voor schoonmaak in de randen en achter de radiator. Kamer is ruim genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was erg warm. Ook snachts was het niet uit te houden.

De locatie is 5 minuten fietsen van de vuurtoren en het mooiste stukje strand. Aangekomen op het strand is het strandpaviljoen sunset, die uitermate fijn is. Supermarkt ook 5 minuten lopen vanaf accomodatie.

O.K. voor 1 nacht maar niet langer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De Suite Mini is echt wel heel erg mini. De kamer is eigenlijk maar geschikt voor een eenpersoonsbed, maar er staat tweepersoonsbed. Bij openmaken van de kamerdeur botst deze tegen het bed. Ook de deur van de badkamer kan slechts 40 graden open. Er is slechts 40cm aan de ene kant, en slechts 60cm aan de andere kant van het tweepersoonsbed. Met een valies moet je er niet toekomen. Niet voor mensen met claustrofobie.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker met plaatselijke producten. Mooie en ruime badkamer.

Heerlijk rustige locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

De wc en randjes bij de douche waren niet helemaal schoon. De badkamerdeur sloot niet goed en maakte daardoor behoorlijk lawaai.

Heerlijk rustige locatie Knusse kamer, precies groot genoeg voor twee personen Moderne fijne badkamer

Voor het geld dat we voor de kamer hebben betaald was het een middelmatig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De kamer was niet schoon, er lag nog een fles spa onder het bed, plafond zat onder de doorgeslagen muggen. Geen ventilatie op de kamer en ventileren kon niet omdat er geen hor aanwezig was. Vandaar ook de muggen. De deur op de gang kraakte zo enorm dat normaal uitslapen geen optie was vanwege de deur die elke keer open ging.

De gastvrijheid van het personeel

Schone kamer op prachtige locatie.

Konden nog geen goede kop koffie drinken in het hotel. Bedden waren wat zacht en we ontvingen alleen zwartwit tv.

De ligging. Ameland is een prachtig eiland. De kamer was schoon. We vroegen om een extra hoofdkussen en die lagen keurig op ons bed.

Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer

Enigszins beperkte keuze bij ontbijt.

Zeer klantvriendelijke ontvangst en bejegening. Je bent er welkom. Hotel sinds korte termijn in handen van nieuwe eigenaar.

Prima hotel voor een eenvoudige overnachting als je veel buiten bent. Verwacht geen luxe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Blijkbaar hadden wij de "mini-kamer" geboekt. Deze was ook écht mini. De deuren konden niet eens volledig open. De badkamer daarentegen was prima en niet zo klein als de kamer. Het ontbijt (á €11,50) was vrij summier. Bij de supermarkt op 500m kun je voor dat geld een beter ontbijtje regelen.

Het hotel ligt op een heerlijke rustige plek in een leuk dorpje. Met het OV (bus) ben je er vanaf de boot in 10 minuten. In het dorpje zijn genoeg faciliteiten aanwezig (supermarkt, restaurant, fietsverhuur en meer).

Goede ligging tov voorzieningen zoals bv de bus,...
    • Classic Tweepersoonskamer

Het missen van een waterkoker op de kamer. De tweede avond was er geen medewerker meer en dan kun je niet nog even wat thee of koffie krijgen. De eerste avond was er wel iemand.

Goede ligging tov voorzieningen zoals bv de bus, dorpscentrum en strand.

Wij zijn hier vaker geweest. maar als totaal, gaan we dit niet meer doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Het ontbijt. Ze hebben een super koffie apparaat, maar dan krijg je koffie, uit zo'n tap kan. Eitje was koud. Had heel lang in het koude water gelegen. Afbak broodjes. De vorige uitbater, gaf ons een totaal goede beleving van dinner/slapen/ontbijt. Wat over blijft is het slapen. Dus we gaan op zoek naar een nieuwe goede, leuke totale beleving voor 1 nacht op ameland

De kamer. met een heerlijk 2 persoons-bubbelbad. Super.

Klein en zeer knus hotel met eigen (kipspecialiteiten)...

Ik kan geen nadelen vinden

Klein en zeer knus hotel met eigen (kipspecialiteiten) restaurant in het mooiste dorp van Ameland. Zeer vriendelijk personeel die altijd klaarstaan voor advies en hulp. Kregen de kamer met groot luxe bubbelbad. Ruim ontbijt met brood, ei en vers beleg. Op 1 km loop je naar wel 3 strandopgangen en de vuurtoren, en op 200 meter is een werkende windmolen waar mosterd en meel gemalen wordt. Ik heb dit hotel gevonden omdat bovenaan stonden in Booking.com, en begrijp nu wel waarom. Zij verdienen dit zeker.

Onze eerste kennismaking met Ameland is mede super geweest door ons verblijf bij Hen op Ameland
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

We zijn zeer gastvrij ontvangen bij Hen op Ameland. De kamer was ruim en schoon. We hadden gekozen voor de comfortkamer met een fantastisch heerlijk ruim bad erin voor 2 personen.. Ontbijt later bijgeboekt. Dat was mij vooraf niet helemaal duidelijk. Er werd prima rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet. Erg fijn. 2x hebben we genoten van een heerlijk diner in het restaurant. Reuze vriendelijke kok trouwens!

Fijne dagen gehad!

Niets specifieks.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was heerlijk en de kamer precies zoals we verwacht hadden: klein, maar fijn.

Prima verblijf in een gastvrij hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik vond de kamer soberder dan ik had verwacht op basis van de foto’s.

Dat we de hond mee konden nemen en de gastvriendelijkheid; het koelkastje op de kamer werkte niet, maar gelukkig mochten we ons eten en drinken in de koelkast van het restaurant bewaren!

Prima locatie, gezellig hotel met strandkamer!
    • Classic Tweepersoonskamer

De douchekop is vast, persoonlijk zou ernaast een handdouche prettig zijn.

Prima locatie, gezellig hotel met strandkamer! En andere thema’s. Vriendelijk personeel. Prima bed. Schone kamer. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Aanrader voor bezoekers van Ameland!
    • Kleine Tweepersoonskamer

- Kamers zijn wat gehorig. - Na elke schoonmaakbeurt lagen er bruinige stofjes/blaadjes op het dekbed.

- Prima locatie in het centrum van Hollum, op loopafstand van strand, Wad, duinen, bos en vuurtoren. Zeker een aanrader! - Gezellige kleine kamer in een mooi authentiek gebouw, met comfortabel bed en tv. - Mooie en schone privé-badkamer.

Locatie en vormgeving restaurant en hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was erg gehorig; hoesten, pratende buren en het toilet van kamers ernaast was veel te goed te horen.

Locatie en vormgeving restaurant en hotel.

Super vriendelijke mensen, héérlijk ontbeten en gegeten!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer en de fietsen nergens kwijt die waren tegen de grond gesmakt door de straffe wind.

Super vriendelijke mensen, héérlijk ontbeten en gegeten! Kleine knusse kamer en een goed bed! Van de verwarming heb ik verteld en het dekbed! Voor de rest echt genoten ondanks de barre kou maar dat was ook wel gaaf!

Heerlijk!
    • Classic Tweepersoonskamer

Ruime kamers, hond welkom, uitstekende bedden, heerlijk ontbijt! Gezellig en trendy. Prachtig gelegen, in het prachtige dorpje Hollum en zee op loopafstand. Vlakbij het paardenmonument. Vriendelijk en gastvrij personeel. Gezellig restaurant, heerlijk gegeten.

Goed en mooi hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Half februari 2018 is hotel 1761 nog niet klaar met de "winterslaap". Systemen deden het nog niet goed, ontbijt pas na 09.00u

De kamer was schoon en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima verblijf op fijne locatie

Het bed bestond uit 2 matrassen van ongelijke hoogte. Dat sliep niet zo lekker. En de badkamer is vrij gehorig.

Middenin Hollum en dus vlakbij de bakker en cafés. Je fietst ook snel naar de vuurtoren en het strand.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Dat er niemand is als je aankomt en dat je moet bellen om te...

Het ontbijt. De eerste dag staat er een glasje jus. Daarna niet meer gezien. De laatste dag was het ontbijt gewoon nog niet gereed om 9 uur. De dame was gewoon te laat begonnen. We kennen het hotel en hoe het gerund werd bij de vorige eigenaar, dit is gewoon iets minder.

Dat er niemand is als je aankomt en dat je moet bellen om te melden dat je wilt inchecken. Ze weten dat er mensen komen. In mijn beleving hoort er dan iemand aanwezig te zijn.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

De kamer had 3 ramen, 1 met uitzicht op een schutting, 1 met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De kamer had 3 ramen, 1 met uitzicht op een schutting, 1 met uitzicht op de brandtrap, 1 met uitzicht op een buitendeur van een andere kamer. Kortom nul uitzicht.

Heerlijk ontspannen. Gastvrij en mooie lokale producten..
    • Classic Tweepersoonskamer

Wellicht een dubbele deur. Overlast vanuit de hotelgang was er soms. Ook het stromend water gaf een onnatuurlijk geluid..

Producten prima! Personeel goed op elkaar ingespeeld! Vriendelijk en gastvrij..

Schoon, netjes, goede service, vriendelijk, goed verzorgd ontbijt en lekker gedineerd. Aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

1) het weer (-: 2) gehorig 3) dat wij als gast geen info kregen mbt risico vandalisme jaarwisseling. Plantenbakken en andere losse obstakels van de accommodatie waren voortijdig verwijderd; onze fietsen stonden daar ook. Gelukkig geen schade!

De locatie. Mooi, leuk dorp; alles redelijk dichtbij.

Prima, voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamerdeur in "butendieks"moet gesmeerd worden, maakt heel veel lawaai in de nacht.

het ontbijt op zondag met op speciaal verzoek 2 zacht gekookte eitjes ( de "standaard eitjes" waren kei hard. De vers geperste sinaasappels waren van topklasse. we mochten onze fietsen binnen in het hotel stallen.

Fijne kamer, heerlijk ontbijt en nu nog het personeel optimaliseren.

Bediening niet echt op horeca ingesteld. Tijdens het ontbijt de tafel naast je al gaan schoonmaken met een spuitbus schoonmaakmiddel. Ongeïnteresseerd achter de bar hangen met de handen onder het kin en kauwgum kauwend...

Prima kamer met een fijne badkamer. Ontbijt was uitstekend. Eigenaar erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Erg prettige gemoedelijke sfeer, goede kwaliteit. We komen graag nog een keer terug

Kamer wel wat gehorig mn. in badkamer

Ontbijt 10 met griffel, diner top. De gemoedelijke sfeer en de uitstekende gastvrouw en kok, erg vriendelijk. ligging top

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Zeer prettige sfeer, goed eten, toppie!
    • Classic Tweepersoonskamer

Bijzonder aardig personeel, we hadden onze sleutels op de kamer laten liggen. Deze zijn binnen een half uur alsnog door het personeel persoonlijk aan ons nagebracht!

Fijn hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel. Wij sliepen in de kleine kamer, leuk ingericht met oog voor detail. Klein maar fijn! Badkamer was prima! Alles fris en schoon! Lekker ontbijt. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk genoten
    • Kleine Tweepersoonskamer

De 2 persoonskamer: t Dunpanke, is echt te klein voor twee personen, de badkamer is daarentegen wel ruim.

Hartelijk personeel en prima eten/ ontbijt. Heel ontspannen sfeer, mooi ingericht met beeldmateriaal op de kamers. Bed heerlijk zacht.

Schoon en rustig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer klein en warm. Met raam open, de geur van de keuken naar binnen. Wel koelkast aanwezig, maar niet werkzaam.

Schoon en rustig. Toilet en badkamer goed. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed.

Wisselvallig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Organisatie kon soms wat beter ( bv fruitsap bij ontbijt was op , geen mogelijkheid meer iets te drinken in de avond 21.30u gezien weinig cliënteel vermoedelijk ) Lichte geluids- en geurhinder.

Goede prijs-kwaliteit verhouding! Lekker diner mogelijk, gezellig ingericht... Ontbijt ook lekker Proper Goede parking

goede uitvalbasis voor fietsen en wandelen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Meer ophanghaken in de kamer en badkamer aanbrengen. Weinig opbergmogelijkheden oa voor schoenen. Sombere verlichting aan het plafond. Mogelijkheid om je fiets in een overdekte, afgesloten, stalling te plaatsen. Nu kon dat alleen in de gang onder de trap plaats vinden. In drukke tijden is dat geen optie.

ontbijt was prima in orde

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heel ontspannen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Duidelijkheid over het ontbijt, er was niemand die je vertelde dat je het gewoon mocht pakken of waar ik kon melden dat ik er was.

De kamer was super, de bedden lagen heerlijk, het bubbelbad was op en top luxe. Lekker ontbijt in de ochtend en ook voor het Diner zit je helemaal goed. Afstand naar het strand is maar een kwartiertje lopen!

Goed verblijf voor een paar nachtten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden de kleine kamer geboekt,maar deze was echt heel klein,dat viel een beetje tegen.

Met mijn dochter 2 nachtten in dit hotel geweest,goed bevallen,rustige locatie.Ontbijt was prima,ik heb alleen de sinaasappelsap gemist. Mooie en grote badkamer en prima douche.

Een prima verblijf voor korte duur
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt is zeer, zeer matig. Met name drinken; koffie/thee uit een kan, geen sap of melk. Brood was rond 10:00 al bijna op en werd niet aangevuld. Prijs/kwaliteitverhouding erg uit balans.

Het bed sliep heerlijk, erg comfortabel. Badkamer erg ruim, toegang tot klein terras vanuit de kamer was ook prettig.

We hebben een gelijke week gehad. Voelden ons thuis. Het hotel is leuk en gezellig op een leuke loca
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen. 11.50 per persoon en het aanbod was summier. Jus d' Orange stond afgelast klaar en weinig keuze in beleg. Zoet we voldoende aanwezig. Je moest wel vragen of iets aangevuld kon worden. Was dan geen probleem.

De kamer was aan de krappe kant maar wel modern en netjes ingericht. Warm omdat we een dakkamer hadden.

Prima kamers, heerlijk ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

We hadden ingecheckt en een uurtje daarna kwam er iemand een boekje brengen, maar die klopte aan en draaide onmiddellijk de deur van slot en deed deze open. Vond ik niet prettig, schuif dat het boekje onder de deur door.....

Prima kamers, heerlijk ontbijt. Fijn dat er een mini-bar was op de kamer.

Leuk hotel maar door problemen met afrekenen blijft er een nare nasmaak over.

Een zwaar teleurgestelde gast als resultaat! Rekenen is blijkbaar toch een apart vak dat niet voor alle medewerkers binnen dit hotel is aangeleerd. Prijzen op menu's zijn anders dan op de rekening. Opletten dus! Daarnaast is klantvriendelijkheid ietwat apart. Bij aankomst wordt je hartelijk welkom geheten door de eigenaresse die je met trots alles vertelt over het hotel en die het fijn vindt dat je alles via Booking hebt geregeld. Bij vertrek worden de afspraken die met Booking gemaakt zijn niet nagekomen en krijg je de opmerking dat zij een fout hebben gemaakt bij de aanbieding. Geen melding over vervelend en u krijgt het verschil terug......

Kamer was erg mooi ingericht en alles was schoon. Gelukkig kregen wij een grote kamer toebedeeld omdat anders de koffers op de gang moesten staan. Geen kastruimte.

Ontbijt was goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

bij aankomst was boeking niet volledig genoteerd (zonder ontbijt ipv met ontbijt) geen kleine ijskast deur van gang naar kamer en kamer naar toilet konden maar half open, want bed stond in de weg. als afzuiging keuken aanstond kon kantelraam niet open, lawaai en keukenluchten personeel, vooral in het weekend had alleen aandacht voor elkaar. Ze hebben 2 kleine kamers echter 2de kleine kamer die te zien is op foto's op de site is wat ruimer zodat daar wel de deuren geheel open kunnen en er ruimte is voor een ijskastje. zo een kamer verwacht je dan ook en niet nog kleiner waar deuren niet geheel open kunnen. bij vertrek werden normale prijzen berekend ipv aanbiedingsprijs en zelfs de correctie is tot nu toe niet correct.

Ontbijt was goed ligging hotel is rustig bed redelijk

Super verblijf voor een mooie prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het babybedje, het matras was kleiner dan het bedje. Nadat we dit opgevuld hadden met handoeken was het prima.

Lruke sfeer, vriendlijk personeel, goed ontbijt en lunchen of dineren was ook uitstekend.

Prima verblijf in schone kamers
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel was niet geïnteresseerd en was heel erg met elkaar bezig en had weinig oog voor se gasten. Kamers waren er warm.

Kamers waren schoon en goede locatie

Beetje gehorig

Avondeten was heerlijk Prettig dat het (bij onze kamer) mogelijk was om via een achterdeur naar binnen te gaan zodat je niet eerst het hele hotel door moest.

Prima, maar prijs-kwaiteit verhouding is het toch aan de dure kant vanwege slechte nachtrust.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Ik had de eerste kamer direct naast de toegangsdeur naar het hotel waar alle gasten en personeel door moesten, en deze deur maakte erg veel lawaai bij het open gaan. Dus tot diep in de nacht en vanaf 's ochtendsvroeg voor aanvang van het ontbijt werd ik steeds wakker van het lawaai van de opengaande en sluitende deur. De 1-persoons bedden waren erg smal.

Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel die mij en mijn medereizigers (die niet in het hotel zouden overnachten) meteen een kopje koffie en thee aanboden.

Vriendelijk personeel, hippe sfeer, lekker ontbijt, jacuzzi...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Geen badmat, en geen handdoeken.

Vriendelijk personeel, hippe sfeer, lekker ontbijt, jacuzzi op de kamer, lekker bed en we mochten eerder op de kamer ivm onze kleine meid en haar middag slaapje.

We hebben heerlijke dagen gehad
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was warm en klein,er was geen tafeltje met stoeltjes aanwezig om even aan te zitten

In het restaurant heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk.

goed ontbijt, bubbelbad, personeel heel behulpzaam en aardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

kamer aan de kleine kant en beetje benauwd , schoonmaak tijdens verblijf hoog nodige, gehorig als gasten 's nachts terugkwamen

goed ontbijt, bubbelbad, personeel heel behulpzaam en aardig

lekkere week gehad

Ontbijt is het begin van de dag, dus verwacht je een hartelijke ontvangst en een korte uitleg. Niets van dat al, op de vraag is de jus op kwam het antwoord ja. 5 minuten voor het verstrijken van de ontbijttijd werd er al opgeruimd. Jammer, want de rest was dik in orde.

Kamers prima. Eten goed. Personeel vriendelijk

Redelijke prijs / kwaliteit verhouding.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geluid van boiler onder onze kamer "aan 't Stran", badkamer en vloer niet "echt" schoon.

De locatie in Hollum, de extra deur op de kamer naar buiten (huisdiervriendelijk)

Weekend weg
    • Kleine Tweepersoonskamer

De aankleding van het restaurant en terras. De badkamer was ruim en netjes ingericht. En de muren en deur van alle kamers hadden een eigen thema en naam ipv nummer.

Knus en gezellig

Matras niet top Kussen slecht

Ontbijt goed. Bediening vriendelijk Badkamer een min puntje dat je geen handdoeken kunt ophangen. Bubbelbad super Mooi en gezellig terras

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Een leuk verblijf met gemoedelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was klein,maar dat wisten we. Om 22.00 uur is er geen gelegenheid meer om een drankje te nuttigen.

De gemoedelijkheid van het personeel. Mooi terras om te zitten.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Sympathiek hotel, maar wel enkele verbeterpunten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Minibar/koelkast vol aangebroken producten van vorige gasten. Zand/modderspetters in de jacuzzi. Één setje badproducten voor 2 personen voor 3 nachten.

Vriendelijk personeel. Sympathiek hotelletje.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Viel tegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontvangst was niet echt hartelijk, geen uitleg over ontbijt tijden of WiFi. WiFi signaal was overigens traag en lag er na 2 dagen helemaal uit. Kamers zijn erg warm/benauwd. Bij het openen van de deur raak je al het bed. Veel geluiden van de gang ' s nachts maar ook van de schoonmaak. Geen niet storen bordje, dus werden iedere keer gewekt. Ontbijt is in buffet vorm, broodjes zijn vers maar koffie uit een thermoskan vind ik niet oké voor een hotel/restaurant. Jammer! Er is zoveel meer van te maken.

Relaxed, maar de puntjes op de ï kunnen beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Ontbijten kan pas vanaf 8.30u. Het hotel heeft hier een gemiste kans laten liggen. De meeste beachvolleyballers moeten tussen 8.45/9.00u op het strand zijn. Als het ontbijt eerder had gekund, hadden hier zeker meer mensen voor gekozen. De fietsen waren niet vooraf geregeld. Uiteindelijk waren de gewone fietsen op en kregen we een mountainbike. Niet dat het veel was maar toch een beetje jammer da t we de extra kosten zelf moesten betalen. Het hotel is heel gehorig en de wifi kan ook beter.

Mooie kamer in het centrum van Hollum. Vooral het bubbelbad op de badkamer is een waardevolle toevoeging. De bedden zijn prima en slapen heerlijk!

Ameland bootwateren feest. die dag . wij traden op als nieuwendammer shanty koor.

voor dit type hotel ... geen tegenvallende dingen.

ontbijt was goed . de inbouw van de badkamer/douche..in geheel polyester af gewerkt. dus ..geen kieren ...naden.. net zo als bestel auto's van vlees levering..... bedrijven....( Hygiëne) geweldig

Gastvrij, vriendelijk en kindvriendelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Heerlijk een weekend weg met mijn dochter van 3. Echt geweldig om te zien hoe ze met haar omgingen, vriendelijk, open en enorm gastvrij, een echte aanrader!!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Knus en schoon hotel. Prima voor een kort verblijf op Ameland.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het slaapkussen was veelste hard. Tip voor de volgende keer: toch maar een iets grotere koffer mee zodat je eigen kussen mee kan.

Keurige kamer, prima voor een kort verblijf. Badkamer was verrassend ruim en het ontbijt uitstekend. Ontbijt op dag 1 waren de eitjes na t ontbijt klaar maar op dag 2 was er heerlijk suikerbrood erbij.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Matig verblijf gaan we niet meer doen

De kamers zijn te klein we hadden er een bij van 3 bij 3 meter met de deren naar dinnen draaiend dijde klem tegen het bed geen kast om je kleding weg te hangen krap dus voor twee nachten lang zat en met een dakvenster van 60 x80 cm boven je hoofd niet aangenaam

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

heerlijk, relaxed. Zonder zorgen.

Had misschien extra jus d'orange bij het ontbijt gekund.

mooie ruime kamers, brandschoon. Goeie sanitaire voorzieningen, ruime douche. Standaard maar lekker ontbijt.

Prettig hotel, zeker als je niet veel op je kamer bent en hem gebruikt om te slapen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het enige minpuntje is dat de kamers enigszins gehorig waren (we konden de buurman horen snurken 's nachts)

Het was een zeer nette en schone kamer (een van de schoonste kamers die wij ooit gehad hebben). Het was een redelijk kleine kamer, maargoed, dat was voor ons niet erg en was ook duidelijk op de foto's te zien. Het bed was hard genoeg, de dekens waren dik en comfortabel. Verder was de douche schoon en de regendouche erg prettig.