Beoordelingen over Het Hart van Weesp 3-sterren

#5 van de 6 hotels in Weesp

Gebaseerd op 1936 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Cosy Kamer

Veel stof in de kamer en vieze plekken/plakringen op de tafels. De vloer in badkamer niet schoon. De bedden en kussens zijn niet comfortabel

Het personeel is heel aardig, Weesp is een gezellig dorp. Het hotel ligt op een prachtige locatie met aan de voorkant water en soms bootjes. Het station is erg dichtbij, vanaf Weesp slechts 4 haltes in de sprinter naar Amsterdam centraal.

Prima locatie!
    • Cosy Kamer

Het was slecht - zeer zacht - we rolden naar elkaar toe

De locatie is top - vlakbij het kleine centrum van Weesp en aan het water. Het ontbijt is zeer goed verzorgd.

Verrassend slecht verblijf bij onze zuiderburen , nooit meegemaakt in Nederland !
    • Cosy Kamer

Het personeel is helemaal niet vriendelijk en we voelde ons zeker niet welkom . Geen uitleg over het hotel en evtw uren van bet ontbijt “ niks “ . Om 7u30 werden we wakker gemaakt door een drilboor en hamerslagen , wanneer ik de dame aan de receptie daar over aansprak (op een vriendelijke manier en om dit gewoon even te melden ) werd ik afgesnauwd dat ik dat niet tegen haar moest zeggen . 🤔🤔ik voeg haar tegen wie dan wel en ze zei tegen de werkmannen 🧐🤔🤔. Ik zei haar dat ik de kamer van haar gehuurd had en niet van het werkvolk maar dan werd ze helemaal onvriendelijk . Wij gaan dus niet meer terug . Ze keek ons zelfs niet aan wanneer we tegen haar praten . Nog nooit meegemaakt dat personeel zo onvriendelijk is . Zeker niet in Nederland . HEEL SPIJTIG . We zijn ontdaan weg gegaan . .!!!

Gemakkelijke verbinding naar het centrum van Amsterdam , gezellig klein dorp . Het ontbijt was goed . De kamers waren netjes .

Goed hotel dat met een vriendelijk woord van het personeel perfect zou kunnen zijn.
    • Cosy Kamer

inchecken was netjes, maar kort. Personeel was uitbindig tegen bekenden, maar als onbekende gast was er niet even een verwelkoming of advies over het ontbijt. Voor de kamerprijs hadden wij verwacht dat er een mogelijkheid zou zijn voor het maken van koffie/thee op de kamer.

Fantastisch ontbijtbuffet, goede bedden en mooie badkamer.

Heerlijke douche.
    • Cosy Kamer

Weinig ventilatie. Erg heet geen kleine airco of Ven aanwezig. Herrie achter het hotel bv 7.15 glascontainer legen. Niet bij alle trapjes leuningen die ik pers nodig heb.

Heerlijke douche. Ruime keuze voor het ontbijteigenlijk prima tevreden

Goed hotel in het rustige Weesp

Kamer werd heel warm doordat we er met 3 personen in lagen

Vriendelijk personeel, rustige ligging, gratis openbare parking voor de deur, heerlijk ontbijt, goed wifi

Uitstekend!
    • Cosy Kamer

Het uitzicht uit de kamer is gericht op het dak en de overburen en boet wat in op privacy daardoor. Echt storen deed ons dit niet, gordijnen dicht en na een lange dag stappen waren wij immers op de kamer om te slapen :)

De ligging van het hotel was ideaal in Weesp. Op wandelafstand van het station, restaurantjes en terrasjes in de buurt. De kamer en badkamer zijn net, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het ontbijt overtrof onze verwachtingen, lekker en veel, voor elk wat wils, tot vers fruit toe, ook aangename ruimte om te ontbijten. Ook het personeel is vriendelijk en beantwoordt graag je vragen. Wij logeerden hier voor een citytrip om Amsterdam te bezoeken maar toch in kalmte en rust te willen logeren, dit was op alle gebied ideaal. Prijs-kwaliteit super en zeker een aanrader!

Fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Prettig hotel met mooie moderne ruime kamers. Goede faciliteiten en het personeel is ook erg vriendelijk. De locatie in Weesp is fantastisch. In het centrum bij diverse winkels en horeca gelegenheden.

Het ontbijt was buitengewoon goed, veel te kiezen voor elke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ik heb een bekertje in de kamer gemist. Voor poeder medicatie was er werkelijk niets wat ik kon gebruiken. Vanaf 20.00u is de receptie dicht dus ook daar kon ik niets meer halen.

Het ontbijt was buitengewoon goed, veel te kiezen voor elke smaak/ gewoonte wat te halen.

Voor wandel- en fietstochten is dit hotel een prachtige uitvalbasis. Centrale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Voor een 3*hotel is een kluisje geen overbodige luxe. Geen airco aanwezig (2e etage). Extra voorziening op de badkamer voor je beautycase of zo. Misschien een krukje?

Het ontbijt was heerlijk. Er was weinig wat ze niet hadden.

Prima voor een nachtje of weekendje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De service kan vriendelijker en komt vrij zakelijk over. Tijdens het ontbijt werd er al afgeruimd terwijl ik nog aan het eten was. Dat kan echt niet! In de hotelkamer misten we glazen. Een goedmaker is het feit dat ze mijn oplader hebben nagestuurd. Die had ik laten liggen.

De ligging van het horel is perfect. Het ontbijt was fantastisch, zeer uitgebreid en ook leuk dat je buiten kunt zitten.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De douche/badkamer kon beter, een ander detail is dat onze dochter een ketting op haar kamer heeft achtergelaten en deze niet meer te vinden was.

Het ontbijt was zeer goed

Knus hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Kamers zijn wel gehorig: duidelijk geluiden van de gang, maar storender is dat je de geluiden uit de aangrenzende kamers heel goed kunt horen. 's Nachts hoorde ik een van de buren snurken. Desondanks toch goed geslapen.

Een knus, prima hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Bedden zijn goed. Ontbijt is heel goed verzorgd! Fijne lokatie. Mooi gelegen aan het water. Verder erg dicht bij Amsterdam. Ideaal voor bijvoorbeeld overnachting na een concert in de Arena of Ziggo Dome (9 minuten met de trein, het hotel ligt op een kleine 10 minuten lopen van het station).

Informeel, ontspannen en gezellig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het pand is redelijk gehorig.

Ons verblijf in het Hart van Weesp was heel aangenaam. Er hangt een ontspannen informele sfeer, het personeel is vriendelijk en zeer toegankelijk, en er loopt s'morgens een hele lieve Golden Retriever genaamd Sanne beneden rond, waanzinnig lief dier. De kamers zijn welliswaar niet echt ruim, maar wel netjes en schoon. Één puntje van kritiek, het pand an sich is best gehorig, maar wij hebben goed kunnen slapen om vervolgens aan te kunnen schuiven voor een zeer royaal ontbijt, heel veel keuze en alles super vers en gezond! Kortom wilt een paar dagen genieten in het Gooi en overnachten in een sfeervol stadje? Hart van Weesp boeken! Met vriendelijke groet, Robbert Pruim.

Aangename verblijfplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Net jammer dat we ter plekke geen fiets mochten lenen om naar de Amsterdam ArenA te gaan terwijl we dit wel gevraagd hadden via mail. Niet dat we hun beweegredenen niet begrijpen (veiligheid), maar we hadden er natuurlijk wel op gerekend.

Gezellige locatie, rustig, leuk het water dat tussen de straatjes door loopt. Dicht bij het station, Amsterdam makkelijk bereikbaar. Heel vriendelijk personeel. Kamer niet te groot niet te klein, moderne badkamer. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Prima hotel op een mooie locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De kamers zijn erg warm, geen airco, wel een ventilator, mogelijk zou een hor voor de raam voor muggen ook wenselijk zijn, zeker met al dat water voor de deur.

De ligging is erg mooi en het ontbijt was perfect, voor ieder wat wils!

aardige mensen, beperkte waarde als hotel

voor deze prijs zijn de kamers niet goed genoeg (korte bedden, smalle bedden zeer kleine kamer, geen temperatuurregeling (het was warm, zeer warm)

goed ontbijt, aardig personeel die begreep dat dit niet voldeed.

Aangenaam verblijf
    • Cosy Kamer

Op de badkamer vond ik nog haren op het vloermatje, verder was deze heel schoon en ruim

Wij waren verrast over de ligging van de accommodatie!! Dekamer was perfect, goed schoon en heel rustig. Aan te raden

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Schone kamer met goed ontbijt.
    • Cosy Kamer

Het is er wat gehorig. Je kunt bijna meegenieten van gesprekken met mensen op andere kamers.

Schone kamer en super goed ontbijt. Wifi op de kamers was goed!

Vriendelijk personeel, rustig hotel en uitstekende kamer!

Er moest veel borg (1000eu voor 5 fietsen) betaald worden voor het huren van fietsen. Is misschien niet erg, maar dit is van te voren helemaal niet vermeldt. Toch maar taxi genomen.

Vriendelijk personeel, rustig hotel en uitstekende kamer!

Leuk hotelletje in een tof dorpje
    • Cosy Kamer

De kamer was aan de kleine kant.

We boekten dit hotel omdat we 's avonds een concert hadden in de Amsterdam Arena. Het hotel ligt vlak bij het station en hier kan je gemakkelijk de trein nemen naar de Arena. Het hotel is zeker in orde. We werden vriendelijk ontvangen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel lekker. Het hotel ligt vlak aan de Vecht, waar het supermooi is om te wandelen en boottochtjes te maken. Zeer gezellig stadje.

Weesp is een aangename locatie, niet ver van Amsterdam...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Kamer ondermaats en zeer oud, internet traag en onstabiel.

Weesp is een aangename locatie, niet ver van Amsterdam Zuid-Oost: het hotel is centraal gelegen.

Prima verblijf voor 1 of 2 nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Onze kamer was verouderd en benauwd

Keurig en leuk hotel ,Ontbijt was prima ! goede lokatie dichtbij het station,leuke terrasjes en kroegjes in de buurt

Prima overnachten in dit hotel

Dat derde slaapplek een harde slaapbank was. Kamer erg warm bij binnenkomst. Ramen moeilijk open en dicht te krijgen. Wel een heerlijke ventilator aanwezig op de kamer.

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet, mooi gelegen aan het water. Leuke plaats Weesp, rustig en vriendelijke mensen.

Voor ons doel, super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Tip, Misschien koffiezetapparaatje op de kamer en drinkbekers, mini koelkastje.

Kleinschalig, snelle service, goed ontbijt mooie kamer en goed bereikbaar

Prima verblijf.
    • Cosy Kamer

Kamer gewoon erg klein en toe aan renovatie, afbeelding op de internetsite komt niet overeen met de ons aangeboden kamer.. Kamer en badkamer wel prima schoon.

Prima ontbijt en de locatie is ideaal ten opzichte van Amsterdam.

Mooie en intieme locatie, goed bereikbaar en dichtbij Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De kamers en inrichting in het oude gedeelte zijn eigenlijk veel te gedateerd. Hoog tijd om deze kamers even mooi te maken als die in het nieuwe gedeelte van het hotel.

De mooie locatie aan het water in een historisch dorpje is leuk. Parkeren is gratis en de trein naar Amsterdam vlakbij

Uitstekende ligging, ook voor het bezoeken van de randstad,...
    • Cosy Kamer

Uitstekende ligging, ook voor het bezoeken van de randstad, een zeer ruime kamer, ruime badkamer en uitstekend ontbijt! Ligt aan het Trekvogelpad LAW route

heerlijk relaxed
    • Cosy Kamer

de verbinding met ziggodome was super..we bezochten een concert en het was zalig om na afloop onszelf terug te trekken in het hotel..de volgende dag op ons gemak Adam bezocht..en onze auto bleef bij het hotel staan..super relaxed en voor herhaling vatbaar

fijn hotel voor korte verblijf
    • Cosy Kamer

het ontbijt prima, veel keuze........alleen na 1 glaasje jus d'orange was dit op. Ook de andere dag was er geen jus d'orange

Personeel heeft meteen gereageerd op onze suggestie om de kast een slag te draaien.

• Cosy Kamer

Kamer nr.1 was erg klein met uitzicht op een andere kamer 1 meter verderop. Verder was verlichting kapot. Bij het uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was.

Prima ontbijt. Nette en schone kamer met fijn bed. Op loopafstand van zeer gezellig centrum en 10 minuutjes lopen van het station waar makkelijk de trein naar Amsterdam genomen kan worden.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Restaurant zit er gelukkig naast, anders had ik dat wel gemist...Maar dit viel dus niet tegen omdat er naast iets zat.

Ontbijt heel uitgebreid en lekker. Mooie omgeving.

Prima hotel; prijs/kwaliteit uitstekend

Van één dekbedhoes moest ik meerdere heel lange donkere haren plukken. Ook loopt er een grote 'hotelhond' rond in de ontbijtzaal. Een heel lief beest en de kids vonden het prachtig, maar persoonlijk vind ik dit niet fijn.

Auto vlakbij hotel geparkeerd. Eigenlijk vanaf 14.00 uur inchecken, maar kamer om 9.30 uur al klaar, dus we hoefden de bagage niet in de auto te laten. In een paar minuten liepen we naar het station van Weesp. Na 16 minuten met de trein stonden we op Amsterdam Centraal. We hadden een eenvoudige, maar nette en ruime kamer; zag er vrij nieuw uit. Het ontbijt was prima; er was genoeg keus en alles werd op tijd aangevuld. Aan de receptie werden we vlot en vriendelijk geholpen. Na het uitchecken zijn we in 10 minuten tijd naar het Muiderslot gereden. Was een geslaagd uitje met de kinderen.

Geweldig verblijf !
    • Cosy Kamer

Als ik dan iets zou moeten melden was het misschien de badkamer, die was verouderd, maar wel zeker schoon/zuiver!

Het ontbijt was overheerlijk en FANTASTISCH !!!! kamer was netjes, schoon en zuiver, TOP!!!

Slechte keuze
    • Cosy Kamer

Personeel (bij aankomst en tijdens uitchecken) was niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. Kamer (kamer 12) was ouderwets, muf, saai, donker en niet schoon. Doucheruimte was niet schoon (o.a. beschimmelde kit, verfloze houten omlijstingen spiegel, gebruikte drinkbeker met haar er in, vergeelde handdoek).

Het ontbijt was heerlijk, kamers netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Jammer dat je bij terugkomst van een concert niet meer kan drinken in het hotel, alles was al gesloten om 24.00 uur

Het ontbijt was heerlijk, kamers netjes

heel super leuke omgeving toch aan het water en zeker prijselijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

tzou ni weten....... mss parking toch voor mensen die slecht te been zijn

heel goed ontvangen we kregen het appartement kamer zeer ruim proper en alles aanwezig onbijt meer dan voldoende wie klaag weet ni hoe het op een anders wij zijn heel tevreden personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Voor herhaling vatbaar.

Tegengevallen is een groot woord, eerder wat ongemak. Een inloopdouche is zeer handig maar een douchedeur zou ook handig zijn zodat niet de hele badkamervloer nat is na het douchen. Ramen konden niet worden geopend, enkel op kip. We zaten wel op het gelijkvloers aan de straatkant. Misschien dat op de verdiepingen de ramen wel kunnen worden geopend? De neutrale score voor hygiëne is puur voor het feit dat er tapijt ligt op de kamer. Meubilair en badkamer waren heel netjes.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Ruime kamer met uitstekende Wifi-verbinding. Op wandelafstand van het station. Gratis openbaar parkeren; wel niet vanzelfsprekend om een plaatsje dichtbij te vinden. Kortingskaartjes beschikbaar voor zowat iedere bezienswaardigheid in Amsterdam.

We zullen in de toekomst zeker nog een keer boeken
    • Cosy Kamer

De vloerbedekking. Hadden liever zeil of tegels gehad ivm hygiëne. Plus dat er veel stof lag. Het zou ook heel fijn zijn geweest als er een waterkoker aanwezig geweest zou zijn. We kwamen zondag tegen 18.30 aan en alles was dicht. Hadden we op de kamer koffie of thee kunnen drinken. We sliepen in kamer 21A en er was naast ons een constante geluid van een draaiende motor. Gelukkig verbleven we maar 1 nacht. Een volgende keer zullen we vragen deze kamer niet meer te krijgen.

Matras was goed alleen dekbed maakte veel geluid. Badkamer en toilet goed

Goede keuze voor een overnachting bij een feestje
    • Cosy Kamer

Bij inchecken onduidelijk genoteerd of de overnachting betaald was.Had bewijs bij me. Bij inchecken gelijk 3x €12,50 betaald voor ontbijt en bij vertrek weer de opmerking dat het ontbijt nog niet betaald was. Opnieuw betaalbewijs moeten aantonen. Vervelende ervaring.

De lokatie waar het hotel zich bevond. En de kamer was prima en goede bedden. Ontbijt goed verzorgd.

Een goed hotel met vriendelijke eigenaar.
    • Cosy Kamer

Gehorig en ik miste koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Goede bedden, ruime douche en een heel goed ontbijtbuffet. Met luxe producten, en heerlijk vers fruit.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooie kamers met grote tv scherm
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Parkeren kan niet bij hotel noch rondom. Het was volledig vol geparkeerd in de omgeving en dat was standaard. Voormparkeren moesten we heel eind omrijden ( kon niet rechtstreeks) en bij goedkope flat parkeren op groot terrein 500 meter van hotel. Nit prettig voor vrouwen om savonds in donker te doen.

Mooie kamers met grote tv scherm

prima. top ontbijt. koffie kan beter. voor ons was de kamer aan de warme kant.
    • Cosy Kamer

Afscheid bij vertrek. Geen vragen hoe het bevallen was. Jammer, want dan hadden wel bovenstaande zelf kunnen zeggen. Nu was daar geen ruimte voor.

Ontbijt was uitstekend, de koffie minder

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een geslaagd weekend in een goed hotel

Niets bijzonders

Nette en schone familiekamer, met een mooie badkamer. Het uitgebreide ontbijtbuffet beviel ons uitstekend. Een goed hotel op een rustige locatie, met gratis parkeren. En als je wilt zit je zo in de drukte van Amsterdam.

goed adres, komen vast wel weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

briefje op de deur: niet storen, als je maar 2 nachten er bent, en alle linnengoed niet verschoond hoeft te worden.

kamer uitstekend, ontbijt heel goed.

Toplocatie en parkeren, en een heerlijk ontbijt.
    • Cosy Kamer

De vorige keer hadden we een mooie kamer in het nieuwe gebouw. Nu hadden we een kleine soort zolderkamer. Dat vonden we wel jammer.

Toplocatie en parkeren, en een heerlijk ontbijt.

comfortabel, goed bijkomen na een cursus en weer fris aan de slag de volgende dag.
    • Cosy Kamer

zoeken naar een parkeerplek viel wel tegen. Veel rondjes moeten rijden voordat ik er eentje tegenkwam die vrij was. daarnaast was mijn kamer wel erg gehorig. Gelukkig stille buren, maar de tv was letterlijk te volgen en ook de binnenkomende mailtjes op de telefoon.

schone kamer, vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met goede afwisseling. Leuk dorpje met verschillende faciliteiten dichtbij.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Wat is het mooi opgeknapt!
    • Cosy Kamer

We zaten in het nieuwe gedeelte van hotel. Erg mooi, maar kamers zijn wel gehorig. Je hoorde de buren praten en douchen. Verder 2 tips: haakje bij douchegedeelte voor handdoek en iets van een trekker voor het water wat rest van douche in spettert.

Hotelreceptie is prachtig opgeknapt! Verder verbleven in nieuwe gedeelte van hotel. Prachtige kamer! Ontbijt is prefect! Er is van alles te krijgen. Echt heel ruime keuze.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

• Cosy Kamer

's-avonds (ca 23.00 uur) geen gezellig barretje meer open. Café buurman al gesloten.

Prima ontbijt. Op kamer wel "hinderlijke" steunkolom aan één zijde van het bed.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!
    • Cosy Kamer

De kamer was wat gehorig, we hoorden de "bovenburen" in de kamer boven ons praten, Maar dat was dan ook het enige wat iets minder was, de rest was helemaal prima!

Kamers heerlijk ruim, badkamer uitstekend, alles heel schoon, ontbijt top!!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ongekend goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Wij hadden een kamer in de oudbouw, niet ideaal, wel mooi ruim.

Ongekend goed ontbijt. WijU hadden een kamer in de oudbouw, niet ideaal, wel mooi ruim.

Gezellig verblijf, niet te duur en niet te ver van Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Propere standaard kamers. Wel niet goed geïsoleerd qua geluid. Het aanvullen van het ontbijtbuffet verliep moeizaam.

Het ontbijt was heerlijk en rijk gevuld. Gezellig en mooi dorp met lekkere restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

1nachtje
    • Cosy Kamer

Dat ik de buren hoorde. Geen goede isolatie.

De kamer was klein maar leuk ingericht. Qua grote was het in orde voor 1 zelf 2 nachten Leuke omgeving, stille omgeving. Super vriendelijk personeel. Over het ontbijt kan ik niks zeggen want die had ik niet meegenomen.

Voor doel van ons was verblijf goed.
    • Cosy Kamer

Kamer wat gedateerd en ongezellig. Toilet en badruimte OK. Schemerlampverlichting werkte niet .... grote lamp aan. 's-Avonds niet iemand aanwezig voor overhandigen sleutel, wat onpersoonlijk. Manager was direct telefonisch te bereiken toen wij 's avonds vraag hadden.

Ontbijt was heerlijk en heel goed verzorgd !! Dikke plus!

Voor één nacht, langer niet.

Gedateerde kamers, onfris sanitair en loszittende toiletbril. Zwarte voegen in de douche cabine.

De locatie midden in het centrum van Weesp was perfect.

Prettig en vriendelijk
    • Cosy Kamer

'avonds beetje lawaaiig door kleine binnenplaats en luid pratende mensen (gasten of personeel?) en veel gedoe met deuren, ramen etc.

Prettige kamer, fijn bed en goede badkamer. Ontbijt erg goed!

Goede, rustig gelegen uitvalsbasis om Amsterdam te verkennen
    • Cosy Kamer

Parkeerplaats was even in de buurt zoeken, maar Weesp is redelijk parkeervriendelijk

Prima locatie om naar Amsterdam te reizen per OV en bijvoorbeeld concert te bezoeken in de Arena of Ziggo Dome. Verder goed verzorgd ontbijt met prima kop koffie.

Mooie plek. Alle winkels en horeca dichtbij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De ontvangst was wat mager. Verder goed.

Heel bijzonder, uitgebreid ontbijt! Heerlijk! Kamer was zeer schoon en sanitaire benodigdheden goed op orde en op tijd aangevuld.

6,0
    Ligging dicht bij het station.
    • Cosy Kamer

Gedateerde kamer en prijs/kwaliteit aan de hoge kant

Ligging dicht bij het station. Weesp is een leuk, rustig stadje met veel restaurants. Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (trap nachtingang)
    • Cosy Kamer

Bij ontvangst werden we niet begroet. Geen informatie over Weesp, bijvoorbeeld een plattegrond aangeboden. Woensdag einde middag bleek dat de kamer niet was opgemaakt en schoongemaakt. Bij uitchecken gemeld, geen excuses of anderszins.

Plaatselijke horeca, terrasjes. Ligging voor uitstapjes.

Goed beveiligd, kamer lag helaas aan de straatkant. Heel veel geluid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ik had 2 tweepersoonsbedden geboekt, maar kreeg een kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. De man bij de receptie gaf aan dat er helemaal geen kamers zijn met 2 tweepersoonsbedden. Deze selectie kon ik wel maken via booking.com!

Omgeving

Kort verblijf" een nacht. Bedden hard en erg warm in de kamer.

Zie boven

Gewone kamer. Geen airco wel een fan maar die hielp niet echt de warmte te verdrijven. Geen parkeer gelegenheid ine nabijheid van het hotel wel ongeveer 500 meter verder aan de straat. Alle parkeergelegenheid aan de straat was vol. Prijs kwaliteit verhouding: ik heb het idee dat ik te veel voor deze ruim van te voren geboekte kamer betaald heb. Kamer modern, hygiënisch, koffie thee aanwezig, beetje sfeerloos. Keek uit op een steegje tussen de twee gebouwen van het hotel, bezaaid met peuken en wattenstaafjes, kon wel een veegbeurt gebruiken.

Goedkoop verblijf zonder extra's
    • Cosy Kamer

Geen ontvangst gehad, sleutel gewoon buiten aan de gesloten voordeur moeten nemen terwijl het normaal tot 22u kon. + ontbijt was goed ondanks gemene opmerking van het personeel dat dacht dat we Engels spraken in plaats van Nederlands. + raam kon niet open en gaten in lakens.

Goedkoop

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goed voor een kort verblijf of doortocht
    • Cosy Kamer

De kamers zijn niet echt geluidsdicht,maar voor de rest geen klachten,goed hotel

Het ontbijt was zeer goed. De bedden waren ook heel goed Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,mooie ligging. Soms zal het misschien wat moeilijk zijn om te parkeren,ge moet een beetje geluk hebben. Dit hotel is een aanrader.

Een teleurstelling.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het personeel was erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd. (Een goedemorgen kon er niet af bij het ontbijt.) De gastheer vond het nodig om een halfuur voor het einde van het ontbijt alvast de ruimte te gaan stofzuigen. Ook de kamer was heel erg kaal en de badkamer niet heel schoon. (Er lagen nog snoeppapiertjes in het toilet en de randen van de douche waren nog vies.) Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding niet kloppen.

Het was een mooie locatie om vanuit het hotel per trein naar Amsterdam te reizen.

Ruime kamer, ligging hotel, lekker ontbijt, vriendelijk...

We hadden kamer 30 en 's avonds hoorde je de voor- of tussendeur op de gang steeds dichtslaan wat nogal vervelend was.

Ruime kamer, ligging hotel, lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

leuke omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

gedateerde kamer, sommige dingen waren niet schoon, verlichting was slecht en de kamer was zeer benauwd, maar gelukkig kon het raam open.

leuke omgeving

sober, wat verouderd, maar gezellig hotel. slechte prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was sober maar voldoende. alleen de prijs € 258,- voor 2 kamers voor 1 nacht is wel erg veel voor wat je krijgt. verwacht voor dit bedrag wat meer luxe en koffie thee faciliteit op de kamer. wel mooie locatie.

Ik had 2 kamers geboekt die bij aankomst nogal ver uit elkaar lagen. deze zijn zonder veel moeite dichter naar elkaar gebracht. warm ontvangst gehad.

Prima hotel !

Wij vonden parkeren een ramp. Menige rondjes moeten rijden om een parkeerplaats te kunnen bemachtigen.

Het ontbijt was prima !Van alles was aanwezig. Super verzorgd. Kamers waren ook in orde.Geen op of aan merkingen.

Voldoet aan behoeften.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het visitekaartje van het hotel, de trap, naar boven gaf een smoezelige indruk. Er zijn wat oudbolligheden opgeknapt maar helaas niet op elkaar afgestemd. Onze kamer was een tijd niet gebruikt, want er lag overal een dikke laag stof. Er lag ook geen molton op het bed, waardoor je met je verschoven lakens direct op de matras kwam te liggen. Jammer, voor deze prijs wel verwacht.

Centrale ligging Ruimte van de 2pers dubbelbed kamer. Ontbijtbuffet, voldoende gevarieerd.

Ontbijt was super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Badkamer was vies. Haren in de badkuip, vloer die plakt in de badkamer. Gelukkig was het maar voor 1 nacht. Maar voor 119 euro viel dit wel wat tegen!

Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Het uitgebreide ontbijt maakte de oude, gehorige kamer nog een beetje goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gedateerde kamer met rammelende deuren en heel gehorig. In het hotel geen gelegenheid om 's avonds met vrienden wat te drinken of een spelletje te doen. Dat kon gelukkig wel bij de buren : Café Restaurant Aaltje, waar het heel gezellig was!

Heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Het ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had 2 aparte bedden besteld, En krijg 1 bed. Kamer erg klein en niet schoon. Erg stoffig. Wifi doet het niet. Al 3 belangrijke minpunten. En dat voor dat geld. Geen aanrader.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Waardeloze kamer als je het kleinste kamertje achterin krijgt. Het geld NIET waard.
    • Cosy Kamer

Prijs kwaliteitsverhouding zeer slecht voor de kamer. Kleine donkere kamer met klein raam direct grenzend aan parkeerterreintje. Muffe reuk. Slecht 2 kledinghaken!! Geen beker bij wastafel. Aanvankelijk blaffende hond in een van de kamers. De kamer leek niet in de verte op de foto bij de boeking. De prijs voor dit soort kamers dient aanmerkelijk lager te liggen dan de grotere kamers. Wij hebben 2 nachten geboekt maar hebben de tweede nacht niet meer overnacht. Alleen de voorpret was goed maar thuis hebben we het beter. Had ik het geweten hadden we een beter kamer geboekt. Schaam je hotel HART van WEESP. Ga er zelf eens een nachtje slapen.

De lokatie was goed maar we voelen ons belazerd door de kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Voldoende voor die prijs

Hygiëne. Kamer was niet echt brandschoon. Nog even iets drinken in de lounge is na 21u niet meer mogelijk, dus of buiten de deur of op de kamer.

Kamers enigszins verouderd, maar op zich prima. Schoonmaak had wel beter gekund. Parkeren in de straat is gratis, maar moeilijk plaats te vinden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Het Hart van Weesp