Beoordelingen over Hotel Het Witte Paard 3-sterren

Oude Bredaseweg 15, 4872 AB Etten-Leur, Nederland

#4 van de 5 hotels in Etten-Leur

• Tweepersoonskamer met Douche

over de prijs ben ik ontevreden !! een familielid heeft per kamer 50 euro betaald inclusief ontbijt. Enkele euro,s verschil maak ik geen punt van, maar dit is meer dan 100 procent verschil. Ik heb het daar ook vermeld en heb dus NIET het ontbijt betaald. Het vertrouwen in Booking,com is zo beschadigd, dat ik geen diensten meer door jullie wil laten uitvoeren.

prima ontbijt en goede en schone kamers.

Teleurstellend!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Twee 1 persoons bedden terwijl 1 tweepersoons gereserveerd ivm 39 weken zwanger. Gordijnen vallen spontaan van de muur. Engste lift ooit. Ontbijt zelf maken, daarvoor ga ik niet naar een hotel en betaal ik geen €15,- pp om hetzelfde als thuis te moeten doen inclusief jus d’orange persen en eieren bakken.

Locatie is goed!

Wegens de kermis was het hotel niet bereikbaar met de auto (...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wegens de kermis was het hotel niet bereikbaar met de auto ( probleem want wij hadden veel bagage). Ook groot risico op geluidsoverlast ‘s nachts wegens kermis. Wij vonden het bijzonder jammer dat wij hierover bij reservatie niet geïnformeerd waren.

ontbijt beschamend, badkamer lachwekkend
    • Tweepersoonskamer met Bad

ontbijt van 15 euro p.p. is echt beschamend. oude broodjes, alleen jam en ei ( die je zelf moet klaarmaken) erg kleine kamers, douche slaat echt helemaal nergens op. plastic action schotje er tussen en dwars in bad staan... droevig.

hotel was prima schoon. uitzicht of op de stad of op het park. prima view. personeel is erg behulpzaam, alleen niet om 8 uur s ochtends.

Ruim voldoende
    • Tweepersoonskamer met Bad

Niets viel tegen, het was precies naar verwachting.

Geen ontbijt genoten. Voor alleen een overnachting is de kamer voldoende. Voor een verblijf van meerdere dagen, zou ik liever een iets ruimere kamer hebben.

De locatie is wel super!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer is erg klein! De thermostaat van de douche is echt drama het is koud of heet!

De locatie is wel super! Personeel is vriendelijk en de bar is gezellig.

Hotel al wel in de jaren gekomen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Locatie prima. Kamer zeer klein en verouderd. Toiletbril defect. Sanitair niet echt schoon. Gereserveerde kamer met extra groot 2 persoonsbed niet gekregen. Ontbijt vrij duur ( 15 € PP).

Locatie en goed restaurant.

Geluid van andere kamers was erg goed te horen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geluid van andere kamers was erg goed te horen. Dit heeft zeker bijgedragen aan de lage score op comfort. Douchekop lekte langs de slang waardoor weinig water via reguliere weg.

1ste keer niet zo een goede ervaring maar we krijgen een herkansing en die zal hopelijk beter zij
    • Tweepersoonskamer met Douche

We hadden de pech dat er een grote groep Aziatische mensen (volle bus) ook daar logeerden en al voor 6 u uitcheckten, van 6u 's morgens tot na 7u stonden die te roepen en te tieren op de parking terwijl ze moesten wachten op de bus. Wij hebben dus niet kunnen slapen, wij hebben toen de balie proberen te bereiken om de die grote groep tot stilte aan te manen maar de balie was niet bereikbaar. Uit armoede dan maar opgestaan, Wij hebben ons ongenoegen geuit aan het personeel dat uiterst vriendelijk was en behulpzaam en ons ook een mooie tegemoed koming hebben gegeven waar we ook zeker gebruik van gaan maken. Dus ook al was onze eerste ervaring slecht door gebrek aan nachtrust (want het hotel zelf is piekfijn alsook het personeel) Ik ben er zeker van dat onze 2de ervaring beter zal verlopen.

Wij zijn niet in het witte paard geweest, er was blijkbaar een dubbele boekking waardoor we zijn overgeplaatst naar het hotel Port of Moerdijk. De overplaatsing liep vlot, de kamer was fantastisch, zeer goede matrassen, het onbijt was niet super uitgebreid, maar wel vers en wat er was was ook lekker, voor ons zeker voldoende keuze. Personeel piekfijn en beleefd, kamers tot in de puntjes verzorgt. het negatieve gedeelte aan dit verhaal ligt eigenlijk niet aan de hotelmedewerkers maar aan het respectloze gedrag van de grote groep mensen die ook daar verbleven en geen rekening hielden met andere hotelgasten. Maar Hotel PORT OF MOERDIJK HEEFT ONS WEL EEN WAARDIG AANBOD GEDAAN OM HET GOED TE MAKEN! dat vind ik enorm knap en professioneel afgehandeld.

Prima adres
    • Tweepersoonskamer met Douche

We dronken nog een wijntje in de bar, jammer dat de muziek erg hard stond, Het drijft ons terug naar onze kamer. Gemeld bij receptie de andere morgen.

Prima kamet, keurige schone badkamer, heerlijk geslapen

Brabantse gastvrijheid
    • Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer op de begane grond was ietswat gehorig (we hoorden de buurman snurken)

Sfeervolle en warme inrichting, goed gelegen tov station, snelweg en gezellige centrum.

Heerlijk, zeer vriendelijk, spontaan en zeer behulpzaam personeel in fijn dorpje
    • Tweepersoonskamer met Douche

Enkel de deuren van de kamers, die met veel lawaai toevallen (verplicht door de brandweer)

Heerlijk ontbijt in buffetform. Zeer vriendelijk onthaal aan receptie. Aangenaam buitenterras Hotel zeer gemakkelijk bereikbaar met de trein, winkelstraten in onmiddellijke omgeving. Restaurants in de nabijheid op autovrij plein. Fietsverhuur in de nabijheid. Prijs/kwaliteit dik in orde

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Geschikt voor zowel de zakenman als de famile.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De hotelaccomodatie in de standaardkamer is wat gedateerd; maar de kamerprijzen zijn redelijk, dus wat zou dat. Zeker met een een dergelijk restaurant.

Het hotel is als gezegd doorsnee. Het personeel is echter bijzonder vriendelijk. Het restaurant was een bijzonder positieve verassing. Het ziet er gelikt uit. Het heeft een Bib-Gourmand en is naar mijn mening bijna rijp voor een ster. Twee amuses en een pre-dessert begeleidden een bijzonder goed en fraai uitziend drie gangen menu voor een hele redelijke prijs. Alle aanbevolen wijnen per glas kunnen geproefd worden. Door een zeer uitgebreide wijnwinkel in het hotel beschikt het over uitstekende wijnen. Het restaurant is absoluut een bezoek waard indien men toevallig ergens anders logeert.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

waardeloos
    • Tweepersoonskamer met Douche

Harde geluiden van dichtslaande deuren, bedden waren zeer slecht (net hangmatten zo zacht!) en badkamer verouderd (slechte prijs/kwaliteit verhouding).

Vriendelijke ontvangst en restaurant (core-business !!)

Vergane glorie, niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beide kamers die wij toegewezen kregen, waren klein. Ze zijn oubollig ingericht, geen verduisterende gordijnen en dat terwijl de buitenlamp de hele nacht brand. Douchecabine met schimmel. Bij het ontbijt moet je zelf je eieren bakken.

Hotel ligt dichtbij veel restaurants.

Goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was heel klein, maar aangezien wij een hotelkamer echt als een overnachtingsadres gebruiken is dat niet storend. Als je wel op je hotelkamer wil zitten, is dit géén aanrader. Het inchecken ging nogal stil. Vooral van de kant van de heer aan de andere kant van de balie. Er werd niets uitgelegd.

Het ontbijt was meer dan uitstekend. Hele vrolijke en attente gastvrouw bij het ontbijt. Het uitchecken was prima! Bedden lagen heerlijk en het uitzicht op het park was perfect.

Voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Douche

-Doe het zelf ontbijt: eieren zelf bakken ( wel het voordeel dat je dus gebakken ei kan eten ipv alleen gekookt ei), zelf sinaasappelen persen -Aandacht personeel kon stukken beter. We liepen personeelslid voorbij MET KOFFERS om uit te gaan checken, personeelslid kwam van receptie vandaan. Bleek er verder niemand bij receptie te zijn. Personeelslid kwam terug en vroeg verwonderd of we uit wilden checken. - muren op de kamer zijn op veel plaatsen bijgewerkt met witte verf, een keer sausen staat veel netter -plafond ontbijtzaal stuk

Bijloop en Turfvaart tocht met WS78
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij het inchecken werd gezegd dat we om 6.30 uur konden ontbijten. Toen wij om 6.40 uur wilden uitchecken was alles op slot en verlieten we het hotel langs een nooduitgang. De kamer was aan de kleine kant. De badkamer was erg krap. Beter zou zijn op het smalle bad te vervangen door een douche. De bediening in het restaurant was erg traag.

Deze overnachting lag het dichts bij het evenement dat we wilden bezoeken De kamer had uitzicht op een park

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Kamer erg klein, simpel en erg gehorig wel alles goed schoon prima ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was erg klein en heel erg gehorig. Onze buren praten op normale toon (tot middernacht) maar was voor ons woordelijk te verstaan. De electronische sloten op de deur gaven regelmatig alarm zowel 's-avonds laat als 's-ochtends vroeg wanneer ergens op de gang een deur werd geopend.

Het ontbijt was prima alles vers

Jammer, had van "familie hotel"meer verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vuile lampenkap, dode zomerse insecten, in januari? Achter de voet van tv laag stof, toiletborstel van paar jaar oud? Badruimte mag beter worden bijgehouden, is niet hygiënisch. Jammer!

Ontvangst perfect, vriendelijk personeel service gericht en uitleg perfect, ontbijt perfect.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De locatie t.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ook al was de kamerprijs heel laag, de kamer was zo gehorig dat je het gevoel had dat je bij de buren op de kamer lag. De douche ging van heel koud naar heel heet. Schimmel in de douche.

De locatie t.o.v. het centrum

• Beoordeeld op: 14 november 2017

• Tweepersoonskamer met Douche

Toilet artikelen niet aanwezig Zeer gehorig, alle deuren maken zeer veel lawaai. Aanwezigheid van personen op aangelegen kamers is duidelijk te horen Er werd geen rekening gehouden met de wens om een kamer op de begane vloer te krijgen.

Voor één nacht, te doen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Muffe geur op bovenverdieping, beetje ouwbollig hotelletje met veel (kleine) mankementjes, licht kapot, hier hangt iets los, daar zit iets vast enz. Er word denk ik meer aandacht besteed aan het restaurant-, taverne gedeelte dan aan het hotel. Voor die prijs zijn de (luxe) kamers zeer rudimentair en klein. Jammer koelkastje aanwezig maar leeg, iet of wat hotel heeft tegenwoordig ook (instand) koffie of thee op de kamer! Opportuniteit... Investeer!!!

Ontbijt was OK, personeel behulpzaam, dicht bij de Nobelaer waar we die avond moesten zijn en in het centrum vd stad.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Een hotel, wat duidelijk aan renovatie toe is
    • Tweepersoonskamer met Douche

Watervoorziening was dermate, dat er niet eens van het toilet gebruik gemaakt kon worden, laat staan een douche gebruiken. Dit is een basisvoorziening van een hotel, die gewoonweg in orde moet zijn.

Ontbijt was prima

matig tot slecht
    • Tweepersoonskamer met Douche

Watervoorziening was defect, waardoor er geen gebruik gemaakt kon worden van toilet en douche. Je zou verwachten, dat een hotel door gebrek aan dergelijke basis voorzieningen haar gasten afraadt, om te komen.

Prima ontbijt.

4,5
    leuk hotel voor één nacht
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg klein alleen geschikt voor 1 nacht. Parkeergelegenheid was nihil alleen betaald parkeren.

De kamer lag aan een park dus heel rustig. Ligging dicht bij het centrum

We hebben heerlijk genoten
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers en badkamers zijn een beetje aan renovatie toe. Slechte isolatie van de kamers en op de gang

Het ontbijt was heerlijk maar we moesten zelf ons eitje bakken!!!! We hebben heerlijk genoten van het lekkere diner

Het ontbijt viel tegen voor die prijs, er waren geen eens...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt viel tegen voor die prijs, er waren geen eens normale bolletjes. Te weing keus in vergelijking prijs en andere hotels. De matrassen in kamer 25 zijn echt aan vervanging toe. Slecht geslapen

de rust in het hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

het hotel was i.v.m. de kermis niet per auto bereikbaar. We moesten mede daarom zoeken waar het adres was, waar het hotel is gelegen. Dit gegeven was tevoren niet bekend (gemaakt)

de rust in het hotel.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Opgang naar de kamers stonk enorm, opslag van afval bleek...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Opgang naar de kamers stonk enorm, opslag van afval bleek beneden te zijn. Dame bij ontbijt probeerde denk ik erg klantvriendelijk te zijn, maar had heel veel lawaai en drukte wat meer ergernis opwekte. Kamer was basis maar okay. Hygiëne opmerking heeft invloed daarop, kamer was verder schoon

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Het hotel lag midden in het centrum van Etten-Leur.

N.v.t.

Het hotel lag midden in het centrum van Etten-Leur. Aan een park, perfect gelegen. De opgeruimde mevrouw die het ontbijt verzorgde is een uitgesproken pluspunt. Zij is duidelijk het zonnetje in huis.

Fietsreis

Nihil

Zeer rustig gelegen. Mooi buitenterras. Vriendelijk personeel. Drie gangenmenu was een culinaire beleving! Mooi gepresenteerd en van uitstekende kwaliteit.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Recreatie / Etten-Leur

Inrichting en stoffering kamers oud. Nu is oud niet erg, mits goed schoon. Radiator had maanden (of langer) vuil en stof. Badkamer zwarte schimmel en kapot douchescherm. Kraan wastafel zat los. Lampjes in bedboard kapot en 1 miste drukknop.

De ligging was ons bezoek perfect. Heel dichtbij oude centrum Leur. Pittoresk. Restaurant en bargeldeelte erg leuk. Leuke kaart en goede bieren en wijnen. De combi met winkel is erg leuk. Opgewekt en gastvrij personeel. Niet stijfjes.

Prima accommodatie voor een laag budget om 1 of 2 dagen te verblijven.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en badkamer waren wel erg klein, er was zelfs geen ruimte voor een zitje. Derhalve geen kamer om even te verblijven. Het toilet in een hoekje van de badkamer. Zeker geen kamer als je slecht ter been bent of gebruik maakt van een rollator of i.d. De kamers zijn erg gehorig.

Omdat wij op de begane grond een kamer hadden hoefden we niet ver te lopen en geen trappen. Het uitzicht was naar het park, dus ook rustig. De kamer was netjes. Het ontbijt was prima en het personeel erg gastvrij

• Tweepersoonskamer met Bad

Dat lag niet aan het hotel. Helaas kreeg mijn man s'nacht last van nierstenen, dus we hebben niet echt kunnen genieten van het hotel.

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Sfeervol hotel met uitstekende pris/kwaliteitverhouding, echte aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douche, geen thermostaatkraan en erg krappe toiletruimte

Uitstekend ontbijt, goed restaurant, erg vriendelijk personeel en gezellige bar. Gunstige ligging van het hotel tov het centrum en bezienswaardigheden in de omgeving.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Wat Een slecht hotel!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wat Een slecht hotel!! Geen parkeer plek in de buurt! Vies geur! Zeer onvriendelijk personeel die niet mee denkt en ook absoluut niet wilt helpen!!! Carnaval was niet aangegeven en het receptie personeel was gewoon dronken aan het werk! Absurt!!! Nooit meer heen gaan en iedereen afraden daar te komen!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Misleidende aanbieding
    • Tweepersoonskamer met Douche

In het keuze menu kan men kiezen uit enkel 2 of dubbel bed. Bij aankomst moesten we voor een dubbel bed bijbetalen.

Leuk, hotel (nieuwe gedeelte), bar en wijnwinkel. Oude gedeelte gezellig ingericht.

Toch maar liever niet
    • Tweepersoonskamer met Bad

Extreem kleine kamers die bovendien erg gehorig zijn, ik kon de buurman horen snurken. Hoge temperatuur van de kamer maakt het benauwde gevoel compleet

Vriendelijk personeel, de gerenoveerde ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ontbijt was prima.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer en badkamer heel krap. Douchegel/zeep/shampoo uit dispenser. Deur badkamer/toilet uit rail waardoor niet goed gesloten kon worden. Niemand bij receptie aanwezig om te melden. Geen "bel" bij receptie. Vloerbedekking langs plinten stof. Oubollige kamer. Geen gevoel van gastvrijheid. 1e kerstdag ontbijt tot 10.30 uur en uitchecken al om 11 uur. Erg vroeg. Meestal gewend ontbijt tot 11 uur en uitchecken tot 12 uur.

Ontbijt was prima. Linnengoed en handdoeken helder.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Was matig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn slecht onderhouden. Een lamp met een kroonsteentje en tape erom heen. Douchestang deed het niet. Kleine kamer, geen uitzicht.

De bar en de vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Niet voor een langdurig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Parkeer plaatsen in de directe omgeving van het hotel zijn te weinig.

Kamer is eenvoudig maar alles is aanwezig. Ontbijt prima Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Ontbijt ergens anders, beperk contact met de ochtenddienst en bel mobiel naar de receptie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt hebben we geannuleerd. Zeer onvriendelijke dame bij de receptie/ontvangst ontbijt, snauwend en zuchtend mededelen dat ze had al 70 man gehad die ochtend dus het ontbijt was feitelijk op terwijl we ruim op tijd waren. Als we nog een croissaintje wilden kon dat, maar dan wel pas over een half uur. Als compensatie werden we erop gewezen dat ze wél champignons had gesneden om aan het zelf te bakken ei toe te voegen. We hebben vriendelijk bedankt en zijn in het centrum gaan ontbijten. De badkamer was ronduit vies. Kitranden die loshingen of verkleurd waren, stroeve kalkaanslag op de wasbak en douchevoorziening. Om de receptie te bellen kon gebruik worden gemaakt van een plakkerige telefoon die op de gang hing.

Het bed was uitstekend en de lederen schorten van het restaurantpersoneel zagen er mooi uit.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Aardig qua locatie, maar wat gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn vrij basic en, zo bleek afgelopen weekend, gehorig. Een thermostaatkraan in de douche ontbreekt. Ontbijt was goed, maar had voor dit bedrag iets uitgebreider gemogen.

Vriendelijk personeel bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goed hotel maar wellicht nadenken over compenseren parkeren.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Locatie is mooi zo midden in centrum maar de parkeergelegenheid op eigen terrein is bedroevend. Je kunt wel voldoende parkeren in de buurt maar tegen een fikse vergoeding. Is echt een min punt en zeker als je er langer verblijft. Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen maar echter 5 plaatsen op meer dan 20 kamers. Aandachtspunt!!

's Morgens een gezellige gastvrouw die echt vraagt naar hoe het is!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Zeer matige kamer, maar wel voortreffelijk ontbijt (niet inbegrepen).

De kamer had dringend groot onderhoud nodig. Veel kapot, vooral in de badkamer. Verder gewoon verouderd, kale vloerbedekking, floddergordijnen e.d. Irritant detail: als men de kamer verlaat en er brandt nog een lichtje, gaat er een sirene.

Het ontbijt was uitstekend. Wij hadden een hotel in het centrum van Etten-Leur nodig en daar voldeed het hotel aan. Bij aardig parkje.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Bestolen

Mensen bestelen voor 170 Euro is niet echt eerlijk te noemen ook al heb je theoretisch misschien gelijk . Een commerciële geste was hier zeker op haar plaats geweest. Voler les gens pour 170 Euro n'est pas très honnête même si vous avez théoriquement peut-être raison . Une geste commerciale avait été a sa place.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Gedateerd hotel met goed ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers en inrichting zijn enorm gedateerd, er moet op veel plaatsen nodig geschilderd worden en dat er stof gezogen wordt in aanpalende ruimte zonder deur terwijl wij zitten te ontbijten vind ik niet kunnen

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Verblijf was ok maar als ze niets doen aan de kamers komen de meeste klanten niet terug

Kamers gedateerd

Ontbijt prima, kamer zeer matig maar schoon

ongeïnteresseerd personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

ongeïnteresseerd personeel. kamers erg gehorig. badkamer gedateerd (geen mengkraan bv) Ontbijt 15 euro pp

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Gezellig hotel midden in het centrum
    • Tweepersoonskamer met Douche

Waterkoker op de kamer zou fijn zijn voor koffie/thee

Ontbijt was super
    • Tweepersoonskamer met Douche

Is wel toe aan een verf buurtje en nieuw vloerbedekking

Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Verouderde kamers.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers, vloerbedekking vuil, verouderde kamers o

Verouderde kamers. Prijs/kwaliteit verhouding is niet juist.

goed hotel, gezellige bar, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Douche

goed hotel, gezellige bar, goed ontbijt.

Goed bevallen voor overnachtingen fiets vakantie
    • Tweepersoonskamer met Douche

Elec fiets geen voorzieningen voor opladen Fietsstaling niet bij hotel

Kamers voldoende ligging goed in centrum

Vroege uitcheck

Het goede personeel

De beden

goed Brabants.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bedden en matrassen waren beneden peil!!

Geweldig uitgebreid ontbijt !

Beetje een muffe geur op de slaapkamer, kreeg ik ook niet...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beetje een muffe geur op de slaapkamer, kreeg ik ook niet weg door het raam open te zetten en het matras redelijk van kwaliteit

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

?

De ligging.

Heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer mag wel een update.thermostaat kraan in de douche zou douchen veiliger en comfortabeler maken.

Heerlijk ontbijt

Beetje oud

Het was mooi weer en hebben veel kunnen fietsen .
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douch bad was minder . De badkamer stond onder water na een douch .

Het culinair eten was zeer goed.

het ontbijt

kleine kamer het avond eten duurde 4 uur

het ontbijt

Prima hotel op een prima locatie

Was wel wat gehoorig, deuren gaan erg hard dicht.

Prima hotel op een prima locatie

Ik was er enkel op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer goed ontbijt. Badkamer viel kleinuit maar alles was aanwezig.

kamers aan renovatiebeurt toe

lekker ontbijt

mooie ligging van het hotel maar de kamers hebben een renovatie nodig
    • Tweepersoonskamer met Douche

warme kamers en zeer gehorig. weinig daglicht.

Het uitzicht was prachtig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer heel klein. Badkamer tl verlichting hing los afvoer met plastic zakje gerepareerd. Ontbijt erg duur

Het uitzicht was prachtig

Top, maar Ontbijt was zeer matig

Het Ontbijt

De omgeving en de vriendelijkheid van het personeel

Prettig
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was vrij klein' vooral de wc zat in een hoekje gedrukt

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima prijs kwaliteit, kamer redelijk.

Rumoerige kamers

Een thermosstaat kraan was handig geweest.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een thermosstaat kraan was handig geweest. Nu was de douche, warm/koud. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding.