Beoordelingen over Hotel Heynen 3-sterren

Broekhem 40, 6301 HJ Valkenburg, Nederland

#12 van de 52 hotels in Valkenburg

Een ontspannen en goed verzorgd verblijf

De inrit van de grote parkeerplaats is krap.

Het uitgebreide en lekkere ontbijt werd vriendelijk geserveerd. De kamers waren ruim en gezellig. Grote badkamer met goede handdoeken. Het bed was goed en lang, prima.

Slecht

Ja slecht informatie ontbijt niks goed aan kamer wel keiproper gelieve in vervolg mededelen geschikt of ongeschikt voor invalide , eigenlijk zou ik mijn geld moeten terug krijgen zo een hel voor een invalide persoon

Ja vindt gewoon dat ge moet mededelen geschikt voor mindervaliden voor mij was een hel

Voor familiebezoek met een korte vakantie een prima verblijf.

Kamer was prima, de kamer aan de achterkant was (bij de terugkomst van andere gasten in de nacht) te lawaaierig. Je kunt niet om het bed heen, wat lastig is om dan de ramen te bereiken. Geen goede hoofdkussens. Uitstekende douche, ruimte badkamer aan de kleine kant, maar functioneert prima. Ontbijt is uitgebreid echter het brood is niet vers, dat is jammer. Heel variërend, jus d'orange is iets minder, eieren zijn te hard, vruchten-yoghurt bezit 22% suiker en er is géén cappuccino! Minder variërend, betere kwaliteit zou hier een uitkomst zijn. Frisdrank, geen cola zero, cola light of een rivelladrankje helaas. Vriendelijke mensen, echter niet kunnen betalen in een hotel/pension met pin is niet meer van deze tijd. Je moet dan best ver naar een pinautomaat, dat is lastig als ook het verkeer nog eens druk is. Garage voor het stallen van de fietsen en ook parkeerplaats voor je auto is zeker een voordeel. Vr. Groet fam. van Hellemond.

goede prijs kwaliteit verhouding

ontbijt erg ouderwets(mandjes brood en schaaltjes beleg) maar was prima voor de prijs die je ervoor betaald.

eenvoudig maar schone kamers voor een nette prijs op loopafstand van het centrum.

goede prijs-kwaliteitverhouding en goede uitvalsbasis.

De kamer had geen airco of ventilator, in de zomer zou het hier te warm zijn. Het ontbijt was op zich prima (ruim voldoende), maar sober. Geen bolletjes/broodjes, maar boterhammen en 4 dagen achter elkaar (bijna) hetzelfde. Een haarföhn op de kamer zou een goede aanvulling zijn. Ook de shampoo en zeep was wat karig. Na gebruik van de glazen zijn er geen schone glazen neergezet.

Vriendelijke mensen. Ruime en schone kamer aan de achterzijde (rustig) en ook de badkamer was zeer schoon. Onze motoren konden in de garage geparkeerd worden. In nog geen 10 min. wandelen sta je in het centrum van Valkenburg. Het hotel beschikte ook over eigen parkeerplaatsen voor de gasten.

DE ONTBIJT WAS GOED EN WE WERDEN GOED ONTVANGEN.

DE ONTBIJT WAS GOED EN WE WERDEN GOED ONTVANGEN. EN ZE HEBBEN ONS VERTELT WAT ER ALLEMAAL IN DE BUURT TE DOEN WAS EN HOE WE DAT DE BESTE KONDEN DOEN . EN DAAROM HEBBEN WE DE AUTO LATEN STAAN EN MET DE OV GEREIST EN VEEL GEWANDELT.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Doordat we laat terug waren hebben we het ontbijt gemist en was de gastvrijheid niet al te fijn bij uitchecken! Echter ons probleem maar hadden gehoopt op meer zuid Limburgse vriendelijkheid!

Fijn dat we de vrijheid hadden om laat nog gebruik te kunnen maken van faciliteiten

Prijs kwaliteit dik in orde.

Het ontbijt was goed en voldoende , maar een koffiekoek of een croissant zou het helemaal top maken .

Mooie nette kamers . Vriendelijke uitbaters . Goede gratis parking.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Toplocatie als je in Zuid-Limburg wilt gaan wandelen of fietsen: Aanrader!!

Dit hotel is niet meer het nieuwste maar is gewoon een perfecte uitvalsbasis om te gebruiken als je naar Zuid-Limburg gaat voor een fiets- of wandeltocht. Alles is om de hoek, je kunt je auto gratis parkeren op een zeer ruime parkeerplaats achter het pand en loopt zo naar de trein, bus of het centrum van Valkenburg. Als je een super-de-luxe hotel zoekt dan zit je hier verkeerd maar dat moet je ook niet verwachten voor dit bedrag. Echt een aanrader!

gewoon goed

misschien bij ontbijt gebakken spekjes of crousants maar alles was ruim voldoende

we hadden mooie kamer lekker ruim hadden hondje bij ons dus lekker beneden ,alles goed verzorgd voor mevr gluten vrij ontbijt was prima voor elkaar ,alles super schoon ,vriendelijke eigenaren

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijk kerstweekendje Valkenburg gehad.

Niets. Prima hotel.

Ontbijt was prima voor elkaar. Heerlijk geslapen. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Al met al een aanrader voor een weekendje Valkenburg.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijke dagen gehad in Valkenburg met de kerstsfeer.

Er is mij niets tegen gevallen.

Het hotel was goed bereikbaar en je kon de auto gemakkelijk achterom parkeren op de eigen parkeerplaats. Kamer was prima en groot genoeg. Kamer en badkamer waren zeer schoon. Het ontbijt was super goed verzorgd. Hoteleigenaren waren zeer vriendelijk en gaven tips wat te doen in de omgeving. 10 minuten lopen was je midden in het centrum en openbaar vervoer(trein). Wij hebben een fijne korte vakantie gehad en mochten we weer eens overnachten in Valkenburg dan vooral in dit Hotel.

Het was aangenaam en prettig

Niets viel tegen

Het ontbijt was prima, 3 vleeswaren maak er 4 van . Hygiene uitstekend, verzorgde kamer. Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk.niets viel tegen

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een fijn familiehotel met goede verzorging.

Helemaal niets.

De kamer was comfortabel en zeer netjes en SUPER SCHOON, de kamer was heerlijk ruim, dus geen benauwd en opgesloten gevoel. Alles was aanwezig en er was zelfs een redelijk grote t.v. aanwezig. Ontbijt werd aan tafel geserveerd en was zeer royaal. Eigenaars waren erg vriendelijk en belangstellend. Voor herhaling vatbaar 👍

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een paar heerlijke dagen gehad in Valkenburg en Maastricht, beiden in Kerstsfeer!

Voor ons was het prima!

De kamers waren prima voor een paar overnachtingen. Heerlijke grote douche! Geen enkel minpunt. Prijs/kwaliteit verhouding: een aanrader. Zeer royaal ontbijt, we dachten dat we een dagje in de mijnen of in de bouw moesten werken.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Valkenburg is absoluut de moeite, helaas waren we door de slechte bedden allesbehalve uitgerust.

Ontbijt was basic: je kreeg ongevraagd een hard gekookt ei (kan ook gevraagd worden of je dit wenst - allergie?), verder kregen we 1 snee salami, 1 snee boterhamworst en 1 kleine snee hesp en dit voor 2 personen is een beetje op het randje, brood en beschuit, geen pistolets of croissants op zondag, wel veel confituur-, choco-, pindakaasvlootjes. Maar wat helaas echt tegenviel waren de bedden, véél te zacht en aan vervanging toe. Je ziet als het ware een hele put in de matrassen, we zijn beide met rug- en nekpijn opgestaan. Dat heeft op het weekend toch een domper gezet. Het hotel was net een sauna, overal stond de verwarming op het hoogst, helemaal niet aangenaam. In de slaapkamer en badkamer konden we dit gelukkig af zetten.

Een goede douche, propere badkamer. De kamer en het hotel zijn netjes onderhouden, niets op aan te merken. De mooie kerstversiering geeft ook een gezellige sfeer. Veel info beschikbaar over de activiteiten in de buurt.

we hebben ontspannen gelogeerd

er had iets meer dagelijkse variatie in het boterhambeleg (vleeswaren) mogen zijn en misschien in het weekend een croissantje.

dat het hotel gerund werd door vriendelijke mensen met rust en netheid hoog in het vaandel.

Bed was goed.

Slechte parkeergelegenheid. Verouderde inrichting. Onze kamer had slecht uitzicht. Geen waterkoker. Niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Bed was goed. Ontbijt redelijk. Kamer was schoon. Personeel vriendelijk.

De kamer was in orde zo ook de badkamer .

Het ontbijt was simpel , wel variatie in brood maar geen pistolet of croissant . De koffie was ook niet warm , de thee wel .

De kamer was in orde zo ook de badkamer . de bediening was vriendelijk .

Prima voor een kort verblijf

De luide muziek uit de kamer naast ons De rook die onze kamer in kwam door mensen die beneden buiten rookten zorgde ervoor dat we het raam moesten sluiten Geen terras waar men iets kan drinken.

Prima ontbijt vriendelijke hoteleigenaren Ruime prima kamer met goede bedden en prima badkamer

eenvoudig hotel voor 1 nacht prima

sfeer en entourage van het hotel was een beetje oudbollig.

ontbijt was eenvoudig, wel goed, aan tafel geserveerd, geen broodjes maar boterhammen heerlijke tuin achter het hotel

Prijs en kwaliteit waren in perfecte verhouding.

Niets het was gewoon prima, naar het centrum is ruim 10 minuten lopen, dus als je slecht ter been bent niet de beste optie. Voor alle andere mensen een perfecte en voordelige oplossing. Ik zou zeker weer boeken

Prijs en kwaliteit waren in perfecte verhouding. Alles was eenvoudig maar goed en perfect schoon. De dame die het ontbijt verzorgde was vriendelijk en een extra potje koffie was geen enkel probleem

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

koffie/ thee faciliteiten op de kamer. ontbijt basic, maar wel meer dan voldoende.

vriendelijke eigenaren. mogelijkheid gratis parkeren. prijs/ kwaliteit verhouding

Gastvrij, vriendelijk en zeer attent.

Niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, er zijn veel trappen maar er is geen lift.

Gastvrij, vriendelijk en zeer attent. Inrichting is wel wat gedateerd, maar goed onderhouden, schoon en netjes.

Eenvoudig maar voor de prijs niet te klagen!

Wat verder van het centrum af. Dus dat was tien minuten lopen!

Het ontbijt was eenvoudig maar meer dan voldoende. De kamers prima. Er was geen lift in het gebouw. Dit kon ik niet uit de gegevens terugvinden voordat ik geboekt had. Voldoende informatie gekregen wat er in de omgeving te doen is!

Zeer vriendelijk ruim en schoon hotel.

Het ontbijt werd opgediend i.p.v een buffet dat vond ik minder omdat er zoveel op tafel werd gezet dat je wel met 4 personen had kunnen ontbijten. Er was zoveel keuzes in verschillende brood soorten beschuit en yoghurt plus een ei het was overweldigend.

Een zeer ruime kamer en alles zeer netjes en schoon. Het verblijf doet niet onder aan een 3 sterren hotel. Is zeer aan te raden

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Leuk hotel,met een vriendelijke gastvrouw/man,en een prima prijs kwaliteitsverhouding.

Ontbijt was een beetje te vroeg,maar dat is eigenlijk het enige wat tegen viel.

vriendelijk personeel,en de ligging was prima,omdat we dagelijks naar het station moesten lopen.

Goed voor een kort verblijf.

Eénpersoonskamer was wel heel klein. Wel netjes en gerenoveerd. Geen barretje. Maar tegenover zit wel een bar van een ander hotel.

Net ontbijt, geserveerd aan tafel.

Goede locatie, matig ontbijt

Het ontbijt was matig, vooral gezien mijn vriendin glutenvrij eet. Daar waren weinig opties voor en er werd niet heel veel mee gedacht. De eigenaresse had wel glutenvrij brood gekocht, maar gaf zelf aan dat dit niet lekker was en het was dan ook keihard. Verder ook niets vers. Het hele hotel kwam een beetje stoffig/oubollig over, maar wellicht passend bij de prijs.

Goede locatie, voldoende parkeerruimte, betrokken personeel

Mag meer sfeer, ga met de tijd mee!

Het ontbijt viel toch wel tegen. In een ontbijtbuffet kun je meer en gevarieerder aanbieden. Dit kunnen dan ook versere producten zijn. Ook door de klassieke muziek gaf dit geen fijne sfeer. Ook een oud hotel kun je met leuke details een vrolijke sfeer geven. Met een kleine aanpassing, een soort overkapping en een gezellig zitje kun je de tuin ook meer sfeer geven.

Het was een rustige accommodatie. Binnen loopafstand van het centrum.

Zeer uitgebreid ontbijt met de keuze per persoon uit...

De matrassen op de bedden zijn voor mij persoonlijk te zacht Er is behalve het raam open zetten geen mogelijkheid om de kamer te koelen.

Zeer uitgebreid ontbijt met de keuze per persoon uit kannetje koffie of thee. Vriendelijke mensen en een kamer die groot genoeg is!

Vriendelijke eigenaren, parkeergelegenheid en mogelijkheid...

We hadden een kamer aan de straatkant en hadden daardoor last van het vele verkeer. Volgende keer boeken we een kamer aan de achterzijde.

Vriendelijke eigenaren, parkeergelegenheid en mogelijkheid om onze fietsen veilig op te bergen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding (we hadden een aanbieding!)

We moesten met onze bagage wel een aantal trappen op!

Prima uitgangspunt voor wandelingen in het mooie Limburgse landschap! Je kunt te voet naar het centrum! Bij slecht weer zijn er ook genoeg mogelijkheden om je te vermaken. De kamers zien er zeer netjes uit de bedden waren goed de eigenaren vriendelijk!

Fijn hotel voor goede prijs

Kamer aan straatkant. Het ligt aan een drukke weg, met open raam veel geluid. Steile trappen naar boven, voor ons totaal geen probleem, maar kan voor anderen lastig zijn.

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, vriendelijk personeel, prima kamer met mooie badkamer, lekker ontbijt, uitgebreid ontbijt, wifi op kamer

was super op het bed na

het bed

ontbijt was lekker gewoon eenvoudig en de Kammer ook zag er netjes uit alleen het bed vonden we niet echt lekker was zacht en wiebelig badkamer zacht er ook netje en schoon uit net als de kamer zelf handdoekjes werden elke dag verschoont dus alles wat goed op het bed na

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima accomodatie voor een scherpe prijs. Voor herhaling vatbaar

We misten een croissantje bij het ontbijt

Het was een zeer nette, ruime kamer aan de rustige kant. Dus geen lawaai van auto's. De bedden waren goed. De douche was erg netjes, schoon en ruim.

Is goed bevallen

Geen lift, je moet met de trap. Dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Ontbijt was royaal. Om tien uur kregen we ook nog gratis koffie omdat dat over was van het ontbijt.

Mooie schone kamer met goed ontbijt, aanrader voor bezoek Valkenburg !

Eigenlijk niets.

Kamer zeer schoon, tuinkamer gekregen omdat ik een scootmobiel bij me had, zodat ik deze hierin kon zetten en opladen, zeer goed meegedacht door hoteleigenaar. Ik had hiervoor telefonisch contact opgenomen paar dagen van tevoren ( wel zo handig ) .

• Beoordeeld op: 18 december 2016

EEN GOED AAN TE RADEN FAMILIEHOTEL

als ik iets moet zeggen,het ontbijt was goed,er was zoet en hartig beleg.Alleen miste ik misschien een croissantje en een pistoleetje,We kregen boterhammen,beschuit meer dan genoeg..en een hard gekookt eitje.Koffie..thee zoveel je maar wil, voor de rest geen minpunten.Ik zal zekers niet wegblijven omdat ik iets bij het ontbijt heb gemist,dit is puur persoonlijk

Ik had op voorand geinformeerd of we vroeger mochten aankomen,en onze auto al op de parking mochten zetten,en dat was super,dan konden we vroeger naar het centrum gaan.En onze kamer kregen we ook al toegewezen,dus dik in orde voor ons.Het was heel warm op de kamer, maar gewoon aan de knop vd verwarming draaien he,meer moet je niet doen.We hadden kamer 12,een grote,nette kamer met ruime badkamer.Voor ons was dit hotel qua prijs,vriendelijkheid en netheid dik ok hoor een aanrader.Wil je echt luxe en chiqueheid dan kies je iets andersHet hotel is 10 min stappen van het centrum,heel goed te doen.Dit hotel is alleen maar voor mensen die goed te been zijn,er zijn binnen wel wat trappen te doen naar de kamers;Wij gaan zekers terug

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Keurig familiehotel, eigen parking, aardige eigenaren, goede prijs kwaliteit

ontbijt was niet heel uitgebreid maar voor de prijs was het meer dan voldoende

Keurig familiehotel typisch voor de streek, lichtelijk ouderwets ingericht maar comfortabel. Erg vriendelijke mensen die het hotel runnen. 1p kamer was beetje krap maar van alle gemakken voorzien. Keurig schoon sanitair. Flatscreen tv. Goede wifi. prive parking achter het hotel. kortom goede prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Een fantastisch weekend in een uitstekend hotel!! Een echte aanrader.

Geen idee, misschien wifi op de kamer. Maar daar vertoef je niet zoveel.

Het was geweldig goed!! Uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke uitbaters en het hotel heeft zeer goede ligging. De kamer en badkamer waren erg netjes en de bedden hebben goede matrassen!!

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Heel gezellig, kleinschalig familiehotel.

Er is parking voorzien. Tip: plannetje op de internetmelding voorzien zodat je er direct bij kunt bij aankomst.

Heel gezellig, kleinschalig familiehotel. Super vriendelijke eigenaars. Nette, ruime kamer aan de kant van de tuin, praktisch als je een huisdier mee hebt. Ontbijt is ruim voldoende en wordt aan tafel geserveerd.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Goede prijs kwaliteit ruime kamer goed ontbijt mis fruit

Bedden Rugpijn na een nacht Wat hardere matras zou een must zijn zijn aan vernieuwing toe !!! Geen lift

Goede prijs kwaliteit stuk vers fruit voor elke gast is een must voor de toekomst Vriendelijk onthaal super Parking aan het hotel Zeer proper

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goede verblijft

Bedden waren een beetje zacht en de kussen heel zacht. Een kwestie van smaakt.

Heel aangenaam verblijft. Vriendelijke personeel. Heel schoon dat voor ons heel belangrijk is. Onze hond was ook heel welkom.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

No nonsense hotel op loopafstand van het centrum

Beetje gehorig, bedden okay, alleen kussens kunnen iets beter.

Vriendelijke eigenaren, op loopafstand van het centrum, gratis parkeergelegenheid en erg schone kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima hotel. Ideaal voor een fietstripje.

Ontbijt was goed, alleen het geserveerde brood was niet geheel vers. Minstens een dag oud. Tip: verse afbakbroodjes.

Degelijk hotel. Schone kamers. Vriendelijk personeel. Fietsen konden in de garage. Gratis parkeren op eigen terrein. Goedkoop. Aanrader.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Rustig hotel, keurig en schoon.

Rustig hotel, keurig en schoon. Wel wat gedateerd qua inrichting. Ligt op de route van het Pieterpad en is niet duur. Prima ontbijtje. Eigenaar heeft geen pinautomaat dus contact betalen.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima plek voor een prima prijs

Geen mogelijkheid om fijn op terras te zitten. De 4plastic stoeltjes nodigen niet uit.

Keurig nette kamer. Vriendelijk behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Goede parkeergelegenheid. Voor een kort verblijf heb je niet meer nodig. Super uitvalbasis. Centrum en station vlakbij.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Eigenaren waren erg vriendelijk.

Hotel ligt aan een drukke weg, waar ook 's nachts nog veel verkeer rijdt. Bedden waren erg zacht. Verder is het ontbijt genoeg, maar qua variatie onvoldoende (alleen boterhammen met verschillende soorten beleg). Vreemd dat je alleen contant kunt betalen.

Eigenaren waren erg vriendelijk. We kwamen om een weekend te fietsen en fijn was dat we de fietsen in de garage konden zetten. Gratis parkeerplek bij het hotel, wel 1 auto per kamer, maar anders is er gratis parkeergelegenheid op loopafstand. Qua prijs-kwaliteit prima in orde

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Heel fijn hotel op een ideale locatie

Het was erg warm op de kamer. Misschien kan een ventilator uitkomst bieden.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Dat we een ontbijtpakket meekregen omdat het ontbijt te laat was voor ons, was helemaal top en prima verzorgd!

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Moet zeker nogmaals terug

Uitzicht vanuit mijn kamer was er niet echt maar ik kwam voor het wandelen en daar is mogelijkheid genoeg voor

Ontvangst en verblijf zeer vriendelijke eigenaren. Kamer en wc/ douche keurig netjes en schoon. Ontbijt ruim voldoende brood ed. Parkeren achter het hotel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Ging voor het fietsen dus prima

Meer ruimte op de kamer en 2 verdieping e.v.t arco. Er was ook geen gezellige ruimte om buiten te zitten.

Het ontbijt was goed. Kamer was op de 2 verdieping klein en erg warm. Kamer was. wel heel goed schoon

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prettig verblijf in wat gedateerd hotel

Bedden wat zacht, (veren matras wat oud...) naar onze smaak. Ook zijn ze erg smal. Kamer doet wat gedateerd aan, en douchedeur viel spontaan uit de rails...herhaaldelijk.... Handdoeken beetje dun en aan vervanging toe. De (lange) gang naar de kamer ruikt wat muffig...

Goed en smakelijk ontbijt, 'brood' in grote mand geserveerd...hoewel wellicht een 'buffet style' iets 'moderner' was geweest...nu wordt er denk te veel weggegooid. Rustige en zeer ruime kamer. (# 14) Vriendelijk personeel en eigen parkeer gelegenheid achter het hotel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Eenvoudig hotel vlakbij hartje Valkenburg

Warme kamer zonder airco, verouderd/saai interieur, erg lawaaiige straat

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Eenvoudig, maar prima ontbijt. En alles was erg schoon.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Niet slecht, maar ook niet bijzonder.

Geen airco, erg warm op de kamer. De gehele rekening contant moeten voldoen: erg uit de tijd. We waren vergeten dat we toeristenbelasting moesten betalen, we hadden nu bijna te weinig geld ... Ontbijt is ook niet echt geweldig: vooral heel veel boterhammen.

Schoon. Goede Wifi. Goede douche.

Goede keus voor een kort verblijf in Valkenburg

De netheid van de accommodatie

Redelijk tot goed tevreden

Wel wat gedateerd Hotel, niet echt een zitje/terras

Schoon Familie Hotel

Goed hotel - goede prijs/kwaliteitsverhouding

Vriendelijke mensen bij de bediening - familiehotel.

Zij was een dienende gastvrouw.

Geen airco. Geen gezellige zitjes. Geen fantasie bij het ontbijt.

Zij was een dienende gastvrouw.

Oud brood bij het ontbijt.

Oud brood bij het ontbijt. Verder alles prima geregeld

Zeer goed

Verkoeling

Douche en toilet voortreffelijk en schoon. Kamer goed, alleen jammer met de warmte geen verkoeling

prima kamers en goede ligging alleen ontbijt mag beter

het ontbijt.Droog brood .Erg simpel

de ligging was prima en kamer ruim en schoon

Prima verblijf. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Matras bed

Goed ontbijt, Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gastvrijheid personeel

Bed mocht iets minder kraken maar ach

Gastvrijheid personeel

Alles keurig netjes.

Alles keurig netjes. Aardige eigenaren waren heel vriendelijk.keurige kamers goed ontbijt.we waren hier voor pinkpop

Gevarieerd ontbijt, en iets minder

Alles was prima

Relaxed!

Ontbijt is basic maar voldoende. Zeer schone kamers en vriendelijke eigenaren.

prima prijs/kwaliteitsverhouding, op loopafstand van centrum, gratis parkeren, prima ontbijt.

Niets, prima prijs/kwaliteitsverhouding

Gratis parkeren

Alles schoon en netjes

Afstand naar centrum viel toch wat tegen

Alles schoon en netjes

heerlijk rustig hotel

geen minpunten

vriendelijke bediening,schoon,

heerlijk ontspannen in een mooie omgeving

Het ontbijt was wat sober, wel genoeg maar geen broodjes of croisant

De kamer was erg goed en schoon!

Heerlijke bedden.

Heerlijke bedden. Goed ontbijt en bovenal vriendelijke mensen

Saai

Geen lift en te weinig trapleuningen en een kapstok op de kamer.

Eentonig ontbijt geen afwisseling nooit eens een lekker broodje. De kamer was goed.

Prima bevallen

Gezellig huiselijk hotel.Vriendelijke mensen.Prima locatie

Parkeren bij hotel zeer schone kamers en een zeer net ontbijt

Parkeren bij hotel zeer schone kamers en een zeer net ontbijt