Beoordelingen over Haarlem Hotelsuites 4-sterren

Korte Veerstraat 40, 2011 CL Haarlem, Nederland

#4 van de 16 hotels in Haarlem

De accommodatie vonden we onvoldoende.
    • Suite De Gravin

Wij hadden een groot appartement gereserveerd, maar dat was niet beschikbaar. Toen kregen we appartement Kleine Hout 1: zeer gehorig, piepklein badkamertje, amper ruimte voor een persoon, de wastafel is een toiletfonteintje, geen plek om toiletartikelen weg te zetten. We hadden geen badjas meegenomen omdat op de website staat dat die aanwezig zou zijn. Dat bleek niet het geval. De receptie liet ons weten dat ze badjassen en slippers zouden bezorgen. Die belofte kwamen ze niet na.

Locatie is prima, personeel is vriendelijk, maar....

Uitstekend uitgerust appartement centraal in Haarlem.
    • Suite De Lange Veer I

Wel lag mijn kamer in een uitgangsstraat met toch wel wat lawaai in het midden van de nacht (was ook van vrijdag op zaterdag). Omwille van deze reden de prijs/kwaliteit toch net iets te hoog voor mij.

Een heel vlotte en professionele service, een heel schone en ruime kamer met alles prima in orde. Mooie centrale ligging. Algemeen een goede beoordeling en heel tevreden over mijn verblijf. Ontbijt was niet inbegrepen.

Leuke locatie en mooi appartement.
    • Suite Kleine Hout 6

Ontbijt was lekker maar wel heel prijzig (€18,50 pp) Werd in een zakje gebracht. Sneetje brood, croissant beleg en een hard gekookt eitje.

Leuke locatie en mooi appartement.

Midden in het centrum verblijven in een mooi appartement.
    • Suite Kleine Hout 4

Het was de zolderverdieping en daardoor al snel warm. Een airco zou niet misstaan. Ramen open is gelet op de locatie s’nachts niet echt een optie.

Midden in het centrum verblijven in een mooi appartement. Net of als je in Haarlem woont.

Ruime en ook rustige kamer ondanks de zeer centrale ligging.
    • Suite De Lange Veer I

Douche wat aan de kleine kant

Ruime en ook rustige kamer ondanks de zeer centrale ligging. Heerlijk bed met goed matras, mooi bad voor 1 persoon, goede airco,

Toppertje om in Haarlem bij hotel suite te verblijven.
    • Suite De Lange Veer II

Het was een stijle smalle trap naar het appartement.

Vriendelijke ontvangst en uitcheck. De netheid en alles was aanwezig. En de airco was een heeeeeeeeeel welkom iets bij deze temperatuur. 😌👍 En een aparte zithoek met de tv.

Aangenaam, rustig met een beetje een ‘thuis’ gevoel..
    • Suite De Lange Veer I

De plastic materialen en dito verpakkingen.. daar kunnen alternatieven voor gevonden worden.

De hele suite voldoet aan de wensen. Het is een vrij grote ruimte, comfortabel ingedeeld met apart salon en badkamer. Heel netjes en met een goede smaak voor inrichting..

De dame achter de balie wat een schatje ik ben weer haar...
    • Suite Kleine Hout 9

De dame achter de balie wat een schatje ik ben weer haar naam vergeten ik en mijn vriendin hadden bijna gevraagd of ze mee zou willen dineren. Leuke achtergrond info over Haarlem en haar aktiviteiten . Komen zeker terug.

• Suite Kleine Hout 3

Niets. Tip is om op 2 min. loopafstand te gaan ontbijten bij LM. Dat is een restaurant/hotel/brasserie waar je voor 15 eur pp prima kunt ontbijten.

We verbleven in Korte hout 6. Prima bed, prima douche, prima locatie: niks meer aan doen. In Amsterdam zijn de hotelprijzen nogal scheefgegroeid tov de m2 van de kamer én de service. In Haarlem is het veel beter!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Fantastisch ruime kamer met een goede ligging en goede service
    • Suite De Lange Veer I

Vanwege het authentieke karakter van de kamer is de kamer wat gehorig.

Een heerlijk ontbijt dat geserveerd wordt op de kamer. De kamer is heel ruim en van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk personeel. Perfecte ligging midden in het centrum.

goed en fijn verblijf.
    • Suite De Lange Veer II

Onze kamer (kamers zijn wat verspreid over de straat) zat boven een kroeg en die werd op vrijdagavond goed bezocht. Dat hoorde je wel in de slaapkamer, maar was voor ons geen overlast. Je zit midden in de stad, dus dan kan je dat wel verwachten. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.

Top locatie. Midden in de stad, 2 min. lopen van parkeerplaats (€25,- per dag) in centrum. 1 min lopen van sterren restaurant ML. mooi terrasje met uitzicht over tuinen in de binnenstad. erg leuk! Lekker ontbijtje op de kamer!

De locatie was ruim en gelegen op een goede locatie.
    • Suite Kleine Hout 3

De incheck kon na vijf uur via een code. De bedden waren zeer onprettig. Ook de bank zat erg vervelend. Er was geen beschrijving van de apparaten in huis. De info map ontbrak maar toen we die eenmaal hadden gaf deze maar zeer beperkte informatie. De badkamer rook naar oud water. Na het douchen stroomde het water bijna tot in de woonkamer. De toilet trok niet goed door. Al met al veel geld betaald voor een matig verblijf.

De locatie was ruim en gelegen op een goede locatie. De ruimte was smaakvol ingericht.

Ontbijt werd netjes in een picknick mand bezorgd aan de deur...
    • Suite Kleine Hout 4

Water temperatuur van de douche moeilijk te regelen/ duurde lang voordat beetje warm werd.

Ontbijt werd netjes in een picknick mand bezorgd aan de deur op het vooraf aangegeven tijdstip. Top service!

Prachtige accommodatie midden in de Haarlemse stad!
    • Suite De Gravin

Meer sfeerverlichting in de woonkamer. Zie dit meer als een tip dan dat het tegenviel. Wij zijn ook geen rokers en hierdoor hadden wij geen vuur om de kaarsen aan te steken.

Persoonlijke benadering. Uitleg over de stad en leuke tentjes. Fles wijn op de kamer. Zeer attent allemaal.

aan te bevelen door mooie centrale liggen. Wel oordoppen mee.
    • Suite Kleine Hout 1

Zaterdagavond veel rumoer op straat tot diep in de nacht. Wel te verwachten midden in de stad maar toch... Veel gekraak/geluid van gasten boven ons.

Ontbijt was goed. Personeel erg vriendelijk.

Een leuke stad + verblijf!
    • Suite Kleine Hout 3

De douchevloer liep niet (goed) afwaterend daardoor liep er water over het gootje richting de deur. Daar zou ik naar laten kijken anders is het zonde van de vloer :-)

Het was een goed bed!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prachtige kamer!
    • Suite Kleine Hout 3

We mochten tot 12:00 uitchecken, dit was telefonisch aangegeven. Toen we om 12:03 klaarstonden om te vertrekken werd er al aangeklopt en stond een medewerker al direct in onze kamer. Ik vond dit niet heel prettig.

Prachtige kamer!

HEERLIJK
    • Suite Kleine Hout 6

Bij Hotel is een restaurant, wat heel goed schijnt te zijn, en daardoor steeds vol is. Dus viel het tegen dat je hier, als je in hotel zit, niet kunt reserveren omdat het steeds vol is.

Heerlijk hotel, ontbijt was echt heel goed, met verse producten en eigen gemaakte producten (zoals jam etc) Tis wel iets verder uit centrum, maar door mooie kamer/hotel geen bezwaar.

Heerlijk weekend in het centrum van Haarlem
    • Suite De Lange Veer I

Het bed was kleiner dan geadverteerd. De tweede badkamer, met de douche en toilet, was minder comfortabel dan de rest van het appartement.

De ruimte in het appartement en de locatie midden in het centrum

prima plek in Haarlem te zijn!
    • Suite Kleine Hout 1

Ontbijt was matig, brood was erg droog en erg veel..... dus tip: lekker buiten de locatie ontbijten of 1 voor 2 personen. Maar erg attent en prettig was de reactie van dames bij de receptie bij het vertellen dat we de boter bij het ontbijt gemist hadden....

Goede service rond parkeren en prettige bejegening bij de receptie !

Het was een volkomen perfecte gastvrijheid waar wij ons heel erg verwend voelden.
    • Suite De Lange Veer I

Het bed was opgemaakt voor de tweede nacht en het leek of er een soort frisheidsparfum over gespoten was: daar kreeg ik een heftige reactie op. De tweede nacht waren de bovenburen naar buiten gegaan: de gesprekken waren in onze slaapkamer heel goed te horen. De trappengang naar boven is niet goed geisoleerd: veel lawaai bij het naar bovenlopen zeker met veel praten gepaard.

De service, het persoonlijke, de professionaliteit waarmee alles geregeld was, het oog voor detail in alles doorgevoerd, de warme ontmoeting als we een vraag hadden of iets ekstras nodig hadden, de sentrale ligging, de beschikbare ruimtes.

Super zou het zo nog een keer doen
    • Suite Kleine Hout 1

Prachtige suite alles zag er perfect en schoon uit. Een echte aanrader is het ontbijt op de kamer erbij te boeken. Op de tijd die jij wilt wordt er netjes een mand met een heerlijk ontbijt afgeleverd. Al met al een heerlijk weekeind weg.

het onbijt was heerlijk, goed verzorgd, vers brood, fruit...
    • Suite Kleine Hout 3

nogal gehorig, buurvrouw had een langdurug telefoongesprek, was goed te horen.

het onbijt was heerlijk, goed verzorgd, vers brood, fruit heel compleet!! de kamer was lekker ruim en gezellig ingericht, heel smaakvol.

Door omstandigheden een beetje te kort maar voor herhaling vatbaar
    • Suite Kleine Hout 2

De kamer of appartement beter gezegd was piekfijn in orde. Goede ontvangst. Ook voor later toe te komen en vroeger te vertrekken dan de openingsuren van de receptie.

Netjes, centraal, maar erg gehorig.
    • Suite De Lange Veer I

Ontzettend veel lawaai tussen 01:00 - 04:00u van groepen jongeren die in de straat bleven kletsen, het is een erg mooi oud pand, maar daardoor super gehorig helaas.

Ruime kamer, mogelijkheid extra bed, netjes verzorgd, middenin het centrum.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Ondanks slechte ervaring maken locatie en service een hoop goed. Waarschijnlijk gewoon een keer pech
    • Suite Kleine Hout 5

Kamer donker, minder hip dan verwacht. Keek uit op wat naargeestige binnenplaats. Echter bleek studentenfeest onder kamer gaande welke niet was aangekondigd. Tot diep in de nacht lawaai. Weliswaar niet schuld van hotel en ook financieel gecompenseerd maar toch wel aan gestoord.

Kreeg gratis upgrade, kamer wel ruim. Mooie douche met stoomcabine. Locatie fijn. Service goed, leuk ontbijtcafeetje op de hoek.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Had graag nog rwee dagen langer gebleven
    • Suite De Lange Veer I

's Nachts is erg veel lawaai op straat in het weekeinde, daar het appartement midden in het uitgaanscentrum ligt. De inrichting van het appartement was op zich goed, maar dat het niet in de stijl van het huis ingericht was, vind ik een gemiste kans.

Ruim appartement, oud huis in centrum. Als je van oude binnensteden houdt, is het schitterend. Het ontbijt wat op de kamer geleverd wordt, was werkelijk een overmaat, maar heerlijk en alles vers.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

De locatie is super!
    • Suite De Lange Veer I

De appartementen zijn erg gehorig. Helaas kon ik niet op de afgesproken tijd in het appartement. Ik had de dag ervoor gebeld hoe laat ik erin kon, maar toen bleek dat ik nog ruim een uur moest wachten. Kreeg wel een gratis ontbijt ter compensatie. Op 2 dagen zijn de kopjes en een bord vies terug in de kast gezet en de handdoeken niet bijgevuld. Telefonisch was de receptie op dat moment niet bereikbaar. Al met al erg vervelend. Vorig jaar had ik een goede ervaring, maar helaas dit jaar niet.

De locatie is super! Midden in het centrum. Het appartement is ruim en mooi. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

• Suite De Lange Veer I

de kamer was top maar wat ik een beetje misleidend vind is dat op de site er niet bij word gezegd dat het hotel geen directe receptie is en dat je een soort zoektocht moest houden om de sleutel te vinden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Zeker geen 4 sterren waard!
    • Suite De Lange Veer II

Zeer gehorig, last van uitgaanspubliek tot diep in de nacht, klein bad in de badkamer, fles wijn in de minibar was al open, geen mogelijkheid om tv te kijken vanuit bed, betaald parkeren stuk lopen vanaf het hotel, veel te duur voor wat je krijgt, zeker geen 4 sterren waard, viel tegen, komen hier zeker niet terug

Ruime kamer, goede locatie direct in het centrum

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Genoten van een mooie suite in oud pand in hartje Haarlem
    • Suite De Lange Veer I

Parkeren was best een stukje lopen; te doen maar niet om de hoek. Receptie sluit normaliter erg vroeg.

Suite was heerlijk ruim. Mooie locatie midden in Haarlem.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Top verblijf!
    • Suite 't Spaarne

Wij hadden appartement Spaan. Perfecte locatie, aan het water. Zeer ruim en comfortabel. Echt een aanrader!! Het ontbijt is niet goedkoop, maar wel erg lekker. Ik las veel recensies over lawaai van stappende jongeren. Dat hebben wij ook gehoord. Ik ben van mening als je 100% rust wenst, je niet een hotel in het centrum van de stad moet zoeken. Zeker een aanrader dus!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goede locatie.
    • Suite De Lange Veer II

Erg gehorig, tot 3.00u 's nachts geluidoverlast. Ontbijt á 18,50 p.p. € te duur, slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Goede locatie. Comfortabele suite.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Het bed was heerlijk, eigen nespresso machine en centraal...
    • Suite De Lange Veer I

Het was voor ons bijna onmogelijk om bij de locatie te komen vanwege de vele wegwerkzaamheden en omleidingen. De badkamer was heel mooi met een aparte ruimte voor het bad maar de douchecabine is klein.

Het bed was heerlijk, eigen nespresso machine en centraal gelegen

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Kamer was heerlijk, lekker bed, goed gelegen in het centrum...
    • Suite Kleine Hout 2

buiten is het rumoerig in het weekeind, wij hadden speciaal oordoppen meegenomen.

Kamer was heerlijk, lekker bed, goed gelegen in het centrum van Haarlem

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima, ruim opgezet appartement. Service en isolatie (ivm geluidsoverlast) kan beter.
    • Suite De Lange Veer II

Zowel op vrijdag als op zaterdag 's nachts erg veel geluidsoverlast gehad van uitgaande jongeren. Daarnaast was er bij ons een ruitje gebroken waardoor overal glas lag. We hebben de voicemail van de receptie ingesproken. Op de voicemail wordt gezegd dat je binnen 5 minuten wordt teruggebeld, maar we werden helemaal niet teruggebeld. Vervolgens ons verhaal gedaan bij de dame die ontbijt bracht, maar ook hier geen follow up. Dat vind ik geen goede service. Toilet pal naast douche in een soort klein hokje (apart in badkamer met bad) vond ik ook niet prettig.

Ruime suite, fijn dat er een apart zitgedeelte is. Bed was voor mij ook heel prima, niet te hard niet te zacht. Erg centraal gelegen.

Aangenaam berblijf
    • Suite Kleine Hout 8

Mooie kamer/appartement, midden in het centrum gelegen. Toplocatie.

Luxe, ruimte, locatie
    • Suite Kleine Hout 4

Nadeel van de locatie: veel kabaal ‘s nachts

Luxe, ruimte, locatie

ruim voldoende

geluid van de straat

goed verblijf geen ontbijt genomen

Heerlijke locatie in Haarlem

De suite met terras.

De grootte van de suite: woonkamer, slaapkamer en ruime...
    • Suite De Lange Veer I

Er is op zaterdagavond tot ver in de nacht veel lawaai van het Haarlemse nachtleven

De grootte van de suite: woonkamer, slaapkamer en ruime badkamer

Zeer centraal gelegen, eigen opgang naar het appartement.
    • Suite Kleine Hout 6

De slaapkamer aan de straatkant was wat gehorig.

Zeer centraal gelegen, eigen opgang naar het appartement. Veel privacy.

Heerlijk verblijf in Haarlem gehad

Geen tegenvallers

Kamer /appartement was top

Prijs

Geslaagd!
    • Suite Kleine Hout 9

Geen informatiemap op de kamer

Mooie kamer

Prima verblijf op prima locatie
    • Suite De Lange Veer I

Centrale ligging, tussen winkels, restaurantjes.

Kon beter.

Indeling van kamer-suite

Bed.zetel.meubilair

Top appartement op een toplocatie
    • Suite Kleine Hout 3

De dames van de incheck waren zeer vriendelijk en professioneel

Vriendelijk personeel, een grote, mooie kamer en een goed...
    • Suite Kleine Hout 3

Vriendelijk personeel, een grote, mooie kamer en een goed ontbijt.

Heerlijk ontbijt op de kamer.
    • Suite De Lange Veer II

Parkeren is lastig, maar dat weet je van tevoren alsje midden in de stad zit.

Heerlijk ontbijt op de kamer. Ruime kamer op een mooie plek

Geweldig!

Perfecte locatie

Comfortabele suite in hartje Haarlem
    • Suite Kleine Hout 4

Ontbijt werd wat later geserveerd dan besteld maar was verder prima

Prachtige locatie in centrum. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Fantastische locatie en prachtig ingericht!

niets!

Gastvrijheid van personeel, locatie en uitstraling!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Alles was perfect.
    • Suite De Lange Veer I

Alles was perfect...mooie schone grote kamer, direct in de binnenstad van Haarlem. Medewerkers waren zeer behulpzaam

De ligging midden in het centrum
    • Suite De Gravin

De parkeerplaats is redelijk eind lopen

De ligging midden in het centrum

Huiselijke sfeer, mooie locatie, comfortabel bed, fijn bad
    • Suite De Lange Veer I

Badkamer beetje verouderde stijl, wel fijne stortdouche.

Huiselijke sfeer, mooie locatie, comfortabel bed, fijn bad

• Beoordeeld op: 16 november 2017

X

Zag er zeer netjes uit Ontbijt was prima verzorgd

Perfecte locatie midden in Haarlem!
    • Suite Kleine Hout 6

In het centrum, dicht bij een parkeergarage

• Suite Kleine Hout 4

De kamers waren fantastisch! En super aardig en behulpzaam personeel :)

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goed.
    • Suite De Lange Veer I

De deuren van badkamer en WC die moeten vervangen worden.

De locatie zelf en aardig personeel.

Woning als suite
    • Suite De Lange Veer I

Minpuntje: geen vergrotende scheer/make-up spiegel

Grote suite en heel lekker bed, gratis koffie en thee faciliteiten

Omgevingsgeluid
    • Suite Kleine Hout 5

Omgevingsgeluid

Top accommodatie midden in het mooie oude centrum van Haarlem

Service was geweldig

ligging
    • Suite De Lange Veer II

hygiene:vreemd haar en schimmel in voegen van de douchecel-tegels nachtlawaai op straat

ligging

Locatie nabij centrum

Top als je in de stad wilt zitten, veel activiteiten op loopafstand
    • Suite Kleine Hout 3

Ruime kamers, midden in centrum

• Suite Kleine Hout 2

Locatie, gastvrijheid, de schone kamer

locatie, ruime suite, vriendelijk personeel aan de receptie.
    • Suite De Lange Veer I

locatie, ruime suite, vriendelijk personeel aan de receptie.

Echt een aanrader

Zeer huiselijk

Top locatie!

Toilet/douche was erg klein

Mooi appartement met een heerlijk bed. Alles was aanwezig, top!as

Perfect

Was prima

Ruimte en rust snachts en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prima locatie

Ruim en luxe

Heerlijk verblijf gehad in hartje centrum!
    • Suite Kleine Hout 1

Geweldig mooi ingericht ruim appartement! Van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Haarlem is een leuke en gezellige stad
    • Suite De Lange Veer II

Waar de airco ophing en parkeren

Ligging meteen in centrum en personeel waren heel vriendelijk en zorgzaam

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Super locatie
    • Suite De Lange Veer II

Twee uiterst steile trappen op te 'klimmen'. Niet evident met bagage.

Super locatie