Beoordelingen over Holiday Inn Eindhoven 4-sterren

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1, Eindhoven Centrum, 5612 BA Eindhoven, Nederland

#9 van de 27 hotels in Eindhoven

Gebaseerd op 1961 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Schitterende locatie.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt viel wat tegen, wat warm bedoeld was, was gewoon koud. Was wel uitgebreid.

Schitterende locatie. Zakelijk ,en dat is absoluut niet als minpunt bedoeld. Kamer prima, redelijk ruim, met goede sanitaire voorziening. Goede parkeergelegenheid tegen een redelijke prijs. Prima horeca en ontbijt gelegenheid. Inchecken was mogelijk ruim voor de officiele tijd.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Ontspannend weekendje met het gezin met combinatie shopping, etentje, wellness en zwemmen.
    • Executive Suite

Niets, het was gewoon heel erg goed!

Geweldige kamer (executive suite) met ruime douche, jacuzzi-bad, sauna en extra groot bed. Moderne inrichting en zeer proper en netjes. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie en behulpzame kamermeisjes. Grote parking aan dagprijs, erg handig wanneer je met de eigen wagen komt.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Parkeergeld is 2 keer van mijn rekening afgeschreven en dat...
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

2 keer is parkeergeld van mijn rekening afgeschreven. Ik ben daar gast en dan moet k alsnog parkeergeld betalen en dat s ook nog 2 keer van mijn rekening afgeschreven.

Parkeergeld is 2 keer van mijn rekening afgeschreven en dat vind ik erg onprofessioneel. Heb er gelijk achterna gebeld wacht op reactie.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Ontbijt was goed, uitgebreid, veel keuze.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Personeel in de bar en bij het ontbijt had wel iets vriendelijker mogen zijn. Kamers aan de straatzijde zijn behoorlijk gehorig.

Ontbijt was goed, uitgebreid, veel keuze. Kamers waren ruim opgezet, simpele inrichting met groot bed, heerlijke dekbedden! Personeel bij de receptie uiterst vriendelijk en correct! Ligging van het hotel is vlak bij het centrum.

mooi groot bed.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Bij het inchecken moest ik een borg betalen en dat kreeg ik cash terug. Ook moest ik een formulier handmatig invullen terwijl al mij gegevens bekend zijn.

mooi groot bed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De kamers ruim opgezet naar moesten wel upgrade doen.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Personeel erg onvriendelijk kamer was nog niet klaar en konden alleen op kamer dmv upgrade. In verband met feit fat ik net geopereed was maar gedaan. Al ging smorgens telefoon van buren af door wake up en continue gebrom op de kamer vooral snachts erg irritant

De kamers ruim opgezet naar moesten wel upgrade doen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Mooi hotel, prima locatie.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Mooi hotel, prima locatie. Fietsenstalling aanwezig, ruime parking. Ontbijt goed uitgebreid, kamer was ruim en allles was aanwezig. Je zit zo in het centrum van Eindhoven.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Fantastisch verblijf zoals altijd!

Absoluut niets!

De mensen aan de receptie waren echt vriendelijk en behulpzaam. Het was een ruime kamer met een super comfortabel bed en de badkamer was overduidelijk vernieuwd. Zicht op centrum Eindhoven vanuit de kamer. Ontbijt fantastisch zoals altijd, wel enorm druk in het restaurant.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Heerlijk uitgerust begonnen aan een intensief cursus weekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was een heerlijk ruime kamer en een fijn bed. Had een cursus om de hoek dus voor mij een ideale locatie. Bij volgende cursus kies ik zeker weer voor dit hotel.

Goede nachtrust na avondje stappen
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De wegenwerken in Eindhoven maken het soms wat moeilijk bereikbaar momenteel. Maar daar kan het hotel niets aan doen.

Zeer ruime kamers, het centrum van Eindhoven is makkelijk bereikbaar. Heel de nacht is de receptie bemand is dus handig als je wat langer wegblijft.

Mooie accomodatie met dure randvoorwaarden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De parkeerkosten. Ik vond het jammer dat je voor de prijs van dit hotel als klant nog moet betalen voor de parkeerplaats. 14,50 euro per nacht. Ontbijt is ook pittig geprijsd 21,50 euro op een doordeweekse dag.

De kamer was ruim en schoon. De badkamer was ruim en schoon.

Alles was goed geregeld en naar verwachting geen echte...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Douche stang was aan onderhoud toe Bij koffieapparaat stond niet duidelijk aangegeven wat de cups voor smaak waren

Alles was goed geregeld en naar verwachting geen echte tegenvallers. Locatie centraal maar toch rustig Veel service opties mogelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Was zeer goed van vrijdag tot zondag.

Het parkeergeld.

ontbijt was goed, wij hebben genoten van alle faciliteiten, het enige wat ons ergerde was het betalen van het parkeergeld als gast hoort dit gratis te zijn of veel goedkoper. Het personeel was zeer vriendelijk.

Ideaal voor weekendje shoppen.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Super ontbijt. Zeer uitgebreid. Mooie propere kamers. Sliepen op 9de verdiep, vandaar beetje last van lawaai s'avonds van kermis. Ideale ligging om te shoppen. Mochten ,na uitchecken, wagen ook nog laten staan op parking tot 17h.

Op loopafstand van het centrum
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ruime kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, goede locatie voor een bezoek aan de binnenstad van Eindhoven, tunneltje onderdoor en je staat in het centrum.

prima verblijf
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt duur. Helaas geen biljarttafel en geen dartbord aanwezig.

Kamer ruim, goed bed, goede ruime badkamer, schoon. Prima centrale locatie. Buiten terrasje.

Wauw
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden waren twee aparte bedden. Voor de rest niets op aan te merken.

Goede bedden en een zeer propere badkamer. Grote kamer die lekker gekoeld was met dit warme weer. Het zwembad gaf een perfecte verfrissing en het ontbijt was lekker en super uitgebreid. Aan aanrader!!

Vriendelijke bediening!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Enige, maar dan ook enige minpuntje was dat het water van de douche schommelde van temperatuur... golfde zo een beetje. Nu met de warmte was het niet erg, maar in de winter is een straal lauw water als je in een warme douche staat, niet zo leuk 😉

Vriendelijke bediening! Propere kamer, ruime kamer, goed bed, prijs mini bar was best ok! Goed ontbijt!

Het super gevarieerd ontbijt.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Mijn vrouw had problemen met het hoge bad. Ze kon best een opstapje gebruiken want het is niet gemaakt voor kleine mensen.

Het super gevarieerd ontbijt.

Top hotel!

Geen tegenvallers ervaren.

Mooie nette ruime executive kamer gelegen op de 10e verdieping. Prachtig uitzicht. Goeie bedden. Schone Kamer en badkamer. Airco werkt ook goed.

Geen holiday in weer
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Een nacht geboekt voor 90 euro. Vervolgens bij het inchecken werd om 57 euro verzocht. 7 euro toeristenbelasting en 50 euro borg. Auto stallen kost ook nog eens 14.50 per nacht, en exclusief ontbijt. Iedere keer als we van de kamer gingen, moesten we terug naar de balie omdat de keycard niet werkte. Erg fijn met een horde uitcheckende gasten voor je te wachten.

Het bed De kussens

doen we nog eens.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontvangst door een jongedame die wel heel onervaren was. Sprak zeer zachtjes, begreep eenvoudige vragen over de betaling niet, vergat de bar te melden dat wij op het terras een drankje wilden en het ergste: ze had de ons verzoek om gewekt te worden niet verwerkt. Vond ons toch een beetje oud en dommig, zo straalde ze uit. Oudere collega's boden de de volgende dag koffie aan en deden alles om het ons weer naar de zin te maken. Zo kan je je dus ook onderscheiden. Al met al toch een zeer plezierig gevoel overgehouden aan dit hotel. De staf is geweldig!

Kamer, ontbijt, parkeren, bereikbaarheid...allemaal dik in orde.

Dichtbij het centrum
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Personeel bij het ontbijtbuffet, oudere dame wist niet waar we konden zitten en vond t maar raar dat iedereen op zondagmorgen allemaal tegelijk kwam, na 10.00 en dat t daarom druk was, dit op de vraag of we ergens konden zitten. Leuk, nespresso apparaat op de kamer maar dan wel graag met de echte nespresso cups en niet zo’n vies C merk.

Dichtbij het centrum

ik vind holiday inn in eindhoven prijs kwaliteit een top hotel
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

je kan altijd iets vernoemen dat wat tegenviel,maar dat weegt nu niet op tegen de pluspunten,dus daarom geen klachten bij mij elk voordeel heeft zijn nadeel das steeds mijn besluit

geen ontbijt genomen ik slaap liever wat langer,voor de rest een hotel dat ik echt top vind prijs kwaliteit echt dik in orde en een mooi verzorgde kamer,dat heeft me echt verbaasd dat het op en top proper is ,heb al verschillende hotels bezocht in eindhoven maar dit is voor mij prijs kwaliteit toch één van de betere

Het verblijf opzich was prima.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Indien je een handicap hebt zoals ik, is het moeilijk om het zwembad in en uit te komen. Tevens is er in de badkamer bij de douche geen handvat om je aan vast te houden als de vloer erg nat of glibberig is.

De kamers zijn groot en erg ruim, het bed is groter dan verwacht. De badkamer zag er prima uit.

Luxe en gastvrij hotel waar alles kan.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke grote bedden. Airco op de kamer. Super lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Ook als je net als ik gluten en zuivelvrij wil eten is er volop keuze!! Ook bij Flo, het aangrenzende restaurant heerlijk gegeten. Het speciale Guus Meeuwis buffet, maar voor mij werd speciaal een visje met groentes gemaakt!! Super service en heerlijk gegeten.

Brabantse gastvrijheid !!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Guus Meeuwis buffet viel wat tegen.....beetje flauw......maar oplosbaar !!

ontvangst receptie oudere dame super gastvrij, kamer prima, ontbijt uitstekend, bar en service goed en vriendelijk.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Het boeken via boeking.com. Creditkaart werkte niet en toen betaald door een link met ideaal. Werd ik als nog gebeld door jullie een dag van te voren om te betalen. Wat al lang betaald was. Bij het inchecken stond er naast mij ook iemand met hetzelfde verhaal moest daar te plekke nog laten zien dat ze met creditkaart had betaald. Vind ik slecht. Laat mensen gewoon met ideaal betalen lijkt mij dan!

Heerlijk ontbijt, mooie ruime kamers en dicht bij het centrum en PSV stadion.

Hotel met een top locatie en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Met momenten was het best gehorig.

Kamers waren erg schoon, ruime badkamer. de locatie is helemaal top, je staat zo in de winkelstraat of op het centraal station.

Goed ontbijt, alleen jammer dat niet alles meer werd...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goed ontbijt, alleen jammer dat niet alles meer werd aangevuld en het personeel de benen uit de reet liepen, maar er heel veel tafels nog vol met vuil serviesgoed stonden. Misschien er iemand extra bijzetten?

• Executive Suite

Een minpunt was wel de optie tot laattijdig uit te checken. We mochten wel vroeger op de kamer zaterdag maar zondag om 14u uit checken ipv om 12u zou ons 25 euro extra kosten. Toch wel een grote meerkost en daarom hebben we het ook niet gedaan.

De executive suite was geweldig! De badkamer, de sauna, het bed, de ruimte, echt geweldig allemaal!

Vriendelijke ontvangst en een aangenaam verblijf op alle vlakken !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heerlijk ontbijt en een heel vriendelijke ontvangst. Fantastisch personeel met een grote inzet voor hun klanten. Ruim hotel en toch een gezellige en aangename sfeer. Doe zo verder !

Mooie en leuke uitstraling/style van het hotel. Ruime kamer met veel licht.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Mooie en leuke uitstraling/style van het hotel. Een basic hotel, maar heeft alles wat je nodig hebt naar ons idee. Ruime kamer, frisse uitstraling en schoon. Prima hotel! We vinden de gemiddelde beoordelingscore eigenlijk wat aan de lage kant voor wat je krijgt.

mooie kamer
    • Executive Suite

Zeer onvriendelijk personeel. Niet kindvriendelijk!!! Bij het ontbijt werden we door de onvriendelijke hoteldame apart gezet omwille van geen plaats voor kinderstoel + lawaai van de peuter. "hier kan hij tv kijken", zei men. dus daar zaten we afgezonderd van iedereen, heel ongezellig. ontbijt: veel lege kommen, werd niet aangevuld (bijvoorbeeld pannekoeken). op was op. er snel bij zijn.

mooie kamer

Wij hebben er van genoten !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wat nachtlawaai van aanpalende kamers en straat, restaurant snel volgeboekt bij avondeten.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Korte wandelafstand winkels en restaurants...

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het ontbijt was heerlijk.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het lawaai van buiten is heel hoorbaar.. Zo storend op onze kamer dat we een andere kamer gevraagd hadden. Op deze was het doenbaar maar nog meer dan gewenst..

Het ontbijt was heerlijk.

aangenaam verblijf in een fantastisch hotel.

Het ontbijt was ontzettend uitgebreid en heerlijk. De kamers waren netjes, aangenaam en het was er vooral heel rustig. En de ligging op wandelafstand van het centrum was een aangename meevaller.

Super locatie voor een weekendje weg
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Zeer goede locatie, vriendelijk personeel, ruime kamer. Sterk wifi signaal. Geen gebruik gemaakt van restaurant of ontbijtbuffet, want in de buurt kun je overal prima uit eten/lunchen etc.

Prima city-hotel
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Ideale ligging bij station en vliegveldbus. Grote (bad)-kamer en heel fijn bed Uitgebreid ontbijt. Super service van receptioniste Demi. Kamer aan voorzijde bij hoofdingang en aan drukke weg kan wat geluidsoverlast opleveren.

Zeer aangenaam verblijf en zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Betalingswijze via booking.com (niet met maestro)

Ontbijt was uitstekend met heel veel keuze, douche was heel proper, kussens op de kamer waren heel goed, afstand naar het centrum was aangenaam (ca 5 min.)

Een aangenaam en leuk weekend gehad.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

We moesten nog eens ons verblijf betalen omdat ik geen kredietkaart bij me had. Ondanks ons verblijf al betaald was. Wel bij het afrekenen alles terug gekregen.

Ontbijt was in orde Kamers waren proper Alleen veel lawaai van de straat en het was bijna niet mogelijk om een raam open te zetten.

Fantastische avond in het Philips stadion gehad! En daarna lekker dichtbij mijn bed ingekropen
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Dat er extra betaald moest worden voor het parkeren van de auto. En dat er toilet(schuur)papier op het toilet hangt dat echt niet hotel waardig is!

Kreeg een executive room en deze was heerlijk ruim en had een mooie grote badkamer.

Prima voor weekend weg
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Spiegel in badkamer hangt veel te hoog. Aankleding kamer niet gezellig.

Goed bed, prima ontbijt en stille kamer. Hotel ligt op loopafstand van centrum en stadion.

Perfect hotel!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Geweldige grote en luxe kamer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect voor een bezoek aan het stadion en erg dichtbij het centrum van Eindhoven.

Fijn hotel.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Had graag een balkon gehad. Er staat een bureau voor het raam waardoor je niet fijn naar buiten kunt kijken.

Locatie was top, het personeel bijzonder vriendelijk. Het welkomsgevoel erg fijn.

Kamers groot en netjes, ontbijt echt prima!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Het is net iets gedateerd, wel mooi en netjes onderhouden, maar de kamers een tikje gedateerd. Douchen in de badkuip in een executive kamer bijvoorbeeld.

Kamers groot en netjes, ontbijt echt prima!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

was zeer ok !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ontbijt was uitgebreid maar de kwaliteit was dan minder. Let op dat warme dingen ook warm blijven ; koude gekookte eitjes koude pannekoekjes Beter minder serveren maar dat het aanvullen vers blijft

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het voelt na zo vaak bijna als thuiskomen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Was altijd van van de roze vruchtenyoghurt, jammer dat die er niet meer is.

We slapen hier bij iedere beurs die we hebben en alles is altijd fantastisch geregeld

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heerlijk verzorgd verblijf
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Raam kon maar klein stukje open waardoor het 's nachts warm was in de kamer.

Grote kamer. Goed bed met zachte en harde kussens. Goed geprijsd ontbijt (in het weekend). Uitstekende ligging in centrum.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

We hebben een fantastisch en gezellig weekend gehad!!! Ook een gezellige stad; Eindhoven
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was zeer schoon. Het personeel in het hotel was heel vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, keus genoeg. Het is een mooi hotel, wat heel centraal gelegen is.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heerlijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor 1 overnachting met 2 kinderen inclusief toeristenbelasting en parking 226 euro betaald dus wel prijzig voor kort verblijf.

Ruime, nette kamer. Communicerende kamers en aanwezigheid zwembad ideaal met kinderen. Lekker ontbijt. Uitchecken tot 12u.

Mooi hotel, wat dicht bij t centrum ligt.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Glasgordijnen op de kamer waren kapot, leek wel in geknipt. Het bed was voor mij wat hard. Geluid van buiten was erg storend. Erg gehorig. We misten een prullenbakje op de tafel bij t ontbijt.

Ligging is perfect. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Laat de buitenkant van het hotel je niet misleiden. Binnen vind je ruimte, comfort en rust.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De koffie was niet lekker. Dat was voor mij het enige nadeel.

Het hotel is dicht bij het centrum. De kamers zijn groot. Het bed ligt heerlijk en het ontbijt biedt veel keuze.

Aanrader, dichtbij de stad
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Door iemand anders laten boeken als verassing maar bleek een heel boekwerk te zijn met de betaling. Terwijl dit gewoon via booking.com was gegaan. Werken zelf in de horeca oa receptie, dus wij snapte het gedoe niet.

Heerlijk ontbijt en heerlijk gezwommen. Voor het zwembad mag wel een tikkie warmer, werd opeens wel heel koud.

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

De kamers zijn niet heel warm en sfeervol. TV klein ten opzichte van afstand tot bed, geen scherp beeld daardoor. De ligging van het hotel is gunstig, maar het is geen mooi gebouw en de omgeving is dat ook niet (qua tunneltjes en wegen). Maar ja, daar kan het hotel niets aan doen....

Goed bed! We kregen een upgrade naar een executive kamer. Dichtbij het station en de binnenstad. Zwembad prima om enkele banen te trekken in de ochtend. Het bargedeelte was oké, evenals de liften, ontvangst en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed geïnformeerd personeel, goede service, fijne walk in...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor een kamer in deze prijsklasse: geen ligbad, afzuiging in badkamer matig, beslagen spiegel na douchen, badkamer erg vochtig. Voor een kamer die voor twee personen was geboekt slechts een setje shampoo, douche gel etc. etc. Zijn kleine zaken, maar voor een hotel keten met zo'n gerenommeerde naam...kan beter.

Goed geïnformeerd personeel, goede service, fijne walk in douche.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed voor een nacht.

Ontbijt ,temperatuur op de kamer 'te koud Avondmaal en personeel 'ok

Ontbijt viel tegen ':geen lekkere kaas ,roerei koud ,fruitlsla zonder smaak . Koffie en brood ok

Helemaal top!

Ruime kamer met lekkere bedden en een fijne douche. Personeel was heel vriendelijk en deed alles met een glimlach. Ook Eindhoven is een erg leuke stad voor een weekendje weg.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

verblijf was geweldig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

kamer was netjes en was erg schoon. ontbijt was heerlijk. heer erg uitgebreid dus genoeg keuze! aan te raden voor stelletjes die samen een nachtje gezellig weg willen. Eindhoven centrum op nog 5 minuten lopen.

Prima hotel!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De kleine badkamer in verhouding tot de ruimte van de kamer.

We hebben alleen overnacht maar verder hebben we geen faciliteiten van het hotel gebruikt. De kamer en de bedden waren prima.

Het was voor een citytrip een heel fijn hotel!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De douche en de tv vielen een beetje tegen. Douche was erg klein en tv had maar een paar zenders en niet echt goed beeld.

De locatie was echt top. Je liep zo het centrum in. Het ontbijt was ook lekker en uitgebreid.

Voor dat ene nachtje was Holiday Inn Eindhoven een prima hotel.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De keuzemogelijkheden wat betreft het ontbijt waren gezien de prijs van het ontbijt eerder beperkt.

Mooie, ruime kamers in een zeer centraal gelegen hotel. Goed ontbijt, al is de keuze gezien de prijs wel beperkt.

Paar dagen weg
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Kip niet gaar restaurant hotel Veel hotelgasten wietlucht Humeur personeel was niet altijd even leuk. Schoonmaak kamer werd afgeraffeld zo stonden er nog schoonmaakspullen en moest de douche nog afgemaakt worden

Het zwembad was fijn Dichtbij centrum Late check uit

Fijne grote kamers, heerlijke bedden met keuze uit 2 kussen...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Flesjes water in de minibar voor 4,15. Doe de gasten een plezier en zet er 2 flesjes water neer en een zakje nootjes. Kost niets en de gasten waarderen dit enorm. Tip! Helaas was er geen mogelijkheid om Gebruik te maken van een Solarium bij het zwembad.

Fijne grote kamers, heerlijke bedden met keuze uit 2 kussen soorten. Ruim bureau, practische grote badkamer met alle comfort. Verwarmd zwembad met ligstoelen. Personeel erg attent en op de hoogte van alles.

Zeker een aanrader!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt zag er super lekker uit. Het was ook lekker, maar sommige dingen waren droog. Alles werd wel goed bijgevuld. Ook al was het bijna einde tijd om te ontbijten.

We werden vriendelijk ontvangen. Kamer zag er erg netjes en schoon uit. Perfecte afstand naar het centrum. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

In de kast boven de kleerhangers lag een (viese) panty. Deze is door de receptioniste die ons heeft ontvangen weggehaald. Receptioniste met blond haar en bleek gezicht vertelde mij dat ik het zelf moest weg gooien. En bad is te klein voor mensen boven de 1.85m

Bijna alles.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Altijd bijzonder aangenaam!!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Altijd jammer dat je nog extra moet betalen voor het parkeren bij het hotel maar begrijp het wel.

Wij komen 1 keer per jaar hier. Iedere keer opnieuw is alle personeel heel vriendelijk. Het ontbijt heeft een drukke ontbijtruimte maar alles wordt goed bijgevuld en is lekker. Ruime keuze. Goeie kamer met goed bed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Wel duur, maar grote kamers
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Er zaten haren op het kussen, maar nadat we naar de receptie hadden gebeld hierover, kregen we een hele andere kamer en die was schoon.

Ontbijt, grote kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was heerlijk!

Niets!Het was prima!

De prijs van de kamer was opvallend goedkoop! Een zeer ruime kamer en kwalitatief prima in orde voor nog geen 100 euro zijn wij nog nergens tegengekomen! Ook de bistro Flo is ons zeer goed bevallen! Onze complimenten!!!!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

- zeer uitgebreid en net ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

- zeer uitgebreid en net ontbijt - zeer goede ontvangst en check in, waren vroeger dan check in tijd, maar geen enkel probleem - mooi op loopafstand centrum - heerlijke bedden

Het baliepersoneel was erg vriendelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het baliepersoneel was erg vriendelijk. Vanwege de prijs had ik een kamer met 2 aparte bedden geboekt. Toch kregen we voor dezelfde prijs een tweepersoonsbed. Veel gezelliger :-). De kamer was mooi schoon en lekker groot. De stad is op loopafstand. Echt ideaal.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

De ruime, schone kamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Na een overnachting in oktober in dit hotel moesten we de parking niet betalen. Deze keer wel en dat vonden we vreemd.

De ruime, schone kamer. Vriendelijk personeel. Het centrum is goed te bereiken.

Geweldige locatie dicht bij de stad. Echt maar enkele honderden meters en je zit in het centrum.
    • Executive Suite

Het boeken van de accomodatie via booking.com laat je met twee kinderen in de suite gewoon boeken. Vervolgens geeft booking.com dit niet door aan het hotel, waardoor bij de receptie enkel bekend is dat er twee volwassenen op de kamer geboekt zijn. Gelukkig was er een slaapbank, echter was dit volgens de regels maar voor max 1 kind. 4 personen op deze kamer zou eigenlijk niet mogen. De dame aan de receptie heeft ons dit uitgelegd en we mochten uiteindelijk wel met 4en op de kamer. Een punt voor Booking.com om eens aandacht aan te geven. Dit gaat vaker mis, ook in anders hotels.

We hadden de suite op de bovenste etage. Mooi uitzicht over de stad. Deze kamers hebben een prive sauna en een spa bad. Heerlijk overal gebruik van gemaakt. Erg schone kamers.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Fijne ruime kamer, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

We kregen een upgrade i.v.m. speciale verjaardag. Super ruime junior suite. Erg vriendelijke dame bij de receptie. Meedenkend over vervoer naar restaurant. Prima ontbijt, meer dan genoeg keuze en ruim opgesteld. Wij hadden een kamer aan de achterzijde, totaal geen geluid van buiten dringt door. Er is ook een gezellige bar met vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

- Kamers waren ruim genoeg.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

- sommige dingen zijn aan vernieuwing toe door slijtage. - door dicht in de stad te zitten kan er wel wat geluid hinder zijn

- Kamers waren ruim genoeg. Bed was kingsize dus plaats genoeg. - Ruime badkamer met instapdouche. - Handig was de spiegel aan de zijkant om make-up aan te doen of scheren. - ontbijt was uitgebreid , heel veel aanwezig. veel broodsoorten en beleg. - optie om zelf u spiegelei te bakken , hard en zachtgekookt , roerei , bacon , worstjes , warme tomaatjes , pannenkoeken ... - vers fruit , fruitsalade , fruitsappen , verschillende yoghurts en ontbijtgranen .... - Als u de voetgangerstunnel neemt zit u meteen in het stad op nog geen 5 minuten wandelen. - de vrijdag avond is het shop avond in eindhoven en is alles open tot 21 uur !