Beoordelingen over Holiday Inn Leiden 4-sterren

Haagse Schouwweg 10, 2332 KG Leiden, Nederland

#10 van de 17 hotels in Leiden

• Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het eten was zeer zout. Gelaten reactie bij dat zeggen. Geen correctieve actie en te zoute bak met vis uit het buffet gehaald, waardoor anderen nog steeds dat zaten te eten. Ze rekenen per abuis 10 euro voor ontbijt kind, maar volgens voorwaarde was die gratis. Later moesten we bewijzen bij receptie dat alles was betaald en houden ze dat zelf dus niet bij. Veel slordige fouten. Kleine dubbele bedden.

Op de kamer een waterkoker. Prettige douche. Fijn dat je kan zwemmen, sauna en fitness.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaardkamer

het schoonmaken van de kamer liet te wensen over. de prijs van het ontbijt(buffet is heel prijzig) wij waren genoodzaakt om op de kamer te ontbijten, zodat we met 1 ontbijt voor 2 personen konden volstaan.

fijn om er ook te kunnen eten in de oceanbar/restaurant. het hotel ligt rustig en ook de nacht is qua rust gegarandeerd.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Erg goed hotel, wel prijzig.
    • Standaardkamer

Erg duur hotel, vooraf stond aangegeven dat er tweemaal ontbijt bij in de prijs zat, dit mocht ook wel voor 190 euro voor 2 nachten, echter gaf het personeel ter plaatse aan dat er geen ontbijt bij in de prijs zat.

Veel faciliteiten, goede staat van zowel de kamer als de faciliteiten (zwembad, sauna etc.). Gunstige ligging, nabij de snelweg en op enkele minuten van het centrum.

Kindvriendelijk hotel met heerlijk ontbijt op handige locatie!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Badkamer kan wel een make-over gebruiken maar alles deed het verder prima

Zeer kindvriendelijk met leuk binnenzwembad en recreatiehoek in het hotel. Zeer uitgebreid en lekker buffet. Vriendelijke personeel Locatie op invalsweg Leiden en vlakbij A44 of op weg naar het strand, shuttle beschikbaar in hotel

Nette kamer, heel vriendelijk personeel, leuk voor de...
    • Standaardkamer

Onze kamer zat aan het restaurant. Het ontbijt begint al heel vroeg dat is fijn maar wij konden uitslapen en je hoort de mensen die gebruik maken van het buffet goed.

Nette kamer, heel vriendelijk personeel, leuk voor de kinderen. We hebben het naar ons zin gehad.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prijs-kwaliteitsverhouding is prima.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De shuttlebus naar het centrum reed niet. De pinautomaat was alle dagen niet te gebruiken. Geen goede informatie van de receptie welke bus te pakken naar het centrum streek- of stadsbus, scheelt namelijk bijna 4 euro op zo'n kort ritje. Buschauffeur was zo vriendelijk om ons dit te vertellen.

Ontbijt was prima, genoeg keuze en voor ieder wat wils. Zwembad en voor de liefhebbers een sauna. Parkeerplaats lekker dichtbij. Busopstap dicht bij het hotel. Hele lekkere diverse soorten koffie. Genoeg bewegingsvrijheid in de eetzaal en bij het buffet.

Wat je van Holiday Inn mag verwachten
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Badkamer niet schoon. 50 Euro extra borg tegenover andere Holiday Inn's. Matras van kingsize bed te kort, 1,80 mtr. Sateliet-TV of wat het ook was miste belangrijke kanalen. Geen RAI's of TVE.

Kamer geweldig na gratis upgrade tot executive, de eerste standaardkamer had verschrikkelijke isolatieschroeilucht. Ben hier vaker geweest, langer geleden, Hele slechte kapotte matrassen toen. Nu dik in orde. Fijn ontbijt.

Fijn familiehotel;
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Fijn familiehotel; ideaal om met kinderen te verblijven. Zeer kindvriendelijk. Ontbijtbuffet was uitgebreid en heerlijk. Leuke speelruimte voor de kids. Kamers schoon en netjes. Hotel is een ideale uitvalsbasis om naar t strand te gaan en andere bezienswaardigheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ons verblijf bij de Holiday Inn was leuk, maar er waren wel wat verbeterpunten.
    • Kamer met Kingsize Bed

Sommige handdoeken waren kapot. De koelkast was niet helemaal schoon. Kamerdesign was een beetje ouderwets, kon iets moderner ingericht zijn. TV was heel traag.

De bed sliep heerlijk. Kussens waren ook heel comfortabel. Wifi werkte best goed. Eten bij de hotel was ook lekker. En er was een pooltafel op locatie, dit vind ik persoonlijk wel leuk.

Ontbijt was zeer goed
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

vloerbedekking in kamer was vies, komt doordat de uitgang van de kamer rechtstreeks op het parkeerterrein uitkwam. Buiten de deur stond je meteen in het zand

Ontbijt was zeer goed

Super speelsfeer voor de kids
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Dit deed meer dan aan onze verwachtingen. Het is een heel mooie en verzorgde accommodatie die voor de kids één groot speelplezier was. Dit was de eerste maal dat wij voor een Holliday Inn kozen en zullen dit in de toekomst zeker meer doen.

* Eten was genoeg keuze en lekker.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

* kamer grensde aan het restaurant. * grote hoge ruimte ( het restaurant ) en daardoor erg gehorig. * te kleine bedden

* Eten was genoeg keuze en lekker. * kids speel ruimte super leuk. * presentje kregen onze kids bij aankomst

Prima hotel.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Lopend buffet "all you can eat" vonden we qua keuze in vlees te klein. Voor de kleine kinderen alleen keuze in kibbeling of frikandel. Kan best kipnuggets bij.

Ontbijt was prima! Ruim voldoende qua keuze

Echt een goed hotel voor de hele familie.

Eigenlijk niets

Zeer vriendelijk personeel , heel behulpzaam en goed op de hoogte over de omgeving. Lekker ontbijt . Goede wifi verbinding en hele goede smart tv . Fitness en sauna zeer proper en gratis te gebruiken en een lekker warm binnenzwembad.

Het bed was super!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Prijs/kwaliteit, We betaalde 150 euro per nacht, en dan is er een ligbad met allerlei brandplekken van peuken. Een douchegordijn vind ik ook niet meer kunnen in 2018 tenminste niet in dit soort categorie hotels.

Het bed was super!

geweldig hotel voor gezinnen met kinderen
    • Standaardkamer

op de kamer stond een mandje met snoep en koek..dit was voor de mini bar niet handig met 2 kids het bed was veelste hard

de faciliteiten voor de kids echt geweldig

Zevenklapper
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Grote keuze voor het ontbijt, super. Inrichting in de ontbijtzaal zeer goed. Wij hadden 2 kamers naast elkaar met een tussendeur, geweldig voor een gezin met meerdere kinderen. Leuke speelhoek voor kinderen.

Makkelijk parkeren voor de deur -meerdere parkeerplaatsen...
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Weinig sfeer. Puur functioneel overnachten met een redekijke hap in de avond en prima ontbijt. Kleine, warme kamers (airco was niet per kamer in te stellen)

Makkelijk parkeren voor de deur -meerdere parkeerplaatsen bij alle in-/uitgangen.

Holiday inn Leiden was TOP!

helelmaal niks

Het eten was erg lekker, wij hadden oostersbuffet. Het ontbijtbuffet was ook heel uitgebreid. De bedden sliepen heerlijk. Het zwembadje en speelgedeelte was leuk voor de kinderen.

De kamer was schoon, comfortabel en een heerlijk bed!
    • Kamer met Kingsize Bed

Niet echt iets wat niet bevallen is meer een tip misschien een idee om gasten met een hond toch ergens een gedeelte te creëeren waar men met een hond kan ontbijten en/of dineren. Mede dat het buiten het centrum ligt . Dus nogmaals geen klachten meer een tip!

De kamer was schoon, comfortabel en een heerlijk bed!

Dat het lekker dichtbij Drievliet was, voor een dagje uit...
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het was erg jammer dat de kamers aan de binnenkant van het hotel erg luidruchtig was. Zo konden we precies horen , van de mensen die aan het ontbijten waren, hoe het mea over het bord ging. Hoe de gasten bestek pakte De airco op de kamer was erg laag, ook al stond het op de hoogste stand. Door de warmte buiten, was het niet erg koel op de kamer. Dat viel weer tegen. En laatste was nog, We hadden dit hotel geboekt voor 3 dagen, 2 overnachtingen voor onze zoonatie, omdat hij jarig was. Het was met korting en geen annuleren en achteraf betalen. Als gegevens moesten we onze creditcard nummer invoeren voor bevestiging. Na 2 dagen werd ons hotel geannuleerd, omdat er van de creditcard niks afgehaald kon worden. Zonder enige mail of contact, was het geannuleerd en daar ging onze 3 dagen in het hotel. Alsnog een nieuwe boeking gedaan, dan voor 1 nacht.

Dat het lekker dichtbij Drievliet was, voor een dagje uit met onze zoontje. Lekkere zwembad en een goed gelegen hotel.

aardig
    • Kamer met Kingsize Bed

Internet is heel lastig om verbinding te krijgen, en als het dan lukte, en je gebruikt je telefoon even niet, wordt je er weer uit geknikkerd, heel vervelend. Ontbijt is duur, en het meest vervelende is het parkeergeld van 5 euro per dag..

Matras was ok, jammer van het plastic zeil op het bed, verwijderd...

G.E.W.E.L.D.I.G !

Pasjes + Deursysteem kunnen worden vernieuwd Geen gokmachines Geen winkeltje

Ontbijt, zwembad, fitness & juicy streak at the bar. Opening en closing tijdens van het zwembad + fitness zijn top!! Van 6.30am tot 11pm

Functioneel want dicht bij ziekenhuis
    • Standaardkamer

Er kan geen Raam open AC deed het niet. Zeer luidruchtige zaal en wij zaten aan de binnenkant. Slechte ontvangst TV signaal. Prijs kwaliteit vond ik niet ok. Zelfs Noordwijk hotels van oranje was goedkoper voor 2 dagen in dezelfde periode

Een prima hotel op een praktische locatie.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het atrium idee van de kamers. Een aantal kamers heeft de deur aan een open speelruimte. Dan kun je helaas geen raam open zetten en je hoort het geluid nogal.

De kamer en badkamer was ruim genoeg. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het was schoon.

We hebben weer erg genoten.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De bediening in de bar is ons wat tegen gevallen. Duurde erg lang voordat je een bestelling kon doen. En 1 bestelling hebben we helemaal niet gehad.

Dit was onze vierde keer al weer dat wij een verblijf in dit hotel hebben genoten. De kamers zijn mooi ruim. Je kunt er goed vertoeven met je gezin. Ontbijt zag er weer goed uit en smaakte ook goed. We hebben weer lekker kunnen zwemmen en even van de sauna genoten. Dus met andere woorden een echte aanrader. En tot de volgende keer maar weer.

De mooie ontbijthal en ruime ontbijtbuffet
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Dat er honden toegelaten waren in de kamers. Met vast tapijt is dat niet hygienisch. Ook waren er mensen in zwembadlokaal met schoenen, er zou meer controle op hygiene in dit lokaal moeten zijn

De mooie ontbijthal en ruime ontbijtbuffet

Het was er vuil en vies.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Het was er vuil en vies. Ik als hollander verwacht niet in nederland chinees aangesproken te worden. De bewegwijzering is in chinees en hollands. Bij het onbijt stinkt het naar wokken. Alles ruikt muf. Wij hadden excitive room voor 200 euro per nacht. Alles versleten en vuil. Echt een drama.!! En veels te duur.

Het feit dat je TV kon kijken in de Ocean Bar.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het personeel achter de receptie. Voor 4 extra uren mijn kamer behouden ivm seminar zou ik €75 moeten betalen. Voor een extra overnachting was dit €94. Dit staat in geen enkele verhouding, zeker als je weet dat minstens 35% van het hotel leeg was!!! Geen service. Ook werkte de TV niet goed op de kamer (scheen overal zo te zijn).

Het feit dat je TV kon kijken in de Ocean Bar. Personeel restaurant was super!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

• Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Heel gehorig.Je hoort alle voetstappen en gesprekken op de gang en luide tv die aan staat bij de buren. Wat onrustig geslapen, maar verder wel ok.

Leuk kindvriendelijk hotel, mooie vijver in het hotel.

Heerlijk ontbijt (afgezien van de koffie), fijne bedden,...
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Kamer was bloedheet ondanks airco, erg gehorig, koffie bij ontbijt was echt heel vies.

Heerlijk ontbijt (afgezien van de koffie), fijne bedden, vriendelijk personeel, fijn zwembad, kindvriendelijk hotel

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Jammer van de "tocht"
    • Standaardkamer

In de Garden tijdens het buffet tochtte en waaide het constant. Zeer ergerlijk. We hebben er wat van gezegd en het was een uurtje veel beter maar daarna begon het weer. Ik denk niet dat we terug komen. We vonden de prijs/ kwaliteit ook niet bijzonder goed.

Prima bedden en prima kussens. Vriendelijke bediening.

Genieten en tot rust komen.
    • Standaardkamer

De fietsenstalling ligt wat ver af van hotel.

Een mooi hotel. Heerlijk en gevarieerd ontbijt in een ruimte met atrium en zicht op hoger gelegen hotelkamers. Zwembad verwarmd.

Prima locatie en accomodatie voor een verblijf in Leiden
    • Standaardkamer

iIn het garden center was tijdens het ontbijt zondag, al een flinke drukte van zwemmers ( jeugdsportteams? ) die de weg midden door het restaurant gebruikten om van en naar het zwembad te gaan.

Ontbijt was prima, uitgebreide keuze. Ruime , rustige kamer.

Heerlijk genoten!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

We hadden voor 2 nachten geboekt en kregen een bon waar drie nachten op stond vermeld! Wel netjes opgelost.

Goed ontbijt en goed faciliteiten voor de kinderen.

afgezien van het eten, prima
    • Standaardkamer

De kwaliteit van het eten was slecht, het was en niet lekker en stond te lang op het buffet waardoor het ook nog eens droog en onsmakelijk werd . Zowel het diner als het ontbijt.

Kamers waren prima

Vriendelijk personeel,mooi hotel,heerlijk bed en lekker,uitgebreid eten,wordt over alles nagedacht!
    • Standaardkamer

De airco deed het matig.

Vriendelijk personeel, het parkeren dichtbij de kamers, heerlijk bed en kussens (keuze uit 2), lekker, gevarieerd en vers eten!

Prima voor een nacht, wel lawaaierig.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Kamers met de kamerdeur aan de open binnenruimte hebben last van geluid uit het restaurant: 's avonds zo lang restaurant open is en er wordt opgeruimd, 's nachts als andere gasten luidruchtig terugkomen en 's ochtends als restaurant wordt gebruikt voor ontbijt. Gesteld op rust? Vraag dan om een kamer met een kamerdeur in de buitenlucht. Bedden zijn smal.

Uitstekende prijs/kwaliteit, veel keuze bij diner- en ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooie ruime kamers.
    • Standaardkamer

Bij het inchecken duidelijk vermeld dat er een zakelijke factuur gemaakt moest worden. Dame luisterde totaal niet, bij het uitchecken wat erg lang duurde moest de factuur 3 keer opnieuw gemaakt worden voordat hij correct was. Niet echt professioneel.

Mooie ruime kamers.

Ruime kamer, goede matrassen.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Geen speciale koffie in de bar zoals een latte o.d. Door het restaurant lopen om aan de andere kant van het pand te komen.

Ruime kamer, goede matrassen. Eigen voordeur Met parkeerplaats voor de auto, voor de deur. Leuk zwembadje voor de kids.

• Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Pool Tafel miste een bal.

Aardig en behulpzaam personeel/ zwembad was lekker/ Eten was heerlijk/ Speelhoek voor kinderen vonden ze geweldig. Gaan we zeker nog een keer doen.

Ruim opgezet, overal veel keuze zodat het eenieder naar wens...

Shuttle naar centrum vaker/langer

Ruim opgezet, overal veel keuze zodat het eenieder naar wens is. Bijvoorbeeld kussens, ontbijt, handdoeken. Een aanrader!

Kort maar krachtig
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het hotel is prima met auto te bereiken, maar vanuit hotel zijn er weinig voetpaden naar de stad of omringende activiteiten. Het ligt wat geisoleerd.

Behulpzaam personeel

Prima en goed verzorgd.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De grootte van de bedden in de familiekamer en de kussentjes op de stoelen in de ontbijtruimte waren erg vuil, dit zag er onhygiënisch uit. Zonde, zeker omdat het verder keurig schoon is!

Ruim aanbod van heerlijke producten tijdens het ontbijtbuffet.Daarnaast is de ligging ideaal t.o.v. Scheveningen.

De locatie, de prijs kwaliteit verhouding, zwembad en zéér...
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De wat smalle bedden (familie kamer) máár dat was bekend

De locatie, de prijs kwaliteit verhouding, zwembad en zéér kindvriendelijk. Ideaal voor een citytrip of naar het strand (15minuten)

Familie in Holiday Inn
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Een van de 2 bedden was erg zacht. Wij hadden een kamer die uitkeek naar de binnenkant van het hotel, we zaten dicht bij de ruimte van het restaurant. We hadden dus geen raam die uitkeek naar buiten. Het eten was echt niet lekker. Bij de bami zaten er harde stukjes. De thee was niet met gekookt water, de sap leek niet echt vers.

Het hotel heeft veel faciliteiten voor kinderen. Zoals een speciale ruimte met een sjoelbak, tafelvoetbal, ballenbak etc. Verder ook nog een tafeltennistafel, ook leuk voor volwassenen. De waterkoker in de hotelkamer is ook erg prettig. Het personeel was erg vriendelijk en alles was erg schoon.

Prima voor een nacht
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

- duurde lang voordat we drinken kregen bij avondeten; - grenen tafels en rieten stoelen in restaurant smoezelig en gedateerd; - slechte bedden, last van de rug gekregen; - servies met stukken eruit, niet erg netjes.

De kamers waren schoon en netjes. Genoeg faciliteiten, ook voor de kinderen.

Zeer aan te raden!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het is een heerlijk, kindvriendelijk hotel met een ideale centrale ligging. De kamers waren zeer schoon, het personeel behulpzaam, het ontbijt fantastisch. Vooral de binnentuin en de kinderspeeltuin zijn heel prettig bij een verblijf met kinderen.

Een hotel gericht op zakelijke reizigers en families, netjes, schoon en gastvrij.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Een deel van de kamers grenst aan de eetgelegenheid. Deze ligt namelijk in het midden van het hotel en is lekker ruim opgezet wat een plus is. Echter dit houd in dat je 's ochtends vanaf 6.30 gerammel van services kan horen op je kamer en in de avond ook. Afhankelijk van wat je gewend bent hoeft dit niet storend te zijn maar voor ons was het iets om wakker van te worden. Het ontbijt was qua aanbod prima en de kwaliteit was oké. Ook het avondeten (buffet) is in orde maar en als je met kinderen bent prima maar geen culinair hoogstandje. Aardig personeel en ruim opgezet.

Ruim opgezet. Goed te bereiken met de auto. Vriendelijk personeel.

Ontspannen genoten !
    • Standaardkamer

De prijs van het ontbijt en de prijzen van de mini bar. Bv €2,20 voor een klein doosje Pringles, bij het Kruidvat te koop voor € 0,75.

De ruime kamer met mooie badkamer zijn ons heel goed bevallen. Ook het ontbijt was goed en voldoende. € 20,00 pp wel aan de hoge kant.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

Beklemmend dat er nergens een raam open kon en het terras bij het restaurant eerst gesloten/niet toegankelijk was. Vooral op de slaapkamer gaf dit een opgesloten gevoel. Kamers veel beschadigd schilderwerk en gehorig. Bediening in het restaurant ongeïnteresseerd. Herhaaldelijk om drinken moeten vragen.

Uitstekende bedden.

Redelijk hotel. Rumoerig, maar wel prima faciliteiten.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het was na 21 uur s avonds nog flink lawaaiig door spelende en schreeuwende kinderen, die zonder toezicht vd ouders door het hotel renden en op deuren bonkten. Ook was de hotelkamer wat gedateerd met smalle bedden.

Ontbijt was een uitgebreid buffet en zag er prima verzorgd uit. Het zwembad en de sauna zag er ook goed uit.

Oké.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Om 17:00 was kamer nog niet schoongemaakt. Geen uitleg. Geen aanbod om iets te dribken op kosten hotel. Niet vertellen waar we ondertussen konden wachten of waar kinderen in tussentijd konden spelen. Herrie door kamer grenzen aan binnenplaats.

Faciliteiten voor kinderen

In de meivakantie waren er extra speelmogelijkheden voor de...
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

In de meivakantie waren er extra speelmogelijkheden voor de kinderen en alle avonden lopen buffet. Restaurant/garden place is erg ruim opgezet!

Prima hotel met kinderen op een centrale locatie
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Er hing niet echt sfeer in het hotel, alles een beetje verouderd. De buffetten waren opzich prima er was echt voldoende maar niet echt bijzonder, het was omdat de kinderen gratis mochten mee eten met ons anders hadden we lekker ergens uit eten gegaan. Kamer was ideaal met z'n vieren op een kamer, alleen het was een inpandige kamer alleen frisse lucht via een airco.

Centrale ligging ivm grote steden om ons heen. Prima hotel als je met jonge kinderen overnacht, ze vermaken zich prima, zwembad,springkussen,tafeltennistafel en voor de hele kleintjes een ballenbak en een speeltoestel. Buffetvorm voor kinderen ook ideaal.

Erg jammer dat je in deze tijd nog zo’n beperkt WiFi krijgt.
    • Standaardkamer

Erg jammer dat je in deze tijd nog zo’n beperkt WiFi krijgt. Ik werd ook nog ziek tijdens het verblijf en was een dag aan het bed gekluisterd. Dan is het heel jammer dat je niet onbeperkt WiFi hebt. Gemiste kans.

Heerlijk.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Airco was erg luidruchtig. En je hoort best veel geluid van het restaurant later op de avond en in de ochtend.

Zwembad en de uitgebreide Buffetten voor de maaltijden.Geen reserveringen nodig, altijd plek. Ruime openingstijden voorzieningen.

Ontbijt was op zich prima.
    • Standaardkamer

Locatie kamer en de entourage: jaren 80. Zeker geen viersterren waard. De deur naar de kamer zat aan de buitenkant van het hotel. Bij inchecken is dat niet medegedeeld.

Ontbijt was op zich prima. De cocktails waren uitstekend. Wel duur.

Te duur voor wat we er voor gekregen hebben. Erg onrustig
    • Standaardkamer

Gevraagd voor een kamer aan de binnenzijde en 2 de verdieping en wat denk je buiten zijde en begane. We waren er voor zeker de 7 de keer. Maar ontbijt viel tegen. Ruim 19 euro p.p. Kamer om 16 uur bij terug komst vandagje uit niet gepoetst en bedden niet gemaakt.

Het zwembad was lekker warm

Leuk voor een nachtje weg met kleine kinderen.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Wij hadden een kamer boven het restaurant en dit was erg gehorig. Om 7:00uur wakker geschrokken omdat er een bord viel. Tv deed het meer niet dan wel. In de omschrijving had men het over een filmzaal maar deze was er niet. Temperatuur in het restaurant en speelhoek niet aangenaam, erg warm.

Genoeg keuze bij het buffet s avonds

De locatie en het zwembad voor de kinderen.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De kamer. Deze was erg klein en warm. De kamer lag aan de buitenkant van het hotel. De gang was erg winderig. De tweepersoonsbedden waren erg klein! Kan je bijna niet met 2 volwassenen in slapen. Prijs kwaliteit erg duur. Zwembad leuk voor de kids. Niet groot en het water was vrij koud.

De locatie en het zwembad voor de kinderen.

in orde voor 1 nacht
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

"indoor"kamer, waardoor er geen vensters waren die open konden - beetje "claustrofobie" gevoel "buffetten : vrij smakeloos

zwembad goede openingsuren

Prachtige stad, zwaar teleurstellend hotel!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De kamers hebben geen airco en zelfs geen raampje wat open kan. Het was de hele nacht 21 graden, te warm om goed te slapen. De bedden waren 120cm breed: absoluut geen tweepersoonsbedden. Een te klein bed in een te warme kamer. De kamer was ook slecht schoongemaakt.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Benauwde kamer zonder zuurstof
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het was zo enorm warm, de kamer had geen toegang tot buiten, waardoor geen zuurstof in de kamer. We hebben daardoor allemaal erg slecht geslapen en hoofdpijn gekregen.

Zwembad, sauna e.d. was prima. Ontbijt was ook goed.

aangenaam
    • Standaardkamer

spijtig van de ouderwetse gangen naar de kamers, deze trekken het niveau van het hotel visueel naar beneden.

ontbijt was zeer uitgebreid en lekker! zeer groot hotel, met veel faciliteiten voor kinderen, een echt familiehotel. genoten van de Sauna! de kamer was ruim en comfortabel! ruime parking

Zeer kindvriendelijke hotel met gunstige locatie voor diverse dagtrips.
    • Standaardkamer

De wifi, zelfs de snellere variant waar je apart mee kunt inlogen als lid van Holiday Inn group is nog steeds bedroevend traag. Netflix kijken kan er niet mee. Ik wil niet weten hoe het met de 'normale' standaard wifi gesteld is. Eigenlijk hoort dat niet meer in 2018 in Nederland.

Tweepersoonskamer met twee aparte queensize bedden. Mooi ruim opgezet, lichte kamer. Bedden lagen heerlijk. De badkamer is netjes met bad en douche. De locatie is uitermate kindvriendelijk en het is daardoor dus erg geschikt om te verblijven met jongere kinderen. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de gratis shuttle bus die tijdens de spits rijdt om van en naar het station te gaan.

Geen hartelijk ontvangst voor een duur verblijf voor niets bijzonders.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Ik moest €5,- parkeergeld betalen, terwijl het op 1ste paasdag voor ieder gratis was om te parkeren. Wanneer ik €150,- betaal voor 1 nacht verwacht ik geen plastic glazen op de kamer. Bij aankomst moest ik extra betalen voor 1 kind voor het ontbijt, graag had ik het totaal bedrag eerder geweten.

Het zwembad en de sauna waren prettig.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Wij hebben met z'n allen genoten en een voortreffelijk familieweekend gehad
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Bij aankomst was het erg warm op de kamers. Hebben regelmatig de deur open moeten zetten om het een beetjes fris te krijgen. Later viel dit mee. Het water in het zwembad had iets warmer gemogen, verder overigens fijn zwembad.

Hebben ons familieweekend met drie gezinnen doorgebracht in het hotel. 6 volwassenen en 5 kinderen. Erg kindvriendelijk en de kinderen hadden voldoende speelruimte. Ontbijt en diner waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima kamer elders ontbijten.
    • Standaardkamer

De prijsverhouding werd wel behoorlijk scheef getrokken. De prijs voor de kamer kwam op bijna 90 Euro en dan kun je een ontbijt bij boeken voor 20 euro per persoon. Wij vonden dat extreem duur. Ook omdat er geen tussenoplossing is. Douchen in bad is ook wat achterhaald.

De ontvangst was uitstekend, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Denk de laatste keer hier geweest.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het zwembad waar de kinderen een paar dagen jeuk aan hebben over gehouden.

Het ontbijt was goed de kamers niet heel netjes en het was koud op de gangen.

Diversiteit bij het avondeten en ontbijt.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Niets, al zouden de gezinskamers (2x 2 persoonsbed) ruimer mogen. Bedden mogen wat breder.

Diversiteit bij het avondeten en ontbijt. Top! Verder het zwembad en de speelruimte gewoon prima, m.n. voor de kids.

Nette kamers, prima uitgebreid ontbijt
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Onze kamer lag met de deur aan de galerij, in de nacht een paar luidruchtige mensen die naar hun kamer gingen.

Nette kamers, prima uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Relaxte sfeer, leuk voor de kids, leuk restaurant en bar met...
    • Standaardkamer

Kamer zat naast het restaurant, dat maakte het s’avonds wel wat lawaaiig, maar ‘s nachts was het stil. Het zwembadwater is aan de koude kant. Bij verwarmd denk je natuurlijk aan lauwwarm water.

Relaxte sfeer, leuk voor de kids, leuk restaurant en bar met lekker eten. Kids eten gratis.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goede accommodatie voor werkzaamheden in Wassenaar.
    • Standaardkamer

Een kamer met hoegenaamd geen raam was wat benauwd.

Goed en vroeg ontbijtbuffet wat het gemakkelijk maakte om vroeg naar ons werk te vertrekken. Comfortabele bedden, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Eten was goed.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Water in zwembad was erg koud Verlichting in restaurant niet echt gezellig

Eten was goed. Fitness. Zwembad. Zelfs springkussen aanwezig Vlak bij corpus

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Leiden