Beoordelingen over Hilton Amsterdam 5-sterren

Apollolaan 138, Amsterdam Oud-Zuid, 1077 BG Amsterdam, Nederland

#209 van de 448 hotels in Amsterdam

Ontbijt was top.
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Gracht

Binnenbar niet open 's avonds en te koud en ongezellig om buiten te zitten. Kamers zijn echt aan renovatie toe. Vasttapijt op de kamer vinden wij heel vies. En het behang mag ook dringend vervangen worden. Ongezellig douchen in een badkuip. Bij de naam "Hilton" hotel toch iets meer verwacht.

Ontbijt was top. Veilige parking. Rustige ligging.

.... het bed in het Hilton is geen aanrader voor een goede nachtrust
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het kingsize bed was erg kort. Waarschijnlijk 2 meter lang. Bij uitchecken dit gemeld als klacht. Medewerker deed voorkomen dat zij dit nog nooit eerder had gehoord. Het voldeed aan de 'internationale maat' kreeg ik te horen. De internationale maat is voor mij geen reden. Mijn bezwaar werd volledig van tafel geveegd. Ik ben daar zeer ontstemd over !! Hilton heeft geen goede beurt gemaakt !!

De rust, verzorgde kamer.

Kamer voldoet aan de verwachtingen, rustige ligging op...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vasttapijt in de kamer en een gordijn aan de douche zijn in deze tijden toch wat voorbijgestreefd. Prijzen aan de hoge kant, maar dat is de algemene trend in grootsteden zoals Amsterdam.

Kamer voldoet aan de verwachtingen, rustige ligging op wandelafstand van het centrum, bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime keuze in de bar (ook de betere Belgische bieren :-) )

Volgende keer naar een ander hotel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We hebben op 1 dag twee keer nieuwe kaarten moeten halen bij de balie om in de ligt en onze kamer te kunnen komen waaronder 1 keer om 11:00 uur s' avonds. De tv deed het niet. Je moet douchen in bad. Wifi is ook erg slecht. Bij het ontbijt de broodjes waren heel erg taai, was zeker niet vers, we waren er rond 8:00 uur. Dit is alles voor 274 per nacht, ik had echt meer van het Hilton verwacht, volgende keer probeer ik het hotel aan de andere kant van de weg. Heb dit ook allemaal bij de balie gemeld, kreeg alleen excuses aangeboden.

De kamer was heel schoon. Het uitzicht was erg mooi.

Hilton prachtig maar duur... is het de prijs waard?
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Gezien de prijs zou ik meer faciliteiten zoals een zwembad verwachten. En niet douchen in een bad maar een aparte mooie douche.

De kamers zijn mooi en schoon

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

matig
    • Deluxe Plus Kamer met Kingsize Bed

Ben nog bezig met terugvorderen van teveel in rekening gebrachte kosten. Ondanks mijn verzoek om een herberekening moest ik die betalen. Was genant ten opzichte van mijn partners.

Bediening was goed.

Aangenaam
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Redicul om een bedrag voor een wifi connectie te vragen Dit is uit de tijd en om zo een Hilton Honers inschrijving af the dwingen is zeer onvriendelijk .

Het Personeel

Amsterdam is een hele leuke toffe stad ;-)
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De prijs vonden wij hoog dus hadden ook hoge verwachtingen van de kamer, tot onze spijt was de kamer gewoon, we hebben al in betere kamers gelogeerd voor een veel mindere prijs

Het ontbijt was lekker niets op aan te merken, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam dat was dit in orde

Deze Hilton is mij toch tegengevallen , ongeacht de prijs van euro 177, 65 + alle extra`s
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zonder enige informatie moest ik 35 euro betaling voor de parking , exact voor het hotel , van een nacht.Op het parking ticket geen info , geen info op de parking en portier en receptie gaven ook geen info. De uitleg die wij kregen was belachelijk : de parking is gemeente grond.Daar heeft de klant niets mee te maken ! Voor mij is dit een principe zaak. Raam aan de voorkant van de kamer was zeer vuil en wij keken uit op een zwart dak, 1e verdieping. De inrichting en kleur van de kamer is niet meer van deze tijd : donker bruin. Een cola light uit het koelkastje kost 7,50 euro en plat water(klein) 6,50 euro !???? Ik heb veel gereisd en ik kan dit best betalen , maar dit is allemaal te gek van woorden.

Aankomst hal is zeer gezellig. Ontbijt was prima en de zaal was gezellig. Op de 10e verdieping is een gezellig restaurant.

We hebben het reuze naar onze zin gehad, we komen hier terug.
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

alles was uitstekend, mooie kamer, lekkere bedden, Prachtig uitzicht over Amsterdam.

het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid, steeds goed aangevuld en koffie en jus d'orange werd aan tafel geserveerd. het was een feestelijk ontbijt !! we hebben niet in het Hilton gedineerd, waren elders uitgenodigd.

Zijn er nu voor de vijfde maal en is altijd goed

Niets veel tegen

Uitstekend ontbijt, vriendelijke bediening en accuraat Centrale ligging in Amsterdam Zuid op loopafstand naar museumplein en centrum, rustige kamers met alle noodzakelijke faciliteiten. Jammer dat de koffiebar bij de ingang meestal dicht is.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

ontbijt en bar waren perfect, in het weekend is het hier...
    • Grand Deluxe Kamer met Kingsize Bed

uitzicht; toch nog een beetje stappen naar de dichtstbijzijnde tramhalte, dit kwam ook door werken in de straat van de eerste lijn die je normaal tegenkomt

ontbijt en bar waren perfect, in het weekend is het hier rustig, vermits het eerder een zakenhotel is

Prettig
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Gracht

Een toiletborstel in de badkamer ontbrak en een douchegordijn in het bad is niet fijn en niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was prima behalve het gekookte ei. Niet zacht, maar vloeibaar.

eenmalig
    • Deluxe Plus Kamer met Kingsize Bed

Ik was in Amsterdam voor een conferentie die plaats vond in de Hilton Airport, ik had de fout gemaakt door Hilton Apollolaan te boeken, ik heb dan gebeld met booking.com en Hilton Airport, voor hen was het geen problem om hotel om te zetten van Apolloaan naar Airport maar bij de Hilton Apollolaan wilden ze dit niet doen. Ik vind dit persoonlijk zeer klantonvriendelijk en het bewijst dat niet de klant centraal staat maar alleen maar een korte termijn winstbejag. Het is dan ook de laatste keer dat ooit nog in een Hilton hotel zal logeren

Hilton Amsterdam
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De prijs voor 1 nacht is hoog (240 euro), voor later uitchecken betaal je nog eens 100 euro extra (ivm marathon was dat wel fijn geweest).

De kamer en het uitzicht vanaf 9

Prijs kwaliteit niet goed.
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Gracht

Van Hilton Amsterdam had ik wel meer verwacht. Kamers zijn dringend aan opfrisbeurt nodig. Vast tapijt lijkt mij niet zo proper. Airconditioning maakte heel veel lawaai. Wij wilden 's avonds nog iets drinken in de bar, maar was gesloten. Het terras was wel open, maar koud om te zitten. Dus ongezellig.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen WiFi op de kamer, ook al had ik het gevraagd aan de receptie. Daar hadden ze mij verteld dat als ik mijn e-mailadres opgaf en Hilton Member werd, het wel gratis zou zijn. Werkt dus niet.

Kamer was proper, meer dan ruim genoeg. Minibar en theehoekje zijn heel gezellig. Ontbijt was zeker in orde.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel verse producten.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Werking lift met behulp van pas was bij inchecken niet uitgelegd.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel verse producten. Uitstekende bediening. Mooie mogelijkheid om met boot aan te leggen. We hebben van daaruit een prachtige boot tocht naar Ouderkerk aan de Amstel gemaakt.

Adequate service in een duur hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De snelheid bij de lunch was op een verder vrij leeg terras veel te traag, het ontbijt was bijzonder druk, er was een feestje in de tuin dat 's middags -dat dan wel- in onze kamer erg goed hoorbaar was. En tja, voor een nachtje slapen, parkeren, twee ontbijtjes en twee lunches waren we meer dan €400 kwijt. De prijs/kwaliteitsverhouding was niet hoog.

Het hotel is ruim, er is vrij veel personeel, de kamers zijn groot, het ontbijt is in orde, parkeren is prima, de plek is aardig, het sanitair is adequaat.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Een verrassing voor mijn zus
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zie boven ...... Het is jammer .....

De kamer kun je wel verwachten van de Hilton concerns. Het ontbijt was goed, een heel aardige man (die in de bediening werkt) die gelijk met ons een praatje maakt net alsof wij daar al dagen verbleef. Hier zou ik nog heel graag terug willen komen. Enkel een klein minpunt is bij de receptie, men gaat ervan uit dat mensen die daar inchecken ook allemaal engels spreken, maar dat vind ik. Maar voor de rest vind ik heel fijn om mijn nacht door te brengen in het Hilton Hotel, het was nl. een verrassing voor mijn zus. Het is jammer dat na mijn diner ik op het terras nog een kopje koffie wilde nemen, dat het niet kon omdat zij de machine al heb schoongemaakt.

Goed verblijf maar zijn wat ons betreft echt wel verbeter punten.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vrijwel al het personeel en alle informatie is in het engels. Sommigen van het personeel kunnen geen eens nederlands. Best vervelend bij een uitje in eigen land. Nu kunnen we ons redelijk redden met engels maar toch vind ik het erg hinderlijk als je in je eigen land geen eens begrepen wordt in je eigen taal door het personeel. Verder waren de bedden erg hard en kwamen we beide terug van een weekend weg met rug en nek pijn door de harde matrassen.

Het hotel was netjes en ontbijt was goed. Kamers zijn prima en de badkamer is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Gracht

Ik was mijn MacBook oplader vergeten in de kamer bij uitchecken. Ik heb hiervoor gebeld en zou teruggebeld worden nadat gecheckt was of deze was gevonden, maar dit is niet gebeurd. En de oplader heb ik dus niet terug gekregen. Het ontbijt vond ik ook erg standaard en niet meer van deze tijd met vele bewustere en gezonde alternatieven.

Vriendelijkheid van personeel en schone kamer

Goed hotel dichttbij het concertgebouw
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Gracht

Ik vond de prijs-kwaliteit niet in verhouding. De kamer was goed maar wel gedateerd. Het eten en drinken is in verhouding erg duur.

Goed ontbijt. Mooi uitzicht op de gracht

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Ontvangst aan balie.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Parkeren is heel erg duur: 35 EUR/dag. Afruimen tijdens ontbijt is vrij opdringerig. Werden constant in het Engels aangesproken. Op zich geen probleem maar als ze horen dat je Nederlands spreekt zou je toch verwachten dat ze je in het Nederlands antwoorden.

Ontvangst aan balie. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel op een mooie locatie in Amsterdam.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er was al een aantal weken voor aankomst een bedrag van mijn creditcard gehaald. Daarnaast kwam de prijs niet overeen met de prijs die booking mij had doorgegeven. Bij navraag hierover werd de prijs meteen aangepast en het bedrag teruggestort. Ook hoefden wij geen parkeerkosten te betalen als tegemoetkoming omdat het was misgegaan. Dat konden wij erg waarderen. Al met al dus goed opgelost.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad; een pima kamer met een heerlijk bed/ douche en een prachtig uitzicht over Amsterdam. Het ontbijt was een feestje en het personeel was erg vriendelijk. Parkeergelegenheid voor de deur. Kortom wij komen graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Executive Plus Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor 3 personen boeken en een 2 persoons kamer krijgen met een stretcher...slecht geslapen met de ijzeren vering in het matras... Het enige wat me bij is gebleven zijn de sorry hier en sorry daar

De portiers waren heel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Hilton
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er werd niet gestrooid ondanks alle sneeuw. Het was nogal een glijbaan. De minibar werd berekend enkel omdat ik deze had geopend om deze te bekijken. Vreemde gang van zaken. Achteraf de kosten voor het parkeren was ook zonde. Die kreeg ik pas te horen bij het uitchecken.

Personeel was erg behulpzaam. Werd alleen steeds in het Engels benaderd. Wat vreemd voelt in eigen land. Maar snap het door de hoeveelheid buitenlandse gasten. Het ontbijt was ook zeer goed geregeld. Wederom een pluim voor het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Ondermaats
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wifi op de kamer was betalend, personeel kwam erg ingestudeerd over, alsof we met robots te maken hadden. Hotel is aan een opknapbeurt toe, het interieur is oud, de badkamer was niet goed afgewerkt en voor deze prijs hadden we iets meer luxe en exclusiviteit verwacht dan het douchegordijntje met de bloemetjes op. Ontbijt hebben we niet genomen vanwege de prijs, het fantastische uitzicht over het kanaal was niet bepaald indrukwekkend. Prijs/kwaliteit een flop, we gaan nooit meer terug.

De bedden waren goed, kamer was proper.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Goed internationaal hotel, dat drijft op oude waarden
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Om half tien werd er gevraagd of de kamer schoongemaakt kon worden, terwijl wij aan het aankleden en douchen waren. Wij hebben dit als zeer onaangenaam ervaren. Gezien de vele recensies mbt dit onderwerp heeft men dit aspect bij housekeeping niet op orde.

Het ontbijt is uitstekend, compleet en er wordt overal voor gezorgd.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Voor een 5 sterren hotel hadden wij ons er meer van voorgesteld.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamer is gedateerd, douchgordijn.., poederkoffie op de kamer.. te dun dekbed.., verkreukelde vitrage... ventilatiesysteem maak veel lawaai..( lauwe ) koffie uit een kan bij ontbijt.. standaard in het engels aangesproken.. als je uit de lift komt op de verdieping ruikt het niet echt fris.., € 10.00 voor een wijntje.. in de bar, en € 35.00 parkeerkosten.

De locatie van het hotel is mooi, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

De moeite waard voor de rust.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het afzuigsysteem maakte veel lawaai na een nachtelijk bezoek aan het toilet..Wij kregen het apparaat voor geen mogelijkheid uit. Wij hebben deze nacht dus maar 3 uur geslapen...

De kamer was nog niet klaar dus kregen wij een upgrade naar de zelfde soort kamer maar dan een paar etages hoger met een prachtig uitzicht! Geweldig! Het personeel was erg behulpzaam. Aan de balie een taxi vragen..binnen 2 minuten was die er!

Ontbijt was heerlijk.
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Bijna geen personeel te vinden, die gewoon Nederlands spreekt. Verschrikkelijke muziek in een overigens prachtige bar. Ook tijdens het ontbijt verschrikkelijke muziek. Wanstaltig hoog bedrag moeten betalen voor parkeren. Van 17.00 - 12.00 u volgende dag 35 euro ! Belachelijk. En ga zo maar door. Eens maar nooit meer dit hotel.

Ontbijt was heerlijk.

Comfortabele klasse
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vind food & beverage over hele linie aan de prijzige kant.

Mooie en comfortabele kamers met goed bed, servicegericht en uiterst vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Prima hotel voor kort verblijf
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets.prima hotel, voor kort verblijf

Kamers zijn goed in orde, Schoon, Kamer aan water, heel rustig. Mooi uitzicht, Dicht bij winkels en musea.

Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke bedden en douche!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Koude koffie! Tot twee keer toe. Gemeld en nieuwe gekregen, maar die was ook koud. Bij de derde kop was de koffie warm en te drinken. Maar hebben wel eens lekkerder koffie gehad. 2 personen van ons gezelschap hadden cappuccino besteld, dit duurde heel erg lang voordat het kwam. Bijna op het einde van ons ontbijt. Maar bediening deed er alles aan om de het "op te lossen", dus over het personeel geen negatieve opmerkingen.

Het bed was heerlijk, maar ook de douche!

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Verwennerij!
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Personeel is supervriendelijk, heerlijk verwend met Roberto's ontbijt met zicht op het water! Ook de kamer was aan de waterkant met panoramazicht over de stad, super!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Goede locatie, verouderd, matig restaurant en te kleine kamers.
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Ruimere kamers, beter restaurant.

Kamers klein tov prijs, eten duurde lang. Was matig, verkeerd gekregen en miest wachten. Geen enkele compensatie, terwijl wij te laat aan kwamen in het concertgebouw.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

totaal uit proportie i z prijs / kwaliteit verhouding - dan ook nog E 35,00 P geld voor avond parker
    • King Executive Kamer

Alles / vreselijk vond ik het voor 350,00 per nacht

AC werkte niet / ook niet na reparatie. Ook heeft badkamer nog een douche gordijn anno 1975 ! en druppelt de douche en zit er geen druk op de douche. Kamer is donker en depressief

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

De 5 sterren niet waard
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Gracht

Ontbijt was verschrikkelijk. Roerei was prut en niet gaar. Uitcheck was om 12u. Er zijn 3x mensen de kamer ingekomen terwijl wij sliepen!

De bedden waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Douchen in bad

Locatie; comfort; kamer; ontbijt

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Slecht geslapen, en dat is toch waar het om gaat
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Bed was echt te hard, airco maakt heel veel herrie en er was een lekkage bij de wastafel (sifon hing los, water liep over je voeten).

Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 september 2018

het was leuk maar niet wow

Vond de Badkamer vrij klein voor de prijs per nacht.

Prachtig uitzicht vanuit de kamer over Amsterdam. Zalig zo wakker worden !

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heerlijke bed, lekkere kussens.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heerlijke bed, lekkere kussens. Goed Italiaans restaurant Roberto’s.

Heerlijk verblijf voor citytrip!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie, de bedden en de sfeer zijn fantastisch!

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Badkamer viel tegen, behang en vloer van de kamer kan beter

Accomodatie

Verblijf Hilton Amsterdam
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Buiten prettig verblijf, ook meteen goed geholpen bij plotseling ziekenhuisbezoek, in het weekend.

Geweldig hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dat ons verblijf veel te snel voorbij gevlogen is

De gastvrijheid en de prachtige tuin Met zicht op het water.

tevreden
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

dat de deur van de slaapkamer binnenkant niet proper was

ontbijt was geweldig uitgebreid

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zeer vriendelijk personeel , nette kamer, goed eten. Voor ons een 10 zeker om nog een keer terug tegaan

Lokatie

Lokatie

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

WiFi niet erg sterk op de 9e verdieping.

Prima kamer, aangenaam verblijf en heerlijk ontbijt.

personeel in hotel totaal niet geintreseerd jammer
    • Deluxe Plus Kamer met Kingsize Bed

Ruikt muf ...receptie duurt veel te lang slechte service

• Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Een bad met douchegordijn is echt niet hygiënisch en onaangenaam!

Het ontbijt, de rustige omgeving, vlakbij tramstop

Super gezellig

Ontbijt zeer druk

Ligging en kamers zijn top

Fantastisch ontbijt.

kamer mag opgeknapt

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Geweldig!
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime, comfortabele en schone kamer. Goede kussens en prima matras. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goed hotel met heerlijk ontbijt
    • Deluxe Plus Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel. Super ontbijt. Mooie ruime en schone kamer.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

vriendelijke ontvangst
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

voor een hotel van deze allure verdienen de kamers een opfrissing

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

mooi sfeervol hotel met goede service

mooi sfeervol hotel met goede service

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

super goed hotel
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Leuke sauna en stoomcabine. zeer verzorgde kamers en badkamers.

Heerlijk!

Douchekop

De service

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Teleurstellend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Check out was een ramp met zeer onvriendelijk personeel

Hotelbar erg gezellig

Aangename verrassing voor verjaardag!
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijtbuffet. Alles top verzorgd. Veel keuze, supervers.

Prettig , om naar terug te verlangen .
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima , personeel vriendelijk , kamer prettig , mooi uitzicht .

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Eezn heel fijne vakantie in Amsterdam .Het hotel is heel centraal gelegen

De parking was heel duur

Heel verzorgd ontbijt en mooie nette kamers.

Prijs kwaliteit zeeer ondermaads oudbollig en slecht
    • Deluxe Plus Kamer met Kingsize Bed

Prijs kwaliteit zeeer ondermaads oudbollig en slecht Nooit zo slecht in een hotel geweest

De tuin

goed.
    • King Executive Kamer

Uitstraling is wat gedateerd, kan wat eigen tijdser

Prima ontbijt. Prettig personeel. Hotel is wel een beetje gedateerd.

Vergane glorie; vriendelijk personeel.
    • Grand Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dringend aan renovering toe.

Goed personeel, dat wel.

Voor mij het no.1 hotel in Amsterdam

Niets !

Diner op het terras met family was perfect in elk opzicht vooral de uitstekende service en de kwailteit van de maaltijd !

Te moeten betalen voor de parkng voor zo'n dure booking.
    • Koninklijke Executive Plus Kamer

Te moeten betalen voor de parkng voor zo'n dure booking. Beetje te krappe badkamer boor een royal suite

Een geweldig verblijf.
    • Deluxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen schoenpoetsgerief en geen melkvervangers (soja...) bij het ontbijt, geen bananen Personeel spreekt geen Nederlands

Heel vriendelijk personeel!

Ontbijt en service van personeel