Beoordelingen over Hilton Rotterdam 5-sterren

Weena 10, 3012 CM Rotterdam, Nederland

#16 van de 61 hotels in Rotterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Ik beveel deze B&B van harte aan!

Dat ik apart moest betalen voor Wifi, vond ik echt niet oké. Tenslotte betaal je toch een stevige prijs, daar mag Wifi inbegrepen zijn, ook voor niet-Hilton leden.

Kraaknette kamers, prima ontbijt, heerlijke maaltijden in het restaurant, met aandacht voor mijn dieet. De bediening was overal erg vriendelijk.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Fijn hotel met veel luxe en zeer vriendelijk personeel.

De lift is aan de binnenzijde wat gedateerd en de Cardreader is buiten werking en zit er amateuristisch in.

Prettige ontvangst, vriendelijke personeel, goede prijs kwaliteit verhouding en comfortabele goed verzorgde kamer.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Goed hotel in Rotterdam
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Zeker geen 5 sterren hotel. Investeringen zijn noodzakelijk. Zeer prijzige drankjes in de bar.

Faciliteiten en personeel prima, ontbijt heel goed. Locatie ook uitstekend

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Teleurstellend

Van een 5-sterren hotel verwacht je meer klasse en betere dienstverlening. Bij het inchecken gaat het mis (verkeerde kamer en sleutel), de grootte van een kamer in een 5 sterren hotel is matig, WIFI moet bij betaald worden als je iets meer wil dan alleen e-mailen, bar gaat om 24.00 uur dicht op zaterdag (ga maar verderop wat drinken als u dat wilt), er zitten vliegjes in mijn drankje en het heeft al met al niet de klasse die je veracht bij het merk Hilton.

De locatie is prima. Het hotel ziet er verzorgd uit en het personeel is super vriendelijk. De hal is prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Midden in het centrum met letterlijk alles op loopafstand.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Bed iets kleiner dan verwacht en vrij hard, kussens weer te zacht, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De omschrijving was 'geluiddicht', maar het thuiskomen van andere gasten en de geluiden van straat waren ondanks een verblijf op de 10e verdieping nog goed te horen.

Midden in het centrum met letterlijk alles op loopafstand. Goed ontbijtbuffet. Bagageopslag op vertrekdag.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

kamer en algemene indruk is een sterk verouderd hotel!!! graag een borstel op de wc van de hotel kamer iets meer doen aan ruimte buiten bij de bar dus iets van warmte heaters en etc

bar personeel was super evenals het personeel van het ontbijt waren super!!!!!!! en ook receptie helemaal top locatie ook! misschien iets meer doen aan buiten ruimte

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Luxe, maar minder dan verwacht.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

De gordijnen waren kapot waardoor en ‘s nachts en ‘s morgens vroeg licht naar binnen kwam. We betaalden extra voor de hoger gelegen kamer (kamer 819), maar keken tegen de Decathlon aan en zagen niets van het “mooie uitzicht over de stad”. Als laatste was er een constant gebrom in de kamer wat erg hinderlijk was.

Erg luxe hotel. Valid parking is even duur als zelf parkeren in de garage, dus doen! Beste locatie in het centrum, genoeg restaurants in de buurt. En Rotterdam is een echt leuke stad om te winkelen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

• Luxe Kamer met Kingsize Bed

Kamer, verouderd Bed, superhard Geen douchegel of shampoo aanwezig: 2 x moeten gaan vragen aan receptie Hotel ziet er op foto veel mooier uit dan ik werkelijkheid

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Locatie, fijne douche, valet parking

Prijs; vrij prijzig hotel. De bedden zijn erg hard. Personeel kwam ‘s ochtends om 8.00 zomaar de kamer binnen. Het kloppen leek bij de buren te zijn dus wij reageerden niet, lagen bovendien nog half te slapen en je verwacht het niet. Schrok heel erg toen de deur open ging. Receptie kon later alleen melden dat ze waarschijnlijk in het systeem de melding hadden gezien ‘guest is leaving’, maar wij hadden juist geen specifieke vertrektijd doorgegeven. Heel onprettige ervaring, zomaar binnenkomen. Kennelijk MOET je hier wel je do not disturb bordje ophangen en de deur op slot doen. Maar dan nog, dit doe je toch niet!? Weer wat geleerd.

Locatie, fijne douche, valet parking

Betalen voor Wi-FI is niet meer van deze tijden.

Betalen voor Wi-FI is niet meer van deze tijden. Bij het inchecken was ons gezegd dat WIFI ging aangerekend worden maar simpelweg terug afgetrokken bij het uitchecken. Het heeft mij bij het uitchecken veel teveel moeite gekost om die belofte ingelost te krijgen. Heel zwak van Hilton.

toppie
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

vroeger kon ik films kijken op de kamer ik keek altijd the flight met denzel washington nu kan dat niet meer / dat is het enige wat ik jammer vond / de rest was top maar ik ga altijd alleen naar hilton want is top

Redelijk
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Hygiëne Badkamer , omgevingsgeluiden ( buiten) , WiFi bij te betalen . Stadstaksen extra te betalen . Geen parkingplaats meer . Dat hoort niet in een Hilton hotel .

Ontbijt en personeel

Heerlijk onthaasten in ROTTERDAM
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was prima...ruim assortiment en je mag zelf zeggen hoe je je gebakken ei wil hebben. De ligging is perfect!!! Uitgaansgelegenheden op loopafstand.

Een hotel waar je lekker kunt relaxen.

Vieze stank kwam uit het doucheputje. Dus douchedeur dichtgehouden.

Het ontbijt is gevarieerd en heerlijk. We kregen zelfs verse gember thee tijdens het ontbijt. Complimenten voor alle medewerkers achter de bar en ontbijtbuffet. Ze zijn heel vriendelijk.

diep teleurgesteld

Ik wilde inchecken om 0.00uur in de avond dus kreeg een nachtportier die aangaf dat ik niet in het systeem zou staan. na de volgende balie te zijn verwezen heeft het ruim een half uur geduurd om aan te tonen dat ik uberhaupt een kamer heb kunnen krijgen. mijn gegevens zouden niet bekend zijn. ik moest tot aan mijn bankafschrift laten zien dat ik ook echt betaald heb. uiteindelijk toverde de beste man een uitgeprinte kaart uit een bak met daarop mijn naam erop. alsnog moest ik mijn bankafschrift laten zien. de kamer was prima, maar de service is niet hilton waardig, na een lange dag werken wil je gewoon zsm naar je kamer.

Het fijne bed, het uitgebreide ontbijt en de vriendelijke...

Hygiëne en service

Het fijne bed, het uitgebreide ontbijt en de vriendelijke dame aanwezig tijdens het ontbijt hebben het verblijf gered van een 'slechte' review.

Heerlijk gehad
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Allemaal tegelijk ontbijten daar kan het hotel niets aan doen op zondagochtend

Heerlijk rustige kamer vriendelijk personeel en heerlijke koffie bij de bar

Op het slapen na geweldig
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

De matras was erg hard waardoor we slecht hebben gefloten. Bij het uitchecken werd ons verteld dat we een topper hadden kunnen vragen. Het was handig geweest als wij het eerder hadden geweten

Het was erg schoon en de medewerkers erg vriendelijk

Locatie is waar je het voor boekt.

Kleine kamer en vooral badkamer. Ontbijt is standaard.

Locatie is de prijs waar je voor betaald. Verder is ontbijt standaard, gelijkwaardig aan andere 4-sterren hotels en badkamer is zeer klein.

Zeer gastvrije en behulpzame medewerkers.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Zeer gastvrije en behulpzame medewerkers. Ultra centrale locatie. Junior Suite op 6e etage heeft subliem uitzicht vanaf enorme vensterbank, kamer ruim en erg comfortabel. Badkamer groot, regendouche geweldig. Toegang tot executive lounge maakte het verblijf af.

Goede uitvalsbasis

Ontbijt en kamer goed. De lobby had geen sfeer. Hotelbar had een barjongen die grof in de mond was (Zei tegen collega; ik ga even een peuk roken hoor, ben er ff klaar mee). Ook was de tafel niet sschoon en kreeg ik een koffiettray met resten van de vorige gast(gebruikt suikerzakje). Verder heeft er 2 dagen een leeg colablikje op een haltafel op de 6e verdieping gestaan (staat er misschien nog).

Ontbijt en kamer goed. Plus toplocatie.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Kleine ouderwetse kamers. Kleine badkamer. Veel dingen ontbraken op kamer. Geen koffiekopjes geen douchegel.niet voor herhaling vatbaar

Zeer vriendelyk personeel

• Junior Suite met Kingsize Bed

Onder her bed was het niet zo proper...maar dat is dan ook het enige minpuntje!!

Personeel zeer vriendelijk,ontbijd in lounge had iets uitgebreider gemogen...vers fruitsap had leuk geweest...vers fruitsla...kaasassortiment...maar was heel netjes verzorgd hoor!!

Matig en niet voor herhaling vatbaar
    • Executive Suite met Kingsize Bed

Er kon geen raam open en er was geen gezellig terras om een drankje te drinken. Beperkt roomservice menu en het eten was bij levering koud en zoutloos. dienblad heeft de hele nacht en ochtend op de gang gestaan. Bij het uitchecken stond het er nog. Beperkte inhoud van de minibar en beperkt aanbod van tv zenders

Locatie is super.

We hadden er meer van verwacht.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Kamer is klein, badkamer ook. Er lag stof in de de vensterbank en achter de luidspreker. Niet automatisch WiFi. In vergelijking met andere hotels in dit segment viel het tegen.

Service was prima. Alsmede de locatie.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Er zijn maar 2 liften in het hotel waardoor het soms wat wachten is.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Qua ligging is dit een ideaal hotel.

alles zeer top vanaf de ontvangt receptie tot portier...

alles zeer top vanaf de ontvangt receptie tot portier kamermeisjes en bediening bij het ontbijt.en natuurlijk de rest van de staf.was leuk om weer op mijn oude arbeidsplaats te kommen. grazie di tutto

Heb gereisd samen met mijn dochter en beiden vonden het uitstekend.

Zou ik niet weten

De kamer was prima. De ontvangst was ook goed en de bediening in het restaurant was ook prima. Het ontbijt was uitgebreid en ruim voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prachtige centrale ligging in een bruisende stad.

Badkamer was wat klein

Centrale ligging van het hotel. Vriendelijk personeel met zeer positieve uitschieters Mooie kamer - goed bed - lekker ontbijt

Superluxe verblijf in een prachtig hotel
    • Junior Suite met Kingsize Bed

De junior suite was geweldig met een heel goed bed en een mooie zithoek en een grote luxe badkamer. De executive lounge met zijn gratis hapjes en drankjes was ook geweldig alsmede het voortreffelijke ontbijt. Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig.

• King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Ik heb een overnachting in dit hotel geboekt als cadeau voor het 25 jarig huwelijk van mijn ouders. Ze zijn ontzettend spontaan en vriendelijk geholpen. Ze hebben een heerlijk weekend gehad!

Mijn verblijf in de hotel was goed, super schoon, aardige mensen in de receptie, en goede locatie.

Ik ging naar een evenement in de hotel, de personeel van de hotel in het evenement werkten gestrest. Het was niet genoeg cookies, of hapjes in de pauze.

de kammer schoon, personeel van het hotel aardige mensen.

de locatie en de kamer

de badkamer is erg klein. Liever een goeie inloop douch dan een bad. Douchen in bad is erg krap. De zacht gekookte eieren waren koud. De rest perfect.

de locatie en de kamer

Prima kamers, centraal gelegen.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt viel tegen, meer van verwacht voor 17,50 pp. Voor €227,00 incl ontbijt verwacht ik meer voor deze prijs. Inchecken onpersoonlijk, geen warm welkom.

Schone mooie kamer

Persnoneel bij het inchecken; meneer achter de balie vertelde ons niet hoe wij de lift moesten bedienen en waar onze kamer was. En hebben €25 voor een diepvries pizza betaald die niet te eten was.

Ik zou dit hotel vooral om de plek zeker aanraden.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Wij zijn met oud en nieuw blijven slapen. Het enige wat wel echt een tegenvaller was, dat was het ontbijt op 1 januari. De dag ervoor was het ontbijt in het 'normale' restaurant waar je bij binnenkomst netjes een plek kreeg toegewezen, de bediening was goed en het ontbijt was heerlijk. Op 1 januari was het ontbijt ineens ergens anders. Géén schone tafels. Je moest bij anderen aan tafel gaan zitten omdat er te weinig plekken waren. en alle tafels stonden vol met vieze borden en glazen en géén schoon bestek te bekennen. Dit was wel een domper. Waarom dit zo was dat was ook niet duidelijk, het kwam op ons over alsof dit een 'nood'oplossing was.

Vooral de locatie is een fantastisch pluspunt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Super.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Parkeren is aan de dure kant.

De locatie was top, vlak aan het centrum en de kamer, junior suite was groot genoeg en zeer proper. Personeel zeer behulpzaam en voldoende eten en drinken in de executive lounge. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Bij volgend concert / bezoek Rotterdam kiezen we voor ander hotel

Parkeergelegenheid erg slecht, valet parking zat vol, hierdoor parkeren in publieke parkeergarage, met name toen we ‘s avonds terugkwamen na concert louche figuren in garage en omgeving hotel, voelde unheimisch. Kamer was prima maar niet wat we er van verwacht hadden, erg basic. Helaas ook geen wellness mogelijkheden in hotel

Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk bij check in en check out. Prettige uitcheck tijd. Kamer was schoon, lekkere douche

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Fijn luxe nachtje in prima kamer/suite.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Bed is hard, maar dat is een kwestie van voorkeur. Op verzoek had er een zachte topper op gekund, maaar we bleven maar 1 nacht. Bed voor 3de persoon was vergeten. Werd echter snel opgelost.

Prima kamer. Keurig personeel. Bij suite is gebruik executive lounge inbegrepen voor een drankje, hapje in alle rust.

Heel geslaagd
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Heel mooi hotel ,mooie kamers en grootte badkamer ( wij hadden een juniorkamer),heel uitgebreid ontbijt,zeer vriendelijk personeel.Tevens restaurant Joelia is een aanrader,wel niet zo goedkoop maar super lekker

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

wij gaan zeker terug, Rotterdam is het bezoeken waard
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

ligging van de kamer, naast lift (drukke lift)

kamer was zeer praktisch ingericht , zeer mooie inloopdouche midden in het centrum, dus dicht bij winkels en restaurants

Goed ,
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Voor een luxe kamer niet speciaal. één cupzetel voor twee personen !!!!!???.Badkamer klein.Enkel koffie en thee gratis.

Goede ligging , vriendelijke personeel,lekker eten,proper,geen straatlawaai (10é verdiep).

het ontbijt was goed maar niet bijzonder

,beetje jammer dat toen we terug kwamen van het vuurwerk ca 0:30 uur de bar al ging sluiten en er niet eens meer een koffie achtig iets te krijgen was.( irish koffie had ivm kou wel lekker geweest) personeel niet echt aandacht voor de gasten . hilton is een beetje vergane glorie vrees ik

het ontbijt was goed maar niet bijzonder

Helaas viel het na 24 uur tegen; we konden nog niet even lekker nazitten/ borrelen.

Waarom konden wij na het bezoeken van het vuurwerk op de Erasmusbrug niet vervolgens in het hotel iets drinken? Deuren waren dicht maar Het was niet druk. Hadden wij de boeking moeten upgraden?

De incheck door Nour was prima en helder. Zij geef spontaan en open tips om de stad te verkennen. Wij zijn wandelaars en hebben haar tips (lopend en wandelend) bezocht. Er was helaas tekort tijd om alles te zien.

Zalig verblijf.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Begint te verouderen en mag dan ook stilaan gerenoveerd worden.

Hotel zeer goed bereikbaar met een parking ernaast. Een heel uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk Ook zeer ruime kamers

Prima net hotel

Douchen in een bad blijft een verschrikking...... Badkamer is dan ook klein. Ontbijt prijs/kwaliteit of eigenlijk assortiment is niet bijzonder. Ga lekker in de stad ontbijten. Zou de rekening per e-mail ontvangen, maar heb deze niet ontvangen. Jammer als je iets beloofd, de volgende keer dan toch maar uitprinten op papier.....

Nette kamer en vriendelijk personeel. Hotel ligt mooi midden in het centrum. Ontbijt prima, maar niet het geld waard.

Goed hotel, geen vijf sterren maar wel netjes en heel vriendelijk personeel.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Niet luxueus genoeg, eerder gewoon. Een bar in dergelijk hotel dient bijvoorbeeld niet te worden gesloten rond middernacht, zelfs niet op oudejaar!

Het hotel is naar mijn mening geen vijf sterren waard maar eerder vier.

prima verblijf gehad

De lift - te lang wachten bij de lift - 2 liften zijn te weinig als het hotel vol zit. De trap was niet te vinden. Hoe gaat dat in geval van calamiteiten?

Prima ontbijtbuffet en schone kamer

Mooi hotel, maar gevoelsmatig teveel betaald vanwege hun slordigheid.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Kamer was niet ingericht op drie personen maar op twee, tweede dag was de kamer niet schoongemaakt. Kwam slordig over en had ik niet verwacht.

Ruime kamer, locatie, ontbijt en vriendelijkheid personeel

volgende keer ander hotel
    • Junior Suite met Kingsize Bed

De Junior suite bevatte een bed met een houten plank als bodem, twee hele slappe kussens en een dunne deken waaronder we het ook zonder airco koud hadden, de rain douche gaf alleen een slap straaltje water en de roomservice klopte al om 8.15 uur op de deur om te kamer te doen. Dit was geen 5 sterren en volgende keer een ander hotel in Rotterdam

Ontbijt was niet echt in kerstsfeer.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was niet echt in kerstsfeer. kerstmutsjes gedragen door personeel. mwa. gevraagd om zalm en kerstbrood. Bleek er wel te zijn, maar niet neergelegd?

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Top!!
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

- het was onze huwelijksnacht en de kamer was daarom sfeervol aangekleed. - zeer luxe badkamer. - heerlijk ontbijtbuffet! - goede service bij de receptie.

Te duur
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

De kussens waren echt beroerd. De pasjes voor lift en kamer werkte vaak niet en de prijs alles bij elkaar zoals parkeren drankjes en ontbijt veelste duur

Dicht bij het centrum

mooi hotel, gunstig gelegen in het centrum
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

barman was aan het stofzuigen rond 10 uur s avonds en er stond niemand achter de bar om een drankje te voorzien. Dit nodigt niet uit en we zijn dan ook weer weg gegaan.

de kamer is zeer smaakvol ingericht ! prima ontbijt.

• Onderling Verbonden Familiekamer

Niets... alleen. Verbaasden het ons dat we niets warms bij de borrel konden bestellen rond 2330... omdat de keuken al dicht was...(wat natuurlijk achter af beter voor was🤣🤣)

We bezochten een voorstelling in het oude Luxor en deze korte afstand was TOP. Samen met mijn moeder en 2 broers... enig de familie kamer met 4 volwassenen

Oké, niet geweldig.

De hygiëne van de kamer, zelfs na klachten heeft de housekeeping niet onze opmerkingen opgelost. Volgens mij is diegene die de controle uitvoert hierin absoluut niet kritisch genoeg.

De klantvriendelijkheid van het personeel bij ontvangst en in de lounge.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

6,0
    Nooit meer naar het Hilton!!!!
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Het King Size bed was echt keihard en de kussens waren rommel! Ontbijt was 25,00 per persoon maar alles behalve bijzonder, eerder gemiddeld te noemen!!! Geen ontbijt wat je verwachten van een Hilton met 5 sterren én de prijs van 25,00 p.p. Kamers waren klein, geen zakjes in de prullenbak dus smerige prullenbakken! We hebben met 2 personen 2x moeten douchen met 1 klein flesje douchegel en shampoo, bovendien de badjas gemist! De kalkresten rondom douche waren erg vies. Kortom, echt een ENORME tegenvaller met een behoorlijke prijskaart.

Superhotel op toplocatie!
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Jammer dat bijna iedereen in de ontbijtruimte je in het Engels aanspreekt; ook al antwoord je in het Nederlands, toch volharden ze in het Engels ...

Vriendelijk personeel dat ons hielp bij het zoeken van een restaurant. Lekker, uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie verzorgde kamer, kleine badkamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een heerlijk hotel op een goede locatie
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Er is geen gratis Wi-Fi aanwezig op je hotelkamer. Wij hebben dit als een gemis ervaren. De kussens van het bed waren voor ons veel te hard. Daardoor niet al te best geslapen.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk vers. De locatie is ideaal. Dicht bij openbaar vervoer en het centrum van Rotterdam.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heel goed
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Eetzaal voor ontbijt viel me wat tegen

Vriendelijk personeel, Mooie kamer met een uitstekend bed, Onbijt was goed ,Bij aankomst werd gevraagd of je auto in garage van hotel wil parkeren,ja dus geen probleem personeel zet hem er in en haalt hem bij vertrek er weer netjes uit de garage en zet hem voor de ingang van hotel .Uiteraard moet je garage betalen

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Was blij dat het maar 1 nacht was
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Voor een luxe kamer was het best wel klein en de douche viel ook tegen klein en het matras was zeer hard ben er geradbraakt vanaf gekomen .

Ontbijt was zeer goed

prettig
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

het parkeren is zeer prijzig. 30 euro per dag. wij hebben de auto op een p+r gezet vlak buiten de stad. koste 7 minuten om terug te komen met de metro.

de locatie van het hilton is geweldig. je bent meteen inde stad als je buiten komt en de metro is vlak naast de deur

Viel tegen met wat ik er van verwacht had
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

TV werkte niet goed. Aangegeven maar de volgende dag was dit nog hetzelfde. Werd ook niet meer naar gevraagd. Had aangegeven dat het ons 40-jarig huwelijk was. Niets mee gedaan. Erg jammer! Had iets speciaals verwacht van het Hilton. Zeker gezien de prijs maar heb betere en ruimere kamers gehad voor veel minder geld.

Je kreeg het gevoel dat je echt welkom was.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Je verwacht natuurlijk wel wat van het Hilton. Het was dan ook teleurstellend om een relatief mager ontbijt te krijgen. We hadden echt veel betere ervaringen bij veel minder goed aangeschreven hotels die ook nog eens een stuk goedkoper waren. En 's nachts hoorden we de gasten van 1 verdieping hoger praten en lopen. Het was dus best gehorig. De liften die waren ook heel bijzonder. Je moest je kaart eerst laten scannen voordat je een etage kon kiezen. Het was bijzonder vervelend als je kaarten het dan niet meer doen!

Je kreeg het gevoel dat je echt welkom was. Het personeel was (soms een beetje overdreven) vriendelijk. Iedereen was wel heel aardig en attent.

Onduidelijk, maar verder leuk verblijf.
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Wat mij tegenviel was de informatie die je kreeg bij het inchecken, er werd weinig verteld over faciliteiten of uitcheck mogelijkheden en ook was de prijs hoger uitgevallen als we in eerst instantie dachten, dat is ook best wel slordig.

De kamers waren geweldig netjes en goed schoon.

Functioneel en comfortabel
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Zeker voor een Executive kamer vonden wij de badkamer erg krap bemeten. Geen dubbele wastafel, het toiletpapier zat zodanig aan de muur bevestigd dat je er niet bij kon, etc. Wel een prima douche, die was dan weer erg ruim zelfs. De hotelbar is ook niet echt gezellig, maar er zijn genoeg alternatieven in de directe omgeving. Het ontbijt was prima maar ook weer niet bijzonder, eerder 4 sterren dan 5.

Mooi hotel op een prima locatie in hartje Rotterdam, attent personeel, wat overigens van een hotel van deze standing verwacht mag worden.

Heerlijk relax weekendje Rotterdam. Zeer aan te bevelen!
    • King Deluxe Kamer - Hoge Verdieping

Het ontbijt viel tegen, zouden wij geen gebruik meer van maken als we er weer zouden logeren!

Fijn hotel, centraal gelegen. Het personeel krijgt van ons een 10! Hier komen we zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

we zitten nog altijd in nederland.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

we zitten nog altijd in nederland. waarom de klantekaart in het restaurant roots dan in het engels en niet in twee talen, was vrij onduidelijk voor een belg die geen engels verstaat

Prima verblijf in mooi hotel, echter ontbijt viel wat tegen qua service!

Van 1 kamer beddengoed niet schoon (ter compensatie ontbijt aangeboden gekregen) Echter was het personeel in de ontbijtzaal langzaam en niet echt klantvriendelijk!!!

Mooie moderne kamers, hotel heeft goede ligging!

De locatie dichtbij het centrum was perfect.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De kamertemperatuur was zelfs na het uitschakelen van de airco erg fris. Harde bedden! Het bijgeboekte ontbijt was niet heel bijzonder of uitgebreid en het was lastig om koffie of thee bij het ontbijt te krijgen.

De locatie dichtbij het centrum was perfect.

Goed hotel met alle gemakken

De parkeergarage is naast het hotel maar wel een beetje een bende. Deze is niet van het Hilton zelf maar wel de garage die veel mensen zullen gebruiken.

Locatie is erg goed en het hotel is van alle gemakken voorzien

• Onderling Verbonden Familiekamer

Twee dagen Rotterdam hebben mij 53 euro gekost aan parkeertickets. Dat geld geef ik liever uit aan de plaatselijke horeca

Kwaliteit hotel top en vriendelijk personeel

Ontbijtbuffet heerlijk.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De reservering op mijn creditcard voor de borg van de kamer was niet verwijderd na check-out. Na contact met customer service is dit alsnog goed opgelost (na ruim 2 weken). Dat kan ik toch waarderen want de meeste bedrijven zeggen dat je dan maar moet wachten tot de reservering automatisch vervalt (en dat kan ruim 4 weken duren ...)

Ontbijtbuffet heerlijk. Centrale locatie dicht bij metro, perfect om Rotterdam te ontdekken. Mooie kamers ook, alles zoals je mag verwachten van Hilton

Mooi Rotterdam!
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie van het hotel was perfect. Vanuit de trein liepen we er zo naar toe. Vanuit het hotel liepen we daarna zo Rotterdam door. De kamer was mooi, zoals te verwachten van een Hotel met zoveel sterren.

personeel erg vriendelijk;
    • Junior Suite met Kingsize Bed

ontbijt tegenvallend op dit niveau; dus nog steeds wel goed, maar dat is t dan ook...We aten ontbijt in executive lounge.

personeel erg vriendelijk; kamer was prima;

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hilton Rotterdam