Beoordelingen over St. Martenslane Maastricht 3-sterren

Sint Maartenslaan 6, Wijck, 6221 AX Maastricht, Nederland

#18 van de 51 hotels in Maastricht

Heerlijk hotel met leuk personeel
    • Grote Tweepersoonskamer

Af en toe een beetje herrie door asociale auto’s, maar het viel gelukkig mee

Goede locatie, dicht bij het station. De sfeer is erg gezellig en de volgende keer neem ik zeker een goudvis op m’n kamer! Het personeel was ook erg behulpzaam en vriendelijk. Helaas wel het nachtmutsje gemist.

Grote ruime kamer.
    • Grote Tweepersoonskamer

Wij zijn pas laat toegekomen (21u) en hadden een parking nodig. Ze hebben de parking gepromoot aan de kant van het hotel met prijskaartje van 22€ maar er niet bij gemeld dat we om 11 u al moesten vertrekken ... Hun antwoord was dat we de mail maar beter hadden moeten bekijken en dat we dan maar moeten bijbetalen .wij zijn dan naar parking De Kolonel geweest en we konden daar voor 13€ 24 u staan . Onze start van de de dag was zo in mineur begonnen ...

Grote ruime kamer. Bij aankomst vriendelijk ontvangst. Gratis welkomsoepje en slaapmutsje

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ruime schone plezierige kamers en bijzonder hulpvaardig en...

Gehorig kamer aan de straatkant. Airco maakte zo,,n bromgeluid dat we hem.uit moesten doen. Ramen open was niet te doen vanwege de straatgeluiden

Ruime schone plezierige kamers en bijzonder hulpvaardig en vriendelijk personeel

Geen kritiekpunten

Erg ruime kamer die van alle gemakken was voorzien (vb. goed bed, bad en thee- en koffievoorziening) Kortom alles aanwezig voor een aangenaam verblijf)

Toplocatie!
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Perfecte locatie! Rustige buurt om te overnachten maar toch op wandelafstand van het bruisende centrum. Ruime en hygiënische kamers, vriendelijk personeel,...

Prima verblijf in een hotel op loopafstand van het station.

Kamer aan de voorkant aan een redelijk drukke straat waar bussen doorheen rijden, hiervan geluidsoverlast. Een volgende keer zou ik een kamer aan de achterkant vragen.

Vriendelijk welkom met een kopje soep. Heerlijke ruime kamer. Koelkastje, magnetron en waterkoker aanwezig, alsmede borden, bestek, bekers en glazen. Fruit in de hal van het hotel! Verstopping in de wasbak werd snel verholpen.

• Deluxe Vierpersoonskamer

De douchestraal is te zwak, haren wassen raad ik niet aan. En een vloermatje voor de badkamer ontbreekt.

De behulpzame medewerkers, locatie, mooie ruime kamer met klein keukentje, goede bedden en gratis soep en slaapmutsje!

prima verblijf, m.u.v. van de parkeerplek.

parkeerplaatsen. Voor 22,5 kan je een parkeerplek reserveren. in een garage die erg krap bemeten is. Blijkt dat de P&R van het station op nog geen 50 meter afstand ligt. Hier kan je op veel ruimere plekken voor 13 euro per dag staan. Door het Hotel wordt hier niets over gezegd. Das jammer, heel erg jammer.

een ruime kamer die sober maar netjes was.

Gezellig hotel met leuke design elementen

Parkeren mag wat goedkoper

Grote kamer, prima WiFi en vriendelijk personeel. Het ontbijt is erg lekker. Verder was het leuk dat ze bordspelletjes en boeken te leen hebben.

• Deluxe Vierpersoonskamer

Hygiëne kon beter, kamer 240 was wel opgeruimd en redelijk schoon maar de hoeken en randen waren stoffig en er lagen restjes in het bed van eten van de vorige gast.

Grootte van de kamer

Fijn verblijf, zou er zeker terugkeren en dan het townhouse zelf eens proberen.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Miezerig douchestraaltje en opbergruimte voor kleding waardeloos. Vond ook de toeristentax een groot bedrag.

Locatie was fijn, geografisch gezien, ontbijt aan de overkant bij Townhouse heerlijk en met name die locatie heel bijzonder. Knus en kunstzinnig, leuk dat je slaapmutsje kon komen halen of kopje soep s middags. En voor de liefhebbers een vis te logeren ;-)

Heerlijk verblijf in een origineel hotel!
    • Grote Tweepersoonskamer

€ 9,-- p/n voor het babybedje erg krakende deur (naast babybedje)

Wat een verademing dit hotel met haar originele designelementen! De ruimte beneden en de kamer nog mooier en leuker dan op de foto's. Ook super dat we een upgrade naar de familiekamer hadden gekregen zonder bij te hoeven betalen. Fijn (ivm ons zoontje van 2) dat er een klein koelkastje, magnetron en waterkoker aanwezig was. Het ontbijt was erg lekker met kwalitatief goede producten. Heerlijk verblijf dus!

Genoten van de geweldige gastvrijheid en vriendelijkheid en heerlijk gegeten bij Les Marolles!
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Prima ruime kamers en laminaat I.p.v. vloerbedekking! En een heerlijk ontbijt met ruime sortering en allerlei extra’s wat tussentijds aangeboden werd. Een ondergewaardeerd restaurant Les Marolles (Rechstraat) verdient meer aanbeveling. Voortreffelijk gegeten daar!

Super. Het is duidelijk dat de Randstad nog veel te leren heeft van het gastvrije Maastricht.

Er lagen nogal dunnen dekbedden, maar ook dat was met een half uurtje opgelost doordat er dikkere dekbedden werden gebracht.

Zeldzaam fijne ontvangst. Heel fijn om in het centrum van Maastricht je auto veilig in een afgesloten parkeergarage te kunnen zetten. En ook bij vertrek alleen maar service en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Aangenaam verblijf, het hotel was zoals werd aangekondigd, zelfs beter
    • Grote Tweepersoonskamer

Heel vriendelijke ontvangst, en het ontbrak de heel ruime kamer aan niks, alle comfort aanwezig. ‘s Ochtends genoten van een uitgebreid ontbijt dat heel vlot werd aangevuld.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Unieke setting met de grote ruimte beneden, kamers leuk...

Niets eigenlijk.

Unieke setting met de grote ruimte beneden, kamers leuk ingericht, we hadden een goudvis te logeren, erg leuk. Personeel allemaal top! We komen zeker terug.

Prima hotel op goede plek maar duur voor het gebodene.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De badkamer was klein voor een familiekamer. Het bad was te klein om in te liggen en bedoeld om in te douchen. Slecht geschikt voor minder validen.

Ontbijt en vriendelijk personeel.

Eenvoud op een bedje van luxe
    • Grote Tweepersoonskamer

Enkel het bad is wat aan de kleine kant voor een persoon van gemiddelde lengte.

Het hotel, waar geen personeel aanwezig, maar toch altijd bereikbaar is, ligt zeer dichtbij het station en op wandelafstand van het centrum van de stad. Onze kamer was zeer ruim en basic, maar toch deed het industriële design me een beetje baden in luxe. Het zachte bed was zeer groot, de aanwezige airco/verwarming zeer handig. Een hotel waar ik zeer graag naar terugkeer!

Kamers waren zoals altijd schoon.
    • Grote Tweepersoonskamer

Ik kom hier al jaren met Carnaval met vrienden. De kamers worden steeds duurder. Het huidige prijsniveau was na afloop onderwerp van gesprek. In de groep gaan er stemmen op om volgend jaar verder te kijken.

Kamers waren zoals altijd schoon. Ontvangst was vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

• Deluxe Vierpersoonskamer

Kamer was nog niet klaar bij aankomst. Veel nachtlawaai van bende jongeren dat ook in het hotel verbleef. Melding van gemaakt bij vertrek aan receptie. Parkeergarage van hotel was volzet.

Grote ruime kamer met apparte badkamer en kitchenette.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Een leuk hotel, voor een goede prijs.

De douche over het bad was well wat klein en had geen krachtige straal. De weg die langs het pand loopt geeft wel wat lawaai. Als je daar last van hebt moet je misschien een kamer vragen die aan de achterkant licht. Wij vonden het geen groot probleem.

De kamers waren lekker groot. Alles mooi schoon, de inrichting is erg leuk. Het hotel is 5 minuten van het station en 5 minuten naar de stad. Dit was heel handig voor ons. Het onbijt was heerlijk en het personeel was altijd vriendelijk en attent.

geslaagd

De waterdruk in de douche.

locatie in het gezellige Wyck is super. Veel goede restaurants in de directe omgeving. Hotel heeft goede bedden en een ruim kamer die origineel is ingericht. Ontbijt is in een gezellige ruimte en prima.

Fijn hotel in de mooiste wijk van Maastricht met alle winkels en restaurants op loopafstand.

Het is jammer dat de mooie en originele inrichting al slijtage vertoont. Verder viel er helemaal niks tegen.

Het vriendelijke personeel. Toen bij aankomst in het hotel bleek dat onze kamer niet in orde was kregen we direct een andere kamer aangeboden. Na het avondeten stond er op onze kamer een fles wijn klaar met de excuses van het hotel. Super service!! We hebben heerlijk geslapen op de ruime kamer.

Ontbijt, ruime kamers, gastvrijheid personeel

Paar kleine dingen: Vervelende drangers op zware deuren (brandveiligheid keuze?) Goede midnightsnack gemist in de chips en snoepautomaat, lekkere nootjes of kaas? Liefst nog iets warms bij het slaapmutsje...

Ontbijt, ruime kamers, gastvrijheid personeel

Ontbijt ok maar druk

Kamer was niet klaar (blijkbaar boeking niet doorgekomen)? We hadden een kamer van 3 maar er waren maar handdoeken voor 2 en de vermelde Proseco was ook niet te zien op de kamer.

Ontbijt ok maar druk

Zalig !!! Een echte aanrader :) !!

Ruime, kraaknette kamer. Supervriendelijk onthaal. Het ontbijt was zeer lekker en heel gevarieerd. Het personeel aan het ontbijtbuffet/in het restaurant was supervriendelijk. Een echte aanrader !!! Als we opnieuw naar Maastrcht gaan logeren we hier zeker en vast opnieuw !!!

Een super top hotel

Alles was prima in orde

De ontvangst en het zeer vriendelijke personeel Bij aankomst konden we soep en vlaai en cake en koffie of thee pakken zoveel we wilden. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en ik ga toch regelmatig op reis .

zeer matig
    • Deluxe Vierpersoonskamer

familiekamer was zeer sober, voor 4 mensen te weinig ruimte. prijs-kwaliteit was erg slecht(75,-) per nacht en geeneens ontbijt(zou nog 15,50 pp erbij zijn)

dat het schoon was

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Komen zeker een keer terug

Geweldige kamer, zeer vriendelijke ontvangst, rekening gehouden met onze wensen, Locatie t.o.v station en centrum Maastricht. Kortom geen enkel negatief punt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

We hebben genoten van de vrijheid dat het hotel biedt.
    • Grote Tweepersoonskamer

De instap in het bad is voor mensen die niet goed ter been zijn lastig en misschien gevaarlijk.

De kamer was geweldig. Origineel ingericht met ambachtelijke attributen. Mochten onze schoen zetten op sinterklaasavond :-)

• Beoordeeld op: 5 december 2017

aangenaam, rustig, confortabel

eigenlijk niks

bijzondere plek. ruime kamer. goed ontbijt (ruime keuze), bar lang open en goede keuzes aan dranken, rust (ondanks locatie bij station). parkeergelegenheid, veilig en overdekt, dichtbij goede restaurants

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Alles was voortreffelijk. De gastvrijheid en ontvangst. Het ontbijt en de service....echt geweldig. De kamer heerlijk ruim . Goeie bedden en mooie badkamer. Een dikke 10.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

basic kamer op goede locatie.
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Sfeerloze, wat kille kamer in een industrieel aandoend gebouw. Schetterende radio bij de entree. Basic inrichting, 3 bedden in de kamer, waarvan 2 erg hard. Had liever een kamer in het hotel geboekt.

De locatie t.o.v. het station en het ontbijt in het hotel aan de overkant. Behulpzame staf.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Genieten!!
    • Grote Tweepersoonskamer

Enige is dat als je tot 11u kunt uitchecken, dat housekeeping niet om 10u langs komt voor daily cleaning. Tip hiervoor, geef housekeeping een lijst van Check-outs en laat ze die kamers na 11en doen.

Prachtige kamer, vooral groot! Mooi ingericht en ideale loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima prijs kwaliteit met gezellige, persoonlijke opvang in City hotel.
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Iets te weinig warme sfeer in de kamer, te sober. Met name het licht, de raambekleding en de aankleding te iel in verhouding met de grootte in de kamer.

Combinatie met City hotel aan de overkant en de daarbij horende faciliteiten en sfeer.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Aan te bevelen.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Lekker ontbijt maar te weinig plaats om gezellig te ontbijten indien er veel gasten in het hotel zijn. Dan moet je plaats nemen op een rijtje aan een lange plank die bevestigd is aan de muur en aldus met zicht op de muur ofwel moet je plaats nemen tussen de andere gasten aan één lange tafel. Privé-parking is op sommige plaatsen zeer nauw om naar buiten te rijden.

Ruime gezinskamer. Ook de kinderen sliepen elk in een apart bed (geen slaapbank). Zeer vriendelijk onthaal. Nette kamers. Dicht bij het station alsook op wandelafstand van het historisch stadsgedeelte. Gezellige eetgelegenheden in de buurt.

Precies wat ik zocht.
    • Grote Tweepersoonskamer

Als je een bar/restaurant verwacht dat is dit niet de ideale locatie, maar wel als je puur voor een overnachting gaat.

Het was een ruime kamer en erg stil! De ligging naast centraal is ideaal met een prima loopafstand naar het centrum. Wij hebben geparkeerd bij Centraal station (20 meter afstand), en de kosten zijn 13 euro per 24 uur.

Fantastische stek, we komen graag terug.

Eigenlijk niets behalve het krakende 1 persoons bed (3 persoonskamer).We hebben de matras op de grond neergelegd omdat anders iedereen de hele nacht wakker zou liggen. De bedbank moet of beter worden gemonteerd of vervangen door een normaal bed.

Ruime kamer, goede sfeer in de huiskamer met leuke inrichting, lekker ontbijt. Wel vrij druk in de ochtend. Leuke wijk en lekker dichtbij de bioscoop.

Heerlijk huiselijk gezellig hotel
    • Grote Tweepersoonskamer

Sochtends toch wat lawaai van voorbij gaande bussen. Doe iets aan de rioollucht. Vorige keer ook maar ik dacht dat is een tijdelijk iets

Kamers waren ruim en leuk ingericht. Ontvangst was heel hartelijk en het voelde als thuiskomen. Ik was hier al eerder geweest dit jaar. Op loopafstand centrum. Leuk dat jullie het eten van fruit stimuleren

Heerlijke centrale plek in Maastricht
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Douchen in de badkuip zonder antislipmatje en niets om je aan vast te houden, een minimaal douchewandje zodat je op de afvoer moet gaan staan om de badkamer een beetje droog te houden. Ik miste ook een badmatje. De led-douchekop is wel heel leuk! Verder vind ik €15, erg duur voor een ontbijtje.

Hartelijke receptionisten, ruime slaapkamer met grote spiegel in de entree. Lekker veel ruimte rondom de wasbak in de badkamer. Dagelijks een lekkere gevulde fruitschaal in de lobby; top!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

HET WAS TOPPIE JOPPIE!!!!!!!!!!!!!!
    • Grote Tweepersoonskamer

de vriendelijklheid van het personeel was hartverwarmend!!!!!!!!!!!!!ontbijt perfekt!! kamer meer dan perfekt het gaf ons het thuiskomen gevoel dus GEWELDIG!!!!!!!

Heerlijk relaxt na lange fietstocht
    • Grote Tweepersoonskamer

Er ligt bijv. fruit op een schaal wat echt top is, maar geen bestek om bijv kiwi mee te snijden.

Vriendelijk en gastvrij, welkomstdrankje etc., ruimtelijk, hip, ontbijt top.

Het was een zeer goed hotel, zeer vriendelijke service, perfecte ligging en uitgebreid ontbijt!

Omdat we aan de straatkant lagen zijn we in de veel te vroege uurtjes wakker geworden door nachtlawaai, ook rijden er nog bussen vrij laat door de straat.

het ontbijt was overheerlijk! Een enorm grote keuze.

Een aardig hotel, maar probeer wel een kamer aan de tuinkant te bemachtigen
    • Grote Tweepersoonskamer

Ik had helaas een kamer aan de voorkant van het hotel, wat aan een straat met veel busverkeer is gelegen. Doordat de ramen niet goed geisoleerd zijn, drong er daardoor veel lawaai de kamer in. Ik heb hierdoor minder goed geslapen dan waarop ik had gehoopt.

De kamers van hotel Sint Martenslane zijn groot, met een goed en comfortabel bed. Ook is het erg fijn dat de kamer voorzien is van een koelkastje. Voor de rest is de kamer fatsoenlijk uitgerust, met een airconditioning en een grote televisie. Ook het fruit wat het hotel haar gasten aanbiedt wordt erg op prijs gesteld. En grappig dat er verschillende oude camera's in de kamer te vinden waren.

Fantastisch!

Kamer was groot en van alle gemakken voorzien. Ontbijt hebben wij buiten het hotel genoten. Accommodatie was schoon en in de gezamenlijke hal stond gratis fruit.

een geweldig bedrijf zorgde voor een geweldig verblijf

een derde bed (slaapbank??) op de kamer kraakte erg

de locatie, het hotel zelve, het personeel, vooral de gratis attenties zoals een kop soep bij aankomst, een slaapmutsje, gratis fruit: heel goed.

Vriendelijke en goede accomodatie
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Douche in bad, geen steun om je vast te pakken. Weinig water uit douchekop.

Ontbijt goed, beetje rommelig, maar het was erg druk. Vriendelijk personeel. Bij aankomst soep, voor het slapen gaan een borreltje. Bedden prima

daar 'midden in' Maastricht, geen gebruik gemaakt...
    • Grote Tweepersoonskamer

Eigenlijk bijna alles perfect, maar vreemd genoeg was het douchen in badkuip opmerkelijk onhandig. Erg smal en ook waterdruk uit 'disco' douche was veel te laag om 'lekker' te zijn.

daar 'midden in' Maastricht, geen gebruik gemaakt van ontbijt hotel. Ondanks naast trein station, was locatie en/of in de kamer met geopende ramen, super stil

Een aanrader voor mensen die Maastricht willen bezoeken en Wijck willen proeven.
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Er is een private parking, maar wel aan de dure kant. In de buurt is parkeergarage de Griend waar het parkeren aanmerkelijk goedkoper is. Maar voor bezoekers die met de trein komen is dat geen probleem en het hotel ligt praktisch naast het station.

Het was een zeer ruime kamer met een goed bed in een leuke wijk van Maastricht (Wijck). Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan de overzijde bij Town House hotel een ruimte waar je kunt zitten en gratis koffie met vlaai of een kop soep kunt nemen.

St. Martenslane, we komen graag terug.

De deur in het appartement is een beetje zwaar. Het zou handig zijn als deze met een haakje op de "open stand kan blijven staan.

De ontvangst was allerhartelijkst, met een heerlijk kopje soep. De kamer was nog niet klaar, maar de bagage mocht in depot. Je checkt in in het Townhouse hotel aan de overkant, alle medewerkers beantwoorden vragen vriendelijk, er stond altijd een kopje koffie/thee en fruit klaar. De huiskamer van het Townhouse hotel is zo gezellig ingericht, er liggen leuke tijdschriften/boeken en je kunt spelletjes spelen. De kamer in het St. Martenslane zag er prachtig uit, fijne bedden, heerlijk met een radiomuziekje in de schone badkamer. En dat allemaal in de gezellige wijk Wyck, en alles op loopafstand in het centrum van Maastricht. Het was heerlijk.

Mooie ruime kamer vlakbij het station
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast door langsrijdende bussen, weinig sfeerverlichting, jammer dat er geen stalling was voor de fietsen

Mooie ruime kamer, lekker groot bed, locatie, hotel heeft een leuk design/stijl, heerlijk luxe en uitgebreid ontbijt

Fantastisch verblijf, lekker ontbijt, ruime kamer!

Om twee dagen te komen shoppen was dit een uitstekende overnachtingsplaats. Parking nabij (2 min.)in het Q-park van het station, €13/dag. Goedkoper dan in het hotel. Het ontbijt was uitmuntend, alles erop en eraan! We hadden een ruime driepersoonskamer voor 3 volwassenen!

prima verblijf

heerlijk ruime & schone gezinskamer op fijne locatie, met airco. Parkeer garage was vol maar op 50 m afstand bevindt zich P+R een prima vervanger dus ook dat is goed geregeld.

Leuk ontvangst.

Het ontbijt was niet inclusief bij ons maar de zaal zat zo vol dat er geen plek was op dat moment. Buiten de deur gaan eten. We hadden een triple room geboekt echter lag er maar voor 1 persoon handdoeken. Daarnaast erg vreemd dat de badkamer (en toilet) een doorzichtig glas heeft waardoor je iedereen letterlijk ziet zitten....

Leuk ontvangst. Keurige welkomstbrief op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Erg naar de zin gehad.
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Prullenbakken zijn erg klein.

Het ontbijt was uitmuntend verzorgd, heel aardig, vriendelijk personeel. De kamer was zeer ruim met alles erop en eraan. Gelegenheid om zelf een hapje eten (magnetron) te maken, koffie en thee was aanwezig zodat men zelf kan zetten. Badkamer klein maar schoon.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima plek om Maastricht te verkennen.
    • Grote Tweepersoonskamer

Hoewel er op het ontbijt buffet op zich niks was aan te merken vond ik het niet erg aantrekkelijk. Misschien door hoe het in een hoekje was opgesteld. Ik ben inmiddels wat verwend geraakt, en voor 15 euro verwacht ik wel wat exotisch fruit (geen appels en peren), een alternatief voor melk en meergranenbrood. De cake die werd aangeboden vond ik een leuk idee. Wat top was is de mogelijkheid van take away ontbijt, er waren diverse bakjes en zakjes om wat dingen in mee te nemen.

De locatie was perfect voor mij. Vlakbij het station, op loopafstand van de bussen en in een toffe hippe wijk met veel restaurantjes en leuke winkeltjes. Inchecken in het hotel doe je aan de overkant van de straat bij Townhouse Hotel, wat heel tof is. Daar kun je ook ontbijten als je wilt en een logeervis (ja echt!) voor op je kamer uitzoeken. De lounge daar is top, de service is top, en je kunt er ook even lekker een boekje lezen. Bij Martenslane zelf is de lounge meer een doorgang naar je kamer, hoewel wel tof ingericht. De snoep/shampoo automaat en het verse fruit zijn leuke details. De kamers zijn lekker ruim. Een beetje aan de kale kant, maar ik hou daar wel van. Leuke details weer. En twee zitbanken en een bureau. Koffie/thee zet apparaat op de kamer, magnetron, koelkast. Top. En, onwijs goede en attente schoonmaakservice. Kortom, erg tevreden.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Fijn hotel op een prima plek in Maastricht, goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Grote Tweepersoonskamer

Geen parkeerplek beschikbaar terwijl we bij de boeking (maanden voordat we er zouden verblijven) een plek hadden aangevraagd. Beetje onhandig.

Fijn hotel op een prima plek. Goed bed, uitstekend ontbijt. Inrichting erg leuk, prettige ontvangst.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

fijn verblijf om Maastricht te bezoeken
    • Grote Tweepersoonskamer

het bed slaapt heerlijk. Prettig dat er een bad is. Heerlijk fruit op de gang en soep bij aankomst. Ook de mogelijkheid om aan de overkant je bagage te stallen. Extra kussen werd snel verzorgd. Fijne plek vlakbij station. Parkeren bij P&R Maastricht Noord was prima. Denk wel met arriva te reizen. Daarmee dus ook in te checken.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Gastvrijheid in leuke wijk met om de hoek treinstation. Ideaal
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Alleen de twee bedden op de 4 pers kamer kraakten zo ontzettend. Je kon je niet omdraaien zonder de rest wakker te knaken. Maar dit hebben we gemeld, men zou er iets aan doen.

Sfeer, soep en choco fontein bij aankomst. Leuk personeel. Mooi ingericht. Ik kom zeker nog eens!!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Lekker ruime kamer met fijn groot bed op loopafstand van veel faciliteiten
    • Grote Tweepersoonskamer

Eerste parkeergarage was vol, dame die ons de tweede zou wijzen was kortaf toen ik vroeg of ze het op Google maps wilde laten zien ("zo moeilijk is het niet"). De badkamer leek met oud/vies water te zijn gedweild (vlekkerige strepen) en de douche gaf een zachte straal.

Super grote en lange bedden. Op 1 dame na was het personeel erg vriendelijk. Fijn dat we gewoon koffie, thee en iets lekkers konden pakken.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

• Extra Grote Tweepersoonskamer

Air conditioning bleef ook na uit schakelen nog geruime tijd luidruchtig. 's ochtends al vroeg veel straat- en bouwgeluid (had raam open staan)

Uitstekend ontbijt, vers fruit gedurende de gehele dag, gratis slaapmutsje

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed hotel in hippe buurt Maastricht, waar hotels sowieso duur zijn
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Bedden niet top, kinderen klaagde over zere rug, bleek kuil in matras ... Wel goed opgelost ...

Onbijt uitstkend, eindelijk eens even niet the standaard Continetal - maar lekkere lokale alternatieven

Goede ligging, propere kamers

Er was airco op de kamer maar deze werkte niet. Er stond een ventilator in de plaats, maar deze bood niet genoeg verkoeling

Goede ligging, propere kamers

Leuke kamer, goede locatie wel vrij duur
    • Grote Tweepersoonskamer

Ik vond de kamer wel vrij duur. Het is een super grote kamer, maar daar heb je weinig aan als je met z'n tweeen bent. Verder was het leuk maar basic. Oploskoffie is niet echt mijn idee van 'een lekker kopje koffie op de kamer'.

Grote hotelkamer vlakbij het station. Goed bed, basic badkamer. Schoon Ontbijt was lekker

Fijne accomadatie op loopafstand van het centrum
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De bedden van de kinderen kraken heel erg. Als ze veel woelen, duurt het een tijd voordat je zelf in slaap kunt vallen. Het leek alsof er een airco op de kamer was, maar we konden geen bediening vinden (is normaliter ook niet echt nodig, maar het was 30 graden toen wij er waren, dus áls dat een airco was, was het fijn geweest om hem aan te zetten; we vonden het niet belangrijk genoeg om het na te vragen).

Het is een fijne locatie, op loopafstand van het centrum. De kamer is heel ruim, zelfs met 2 kinderen erbij op de kamer. Heel fijn dat de kinderen elk hun eigen bed hebben. Er was een ventilator op de kamer; prettig met de hitte toen wij er waren.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima en schoon hotel

Volgens het hotel had we een deel niet betaald terwijll wel alles overgemaakt was

Vriendelijk ontvangst met soep en 's avonds een slaapmutsje , En een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Net hotel dichtbij station, ruime kamer, smaakvol ingericht.
    • Grote Tweepersoonskamer

1. Lange incheck; personeel drukker met elkaar dan met gasten. 2. Kleine ramen / donkere kamer 3. Kleine ramen lounge / donker 4. Geen uitleg over werking aparte sleutel (in slot laten en tegelijk openen) 5. Geen vuilnisbakken op/bij de receptie of in de eetkamer; kauwgom dan maar onder de tafels plakken ofzo? 6. Kleine kopjes soep, daar drink ik thee uit, geen soep.

1. Gratis aardbeien met chocola. 2. Gratis fruit.

• Deluxe Vierpersoonskamer

De prijs voor de parkeergarage is in het weekend wat aan de prijzige kant, maar wel ideaal om midden in het centrum bij het hotel te kunnen parkeren.

Wij sliepen met 4 vrouwen op een mooie grote kamer. Leuk gerenoveerd pand. Het ontbijt was er heerlijk, veel keuze.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Dichtbij het station en het centrum, heerlijk rustige...
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Het ontbijt was prima, maar de ruimte waarin het geserveerd werd was veel te klein voor het aantal mensen dat deze service afnam. Het is niet zo gezellig wanneer je als gezin aan een bar moet zitten met z'n vieren op een rij, krap en starend tegen de muur. Jammer

Dichtbij het station en het centrum, heerlijk rustige locatie!!!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ontzettend aardig en vriendelijk personeel. Maar erg sobere en ongezellige kamers.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Wij vonden de kamer erg ongezellig zag er op de foto leuker uit.

Ontzettend vriendelijk personeel. Erg gezellig bij de receptie om even wat te drinken of te eten.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Leuk, hip, fijne locatie.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De prijs is uiteindelijk best hoog voor een kamer zonder ontbijt die prima is, maar ook wel basic.

Leuk modern concept, leuke ontvangst, prima om gebruik te maken van Townhouse voor een gezellig drankje en gratis kopje soep. Prima familiekamer voor nachtje met onze kinderen en leuke buurt.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Dit hotel is niet geschikt voor mensen van middelbare leeftijd of ouder.
    • Grote Tweepersoonskamer

Zithoek is niet aanwezig, slechts een laag stoeltje (geschikt voor iemand van 10 jaar). Het derde bed wat als zithoek zou moeten gelden is niet geschikt om op te zitten. het dunne matrasje zakt zover in dat je bovenbenen afknelt door de houten rand. Gratis toiletartikelen niet gezien. Veel vlokkenstof op de tv en onder het bed en ombouw van het bed. Kluishoogte onmogelijk, je moet op de grond gaan zitten om de gebruiksaanwijzing te lezen; de donkere achtergrond met dunne gele letters maakt het zeer moeilijk om te ontcijferen.

Het bed en het ontbijt was wel goed.

Prima uitvalsbasis voor een weekend Maastricht
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Het tweepersoonsbed was redelijk, de 2 losse bedden waren nogal hard en ze kraakte behoorlijk. Op een vierpersoonskamer is dat nogal irritant. Verder geen mogelijkheid om met z'n vieren lekker te zitten.

Een prima locatie voor een weekend Maastricht. Een ruime kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Ruime schone kamer

We boekten een driepersoonskamer maar het derde bed bleek een harde houten bank met een matrasje erin. Dat was een tegenvaller en zou niet als bed verkocht mogen worden.

Ruime schone kamer

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Verblijf met vriendinnen in Sint Martenslaene

Te weinig zitplaats bij het ontbijt. Parking is niet per 24u maar tss aankomst en uitchecktijd. In het weekend duurder dan in de week.

Leuke extra's. Gratis welkomstsoepje en nachtmutsje. Ruime kamers.