Beoordelingen over Hilton Royal Parc Soestduinen 4-sterren

Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3768 MN Soestduinen, Nederland

#1 van de 1 hotels in Soestduinen

Zie boven
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Golfbaan

Vooraf had ik vanuit huis een tafel gereserveerd met het idee dat je in Hilton toch wel a la carte kon kiezen. Het moest een feestelijke avond worden... Wat bleek bij aankomst in het restaurant ? Er was die avond alleen een barbecue !! Er kon niet gekozen worden van de kaart en mijn man is vegetariër !!!!! Dus EEN MISSER

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Verblijf door feest grandioos maar kamer heeft echt aanpassingen nodig
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was niet slecht maar we hebben overlast gehad van de minibar die constant aan sloeg. En een rooklucht in de badkamer. Die van binnenuit kwam. Ik moet zeggen dat ik voor het eerst in een Hilton Hotel heb geslapen en dat mijn verwachtingen hierdoor hoog waren. Prijs kwaliteit voor de kamer vond ik hierdoor echt niet waard

Een ruime keuze aan eten bij het ontbijt. Wij hadden een feest van ons werk en daarbij was het diner zeer goed. Personeel heel behulpzaam, vriendelijk en de glazen stonden niet lang leeg.

Het was een aangenaam weekend en veel gefietst door de mooie omgeving van Soest.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het was een prima ontbijt. Koffie en thee en jus d'orange werd gebracht door de bediening. Zelfs kwark met ver fruit werd geserveerd aan tafel. Personeel was heel vriendelijk.

Op het eten na, voldeed het aan mijn verwachtingen: vriendelijk ontvangst en mooie kamers.

Het restaurant. Menu was zeer beperkt en de service was zakelijk en kil. Wij hadden 4 kinderen en een van de volwassenen was vegetariër. De menu's voor deze personen was oninteressant en ze hebben weinig gegeten. Als ik het weer zou doen, zou ik dan ergens anders met het gezelschap gaan eten.

Ik kwam met kinderen en kleinkinderen voor mijn verjaardag. De faciliteiten voor kinderen en samenzijn waren geweldig.

Fijn verblijf, genoten , ook van de omgeving
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wat beter had gekund was dat er op zondag bij het ontbijt te weinig ruimte was om te zitten, dat had beter gekund, aangezien je weet hoeveel mensen je binnen hebt. En de badjassen op de kamer die maar in 1 maat zijn, wij wilden er 1 in xxl ,in de badjas die er hing paste mijn partner niet, dus daar hadden we niks aan.

De vriendelijke ontvangst, de kamer met balkon, netjes en schoon, het zwembad en de saunaruimte waren ook goed schoon wat wij belangrijk vinden. Het ontbijt was goed, genoeg keus voor iedereen.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een tegenvaller voor de naam Hilton

Hilton heeft een goede naam en je verwacht een chique tent maar dat was echt minder waar. Badkamer was niet fris, en kamers gedateerd.

Het ontbijt was heerlijk, en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijke ontpannende dagen
    • Kamer met Kingsize Bed

3e bed logeerbed was slecht. Onze volwassen dochter heeft er erg slecht op geslapen. Veren voelde ze door matras geen en erg smal. Voor Hilton verwacht ik beter

Zwembad en vriendelijke personeel en heerlijk ontbijt en mooi zwembad. De vele ruimte. Ook badkamer zeer ruim met bad en aparte douche.

buitengewoon vriendelijk personeel!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Golfbaan

het douchewater liep niet goed weg ( dus glad) het allervriendelijkste personeel bij het ontbijt heeft nog niet genoeg scholing gehad!

buitengewoon vriendelijk personeel!

Meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding.
    • Familiekamer met Kingsize Bed

Het hotel is duidelijk al een jaar of 10 toe aan een renovatie. De kamers zijn gedateerd. In het restaurant zie je de sleetse sporen van gebruik.

Meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding. Prachtige plek in Nederland. Hotel doet gedateerd aan, maar is evenwel comfortabel.

1x nooit meer

Smerige smerige vol schimmels zittende badkamer met name de douche en douche deur. Te vies om aan te pakken Tevens nergens kenbaar gemaakt dat er werkzaamheden waren tijdens ons verblijf waardoor we om 8 uur uit ons bed werden getimmerd .

Ontbijt was prima

ligging van het hotel en de mooie nieuwe kamers

housekeeping - 2 keer is het voorgekomen dat onze kamers niet voor 15H schoongemaakt waren. Dit had ik anders verwacht

ligging van het hotel en de mooie nieuwe kamers

Ik woon in Groningen en verblijf in een hotel als ik naar...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ik woon in Groningen en verblijf in een hotel als ik naar Baarn ga(woont mijn kleindochter) Nu had ik me erg verheugd op een nacht in dit hotel.Maar wat een afknapper Kingsize bed?Nee hoor gewoon 2 persoons en kamer antiek,leek op de jaren 60 ,vorige eeuw

• Kamer met Kingsize Bed

WIFI werkte niet heel goed maar dat was ook niet echt belangrijk voor ons.

Ontbijt was lekker en erg uitgebreid, bedden sliepen heerlijk. Ruime kamers mét balkon. Personeel erg aardig en flexibel. Locatie super.

Fijn bed, fijn ontbijt, maar voor de rest tegengevallen voor deze prijs.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ik vind de kwaliteit/prijs verhouding niet goed. De ruimte waarin geborreld kan worden is groot en niet heel erg gezellig Het restaurant ademt geen sfeer uit. Het wandel arrangement diner vond ik erg tegenvallen

Het ontbijt was uitgebreid, lekker en vers

Mooie omgeving, ruime kamer, heel vriendelijk personeel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Hotel is redelijk gedateerd. Ontbijtbuffet werd een uur voor eindtijdstip niet meer bijgevuld. Voor €15,- p.p. zou ik dat wel verwachten.

Mooie omgeving, ruime kamer, heel vriendelijk personeel.

Personeel was erg vriendelijk.
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamers hebben een opfrisbeurt nodig. Er zat schimmel in de douchebak en het toilet was wat smoezelig.

Personeel was erg vriendelijk. Ligging heel goed.

Past anno 2018 niet meer in het rijtje luxe moderne hotelketens, is dan duurkoop.

Badkamer op de kamer recent vernieuwd, airco, tv en bed ook redelijk nieuw, in orde; helaas is vies/oud tapijt ( on-hygienisch ) en oud meubilair uit jaren 70/80 geen goede combi op deze wijze, kleine oude koelkast koelt nagenoeg niet.

Fittness ruimte en groot binnenzwembad met licht zout water, sauna, eucalyptus stoombad, prima, zeer recent geinstalleerd, alles nieuw betegeld/uitgevoerd, aparte kleedruimtes met nummerlock kastjes; schoonmaak van urine in kleedkamer ( niet het toilet ) niet opgepakt door beheer/schoonmaak. Schoonmaak kamer traag/sober.

Personeel was vriendelijk en ontbijt was goed

De sfeer was niet zoals wij verwacht hadden. Kamer had echt een renovatie nodig: wasbak vies uitgeslagen door gebruik (was wel schoon gemaakt, maar was niet meer te reinigen). Vitrage stuk en viezig. Meubels stonden voor de passpiegel en behang zat los. Gewoon niet wat je verwacht van een Hilton hotel. Bar was maar koet open en nadat we drankje besteld hadden werd al gevraagd of we hierna nog iets wilden bestellen. Dit ivm wel of niet sluiten van de bar

Personeel was vriendelijk en ontbijt was goed

luxe verblijf in een prachtige omgeving centraal in Nederland.

niets.

heel ruime kamer met eigen balkon.2 Zeer goede bedden.Prachtige badkamer met douche en een bad.De mogelijkheid om van alles in de spa bij te boeken ter plaatse.Erg uitgebreid ontbijt met ruime keuze in van alles. heerlijk buiten kunnen ontbijten.Tafel werd zo voor ons buiten gedekt. En niet onbelangrijk heerlijke airco op de kamer.

Goeie bedden
    • Kamer met Kingsize Bed

Erg verouderd Buiten ziet het er helemaal niet uit . Vroeger was Hilton het hotel hoop poeha maar eeg verouderd . En mega duur voor deze accommodatie

Goeie bedden

Teleurstelling, zonde van mijn geld
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prijs is veel te hoog, Kamer niet echt schoon, op balkon helemaal nooit schoon gemaakt heel vies. King size bed is helemaal geen king size. Hotel is verouderd, heel ouderwets en niet echt netjes. Sauna is niet echt hygiënisch, personeel jong en onervaren. Vd Valk is veel beter voor de betere prijs. Een echte teleurstelling, nooit meer Hilton voor ons

rustig gelegen

Genoten !!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

op de 2e dag werd onze kamer pas heel laat in de middag gedaan. En dus pas laat weer voorzien van schone handdoeken

Heerlijk ontbijt, grote badkamer en slaapkamer . Alles lekker ruim en ook nog een balkon . Elke dag koffie en thee op de kamer. Bij aankomst flesje fris en stukje fruit

Aangenaam, behalve de rooksituatie op de balkons
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

In een rookvrij hotel is het een grote tegenvaller dat er op de balkons wel gerookt mag worden. Absoluut verbieden. Ook hier hebben andere gasten veel last van !

Faciliteiten, uitgebreid ontbijt, behulpzaam personeel

Ontbijt en dinner
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Foto van het zwembad is online misleidend ten opzichte van in het echt. Daarnaast was onze kamer gevestigd 2 verdiepingen boven het zwembad en dit rook je. De inrichting was daarnaast ook erg verouderd. Het bed was wel erg goed

Ontbijt en dinner

over het algemeen erg genoten.

De keycard die het na 14u niet meer deed. Steeds daarvoor naar receptie moeten. De niet al te vriendelijke jongen bij de receptie. Nog met een rotgevoel aan teruggedacht, uren nadat ik thuis was. Jammer, de rest van het personeel is super vriendelijk. Zeer slechte wifi.

Lekker relaxen in sauna, turks bad, zwembad. Lange wandelingen maken. Lekker eten in het restaurant of op het terras. Over het algemeen vriendelijk personeel.

Onbijt was prima, personeel zeer vriendelijk, ruime kamers,...

Jammer, dat er vaak rommel op de gang staat, de houskeeping kan wel iets beter

Onbijt was prima, personeel zeer vriendelijk, ruime kamers, airco! Ook diner was meer dan prima!

Redelijk kom niet terug
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Enorm duur, eten den drinken onbetaalbaar. Kamer verouderd en helemaal niet luxe. Airco kapot, hoe is dat mogelijk in en luxe hotel. Ontbijt volle drukke boel. Het is mij tegen gevallen.

Vriendelijke receptie Zwembad

Ideaal plektje om in eigenland NL er even uit te gaan om te ontspannen

Geen

Ideaal plektje om in eigenland NL er even uit te gaan om te ontspannen. Alle nodige faciliteiten aanwezig, Golf, Gym, Indoor Zwembad, Sauna, Stoombad etc.. en ligging rond het prachtig natuur gebied van Soestduinen op 6 min afstand en lekker shoppen bij het nabije winkel centrum Amersfoort op nog geen 20 min afstand. Vriendelijk personeel en de weekend BBQ op Zondag en Lobster is zeker een aanrader

Goed, maar kan beter voor deze prijs.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was prima, maar bij een hotel van deze prijs verwacht je net iets meer. En er liep te weinig personeel rond, duurde lang voor je iets kon vragen.

Het bed was perfect! Daarnaast lekker gebruikt gemaakt van het zwembad.

Nodig toe aan vernieuwing
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer stonk naar rook, hotel is verouderd, kamers basic, gedateerd badkamer ook.. had meer verwacht v Hilton geen aanrader Terras buiten ook echt simpel, oude stoeltjes Hotel straalt jaren 80 uit

Bed was ok

Wat misging werd door het personeel heel goed opgelost.

Uitstraling van het hotel, het is verouderd. Het was druk en het personeel kon dat niet goed aan. Er was te weinig personeel!

Het ontbijt was heel goed!

Hotel ligging en faciliteiten zijn super.

.... na het douchen stond de badkamervloer onder water. Ik had handdoeken nodig om dit droog te maken. Vervolgens was de vloer nog altijd vochtig zodat ik tot 2x toe ben uitgegleden. Dit vond ik niet zo fijn om mee te maken!

Hotel ligging en faciliteiten zijn super. Ook de inrichting van de kamer beviel mij zeer maar .....

Service = o
    • Kamer met Kingsize Bed

Afgelopen week overnacht. Bij aankomst bleek de airco het niet te doen. Ik heb de balkondeur wagenwijd opengezet. De kamer bleef desondanks muf en warm. Dit was bij de reservering niet vermeld. Elektrische tandenborstel vergeten. Ondanks verschillende contacten onmogelijk om te vernemen of mijn tandenborstel is gevonden. De ene afdeling verwijst door naar de andere afdeling. Klacht ingediend. Geen reactie. Dit is geen stijl en niet de kwaliteitsstandaard die je van Hilton mag verwachten.

Een goed verblijf gehad

Was tafel was niet echt schoon

Alles was eigenlijk wel super. Maar voor de zelfde prijs bij andere locaties toch meer luxe ervaren.Miste de bad slippers en bad jas

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Extra betaken voor kamerjas 5€ voor dit hotel belachelijk minder sterren hotel gratis Oude kamer met ouderwets onhygiënisch vloertapijt Lege minibar zelfs geen water

Ontbijt was goed Zwembad goed

• Kamer met Kingsize Bed

Het bed vonden wij wat hard. Badkamers zou ik opknappen en inloop douches van maken, ik vind een douchecabine gevaarlijk om uit te stappen en ik vind dat de randen op een gegeven moment vies worden.

Wij zijn maar 1 nachtje geweest en alles was prima. Zwembad water was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Ontbijt uitzonderlijk goed met ook zeer vriendelijk personeel.

Heel goed gelegen tussen de bossen, gegarandeerd vakantiegevoel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was lekker, maar moesten we meerder dagen zijn gebleven, mocht het iets uitgebreider zijn.

Ons verblijf is ons zeer goed bevallen. Zeer mooi en rustig gelegen in een bosrijke omgeving en toch niet ver weg van soest waar je tal van leuke eetgelegenheden vindt. Ideaal om te fietsen of wandelen. De inrichting van de kamers zijn lichtjes verouderd, maar niet storend en voorzien van comfort. Het personeel is supervriendelijk. We kregen een kamer waarvan de airconditioned het niet deed en toen we dit hadden gemeld, kregen we direct een andere kamer aangeboden. Een mooi zwembad. We komen hier zeker terug.

Releaxte omgeving,rustgevend!
    • Kamer met Kingsize Bed

De sobere kamer,en beetje oude vloerkleden/tapijten.

Ontbijt was prima, Hotel is op een unieke locatie gelegen,maar binnen en onderhoud is wel achterstallig en niet van deze tijd.

Redelijk

Airco deed het in onze kamer wel en in de kamer van ons reisgezelschap niet. Zwembad is bestwel koud. Van tevoren hadden we niet in de gaten dat het hotel dit jaar verbouwd en vernieuwd gaat worden. We hebben in erg oude kamers doorgebracht helaas. Als we dit hadden geweten hadden we naar een ander hotel gegaan in de buurt.

Ontbijt was lekker, maar er is wel een vreemd systeem met placemats die over de stoelen te drogen hangen tot de volgende klanten deze gaan gebruiken. Dat is niet sjiek te noemen.

Warm maar plezierig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dat er bij het boeken stond dat er een airco aanwezig was maar dat deze het niet deed ivm onderhoud. Dit was erg vervelend aangezien het een van de warmste nachten was.

Het ontbijt was heerlijk en de faciliteiten waren prima.

Heerlijke locatie, rustig en mooi.

De airco deed het nergens, was onderhoud, kan gebeuren, maar het was 28 graden... Ietwat gedateerde badkamer, met vieze randen.

Heerlijke locatie, rustig en mooi. Goed restaurant, zeer originele menukaart! Aanrader!

Normaal hotel voor hoge prijs
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik kreeg een upgrade naar een luxe kamer maar hier deed de airco het niet. Dat is voor 135 niet gemeld vooraf. Het was 27 graden in de kamer. Geen stopcontact in badkamer voor krultang bv.

Goed bed, mooi zwembad

Goed, maar had er meer van verwacht.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het interieur stamt uit het jaar 0 en is ook niet de mooiste meer. Vlekken in tapijt, afgerafeld tapijt. Voor de prijs van € 140 per nacht verwacht ik toch wel iets netters. Het bed was, naar onze mening, best hard

Vriendelijk personeel, goed ontbijt maar niet heel bijzonder (niet anders/beter dan andere hotels waar we zijn geweest), ruime kamer, leuke spelruimte (pool, darts, ping pong, sjoelen, tafelvoetbal etc). Airco op de kamer.

Viel tegen ivm boeken luxe kamer
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen stopcontact in badkamer en geen spiegel op kamer voor gebruik föhn en geen airconditioning deed het niet in het hele gebouw wegens renovatie was wel netjes om dit van te voren aan te geven

Net Hotel, kamers hebben echt nieuwe frisse inrichting nodig. Top zwembad !

De aankleding van de kamers was zo 1985. Tapijt was niet echt schoon. Sanitair kalkaanslag (hoop ik) was er wel De bedden waren kei-hard, geen plezier om te slapen. Benauwd geen airco (onderhoud)

Heb speciaal het hotel geboekt voor het zwembad. Viel absoluut niet tegen ! Prima zwembad en zwemwater !

Een fijn hotel in een fantastische omgeving.
    • Kamer met Kingsize Bed

De 1e nacht hadden wij een kamer waarbij de airco het niet deed. Ze waren bezig met het systeem in dat gedeelte van het hotel. Dat was ons niet verteld! Het was te laat om te switchen maar dat hebben we wel de volgende dag gedaan. Toen kregen we een kamer met upgrade en een dag fietsen kado. Prima geregeld!

Ontbijt was top! Vriendelijk personeel. Prachtige omgeving! Fijne E-Bikes.

Meivakantie uitje
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Diner a la card was iets te gericht voor onze smaak.

Zwembad was heerlijk. Locatie is top, direct zit je in de bossen, ofwel wandelend ofwel met gehuurde fietsen.

Teleurstelling
    • Kamer met Kingsize Bed

De badkamer stonk kei hard naar urine,de kamer super oud trekt op niets ! Voor 144 euro een kamer van in de jaren 70 , Supper oud hotel .

Niets beviel mij

De prijs-kwaliteit-verhouding is niet optimaal.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De prijs-kwaliteit-verhouding is niet optimaal. We hadden extra betaald voor een deluxe kamer, maar het is ons onduidelijk wat er nou 'deluxe' aan was.

Dit hotel was een teleurstelling!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De hygiene van de kamer, onderhoud van hotel.

Bij incheken lag er allemaal sesamzaad door de kamer, de kamer is op ons verzoek opnieuw gezogen. Onder bed is het tapijt grijs van stof. Kingsize bed is opgemaakt met twee overlappende eenpersoonsdekbedden, die in te grote hoeslakens zaten. De lakens hingen aan de zijkanten tot op de grond in het stof. Een kingsizebed mag naar onze verwachting met een tweepersoonsdekbed worden opgemaakt. Gordijn voor openslaande deur was met vijf nietjes! de zoom ingemaakt. Het gehele hotel is aan renovatie toe. Het tapijt van de centrale trap naar boven is tot op de draad versleten. Stoelen op de overloop 1ste verdieping hadden een hoes over de rugleuning, ook versleten. Airco werd gerenoveerd werd ons duidelijk gemaakt met brief die in de kamer lag. We hadden dit graag voor aankomst geweten. Dit hotel is zijn geld absoluut niet waard!! Een vijf sterren prijs maar geen vijf sterren beleving.

• Kamer met Kingsize Bed

Hotel en zijn kamers /badkamers doen gedateerd aan. WiFi toegang tegen betaling = ook niet meer van deze tijd.

Goede bedden, vriendelijk personeel

Wifi is hopeloos.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wifi is hopeloos. Ik werk dagelijks met computers en netwerken, maar is me niet gelukt wifi op mijn telefoon te krijgen. Waarom niet een simpel netwerk/password systeem? Of beter nog: password vrij. Het ligt midden in de bossen, dus alleen je klanten kunnen het netwerk gebruiken. Niet van deze tijd.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heerlijk verblijf in een prachige omgeving.

De airco was "in repair". Dit hadden we graag van tevoren geweten. Het was erg warm op de kamer.

Geweldig uitzicht op de kamer. Gezellige bar.

Goed hotel om relaxt te verblijven.

We hebben 2 keer in het restaurant gegeten. De 2e keer bleek dat ik bij een gerecht (dat ik voor de 2e keer bestelde) de 1e keer geen tonijn geserveerd had gekregen. Dit heb ik uiteraard gemeld maar hier is verder niets mee gedaan.

Ruime kamer, voorzien van een balkon. Goede voorzieningen (zwembad, gym, mogelijkheid tot wellness etc.). Lekker terras bij restaurant waar je ook prima kunt aperitieven.

Ontspannen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Terras kan voor het hotel iets moderner, geldt trouwens voor het hele hotel. Was ook wat verwarring over Radler bier, ik en vriendin, beide (zichtbaar) zwanger kregen 2,0% ;-).

Mooie locatie in de bossen, zeer vriendelijke dames bij de receptie die genoeg informatie gaven. Mooie wellness en ruime kamer. Ontbijt prima, genoeg keuze!

Eerste en de laatste keer.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Avond eten was onder de maten, er zat geen smak en het zag er niet uit . Ontbijt was zeker niet de prijs waard. Niet te vergelijken met sublime keuken van Old London hotel in Zeist.

Mooie zwembad, sauna's en ook de fitnes ruimte. De kamers zijn goed ingericht, lekker grote bed en televisie. De meubelleer is wel een beetje versleten. In de badkamer is er een bad en ook een douchecabine, maar wel aan de renovatie toe. De locatie is prima, vlaak bij is de golfpark en mooie bos.

Een aanrader om heerlijk tot rust te komen......
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamers zijn schoon en groot genoeg, maar kunnen wel een restyle gebruiken.

Erg lekker ontbijt. Goede wellness erbij en een hele mooie omgeving. Ook 's avonds in het restaurant gegeten en ook dat was dik in orde.

Het ontbijt was heerlijk, ruime kamer, netjes
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De vloer bv in de ontbijtruimte dat mocht voor mij wel iets netter je kreeg het gevoel dat dit maar 1 x in de week gereinigd word

Het ontbijt was heerlijk, ruime kamer, netjes

Prima!!!

Ik had het ontbijt niet van te voren geboekt. Ik moest nu €22,50 betalen voor een croissant en een kop koffie. (meer eet ik 's morgens niet) Vond ik duur, €45,- voor 2 personen. Dat was balen bij de afrekening.

Mooie, ruime kamer. Prima service van vriendelijk personeel

Zakelijk correct, weinig emotie

Verouderde kamer, ramen waren vies, waarschijnlijk kinderen van de vorige gast tegen gestaan met hun handjes en gezicht, File aan de balie bij uitchecken.

Grote badhanddoek, rustig en ruime parkeergelegenheid

Prachtig hitel
    • Kamer met Kingsize Bed

Hele Harde bedden maar verder kamer was prima. De tv had een geluidbegrenser. Het zwembad sluit om 21.45

De ligging was top mooie lokatie bij een golfbaan. Het ontbijt was zeer gevarieerd en ruim. Bij uitchecken was er een misverstand maar was prima opgelost

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

toplocatie, vriendelijk personeel en geweldige keuken!

Kapot laken als afdekking bij de opstelling in het gedeelte bij het fruit/yoghurt, doet toch een enorme afbreuk bij een hotel van dit kaliber. Gedateerd sanitair, geen punt, maar op het eerste gezicht verkleuring in wasbak en ligbad, was zeker schoon maar voelt niet fris.

Personeel, ligging, restaurant en zwembad geweldig!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Luxe overnachting, alles was super geregeld!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het was iets gehorig, vooral 's avonds hoorde we geluiden van de gang/andere kamers.

De kamer (suite) was erg groot voor ons samen, maar prachtig uitzicht op de golfbaan. Het ontbijt was perfect. Het zwembad heerlijk, de sauna iets te warm. Heerlijke overnachting gehad, was luxe voor ons!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

goede ligging in prachtig par. Hotel zelf eerder gedateerd. typisch jaren 80/9o. Personeel perfect.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt zeer ondermaats in vergelijking met de prijs. Poffertjes of kleine pannekoekjes, evenals de gebakken aardappeltjes waren niet te vreten - compleet uitgedroogd. Bij een opmerking hierover was het antwoord hierop dat dit normaal was. Ze werden om 6.30 u. gebakken en als je pas ne 9.00u komt ontbijten is het heel normaal dat deze uitgedroogd zijn. Tevens enkel koude hardgekooke eieren en uitgedroogde rest eierstruif. Kleine plastiekpotjes fruityogurt horen mijns inziens eerder thuis in een 2-sterren hotel. natuuryogurt was niet te bekomen. Pluspunt: brood was van goede kwaliteit. Voor de 2de nacht zijn we in een restaurant in de buurt een heel vers en ontzettend lekker ontbijt gaan eten voor de helft van de hotelprijs.

Kamet netjes, heel proper, mooi terras maar wat gedateerd. Ondanks een bijbetaling van 80 € voor een upgradet kamer' viel deze qua faciliteiten licht tegen - lege mini-bar, geen espressomachine, maar een oude waterkoker met middelmatige oploskoffie. Personeel wel heel vriendelijk. Heel goede hygiene in het ganse hotel, ook zwembad/stoombed/sauna perfect proper.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De centrale ligging van het hotel, het zwembad en het...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De verwarming functioneerde niet, terwijl het buiten onder nul was. Wel een aanbod van een elektrisch kacheltje gekregen, maar dat hebben we niet gedaan.

De centrale ligging van het hotel, het zwembad en het ontbijt.

De omgeving is prachtig, het personeel vriendelijk.
    • Kamer met Kingsize Bed

Prijs kwaliteit verhouding viel tegen, inclusief ontbijt vonden we het zelfs duur. Het hotel is gedateerd, veel geloop over de gangen, en rennende kinderen. Het ontbijtbuffet prima, maar erg druk en rumoerig.

De omgeving is prachtig, het personeel vriendelijk. Zwembad is heerlijk.

Het personeel was erg vriendelijk.
    • Kamer met Kingsize Bed

Er was ons vantevoren niet door booking.com duidelijk gemaakt dat er 30 euro extra betaald moest worden voor huisdieren. Volgens het hotel vanwege "extra schoonmaak". Wat prima was geweest, als we niet o.a. een losse handschoen, en een strip van een stuk maandverband in de kamer tegenkwamen. Daarnaast was de roomservice in onze ogen erg overpriced voor wat je kreeg..

Het personeel was erg vriendelijk. Zwembad en andere faciliteiten waren prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

kamer was prima

Koffie was lauw. Dit kwam doordat we zagen dat oude, niet leeggedronken kannen van vorige gasten, teruggegooid werd ik de voorraad kan! Nog nooit ergens gezien bij een prijs van € 22,50 voor een ontbijt!!! Ook andere gasten beklaagden zich hierover.

kamer was prima

Aangenaam en relaxed verblijf door heerlijke keuken en wellness.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het hotel ziet er ouderwets uit door het tapijt en het interieur. De eerste indruk was niet geweldig, maar het verblijf is uitstekend verlopen door vriendelijkheid, ontbijt, diner en wellnessfaciliteiten.

Het ontbijt was fantastisch, zeer uitgebreid en kwalitatief topniveau. Ook het diner 's avonds was van een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Toprestaurant niveau. De sauna en zwembad waren leuk, gratis handdoeken, appel, water... Er was veel aandacht voor details voor het comfort van de klant. Het kingsize bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Kamer met Kingsize Bed

totaal nog extra reservering van 28 euro op creditkaart voor borg.... ( borg waarvoor ??) en toeristenbelasting gekregen terwijl ik die 3 euro toeristen belasting al contant had betaald. nu maar weer wachten totdat die reservering van 28 euro ongedaan wordt gedaan

prima lokatie, goede kamer vlak bij zwembad. ontbijt oke.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ontbijt was heerlijk.

De kamer was prima maar ik had er o.b.v. prijs en foto's wel meer van verwacht (moderner). Wifi deed het op mijn kamer (BG) niet altijd even goed.

Ontbijt was heerlijk.

Uitstekend hotel, goede service, top ontbijt en zwembad. Een luxe weekend weg.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik kan zo gauw niets bedenken. We waren met onze zoon van 6 en die heeft zich ook prima vermaakt.

Het ontbijt was geweldig! Ook de spelletjes ruimte en het mooie zwembad zijn een absolute plus. Het personeel was heel vriendelijk, zowel bij de receptie, het ontbijt en de bar. Prima om met een kind een weekend te vertoeven. De omgeving is ook heel erg mooi. Een aanrader voor een wat luxer weekend weg.

Goed ontbijt en prima kamers.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Golfbaan

Wat me erg tegen gevallen is dat we maar een half uur massage konden boeken (die overigens heel goed was!) in twee dagen omdat er geen personeel was. Ook andere behandelingen (nagels) was niet mogelijk ivm personeelstekort. Voor een Wellnes hotel vind ik dit slecht want dat is toch juist waar je ook voor komt en waar volop mee geadverteerd wordt ook in het hotel zelf.

Goed ontbijt en prima kamers.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Voor dit geld zijn er zeker betere hotels, voldoet niet aan de verwachting bij een Hilton
    • Kamer met Kingsize Bed

De bar, keuken om 22.00 uur gesloten zelfs geen snack meer te verkrijgen. Standaard wijn Merlot was op! Matige verlichting op de kamer bij lees en schrijfwerk. Lounge en bar sfeerloos kil. Alles bijelkaar dit verwacht je niet van een Hilton.

Niks speciaals!

Vond het geslaagd voor het doel dat ik voor ogen had, maar weet niet of ik nog een keer terug ga.

Ik vond de kamer wat gedateerd en bovenal erg koud. Er werd direct een extra radiator gebracht toen we dat aangaven, dus blijkbaar zijn ze van het probleem op de hoogte. Badjas wordt gebracht als je er om vraagt, terwijl ik denk bij een viersterrenhotel leg je dat mooi gedrapeerd klaar. Schimmel rond de tegels bij het bad.

Het personeel is zeer behulpzaam en heel erg vriendelijk. Zijn er allemaal van doordrongen om er iets speciaals van te maken; heel erg goed! Eten in het restaurant heerlijk en mooi opgemaakt. Uitstekende bediening.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hilton Royal Parc Soestduinen