Beoordelingen over Hof van Putten 4-sterren

Harderwijkerstraat 14, 3881 EH Putten, Nederland

#12 van de 20 hotels in Putten

Niet voor herhaling vatbaar

Het hotel was veel te groot naar onze smaak. Het restaurant was gesloten. De andere gasten waren i.h.a. oud; veel rollators. Bij aankomst leek het wel of we in een bejaardenhuis terecht waren gekomen. De ontbijtzaal was lastig te vinden.

De kamer was prima. Het ontbijt was goed

Volop genieten in een prachtige omgeving
    • Comfort Kamer

Zeer vriendelijk personeel wat met je meedenkt als je iets vraagt. Heel fijn om daar ook fietsen te kunnen huren en dan daar gelijk je fietstocht te beginnen.

Prima hotel, kamer netjes

Hotel is voor de gast vrij onpersoonlijk. Alleen bij aanmelding heb je contact met de receptie. Daarna is het vrij onpersoonlijk. Somber terras aan de achterzijde van het hotel, terwijl het aan de voorkant zo mooi is, mooie tuin, prachtige bomen, maar dat is slechts parkeerterrein. Het ontbijt wordt in een apart verblijf geserveerd. Er is geen contact verder. Kortom : Best hotel, maar verder onpersoonlijk.

Prima hotel, kamer netjes

Zeker aan te bevelen!
    • Bruidssuite

High tech toilet zonder gebruiksaanwijzing helaas. Onze kleren waren nat door een regenbui, die wilden we drogen op de cv maar die kregen we niet aan de praat, 's nachts was het nogal warm, verder TOP

Mooi ruime luxe kamer (bruidssuite) met luxe badkamer.

Prima hotel maar maakt de verwachting niet volledig waar.

De royal suite was niet veel meer dan een gewone hotelkamer. Er was geen airco dus erg warm. Daardoor geen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Omgeving is mooi.

Prima ontbijt, rustige koele (noordkant) kamer, in apart...
    • Standaardkamer

Sanitair functioneel, gedateerd, wel schoon. Vond föhn en wekker in kledingkast. Kamer is donker (noordkant), en verlichting in ( bad) kamer minimaal.

Prima ontbijt, rustige koele (noordkant) kamer, in apart gebouw gelegen.

Prima voor 1 nachtje,langer niet.
    • Comfort Kamer

Wij hadden een kamer vlakbij het terras van het grand cafe. Niet fijn om dan in je tuintje te zitten.geen privacy en geluidsoverlast .zo ook vlak naast de buitendeur.wederom geluidsoverlast

Prima "basic"hotel.

lekker rustig weekendje in een mooie omgeving
    • Comfort Kamer

Er was gratis WIFI beloofd, daarin tegen bleek de WIFI niet te functioneren en heb ik in 24 uur 75% van mijn internet mb's op mijn telefoon verbruikt in de veronderstelling dat ik de WIFI gebruikte Weinig interessante zenders op de tv

Goede kamer, wat smal, tenen stoten aan de poten van het bed, ontbijt was prima

Redelijk verblijf
    • Superior Comfort Kamer

Kamer was redelijk maar niet super luxe. Bijvoorbeeld niet dichtgemaakte gaten in de muur, kartonnen bekertjes voor koffie. Had meer verwacht voor die prijs.

Fijne bedden met goede matrassen. Redelijk uitgebreid ontbijt. Afgesloten fietsenstalling.

Heel plezierig.

Ontbijt was goed. Kamer heel gezellig en aan de schaduwkant van het gebouw. Heel fijn omdat het buiten erg warm was. Vriendelijk personeel. Onze suite was in een vlakbij het hotel gelegen gebouw en het ontbijt werd in het naast het hotel gelegen restaurant geserveerd. Alle gebouwen in een gedeeltelijk schaduwrijke tuin. Als het niet hard regent is dat overigens geen enkel probleem.

Leuk hotel in mooie omgeving.
    • Comfort Kamer

Zeer rustige omgeving. Veel ruimte rond het hotel. Klein privé terrasje aan de kamer. Badkamer wat verouderd maar heel netjes en goede producten ter beschikking (rituals). Het Grand Café heeft een beperkte kaart maar uitstekende producten en niet duur. Ontbijt prima in orde.

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Geen opmerkingen.

Het ontbijt was prima, de kamer was prima, een mooi terras, waar je ‘s avonds met mooi weer nog lekker buiten kunt zitten en een mooie tuin, ruim opgezet. Het hotel ligt vlak bij het centrum, een mooie omgeving om te fietsen, maar ook leuke bezienswaardigheden.

lekkere rustige omgeving, het bed/matras was goed.

De menu-kaart voor het diner was erg eenzijdig. Het eten was prima, maar de keuze erg beperkt en apart.

De kamer was goed en netjes. Het ontbijt prima. Jammer dat er een verstopping in de douche was. De badkamer liep onder water. Dat vonden wij erg gevaarlijk voor met name oudere mensen, omdat de vloer heel glad was!

Uitvalsbasis
    • Comfort Kamer

Iets meer variatie ontbijt zou n optie kunnen zijn. Het kamers gedeelte geeft de indruk van een bejaardenhuis.

Ligging is perfect, genoeg parkeerruimte, leuke faciliteiten bij hotel

Prima, alleen ontbijt kan beter.

Ontbijt.

Het ontbijt viel mij tegen. Een beperkte keuze aan beleg maar ook miste ik vers geperste sinaasappelsap en was teleurgesteld (gezien de kwaliteit van het hotel en de kamer!!!) dat er een machine was voor fruitsap. Jammer!

Top!!!
    • Standaardkamer

Hygiëne had iets beter gemogen maar t was niet vies ofzo hoor!

Heerlijke bedden, althans wij hebben heerlijk geslapen. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Leuk dat er rituals gebruikt word als shampoo enzo!!

Vriendelijk hotel op de Veluwe
    • Comfort Kamer

Koffie/thee bekers van karton....... in een gewoon aardewerk kopje smaakt de thee/koffie echt wel veel beter! De deur van de badkamer riep om een verfje. Het ophangelement van een eerdere t.v. hing ongebruikt aan de muur. Dat stond wel vreemd!

De ontvangst was heel vriendelijk. Heerlijke bedden met genoeg kussens. Ruim voldoende parkeerplaatsen.

informatie vooraf....onze geboekte junior suite was door blikseminslag geen internet...de tv niet om naar te kijken. uiteindelijk een een andere kamer gekregen. (betere ..Royal Suite)

kamer en ontbijt itstekend...

• Superior Comfort Kamer

Er hing een onfris luchtje in de badkamer en enigszins in de kamer M.i.z.onvoldoende ventilatie.

Het was allemaal in orde. Mijn vrouw mistte wel de plakjes ham tijdens het 2de en 3de ontbijt

Relaxed en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

De verlichting in de kamer mocht wel wat meer zijn, m.n.bij de spiegel. Lastig föhnen als je niet goed kunt zien wat je doet. Bij het schoonmaken ook graag de bovenkant van de kast meenemen, i.v.m allergieën. (Benauwdheid en niezen.) In de badkamer van 328 deed het afzuigsysteem in de douche het niet.

Een mooi locatie waar rust vanuit gaat. Gezellige bar. Standaard kamer niet groot, maar genoeg voor overnachting. Badkamer netjes, maar basic. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed, niet overdadig, maar voldoende. Vlak bij het centrum, te voet makkelijk te doen.

verrassend en zeer behulpzaam personeel!

niets meegemaakt

het personeel was heel behulpzaam en de kamer was ruim en bedden lagen heerlijk. ontbijt was goed verzorgd. de kleine extraatjes die het personeel deden voor onze huwelijksnacht waren erg attent!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima verblijf voor een paar dagen!
    • Deluxe Suite

Vuil koffiekopje van een andere kamer terugzetten i.p.v. een schone op onze kamer Raffelende handdoek met gaten erin Klein koelkastje in een suite zou wel mogen in deze prijscategorie Matrassen waren voor mij wat te zacht, maar dat is heel persoonlijk.

Ruime kamer, goede locatie, gratis parkeergelegenheid, goed restaurant en ontbijt, gratis goede wifiverbinding, vriendelijk personeel.

Een prima comfortabel verblijf met uitstekende service.
    • Standaardkamer

Hoewel de kamer aan comfort niets te wensen over laat, is de afmeting niet heel groot. Bij binnenstappen was mijn eerste reactie dat de kamer heel donker was door de bomen buiten die licht wegvangen (alleen maar mooi op zich) maar ook doordat er geen centraal lichtpunt in de kamer zelf is, alleen in het gangetje naar de badkamer, waardoor de kamer donker blijft.

Het ontbijtbuffet was prima en uitgebreid verzorgd. De bediening was heel prettig, vriendelijk en behulpzaam. De bediening in de bar was heel ontspannend.

Ontbijt was prima Aangenaam dat het personeel ons vroeg bij...
    • Comfort Kamer

de kamer is wat klein en somber .er lag een zeiltje in mijn bed waardoor ik het heel warm vond en de laken verschoven daardoor echt heel onprettig geslapen 3 nachten.

Ontbijt was prima Aangenaam dat het personeel ons vroeg bij t sluiten van het buffet of we er nog gebruik van wilde maken komt erg prettig over.! Zeer gastvrij ontvangst personeel werk met liefde in het hotel !! Hotel is op loop afstand van de bus en centrum. de tuin ziet er prachtig onderhouden uit.

Heerlijk.
    • Comfort Kamer

TV heeft geen hd en staat te laag (als je in bed wilt tv-kijken).

- Vlakbij centrum Putten. - goede en gratis parkeergelegenheid. - nette kamer met terras. - gratis wifi. - goede rijwielstalling met veel oplaadmogelijkheden voor e-bike.

heerlijke rustige midweek
    • Comfort Kamer

Omdat het erg warm was gedurende de verblijfsduur, was het jammer dat de terras deur geen kiepstand had. Temeer omdat er geen airconditioning was.

We hadden een kamer op begane grond met een terrasje, waar we smiddags heerlijk in de schaduw konden zitten. Het ontbijt was goed verzocht met voldoende keuze in broodjes en beleg. Prima uitgangspunt voor mooie fietsroutes, en Putten is een leuk plaatsje met voldoende restaurants

Prima hotel in een stille omgeving.

nvt

Gratis voldoende parkeergelegenheid, stille omgeving, schone kamers en gastvrij ontvangst. Het ontbijt was inbegrepen en was een prima en lekker ontbijt. Prima bedden en geen overlast van andere gasten.

Ligging prima, lekker buiten, maar flink aan de prijs!

Douche zonder gordijn, kamer was wat gedateerd. De juniorsuite had namaakbloemen in gel, wat er niet fris uitzag. Papieren bekers voor koffie en thee, maar maar 2 per kamer, doe dan kopjes, die kun je omspoelen.

Kamer was voldoende, meer niet. We hadden duurdere kamers, omdat de standaard volgeboekt waren, maar ik vond ze te duur voor wat je er voor kreeg. Ontbijt was voldoende, wel heerlijk om buiten te kunnen zitten. Juniorsuites hadden 2 bonbons en flesje water. Terrasje wel fijn bij benedenkamers.

heerlijk

eigenlijk niets, waren hier voor de tweede keer

ontbijt prima, verse jus zou lekkerder zijn en iets gevarieerder fruit voor door de yoghurt. heerlijke kamer aan de schaduwkant. prachtige omgeving.

We hebben genoten en alles was er wat er moest zijn.
    • Standaardkamer

De kamer was vrij klein en donker en we konden niet buiten zitten.

Het hotel ligt prachtig tussen oude bomen en vlakbij het centrum. Ontbijt was prima! Het eten in het restaurant was heerlijk. Grandcafe was heel gezellig.

De Veluwe bezoeken? Hof van Putten boeken😊
    • Standaardkamer

Klein puntje van aandacht; verlichting op de badkamer kan echt beter. Dan scoort comfort ook de hoogste waardering.

Vriendelijke ontvangst. Prima kamer. Goed ontbijt. Een aan iedereen aan te bevelen hotel.

Goede locatie, mooi restaurant, lekker ontbijt
    • Comfort Kamer

Er is een nieuw en oud gebouw. We hadden geen keuze en zaten in t oude gebouw Erg gehorig! We hoorden letterlijk alles wat de buren op t toilet deden, erg onprettig dus

Goede locatie, mooi restaurant, lekker ontbijt

Mooi gelegen, ruime kamer met lekkere bedden, prima ontbijt!
    • Superior Comfort Kamer

Ietwat gehorig, maar wij hadden gewoon de pech dat er een groep mensen tot vrij laat buiten bleven kletsen en er ‘s nachts een huilend kind / ‘s ochtends een krijsend kind was. Maar zoals gezegd was dat gewoon pech.

Mooi gelegen, ruime kamer met lekkere bedden, prima ontbijt!

prijs is in verhouding tot kwaliteit
    • Comfort Kamer

We sliepen in het bijgebouw ,er ontbrak buiten op het terrein signalisatie naar het blok met kamers. Vierde ster is wel wat veel voor de verouderde accommodatie .

Mooie locatie, vriendelijke mensen, prima ontbijt. Wat wil je nog meer.
    • Comfort Kamer

Vroeg in de ochtend ging het brandalarm af omdat een gast met de douchedeur open had gedoucht. Naast het feit dat het alarm onnodig lang bleef afgaan, werd er geen enkele informatie verstrekt over het 'waarom'. Dat moesten we zelf ontdekken. Tip: goed trainen van personeel voor calamiteiten en betere informatievoorziening in dit soort gevallen.

Vriendelijke medewerkers, mooie locatie en prima ontbijt. Ligt in het centrum van Putten en is daarom goed toegankelijk. Toch ademt het een bos-sfeer. Erg mooi dus!

Prima hotel met uitstekend (flexibel) restaurant

Wifi defect door blikseminslag

Prima kamer en bed. Restaurant zeer goed! Ik eet plantaardig en daarvoor heeft de kok (buiten de kaart) een geweldige maaltijd bereid. Vriendelijk personeel!

Leuk verblijf voor 1 nacht lekker gefietst prachtige omgeving.
    • Comfort Kamer

De badkamer deur was aan de binnenkant niet schoon.Ook vervelend dat er geen extra lamp bij de douche is daar door best donker.

Het ontbijt was prima.De kamer was wel wat gedateerd.Fijn dat er een terras bij was.Wij hadden mooi weer dus lekker even buiten gezeten.

Prima! wij boeken hier graag nog een keer.
    • Comfort Kamer

al meerdere keren geweest dat zegt genoeg.

Goede locatie vlakbij het Putterse bos , knooppuntenroute en het centrum . Goed bed, 2 lekkere stoelen, en een terrasje bij de comfortkamer. waterkokertje met koffie en thee zakjes. En en fietsenhok .

Kamer goed, omgeving uitstekend
    • Comfort Kamer

In de badkamer ontbreekt een plank voor neerzetten toilettassen.

De kamer kreeg geen enkele zon ondanks het zonnige weer. Ook overdag moest het licht aan, zo donker was het

Het ontbijt was voldoende, de wifi op de kamer was heel...
    • Comfort Kamer

De kamer was al de donkere kant en er werkten maar 2 van de 4 spots badkamer heel basic

Het ontbijt was voldoende, de wifi op de kamer was heel slecht

Zeer aangenaam verblijf!
    • Comfort Kamer

Het ontbijt is basic, maar voldoende.

Gezellige kamer met goede bedden. In de omgeving lekkere restaurantjes en gezellig om te wandelen of te fietsen. Heel vriendelijk personeel.

Het terras aan de kamer en de prijs
    • Comfort Kamer

Deur naar terras kon niet goed open door de bedden. Verder is accommodatie volledig ingesteld op minder beperkten. Geeft apart gevoel

Het terras aan de kamer en de prijs

We hebben prima dagen gehad. Eigen buiten zitje voor de kamer was fijn.
    • Comfort Kamer

We hadden een aangepaste kamer voor mindervalide, op zich prima, echter de douche was een erg waterballet. Een afscheiding dmv glazen wantje of gordijn naast toilet zou al helpen.

De vriendelijkheid van de bediening in Grand café en Restaurant

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De kamer was zgn.
    • Comfort Kamer

De kamer was zgn. een junior suite. Het was echter geen suite maar een niet al te grote simpele hotelkamer. Hoewel het ontbijt in beginsel goed was door ruime keuze viel het tegen omdat slecht werd aangevuld en veel dingen op waren. Opruimen van tafels had een hogere prioriteit dan het aanvullen van het buffet.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

wij hebben genoten van de rust en omgeving
    • Standaardkamer

het ontbijt was prima. locatie geweldig. mooie routes om te wandelen en te fietsen. vriendelijk personeel harde werkers, druk??? en ze bleven vriendelijk en alles was voldoende aanwezig

Hier komen we zeker terug!

als ik echt 1 minpuntje mag noemen dan zijn het de gebakken eitjes bij het ontbijt die te lang gebakken zijn.

Vriendelijke ontvangst, zeer proper en geweldige locatie, zeer rustig en perfecte uitvalbasis om te fietsen.

we hebben een fijne 4 dagen gehad
    • Superior Comfort Kamer

Het ontbijt was prima verzorgd, meer dan genoeg, bed was prima, een fijne ruime kamer dat was een plus, vriendelijk personeel, een zitje buiten, rustig en mooie natuur.

Goed maar op deze manier is het geen aanrader

Door de vele kunstbloemen die overal worden gebruikt krijgen alle ruimtes bij elkaar de uitstraling van een "bejaarden tehuis" haal al die nep bloemen weg en gebruik desnoods 1 groot echt boeket en maak er een meer modern verblijf van. Ook een tip, keer regelmatig de matrassen. 1 matras had een kuil en na het eigenhandig omkeren van het matras was die weg en de andere lag te veel naar links gericht en ook deze omgedraaid en dat hielp enorm.

De ligging, het personeel en de uitstraling van het hoofdgebouw. Ook het feit dat ze heel goed rekening houden met ingediende wensen.

Op een mooie Pinksterdag ...
    • Deluxe Suite

Het feit dat je steeds buitenlangs moet naar het restaurant en de ontbijtzaal. Bij goed weer geen probleem. De Royal Suite vond ik relatief eenvoudig. Geen minibar, een simpele waterkoker voor koffie of thee.

De sfeer is aangenaam, mede door de gezellige zitjes op de etages. Het restaurant heeft een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Geen al te uitgebreide kaart, maar voldoende gevarieerd. Het Grand Café is gemoedelijk.

Fijn hotel op mooie locatie. Zeker aan te bevelen.
    • Comfort Kamer

De eerste avond was het koud in de kamer en de verwarming hielp niet echt om het warmer te maken.

Het hotel heeft een goede ligging. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Het personeel is erg vriendelijk, met altijd een glimlach. De kamer voldoet prima. Het is fijn dat er koffie/thee gemaakt kan worden en wij hebben vooral van het terras voor onze kamer genoten. Voor het ontbijt moet je even naar het naastgelegen restaurant lopen, wat bij slecht weer bijna helemaal overdekt kan. Het ontbijt is super! Lekkere broodjes en veel keuze. Zeker een plek om weer naar toe te gaan.

Teleurstellend
    • Comfort Kamer

Kamer erg ouderwets en klein, tegenvallende en onpersoonlijke service, brasserie zonder sfeer, incheck/uitcheck tijden

Ontbijt op terras in de zon, rustgevendheid in de tuin.

Lekker chill weekend gehad, meer moet dat niet zijn.
    • Standaardkamer

Geen airco op de kamers.

De locatie is perfect, het ontbijt was prima niet al te uitgebreid maar alles wat je nodig had was aanwezig, de kamers zijn netjes, klein, de badkamer is zeer gewoontjes. De ligging is perfect voor fietsers en wandelaars. Er is ook een overdekte fietsenstalling waar je een elecktrische fiets kan op laden. Ruime parkeergelegenheid voor de auto's.

Prima verblijf hebben er van genoten

geen

Prachtig hotel, met mooie tuin. Vrij groot, maar toch heel rustig. Kamer prima en netjes schoon. Het ontbijt was in weekend vanaf half acht, dat vonden we heel fijn dat het niet zo laat was. En bovendien een heel goed ontbijt.

Om te fietsen een mooie uitvalbasis in een degelijk hotel.
    • Superior Comfort Kamer

De 1ste dag was het ontbijt druk en chaotisch, mogelijk doordat de avond voordien een volle bus Engelse toeristen was aangeland. Op het ontbijt was wel alles aanwezig en het werd goed aangevuld.

Het diner in het restaurant van het hotel was zeer goed. Een degelijke kamer maar niet overdreven luxueus. De beveiligde fietsenstalling is ook een pluspunt !

Fijne dagen gehad natuur rond het hotel heel mooi echt genoten .
    • Comfort Kamer

Sfeer mag van mij wat gemoedelijker zijn bij de receptie. Wel vriendelijk hoor en correct maar gewoon wat spontaner ligt mij wat meer.

Prima kamer donkere gordijnen heel fijn absoluut fijne bedden badkamer is prima

Het was een goed hotel.
    • Standaardkamer

Ik vraag mij af welke top manager heeft bedacht om de tv zo hoog te hangen. Dit is echt zeer slecht. Laat deze manager zelf eens avondje gaan kijken. Vraag hem dan of hij/zij pijn in hun nek hebben.

Het was een goed hotel. Ontbijt was prima. Kamer was schoon.

We hebben alweer een reservering gemaakt dus dat zegt genoeg.
    • Comfort Kamer

de douche ! daar mag wel wat meer kracht over in. slap doucheje dus...

Het ontbijt was prima en uit gebreid en het werd regelmatig bij gevuld. de kamer vonden wij best ruim en smaakvol ingericht. het bed sliep heerlijk.

Nette kamer
    • Standaardkamer

Afstand parkeerplaats tot kamer, een erg massale bedoening (meerdere bussen vol toeristen), ontbijt even massaal en kwalitatief niet bijzonder

Nette kamer

De ligging, rustig in het groen en we hadden mooi weder.

S'avonds de verlichting in de kamer, wij zijn meer licht gewoon.

De ligging, rustig in het groen en we hadden mooi weder. Het ontbijt was lekker, er ontbrak niks. Het restaurant is ook een aanrader, lekker diner met zacht live piano muziek.

Een heerlijk luxe en ontspannen verblijf
    • Deluxe Suite

Op de hotelkamer lagen medicijnen op de grond, achter de wastafel veel stof en spinnenwebben, bedden schoven enorm snel uit elkaar.

Zowel het bad & bed waren heerlijk, de kamer enorm ruim, personeel vriendelijk & het hele hotel enorm luxe, ontbijt lekker uitgebreid en een mogelijkheid om buiten te zitten. Perfect

Voor deze prijs verwacht ik meer.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was heel gewoontjes; geen vers te snijden brood, geen verse yoghurt en maar 1 soort. De kamer is heel klein je kunt niet fatsoenlijk met de stoel voor de tv zitten. De tv is erg klein.het personeel bij het ontbijt niet erg vriendelijk.

De receptie; blije vriendelijke mensen. Fijne douche, bedden en stoelen.

Vriendelijk personeel, mooie omgeving maar busladingen toeristen drukken de pret een beetje.
    • Deluxe Suite

Bij het laatste verblijf waren in de suite de verduisterende gordijnen te krap. De verlichting die altijd aan staat scheen er precies tussendoor. Daardoor heb ik slecht geslapen. Heel jammer want de kamer op zich was heel goed. Een volgende keer vraag ik (als die er zijn) een kamer aan de niet verlichte kant van het hotel. Wat ook een beetje jammer is, is de drukte bij het ontbijt. De grote groepen die per bus komen zijn vrij luid aanwezig in een redelijk krappe ontbijtzaal. Niet fijn voor stellen of individuele reizigers.

We zijn er meerdere keren geweest. De standaardkamers zijn eenvoudig en vrij klein. Wat wel prettig is is een terrasje bij de standaard plus kamers. De suite is mooi en ruimer met een geweldige badkamer. De omgeving en de binnenplaats is prachtig en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

We hebben genoten en komen zeker terug!!
    • Standaardkamer

Wij moesten douchen met de deur dicht omdat anders het brandalarm af zou gaan! Is voor mensen met asmatische klachten echt een probleem.

Keurig verzorgde kamer,mooie lokatie,heerlijk ontbijt!

Ontbijt ok, veel keuze alleen geen vers fruit (enkel...
    • Standaardkamer

Personeel niet heel vriendelijk (enkel poetsdames waren heel vriendelijk) kamers heel klein en badkamer is verouderd Hotel ligt in een woonwijk

Ontbijt ok, veel keuze alleen geen vers fruit (enkel blikfruit) Restaurant: lekker maar niet veel keuze Hoofdgebouw heel mooi

Mooie rustige locatie op steenworp van centrum Putten.
    • Deluxe Suite

Nachtslot werkte niet naar behoren bij buitendeur. Mijn vrouw moest mij wakker bellen na een luchtje scheppen omdat de nachtportier niets deed.

Mooie rustige locatie op steenworp van centrum Putten. Vriendelijke medewerkers en schone kamers

Prima verblijf en dicht in het centrum
    • Deluxe Suite

De eerste ochtend was het ontbijt een beetje karig , niet goed bij gevuld.De 2e ochtend was het prima. Wat ook een beetje tegen viel was het omgevings lawaai. Het was warm dus wij hadden het raam open en beneden ons staat een bankje wat constant bezet was en s'morgens om 6.30 begon het geklets al.

De kamers waren prima. Dicht bij het centrum.

Goede locatie voor een weekendje Veluwe
    • Comfort Kamer

Nogal gehorig: geluiden in de gang en van rolkoffertjes buiten

Goede locatie voor wandelen of fietsen op de Veluwe, goede prijs-/kwaliteitverhouding

Een tegenvaller voor de prijs die we betaalden.
    • Deluxe Suite

We hadden een suite geboekt maar dit voldeed nt : geen extra produktjes in badkamer zoals bodymilk, douchekap, washandje. Alles basic. 1 flesje water bij aankomst als je met 2 bent en de kamer werd pas om 15 u gepoetst. In het restaurant hebben we 2 u op ons eten gewacht! Ook het ontbijt was heel basic.

Er was niks dat er boven uitstak

Prima voor een paar dagen
    • Comfort Kamer

Kamers wat eenvoudig met beperkte verlichting. Kamers aan de kant van de doorgaande Harderwijkseweg ondervinden wel geluidshinder bij slapen met open raam. Badkamer gedateerd met een soort inloopdouche, wastafel en toilet. TV erg klein (24cm) om vanuit bed goed te kunnen kijken. Koffie en thee voorziening bestaat uit papierenbekers met oploskoffie en een waterkoker.

Heel vriendelijk personeel. Rustige sfeer. Goede bar met comfortabele stoelen. Voldoende parkeergelegenheid. Goede matrassen en genoeg kastruimte. Ontbijt is voldoende gevarieerd. Kamer met terras en zitje, maar alleen leuk als je aan de binnentuin zit.

Ligging hotel is goed,vriendelijk personeel maar kamers en ontbijt zijn een tegenvaller.
    • Comfort Kamer

De kamer is gedateerd.De vloerbedekking en bedsprei waren vies en vuil. Het bed daarentegen was goed. De badkamer is ook zeer simpel maar alles functioneerde.Nergens een kastje of tablet om iets op te zetten. Het terrasje aan de kamer was een pluspunt. Het ontbijt was een afknapper. De ruimte is niet fris en slordig. De tafels waren niet voorzien van een tafelkleed of setjes wat ook niet erg hygiënisch is. Het ontbijt zelf was zeer pover. Kamers en ontbijtruimte zijn dringend aan renovatie toe.

Personeel was zeer vriendelijk. Het eten in het restaurant “Smakelijk”was verrassend en zeer lekker. Compliment voor de kok.

Matige kamer voor veel geld

De prijs kwaliteitsverhouding. We betaalden 93 euro voor een heel gemiddelde kamer. De naam junior suite voldeed naar onze mening niet aan de verwachtingen. Saaie inrichting en tapijt op de grond. Ligging was erg achteraf, geen balkon of terrras.

Ligging van het hotel

Fantastisch, zou iedereen aanraden hier een keer te verblijven! Het hotel ligt schitterend!
    • Deluxe Suite

Dat de suite niet beschikte over een klein koelkastje! Ook miste wij een scheerspiegel in de badkamer!

Wij hadden een suite die aan al onze verwachtingen voldeed! Wat met name opviel was hoe schoon de suite was! Heel vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant!

We hebben het naar ons zin gehad, voor herhaling vatbaar!

Het bijgebouw waar we onze kamer hadden, oogt wat ongezellig

Alles was tip top in orde kamer gezellig ontbijt goed diner bij restaurant Smakelijk was heerlijk

De grootte van de kamer was boven verwachting.
    • Deluxe Suite

De grootte van de kamer was boven verwachting. Wel gehorig met de ramen open omdat er gasten waren die om 07.00 uur al buiten aan het praten waren, en dat op eerste Paasdag ! Prima ontbijt en uitstekend personeel, die ons wees op een rustiger plekje om ons ontbijt te nuttigen ivm de drukte. Al met al een prima verblijf en we komen bij gelegenheid graag nog eens terug.

Wat gedateerd maar rustig en toch centraal gelegen hotel.
    • Comfort Kamer

Kamer en badkamer wat gedateerd. Ontbijt minder dan paar jaar geleden. Jammer dat er op eerste paasdag niets paas-extra's bij het ontbijt was.

Vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hof van Putten