Beoordelingen over Hofje van Maas

Hogeweg 38A, 2042 GH Zandvoort, Nederland

#23 van de 35 B&B's en herbergen in Zandvoort

Lokatie is top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

Geen airco, viezige vloerbedekking, bedompte lucht

Lokatie is top... vijf minuten lopen van de boulevard met veel super leuke beach clubs zoals Far Out, Hippie Fish en Safari Lodge. Ook centrum met cafeetjes is om de hoek.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

Vriendelijker personeel.. Een kamer had geen raam VRESELIJK. Deur kon niet op slot waarom we bang waren dat ons kleinkind zo naar buiten kon lopen.

Super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zo heerlijk pittoresk, gewoon fantastisch en superschoon, heerlijke bedden, lekker buitenzitje, pal aan 't strand en gezellige centrum.

Alles erop en eraan en de ligging, grandioos

Redelijk
    • Basic Tweepersoonskamer

Bed niet fijn met dekbed wat niet gelijkmatig opgevuld was. S nachts hard lawaai wat we niet thuis konden brengen wat lang duurde.(afzuigsysteem water????wc) en loslopende honden boven volgens mij van andere gasten boven.

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er zou extra plankje in de badkamer mogen zijn voor spulletjes op te zetten

Locatie, uitatraling van het hofje top zo midden in Zandvoort Vriendelijke eigenenaar gewoon top, komen zeker terug!!

Prima verblijf voor studenten maar niet voor mensen die van comfort en luxe houden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

De rioollucht in de kamer was echt vreselijk. Waarschijnlijk een afsluiting in het riool wat kapot is. Een loodgieter heeft dit euvel vast snel verholpen. Ik begrijp niet dat dit niet opgepakt wordt ondanks eerdere meldingen over de stank. Verder is alles echt heel erg gedateerd en wel een opknapbeurt gebruiken. Vloerbedekking vies en wc bril mag ook wel vervangen worden.

Locatie was heel centraal zowel bij het strand als bij het centrum. Parkeerplaats was een klein stukje lopen maar met een zonnetje erbij is dat absoluut geen probleem. De eigenaresse is een vriendelijke dame en heeft alles ondanks onze last minute boeking goed geregeld. De bedden waren schoon en matrassen lagen heerlijk.

Last minute geboekt, goed ontvangen, goed geslapen,
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

‘S morgens ging het brandalarm af zonder bekende oorzaak. Wel wakker schrikken op deze manier.

Goede ligging in het centrum en een gezellig verblijf met prima bedden en een goede douche.

Geweldig. Ik ben helemaal tot rust gekomen op deze fijne plek!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

-Het zou van tevoren fijn zijn om te weten wat er op de kamer aanwezig is. Ik heb een keer eerder in het Hofje van Maas verbleven en had toen een keukentje. Die was er nu niet. Niet erg, maar wel fijn om van tevoren te weten. -in de douche zat een hele hoge ophang-haak voor de douchekop, en een hele lage. Een in het midden erbij zou perfect zijn! - De waterkoker stond door de indeling van de kamer recht onder de televisie (ik had kamer 9) Die stoom continu bij de tv lijkt me schadelijk op de langere termijn.. Misschien kan hier nog eens naar gekeken worden.

Een heerlijke kamer met een fijn zitje buiten! Zowel de stoelen binnen als buiten zaten erg lekker. Ook het bed was erg fijn. De kamer was schoon en ruim. Fijn dat er een koelkastje en een waterkoker + koffie en thee klaar stonden. Ik voelde me er meteen thuis!

zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de foto's stond overal een flesje wijn...wij hadden alleen een waterkoker en theezakjes. Ook prima, maar met een glaasje was het nog completer geweest...

Zeer schone kamer/douche/toilet. Gezellige uitstraling met eigen terras. Goede locatie vlakbij het strand. Aardig personeel, zeer behulpzaam. Geen eigen ontbijt, maar een goed advies voor betaalbaar en heerlijk ontbijt op loopafstand. Ga zeker nog een keertje terug naar het Hofje van Maas.

voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Helaas luidruchtige gasten midden in de nacht. Maar na een vriendelijk verzoek om stilte werd het inderdaad heerlijk stil! Matras was zeer hard.

Schoon en netjes! Alles was aanwezig en voor een zakelijk verblijf prima geregeld!

Super fijne ligging
    • Basic Tweepersoonskamer

Er zaten hier en daar wat schimmelplekken

Heel dicht bij het centrum Parkeren in een straat verder op Super goede prijs ook voor als je een hond mee neemt.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima, helaas te kort.

De ontvangst.

Prachtige kamer, groot, mooi en schoon. Met keuken en badkamer. Perfect. Ook een heel charmant hofje. En bij goed weer kun je gebruik maken van de dakterrasjes, per kamer een zitje. Hartstikke leuk.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Zou er weer boeken!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Kwaliteit tv ontvangst. Overal betaald parkeren en als je niet op tijd bent dan moet je echt wel wat verder weg.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Dichtbij strand en centrum.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Voor 1 nacht was het oke
    • Superior Deluxe kamer - Twee aparte bedden

De bedden gleden erg makkelijk weg. De tv had geen goed beeld. Met alles was het erg duur met wat we ervoor terug kregen. De keuken was incompleet.

De grote badkamer

ook even bij je famil zijn
    • Basic Tweepersoonskamer

een goei je ad wies dus een goei je dijt zeggen war neer die open is

nou ik kon in de och ten geen eten krijgen die zij ook tegen mij je kon van 8 en 11 uur ergens ook eten maar die was nog dicht en dus niets

Niet zo goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

Vloerbedekking was vies,bij binnenkomst stonk het naar riolering..ging ook niet weg. Geen zeepje,shampo,douchegel aanwezig.badkamer..veel stof en spinnewebben.matrassen ...lag je in een kuil.

Het hofje zag er gezellig uit en lag vlakbij het centrum en zee.

Slechte service.
    • Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

Slechte service. Buren waren continu aan het blowen en muziek aan het draaien waardoor je ook een wietlucht in de kamer kreeg. Ontzettend slechte bedden. Service was belabberd.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Dichtbij centrum en strand.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Zeer kleine kamer in de patio, geen shampoo of andere douchezeep. Geen airco of ventilator, dus zeer warm. Ontbijt kost extra. Parkeren niet op locatie maar in de duinen, kleine wandeling.

Dichtbij centrum en strand. Vriendelijk personeel. Voor een nachtje prima.

Niet voor herhaling vatbaar..
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

De bedden waren dramatisch slecht en geen frisse lucht. Bovenraam had geen verduistering waardoor je bij het eerste licht al wakker bent.

De ligging en de totale opzet. De locatie was bijzonder schoon en beddengoed ook lekker fris.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heerlijk verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren van auto was ver weg. Mijn man is licht gehandicapt dus dat was iets minder

Leuke mensen. We hadden nog een nachtje bij geboekt en moesten naar een andere kamer. Maar alles werd geregeld.👍🏻

Locatie goed maar ik kom niet meer terug
    • Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

De ontvangst van de gastvrouw was erg vluchtig. We kwamen rond 19u aan, zoals aangegeven in de boeking. We stonden bij het hofje zelf en konden geen kantoor vinden. Het zou fijn zijn als in de boeking gegevens aangegeven stond dat we naar hotel doppenberg moesten gaan. De gastvrouw kwam vluchtig vanuit andere ruimte, gekleed in joggingbroek, mond vol (alsof we haar stoorde tijdens het eten) en was erg gehaast met de incheck. In de info op de site zou vermeld moeten worden dat het ontbijt voor 7,50 in een lunchroom verderop is of dat je het voor 12,50 kunt laten bezorgen op je kamer. Wij gingen er nu vanuit dat er bij het hofje zelf een ontbijtruimte was. We konden ook geen ontbijt meer reserveren voor de ochtend erna terwijl die middag aan de telefoon was gezegd dat dit nog prima kon! Wbt parkeren, we hadden bij boeking gekozen voor een dagkaart a 8 euro per dag voor parkeren, we wisten namelijk niet welk weer het zou zijn en bij mooi weer staat alles stampvol! Het zou fijn geweest zijn als er vermeld zou worden dat de parkeerplaats zeker 10 min lopen verderop lag. En dit terwijl we in de straten eromheen betaald konden parkeren voor ongeveer 2,50 p uur en het van 20u tot 10u gratis parkeren was! Als je de hele dag met de auto weg bent is dat een betere optie!! Wbt de kamer (we hadden kamer 5), die was wat raar ingedeeld. Bij het bed stond een laag tafeltje en 2 fauteuils wat prima was en er was nog een extra kamer waarvan onduidelijk was waarvoor het diende. Er kon makkelijk een extra bed staan daar zo groot. Er stond een koelkasten en 2 stoelen tegen de wand aan gezet en verder geen tafel of bank oid wat prima had gekund! Er had een gezellig woonruimte van gemaakt kunnen worden. Alleen al een hoge tafel zou fijn zijn om aan te kunnen ontbijten. En wat bestek voor als je besluit je ontbijt zelf bij de supermarkt te halen en te eten op je kamer.

De locatie; vlakbij restaurants en de boulevard De douche was fijn, goede waterstraal en ruim. Ook de badkamer zelf was groot. Verder was er een koelkastje, waterkoker, zakjes koffie/thee en een tv.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Uitstekend hotelletje
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

De kussens waren veel te zacht, amper gevuld. Geen extra kussens aanwezig en geen shampoo en douche crème in de badkamer. Beeld tv was zeer slecht van kmr nr. 8.

De ligging, de opzet en de prijs

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Verblijf voldeet niet aan mijn idee van "bed en breakfast"
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

- flinke afstand naar receptie / parkeergelegenheid / lunchroom (voor ontbijt) > dit alles op andere locatie. - pas na boeking wordt vermeld dat je voor ontbijt extra moet betalen. - ter plaatsen kom je er achter dat je aan de rand van 't dorp moet parkeren. Hiervoor hadden we 'n dagkaart, maar op dezelfde loopafstand hadden we ook 'n vrije parkeerplaats kunnen vinden. - erg donkere kamer en buiten-zitje vanwege groot balkon op de 1e verdieping.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Viel een beetje tegen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Slecht bed, er zaten kuilen in. Het riool is niet goed aangesloten het stinkt in kamer 14. Geen parkeergelegenheid (betaald parkeren in de straat.) Koelkast maakt een hoop herrie dus die heb ik meteen uitgezet. Badkamer was oké.

Leuke ligging, vlak bij het strand

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Hofje van Maas geboekt, maar in hotel Doppenberg overnacht. Erg verwarrend.
    • Basic Tweepersoonskamer

Bij aankomst in de kamer viel het echt super tegen. De kamer was groot genoeg, daar lag het niet aan, maar daar bleef het bij. Er stonden 2 gammele stoeltjes en een tafeltje, veel vlekken op de vloerbedekking, spiegel in badkamer een grote scheur erin, badkamer kastje was op veel punten erg beschadigd, bed was niet optimaal (maar dit is een persoonlijke smaak. Een ander kan het bed helemaal geweldig vinden), badkamer vloer en douche vloer voelde niet geheel schoon aan en overall hadden wij allebei niet het gevoel dat onze kamer zo schoon was. De parkeerplaats was een behoorlijk eind lopen en later kwamen wij erachter dat onze kamer in hotel Doppenberg was en niet in het Hofje van Maas. Hier kwamen wij pas achter toen wij terug naar huis gingen, dus deze beoordeling gaat niet over Hofje van Maas, maar over Hotel Doppenberg. Hotel Doppenberg heeft 3 sterren, maar ik vind een 1 ster meer dan voldoende. Erg jammer, want zeker door de alle beoordelingen op Booking.com en ontvangst hadden wij een heel ander verwachtingspatroon. Maar goed...een les voor de volgende keer.

De ontvangst door de enthousiaste gastvrouw was zeer vriendelijk. Netjes ingelicht dat onze kamer nog niet klaar was, maar we konden wel al inchecken en we kregen de sleutel en parkeerkaart alvast mee. De receptie ruimte zag er super gezellig uit, dus dat beloofde veel goeds.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Gezellig hofje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afzuiging in de douche, kon beter

Het was even gezellig hofje, met een buiten terras, dat was heerlijk, mede omdat we ook heel mooi weer hadden en daar gebruik van konden maken.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Verblijf was super, hele mooie badkamer, bed goed, ruimte...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Jammer dat het zo gehorig was en dat je voor het ontbijt ergens anders naartoe moest

Verblijf was super, hele mooie badkamer, bed goed, ruimte genoeg en overal vlakbij

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Heerlijke plek, hadden best langer willen blijven als we tijd gehad hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

We konden niet vinden wat het wachtwoord voor de wifi was.

De ligging andere de kamer van de weg af en een terrasje voor de deur. Lekkere ruime kamer en groot bed. Wel erg zacht waardoor 't wat doorzakt maar gelukkig zijn de bedden gescheiden. Heerlijk geslapen. Aardige vervangster tijdens afwezigheid eigenaar

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Er was wat over en weer gebel ivm incheck en sleutel. Uiteindelijk goede oplossing.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ideale lokatie dicht bij het strand en centrum. Ruim appartement (nr 5) Mochten motor op terras parkeren

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

2 dagen zandvoort
    • Superior Deluxe kamer - Twee aparte bedden

Bij het uitchecken van onze kamer werd er bij de receptie letterlijk gezegd: dankjewel, doei. ons is niet de vraag gesteld was alles naar wens, goede reis!

De kamers waren prima ingericht met alle benodigdheden

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Voor 1 nacht te doen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

We vonden het qua ruimte tegenvallen , en doordat de zon heel de middag op de ruimte had geschenen was het erg benauwd in de kamer. Het had gescheeld als het gordijn sochtens even dicht getrokken was .

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Goed voor een paar nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is er gehorig van de naastgelegen kamer en de kamer had een lawaaiige/krakende vloer. De bedden waren matig. Onze hondjes mochten mee (wel bijbetaling) maar we sliepen boven met een slijle open trap. Daarom moesten ze steeds getild worden.

De ligging van het hotel, dicht bij het centrum en het strand, parkeren dicbtbij op loopafstand (de Zuid) De kamers zijn gezellig aan een hofje. Zodoende heb je ook gelijk contact met andere gasten. De badkamer was oké.

Heerlijk uitgerust

Meer stopkontakten

Mooie accommodatie

Kamer was super

Kamer was super

Heerlijk nachtje weg

Zou het echt niet weten

Kamer was schoon..fijn bed..leuk zitje buiten..wij hebben er niet ontbeten

Super leuk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

Super leuk. Het hofje met een sitje voor elke kamer. De kamer was ruim en schoon. Elke dag schone handdoeken. Ik kom hier zeker terug.

Zon, zee genieten!!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Geen huisdier op strand overdag. Erg jammer.

Gezellig huisje! Klein maar alles aanwezig. Dichtbij centrum en vriendelijk personeel.

Perfecte locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed stond onder een dakraam, dat niet verduisterd kon worden. Door het licht was ik al om 6.00 uur wakker.

Perfecte locatie!

Locatie, vriendelijk personeel, mooie en nette kamer, leuke...

Geen tv zenders buiten nl 123

Locatie, vriendelijk personeel, mooie en nette kamer, leuke sfeer met binnenhofje

prima!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Locatie, vlak bij centrum en parkeerplek

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dicht bij strand en centrum

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Ontspannend
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

De uitleg om het pension te vinden en de ruimte naast het bed om van deur naar badkamer te komen.

De badkamer, de inrichting en het bed lag lekker.

alles was naar wens!

alles was naar wens!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Bed stond op internet als 1 matras maar waren er 2

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Knus en sfeervol hofje
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Leuk en knus hofje met gezellige kleine kamertjes. Gewoon netjes en schoon, prima tijdelijk verblijf.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Ligging en ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was wat ziek maar kon niet de verwarming vroeg aanzetten.

Ligging en ruime kamer

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Superleuk en knus appartementje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats had iets dichterbij gekund

Dichtbij het centrum en vlak aan zee

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk ontspannen. Centrum en zee op loopafstand
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Kamer compleet. Mooie badkamer. Gezellig hofje.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Het was dicht bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

De verwarming deed het niet

Het was dicht bij het centrum

Te gek
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Het trapje van slaapgedeelte naar zitgedeelte

Lekker dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 18 november 2017

👍

👍

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Top, voor herhaling!

Beetje gehorig

Heerlijke bedden, fijne badkamer en op leuke locatie

• Beoordeeld op: 15 november 2017

wij kwamen voor de zee dat was dichtbij

was goed zo

was geen ontbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Nette gezellige mensen leuke kamer
    • Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

Hakken van de buurvrouw op de vlinder snachts

De rustige plek en toch veel ruimte

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ventilatie?
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Ventilatie? IJskast staat te brommen naast het bed Deurklink valt uit de douchedeur

• Beoordeeld op: 4 november 2017

top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voor de auto moest je een stukje lopen parkeerpas werkt niet echt goed

Het was een prima verblijf dicht bij het centrum

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Keurig geregeld. Was niet duur en het voldeed
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Parkeren in het openbaar, het was gelukkig rustig maar anders kan je auto niet kwijt. En het is betaald.

aangename en knusse uitvalsbasis

Vrij warm op de kamer

Ligging en gezellig binnenplaatsje

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

Parkeren was wel een stuk lopen en je moest er voor betalen

Mooie plek en een leukeigen inrichting alles zag er netjes uit ideaal voor de hond

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Terras bij de kamer aanwezig.

Parkeergelegenheid.

Terras bij de kamer aanwezig. Ook een wat ruimer zit gedeelte binnen was erg fijn.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

Parkeren was niet bij het hotel

De locatie was geweldig

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heel fijn.
    • Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

Was fijn als de tv in de zitkamer had gehangen.

De kamers waren erg fijn, er zat een fijne aparte zitkamer bij.

Gezellig

Matras best hard

Prachtig

De kamer was geweldig

een tegenvaller, volgende keer terug naar Zeeland
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

grotere kamer ifv de prijs, een breder bed, airco of de mogelijkheid van een groter raam open te zetten

Geen negatieve feedback.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

Geen negatieve feedback.Vriendelijke mensen, schoon en hygiënisch. Dichtbij strand en winkels etc. Gewoon geweldig

Mooie ruime kamer met koelkast op een mooie locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer

Handdoeken waren niet erg schoon.

prettig rustig
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Badkamer vloer glad

dat het een fijn buiten zitje heeft

Tav de prijs zou ontbijt inbegrepen moeten zijn

Tav de prijs zou ontbijt inbegrepen moeten zijn

Een grote kamer

Een grote kamer

• Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

Ben laat ingecheckt waarbij geen medewerker aanwezig. Achter gelaten instructie zeer gebrekkig

kamer

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

aanrader
    • Compacte Tweepersoonskamer - Begane Grond

Afloop douche: badkamervloer werd erg nat.

Mooie setting: binnenkoer met mini terras per kamer. Goede locatie, vlakbij strand en centrum.

Mooie badplaats met leuke terrasjes

De parkeergelegenheid.

Mooie locatie dicht bij het centrum en het strand

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

mooie kamer voor een paar dagen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Begane Grond

P- PLAATS is een stuk lopen.

nette kamer en mooie badkamer