Beoordelingen over Hof van Dalfsen 3-sterren

Haersolteweg 3, 7722 SE Dalfsen, Nederland

#14 van de 19 hotels in Dalfsen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Over het algemeen zeer naar wens.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen afzuiginstallatie op de badkamer. De eigenaar (?) vond dat we zo ver op het grasveld zaten, maar dat deden we omdat alleen daar de zon nog scheen.

Ontbijt en diner waren goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Het Hof van Dalfsen ligt in een prachtige omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het viel ons niet tegen, wij hebben al verschillende keren in het Hof van Dalfsen geslapen en vinden het een fijne locatie om te verblijven.

Het ontbijt was prima voor die prijs, de kamer en de badkamer zijn niet jong meer maar gezien de prijs prima locatie om te verblijven. Mooie omgeving, ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Niet slecht voor een nachtverblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was optimaal, omdat de geur van de kamer en het beddengoed te warm bleek had een te warme uitstraling, dus dat dit is niet zo prettig / kamer 101, succes!

Het ontbijt en bediening was uitstekend. Het personeel uitmuntend.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

2 dagen heerlijk gefietst, maar een erge slechte nacht.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ontzettend veel muggen. Halve nacht wakker gelegen om muggen tegen mijn gezicht te pletten, maar toch nog 7 keer gestoken alleen al in mijn gezicht. Dus graag horren! Ik slaap graag met het raam open.

Het fietsen was prima...mooie omgeving

ontbijt goed.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de hotel gasten konden tijdens het ontbijt zelf een eitje met spek bakken.er kwam veel rook uit de pan en mijn kleren roook na het ontbijt als of je uit de keuken kwam en dat was s'morgens niet lekker fris. de hotel kamers waren gedateerd.

ontbijt goed.

Net hotel met uitstekende keuken
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer zat in hoeken spinrag en veel doodgeslagen insecten aan muren en plafond.

De streekbieren en streekgerechten. Het proeverijmenu is een aanrader.

Gastvrij en comfortabel
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn ontbijt bestaat uit fruit. Die keuze was beperkt.

De mensen die ontvangen en bedienen zijn uitermate vriendelijk en gastvrij. Een rustige omgeving en dat geldt ook voor de hotelkamer, gang naar de kamer en het restaurant. Goede wifi en een ruime kamer.

Heerlijk weekend gehad en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was prima. Personeel erg vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk. Je kon zelf een eitje bakken en jus 'd orange persen. Elektrische fietsen konden opgeladen worden en stonden 's nachts in een afgesloten schuurtje. Dagelijks schone handdoeken. Prijs/kwaliteit was prima!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijk toeven voor een paar dagen !

N.v.t.

Fijn hotel met goed uitgeruste kamer en schoon ! Veel parkeergelegenheid. Heerlijk streekmenu met koffie toe voor een zeer schappelijke prijs. En de wijn was ook goed. Ontbijtbuffet was goed voorzien. Voor fietsers veel informatie beschikbaar. Moeite waard om terug te kom3n !

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Behalve de warme kamer hadden we een prima verblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden geen airco op de kamer, 1 raam kon niet open, de ander op een kier. Hierdoor was het behoorlijk warm op de kamer met de warme dagen.

Ontbijt was prima, avondeten was heerlijk, vooral de mosterdsoep was lekker. Als fietser kun je hier prima uit de voeten.

Het was een prettig verblijf, we komen vast nog eens!

Eén van beide kamers rook erg naar sigarettenrook. De directie hierop gewezen. Ze vonden dit heel vervelend en gaan ermee aan de slag

Ontbijt was erg goed, en een heerlijk terras.

Heerlijk relaxt verblijf hier gehad!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was redelijk gedateerd en erg zachte bedden.

Ontbijt prima, niks teveel maar ook zeker niets te weinig. Je kunt zelf een eitje bakken en verse jus persen. Heerlijk rustig buitenterras met groen uitzicht. Mensen erg vriendelijk.

Schitterende Ligging en bij het hotel was voldoende...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de gang voor onze kamer was hing een muffe lucht die wat denken afkomstig is van de vloerbedekking .

Schitterende Ligging en bij het hotel was voldoende parkeerplaats . Groot plus punt was dat de fietsen binnen mochten staan . Ontzettende vlotte en gastvrije ontvangst ,al het personeel was erg behulpzaam en super vriendelijk

Voor deze prijs was het goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers zijn wel aan 'n opknapbeurt toe.

ontbijt was prima, zeer vriendelijk personeel. mooie locatie vooral voor de fietsers. zeer mooie knooppuntenfietsroutes.

krappe kamer
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerlijk is eerlijk het was een budgetkamer maar het was te heet voor deze kamer zonder airconditioner. Wanneer er een betere kamer was geweest dan hadden we hem gekregen, maar het was vol. De kamer was te klein dus kon de badkamerdeur niet helemaal open doordat het bed in de weg stond.

geen ontbijt geboekt

Goede bedoelingen, maar teleurstellend
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Plafon kamer vol met dode insecten Veel vliegen in restaurant Geen airco Geen lift Geen voetpaden in de buurt Geen hek om terras, kapot glas bij speeltuin gevonden, niet erg veilig voor kleine kinderen.

Wifi Eigenaresse Dicht bij openlucht zwembad Ontbijt, als je het niet erg vindt om je eigen eieren te bakken en sap te persen. Goede parkeergelegenheid in de schaduw

goede ontvangst en bediening klasse
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

afzuiging in bad kamer werkte voor geen meter. had dit wel al vermeld. maar niks aan gedaan . bleef warm en als je naar de wc was geweest rook je dat de volgende morgen nog steeds

goede ontvangst en bediening klasse

was fijn
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg heet en de ventilator zou een airco functie moeten hebben, maar bleef daarbij alleen wat knipperen en keihard piepen de waterkoker op de kamer sloeg spontaan uit en soms ook ineens aan... hebben de stekker er dus maar uit gehaald uiteindelijk Het ontbijt viel tegen, zou ik de volgende keer niet weer nemen

Het restaurant was fantastisch Ruime keuze en van uitstekende kwaliteit Helaas was het ontbijt weer wat minder

Mooie omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Hele mooie omgeving. Lekker buiten op het terras gegeten. Diner was heerlijk, veel keuze en goede prijs. Super goed ontbijt, alles er op en eraan. Heel vriendelijk personeel. Kamers zijn niet voorzien van airco. Was wel een föhn aanwezig.

Mooie grote kamer in het bijgebouw.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koelmotor van de keuken recht tegenover onze kamer. Deze maakte tot laat in de avond erg veel herrie.

Mooie grote kamer in het bijgebouw. Niet luxe maar wel compleet. Prima keuken en en een heerlijk ontbijt. Verder een fijn terras aan de voorzijde waar het heerlijk uitrusten is van de inspanningen. Omgeving is erg mooi om te fietsen of te wandelen.

Prima hotel, voor herhaling vatbaar !
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Omdat het weer nu extreem warm is, was een airco fijn geweest, maar er stond een ventilator en die hielp toch een beetje

Goede ruime kamer, keurige badkamer met douche. Heerlijk ontbijt en 's avonds kun je er ook heerlijk eten. Goede menu kaart met veel keuze. Zeker voor herhaling vatbaar !

Een aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afwezigheid van een (goederen / koffer ) lift is 'n puntje.

Ligging van de accomodatie is geweldig. Ontbijt is uitstekend. Terras is uniek. Prijs versus kwaliteit is zeer goed.

Een heerlijk, ontspannen verblijf!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn enigszins gedateerd. En er was geen airco op de kamer.

Een zeer prettig verblijf, met een goed ontbijt en een gezellig terras. Ook is de omgeving erg mooi en de ligging is mooi centraal. Vriendelijk personeel en het hotel is verder van alle gemakken voorzien.

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Vriendelijk, schoon, veel keus bij het ontbijt. We hebben er niet veel tijd doorgebracht, alleen geslapen en ontbeten. We waren er vanwege een bruiloft vlak bij het hotel. Konden gelukkig eerder terecht dan de incheck tijd, omdat we ons om wilde kleden voor de bruiloft, en kregen de sleutel mee voor het geval we laat terug kwamen.

Ontspanning om te fietsen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein en het is wel aan vernieuwing toe;Het gordijn aan het veluxraam is zeer slecht. Het kwam er als maar uit.Geen hor ook veel vliegen binnen op de kamer.Het was er veel te warm.

Het ontbijt was goed.Vriendelijke mensen;

Wel goed geslapen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Stond beschimmeld brood in de kast. Balkon erg vies de plantjes groeide daar uit het beton. Veel vliegen ook bij het ontbijt. En bij afreken kwam er nog eens geld bij. Omdat het voor 1 persoon was. En dat ik wel 2 personen had in getypt.

Ontbijt was goed. Kamer grote ook wel.

Leuk en goed hotel op een mooie locatie.

Zie boven.

Wij hadden een overnachting zonder ontbijt geboekt, maar voor slechts 8 euro p.p. konden we uitgebreid ontbijten (heerlijk buiten op het terras). De prijs-kwaliteitverhouding hiervan, en ook die van de overnachting, was o.i. zeer goed. De kamers waren verzorgd en schoon, alleen zaten er wat schimmelplekjes op het plafond van de badkamer en waren er meerdere tegels gebarsten. Maar verder beviel het prima.

Mooi hotel dichtbij natuur en Zwolle.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Mooie kamer, zeer schoon. Ligging lekker rustig in een mooie omgeving. Prima ontbijt, veel keuze. Zeer vriendelijk personeel. Je kunt er ook heerlijk van de kaart eten.

Goed, maar kamer kan beter
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was sober en kan een verfje gebruiken, maar grootste probleem is de ligging boven de koelunit die s'nachts goed te horen was

Personeel en de kwaliteit van eten, zowel ontbijt als diner

Bij een langer verblijf zou iets meer comfort, b.v. betere tv weergave wenselijk zijn.

Verder geen opmerkingen.

Ontbijt was uitstekend; ik heb al aangegeven op het enquêteformulier dat op de kamer aanwezig was, dat de douchevloer bij het baden erg glad is, vooral is dat dan voor ouderen oppassen geblazen. Verder vond ik de trap naar de 2e etage erg stijl en dus minder geschikt voor mensen van mijn leeftijd. Vriendelijke groet, Theo Giesen

Rustig relaxed prachtige omgeving, vriendelijke mensen!!!!!

Niets!!!!!

Ontzettende vriendelijke mensen, het ontbijt bleef zelfs wat langer staan, speciaal voor mij. Voelde me er gewoon heerlijk , even helemaal bijgekomen. Een aanrader !!!!!! Voor hotel verblijf, uiteten en ook een goede accommodatie voor feesten, en bedrijfs bijeenkomsten. Kortom een top locatie.

Heel fijn!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kussens van het bed waren wel erg dik.

Het was een ruime kamer. Erg vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! Goeie locatie in bosrijke omgeving, dicht bij zwolle!

Goed verblijf. Niet te duur. In mooie omgeving.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers konden schoner. Badkamer kon schoner

Kamers waren basic. Kon hier en daar wel een update gebruiken. Kon schoner. Personeel was erg vriendelijk. Goed eten en drinken. Rustige omgeving.

Een goed en aangenaam middenklasse hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

kamers 110 en 112, alsmede de appartementkamer, hadden te lijden onder zoemend lawaai van een aggregaat. Niet bevorderlijk voor een goede nachtrust. Er is in het hotel geen lift. De houten trap naar eerste (slaapkamer-)etage is redelijk steil. Wie slecht ter been is dient hier rekening mee te houden.

de gemoedelijkheid van personeel en de prettige eenvoud van de inrichting. restaurant met gedekte tafels , ronding van frontramen, gedekte verlichting: het maakte allemaal een goed indruk.

Een ietwat gedateerd maar gezellig hotel in een prachtige omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een paasbrunch tijdens ons verblijf waarover we tevoren niet waren geïnformeerd en waar we naar bij aankomst bleek niet meer aan konden deelnemen. Wij waren er van uitgegaan dat gasten automatisch aan konden sluiten. Nu dat niet kon had melding hiervan bij boeking netjes geweest.

Ontbijt was goed. Leuk eigen eitje bakken. Diner: Mooie kaart met prima wijnkeuze. Prijzen iets bovengemiddeld. Personeel is alert en afwijkingen van de kaart en zelfs de voordeelmenu's is in beperkte mate mogelijk.

Leuk, eenvoudig familiehotel met uitstekend ontbijt.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging ten opzichte van het dorp is niet ideaal.

Familiehotel aan de rand van Dalfsen. Het is ongeveer 2km naar centrum. Ruime kamer en badkamer, maar wel gedateerd. Prima ontbijt. De medewerkers zijn erg vriendelijk.

Kort maar effectief nachtje op plaats van bestemming
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

.... maar het was ouderwets en rumoerig, om 4 uur al geschuif met tafels beneden, nooduitgang die misbruikt werd door gasten en een over de datum best wel kaal interieur , ook vooral buiten de kamers.

Gastvrijheid van de mensen was niks mis mee, hartelijk en belangstellend en goed eten. Wel veel parkeerruimte. Het was goed schoon overal. Mooi zonnig groot terras, ingesteld op grote party's en groepen.

Fijne tijd gehad
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer in onze budgetkamer had wat vlekken en scheuren, mag wel een keer vernieuwd worden.

Het ontbijt was uitstekend en ook de muziek die 's morgens werd gedraaid, vonden we erg leuk. Heel handig dat er een koelkast op de gang stond waar eventueel eten in bewaard kon worden en de waterkoker op de kamer was ook fijn. Zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt was goed, kamer netjes, personeel goed
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er verbleven veel werkende Polen die s nachts de deur van de nooduitgang los zetten zodat wij wakker lagen van een (door de harde wind) klappende deur!!

Ontbijt was goed, kamer netjes, personeel goed

Voldeed geheel aan onze behoefte aan een verblijf voor een goede nachtrust.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Verlichting in de badkamer was onvoldoende. Vooral bij de spiegel. Een probleem als je je lekker wilt scheren. Douchen in het bad is niet geheel vrij van risico. Vooral voor wat oudere mensen. Dus een inloopdouche zou veiliger zijn.

De bedden waren prima. De kamer was ruim. Vriendelijke ontvangst en absolute rust in de nacht.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Top, helemaal goed en fijn schone kamer met goede bedden
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets het was boven verwachting

De kamer was uitstekend en brandschoon!! Wat mij betreft hangen ze een extra ster op de gevel. Als alle hotels zo waren....

Heerlijke midweek gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was iets gedateerd qua verf en behang maar wel schoon.

Geweldig eten ....complimentjes voor de kok. Mooie locatie. Vriendelijk personeel. Voor een budgetkamer had ik een fijne grote badkamer.

Warm welkom gevoel.

NVT

Alles was prima in orde. Kamer en badkamer ruim en schoon-ontbijt - lunch diner prima in orde hebben heel lekker en smakelijk gegeten - personeel erg vriendelijk. Warme ontvangst.

Het was een zeer aangename overnachting en een ideale uitvalsbasis voor activiteiten in Zwolle
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het is een ouder gebouw en wat gehorig als er mensen over de gang lopen

Uitstekende bedden en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De kamer was netjes en schoon met een zeer ruime badkamer. Echte waterglazen in plaats van plastic bekertjes!

Prima uitvalsbasis in groene omgeving.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Inrichting en kamers tikkie oubollig, maar alles was schoon en netjes verzorgd.

Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Mooi rustig gelegen hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig op of aan te merken.

Lekker simpel recht toe recht aan hotel, lekker ontbijtje sochtens en vriendelijk personeel. nette prijs (you pay what you get).

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is spijkers op laag water zoeken en zeer smaakgevoelig maar de oubollige muziek tijdens het ontbijt hoeft voor mij niet.

Prima ontbijt en een nette kamer voor een zeer redelijke prijs. De inrichting is wat gedateerd maar wel keurig schoon.

Buiten de kleinigheden, voortreffelijk gelogeerd.

De trappen waren (VOOR MIJ) een marteling, mijn longen werken nog maar 40%

Het personeel was uitstekend. Ontbijt was uitstekend. Kamer was wat aan de nauwe kant.

goed eten zowel diner als ontbijt ,de kamer en badkamer gedateerd.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer viel ons tegen ,geen dubbel glas, de badkamer was groot er was een bad aanwezig, maar ook zeer gedateerd.(knullig ingericht) Er zat een schimmelplek in de hoek van de slaapkamer en vloerbedekking is aan vervanging toe.

Het diner was een 10+(maar dan ook echt goed) het ontbijt was prima alles was aanwezig. de bedden waren goed, WiFi aanwezig,

Uitstekend hotel voor een doorreisovernachting en heerlijk ontbeten.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer zelf was wat gedateerd. Wel bad, wel koffie, wel goeie flatscreen, gratis wifi, maar qua inrichting deed de kamer wat ouderwets aan.

Heerlijk ontbijtje. En uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Prima verblijf op kleine dingetjes na
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamers erg klein , geen leuk zit hoekje geen makkelijke stoelen om op te zitten,als je tv wilt kijken ga je gelijk al op bed liggen wat erg jammer is Prima douche miste vloertrekker om droog te maken Koffiezet apparaat , kleine koelkast

Het eten was uitstekend ook het ontbijt Ontvangst was vriendelijk

Een fijn hotel met bijzonder aardige medewerkers.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een fijn hotel met bijzonder aardige medewerkers. Verwacht geen luxe kamers, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is schoon en helder. Het ontbijtbuffet is prima, niet echt overdadig, maar dat vonden we juist prettig. We hebben tweemaal prima gedineerd, de dagmenu's zijn echt een aanrader! Kortom, van harte aanbevolen!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Het restaurant was echt prima
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerst waren we op een kamer waar de hele nacht een luidruchtige afzuiger te horen was. Vervolgens kregen we een kamer waar een raar luchtje hing en we door muggen gestoken werden.

Het restaurant was echt prima

Met mijn opmerkingen meegenomen ben ik best tevreden.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn lopen is niet best meer, ik loop met een stok en had moeite de twee trappen naar mijn kamer op te komen. Een traplift zou een simpele en goede oplossing zijn. En graag een karretje voor de ontbijtspullen. Nu moest ik met mijn stok in één hand en eetspullen in de andere toch heel wat keren lopen.

Ontbijt was zonder meer goed. Ik heb geen koffie gedronken, dus daarover geen oordeel.

Prettige uitvalsbasis vlakbij Zwolle
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prettige uitvalsbasis met goede prijs kwaliteitverhouding voor mij als zakelijke reiziger. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Fijne bedden. En een goed ontbijt. Stuk goedkoper dan Zwolle centrum, maar met de auto ben je daar zo. Het hotel ligt in een mooie omgeving en er is een fijn terras. Dus ook voor toeristen, die rust en ruimte zoeken, maar wel in de buurt van Zwolle willen verblijven, een fijne plek.

Gewoon goed met attent personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, de accommodatie was bekend van een vorig bezoek, dus vanzelfsprekend nu ook weer geboekt.

Goede en nette kamers met een ruime badkamer. Voortreffelijke keuken en restaurant.

Prima hotel, zeker voor prijs-kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onduidelijk waar receptie is bij binnenkomst; Kruip door sluip door route naar de kamer door de trappen en klapdeuren wat lastig is met meerdere stukken en zware bagage; Water liep niet goed weg in de douche en rook bij gebruik niet fris; veel muggen in de kamer; geen hor voor open raam; beetje gehorig (deuren en geluiden op gang), maar geen last van gehad verder.

Goede prijs kwaliteit verhouding; vriendelijke mensen; alle benodigdheden zijn er (haakjes, waterkoker, wekker, genoeg toiletpapier, etc. en föhn na vraag gebracht).

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

ontbijt goed, maar niet heel uitgebreid.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden waren niet heel goed op onze kamer. nogal erg zachte matrassen.

ontbijt goed, maar niet heel uitgebreid. rustige omgeving. en zeer vriendelijk personeel. zeer schone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Hotel met goed ontbijt, maar met gehorige kamers.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn slecht geluidgeisoleerd: trap-, deur-, badkamer- en toiletgebruik van de naburige kamers zijn duidelijk hoorbaar.

Ontbijt (tegen betaling) was goed.

Goed te verblijven.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen lift . Daar rekening mee houden. Vrij steile trap naar boven, best lastig met een koffer. De linkerleuning houdt opeens op!? Een tweede makkelijke stoel zou wel prettig zijn i.p.v. een klapstoel!

Ontbijt was heerlijk. Bed is goed.

Prima kamer voor weinig geld bij relaxte mensen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zaten op de tweede verdieping en dat was met trappen en gangen een beetje kruip door sluip door. Daaraan merk je dat gebouw op leeftijd is en eigenlijk bestaat uit meerdere gebouwen aan elkaar.

Relaxte bediening, geen poespas Schoon

Goede koffie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smalle trap naar boven, geen lift. Douchegordijn..douchekop bleef niet in standaard zitten, bukken voor toilet.

Goede koffie. Zelf ei bakken. Bed was ok.

Een fijne week gehad ineen knus hotel in de natuur.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel gastvrij,vriendelijk personeel,uitgebreid ontbijt,goed diner, mooie bosrijke omgeving om te fietsen met goede fietskaart voor herhaling vatbaar!! Fantasti

• Beoordeeld op: 30 september 2017

We hebben een adres om een volgende keer weer te verblijven.

Niets op aan te merken.

De accommodatie is gemakkelijk te vinden; het personeel heel vriendelijk. De kamer was ruim en netjes. ingericht. Het ontbijt is prima. We waren op doorreis, dus slechts een nacht gebleven. Het had ook meerdere dagen kunnen zijn!

Goede accomodatie voor de prijs die je betaald
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer die was toch echt niet meer van deze tijd. De douche met een gordijntje en er was een toilet en wastafel maar erg gedateerd en krap. Ook was er geen raam in de badkamer het bleef de hele dag vochtig. Het was schoon dat echt wel maar een beetje krapjes allemaal en ouderwets.

Debomgeving echt prachtig om te fietsen of te wandelen. Personeel en eigenaren heel erg vriendelijk ook behulpzaam met advies. Ontbijtbuffet super goed we hebben nergens op mis gepakt en he diner was ook heel lekker.

De gastvrijheid en voorzieningen op kamer.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Sommige dingen gedateerd (maar nog wel goed).

De gastvrijheid en voorzieningen op kamer. Alles klopte, zoals bijv. een bedlampje waarbij je kon lezen.

Kamers wel wat oudbollig

Prima hotel, we hadden een ruime kamer met bad. Leuk en uitgebreid ontbijt, zelf jus persen, keuze uit hard/zacht gekookt uit gewoon echt leuk gedaan.

Voor 1 of 2 nachten een prima hotel waar je lekker kan eten.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ontbijt was goed. Kamers een beetje gedateerd. Onze kamer was erg donker. Wel groot. Badkamer beetje oud, en een douche in het bad, is voor wat oudere mensen niet comfertabel. Wij hebben in het restaurant heerlijk gegeten.

paar heerlijke dagen gehad
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was klein wel schoon een goed bed en een prima douch de tv gaf een gespikkeld beeld

Het ontbijt was goed en diner was super er is een hele goede keuken. Prima prijs kwaliteit verhouding ligging prima, dicht bij Zwolle

wij hebben deze dagen volop genoten zowel het verblijf in het hotel als de fietsomgeving.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

wij zijn thuis harde matrassen gewend vandaar dat wij maar dat is persoonlijk de zachte matrassen in het hotel minder comfortabel vonden.

eten goed vriendelijkheid personeel altijd bereid iets extras te doen fijn gezellig terras op een rustige plek

Sfeervol en gezellig onderkomen in een mooie omgeving ducht bij leuke plaatsen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Badkamer stonk naar puttenlucht.. Hier miet echt wat aan gedaan worden.. Voor nu hebben wij de overdag en nacht de ramen open gehouden

Omgeving was heerlijk hotel gezellig sfeertje

Prettig verblijf in Hof van Dalfsen
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine koelkast op de kamer was niet erg koud.

Het ontbijt, alsmede het diner waren prima. De kamer was rustig gelegen, wel warm, er waren 2 ventilatoren, en een kleine koelkast op de kamer. Op de gang stond een grote koelkast voor algemeen gebruik, dat was een groot pluspunt. Mooi buiten terras.

We hebben ervan genoten
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

In de badkamer voldoende ruimte om je toiletspullen "uit te stallen"

Voortreffelijk uitgebreid ontbijt.....heerlijk buiten (in de zon) dineren en chatten....gezellige en vooral attente bediening.....grote slaapkamer...ruimen doucheruimte..."gewoon" een super gezellige (bosrijke)locatie waar je een fijn gevoel krijgt, dat je als klant echt gewaardeerd wordt!

Diner en ontbijt waren prima.

De kamers waren benauwd. De bedden hadden plastic op de matrassen en de dekbedden waren te zwaar. Het interieur en (vooral) de badkamers waren gedateerd.

Diner en ontbijt waren prima. De staf was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Op zoek naar een verblijf rondom Dalfsen? Kies deze!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Föhn was verkrijgbaar bij de receptie, gewoon op de kamer was beter geweest.

Ontbijt goed, kamer prijs/kwaliteit prima. Prima om een nachtje in de buurt Dalfsen te verblijven. Personeel vriendelijk.