1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers

Beoordelingen over Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers 3-sterren

Hoogoorddreef 66, Amsterdam Zuidoost, 1101 BE Amsterdam, Nederland

#226 van de 445 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 16 december 2018

Prijs / Kwaliteitsverhouding, super hotel op een top...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

S’ochtends vrij druk in het restaurant tijdens het ontbijt

Prijs / Kwaliteitsverhouding, super hotel op een top locatie vlakbij alle uitvalswegen / trein / metro / bus.

• Beoordeeld op: 16 december 2018

Ons verblijf was prima en het is een rustig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed deze stortte in, poten lagen er onderuit. Wel goed opgelost een andere kamer gekregen en voor het ongemak een voucher voor 2x ontbijt in Holiday Inn. Wat ons tegenviel is dat er geen kluisjes op de kamers aanwezig zijn bij de receptie kon je een kluisje krijgen maar waren al vergeven en vele kluisjes werkte niet dus naar de Holiday Inn side verwezen. Ook geen kast op de kamer aanwezig waar je de kleding neer kan leggen. Een vergrootspiegel in de badkamer zou ook fijn zijn.

De aankomst en het parkeren

• Beoordeeld op: 16 december 2018

Ondanks alles toch een supertijd in Amsterdam gehad, het management toppie.

De kamer was zeer sober, niet schoon Wat vooral op viel waren de zwarte haren bij de lakens, de vloer was niet schoon, en bij de twee dag in de zelfde kamer waren de kopjes voor de koffie met lepels niet goed schoon, en de gebruikte zakjes niet verwijderd. Bij het douchen liep het water helemaal de badkamer in, het putje helemaal verstopt. Ook deden de kaartjes van de deur het bij terugkomst niet meer. al met al een opeenhoping van ongenoegen.

De oplossing die het management had na een opeenhoping van problemen, ze waren van alles aan het proberen om het op te lossen. En hebben het prima opgelost.

• Beoordeeld op: 16 december 2018

Voor kort verblijf prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen zeep in de badkamer bij de wastafel. In de lift is een uitgebreide menukaart op de liftmuur bevestigd, deze menukaart is oud zowel qua prijzen als qua menuaanbod, beide zaken gemeld bij de receptie.

De kamer was wat gehorig ivm tussendeur en buurman die de hele nacht aan het hoesten was. Bij het diner in het restaurant kreeg ik een erg kleine portie in verhouding tot de prijs. Na dit aan de manager gemeld te hebben werd dit meteen gecorrigeerd. Kwaliteit van het eten was erg goed. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 13 december 2018

Prima verblijf inclusief ontbijt voor mooie prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - toegang voor mensen met een handicap

Ik verbleef er na het concert van Nile Rodgers en had om een rustige kamer gevraagd. Daar heeft men netjes voor gezorgd. Ontbijt was op zich prima. Ik miste alleen de eieren en bacon. Maar voor de rest was alles prima. Lekker snel inchecken en pasje in de glazen bowl bij het uitchecken. Alles was prima schoon.

• Beoordeeld op: 12 december 2018

Zeer goed ontvangen.en zal zeker terugkomen en het melden aan al mijn vrienden.kortom: zeer geslaagd

Nog iets willen drinken aan de bar rond 23.00 op vrijdagavond. ( 7/12) Helaas was de jongeman die van dienst was ( een kleine bodybuilder) niet de meest vriendelijkste. Het was duidelijk tegen zijn zin dat hij barman moest spelen en dat liet hij duidelijk merken. Deze jongeman is niet geschikt voor deze job. Is enkel met fitness bezig en niet met zijn job.

Alles was goed muv. Zie hieronder

• Beoordeeld op: 12 december 2018

ontbijt netjes, kamers keurig en schoonj
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het restaurant was ronduit slecht georganiseerd. wij hadden bijtijds aangegeven dan wij om 19:00 uiterlijk weg moesten ( wij gingen om 17:15 eten) na meer dan anderhalf wachten op ons eten, werd er pas na diverse keren vragen van onze kant uit, gezegd dat de bestellingen echt op volgorde verwerkt werden. ( gek, wij waren met zn tweeen, en diverse tafels die NA ons aankwamen kregen eerder hun eten terwijl deze tafels met 4 of meer mensen waren.) uiteindelijk werd er rond 18:30 gezegd dat het nog maximaal 5 minuten zou duren, 18:55 kregen wij pas het eten op tafel, dat was dus heeeeeeel erg snel eten om weg te kunnen om nog op tijd op onze afspraak te zijn, als compensatie hoefden wij niet onze 2 drankjes te betalen...…..nou nou. als uitleg gekregen dat de keuken niet uitgerust was voor zo veel mensen in korte tijd.... nogmaals er waren mensen die eerder hun eten kregen als wij. dit nooit meer

ontbijt netjes, kamers keurig en schoonj

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het diner was niet om naar huis te schrijven. Weinig keus. Hamburger en friet koud, teruggestuurd daarna hamburger warm maar friet nog steeds koud. Toen we terug kwamen na concert hadden ze alleen nootjes. Moeten ze beter op inspelen, hadden ze snackjes gehad waren er gegarandeerd goed verkocht. En weinig plaats voor zoveel mensen.

Ontbijt was goed. Alleen weinig plaats met zoveel mensen.

Erg eenvoudig

Erg eenvoudig voor de prijs. Geen zeepjes oid op badkamer, koffiebekers waren niet schoon, geen gezellige lounge, eenvoudig ontbijt. Zuur fruit, te harde eieren en te harde broodjes.

Ligging ten opzichte van openbaar vervoer en uitgaansgebied

Veel te zacht bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te zacht bed. Diner was niet warm, ging terug naar keuken en kwam binnen 5 minuten terug, opgewarmd in de magnetron. En dat voor een diner van 26 euro. Echt slecht!!

Prima hotelletje!

Bij binnenkomst is het niet helemaal duidelijk waar je naar toe moet. Er zitten 2 hotels in 1 gebouw dus je staat gemakkelijk bij de verkeerde receptie. Een van de personeelsleden kan nog een hoop leren over service en klantvriendelijkheid.

De kamer was schoon, dichtbij het Ziggo Dome/Arena.

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Goed verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goed locatie, 5 tal minuten lopen en ook dicht bij afas live. Vriendelijk personeel, goede wifi, lekker uitgebreid ontbijt. Kamer was op 14de verdieping en helemaal geen geluidsoverlast. Kamer en badkamer net en schoon.

• Beoordeeld op: 8 december 2018

goed maar kan in totaliteit beter, zeker met ervaring van Holiday Inn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

te weinig personeel in bar en restaurant. lange wachttijd op eten. liften te langzaam. Inchecken duurde heel lang door drukte.

slaapkamer, afstand tot evenement-gebouw

• Beoordeeld op: 8 december 2018

Hotelkamer was goed, maar faciliteiten waren beperkt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat me tegenviel was vooral wel het ontbijt. Je betaald toch best wel wat geld voor het verblijf in dit hotel en daarbij was het ontbijt buffet een beetje aan de kleine kant met weinig keus. Het eetgedeelte was op zich wel aan de grote kant maar met de drukte in het hotel waren er te weinig plaatsen om plaats te nemen voor het buffet. De keuze qua beleg was beperkt tot de standaard vleeswaren. Wij zaten aan een tafeltje en wilde graag nog een keer lopen en toen we terugkwamen (nog geen 5 minuten) Was de tafel al afgeruimd en onze koffie en chocomel die we hadden staan waren ook ineens weer weg.

De Locatie is prima! Als je naar een concert gaat in het Ziggo Dome, De Arena of in AFAS zit je hier zeer goed in dit hotel. Het is op loopafstand. Wij waren binnen 5 minuten lopen bij het AFAS theater om naar het concert van scooter te gaan.

• Beoordeeld op: 6 december 2018

niet zo fijne ervaring
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het bed op de Kamer was kleiner Dan waar ik voor Geboekt had.op Mijn boeking stond 2 bedden bij elkaar en geen bed die een 2 persoons matras had die kleiner was

Het uitzicht Vanuit de kamer Vanaf de 13 de verdieping Met uitzicht open de arena en de arena boulevard en omtrek

• Beoordeeld op: 6 december 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was minder fijn dat er geen raam was dat op een kiertje kon, de airconditioning was af en toe wat lastig te reguleren. Het was snel warm in de kamer, maar ook heel snel koud. Verder waren de faciliteiten prima!

Het was schoon en de bedden waren netjes opgemaakt. Het eten in het restaurant was goed. Het was een hotel meet veel rust, we konden hier makkelijk slapen en hadden geen last van luidruchtige buren, etc.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

prima prijs kwaliteit
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik vond het wel erg lawaaierig in de ontbijtzaal, misschien door het lage plafond of de groepen? het was ook erg druk

de kamer was ruim en netjes, idem de badkamer. voorzien van de benodigde zaken. het ontbijt was simpel, maar goed. Vlotte service wat betreft tafels afruimen en klaar maken voor de volgende

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Het ontbijt.

Het ontbijt. Broodjes waren hard. Vond het net een fabriekskantine. de bedden waren goed maar zou zeker geen 2 keer boeken. Ondanks aardig personeel koele sfeer.

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Pijnlijke nachtrust

De bedden zijn allerminst comfortabel. Ik heb snel last van mijn rug, dus stond ik op met rugpijn. De kussens zijn veel te hoog, waardoor je nek na een tijdje pijn begint te doen. Zowel mijn partner als ik hebben op een opgeplooide handdoek geslapen...

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Mooi en modern ingericht hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De stoelen in de ontbijt ruimte en diner waren niet echt comfortabel. Jammer dat je voor het parkeren niet betalen als je er verblijft. Het is toch 20 euro extra.

Mooi en modern ingericht hotel.

• Beoordeeld op: 29 november 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat we geen kamers naast elkaar hebben gekregen terwijl we dit duidelijk gevraagd hadden. Vrienden hebben erg overlast gehad van de buren

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 29 november 2018

Slechte ontvangst, prima om 1 nacht te slapen, meer ook niet.

We waren te vroeg --13 minuten--om de kamer te krijgen. Moesten wachten na inchecken.. We hebben toen maar 13 minuten in auto gewacht en toen de sleutel van kamer opgehaald. Werden ingecheckt door jonge man, een van de weinige zonder uniform, met korstlippen. Hij zat aan zijn gezicht en aan mijn id kaart. Bah! Boven gekomen--> kamer met 2 losse bedden. Hadden op de booking staan: 1 groot 2 persoonsbed. (180) Ik ben naar de receptie gegaan. Heb aangegeven dat ik niet meer door die mannelijke persoon geholpen wilde worden. Kamer netjes. Rand van douche in badkamer veel kalk op. (Zag je steeds als je op het toilet zat.) Er is mij medegedeeld dat alle opties die je via Booking.com doet optioneel zijn en niet gelden. Alleen als er bv. een 2 persoonsbed over is kan je deze krijgen. Dat geld ook voor de kamer, de inchecktijd ( we hadden vroeger aangegeven, maar 15 uur was het ijkpunt van toelating. Ik kreeg een negatieve gewaarwoording, omdat we via booking.com geresveerd hadden. Zo van: oh, maar u hebt ook via booking.com gereserveerd. Alsof dat fout was.

Een jonge dame heeft een andere kamer geregeld, met een 2 persoons bed. Vond het heel raar dat we 13 minuten hadden moeten wachten op de sleutel, en terug moesten komen om deze te halen. Kregen wel ter compensatie een drankje aangeboden. (Ze hebben bedden tot 160 cm. Op de site staat tot 180 cm.)

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Prima hotel.

Niets. Alles was prima in orde.

Alles beviel goed. De ligging nabij Ziggo Dome, De Arena en Afas Live is geweldig. Personeel is vriendelijk, kamers zijn prima en ontbijt ook. Het hotel is gewoon top.

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Toen we weg gingen zeiden ze dat alles betaald was maar toen we van de parkeerplaats wilde rijden moesten we het uitrijden nog betalen.

Kamer was ruim en netjes. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Prima, volgens verwachting

Internationale karakter snap ik. Maar dat iedereen (ik) direct in het Engels wordt aangesproken? Verder niet zo'n heel groot issue.

Ontbijt prima en mooi verzorgd hotel.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Geweldig!

Parkeerkosten.. na 2 nachten €48,- extra mogen betalen. Dit stond overigens wel duidelijk vermeld, maar toch vind ik dit redelijk prijzig.

Personeel was ontzettend vriendelijk, voornamelijk bij het ontbijtbuffet wat overigens ook prima was.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ruimte op de kamer is klein. Geen mogelijkheid om de valies ergens op te zetten. Het bed was te klein. Geen douchekapje en bodymelk aanwezig. De zeep in de douche was de eerste ochtend direct op, 's anderendaags was dit niet gevuld, dus terug geen zeep. Geen minibar. Geen info over de stad op de kamer. Geen afwisseling wat ontbijt betreft. Elke dag exact hetzelfde

Het onthaal was vriendelijk. Handdoek dagelijks vers. Netheid positief

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Prima alleen jammer vd parkeerkosten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeerkosten. Betaal je 124euro voor een nacht. Komen er nog 20euro bij voor het parkeren bij het hotel waar je slaapt. Geen woorden voor.

Dicht bij Ziggo afas metro e.d

• Beoordeeld op: 21 november 2018

De omgeving

Onze reservering was niet bekend, na lang wachten kregen we een oude kleine kamer. Na zeuren kregen we een andere kamer. Door alles veel tijd verloren

De omgeving

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Een prettig verblijf in een mooie, ruime kamer.

Bij het uitchecken hadden wij onze bagage afgegeven. Toen ik die op wilde halen was mijn rugzak weg. De staf heeft de rugzak weten te traceren en ik kon hem weer op komen halen toen ik weer in Amsterdam was. Alles zat er nog in!

De kamer was netjes en ruim, ook de badkamer. Het bed was heel goed. Prettig hotel op loopafstand van station Bijlmer Arena.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Goede douche.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar was tot 0.30 uur open. Kom je van een concert en wil je nog iets drinken, gaat dit al bijna dicht. Personeel hier deed moeilijk on nog iets te drink en te schenken. Toen kwam er wisseling vd wacht en deze dame was wel erg vriendelijk. Verder prima hotel

Goede douche. Ruim.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Goed en net hotel, koffie en thee op de kamer, comfortabel...

Het water uit de douche was 's ochtends of koud of heel heet. De overnachting is nogal prijzig.

Goed en net hotel, koffie en thee op de kamer, comfortabel bed en ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Wij hebben het reuze naar onze zin gehad.

Alles voldeed aan onze verwachting. Ook het parkeren was goed. voor 20 Euro 24 uur. Dat klinkt veel maar Amsterdam is best prijzig qua parkeren.

Het ontbijt was goed en best uitgebreid. De service was goed. goede uitleg waar je het best kon opstappen op het openbaar vervoer. Wij hadden een kamer op de 9e verdieping met een geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Een heel prachtige eb comfortabele kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs kan wel nog wat lager zijn, gezien het hotel niet in het centrum van de stad staat.

Een heel prachtige eb comfortabele kamer. Heel lekker ontbijt, vooral de sinaasappelsap.

• Beoordeeld op: 17 november 2018

Locatie is echt top voor een avondje uit op het ArenaPlein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kauwgomvlekken in de vloerbedekking, zowel op de kamer als op de gangen. Douche veranderd uit zichzelf van koud naar warm. Twee kleine haren op de wand van de douchecabine.

Locatie is echt top voor een avondje uit op het ArenaPlein. Afas Live, Ziggo Dome en de Johan Cruijff Arena allemaal op loopafstand. Bedden waren ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Eventueel een verblijf dat voor herhaling vatbaar is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ervaring met menu 'Special Open Lobby' tot... dessert! Meer dan half uur gewacht, bediening moesten we een paar keer 'tot de orde' roepen. Jammer: anticlimax.

Ontbijt bood een ruime keus. Afruimen tafel ging prima en attent.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Zeer fijn als je na een concert niet naar huis wilt rijden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas maar een stopcontact langs een bed. Verder alleen kleinigheidje met 1 van de 4 liften die er waren. Maar dat werd overigens ook gewoon goed opgepakt. Dus al met al viel het wel mee met opmerkingen over het hotel.

De badkamer was netjes schoon. Het ontbijt was normaal, maar goed genoeg voor een nacht. De locatie was perfect als je naar de Arena, AFAS Live of net als ons naar de Ziggo Dome gaat. Het bed lag heerlijk. Ook het personeel was vriendelijk. Er werd zelfs gevraagd of wij problemen hadden dat we een kamer kregen op de 14e verdieping. Zo netjes.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Het hotel hebben wij al een paar keer overnachting geboekt...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel hebben wij al een paar keer overnachting geboekt en nog steeds naar onze verwachting,dichtbij de Arena,Ziggo Dome en Afas Ljve en goede prijs/kwaliteit.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige mensen waren nogal onhygiënisch tijdens het ontbijt. Hier werd door het personeel niks van gezegd. Ook was het bed voor 2 personen aan de kleine kant.

Prima hotel en locatie. Niet heel bijzonder maar gewoon basic en schoon.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Rustgevend en een goede keus voor mijn doel (overnachting na concert)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige minpunt was de wachttijd in het restaurant van de Holiday Inn locatie. De tijd tussen bestelling en arriveren van maaltijd is te lang. Kwaliteit van het eten was prima en het personeel ook vriendelijk.

De locatie was prima voor mijn reisdoel. Op loopafstand van het treinstation en van de concertlocatie. Ik zou bij een volgende keer zeker weer kiezen voor dit Hotel. Ontbijt buffet was prima, lekker en zeer ruime keus en vers.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Heerlijk ontspannen

We moesten 20 euro betalen voor parkeren echter de slagboom stond gewoon open dus hadden er zonder betalen ook uit gekund. Of je berekent 20 euro en de boom is dicht of je berekent niks en de boom is open.

De kamers zijn schoon en netjes. Het ontbijt is uitgebreid en biedt meer dan voldoende keuze. Er is genoeg plek om te zitten en de openingstijden voor het ontbijt zijn ruim. In de bar van het Holliday Inn kan je gezellig drinken en heb je als gast van Holliday Inn ook toegang tot. Dicht bij de trein, metro en tram.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Super om na een geweldig concert tot na middernacht niet met Openbaar Vervoer naar huis te moeten.

De compleetheid en fraaie brandschone inrichting en het service van het receptiepersoneel die zelfs de moeite namen om van de 2e etage mee te gaan naar de uit/ingang om uit te leggen hoe als 's nachts toegang te krijgen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht - Rookvrij

De een kon niet met pas/sleutel naar buiten want dan is er geen licht ed voor de ander. Zonder sleutel kan je niet boven komen

Kamers keurig en ontbijt prima

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Goed bed met goede matrassen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer en op de foto's groot. Geen bad wat wel kon maar wij dus toevallig niet. Ontbijt zeer mager en niets bijzonders. Parkeergeld veel te hoog.

Goed bed met goede matrassen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

ADE 2018
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens het ontbijt werden bestek al weg gehaald terwijl we nog aan het ontbijten waren. Ontbijt medewerkers met smerige kleding.

Goede klimaatbeheersing in de hotel kamer

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Prima hotel voor 1 overnachting.

- Het was erg benauwd/warm ondanks de airco. - de muur bij de wc rolhouder was niet schoon. - shampoo/douchegel fles was leeg. En we hadden zelf niets meegenomen. - tot 2x toe kwam er iemand van het (schoonmaak?) personeel de deur openen terwijl wij aanwezig waren. Om te kijken of de kamer al schoongemaakt kon worden.

Het was een nette, ruime kamer. Mooie badkamer. Bed lag prima. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Fijn hotel voor een kort verblijf: concert in de Ziggodome.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel een beetje tegen ivm prijs-kwaliteit verhouding.

Fijn hotel voor een kort verblijf: concert in de Ziggodome. Makkelijk te bereiken, fijn bed en schone kamer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heel dichtbij de Ziggo Dome.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht - Rookvrij

Het was behoorlijk warm op de kamer. Jammer genoeg kon er geen raam open om even te luchten. We wilde iets na 15.00 inchecken maar onze kamer was nog niet schoongemaakt. Daarna nog half uur moeten wachten. Best pittige kamerprijs betaald en daar bovenop nog 20,- euro parkeerkosten betaald.

Heel dichtbij de Ziggo Dome. Na het concert snel in je bedje. Verder prima kamer. Vriendelijk personeel en lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Goede plek bij evenementen.

Prijs, zoals in bijna ieder hotel. Valt hier zeker nog mee.

Nette kamer. Vriendelijk personeel. Rustig. Mooie plek om te overnachten voor en na een evenement die hier in de buurt is.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Meedenkend personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eerst de kamer omdat we een 2 persoonsbed hadden gevraagd omdat we ons 10 jarig huwelijk vierden

De oplossing en de enorme verrassing op de kamer wat de dame bij de receptie geregeld had toen ze ons verhaal hoorde

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Het hotel was dichtbij de ziggodome.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeerkaart betaald bij het inchecken. Tot 5 uur konden we uitrijden. Bij het verlaten van de parkeerplaats pakte de automaat het kaartje niet. Waardoor we weer naar de 2e etage moesten.

Het hotel was dichtbij de ziggodome.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Handige locatie voor concertbezoek.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer is erg klein, nauwelijks ruimte voor een koffer. Er stond maar 1 stoel in 2-persoonskamet.

Handige locatie voor concertbezoek. Goede bedden en en heerlijke douche. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Uitstekend voor ziggodome. Eten in aangrenzende Holiday Inn resto niet aan te raden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het 'all day eat'-restaurant in Holiday Inn, naast Expresshotel, was op z'n zachtst gezegd bedroevend. Het duurde een hele tijd voor er iemand bij ons kwam. Het viel ons op dat wij niet de enigen waren die een lange wachttijd hadden voor er überhaupt een kaart werd gebracht. Na bestelling van drank kregen we een heel beperkte kaart met telkens een 3-tal keuzes voor voor/hoofdgerecht en dessert. We zien dat anderen na ons een andere uitgebreidere kaart krijgen. Wanneer we daarom vragen, krijgen we een ontwijkend antwoord dat die nu eigenlijk niet beschikbaar is omdat het te druk is het restaurant. Raar dat de ene ober die dan wel geeft en de andere een duurdere (zoals de onze). Opvallend ook dat er dan 4 personen in de zaal zijn voor ca 60 gasten, lijkt me toch doenbaar maar verder dan veel nutteloos geren leek het niet te komen. Na ruim 45 min hadden wij enkel drank en was er nog niks opgenomen. Toen onze drankjes op waren, afgerekend en weggegaan. Wij waren trouwens niet de enigen die dit deden. In de tijd dat wij er zaten, waren zo nog 2 tafels weggegaan. Misschien was er niet genoeg personeel in de keuken maar dit zijn allemaal zaken die op te lossen zijn.

Nette kamers, 's nachts geen lawaai. Ontbijt in orde.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was vergeten om te melden dat het licht pas aan ging wanneer de sleutelkaart in het slot zat dus daar moesten we zelf achterkomen. Eitjes bij het buffet waren koud. Schoonmaak niet goed genoeg; ik kreeg een enorme hooikoortsaanval toen ik op bed ging liggen.

Fijn personeel. Heel viendelijk en behulpzaam. Hotel lekker dicht bij AFAS. Ontbijt was prima, werd goed aangevuld. Lift is snel. Fijn dat het hotel een wat mileubewustere richting op wil

Goed maar duur

Prijs erg hoog voor de kwaliteit van de kamer. Het blijft een basic kamer ondanks de locatie.

Nette basic kamer op een goede locatie. Vriendelijk personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Uitstekend en goed hotel!

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was prima. Wij hebben genoten van ons verblijf in het hotel. Ook de accommodatie was prima in orde. En het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Wij zouden dit hotel zeker aanbevelen bij onze vrienden.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat ik 25 euro moest betalen aan parkeerkosten viel mij erg tegen. Dat kan of beter vermeld worden of inbegrepen worden in de prijs.

Mooie kamer, goede fitness faciliteit en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Overall goed verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel wel mee. Graag had ik gewoon bruin brood willen zien i.p.v. stokbrood of croissant. De kamer was prima in orde, alsook de badkamer; gewoon jammer dat het vuilbakje er zo gehavend bijstond en de inhoud van de zeepdispenser niet in de dispenser zat.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Uitstekend hotel op loopafstand van Ziggo dome
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

locatie vlakbij Ziggo dome en vriendelijk personeel, mooie kamer. Uitstekend bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Je loopt zo naar het Ziggo dome en de metro is vlakbij als je naar het centrum wil.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

uitstekend zakelijk getint hotel met goede bedden, stilte, een goede douche en lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de bar in het hotel is zeer ongezellig - vooral niet gebruiken

Goede bedden en stilte, heel goede douche, uitgebreid ontbijt (enkel de sojamelk ontbrak); vriendelijk personeel; natuurlijk niet echt goedkoop (+ de kost van de metro heen en terug naar het centrum komt er ook nog bij)

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

prijs voor het parkeren

het hotel zat op loopafstand van de Arena, Ziggo Dome en meubelboulevard. ontbijt eenvoudig maar prima. receptie medewerkers waren ook vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Ontbijt redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vieze dekjes op ons bed. De boeking was totaal mis gegaan via Booking.com. Er stond niets geregistreerd over onze boeking. Het duurde erg lang eer het in orde gemaakt kon worden. Betaal bij 200 euro en dat dit. Dit viel mij tegen.

Ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 29 september 2018

kamer was prima met lekkere bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

per bed lagen 2 hoofdkussens die beide vrij dik en stevig waren. Liever had ik 1 stevige en 1 zachtere gehad. Het is net wat je voorkeur is maar zodoende zou je kunnen kiezen.

kamer was prima met lekkere bedden. Ontbijt niet overdreven luxe maar gewoon prima. Heel aardig personeel en snelle in- en uitcheck

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Redelijk schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1. De ramen konden niet als kantelkiep open, wat ernstig benauwend was. 2. Er was een hotelalarm, iedereen de kamers uit, waarom en wat de actuele status was -dat is niet gecommuniceerd. Alleen het hotelalarm ging af en iedereen naar buiten. Dat was een ernstig beangstigende ervaring.

Redelijk schoon. Goede locatie.

Zeer goed hotel in prijs en kwaliteit
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt was uitgebreid en er was meer dan genoeg keuze. Vriendelijk personeel . Ik ben in het bezit van een invalideparkeerkaart en stond op het terrein geparkeerd bij de gereserveerde invalideplaats. De kosten van € 20 hoefde ik niet te betalen. Klasse. De kamers waren netjes en schoon

Prettig verblijf gehad

Kleinere kaart in het weekend, dat vond ik wel jammer.

Heb een heerlijk verblijf gehad met mijn dochter, personeel heel behulpzaam en lekker rust gehad met haar. Het restaurant ook zeer netjes en het ontbijt ook keurig, ruime keuze.

Redelijk prima

Parkeren Geen bad

Goed ontbijt Parkeren wel duur Aangezien ik dacht dat het erbij in zat En dacht een bad in de kamer te hebben Wat helaas niet zo was

kort en leuke mensen ontmoet verder geen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant voor het ontbijt heeft een sobere uitstraling en savonds was de bar dicht. dat was een minpunt.

Locatie en netheid van de kamer. ik was daar voor een seminar in de Ziggo dome. Het personeel is netjes en goed tegen in de omgang.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prijs kwaliteit is top. Als we naar Amsterdam komen met de auto zullen we weer bij jullie reserveren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs parkeren op deze locatie. € 12,50 is voldoende.

Prijs kwaliteits verhouding TOP Ontbijt was prima! Verrassend, dat dit in de prijs was verrekend. Ook de parkeer mogelijkheid voor Amsterdam was aangenaam. Alleen vond ik dan op deze locatie een prijs van € 20 voor een dag wat aan de hoge kant. Jammer.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Personeel top, kwaliteit gemiddeld.

De kwaliteit van het ontbijt en de algehele uitstraling doet ietwat goedkoop aan. Onder onze bedden veel smerigheid.(was m'n armband kwijt)

De locatie en het personeel.

Ligging vh hotel.

Kleine kamer vr die prijs. Brandalarm midden vd nacht. Na uur werkten liften nog steeds niet maar er kwam geen info. Met veel tegenzin aan de klim naar 12e verdieping aangevat. Er was alarm afgegaan nadat in verschillende kamers mensen aan het "roken" waren.

Ligging vh hotel. Uiterst vriendelijke en behulpzame receptionist. Mooi hotel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, propere kamers, lekker...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om 1u30 's nachts brandalarm, gelukkig zonder reden. Hoewel dit totaal niet de fout van het hotel is, vonden we het wel jammer dat er totaal geen extraatje aan de klanten werd toegekend. Te meer omdat we niet alleen 11 verdiepingen naar beneden moesten met de trap (logisch tijdens evacuatie); maar na een half uur bleken de liften niet meer te willen opstarten en we dus om 2u 's nachts ook nog eens deze 11 verdiepingen met de trap terug moesten doen...

Vriendelijk en behulpzaam personeel, propere kamers, lekker gegeten. Centrum Amsterdam perfect bereikbaar met de metro, op wandelafstand van het hotel

Groot complex aan de rand van Amsterdam

Zeer groot complex. Erg onpersoonlijk. Ontbijt was erg druk. Brandalarm ging om 1.30 u in de nacht af. Iedereen moest evacueren via de trap. Het gebouw telt 17 verdiepingen. Achteraf bleek het om een vergissing te gaan. Er werd erg weinig info gegeven waardoor we een slechte nachtrust hadden.

Dicht bij Ziggo Dome en Arena. Parkeergelegenheid.

Genieten geblazen.

Ruime douche en fijn bed. We kregen de keuze uit harde of zachte hoofdkussens en we mochten altijd om meer kussens of dekens vragen, wat erg fijn was.

Confortabel verblijf met goede bereikbaarheid van Schiphol en Amsterdam-Centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed was prima, maar dekbed te small. Voorkeur voor Grandlit was niet gehonnoreerd.

Uitstekend bereikbaar vanUit Schiphol. Uitstekende bereikbaarheid van Amsterdam. Goede parkeervoorziening en 24/7 receptie

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers