Beoordelingen over Hotel Epping 3-sterren

Utrechtsestraat 44, 3401 CW IJsselstein, Nederland

#2 van de 3 hotels in IJsselstein

Prima verblijf. Ik kan het iedereen aanbevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er mee gelopen werd naar de kamer en dat de bagage gedragen werd. Dat we twee kaarten kregen om de kamer te openen. Vriendelijke mensen en een fijne kamer.

Ontvangst was zeer gastvrij, bediening in het restaurant en...

Er is me niets tegengevallen.prima hotel , mooi in de buurt van Utrecht

Ontvangst was zeer gastvrij, bediening in het restaurant en bij het ontbijt uitstekend . Ligging , mooi in het oude centrum. Parkeergelegenheid inderdaad vlakbij het hotel

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Goede stop tijdens fietstocht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trage lift (oud). In de fietsenstalling was het zeer rommelig en de administratie lag er open en bloot.

De fietsen konden binnen achter slot worden gestald. Het feit dat we naar de kamer werden gebracht.

werking van de lift. na 5 minuten nog geen lift. Toen de trap genomen (hadden de kamers op de 3e etage)

Bedden waren goed, Ontbijt uitstekend service prima

tegenvallend

Het eten, bevroren carpaccio, daarna was het bord te warm. Cappochino was niet lekker, smaakt water/ zelfde als de latte. Eten was niet warm of niet lekker op smaak. Ontbijt in de ochtend was matig qua prijs.

uitzicht

De kamer.
    • Suite

Bubbelbad kraan had weinig waterdruk. Duurde heel lang voor dat hij vol was. Plus de bubbels zelf waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. En de douchekop in de badkuip lekte aan het begin van de slang.

De kamer. Het bed. Badkamer ook mooi verder. Het personeel. Allemaal top.

helemaal goed perfect personeel heerlijk verblijf

de lift is een ramp

mooi in de stadskern al is parkeren een beetje lastig maar de eigenaar helpt je graag met de beste parkeerplaatsen hadden een motor bij ons en die mochten we achter het hek plaatsen zodat niemand erbij kon hebben heerlijk (kort) geslapen en als we weer in die buurt moeten wezen komen we zeker weer terug gr uit deventer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Aardig maar niet voor de zakelijke reiziger; prijs / kwaliteit niet in verhouding.

Parkeren is betaald en verderop Kamer (120) oogt pover en verouderd, zeker voor ruim €90 Ontbijt was magertjes voor €12

Ligging in centraal Nederland Mooie historische omgeving

Super leuk verblijf!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super ontvangst door eigenaar. Relaxte sfeer. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Parkeer kosten laag!!! Goede uitvalsbasid voor Utecht. Echt een aanrader!!

Viel tegen
    • Standaard Driepersoonskamer

Hotelgedeelte is sfeerloos. Kamer was klein, gedateerd met 3 hele smalle 1 persoonsbedden. Kozijnen waren rot, je kon er letterlijk door naar buiten kijken. De link via de website van het hotel leidde ons naar het verkeerde adres, dit hebben we gemeld bij aankomst.

Het restaurant was goed

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

ik verbleef al eens eerder in hotel eping,was mij zeer goed...
    • Standaard Eenpersoonskamer

ik verbleef al eens eerder in hotel eping,was mij zeer goed bevallen. het personeel is super vriendelijk.de kamers schoon en netjes.de bedden zijn heel goed. alleen de spiegel in de badkamer hing veel te hoog.beetje lastig als je je zelf wil opmaken.maar gelukkig had ik nog een passpiegel op de kamer.moest op t bed gaan zitten om me op te maken. het ontbijt is zeer goed ,veel keus. mijn man vond het alleen een beetje jammer dat hem geen koffie werd aangeboden.hij stond beneden op mij te wachten.en mij man heeft zeker 10/15 min.staan wachten.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima hotel!

Niets te klagen!

Voor een in het centrum gelegen hotel ruime mogelijkheid tot parkeren. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam, accommodatie netjes en van alle gemakken voorzien.

prijs is redelijk hoog

centrale locatie, goede kamer, prima ontbijt parkeren in de parkeergarage tegen redelijk tarief, hotel is niet goedkoop, heeft ongetwijfeld ook te maken met dit weekend (jaarbeurs verzamelaarsbeurs). verder goed

Verouderd hotel met beschimmelde badkamer, onvriendelijk personeel en te duur wat het niet hoeft.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een ienie-minibakje borrelnootjes (laatste restje gruis uit het zakje) voor € 2,45 is absurd; zou als service geleverd moeten worden. Maar erger was dat het melden van de schimmelplekken in de badkamer niet tot een excuus leidde en dat het melden van de te dure nootjes ontaardde in een nare discussie die we zelf moesten afbreken. We vertrokken met een heel naar gevoel. Jammer. De borrelnootjes hoefde we niet te betalen. Dat dan weer wel.

Prima locatie en handig dat je 's nachts binnen kunt komen via de nachtingang met de eigen kamerpas.

Wij hebben genoten van al die verwennerij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kunnen niet meteen iets bedenken. De poten van de stoel die net voorbij de tafel zaten en waar we wel een paar keer de tenen aan gestoten hebben maar dat is echt muggenziften natuurlijk ;)

Uitgebreid en lekker ontbijt, zalige bedden, super vriendelijk personeel

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lakens in hotel jeukte enorm bij eerste nacht, nadat de lakens ververst werden hadden we geen last meer. Kerk nabij waardoor die om de zoveel tijd afgaat, zelf s'avonds. Water uit douche rook vreemd

Het is gelegen in een mooie omgeving met niet veel verkeer. Winkels dichtbij. Voldoende Ruimte Oude lift in gebouw met zijn charmes

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Suite

plafond in de douche vertoonde vochtschade.

het diner en de creatieve kaart en de lekkere lokale en speciale biertjes. Tevens prettig bureau om zakelijk nog wat werk te kunnen doen.

Geweldig hotel echt genieten.

helemaal niets.

De super vriendelijke gastvrijheid van het personeel, mega schone kamer en algemene verkeersruimten. Interesse in de gast, na 1 x weten ze je naam en waarom je komt en onthouden zelfs de volgende dag nog wat je volgende doel is. Dat maakt Hotel Epping bijzonder persoonlijk.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima verblijf met goede prijs/kwaliteit verhouding

Gesnurk van gast in andere kamer was helaas goed te horen

Schone , nette kamer met voldoende stopkontakten en ruim bureau. Prima ontbijt, prima restaurant en zeer behulpzaam personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanduiding waar we de receptie kunnen vinden, hotel was maar met een klein bordje boven de deur aangegeven en bij de nachtingang stond receptie om de hoek Dat was dus even zoeken.

Goed geslapen en lekker ontbijt

Matig hotel.

Het was een hele kleine kamer zonder zithoek (zoals wel stond vermeld). De airco viel gedurende de nacht steeds uit, zodat het bloedheet was en we nauwelijks hebben geslapen.

De locatie.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Ruime kamer, zo op eerste gezicht goed en verzorgd uit
    • Suite

Ingang is niet duidelijk te vinden Schimmels in de voegen badkamer Plafond badkamer hingen (verf)schilfers aan Deur douche cabine was rubber half los en lag op de grond Stof op plafond balken

Ruime kamer, zo op eerste gezicht goed en verzorgd uit

Prima plek voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Entree was erg onduidelijk. In klein straatje hangt een bord met de naam van het hotel, in de Utrechtsestraat loop je er zó langs, vanwege het terras op straat. Niet zichtbaar dat de entree via het terras is.

Prima hotel, moeilijk te vinden vanwege wegomleidingen. Maar geen verwijt aan Hotel Epping, want we hadden hun routebeschrijving niet bij ons. Kamer moeilijk te vinden, onlogische aanduidingen. Aanwijzingen hielden op bij kamer 202, wij hadden 203 (?). Parkeerplaatsen om de hoek standaard vol. We zijn uitgeweken naar een plek verderop.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Ligging was ideaal.
    • Standaard Driepersoonskamer

Bereikbaarheid van de lokatie. Ijsselstein Zuid aanhouden om zo aan de juiste kant van het Hotel te kunnen parkeren.

Ligging was ideaal. Midden in het gezellige stadje.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Redelijk goed

De douche was zeer slecht. Het douche was bijna niet te doen zo weinig water kwam er uit

Gelegen in het centrum was ideaal zodat we makkelijk een eet gelegenheid konden vinden

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Midden in centrum.

Weinig faciliteiten op de kamer: geen föhn, geen koelkastje, geen waterkoker voor thee. Kluisje zit onder het bureau op de grond.

Midden in centrum. Vriendelijk personeel. Aantal leuke restaurants in de buurt.

Een nachtje uit logeren....

Ontbijt was goed, keuze viel wat tegen. Heb 1x eerder een hotelkamer gehad en dan ga je vergelijken. Wat ik ook mistte op de kamer was een waterkoker....even een soepje of een bakje oploskoffie. Het zijn kleine dingetjes, verder een zeer goed verblijf!

Een schitterende kamer....luxe badkamer.....TOP. Wij hadden een kat mee, daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan...heel fijn....gastvrij ontvangen!!

Als je deze bestemming zou kiezen is het goed om er s' avonds alleen te gaan slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer had een verouderd gezicht. Als men het vergeleken met de standaard van nu. Ik denk dat een B & B meer klasse heeft. Oude en versleten douch. De haardroger hing van de muur. Slechte verlichting, met alles aan zit je nog in het donker. Een receptie in een restaurant !!!

De hygiene van kamer en badkamer was OK.

Net hotel en goede keuken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de verlichting niet geheel in orde was. Zeepdispenser leeg. Weinig haakjes en kledinghangers. Jassen moesten op de grond of in een hoekje.

Ligging in het centrum. Kamer wat gehorig, maar goed ingericht. Verder een nette kamer.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

In de winkelstraat, zonder parkeerplekken. Douche tegelvoegen niet fris

Het hotel was slecht te bereiken, zeker als je, zoals ik, van de verkeerde kant kwam aanrijden. Hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen en in de buurt zijn wel parkeergarages en plekken, maar deze zijn of vol of slecht te vinden vanaf de verkeerde kant. En door een parkje lopen s avonds laat vond ik niet fijn. Maar ik moest wat. Verder heb ik bij de receptie de tip achtergelaten om de douche een keer schoon te maken met bleek. De voegen zijn heel vies met schimmel En als de schoonmaak het niet mag doen, huur je maar iemand anders in eens in de paar maanden. Bleek er tegenaan, even half uurtje intrekken, afspoelen... klaar!

Het bed en het ontbijt was heerlijk en het personeel super aardig. Ze hebben me aan de telefoon in de auto naar een parkeerplek gepraat! De ligging was in de winkelstraat. Het hotel restaurant had een all you can eat die er erg goed uitzag. (maar ik had al gegeten) Restaurantjes rondom in de straat, dus keuze. Dat is gezellig

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Restaurant was goed en bediening erg vriendelijk

Oude kamers en hygiene badkamer slecht . Douche cabine mag vervangen zat onder de schimmel . Prijs van 130 erg hoog

Restaurant was goed en bediening erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Fijne kamer en lekker diner.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de lakens mogen in de winter voor mij wel van flanel zijn, maar ben ook een erge koukleum.

Fijne kamer en lekker diner. Geen gebruik gemaakt van ontbijt of wifi.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Verder eenvoudig maar prima. Ik heb voor dezelfde prijs wel betere locaties gezien.

Zonde van de erge vlekken op bank en stoelen in restaurant, de schimmelplekkwn in de douche en een kapotte bedaalemmer in de badkamer. Vrij gemakkelijk op te lossen dingen waardoor alles direct een stuk schoner oogt.

Ik vond het niet echt slecht het was redelijk oke.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Zakenverblijf

Doucheputje verstopt. Hele badkamer liep onder. Niet hersteld ondanks toezegging. Horeca afzuiginstallatie met bakgeuren voor het raam op deze kamer.

Nette kamer.goede wifi.

Goede centrale ligging, maar kan een renovatiebeurt gebruiken

Hotel kan een renovatiebeurt gebruiken (lift/douche). We hebben niet ontbeten vanwege de hoge prijs en wat we aan ontbijt zagen liggen, was Ikea inderdaad een betere optie!

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 26 november 2016

leuk gezellig hotel met goed restaurant en goede gratis wifi

matras was veel te mals, wakker geworden van de rugpijn. Er was ook niet duidelijk aangegeven dat er geen parking was bij het hotel.

leuk gezellig hotel met goed restaurant en goede gratis wifi

• Beoordeeld op: 13 november 2016

AANRADER
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets.alles was prima in orde

Sfeervol hotel midden in het centrum met parking plus hotelkorting. Vrijdag gezellige markt tot en met savonds koopavond. Jong en sympathiek personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heel goed voor een overnachting

Schimmelvorming in de badkamer, waterstraal van de douche mag ook wat meer zijn naar mijn mening.

Heerlijk ontbijt, heel vriendelijk personeel, ligging in centrum is ideaal.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

overnachting was goed.
    • Standaard Eenpersoonskamer

het bed was te zacht, voor iemand die wat problemen met zijn rug heeft, in mijn geval dus, en de stoel in de kamer zat zeer slecht.

ontbijt was goed, en de tv op de kamer was ook goed.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Het avondeten, heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs/kwaliteit verhouding Achterstallig onderhoud Verstopte putje Kapotte douche Lage waterdruk, ik kon niet eens mijn haar wassen

Het avondeten, heerlijk Service goed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gastvrijheid en de kleine gebreken. Kapotte pedaalemmer ontbreken koortje lamp en matig functionerende tv

Ontbijt redelijk. Ligging hotel niet onaardig

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Gezellige, centrale locatie

Badkamer een beetje afgeleefd en niet goed gepoetst. Het ontbijtbuffet op zondag, bij grotere drukte, werd niet aangevuld. Ontbijten in restaurantgedeelte met vuile vloer van de avond er voor oogde minder appetijtelijk.

De kamer was algemeen ok. Leuke eetformule "Bits" aan het hotel. Locatie centraal in het oude stadscentrum, doch zonder al te veel lawaai en drukte. Parkeergelegenheid in de nabijheid. Ontbijt was verzorgd. Vlotte verbinding met Utrecht, A'dam, ...

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Weekend Utrecht/Dordrecht
    • Standaard Driepersoonskamer

De isolatie van de kamers... in de kamer naast ons heeft er iemand om 2 uur 's nacht een kwartier getelefoneerd en wij konden het ganse gesprek volgen...

De ligging van het hotel is super, mooi en rustig dorpje niet ver van Utrecht, lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima basic hotel in centrum

Fantasieloze kamers, kleine aanpassingen zouden ze kunnen verfrissen. Mogelijkheid om thee te zetten op de kamer zou fijn zijn. Dunne plastic bekertjes gemeld. Werd wakker van waterleidingen in de badkamer s nachts.

Gezellige sfeer beneden, gemoedelijk. Midden in oude centrum Nieuwegein Goede bedden

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Mijn verblijf was bedoeld om oude vrienden te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is mij niets tegegevallen.

De kamer was goed, de bedden uitstekend, de bediening heel goed, maar dat wist ik wel, want ik ken de familie Epping al jaren.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prima plek - leuk stadje - prima service
    • Standaard Eenpersoonskamer

de temperatuur in de ruimte waar de maaltijden werden geserveerd was erg laag; koud zelfs - dat mag iets warmer.

Het ontbijt was prima - de kamers goed en schoon.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Voldeed maar best prijzig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De TV deed het niet. Later opgelost. Batterijen leeg.

Avondeten

prima verblijf -prijs kwaliteit verhouding!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hartje centrum van het mooie IJsselstein

Lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sfeer en inrichting in restaurant

Lokatie

Leuk

De airco is uitstekend en een koelkast is ook wel lekker

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen

Prima verblijf na dag klussen bij kinderen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zaten veel haren in afvoerputje van de wastafel waardoor het water slecht wegliep.Dit misschien af en toe controleren.

Goed ontbijt, mooie kamer.

Enige hotel in IJsselstein is een topper!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klantvriendelijk familiehotel met een fijne sfeer, aardige mensen, goede kwaliteit en midden in het centrum

Heel centraal.

In de avond geen mogelijkheden nog een drankje te doen. Bar sluit vrij vroeg.

Heel centraal.

Leuk hotel

Het ontbijt was goed, maar minimaal voor de prijs

Geweldig weekend

Mooie omgeving en vriendelijke mensen

Redelijk
    • Standaard Eenpersoonskamer

Parkeergelegenheid. Geen uitzicht uit kamer. Geblindeerd raam.

• Standaard Driepersoonskamer

De kozijnen van het raam waren verrot, kon je gewoon doorheen kijken.

Goed personeel

Gezellig en leuk hotel midden in het centrum

Gezellig en leuk hotel midden in het centrum

Ramen vies

Perfecte locatie

we zijn er niet lang geweest,,eigenlijk alleen maar om te slapen

uitzicht

ontbijt en personeel

Prima kamer lekker eten

Prima kamer lekker eten

Super centrale ligging in het gezellige stadje

Super centrale ligging in het gezellige stadje

Prettige locatie gastvrije eigenaars en personeel

Geen suggesties

Alles was goed.

Fijne ontvangst, prima kamer, mooie plek om onze fietsen te...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne ontvangst, prima kamer, mooie plek om onze fietsen te stallen, lekker gedineerd, goed ontbijt, uitstekende koffie!

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie omgeving, leuke stadjes, hotel met goed eten en prima prijs/kwaliteitverhouding

Zou het niet kunnen zeggen

Prijs van de kamers

Zou het niet kunnen zeggen

kamers en ontbijt prima, locatie goed,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg warm op kamer en veel muggen, nu al

kamers en ontbijt prima, locatie goed,

Leuk hotel. Leuke plek midden in het centrum van Ijselstein

Douche wat gedateerd.

Nette sfeervolle kamer.

avondeten was niet in verhouding met prijs. Was gewoon niet lekker

kamer was goed

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Vriendelijke ontvangst, mooi hotel en geheel verblijf als prettig ervaren.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Voor een hotel in centrum vond ik het rustig om te slapen

De vloerbedekking in de kamer zit vol vlekken en een stoel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking in de kamer zit vol vlekken en een stoel waarop ik het ontbijt wilde nuttigen was ook niet schoon. Daar wil ik niet op zitten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

• Standaard Driepersoonskamer

Smorgens koud bij het ontbijt.

Ontbijt was goed en de bedden waren prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Epping