Beoordelingen over Hotel Holland Lodge 2-sterren

Prinses Margrietstraat 5, 3554 GA Utrecht, Nederland

#29 van de 30 hotels in Utrecht

6,4

6,4

Prima nacht voor goede prijs kwaliteit verhouding

Hygiene in de douche kon beter. Persoonlijk irritatie puntje: een douche gordijn. Wat wel echt heel vervelend was, de douche kop in de kamer die gaat werkelijk alle kanten op als je staat te douchen.

In de kamer is alles wat je nodig hebt. Prima bed, goede tv. Wc/douche. Buiten de kamers staan handige snack en koffieapparaat (tegen betaling) Kamers zijn erg gehorig wel maar in welk hotel is dat niet?

Goedkoop, maar verwacht er dan ook best niet teveel van!

Misschien hadden we aan deze prijs niet meer moeten verwachten, maar het is een zeer oud hotel met kleine kamers met een zeer laag comfort. De badkamer was zo groot als een toilet normaal is, vochtplekken in het tapijt...

Het was zeer goedkoop en de bedden lagen zeer comfortabel.

De kamers roken muf.

De kamers roken muf. Badkamer met kalkaanslag en zwarte vlekken in de voegen. Tv deed het niet. 1 kamer in de kelder. Uitzicht op fietswielen. Was het enige raam.

Rampzalig

De omschrijving: Douche TV Radio Bureau Toiletartikelen DVD-speler WC Badkamer Extra lang bed >2 mt Verwarming Kabeltelevisie Vloerbedekking Flatscreen-tv Wekservice Uitzicht op de tuin. Doucheje, wastafeltje los van de muur, wc met een te kleine bril: je kon je kont er niet keren. Schimmel in de douchebak Geen radio, geen DVD-speler, uitzicht op de straat. Zeer lawaaiig. We hadden gevraagd om, en toestemming gekregen voor een late check-out 13-14 uur Toch werd er om 11 uur op de deur gebonsd: vertrektijd!! Onplezierige ontvangst door snauwerige dame die niet eens kon bekijken of de betaling rond was. Goed geslapen, de rest was PET. NB Deze zgn LODGE heeft meer weg van een uitgewoond asielzoekerscentrum dan een goed onderkomen. Er werd amper Nederlands gesproken, voornamelijk Pools. In de kamerinfo was te lezen: we zijn niet verantwoordelijk als er zaken uit uw kamer missen, zodoende hebben we onze elektronica steeds meegenomen als we onderweg gingen. IK ZEG NEE.

Bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Niet voor herhaling vatbaar! Dan maar iets meer betalen.

Het is een gedateerd hotel. Er wordt gerenoveerd dus wellicht wordt alles beter. Matrassen zeer zacht. Toilet te klein en aankleding natte ruimten kan echt niet meer (outdated en kitranden smerig, etc). Moet echt opnieuw ingericht worden. Daarnaast ligt het hotel in een woonwijk er is verder geen enkel vertier in de buurt. Prijs is betrekkelijk laag, maar daar krijg je ook niet heel veel voor.

De ontvangst was vriendelijk.

prima bed

ik vond de prijs- kwaliteit verhouding erg uiteenlopend, een vrij prijzige kamer voor een eenvoudige verouderde kamer met een onfrisse douche.

prima bed

Zelfs voor de koffie oid uit de automaat moest je nog een euro betalen. Op de kamer geen bekertjes

De kamers klein, niet fris/schoon. Het was die dag warm en de kamer voelde aan als een sauna. We kregen een ventilator en het raam kon maar op een heel klein kiertje. Hierdoor bijna niet geslapen. De badkamer was ontzettend krappe badkamer. Als je op het toilet zat kon je tegelijkertijd je tanden poetsen en je voeten wassen onder de douche. Het tafeltje zat vol vieze vingers. En op de deur hing met plakband een briefje met wifi code en uitleg op plaatje alleen in het Engels. In de hal zat een mede gast te wachten in zijn korte broek met handdoek om te kunnen douchen. En de receptie vroeg of we al onze waardevolle spullen uit de auto hadden gehaald. Want je weet maar nooit. Bij het uitstappen lag er al een slagroomgas patroon op de grond. (Drugs gebruik) wijk voelde niet prettig aan. Alles bij elkaar veel te hoge prijs voor dit 2 sterren hotel. 68,- voor 2 personen. Was enkel 1 kamer verder geen ontbijt oid.

Eigenlijk niets

We hebben een leuk weekend gehad maar de kamer droeg daarin niet aan bij

Het is schoon maar de wanden de douche heel heel erg oud

Ontbijt hebben we niet gehad maar de kamer was ver over de houdbaarheids datum heen heel gedateerd

waardeloos we zullen ook niemand dit hotel aanbevelen

Toen we aankwamen bij het hotel waren ze bezig met graafwerk bij binnenkomst bleek er iemand bij de receptie te zitten die moest invallen maar nergens van af wist. De kamers werden vooral aan Polen verhuurd die een slaapplek nodig hadden verder was er ook niets ( eten buiten de deur ) Op het bed lag een laken met bloedvlek , de vloerbedekking was aan alle kanten stuk,,als men naar het toilet moest kon de deur niet dicht omdat het zo klein was in dat hok, we hebben geen gebruik van de douche gemaakt omdat het daar niet bepaald fris uitzag we zijn daarom betijds vertrokken.

Er was echt niets wat ons beviel.

Utrecht is en blijft een leuke stad, fijn dat er een Turkse bakker in de buurt is, fijne parkeerplaa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

gasten die in de middernacht voor de deur praten terwijl onze kamer daar is en gasten die om 6.00 uur hard hollend trap op, trap af door het hotel gaan. Geen rokende gasten willen hebben, dat gebeurde in de nacht wel. betere wifi verbinding. ik zou een Engels sprekende receptionist neerzetten

Prijs-locatie

Vlakbij trouwlocatie, maar aftands slecht onderhouden gebouw.

Ondanks dat er wel schoongemaakt was: vlekken op de vloerbedekking (overgegeven/geplast?), muren met verschillende kleur vlekken, gordijnen vies, douche gordijn te ranzig voor woorden (schimmel). Kortom gebouw ondanks inzet van personeel zo oud en slecht onderhouden dat ze er weinig aan kunnen redden.

Goedkoop en dichtbij trouwlocatie.vriendelijke inval gastvrouw en gastheer.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Wij hadden voor de prijs niet veel meer verwacht. Belangrijkste was dat het wel schoon was.

Gescheurde dekbedovertrekken. Douce-afvoer niet in orde. Putdekseltje komt omhoog tijdens het doucen. Moet je met je voet op gaan staan, waardoor het water dan weer niet goed wegloopt.

Dichtbij Centraal Station De prijs

1 overnachting na concert van Marco Borsato

Jammer dat r geen ontbijt bij zat maar achteraf had ik dat kunnen weten en de prijs was ernaar!!

Kamer en badkamer waren schoon. De ramen wel even opengezet voor frisse lucht. Er zat geen ontbijt bij maar konden dichtbij in de winkel wat kopen.

Het was vies, zeer gehorig daardoor slecht geslapen.

Het was vies, zeer gehorig daardoor slecht geslapen. Personeel was onvriendelijk. En de douche en wc waren niet te doen.... 100€ was echt te veel gevraagd voor deze kamer.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Beetje deprimerend, het kan beter, fris de kamer op!

De hele entourage, een beetje een stoffig, verouderd hotel. De lucht in de kamer was niet fris, tapijt niet fris, douche niet fris. Het was niet vies maar het heeft echt zijn beste tijd gehad

Ontvangst erg hartelijk

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima.

De kamer was niet heel schoon, de tv afstandsbediening plakte helemaal, de koelkast was ook smoezelig.

De rust om me heen en het feit dat mijn kamer helemaal in de hoek zat, en er dus ook niet continue mensen langs mijn kamer liepen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het beviel me het meest dat er een parkeerplek was
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Diegene achter de receptie spreekt nauwelijks Nederlands. Was zeer onvriendelijk en was zeer snel geïrriteerd. Geen handdoeken, geen warm water aanwezig op dat moment. Mensen begin hier niet aan aub.

Het beviel me het meest dat er een parkeerplek was

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

voor 1 nachtje prima te doen,je kon een broodje halen bij de AH

Er werd onder het raam gerookt dat kon je ruiken via de ventilatieroosters. Prullebakje in de douche op de verkeerde plek,op de slaapkamer een spiegel is ook handig.

het bed was prima,douche/wc erg krap.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Gehorig.

Kamer enigszins verouderd. Een wandlamp bij de deur die het niet doet. Van de 2 bedlampje deed het eentje niet, vanwege ontbreken gloeilamp. Badkamer erg klein, kleiner kunnen ze niet meer maken. Als je plaatsneemt op het toilet kun je de deur amper dicht doen, tenzij je met knieën en neus tegen de deur wilt aanleunen. Het wastafeltje kun je dan gelijk gebruiken als armleuning. Tapijt met vlekken. Het koelkastje is duidelijk hoorbaar. Ik kreeg de indruk dat de wanden dun zijn zodat je de aanwezigheid van buren duidelijk kunt waarnemen. Sommige zenders op de breedbeeld t.v. gaven verstoord beeldvorming, dus dan zap je maar verder.

Voldoende parkeerplek aan de straat voor het hotel. A&H filiaal op loopafstand bereikbaar. Klein koelkastje aanwezig in kamer. Gratis Wifi beschikbaar. Op 7 minuten rijafstand van het plaatsje Maarssen.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

kort, eenvoudig, lang genoeg

Geen receptionist, locatie is in een woonwijk, kleine kamer en de douche heel klein en geen fatsoenlijke wastafel, 2 stopcontacten en leeslampje werkten niet Gevoel van kamperen! geen ontbijt geen eetgelegenheid in de buurt

Kamer erg eenvoudig, redelijk schoon.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Alles was erg gedateerd en qua styling niet onze smaak. Er hing een rooklucht op de kamers en sanitair. Alles heel basic, sanitair heel krap en het lag in een wat mindere woonwijk. Het was een voordelig hotel, maar daar is alles mee gezegd. Geen ontbijt.

De bedden waren oke.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goedkoop en dat is te merken.

Inchecken kan maar tot 22:00, er is geen ontbijt te krijgen, schimmel op randen van de vloer in de badkamer, het ziet er verouderd en slecht onderhouden uit. Voor 78 Euro verwacht je eigenlijk toch iets meer, zelfs in Utrecht.

Goed ontvangst, warm welkom. Comfortabel bed.

niet voor herhaling vatbaar, sorry...

Verder heeft het hotel weinig faciliteiten (geen ontbijtmogelijkheden, we werden naar de AH gestuurd voor ontbijtmogelijkheden).De douche was vies, zwarte schimmel in de voegen van de vloertegels, een douchegordijntje dat telkens tegen je lijf gaat aanplakken. Erg gehorig.

De locatie beviel het meest (voor mijn doeleind).

Low budget hotel met schone en fijne bedden en behulpzame manager.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Geen badkamer en toilet op de kamer, wel op de gang, douche was prima, wc wat klein, maar alles schoon en netjes. Locatie is in woonwijk, met vlakbij gelukkig een supermarkt want er is geen mogelijkheid voor ontbijt of andere maaltijden. Er is wel een kleine keuken waar je gebruik van kunt maken om evt wat op te warmen. Voor de prijs is dit een prima hotel. Roken is buiten toegestaan, met een gezellige buitenkamer, roken binnen wordt afgestraft met een brandalarm, wat om 3 uur nachts niet fijn is. 1 maal is men vergeten mijn kamer op slot te doen na het schoonmaken. Het interieur is gedateerd, en biedt verder weinig luxe of comfort. Prijs voor dit hotel is daarmee prima in orde.

Het bed, hygiëne, inzet receptie , WiFi en parkeren waren prima in orde! Elke dag schone handdoeken, extra kussen geen probleem, koffers werden netjes naar binnen gedragen, zeer vriendelijke ontvangst. Ik heb prima geslapen, en daar gaat het uiteindelijk om. Er is op de gang een koffieautomaat en snack automaat aanwezig.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Voor één nacht is het geen probleem. Ik zou er niet langer willen verblijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Ik had een kamer aan de straatkant dus al vroeg in de morgen erg gehorig. Verder was de kamer heel klein en was met name de prijs/kwaliteit verhouding erg scheef. € 68 per nacht voor een piepklein kamertje zonder ontbijt met douche en toilet op de gang is prijzig.

Het hotel oogde schoon en netjes. De kamer was schoon. Het toilet en de douche op de gang waren ook schoon.

Heel behulpzaam personeel.

Sobere indeling

Heel behulpzaam personeel. Per ongeluk verkeerde datum geboekt. Gratis kunnen omzetten na direct telefoon contact. Prima voor een overnachting om Utrecht te verkennen. Bedden slapen goed. Rookvrije kamers.

Heel fijn!

Prima hotelkamer, heerlijke bedden, vriendelijk ontvangen. Wij zijn erg tevreden met het verblijf wat we hebbe gehad in Holland Lodge! Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Alleen de badkamer was een beetje krap, maar verder krijgt ons verblijf een dikke 10!

Prima kamer op prima locatie, mogelijkheid van gratis parkeren.

We hadden een kamer met douche en toilet geboekt en die was door omstandigheden niet beschikbaar. Het is door het hotel prima opgelost!

Prima kamer op prima locatie! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Een aanrader, we komen graag nog eens terug !

Zeer slechte ervaring

Kamers waren stoffig, vlekken in beddengoed, badkamer was beneden de maat en het was zo gehorig, dat wij om 00:30 hebben besloten onze spullen in te pakken en naar een ander hotel zijn gegaan.

Het vinden van de accomodatie was makkelijk. Parkeren was goed

3/10
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Op booking website stond dat ontbijt inbegrepen was (via roomservice). Zodra we er aankwamen, kregen we te horen dat ze eigenlijk nooit ontbijt bieden. Dat was een teleurstelling voor ons want we boekten speciaal de kamer omwille van het ontbijt. We weten niet aan wat het ligt, het hotel of de booking website... Volgens hen ligt het aan de booking. Ons kamer was in de kelder dus hadden we geen uitzicht en de kamer was niet afgewerkt en ook niet kleurrijk dus het was niet gezellig. Het is zeker niet zoals op de foto's. De douche was op gelijkvloers bij receptie. Daarnaast wilden we een fiets huren, maar dat was nog eens 10 euro per fiets erbovenop. Na een discussie kregen we een korting. Maar de fietsbanden waren helemaal plat dus moesten we een fietsenmaker vinden. We zijn een koppeltje dat weeeeinig verwachtingen heeft en snel tevreden zijn met kleine dingen en klagen dus niet snel, maar dit was wel een serieuze ontgoocheling voor ons. Het was weggegooid geld.

de bereikbaarheid + gratis parkeren voor het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

klein bed, lakens waren niet schoon, zaten haren en vlekken op, douche+toilet op de gang, toilet spoelde niet goed door.

de bereikbaarheid + gratis parkeren voor het hotel

Lage kwaliteit voor een lage prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Onvriendelijk personeel, erg kleine kamer, niet genoeg dekens voor 2 personen. (Bloed)vlekken op het hoeslaken, vieze wc en douche.

Het enige dat me echt beviel was de prijs, ookal had ik wat meer kwaliteit verwacht.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Verkeerde kamer gekregen en zeer gehorig!!

Zeer gehorig! Kamer was heel lawaaierig met een trap voor mijn raam. Ik kon daardoor absoluut niet slapen. Dit was zeer vervelend aangezien ik in dit hotel verbleef om rust te kunnen hebben voor mijn examen. Wat dan ook zeer vervelend was, is dat bij mijn tweede bezoek ik niet de kamer kreeg die ik had geboekt. Ik had een tweepersoonskamer geboekt maar kreeg weer dezelfde eenpersoonskamer met de trap voor het raam. Er zou een fout gemaakt zijn, maar ik zat er mee opgezadeld en niemand anders. Ik kom hier niet meer terug.

Het voordeel van dit hotel was wel dat het zo dicht bij mijn opleidingsinstituut was.

Dat toen wij rond 23u weer op de kamer kwamen, kon badkamer licht en bedlampjes niet meet aan! Dus douchen en lezen op bed kon niet! Ook was er s ochtends niemand aanwezig, voor we weg moesten. Ook was het erg warm op de kamer!ze hadden gordijnen wel dicht maar toch nog warm!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

gaan we niet meer naartoe
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

het bed was niet opgemaakt toen we snachts daar aan kwamen het dekbed wat er lag was veel te klein hebben de hele nacht kou geleden de badkamer en de wc waren op de gang dat is dus heel slecht

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

het bed was goed, het ontbijt was boven verwachting (gezien...

in bijna alle opzichten is mijn verblijf in etablissement, dat volgens de naam "hotel" niet verdient, een teleurstelling geworden. Om maar enkele van de vele tegenvallers te melden: 1. onder mijn raam was de "smoking corner" dus frisse lucht van buiten binnenlaten was niet aan de orde; 2. 's nachts veel lawaai buiten mijn kamer, waardoor ongestoord slapen niet mogelijk was; 3. de overige ergernissen zijn te veel om op te noemen: een uitgebreid rapport hiervan stuur ik graag op tegen betaling van EUR 150, want mijn tijd is te waardevol!

het bed was goed, het ontbijt was boven verwachting (gezien de rest van mijn ervaring) en de manier waarop op de deur werd geklopt toen het ontbijt gebracht werd, was zeer discreet

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

heel basic hotel

sanitair was nogal ouderwets, en was schoongemaakt met heel veel bleekwater waardoor de hele kamer er indringend naar rook.

Vriendelijke ontvangst, prima bed meer had ik niet echt nodig

het bed sliep zalig.

kamer was nog een beetje vies, koffievlekken nog op de nachtkastjes. Beetje bij elkaar geraapt meubilair. Er hing een riool lucht, badkamer erg klein, te klein gewoon dit mag niet mogen.

het bed sliep zalig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Leuk hotel voor een paar overnachtingen

Het ontbijt!

Rustige ligging buiten het centrum. Goede prijs kwaliteit-verhouding maar kleine kamer en matig ontbijt (tegen bijbetaling) dat op de kamer wordt gebracht omdat er geen ontbijtzaal is en dat we na de eerste dag niet meer hebben afgenomen! Typisch een gelegenheid als uitvalsbasis maar niet om vakantie te vieren! Onze kamer was netjes en schoon maar met een (erg) kleine badkamer met douche en toilet!

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Basic hotel voor goede prijs

Ontbijt was wat simpel en niet bijzonder, maar wel makkelijk als je niet zin hebt om ergens heen te gaan om te ontbijten.

Ontbijt wordt op de kamer bezorgd. We konden ivm de jaarbeurs al inchecken om half 10 helemaal top.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima als je er uitsluitend overnacht.

Ontbijt - geen keuzemogelijkheden Badkamer - geen wastafel maar een fonteintje waar je niet bij kon vanwege plaats wc Tv - slechte kwaliteit Lamp kapot en een stopcontact werkte niet en zat los Zeer gehorig

Bedden prima. Lage prijs Frisdranken, snacks en koffie/thee via automaten op de gang verkrijgbaar

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Centraal gelegen budget hotel met prima ontbijt op de kamer.

Handdoeken oud en gerafeld, goor van kleur vaak. Kamer erg klein. Je zit op het toilet met je benen onder de wastafel en bijna in het douche gedeelte. Hal ruikt erg muf. Gehorig.

Vriendelijk personeel, goede centrale ligging ( 10 minuten per bus naar het centrum). Prima ontbijt op de kamer geserveerd. Kamer redelijk schoon.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Boek dit hotel niet!!

De algehele staat van de kamer. Erg gedateerd en slecht afgewerkt. Open ruimtes langs pijpen die door de kamer liepen. Leidingen in de badkamer over de muur. Putje liep niet door in de douche. Uitzicht op containers. Slechte bedden. Koud. WiFi deed t niet.

Ontbijt was oke.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Slecht

Het tapijt zag er vies uit. De badkamer was heeel klein

Het ontbijd was niet geweldig. 2droge croissants. Koffie moest op de gang worden gehaald met een muntje

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Voor een concertbezoek in combinatie met een dagje winkelen een perfecte locatie.

N.v.t.

Vriendelijke ontvangst. Prijs kwaliteit goed. Geen ontbijt geboekt. Perfecte parkeer gelegenheid. Goede openbaar vervoer verbinding naar het Centrum. Al met al zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.

Kamer, onthaal, heel zeker afspraken ontbijt. Andere personen hadden ons ontbijt opgegeten, niemand aanwezig, hebben hotel moeten bellen , ging nieuw ontbijt nr kamer komen brengen maar stond beneden ijskoud. Verschrikkelijk. €7 betaald per p.p. schande

Eigenlijk niets.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Te doen voor 1 tot 2 nachten.

Kamer ouderwets en klein. Twee dagen na mekaar hetzelfde ontbijt. Koffie of the uit een kartonnen beker + extra te betalen. Geen plastiek beker op de badkamer om tanden te poetsen. Badkamer véél te klein. Onmogelijk om ontspannen te kunnen douchen. Laat staan om naar het toilet te gaan.

Vriendelijkheid van het kamermeisje. Locatie. Bushalte op korte afstand van het hotel. Gemakkelijke busverbinding naar de binnenstad. Ruime parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

De gordijnen waren goed.

Het bed viel nog net niet van ellende uit elkaar. De badkamer was aan de kleine kant. vieze handdoeken, een vieze deken in de kast die de gastdame nog terplekke moest verschonen. vieze vlekken in de vloer. We wilden uitchecken en de receptie zat gewoon dicht. De foto`s kwamen niet overeen met hoe het er in werkelijkheid uit zag. Alles was erg minimaal.

De gordijnen waren goed.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar

De badkamer was heel erg klein. Je kon van het toilet gebruik maken, tandenpoetsen en douchen in 1 beweging. Als ik een mooie deal via internet krijg wil niet zeggen dat ik dan de kleinste kamer en het minste comfort mag verwachten.

De locatie ivm een vergadering de dag er na in de buurt.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

ideaal om de stad te bezoeken

De gordijnen mogen wel iets minder licht door laten.

Met 3 min lopen bij de bus halte, waar je meerdere bussen kunt nemen naar de binnenstad. Ook lekker is het dat je gratis kunt parkeren.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zonde van de slechte hygiene.

Veel schimmel in de badkamer, een sok van vorige gasten onder het bed, waar het ook heel stoffig was. Erg gehorig, veel last gehad van de buren 's nachts. Halve rol toiletpapier.

Gratis wifi, vriendelijk personeel,goede locatie.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Voor 1 nacht, goed bed, weinig luxe, prima.

Badkamer, schimmelranden in voegen, water loopt slecht weg. Vloerbedekking niet schoon. Grote lampen (verstralers) schijnen hele nacht op raam, daardoor hinderlijk lichtinval

Gratis parkeren. Prijs. Goed bed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Prijs/kwaliteit is voor Utrecht prima

Locatie is niet centraal, de wijk is niet erg aantrekkelijk. Erg kleine badkamer. Voor alleen een nachtje slapen is het prima.

Prijs/kwaliteit is voor Utrecht prima

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Onhygienisch

Het personeel, de hygiene, Zijn ook niet gebleven, de zelfde avond nog uitgecheckt en naar huis gegaan. Overal in bed lagen haren en op de nachtkastjes ook. In de vensterbanken zat schimmel en het personeel schreeuwden naar elkaar. Ook stonk het er ontzettend.

De gratis parkeerplek

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het matras was onverwacht fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Wij vonden de halve dekens niet zo fijn maar ze waren wel warm zat.

Het matras was onverwacht fijn. Ik kreeg er geen rugpijn van wat vaak wel het geval ik met hotels uit deze prijsklasse.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Het voldeed, maar is niet voor herhaling vatbaar, weinig restaurants in de buurt.

De douche was niet schoon (haren) en in de doucheruimte hing een enorme rooklucht. De voegen in de doucheruimte waren niet schimmelvrij, en de doucheslang lekte zo hard dat er weinig water uit de douchekop kwam. Het ontbijt was erg gericht op kaas en het ei, dat ik bij andere dienbladen wel zag ontbrak bij mij. Ook bleek er nog een lamp kapot op mijn kamer.

Het bed sliep heerlijk

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Eenvoudige accommodatie voor wie gewoon een...

Eenvoudige accommodatie voor wie gewoon een overnachtingsplaats zoekt in Utrecht. Supermarkt en winkelcentrum om de hoek. De kamer is schoon, goed bed, douche en toilet op de kamer. Geen restaurant gezien, er is een keuken die gebruikt mag worden volgens de uitleg van de receptie, kan hier niet over oordelen want heb er geen gebruik van gemaakt. Het hotel is gelegen in een rustige woonomgeving met gratis parkeren. OV op 5 minuten lopen, paar bushaltes naar het centrum.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Zeer rustige buurt waardoor zeer goede nachtrust...

Het ontbijt was minder voor 10 EUR per persoon was 1 tasje koffie uit de automaat op de gang wel wat weinig.

Zeer rustige buurt waardoor zeer goede nachtrust gegarandeerd.

Één goede ontvangst

Dat er geen ontbijt was geen handdoeken en de douche en de wc zeer bekrompen

Één goede ontvangst

Het was maar voor één korte overnachting, maar was verder prima om te slapen!

Dat het water vanuit de douche zo de hele wc inliep,..

Ondanks de ruimte en de kleine badkamer was het heel schoon! :)

Slecht

Kamer

Afstand na utrecht zelf

Aardige hotel eigenaar, schone kamer.

Veel lawaai in de omgeving.

Aardige hotel eigenaar, schone kamer.

voor een nacht te doen

Geen ontbijt i.v.m. verbouwing

Prijs.

Eenvoudig, degelijk, géén ontbijt. Wel koffieapparaat en schoon!

alles was eenvoudig, géén tafeltje en slechts 1 stoel.

De kamer met de goede matrassen

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zeer vriendelijke ontvangst

De badkamer. Wel schoon, maar de hele vloer was nat na het douchen.

Zeer vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima voor één nacht

Sanitaire voorziening; erg kleine douche ruimte. Douchebak was beschimmeld. Rest was wel schoon.

De prijs. En bed lag prima.

Het was onduidelijk of we ontbijt hadden of niet.

Het was onduidelijk of we ontbijt hadden of niet. ter plaatse hoorden we dat. We hebben ons prima gered.

Gastvrij hotel voor kort verblijf!

Het was heel gehorig

De gastvrijheid

Veel geld voor weinig comfort.

Veel geld voor weinig comfort. Geen ontbijt (alleen op kamer eventueel) en niet al te nette doucheruimte.

Waar voor je geld

Gehorig, erg erg erg krappe badkamer

De goedkope prijs

Er kunnen kleine dingen verbeterd worden op de kamer en badkamer

Goede ontvangst Prima locatie

Tegenvaller

Lelijk afgewerkte kamer. De badkamer is weggemoffeld in een soort kast. Veel te duur voor wat het is.

Vriendelijk personeel, veel stopcontacten

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Gratis upgrade gehad en als service een klein koelkastje voor op de kamer.

Prima hotel voor een nacht

De douche

De locatie gaf voor ons de doorslag.

Kreeg op verzoek nieuwe handdoeken

de douche liep niet door was niet fijn om te douchen daardoor

Kreeg op verzoek nieuwe handdoeken