Beoordelingen over Bilderberg Château Holtmühle 4-sterren

Kasteellaan 10, 5932 AG Venlo, Nederland

#3 van de 11 hotels in Venlo

Heel aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt een afvalbakje op tafel is handing.

Aangename grote kamer met zicht op het water. Goed ontbijt alles was er wat er moest zijn. Mooie locatie

Correcte prijs voor een aangenaam verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit diner in restaurant - personeel is heel vriendelijk Had kleine kamer zonder balkon op bovenste verdieping. Zwembad is aan renovatie toe (dode plant vervangen!)

Comfortabele badkamer en mooie ontbijtruimte

Ruime kamers, mooie rustige groene omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Accommodate is prima. Ruime kamers, wellicht klein beetje gedateerd en binnenkort aan kleine renovatie toe. Grootste probleem: er is te weinig personeel. Aan de receptie lang wachten of geen personeel. Op terras: geen personeel. Zelf op zoek gegaan naar bediening. 's Avonds bij binnenkomst aan de receptie: geen personeel te vinden. Na lang wachten zelf maar de kamersleutel gepakt.

Ruime kamers, mooie rustige groene omgeving.

Een aanrader.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijtbuffet niet super. Minibar functioneerde niet. Gemeld op ochtend tweede dag van ons verblijf. Personeelslid na tweede melding komen kijken maar had geen kaas van techniek gegeten. Uiteindelijk ijsemmer gekregen. Zwak voor de prijs die je betaalt.

Vriendelijkheid van het personeel. Heerlijk verrassingsmenu. Gezellig restaurant. Mooie locatie. Goed om te fietsen.

Goed voor één nacht, kasteelhotel, mooie en rustige locatie is zeker een meerwaarde.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel en de infrastructuur hebben een opfrisbeurt nodig. Vriendelijk personeel, maar onderbezet om al de aangeboden services van het hotel te garanderen. Honden en mindervaliden zijn welkom maar de faciliteiten zijn niet echt op hun noden afgesteld. De bar/brasserie/restaurant hebben een te beperkte kaart.

Oud kasteeltje omringt door slotgracht en prachtige, rustige locatie.

De locatie de rust en de ligging van het Kasteel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Tapijt op de grond is niet hygiënisch en niet meer van deze tijd. Ontbijt vonden wij erg duur .....dus niet genomen.

De locatie de rust en de ligging van het Kasteel.

Gezien de hoge buitentemperaturen waren wij zeer blij met...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gezien de hoge buitentemperaturen waren wij zeer blij met een goed functionerende Airco. Kamers waren ruim en aangenaam ingericht. het restaurant serveert een heerlijk menu. het hotel vormt een uitstekende uitvalsbasis voor leuke fietstochten langs de Maas.

Een vorstelijk verblijf in kasteel Holtmühle
    • Royal Tweepersoonskamer

Wij komen hier al voor de vierde keer - dit zegt genoeg! Het is één van onze favoriete locaties voor een gegarandeerd heerlijk en relaxed verblijf. De kamers zijn luxe, ruim en prachtig, met mooie badkamer. De kamers zijn voorzien van een losse airco. Dineren in het restaurant is op zich ook al iets om naar uit te kijken: toegegeven - de prijzen zijn niet laag - máár voor het echt culinair uitstekende eten wat je daar krijgt, zijn deze prijzen zeker niet onterecht. En daarbij is het ook belangrijk te weten dat je er écht genoeg te eten krijgt! Natuurlijk is het altijd voordeliger om voor een menu te kiezen. Voor degenen die graag sportief bezig willen zijn: er is een fitness en een mooi zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend.

Genoten van een heerlijk en chique hotel in een fijne omgeving

Niet altijd even vlotte bediening op het terras buiten bij het hotel.

Goed verzorgde kamer, netjes afgestemd ook op ons huisdier (een hond). Erg fijne rustige kamer met heerlijk bed. Ook de omgeving is erg goed bevallen, veel natuur en Venlo op korte afstand.

Het restaurant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt. Roereieren uit voorgeklutste vacuüm-verpakking is en blijft vies, ook aan 17 EUR voor een ontbijt. Jammer, want voor de rest heel mooi uitgebreid ontbijtbuffet en lekkere koffie.

Het restaurant. Superlekker gedineerd!

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enige minpunt was dat als je buiten zat op terras je niet bedient werd. Je moest dan naar de receptie en vragen of we buiten iets konden bestellen. Vrij snel daarna kwam er inderdaad iemand om de bestelling op te nemen

Vriendelijk personeel Prachtige locatie De rust Heerlijk eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Super locatie, diner was top, ontbijt goed voor elkaar
    • Royal Tweepersoonskamer

Hadden een royal kamer met bad geboekt, maar kregen een geupgrade twee persoonskamer, lees er hingen hier badjassen met slippers om er een royal van te maken...

Super locatie, diner was top, ontbijt goed voor elkaar

heerlijke minibreak!!

1 wastafel in een deluxe 2 persoons kamer is wel weinig!

omgeving is prachtig. hotel erg sfeervol; ontbijt was prima met heel veel keuze mogelijkheden! restaurant heel mooi en specifiek met lekker eten en goede wijnen etc.

Servicegericht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een heel erg fijn hotel. Sfeervol en mooi gelegen. Wat ons ook heel erg aansprak is de servicegerichtheid van de medewerkers. In onze kamer hadden we gedurende de nacht veel geluidshinder van een installatie. Dit werd perfect opgepakt bij het uitchecken.

eens maar nooit meer, veel te veel geld
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

netheid kamer , de sokken van de voorgaande gast lagen nog naast het bed op de grond, plastic ontbijtdeksels oud en smoezelig iedereen zit eraan , keer na keer.

lokatie

Aangenaam in het algemeen

Zie boven

Restaurant prima Locatie uitstekend Romantische omgeving kasteel Kamer goed Formaat bedden prima, dekbedden zwaar Kussens konden zachter Geen kluisje Kasten/opbergruimte voor langer verblijf kon beter Prijs/kwaliteit verhouding voor verbetering vatbaar

Prima maar wat vebeterpunten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eten restaurant...prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Vloerbedekking in kamers zijn aan vervanging toe.

Locatie/setting Persoonlijke ontvangst

Buitengewoon goed!!

Persoonlijk vind ik een douchegordijn helemaal niet passen bij de rest van het hotel. Ook was er geen stopcontact in de badkamer.

Eigenlijk was alles aan dit verblijf geweldig. Ik kan niet zeggen wat het beste was. De receptie, de kamer, her personeel, het diner on het ontbijt waren allemaal even goed! Een absolute aanrader!!

Het kasteel is ontzettend mooi en smaakvol aangepast aan...

De bewegwijzering naar de accomodatie kan beter. Ondanks de moderne middelen (auto navigatie en divers navigatie apps) mag dit beter en duidelijker worden aangegeven. Mijn vrouw bestelde de Zeebaars maar kreeg iets op het bord wat niet te herleiden was naar een Zeebaars. Wij verwachtten een (echte) vis op het bord maar het was een mousse-achtige substantie. Dat had men (ook) beter op de menukaart kunnen vermelden of dat de kelner brigade dit duidelijk had uitgelegd. Daarnaast was de wachttijd tussen hoofd- en nagerecht behoorlijk lang. Ik snap dat als alle tafels bezet zijn wachttijden tussen de gangen kunnen oplopen maar 2,5 uur voor een 2-gangendiner ben ik nog niet eerder tegengekomen. Uiteindelijk waren wij, inclusief 'afrekenen' 2 uur en 3 kwartier verder.

Het kasteel is ontzettend mooi en smaakvol aangepast aan deze tijd.

Functionele overnachting ivm cursus.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers zijn schoon en netjes maar zo ernorm gedateerd en somber qua inrichting dat ik het niet een fijne plek vond om te zijn. Ook het welness gedeelte is qua sfeer en inrichting geel hard to aan een makeover. Ongezellig, slechte verlichting en een na de einter nog nooit aangeveegd stoepje om af te koelen. Personeel was vriendelijk en prims mast het geheel was mij te stijf en formeel.

Gebouw en lokatie

Beetje jammer ....
    • Royal Tweepersoonskamer

Wat tegenviel dit keer was de gehorigheid; er was blijkbaar een grote groep in het hotel aanwezig juist weekend; we zijn 'gevlucht' uit het zwembad door gillende en schreeuwende pubers, ondervonden tot 01.00 uur 's nachts geluidsoverlast van een feestje in de lounge en werden op zondagochtend om 07.15 uur wakker van harde muziek bij de bovenburen. Inherent aan een oud gebouw wellicht dat het wat gehorig is, maar hadden geweten dat er een feestje gaande was, dan hadden wij liever voor een andere kamer gekozen met een rustigere ligging.

De kamer was, net als vorig jaar, prachtig en ruim en schoon, daar was niets op aan te merken. Van het restaurant hebben wij dit keer gebruik gemaakt, maar wel een vorige keer en toen voelden wij ons 'royals' zo hoffelijk en keurig de bediening en zo heerlijk het eten.

ontbijt was heerlijk en personeel in ontbijtruimte super...

kamer boven in toren erg warm en voor lange mensen een probleem vanwege balken aan plafond. Geen pas-spiegel op kamer

ontbijt was heerlijk en personeel in ontbijtruimte super vriendelijk

Mooie locatie, prettig verblijf.
    • Royal Tweepersoonskamer

Ik had via booking. Com geboekt. Een dag later bleek dat ik beter via arrangementen bij jullie had kunnen boeken omdat dan diner en ontbijt voordeliger waren. Heb ik over gebeld met jullie maar kreeg ik niet meer aangepast. Daarnaast werd bij het diner een aperitief voorgesteld, zuid Limburgse wijn dit bleek achteraf 12,50 per glas te kosten! Kijk dat moet je niet doen, geeft achteraf toch een rotgevoel.

Heb er alleen 1 nacht geslapen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Helaas vond ik het op de badkamer een beetje te weinig licht en het was er niet aangenaam wat betreft de temperatuur. Het was er voor een badkamer te koud.

Heb er alleen 1 nacht geslapen. Bed was comfortabel kamer en badkamer mooi en rein

Een prima plek om te ontspannen en te genieten van de voorzieningen en accommodatie.

Ondanks de openingstijden van de bar tot 01:00 uur (in het weekend) was er lang daarvoor geen personeelslid meer te bekennen. Men gaf prioriteit aan andere bezigheden... Wellness vraagt onderhoud.

Personeel was welwillend en voorkomend.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima verblijf.
    • Royal Tweepersoonskamer

Alles was prima. Mooie kamer in het kasteel deel. Wel wat gehorig en krakende vloeren maar dat hoort erbij vind ik. Prachtig gebouw fijne sfeer. Ontbijt was heerlijk maar vond de prijs niet oke. (Te duur) voor 17.50 verwacht ik een zeer uitgebreid buffet. Dit buffet was prima maar geen 17.50 waard.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Tip: De Sauna mag wel gelijkwaardig aan het Hotel worden ingericht, nu is het een koude toch wel armoedig uitziende ruimte. Denk aan een Hamman stijl, mooie stenen op de vloer, warme tussenruimte om in de stoel te kunnen relaxen. De stoomcabine met een trekker en sproeier voor de Hygiëne is noodzakelijk. Nog 1 sauna erbij en het is top.

Het ontbijt was goed, en het restaurant top

De sfeer en lokatie de kamet was top.

Het ontbijt .de ontbijtzaal saar de druppels van het plafond afvielen door de condens. Het onbihtbuffet was een beetje uitgedroogd. Waarschijnlijk omdat het niet vol was. Het bestek van zilver gaf af zodat mijn vrouw zwarte vingers had.

De sfeer en lokatie de kamet was top.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Mooie locatie, ruime kamers, dichtbij Venlo
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bediening in de bar laat te wensen over. Deze zijn druk in het restaurant.

Een mooie locatie, ruime en schone kamers. Toonaangevend restaurant. In de zomerdag heerlijk vertoeven op het terras.

rustige ligging met in de onmiddellijke omgeving...

parking was voorzien van 2 laadpalen voor elektrische wagens, echter na het inpluggen van mijn wagen bemerkte ik de volgende dag dat men er vlug een briefje 'out of order' er op had gekleefd. Handdoeken en voetmatje werden niet vernieuwd (kamers 107 en 103) (vergeten ? ) Kamer werd niet gepoetst (enkel bed toegelegd en lavabo gereinigd) (drinkglazen werden niet afgewassen)

rustige ligging met in de onmiddellijke omgeving wandelpaden vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ik ben nog nooit in mijn leven op deze manier "in de...

Ik ben nog nooit in mijn leven op deze manier "in de zak" gezet. Een toplocatie, heel vrolijk binnengewandeld...maar vanaf de eerste voet in het restaurant is alles bergafwaarts gegaan. Een bloemlezing: de wijn die ik wou "was niet te vinden" en "de persoon die er meer van afweet vindt m ook niet";De ober die terugkomt om te vragen of Bleu Froid "doorbakken' of "medium" betekende?; De French koffie die koude koffie met room bleek te zijn geworden en waar ik 35 minuten moest op wachten omdat de keuken nog room moest maken; de fles wijn die ik dan uiteindelijk nam die dan nog ns 14€ duurder bleek te zijn dan de dure fles die ik al wou; maar top of the bill de Entrecote Rosinni was een veredelde toast rosbief voor de gunstige prijs van 44€... ondertussen een mail gehad dat men mij bij een volgend bezoek zal laten ervaren hoe het wel moet met een gratis 3 gangen diner. Maar goed...die fles van 89€ wijn heb ik uit ontgoocheling wel laten staan voor 1/3... Het rioolgeurtje uit de badkamer was ook nefast!

Kleinschalig, rustig en stil hotel, in een rustige omgeving.

Zwembad viel tegen. Te klein om in te kunnen zwemmen. Sfeerloos. Trap om water in en uit te gaan was stuk/afgebroken, slordig. Miste in de openbare ruimtes muziek met zang, nu erg welness achtige muziek, geeft geen sfeer. Kamers gehorig vanwege houten vloer. Restaurant was de temperatuur aan de lage kant, tocht?

Sfeervol kasteeltje, kleinschalig. Goed parkeren. Heerlijk eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ik kom zeker nog een keer terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ligging is fantastisch, mijn hotelkamer keek uit op het porseleinmuseum en op de vijver. Kamer en badkamer zijn ruim. Alles ziet er keurig uit. Heel goed restaurant.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Erg oubollige kamers.

Erg oubollige kamers. Ernstig gedateerde badkamers, geen druk op de douches, was van het ene straaltje naar het andere springen. Zal flink geïnvesteerd moeten worden om dit naar de wensen/eisen van zakelijk reizigers te krijgen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Alles verzorgt maar kil. Normaal verblijf ik bij de Maashof, meer warmte en kwaliteit zeker vergelij

Wat onpersoonlijk, hoge prijs voor gebodene. Wat hautain!

Afstand tot m'n bezoekadres. De ligging kwam nu niet tot uiting maar verwacht zeker bij mooi weer het een lust is om hier te zijn.

Zeer mooi en aan te bevelen

Schoonmaak viel wat tegen er lag een briefje wij hebben de kamer schoongemaakt met naam erbij en achter de badkamermeubel lag er nog afval

Uitzicht van de kamer was zeeeeeer mooi

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het ontbijt was uitstekend en erg gezellig onder de glazen...

niets is tegengevallen

Het ontbijt was uitstekend en erg gezellig onder de glazen koepel. Personeel was zeer vriendelijk. Wij konden niet in het restaurant terecht, maar hebben gegeten in de stad. Receptie belde taxi voor ons.

Mooi hotel met fantastische keuken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bar en lounge ruimte verdienen meer aandacht van het personeel. Het duurde nu wel erg lang voor er bedienend personeel kwam vragen wat ik wilde drinken.

Vriendelijke ontvangst, nette kamer met koffie en thee faciliteiten. Fantastisch restaurant wat alleen al vanwege haar kwaliteit een bezoek waard is. Als slagroom op de taart relaxen in het binnenzwembad.

zeer plezierig

de elektrische kachel had een klep die eens in het kwartier omschakelde met een knal. Dat is niet prettig 's nachts en zou verbeterd moeten worden

alles

Overnachten op een landgoed in een kasteel met alle moderne gemakken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het personeel was vriendelijk genoeg maar wat afstandelijk. Ik liet de (echte en zware, geen keycard!) sleutel 'savonds achter bij de receptie toen ik uit ging met de vraag hoe laat de receptie gesloten zou zijn. Die zou 24/7 geopend zijn maar toen ik om 00:30 uur in het hotel terug kwam lag er enkel een bordje op de desk dat ik in noodgevallen een telefoonnummer kon bellen. Is niet in je kamer kunnen komen midden in de nacht een noodgeval? Een ander nadeel is dat het kasteel niet goed met OV te bereiken is. Een pendelbus van/naar het station zou fijn zijn geweest.

De inrichting van het kasteel was klassiek en wat men mag verwachten van een kasteel. De kamer was ingericht met luxueuze materialen. De lobby had prachtige bekleedde rookstoelen die erg comfortabel waren. Er waren tal van details in het hele gebouw. Het hekwerk van de trap, de decoratie op muren en plafonds. Het leuke was dat er in de kamers en in de publieke gedeeltes foto's met details van het interieur van het kasteel hingen. Verder had het hotel alles wat je mag verwachten: zwembad, sauna, fitness (alle drie gratis), bar, restaurant, omliggende tuinen. Het hotel was ondanks de historie van alle moderne gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

wel fijn maar voor ons niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Je kunt eigenlijk nergens fijn zitten ja, wel op het terras maar dat zijn harde stoelen en bovendien komt het personeel steeds vragen of je iets wil gebruiken en dat is na twee of drie keer redelijk irritant

Het ontbijt was helemaal prima en de bedden waren goed niet te hard of te zacht heerlijk

heerlijk met een paar rimpeltjes.

de badkamer(van onze duurdere kamer): onacceptabele doucheruimte: klein, douchegordijn(!!) en laag geplaatste douchekop, die niet in hoogte verstelbaar was!!! Wateroverlast in badkamer t.g.v. douchegordijn. Geluidoverlast in(duurdere) kamer aan de voorkant door laat arriverende taxi's en auto's van gasten. Het geluid galmt langs de gevel; de goedkoere kamers aan de vijverkant(achterkant) zijn veel beter. Hebben ook een grote doucheruimte met grote douchekop.

goed ontbijt , mooi hotel in prachtige omgeving

Ons verblijf is ons zeer goed meegevallen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was degelijk en goed , van 's morgens waren de tafels al mooi gedekt voor het ontbijt en alles was aanwezig. De bediening in het restaurant alsook het diner was zeer aangenaam, eveneens de bediening op het terras!

Tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het extra bed miste een lat van de lattenbodem en twee waren er gebroken. Opgelost met roede uit kast om wat rigiditeit tie te voegen aan matras (zie foto). Briefje neergelegd voor de schoonmaakster, niks mee gedaan, dus tweede nacht hetzelfde. Na afloop receptie ingelicht. Dat was minder. Restaurant was voor beide dagen al volgeboekt, maar geeft niet. Wel handig als dat wat dagen van te voren al aangegeven zou worden...

Locatie, comfort, omgeving, zwembad.

Zeer teleurstellend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was niet schoon, spinnenwebben, stof etc. Sprei was gewoon op een stoel in een hoop gegooid. Ik had aparte bedden geboekt (was met kind) en kreeg 1 klein queen size bed. Kamer was alles behalve deluxe. Personeel was wat mat, moest vragen om bediening op het terras na 1/2 uur wachten. Restaurant was vol, konden wij niet terecht. Niet Bilderberg waardig.

Mooi gebouw.

Prachtig hotel op prachtige locatie
    • Royal Tweepersoonskamer

We vonden het erg warm in het hotel. Zowel in het restaurant, de ontbijtzaal en alle andere ruimtes. De kasteelkamer die wij geboekt hadden was uitgerust met een mobiele airco die tveel lawaai maakte. Verder was alles uitstekend !

Geweldig restaurant en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prachtig tot rust komen
    • Royal Tweepersoonskamer

-Prijzen van de bar belachelijk hoog (gin-tonic €16,25!). -minibar was niet gevuld. -kaart voor gerechten roomservice moet worden opgevraagd. -hoewel er airco was, stond dit (mobiel) apparaat midden in de ruimte met een dikke slang door een half openstaand raam.

Prachtige omgeving, groot comfortabel bed, ruime kamer

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Voor herhaling vatbaar - stille kamer vragen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

's Avonds was het wat lawaaiig op de kamer (terras onder raam), met raam dicht viel het mee (maar dat slaapt zo warm ;-)) Verder leek het of er met zware dingen gesleept werd, ook goed hoorbaar met raam dicht. Ontbijt (wellicht muggenziften): prima en ruim gesorteerd maar geen verse jus en bonenkoffie.

Prachtige locatie en heel mooi klassiek gebouw. Prima kamer, zacht maar lekker bed, goede douche. Sauna is heerlijk en ruim. Omgeving is mooi natuurlijk.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Voor een mooie prijs overnachten in een kasteel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was matig weinig keuze. Terwijl het wel vrij duur is.

Geweldige plaats met mooie omgeving en behulpzaam en vriendelijk personeel. Ook waren de kamers helder en ligt met een mooi uitzicht op de kasteelgracht.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

het zwembad was tot laat open.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

alles was behoorlijk gedateerd en onpersoonlijk (zwembad mag een update krijgen, turks stoombad werkte niet, restaurant was erg ouderwets). Te veel een keten gevoel, geen unieke ervaring en ook niet een hotel waarbij het luxe gevoel erg ervaren wordt. Ontbijt viel erg tegen.

het zwembad was tot laat open. Douche met mooi uitzicht op het water. Personeel was erg vriendelijk. De omringende natuurparken zijn prachtig (zeker de Maasduinen).

Mooi kasteel, gedateerde kamer, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer in de vleugel was gedateerd ingericht, echt voor een ouder publiek. Kamer was zo zo schoon. Ontbijtbuffet viel tegen, drie kwartier voor einde waren warme gerechten zo goed als op, zelfs geen gekookte eieren meer. Voor de prijs 17,50 teleurstellend. Men gaf aan dat er werd bijgevuld maar dat is nauwelijks gebeurd. Koffie alleen in een warmhoud kan, kan echt niet meer op dit niveau.

Mooi Kasteel met mooi terras en slotgracht, heel groen. Heel vriendelijke en servicegerichte ontvangst. Prima bediening op terras. Mooie uitstraling hal.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Fijn hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was niet overal even schoon, zoals in de badkamer en in het zwembad.

Mooie locatie, Erg fijn hotel. We hadden mazzel en kregen een upgrade naar een kamer in het hoofdgebouw. Heerlijk bed en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Heerlijk gegeten in het restaurant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bediening in het restaurant kon attenter. Hygiëne van de kamer kon beter, zeker voor dit niveau van hotel.

Heerlijk gegeten in het restaurant. Prachtige locatie

Mooi ambience met een prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Diner, met name prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt ok, maar nauwelijks up to the standarts in dee ambience

De ligging en omgeving, de uitstraling van het chateau

Het mooiste hotel van Limburg!!
    • Royal Tweepersoonskamer

Alles was perfect. Als ik heel kritisch word, zou ik graag iets meer licht op de spiegel van de badkamer zien.

Werkelijk een prachtig hotel! Een prachtige locatie, een sfeervol gebouw, goed eten, vriendelijke bediening, zeer goede bedden, mooie en schone badkamer, mooie omgeving. Het verblijf was een zeer aangename verrassing!

Uitstekende locatie.

Dat je als gast geconfronteerd wordt met het feit dat je niet kan eten in het restaurant van het hotel. Ik vind dat zeer ongepast. Zeker in deze prijscategorie.

De lokatie en de rust

Prachtig kasteeltje met kruidentuin, vijver en terras,...

Tapijt in de slaapkamer vinden we niet zo hygiënisch en het tapijt in de gangen en op de trap was niet schoon en rafelig. Personeel in restaurant erg onervaren (stagiaires?)

Prachtig kasteeltje met kruidentuin, vijver en terras, gelegen in bosrijke omgeving. Hotel is van alle gemakken voorzien. Prima restaurant.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Vorstelijk verblijf in vorstelijk kasteel
    • Royal Tweepersoonskamer

Mooie hotel, mooie, ruime kamer(kasteelkamer) ruime badkamer, heerlijke bedden, beddengoed zalig zacht. Je waant je echt de kasteelheer en vrouwe. Super super!!! Was veel te kort en kom zeker nog vaker terug. Helaas geen tijd gehad voor foto's maar alles op de website klopt!

Een prachtig hotel in een betoverende setting.

Bediening zowel tijdens diner als het ontbijt was traag, en liet steken vallen. Kwaliteit van het ontbijt was matig, slecht gepresenteerd en niet altijd (o.a. de koffie) van uitmuntende kwaliteit. Hygiene in de kamers en openbare ruimtes liet helaas te wensen over.

Een warm welkom en een upgrade naar een fantastische torenkamer maakten een goede start van ons verblijf. De ligging van het hotel is prachtig, in een muisstil gebied met mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Een zeer sfeervol restaurant met een heerlijk diner was een bonus die ons verblijf af maakte. Ook de mogelijkheid om de volgende ochtend tot 12.00 uur op de kamer te blijven garandeerde een relaxte start op een zaterdagmorgen! Het zwembad was de kers op de taart. Heerlijke bedden, kwalitatief goede toiletartikelen in de badkamer en een fijn koffiezet apparaat op de kamer zijn ook pluspunten.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Ons verblijf was kei leuk. We hebben veel kunnen doen. En ons eten/ ontbijt was ook super goed
    • Royal Tweepersoonskamer

Dat de douche te klein was op de kamer. Je kon de temperatuur niet regelen van water of wel was het kei warm of wel kei koud. En met de kop van de douche kon je ook niet bewegen als je de kop van de douche iets meer naar beneden of rechts wou zetten of hoger of lager dan kon dat niet.

De sauna, zwembad. Het eten in jullie restaurant was zeer lekker we hebben 1 x 4 gangen menu genomen en 1 x iets van de bar/ lounge kaart. En het bad van het hotel was ook leuk en inorde. Wat we ook leuk vonden is dat we in de kamer ons eigen kopje thee of koffie konden zetten en een eigen koelkastje hadden.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

-Zeer mooie omgeving, prachtige gebouwen en -heel veel...
    • Royal Tweepersoonskamer

-onvoldoende aangevuld ontbijt -bar van een hilarisch simplistisch concept (menu van de cocktails, aub? Cocktails? Hebben we niet, mijnheer)

-Zeer mooie omgeving, prachtige gebouwen en -heel veel zitruimte buiten de kamer -Prachtig zwembad -goede gym, maar graag loopband toevoegen

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wat gedateerde kamer, waterkoker was bij bedieningsknopje niet schoon, zat vuil van langdurig gebruik, deksel ging ook niet goed dicht.

Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Zou zeker weer naar toe gaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer was koud kachel was stuk. Dineren in het restaurant was geen succes. Wat betreft het eten was niet veel bijzonder. Jammer! Had meer verwacht van een 4 sterren hotel.

Ontbijt was super uitgebreid en service was top. Vriendelijk personeel. Heerlijke sauna en comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Mooie locatie en heel vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kreeg kamer 111 toegewezen, deze ligt boven de keuken, erg veel geluidsoverlast ervaren om 00.30 werd het pas stil. Verlichting in de badkamer is onvoldoende, bij het scheren kun je je eigen onvoldoende zien.

Mooie locatie en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel is net een doolhof. Liep constant fout. Het was erg glad buiten. Er had wel wat zout gestrooid kunnen worden vooral bij de trap. Het was erg koud op de 3e etage bij de wellness.

Diner en ontbijt waren prima. De executive room was perfect.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Fantatisch wandelgebied , langs de maas én over de grens in Duitsland (Krickenbeckerseen)
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

2 kleine minpuntjes: - in het wellness gedeelte werkte enkel één sauna, maar evengoed rekent men een stevige huurprijs voor een badjas; -een huisaperitief (bubbels van Holtmühle) aan 12,50 euro is er echt over (vooral als men de prijs vooraf niet even onder de aandacht brengt)

Fantastisch mooi hotel gelegen in een prachtig parkje. Uitstekende keuken (zowel ontbijt als diner).

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima, 7,5.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De komkommer en de tomaat die de dag daarvoor ook al bij het ontbijt lagen, zagen er niet erg aantrekkelijk uit. En de ik vond het douchegordijn wat armoedig en hygiëne technisch niet handig. Ik zou de badkamer anders ingericht of iets groter gemaakt hebben, zodat je een mooie douche gedeelte kan maken.

De entourage van de voorkant van het hotel, het kasteel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Rust,natuur en shoppen in Roermond.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Waterdruk van douche en bad zeer slecht. Verblijf van hond €25,00 p.n erg duur. Geen beauty salon aanwezig.

Het diner in restaurant en bediening kundig. Zeer creatief en gewaagd,daardoor erg exclusief. Top !

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Supergezellig verblijf.

Kan niet direct iets verzinnen. Mischien vloerbedekking in de kamer à vernieuwing toe evenals sanitair, doch dit werd goedgemaakt door de omgeving , vriendelijkheid v personeel, uitstekende maaltijden etc.

Verschillende soorten brood en kazen bij het ontbijt. Lekkere hoeveproducten. Ook het diner was gewoon fijn.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Aangenaam in ontspannen sfeer met alerte bediening

sombere kleurstelling in de kamer; gedateerde badkamer.Aangenaam in onspanne sfeer

de ruime kamer; zeer vriendelijk personeel; ambiance, uitstekende keuken..

Ontbijt was perfect en de kamer prima en goede airco

geen opm.

Ontbijt was perfect en de kamer prima en goede airco

Prachtige locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer beleefde medewerkers, mooie kamers met een prachtig uitzicht. Rijkelijk en zeer goed ontbijt. Prachtige locatie om een weekendje bij te komen.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

2 dagen was voor ons hier lang genoeg. Hebben ons elders prima vermaakt .
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hele donkere kamer met weinig uitzicht. Prijs kwaliteit menu kaart vonden wij niet in verhouding.

De ligging van de locatie

we hadden een prima verblijf met de complimenten aan het vriendelijk en behulpzaam personeel

kan het niet bedenken

het ontbijd was prime verzorgd

Prachtige ligging en heel mooi hotel.

Inchecken en ontbijt op de kamer. Geen free Wifi.

Prachtige ligging en heel mooi hotel.