Beoordelingen over Hotel Restaurant Zalen Hoogeerd 3-sterren

Maasbandijk 10, 6606 KB Niftrik, Nederland

#1 van de 1 hotels in Niftrik

Prijs kwaliteit verhouding was prima.

Er hingen glasgordijnen, maar slechts overgordijn- strookjes die niet dicht konden. Qua privacy en vroeg licht in de kamer zou het fijn zij als die dicht konden.

Prijs kwaliteit verhouding was prima.

vanuit de omgeving was erg veel lawaai (house party?) tot in...

vanuit de omgeving was erg veel lawaai (house party?) tot in de vroege morgen. erg storend, slecht geslapen, misschien kan jullie organisatie die klacht doorgeven aan toestemmingverleners voor feestjes en aan handhavende instanties.

Heerlijk hotel/restaurant aan het water gelegen met super medewerkers

Personeel doet enorm hun best, kamers prima. 1 gereserveerde kamer zelfs met een upgrade waardoor vzv whirlpool. De locatie is geweldig aan het water, Optie overdekt of open terras waar we heerlijk hebben gegeten. Parkeergelegenheid gratis, groot en direct bij hotel gelegen.

Goeie plek om te verblijven met faciliteiten voor fietsers!

Wifi onvoldoende stabiel; Verkeersoverlast a d voorzijde v h gebouw. Warmte blijft in gebouw hangen; ligging op het zuiden en toch geen airco.

Locatie/ligging

Genoten van de rust en het ontbijt

Het bed was naar mijn gevoel wat te zacht, al is dat natuurlijk persoonlijke smaak. Door het gebruik van spaarlampen moet je even wachten op voldoende licht bij o.a. het lampje aan het bed of in de badkamer. Vooral in de badkamer (zonder venster) was het onhandig te moeten wachten op voldoende licht om snel even in de spiegel te kunnen kijken, te douchen, naar het toilet te gaan...

Vriendelijk personeel en een prima prijs/kwaliteit-verhouding! Gelegen in een zeer rustige en prachtige omgeving en een ruime parking net naast het hotel. Verder heb ik ook genoten van het heerlijke ontbijt, weinig speciaals maar wel meerdere soorten brood/bolletjes en allerlei zoet en hartig beleg. Had elk hotel maar deze standaard qua ontbijt, een prima voorbeeld voor vele hotels!

Een leuke week in een zeer mooi gelegen hotel, voor herhaling vatbaar.

de communicatie kon beter in verband met de 4 daagse. jammer dat er geen ijskast op de kamer was. Onze vriendin sliep in kamer 1 en dat was niet uit te houden door de warmte en direct naast de keuken.

Het personeel. Het eten in het algemeen ,behalve het ontbijt daar mocht meer afwisseling in zijn.

Ligging hotel mooi maar kamers veel te klein

Erg kleine kamer voor 2 personen. Nog nooit mee gemaakt zo klein. Zelfs niet in hartje Maastricht. Te laat ontbijt vanaf 8 uur en toen stond het nog niet klaar

Ligging van het hotel

ontbijt uitgebreid, vlogen echter diverse vliegen rond, is niet hygiënisch, omdat niet alles afgedekt was, brood lag open en vleeswaren oa ook

Prima kamer, lekker bed, schone badkamer, niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Slaapcomfort viel me helaas tegen..

Ik kon niet slapen door de geluiden van de airco/verwarming. Konden niemand vragen hoe je die uitzetten/bedienen kan. Ben er wel deels achter gekomen. Stond op Duitse taal. Was bij aankomst steenkoud in de kamer en 's nachts werd het steenkoud omdat ik op diverse knopen gedrukt heb omdat ik de geluiden niet meer wou horen. En toch bleef het maar brommen of wat dan ook. Volgens mij door de roosters. Ik heb nog nooit zo slecht geslapen, maar ben ook absolute stilte gewend. Mijn partner sliep er grotendeels doorheen. Kamer is verder wel heel netjes geweest, maar een schilderij boven het bed of in de kamer zal zeker geen overbodige luxus zijn. Bedden schuiven uit elkaar, hebben maar een stoel klem gezet daarvoor.

Ontbijt was goed. Verder waren er blijkbaar geen andere gasten in t hotel (het was de eerste dag weer open na de winterpauze) en toch was er voldoende eten beschikbaar, lekkere broodjes en croissants. Lampjes in de kamer zijn mooi, ook al kun je ze niet apart aan- of uitzetten. Mooie locatie aan het water, er was net hoogwater. We waren hebben hier alleen geslapen ivm een saunabezoek, anders hadden we zeker een fiets gepakt.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Informele sfeer met eenvoudige kamers een goede kaart en prima ontbijt

De smaak van de scrambled eggs (nature) viel me erg tegen. Het gesneden fruit voor ontbijt was niet vers (meer)

's avonds lekker gegeten, mooie kaart met voldoende keuze tegen zeer redelijke prijzen. het hotel ligt lekker stil, 's avonds geen lawaai dus een goede nachtrust! Wifi werkt prima! keuze mogelijkheden ontbijt

Geslaagd!

Communicatie vanuit personeel

Wij werden netjes ontvangen. De kamer was compleet met dubbel ligbad in de badkamer. Alles schoon en strak ingericht, sfeervol. Het ontbijt was erg lekker en zeer uitgebreid. De receptioniste had bij uitchecken geen interesse in onze bevindingen en toonde ons alleen de factuur, was jammer. Verder mooi uitzicht vanuit restaurant en mooie omgeving, vlakbij Nijmegen (circa 20 minuten rijden)

een aanrader mits de kachel uit is ;-)

het uitzicht, we keken naar een muur waar een doek was geplaatst, en het was bloedheet in de badkamer.

heerlijke bedden, leuk en gezellig personeel aan de bar.

Was goed, maar €102 voor ovenachting met redelijk ontbijd is best wel prijzig.

Doucheruimte op onze kamer was erg klein en ongemakkelijk, heel onduidelijke aanwijzingen waar wat is, als je uit de lift komt weet je niet waar je heen moet om de kamer te vinden omdat er op de twee deuren links en rechts niets staat.

Bedden zijn heerlijk.

top locatie wanneer je van wandelen en fietsen houdt, prijs kwaliteit kamers mag wat aan gebeuren

onze kamer was op een achteraf geduwd jammer ,er was wel geprobeerd om met posters het uitzicht te verfraaien maar je keek toch tegen een muur op wat net 2 meter van kamerraam afstond en dan vonden wij de prijs kwaliteit verhouding niet evenredig te duur.....daarbij was het op de kamer veel te koud wij dachten eerst dat de ramen open hadden gestaan maar in de nacht hebben wij het alle twee koud gehad en nergens iets van verwarming te vinden,zonde dit is toch sfeer bepalend heb dit ook aan de receptie gemeld...restaurant, personeel, ontbijt , is goed.... heel erg jammer de omgeving was prachtig

mooie locatie aan het water tevens mooi wandel en fiets gebied goed verzorgd restaurant vriendelijk personeel ontbijt goed en voldoende keuze

Goed om 1 nacht te slapen.

Algeheel mag het hele hotel mee TLC (tender loving care) hebben,zo als vloerbekking,ophanging van verschillende onder delen.

Ontbijt was lopend buffet ,met roerei met spek en verse jus d'orange. Prima bedden ,douchecabine niet erg groot, jammer geen licht boven wastafel om je op te maken. Wel zeep aanwezig,en haardroger.Tv boven het voeteneinde.

Was eigenlijk te kort voor een goede volledige beschrijving, maar voor die ene nacht prima genoten

"Viel tegen" is wellicht iets te zwaar uitgedrukt, maar kan mij voorstellen dat er gasten zijn die zich zouden kunnen storen aan het geluid (we denken de afzuiginstallatie) wat we hoorden in kamer 2.

heerlijke omgeving, goed verzorgde accommodatie, attent personeel, goede kamer (standaard), vooral mooie locatie van waaruit we heerlijk hebben kunnen fietsen en genieten van de schitterende omgeving.

Vriendelijk personeel, heerlijk buiten ontbijten met een...

Uitzicht vanuit de kamer, we dachten dat we over het water uitkeken

Vriendelijk personeel, heerlijk buiten ontbijten met een mooi uitzicht over het water

Fijn hotel,vriendelijk personeel en fantastisch gefietst in een mooie omgeving.

Kamers zijn nogal gehorig en het bed vond ik aan de zachte kant,maar dat is persoonlijk. Er was geen kluisje op de kamer.

Vriendelijk personeel,ontbijt was goed en ook het diner was goed. Het hotel ligt aan het water(mooi uitzicht)

Een prachtige kamer met eigen balkon met uitzicht op de Maas.

Het hotel staat pal op de weg. Maar ja dat is een gegeven

Een prachtige kamer met eigen balkon met uitzicht op de Maas. Met een bubbelbad en een twee persoonsbed. Mooie omgeving en vriendelijk personeel.

Een goed hotel

Raar dat je voor een airco extra moet betalen , doe de prijs dan wat hoger .? Er is ook geen koffie of thee op de kamer , als je aan komt op de locatie is het lekker om op de kamer even bij te komen van je reis met een bakje koffie of thee . De matrassen zijn te groot voor het onderstel . Ze liggen wel lekker .

Het ontbijt was heerlijk en veel ,de kamer was groot en schoon.

uitzicht

De foto die bij de aanbieding stond klopt niet ,we moesten 10 euro bijbetalen als we de kamer wilden die bij de foto pasten,verkeerde voorlichting dus.

uitzicht

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Niet veel te doen, maar prima voor ons doel. Mooie locatie, prima ontbijt

Het hotel is oubollig en daardoor aan renovatie toe. Op de foto's zijn er openslaande deuren en is er een prachtig uitzicht over het water, maar dat hadden wij helaas niet. Blijkbaar is dat alleen bij de driepersoonskamers? Verder is er niet veel te beleven. De bar ging ook al vroeg dicht. De kamer zelf had geen airco en geen enkele luxe. Daardoor vind ik de prijs-kwaliteit verhouding uit balans. Wij waren hier voor een concert in het Goffertpark in Nijmegen. Vanaf het hotel zijn wij naar het station in Wijchen gefietst, hebben daar de trein genomen en daarna een pendelbus naar het park. Toen we op de terugweg eindelijk bij het hotel aankwamen, moesten we van andere gasten vernemen dat het hotel zelf een pendelservice naar het Goffertpark had, dit waren ze ons bij het inchecken vergeten te vertellen.

Het hotel ligt prachtig aan het water met een fijn terras dat daarover uitkijkt. Het ontbijt was prima en alles erg vers.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

We waren er maar 1 nachtje, maar uitstekend bevallen!

Kamer was een beetje warm

Een simpel hotel, maar super schoon! Het bed lag heerlijk en het personeel was vriendelijk. Het meisje achter de balie liep zelfs mee om te laten zien waar onze kamers waren! Verder was het ontbijt ook prima! We waren er maar 1 nachtje, maar uitstekend bevallen!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Bed was niet zo lang. Hor sloot niet goed af.

We hebben heerlijk gedineerd. Was geen standaard diner en daardoor leuk en lekker! Prijs/kwaliteit erg goed. Fietsen konden we fijn in een schuurtje zetten, dat was fijn!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Verblijf was kort, maar service prima. Alles was prima geregeld en personeel erg klant vriendelijk.

De kamerdeuren moest je nogal hard dicht trekken. Gaf veel lawaai voor andere gasten.

Het ontbijt (op de kamer) was heerlijk en meer dan voldoende! Erg gevarieerd.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima bestemming met comfortabele kamers en een bijzonder smakelijk en gezellig restaurant.

Geweldige kamer, een prima restaurant en zeer vriendelijk personeel. Reeds eerder bezocht in 2015 en vanwege de ervaringen destijds besloten opnieuw te boeken. Ook dankzij de ervaringen nu reden te meer om voor deze locatie te kiezen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het is goed vertoeven in Hotel Hoogeerd.

een minpuntje: om te slapen was de kamer 's nachts wel erg warm.

De ontvangst was hartelijk en behulpzaam. De kamer was goed verzorgd en schoon. Rustig ontbijt, zonder muziek op de achtergrond. Fijne sfeer.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Een vriendelijk en goed verzorgd hotel.

Ik vond de badkamer wel wat krap.

Ontbijt was prima en ook 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. Er was genoeg parkeergelegenheid en het personeel was ook zeer vriendelijk. En een groot pluspunt van deze tijd. Perfecte Wifi verbinding in het hele hotel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Heerlijk verblijf na enigszins verregende fietstocht.

De bedden wat zacht.....

Geweldig fijn hotel. Prachtig gelegen aan de Maas. Vriendelijk personeel. Ruime kamer en prachtige badkamer. Prima restaurant en gezellig kroegje om een biertje te drinken. Goede fietsfaciliteiten.

Schoon en mooie locatie

Veel lawaai 'snachts

Schoon en mooie locatie

Schoon, nette kamer.

Schoon, nette kamer. Vriendelijk personeel

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, restaurant goede...

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, restaurant goede kwaliteit.

locatie met terras

locatie met terras

Heerlijk!!!

De ligging van het hotel. Kamer aan Maaskant: geweldig

Airco

Prijs...na upgrade van kamer wat wel noodzakelijk was i.v.m. de hitte op de door ons geboekte kamer

Airco

Voor 1 nacht goed te doen ! Buiten het hotel niets te beleven is erg rustig .

Beetje lawaaiig en geen airco aanwezig jammer genoeg ! Was erg warm in de kamer

Zeer Rustige omgeving ! Uitzicht !

Voortreffelijk

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

De ligging -restaurant

De standaard kamers zijn sober en te duur.

De ligging -restaurant

was lawaai van buiten. koeling of zo

ontbijt, eten en prachtige lokatie .

Voor herhaling vatbaar.

Geen noemenswaardige dingen.

De locatie, personeel.

Gezellig

Personeel

Geen klachten

Top verblijf prachtig uitzicht

Top verblijf prachtig uitzicht

Top locatie, te weinig personeel

Gestreste manager

Goed maar krappe kamer.

Erg kleine badkamer.

Het ontbijt was prima!

ontbijt redelijk

Kamer en douche was niet veel

ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Geweldig, we zien uit naar de volgende keer

Sfeer,

Voor een kort verblijf een prima hotel

Heerlijk bed en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Perfect

Temp op de kamer was heel hoog gelijk al

Restaurant perfect gegeten en ontbijt was compleet

Leuk hotel, goed gelegen we komen terug.

nvt

Was goed

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Gezellig en goed hotel op prachtige lokatie.

Mooi hotel en gezellig restaurant/bar. Het ontbijt was goed. De kamer is prima met goede bedden.

Geen ideegezellig

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Goede overnachting in eenvoudige sfeer

Kamers kunnen een upgrade gebruiken

Lekker eten van de kaart, rustige locatie voor de nachtrust, prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De gerenoveerde kamers zijn prachtig.

De gerenoveerde kamers zijn prachtig. Het eten is er zeer lekker.

mooie locatie, vooral in de zomer, centraal gelegen, prima kamers

de kamer was erg warm terwijl het klokje 10 graden aangaf. een dekbed was niet nodig geweest.

prima kamer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Vegetarisch eten zeer matig

Vegetarisch eten zeer matig

Luide hotel gasten

De gehorigheid van de kamers .

Personeel en netheid

Heel vriendelijk personeel

De fitnessruimte is niet de moeite waard

Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 november 2017

UItstekend

Alleen maar geslapen. Was prima.

Landelijk, aan het water.

Via restaurant naar receptie.

Landelijk, aan het water. Stilte

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt!

Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima hotel, goede ligging, lekker eten, vriendelijk en hardwerkend personeel.

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede keuken, mooie ligging.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Geen airco

De lokatie

Goed met leuke behandeling van het personeel

Foto op het net is misleidend, het lijkt of je een kamer huurt met een groot balkon Dit is niet aanwezig bij elke kamer

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Was naar tevredenheid en voor herhaling vatbaar

Ontbijtbuffet was prima. De groenten bij het diner waren wel gevarieerd maar niet onze smaak. Het personeel was erg vriendelijk en kundig

Een heerlijke lokatie met prachtig uitzicht op de Maas

Eigenlijk niks

Een geweldig uitzicht op het terras. We hebben genoten van een goed biertje met borrelgarnituur met een wijds uitzicht op de Maas.

Eigenlijk alles

geweldig alle lof

allles

Was goed.

Uitzicht kamer

Uitzicht vanuit het terras

Ik heb niet ontbeten maar de kamer was prima naar wens.

Ik heb niet ontbeten maar de kamer was prima naar wens.

Ideale tussenstop

Ideale tussenstop

Personeel is onpersoonlijk

Personeel is onpersoonlijk

Lekker , prima verblijf

Bed was aan de zachte kant

Ligging, vriendelijkheid personeel, ontbijt was prima.

Dat je moet betalen voor kamer uitzicht

Uitzicht

Wij waren hier slechts 1 nacht maar het was prima

Douchescherm was kapot en sloot niet goed! Rolluik in kamer kon helaas niet geheel omhoog

Ontbijt was prima