Beoordelingen over Hotel Munten 4-sterren

Wilhelminasingel 276, 6001 GV Weert, Nederland

#5 van de 10 hotels in Weert

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Redelijk hotel voor een kort verblijf

De (éénpersoons)kamer was claustrofobisch klein en bovendien gelegen aan de luidruchtige straatzijde, waardoor slapen met het raam open eigenlijk niet te doen is. Ik heb hier over gereclameerd maar omboeken was niet meer mogelijk. Als ik dit vooraf had geweten had ik wellicht direct een andere kamer kunnen overwegen.

Personeel is uitermate vriendelijk, prima ontbijt en ook het eten in het eetcafé is van uitstekende kwaliteit en redelijk geprijsd.

Een heerlijk, uitgebreid ontbijt en bijzonder vriendelijk...

Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het hotel; veel verkeer en uitgaans/thuiskomstlawaai. Dus geluidsoverlast.

Een heerlijk, uitgebreid ontbijt en bijzonder vriendelijk personeel.

Super hotel met zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt was uitgebreid, vers en heerlijk. Kamer/badkamer was super schoon. Kamer lag aan de weg kant, dat vond ik wat minder. (Dat was ook het enige minpuntje) De volgende keer boek ik een kamer aan de andere kant. Want ik kom er zeker weer.😁

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ontbijt was goed, kamer was klein en het bed was gemiddeld.

Ontbijt was goed, kamer was klein en het bed was gemiddeld. Restaurant was goed maar keuze beperkt. Parkeermogelijkheden beperkt. Openbare parkeerplaats waar na 18.00 uur gratis kan worden geparkeerd, op loopafstand 200 meter.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Vluchtig bezoekje aan div instantie s

Ouderwets, 1950 . Ze zijn achter gebleven op de huidige tijd. Over twee jaar zijn zij weg en zijn de gasten dood, de generatie hierna slaat dit Hautaine gedoe over. Zij hebben geen behoefte aan wensen van de klanten. Geen antwoord gekregen op verzoeken. Toch maar door rijden naar een " bastion " voortaan.

Prima ontbijt, aardige dame. Diner, niet duidelijk. Bij de vraag hoeveel Raq s er in de spareribs zaken, bv. Nam daarom Biefstukje met nep friet. 11, € Slaapkamer; 1950. En dan de prijs---------- belachelijk!

Weet niet waar ze de 4sterren vandaan hebben gehaald!

Ontbijt was slecht..opgewarmde scramble eggs. Mijn dochter is hier ziek van geworden. Heb t hotel gebeld en mijn klacht ingediend. Na een korte wandeling in Weert bij terugkeer naar t hotel waar wij om 12 uur moesten uitchecken, was het kamermeisje al 11.30 aan t schoonmaken!!

Kamer was prima.. bij aankomst stonden de ramen open!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ontbijt was goed verzorgd , persoonlijk contact met...

De kamer had niet zo'n mooi uitzicht, maar dat kan niet anders in de stad. De kamer was niet zo groot

Ontbijt was goed verzorgd , persoonlijk contact met personeel was leuk en een heerlijk ligbad!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Voor herhaling vatbaar alleen dan zonder airco geluiden

De airco of ketel die om het kwartier aansloeg en behoorlijk wat lawaai veroorzaakte ook snachts waardoor ik erg slecht geslapen heb.

Mooi Hotel goed ontbijt prima kamer

comfortabel

geluid van het verkeer, maar dat was afgewogen tegen de nabijheid van het centrum.

De kamer was lekker ruim, goed te verwarmen en te luchten. Twee (!) stoelen, koffie, thee en water. De badkamer comfortabel met veel aflegruimte voor toiletartikelen. Het superdikke dekbed was verbazend licht en veroorzaakte minder nachtzweet dan ik verwachtte. Ontbijt met ruime keuze en attente bediening.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Enige verbeteringen aanbrengen

Uitzicht op achterzijde. Uitbouw onder het raam. Raam kun je eigenlijk 's nachts niet veilig openlaten staan voor frisse lucht. Tegen inkijk ook lichte vitrage voor het raam hangen, die vervolgens open geschoven kunnen worden. Douche in bad niet meer van deze tijd. Voor ouderen niet veilig. Beter een inloop douche ervan maken. Badkamer wel lekker groot, maar gedateerd. Bedden slapen heerlijk. Die zijn vernieuwd.

Locatie om de hoek van het centrum en goed bereikbaar.

Leuke ervaring

Tijdens ontbijt vond ik een van de dames chagrijnig. Ze liet om de haverklap dingen vallen. Tijdens uitchecken vond ik haar belerend.

De ligging in het centrum. Het ontbijt was zeer goed. Kamer mooi groot en comfortabele bedden. Ook fijn dat er 2 stoelen en een tafeltje staan om nog even na te praten en een wijntje te drinken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Aardig en goed personeel en het restaurant onder hotel is...

Alleen parkeren kan een dingetje zijn. In de buurt is betaald parkeren maar naast hotel moet je geluk hebben.

Aardig en goed personeel en het restaurant onder hotel is erg gezellig. Simpel maar goede kaart voor hele schappelijke prijzen. Ook ontbijt is prima qua aanbod.

Mede dank zij het mooie weer een prima fietsvakantie in een mooie omgeving gehad.

In verband met de opbouw van de kermis in Weert, was het hotel nauwelijks met de auto te bereiken. Het hotel kampt elk jaar met dit probleem, aldus het personeel. Wij hebben het hotel dank zij google maps kunnen bereiken.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Goed hotel met prima kamers en ontbijt

De kamer en de badkamer waren super schoon. De kamer en de badkamer waren erg ruim en rustig gelegen aan de achterkant van het hotel. Het personeel was heel vriendelijk. Parkeren kan vlakbij in de parkeergarage en op een openbare parkeerplaats. Het ontbijt was uitgebreid.

Prima, ondanks het lawaai.
    • Suite

We wisten niet dat het in Weert kermis was dit weekend. En met een aantal attracties recht voor de deur was het gezellig en druk. Maar ook heel wat lawaai. Dus toe de kermis knop rond 1:00 uur 's ochtends uitging konden we uiteindelijkpra slapen. Jammer dat we dat niet wisten tijdens het boeken...

Prima kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk ontvangen, goede locatie in het centrum.

Ons verblijf was maar een nacht, We waren op doorreis met onze klasieke auto.

Tegenvallen is wel een heel groot woord, eerder een kleinigheidje, Door het warme weer was het erg warm op de kamer tijdens ons bezoek, hierdoor heeft mijn vrouw slecht geslapen. Mede omdat er helemaal geen wind was bleef de warmte erg hangen. Er was wel een ventilator maar die moest om de twee uur opnieuw aangezet worden. En deze verdreef de warmte niet echt. Een airco in plaats van een ventilator zo hierbij uitkomst bieden.

Hulp en flexibiliteit met ons huisdier. We konden apart eten in de serre zonder andere gasten lastig te vallen zowel met het diner als met het ontbijt. Het is voor het eerst dat we logeren in een hotel met onze hond en deze was zeker bij het diner best wel onrustig. Maar niets was te moeilijk we werden aan alle kanten geholpen. Echt super!!!!

Prima locatie !

Ik kan niets bedenken wat beter had gekund.

Het ontbijt was prima verzorgd ! De bedden goed en schoon ! De badkamer glom gewoon ! Personeel erg vriendelijk en voorkomend ! Lift aanwezig .

Leuk hotel , geleid door idem jong stel.

Geen airco, wel een ventilator gelukkig.

Zeer vriendelijke ontvangst, prima rustige kamer aan de achterkant met een heerlijk bed, Verzorgd ontbijt . Centrum Weert op 3 minuten lopen.

rustig verblijf

moest je er een week verblijven dat zou het ontbijt wel tegensteken, weinig variatie

het ontbijt was lekker zeker qua prijs/kwaliteit. de kamers waren netjes alsook de badkamer. minpunt badkamer, haardrogers zijn aan vervanging toe, komt bijna niets van warmte uit. de prijs voor de kamers is goed maar mag zeker niet meer zijn

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima verblijf voor één of twee nachten.

Uitstekende ligging in het centrum van Weert en tegenover parkeergarage. Mooie en ruime standaardkamer. Zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Eerlijke Prijs / kwaliteit verhouding.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Geen airco op de hotelkamer, dit werd gecompenseerd met een ventilator op een warme lente-avond. De parkeerplaats van het hotel was neit bereikbaar vanwege wegwerkzaamheden. Service-kosten ad Euro 5,- pp in rekening gebracht als kosten voor boeking. Dit werd keurig toegelicht maar heb ik nog niet meegemaakt als extra kosten tijdens een reservering via Booking.

Prima prijs-kwaliteit verhouding, aardig personeel, fijne bedden, aan de achterzijde van hotel rustig gelegen kamers. Volgens culinaire locals kent deze zaak het beste restaurant van Weert. Uitgebreid en goed ontbijt met vriendelijke dames in de bediening.

Heel plezierig. Hotel Munten is uitmuntend!

Er waren wegwerkzaamheden die het uitzicht stukken minder maakten en voor kabaal zorgden. Maar dat is tijdelijk.

Heel goed en gevarieerd ontbijt. Fantastisch diner

Kamer en badkamer erg schoon.

Toelichting op het openen van de kamerdeur met het pasje. Klemmende badkamerdeur. Scherpte van de ontbijtmessen.

Kamer en badkamer erg schoon. Bed strak en fris. Ontbijt voldoende keus! Hartelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Kamer was degelijk, ontbijt was prima

badkamer ietwat verouderd, hotel zelf geeft verouderde indruk. Vooral achter zou er wat strakkere eenduidige kleuren gebruikt kunnen worden, ook aan de buitenruimte met terras kan nog wel iets gedaan worden. De dame die het ontbijt verzorgde viel in die zin op dat ze niet erg vrolijk was.. Ze was wel vriendelijk, maar een beetje enthousiasme kan nooit kwaad ;)

Kamer was degelijk, ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Fijne overnachtingsplaats voor wie in de buurt iets wil zien of bezoeken. (Wij waren in Ospel Blues)

Een meer dan prima hotel. Super schoon, comfortabel,een voortreffelijk ontbijt, en goed bed, prachtig sanitair, en last but not least: een warme ontvangst en een prima service door geweldig aardig personeel.(Merel!). Een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prettig familiehotel waar je gastvrij wordt ontvangen.

Hotel is op zondag gesloten. Entree via nachtingang. Geen mogelijkheden om even in de bar/restaurant te verblijven.

Uitstekend ontbijt. Kwaliteit met verse sinaasappelsap. Verschillende goede broodsoorten en vers fruit.

Nog immer karig ontbijt, vorig keer tijdens verblijf geen crackers deze keer dag 2 geen cafeïnevrije koffie en magere joghurt. Onpersoonlijke benadering.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding, goed ontbijt en prima locatie

Kamer was klein en niet zo efficiënt ingericht. B.v. geen haakjes voor de jassen, slecht verlichte badkamer. Open raam kan je niet vastzetten en het dekbed was erg warm.

Locatie, personeel en het eetcafé

Gastvrij personeel, prima kamer en heerlijk ontbijt!

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten in het grand café en een prima ontbijt. De locatie was voor ons perfect, op loopafstand van Muziekcentrum De Bosuil.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Erg net hotel, weinig faciliteiten

Geen eigen parking, wel openbaar dichtbij (9-18h betaald). Geen extra faciliteiten aanwezig, snap daarom servicekosten €2,50 niet.

Netjes hotel en vriendelijk personeel. Koffie/thee faciliteiten en flesje water op de kamer erg netjes. Eetcafé goede prijs/kwaliteit. Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Pas op. Extra onverwachte kosten.

extra kosten van 2.50 euro als je bij booking.com boekt. Deze mag je bij vertrek betalen alsmede de hotel parkeerplaats terwijl op straat gratis is na 18 uur. Deze kosten was de medewerkster even vergeten te melden

Het eten was lekker

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

gewoon een prima hotel ;-)

Niets gewoon prima hotel , goede service goed eten en vriendelijk personeel .

Gewoon prima, kom ook heel graag weer terug . Heb volgende boekingen al staan voor dit jaar .

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Zie vorige regel. T was top in hotel munten, we komen vast nog een keer terug 👍

Alles was goed, miste wel t zacht gekookt eitje bij t ontbijt,die waren er niet jammer.een mooi knusse hotelkamer met een heerlijk bubbelbad,wij hebben genoten, was ook heerlijk om in mijn geboortestad te zijn.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

nacht Weert

eenpersoonskamer redelijk eenvoudig. Veel last van de afzuiginstallatie van de keuken die ze vergeten waren uit te zetten. was een kamer aan de achter zijde.

ontbijt was goed en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Jammer
    • Suite

Downgrade van junior suite (familiekamer met opzetbed) naar gewone kamer. Tegen dezelfde prijs. Linnengoed en water voor 1 persoon. TV functioneerde niet.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

De kamers en de bedden waren heerlijk schoon en het ontbijt...

Putlucht in de badkamer. (S'avonds) Een beetje water in het putje gieten. Daardoor verdween de stank weer geleidelijk.

De kamers en de bedden waren heerlijk schoon en het ontbijt was smakelijk en prima voorelkaar.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Ik heb genoten van Weert; eigenlijk wist ik niet dat het zo'n leuk, gemoedelijke plaats is om te zij

De ingang op zondag vond ik het enige nadeel.

Het ontbijt was goed. De kamer heel goed. Het uitzicht op kamer 3 was heel leuk. In het voorjaar hoop ik nog eens te komen op kamer 3 graag.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Prima hotel!
    • Suite

Geen airco in de suite.Onder het schuine dag was het heel erg warm.

Het ontbijt was erg lekker. De suite is erg ruim.Koffie en thee op de kamer aanwezig.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Niet geschikt voor minder mobiele mensen.

Waar dit hotel 4 sterren voor gekregen heeft weet ik niet, maar in vergelijking met andere hotels zijn ze dit niet waard. De toegankelijkheid voor mensen die slecht ter been zijn is zo wie zo al minimaal, maar nu het restaurant gesloten was, was dit helemaal slecht. De laatste avond konden we alleen via een wenteltrap naar boven, en dat valt niet mee met een rollator. Ontbijt en kamers waren voldoende, maar zeker geen 4 sterren waard.

Het personeel, voorzover aanwezig, was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

aardig voor een oaar nachten.

Parkeren in hun eigen garage was een beetje ingewikkeld, garage lag een eindje van het hotel vandaan, iedere keer moest je de sleutel van de garage vragen, en daarna weer terug geven

Bedden aan de zachte kant, dekbedden eigenlijk te warm voor het seizoen. We hebben ons daaraan niet te veel gestoord.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Gewoon niet boeken als het restaurant en hotelpersoneel op vakantie is,laat ze 50% betalen ipv 100%!

Dat de sleutel niet werd gegeven voor de betaalde parkeerplek. Nu stond hij in de straat met alle risico die avond op een parkeerbon. Na 21.00 uur via een zij ingang moesten wij door donkere gangen, op de tast naar lichtpuntjes, onze kamers zoeken. Drie vrouwen alleen in een pikdonker hotel!!! Niemand aanwezig als er iets gebeurd en geen mogelijkheid meer om iets te drinken voor het slapen. en dat voor 165 euro!!! Dat vind ik echt schandalig veel geld voor wat ons is geboden. Had ik het geweten was ik uitgeweken naar een hotel waar er wel op je werd gelet en waar je wel op je gemak iets kan drinken en of eten. Ipv een hotel die na 20.30 uur op "vakantie" is.

Ontbijt was prima. Een pluspuntje was het comfortabel bed .Attent dat de voormalig eigenaresse ons in de middag stond op te wachten. Ze vergat helaas de sleutel van de betaalde parkeerplaats te geven en eveneens de locatie van de parkeerplaats. Wel vertelde ze ons tussendoor dat het Hotel na 20.30 uur gesloten was??

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prettig verblijf, prijs/kwaliteit in orde, vlakbij gezellig centrum

Warme en doorzonde kamer waar de ramen niet open konden vanwege verkeerslawaai!

Zo maar een upgrade! Heerlijk ontbijt, vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Topverblijf
    • Suite

Ontbijt in een wat kleine ruimte , waar de ontbijtmevrouw druk aan het heen en weer rennen is !

Fantastische kamer, vriendelijk en flexibel personeel en geweldige Diner 👍👍

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

voor 1 nachtje is het wel ok

we hadden een kamer met twee bedden geboekt, echter hadden we een tweepersoonsbed gekregen. Daarbij het dekbed wat erop lag was mega warm. bijna niet geslapen dus... en om 7 uur ging er een soort afzuigsysteem aan en lag ik te trillen in bed. ook niet echt prettig.

Ontbijt is prima en genoeg, Kamer was ruim. personeel erg vriendelijk. De receptiebalie was niet echt duidelijk. Ondanks dat we te vroeg waren, konden we de spullen wel al kwijt en 's avonds via een aparte ingang naar binnen. Dat is goed geregeld.

Geweldig, gevoel van welkom te zijn

Gastvrijheid. Personeel was geweldig. Ontbijt was heerlijk diner in restaurant was uitstekend

Helemaal niks...

Heerlijk bed, lekker eten, vriendelijke personeel...

Redelijk.

Wij misten de airco en de badkamer voldeed ook niet aan de eisen van deze tijd. Verder veel lawaai door de ligging aanbeen drukke weg.

Goed familie hotel

Het was benauwd op de kamer, het was erg warm en er was geen airco.

Super vriendelijk

De suite was heel Mooi en ruim!

Waterdruk van de douche

De suite was heel Mooi en ruim!

Nette kamers en het ontbijt is goed verzorgd 👍

Nette kamers en het ontbijt is goed verzorgd 👍

goede bedden en goed ontbijt, aardig personeel

met raam open veel verkeersgeluid

goede bedden en goed ontbijt, aardig personeel

Aangenaam

Het is een gezellig hotel, het heeft sfeer

Geen airco

Geen airco

Prima atmosfeer, leuke plaats

Helemaal niets

Prettige ontvangst, goede bedden en heerlijk rustig

Goede kamer en verblijfsmogelijkheden voor een leuke dag in Weert, alle attracties op loopafstand.

Het was zeer warm op de kamer en helaas geen airco

Prima ontbijt, ruime schone kamer en ruime badkamer.

Eigenlijk niets

De kamee

Locatie, ruime kamer

Badkamertegels niet goed schoon. Ontbijt magertjes en personeel niet echt actief

Locatie, ruime kamer

Het avondmaal was super!

Het avondmaal was super!

Goed hotel met een uitstekend restaurent.

Prima hotel. Heel goed restaurant met een uitstekende keuken. Het wijnarrangement was subliem.

Ontbijt en diner prima.

Ontbijt en diner prima. Fijn dat het hotel eigen parkeergelegenheid biedt voor 6 euro.

Helemaal goed

Gastvrij,ontbijt prima,bedden goed

Nette, schone kamer en 's ochtends een heerlijk en...

Nette, schone kamer en 's ochtends een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet met ruime keuze en heerlijke broodjes.

Het was een warme week, daardoor erg benauwd in de kamer.

Het was een warme week, daardoor erg benauwd in de kamer. Uiteraard de ramen open gezet. Een airco zou een fijne aanvulling zijn geweest.

Het ontbijt , brood & pistolets waren wat hard voor de...

Het ontbijt , brood & pistolets waren wat hard voor de rest was alles ok.

Personeel heel vriendelijk

‘S nachts veel lawaai

Personeel heel vriendelijk

Een leuke plek om te verblijven, gezellig

We waren laat voor ontbijt dus er was niet zoveel meer

Kamer zo groot als een balzaal een suite

Tevreden voor deze prijs.

Ontbijt was vrij pover.

Mooie kamer en heerlijk bed. Kleine verrassing op de kamer bij aankomst.

De kamer

De kamer

goed, rustig, vlakbij centrum

extra kosten 10 euro boekingskosten/belasting op het einde

ontbijt goed, rustige kamer, ondanks feest wat er bezig was..

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ontbijt was keurig verzorgd

De bedden zijn zacht en klein

Ontbijt was keurig verzorgd

Perfect

Nette kamer. Badkamer was heel schoon. Vriendelijk personeel.

Heerlijk bed, heel vriendelijk personeel ik kreeg zelf...

Heerlijk bed, heel vriendelijk personeel ik kreeg zelf koffie in mijn warmhoudbeker mee! Super bedankt voor de service

Voldeed prima aan de verwachtingen.
    • Suite

Parkeerplaats en de handdoeken zijn echt aan vervanging toe.

De kamer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Familiefeestje

De éénpersoonsbedden zijn wat aan de smalle kant

Heel vriendelijk personeel en zeer attent

Voor te eten:Ja overnachten: nee. Kamer functioneel maar te ongezellig.

De kamer,sober, klein en geen audio installatie.

Het café gedeelte

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Munten